سرگرمی و آموزشی

40 مدل قطار اسباب بازی ارزان و پرفروش + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

قطاربازی یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین بازی ها در میان کودکان به شمار می آید. البته فرقی نمی کند شما و یا فرزندتان، بازی با قطار اسباب بازی همیشه بهترین راه برای پر کردن اوقات فراغت است،به طوری که می توانید ساعت ها با فرزند خود سرگرم شوید و لحظات شاد و خاطره انگیزی را رقم بزنید. قطار اسباب بازی وسیله ای است که شامل یک ریل چند تکه ای با چندین واگن پلاستیکی، چوبی و فلزی بوده که در برخی مدل ها یک لوکوموتیوران نیز به همراه دیگر اقلام است.
حضور مدل ها، طراحی های گوناگون مانند دودزