دخترانه

50 مدل عینک آفتابی دخترانه شیک و باکیفیت + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید آنلاین عینک آفتابی دخترانه

  • عینک آفتابی دخترانه علاوه بر محافظت از چشمان در برابر آفتاب، جذابیت استایل شما را نیاز افزایش می دهد.
  • در هنگام خرید عینک آفتابی، فرقی نمی کند که هدف شما حفاظت از چشمانتان است یا تنها برای زیبایی از آن استفاده می کنید، تناسب عینک با فرم صورت شما از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
  • پس در زمان خرید عینک دودی دخترانه حتما به مدل چهره خود توجه نمایید و عینکی مناسب را انتخاب نمایید.
  • شاید تصور کنید تنها می توانید با امتحان کردن عینک روی صورت خود متوجه شوید که آیا با فرم چهره شما تناسب دارد یا خیر، اما اینطور نیست.
  • در خرید های اینترنتی که امکان تست عینک به صورت حضوری وجود ندارد، می توانید با دانستن برخی نکات، عینکی برازنده فرم صورت خود خریداری نمایید.
  • در هنگام خرید عینک آفتابی دخترانه جدید به این نکته توجه کنید که عینک ها در مدل ها و طرح های مختلفی طراحی و عرضه می شوند.
  • همانطور که گفته شد چهره شما و فرم آن یکی از مهم ترین فاکتور ها در زمان انتخاب می باشد.
  • از انواع مدل های عینک های دودی می توان به مدل مستطیلی، هندسی، مربع، گرد، خلبانی، گربه ای، پروانه ای، بیضی و غیره اشاره نمود.

عینک آفتابی چیست؟

  • عینک آفتابی عینکی است که از چشمان شما در برابر نور بسیار روشن و اشعه های مضر UV محافظت می کند.
  • در برخی از سناریوها، عینک آفتابی توانایی محافظت از چشم شما را در برابر زباله، گرد و غبار یا ذراتی دارد که می تواند روی سطح فرود آید.
  • عینک های آفتابی دارای بخش های مختلفی هستند که به طراحی کلی آنها کمک می کند.
  • در حال حاضر، سبک‌ها و انواع مختلفی از عینک‌های آفتابی وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند که از چشمان خود در حین ساخت یک بیانیه مد محافظت کنید.

عینک آقتابی دخترانه

چرا عینک آفتابی مهم است؟

عینک آفتابی مزایای زیادی برای فردی که از آن استفاده می کند دارد. ویژگی‌های خاص بستگی به نوع لنز مورد استفاده، پوششی که روی لنز استفاده می‌شود، اندازه فریم و غیره دارد.

هدف از استفاده از عینک آفتابی محافظت از چشمان شماست و در عین حال می‌توانید اطراف خود را به وضوح ببینید.

بسته به فعالیت شما، ممکن است پلاریزاسیون یا پوشش ضد خش مفید باشد. بیایید به چند دلیل مهم بودن عینک آفتابی نگاهی بیندازیم.

  • عینک آفتابی از بیماری های چشم جلوگیری می کند

بیماری های چشمی مانند دژنراسیون ماکولا و آب مروارید گاهی اوقات می توانند در اثر قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه های خورشید ایجاد شوند. استفاده از عینک آفتابی خطر آسیب چشم را کاهش می دهد.

  • محافظت از چشمان شما در برابر آسیب UV

اشعه ماوراء بنفش قدرتمند خورشید می تواند به چشمان شما آسیب برساند، همانطور که به مرور زمان به پوست شما آسیب می رساند.

با استفاده از یک عینک آفتابی مناسب که از UVA و UVB محافظت می کند، می توان از چشمان شما در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت کرد.

همه عینک‌های آفتابی این امکان را ندارند، بنابراین مطمئن شوید که روی چه چیزی سرمایه‌گذاری کرده‌اید.

  • از چشمان خود در برابر پیری محافظت کنید

پوست اطراف چشم شما بسیار نازک و مستعد ایجاد چین و چروک است. محافظت از این پوست با انتخاب عینک های آفتابی که تمام ناحیه اطراف چشم شما را می پوشاند، می تواند به شما کمک کند با افزایش سن، جوان تر به نظر برسید.

نواحی اطراف چشم شما نیز مستعد ابتلا به سرطان پوست هستند که اغلب با پوشاندن چشمان خود با عینک آفتابی قابل پیشگیری است.

  • محافظت در برابر عناصر

محافظت از چشمان خود در برابر چیزهایی مانند گرد و غبار، خاک، شن و ماسه و زباله به اندازه محافظت در برابر اشعه های UVA و UVB مهم است.

اگر دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، قایق‌سواری یا اسکی می‌کنید، از یک عینک آفتابی مناسب برای محافظت از چشمان خود استفاده کنید.

  • کاهش سردرد

اگر به طور مزمن از میگرن یا سردرد در هنگام بیرون رفتن در نور شدید رنج می برید، عینک آفتابی می تواند از این درد جلوگیری کند. اگر به نور شدید حساس هستید، داشتن عینک آفتابی نیز مفید است.

عینک آفتابی دخترانه

چه نوع عینک آفتابی بهترین است؟

عینک آفتابی یک نوع کالای تک سایز نیست. با بسیاری از سبک ها و انواع مختلف برای انتخاب، می توانید چیزی را انتخاب کنید که در عین زیبایی ظاهری، محافظت مورد نیاز شما را فراهم کند. آیا نمی دانید چه نوع عینک آفتابی بهترین است؟ بیایید کمی بیشتر در مورد گزینه های شما صحبت کنیم.

  • عینک آفتابی مسدود کننده UV

صرف نظر از اینکه چه سبکی از عینک آفتابی را انتخاب می کنید، همیشه مطمئن شوید که عینک آفتابی را خریداری می کنید که از UVA و UVB محافظت می کند.

این عینک آفتابی با دو گزینه لنز تجویزی و بدون نسخه عرضه می شود و می تواند پلاستیکی یا شیشه ای باشد.

  • مقاوم در برابر شکستن

آیا انتظار دارید عینک آفتابی خود را از بین ببرید؟ عینک آفتابی مقاوم در برابر شکستن را انتخاب کنید که در تمام ماجراجویی‌های شما مقاوم باشد.

چیزی به نام عینک آفتابی کاملاً نشکن وجود ندارد، اما می‌توانید چند عینک آفتابی بادوام با لنزهای پلاستیکی خریداری کنید.

  • عینک آفتابی پلاریزه

عینک های آفتابی پلاریزه به کاهش تابش خیره کننده ای که هنگام قرار گرفتن در آفتاب بسیار روشن وجود دارد کمک می کند.

زمانی که در حال رانندگی، قایق سواری یا گذراندن وقت در فضای باز هستید، مفید هستند.

  • عینک آفتابی با درجات مختلف تاریکی لنز

به این فکر کنید که چه زمانی از عینک آفتابی خود استفاده می کنید. لنزهای تیره متوسط ​​زمانی بهینه هستند که در طول روز آنها را خاموش و روشن کنید.

لنزهای تیره تر در شرایط بسیار روشن بهتر عمل می کنند. به خاطر داشته باشید که تیرگی لنز انتخابی شما ربطی به محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش ندارد.

  • عینک آفتابی با روکش آینه

عینک‌های آفتابی با روکش‌های آینه‌ای روی عدسی‌ها، نور مرئی را که از طریق لایه‌های نازکی از پوشش‌های فلزی روی لنزهای معمولی وارد چشمان شما می‌شود، کاهش می‌دهند.

این یکی دیگر از گزینه های عینک آفتابی است که لزوماً برابر با محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش نیست.

  • عینک آفتابی گرادیان

عینک آفتابی گرادیان دارای عدسی هایی است که از بالا به پایین (یا از پایین به بالا) سایه دار هستند.

این به شما امکان می دهد میزان تابش خیره کننده ای را که از آسمان می بینید کاهش دهید، اما همچنان می توانید از نیمه پایینی لنز خود به وضوح ببینید. اگر زیاد رانندگی می کنید، این یک نوع عینک آفتابی مفید است.

  • عینک آفتابی دورپیچ

فریم های کوچکتر عینک آفتابی می تواند به نور اجازه عبور از اطراف عینک و داخل چشم شما را بدهد. عینک آفتابی پوششی از تمام زوایای چشم شما را محافظت می کند.

عینک آفتابی دختراننه

نکات مهم هنگام خرید عینک آفتابی دخترانه

در زمان خرید عینک آفتابی دخترانه فانتزی یا خرید خرید عینک آفتابی دخترانه ارزان اما با کیفیت خوب باید به فاکتور های مختلفی توجه نمایید.

این اکسسوری جذاب و در عین حال پرکاربرد می تواند به مقدار خیلی زیادی روی استایل شما تاثیرگذار باشید، بنابراین در هنگام انتخاب باید به موارد و جزئیات خاصی توجه نمایید.

برخی از نکته های مهم در زمان خرید یک عینک دودی خوب در ادامه آورده شده است:

  • قیمت عینک آفتابی دخترانه

هزینه ای که بابت خرید یک عینک آفتابی پرداخت می کنید بسیار مهم می باشد.

برای جلوگیری از هرگونه هزینه اضافی، ابتدا توصیه می کنیم که مقدار بودجه ای که برای خرید عینک در نظر گرفته اید را مشخص کنید.

این کار انتخاب را برای شما ساده تر کرده و پس از آن می دانید که در چه رنج قیمتی باید به دنبال عینک مورد علاقه خود باشید.

  • نام تجاری

دلیلی وجود دارد که نام های تجاری خاص از سایرین محبوب تر هستند. اگر شرکتی مدتی است که در تجارت بوده است و مشتریانش آنها را می شناسند و به آنها اعتماد می کنند، می توانید مطمئن باشید که محصولاتی که ارائه می دهند بی انتها، بادوام و محبوب هستند.

نام تجاری عامل مهمی است زیرا اگر روی عینک آفتابی جدید خود هزینه زیادی می کنید، میتوانید مطمئن باشید که مدتی دوام خواهند آورد و احساس خوبی در آنها خواهید داشت.

  • کیفیت لنز و رنگ عدسی عینک از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد

هر رنگ در عدسی عینک های دودی کاربرد خاصی دارد.

این رنگ ها برای چشم ها با ویژگی های خاصی طراحی و تولید شده اند.

از طرف دیگر از رنگ های مختلف لنز های عینک می توان در موقعیت های خاص و تعریف شده ای استفاده نمود.

بنابراین برای جلوگیری از آسیب به چشم خود، در خصوص رنگ عدسی ها تحقیق نموده و مناسب ترین رنگ را پیدا کنید.

از انواع مختلف رنگ های عدسی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

لنز خاکستری: موجب دیدن رنگ ها  به صورت طبیعی تری می شوند. از این مدل عدسی ها می توان در زمان رانندگی، دوچرخه سواری و فعالیت های این چنینی استفاده نمود.

لنز قهوه ای: این مدل از عدسی ها نورهای آبی و سبز را فیلتر کرده و برای مواقعی که قصد رفتن به طبیعت و مناطق سرسبز را دارید مناسب می باشد. از این رنگ عدسی برای شکار، طبیعت گردی ورزش های آبی و غیره استفاده می گردد.

عدسی های نارنجی و زرد: از این رنگ لنز ها برای شرایط آب و هوایی که مه غلیظ داشته باشد استفاده می کنند. از آن در ورزش هایی مانند اسکی و فعالیت هایی که با توپ سروکار دارند بیشتر کمک گرفته می شود.

عدسی های قرمز: اگر چشم شما با استفاده طولانی مدت از عینک دودی خسته می شود، استفاده از لنز های قرمز و سرخ از خستگی چشم ها جلوگیری می کند.

  • فیلتر های مربوط به اشعه های خورشید

عینک آفتابی یک عینک ضروری است که در هر فصل یا مکانی که خورشید و پرتوهای بازتابنده آن بر چشم و بینایی شما تأثیر می گذارد، به حداقل رساندن روشنایی کمک می کند.

آنها ابزار مهمی برای محافظت از چشمان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) یعنی انرژی تشعشعی تولید شده توسط خورشید هستند.

لنزهای پلاریزه تابش خیره کننده را کاهش می دهند، اما اشعه UV را مسدود نمی کنند.

لنزهای پلاریزه برای کاهش تابش خیره کننده از سطوح بازتابنده مانند آب یا جاده ها طراحی شده اند. پلاریزاسیون به خودی خود محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را فراهم نمی کند. در عوض، تجربه بصری بهتری را برای فعالیت‌های خاصی مانند رانندگی، قایق‌سواری یا گلف فراهم می‌کند.

لنزهای پلاریزه ساخته شده با ماده مسدود کننده UV وجود دارد. برچسب عینک آفتابی پلاریزه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که حداکثر محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را دارد.

در زمان خرید توجه کنید که عینک آفتابی دخترانه انتخابی شما از تست اشعه UV با موفقیت عبور کرده باشد. اشعه های خورشید به چشم انسان آسیب وارد می کنند.

  • سبک

محبوبیت فریم چیزی است که باید در هنگام سرمایه گذاری روی یک عینک آفتابی جدید در نظر گرفت.

اگر می‌خواهید عینک آفتابی‌تان برای مدتی بچسبد، بهتر است سبکی بی‌انتها انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید عینک آفتابی اصلی شما (یا تنها عینک آفتابی شما) باشد، باید مطمئن شوید که استایل به اندازه کافی همه‌کاره باشد و با هر چیزی مطابقت داشته باشد، چه در راه دفتر باشید و چه دراز کشیدن در ساحل.

  • اندازه مهم است

عینک آفتابی باید دارای بزرگترین لنز ممکن برای محافظت از چشمان شما در برابر آسیب خورشید باشد. برای جلوگیری از ورود اشعه ماوراء بنفش به کناره‌های عینک، خرید عینک‌های آفتابی بزرگ یا پیچیده را در نظر بگیرید.

  • مواد فریم عینک آفتابی

فریم عینک آفتابی در چند جنس مختلف تولید می شود. آنچه انتخاب می کنید معمولاً به آنچه در مد ترجیح می دهید و همچنین اینکه از نظر عملکردی برای شما بهترین کار را دارد بستگی دارد.

هر کدام از مواد مزایا و معایب خاص خود را دارند. ایده خوبی است که قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی برای عینک آفتابی بعدی شما بهتر عمل می کند، همه آنها را بررسی کنید. (فلزی-پلاستیکی-چوبی-لاستیکی)

  • هنگام خرید عینک آفتابی به محافظت در برابر ضربه فکر کنید

در حالی که هیچ عدسی واقعا نشکن نیست، لنزهای پلاستیکی کمتر از لنزهای شیشه ای در صورت برخورد با سنگ یا توپ شکسته می شوند. اکثر لنزهای عینک آفتابی بدون نسخه از نوعی پلاستیک ساخته شده اند.

برای ورزش، عینک آفتابی پلاستیکی پلی کربنات به خصوص سخت است، اما اگر بدون روکش باشد، به راحتی خراشیده می شود. لنزهای پلی کربنات به طور معمول دارای یک پوشش ضد خش هستند.

عینک آفتابی دخترانه

خرید عینک آفتابی دخترانه

  • خرید عینک مناسب علاوه بر زیبایی و شیک پوشی، به سلامت چشمان شما نیز کمک شایانی می کند.
  • سعی کنید عینک را به گونه ای انتخاب کنید که دارای لنز ضد خش باشد.
  • کیفیت این عدسی ها بالا بوده و به مرور زمان خط و خش روی آن ها ایجاد نمی گردد. در هنگام خرید به اندازه لنز نیز توجه ویژه ای داشته باشید.
  • معمولا عنوان می شود که از لنزه های بزرگ به جای کوچک استفاده نمایید.
  • به دلیل پوشش دهی کامل تر، این مدل از لنزها، حفاظت بیشتری از چشم ها انجام می دهند.

قیمت عینک آفتابی دخترانه

  • قیمت عینک آفتابی دخترانه با توجه به اورجینال یا فیک بودن آن به عوامل مختلفی بستگی دارد.
  • عینک های اصل قیمت بیشتری داشته و به مراتب کیفیت بالاتری نیز دارند.
  • عینک های فیک و تقلبی به دلیل استفاده از مواد با کیفیت پایین در آن ها قیمت کمتری هم دارد و به همان نسبت محافظت آن ها از چشم شما نیز کمتر خواهد بود.
  • از دیگر فاکتور های موثر بر قیمت یک عینک آفتابی دخترانه می توان به برند، نوع عدسی، اندازه و غیره اشاره نمود.

روش نگهداری از عینک آفتابی دخترانه

نگهداری از عینک آفتابی دخترانه مستلزم رعایت نکات خاصی می باشد که برخی از آن ها در ادامه آورده شده است:

  • پس از استفاده از عینک دودی لنز آن را با دستمالی تمیز و نخی تمیز نمایید.
  • اگر قصد استفاده از عینک آفتابی دخترانه را ندارید، آن را درون جعبه مخصوص قرار دهید. از گذاشتن عینک برای مدت طولانی در برابر آفتاب خودداری کنید. نور خورشید ممکن است به فریم آن آسیب بزند.
  • برای تمیز کردن عینک از شستن آن اجتناب ورزید، این کار می تواند چسب های دور فریم را باز نماید.
  • برای محافظت بیشتر می توانید از بند برای نگهداری عینک استفاده کنید تا از افتادن آن جلوگیری کنید.

جمع بندی خرید اینترنتی عینک آفتابی دخترانه

  • یک جفت عینک آفتابی مناسب یک سرمایه گذاری است. هنگام خرید مدل های جدید، مهم است که سطح محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، شکل قاب، هزینه، برند و موارد دیگر را در نظر بگیرید.
  • علاوه بر این، می توانید در نظر بگیرید که آیا می خواهید عینک آفتابی شما سنتی باشد یا مدرن.
  • استفاده از عینک آفتابی دخترانه بسیار رایج است و یکی از اکسسوری های مورد توجه خیلی از افراد می باشد.
  • بهتر است در زمان انتخاب عینک دودی حتما به فرم چهره خود دقت کرده و عینکی متناسب را خریداری نمایید.
  • عینک های آفتابی با کیفیت بالا از چشمان شما در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می نمایند.
  • خوشحالیم که شما با ما همراه بودید تا در مورد انواع مختلف عینک آفتابی که می توانید خریداری کنید صحبت کنیم.

منبع: aaoallaboutvisionfaverie

مشاهده نسخه pdf مقاله: 50 مدل عینک آفتابی دخترانه شیک و باکیفیت + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 200,000 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

عینک آفتابی بچگانه کد 1807.2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
کوچک، آسیایی، استاندارد TR90، پلی آمید بایکر، ویفرر، چند ضلعی، پروانه ای، گرد بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث ساحل، آب و هوای آفتابی، استفاده روزمره، کار با رایانه، رانندگی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

عینک آفتابی دخترانه مدل Z65-076

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس فریم رنگ فریم فرم صورت فیت روی صورت رنگ عدسی
کائوچو صورتی مربع، بیضی، مستطیل، مثلث استاندارد طوسی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

عینک آفتابی دخترانه هپی کیدز کد 1172.2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس فریم فرم فریم رنگ فریم فرم صورت فیت روی صورت
TR90، پلی آمید، پلاستیک بایکر، ویفرر، کمربندی، گربه ای، بیضی سرخابی بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث کوچک، آسیایی، استاندارد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فریم عینک طبی بچگانه ام اند او مدل Nico-c2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
استاندارد TR90 مستطیلی بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث استفاده روزمره
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

عینک آفتابی بچگانه ریزارو مدل RK12-49010

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
استاندارد استات کمربندی، بیضی، فریم های خاص بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث ورزش های آبی، ساحل، ورزش های فضای باز، دوچرخه سواری، آب و هوای آفتابی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

عینک آفتابی بچگانه ریزارو مدل RK12-49011

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
استاندارد استات کمربندی، بیضی، فریم های خاص بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث ورزش های آبی، ساحل، ورزش های فضای باز، دوچرخه سواری، آب و هوای آفتابی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

عینک آفتابی بچگانه مدل s 8192

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
استاندارد پلاستیک مستطیلی بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث آب و هوای آفتابی، استفاده روزمره، دوچرخه سواری، دویدن، ساحل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

عینک آفتابی بچگانه مدل s 852

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
استاندارد پلاستیک بیضی بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث آب و هوای آفتابی، استفاده روزمره، دوچرخه سواری، دویدن، ساحل
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

فریم عینک طبی بچگانه ربیت مدل RZ609 - C4

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم عینک مناسب ویژگی‌های لنز درجه فیلتر نور (VLT)
کوچک کائوچو کار با رایانه، دوچرخه سواری، ورزش های فضای باز قابل‌تعویض سطح 0 (80% - 100% VLT)
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فریم عینک طبی دخترانه ربیت مدل RZ609 - C6

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس فریم رنگ فریم فیت روی صورت رنگ عدسی جنس لنز
کائوچو بنفش کوچک بنفش پلاستیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فریم عینک طبی بچگانه ربیت مدل RZ609 - C2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم عینک مناسب ویژگی‌های لنز درجه فیلتر نور (VLT)
کوچک استات دوچرخه سواری، ورزش های فضای باز قابل‌تعویض سطح 0 (80% - 100% VLT)
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فریم عینک طبی بچگانه ربیت مدل RZ609 - C3

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم عینک مناسب ویژگی‌های لنز درجه فیلتر نور (VLT)
کوچک استات دوچرخه سواری، ورزش های فضای باز قابل‌تعویض سطح 0 (80% - 100% VLT)
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

فریم عینک طبی بچگانه مدل 108

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
استاندارد کائوچو ویفرر، چند ضلعی، فریم های خاص، مربعی، مستطیلی بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث استفاده روزمره
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فریم عینک طبی بچگانه مدل 108

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
استاندارد کائوچو ویفرر، چند ضلعی، فریم های خاص، مربعی، مستطیلی بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث استفاده روزمره
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فریم عینک طبی بچگانه مدل 108

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
استاندارد کائوچو ویفرر، چند ضلعی، فریم های خاص، مربعی، مستطیلی بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث استفاده روزمره
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فریم عینک طبی بچگانه مدل 20222

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
استاندارد کائوچو ویفرر، چند ضلعی، فریم های خاص، مربعی، مستطیلی بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث استفاده روزمره
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

فریم عینک طبی بچگانه زوگامی مدل 90134

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
استاندارد کائوچو ویفرر، چند ضلعی، فریم های خاص، مربعی، مستطیلی بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث استفاده روزمره
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فریم عینک طبی بچگانه زوگامی مدل 90134

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
استاندارد کائوچو ویفرر، چند ضلعی، فریم های خاص، مربعی، مستطیلی بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث استفاده روزمره
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فریم عینک طبی بچگانه گلکسی مدل 70219

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
استاندارد کائوچو ویفرر، چند ضلعی، خلبانی، گرد، فریم های خاص بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث استفاده روزمره
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فریم عینک طبی بچگانه گلکسی مدل 70219

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
استاندارد کائوچو بایکر، گربه ای، خلبانی، پروانه ای، گرد بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث استفاده روزمره
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,500,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

عینک آفتابی دخترانه مدل 82456ws

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس فریم فرم فریم رنگ فریم فرم صورت فیت روی صورت
فلزی، کائوچو چند ضلعی بنفش بیضی، قلب، لوزی، مثلث، مستطیل کوچک، استاندارد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فریم عینک طبی بچگانه میرافلکس مدل 731

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
کوچک پلاستیک ویفرر بیضی، گرد، لوزی، مربع، مستطیل استفاده روزمره
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فریم عینک طبی بچگانه میرافلکس مدل ژله ای مایان 1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
کوچک، آسیایی، استاندارد، بزرگ پلی کربنات ویفرر بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث استفاده روزمره
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

عینک آفتابی بچگانه مدل 0022 کید وان

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

فیت روی صورت جنس فریم فرم فریم فرم صورت عینک مناسب
استاندارد کائوچو ویفرر بیضی، قلب، گرد، مثلث، مستطیل آب و هوای آفتابی
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا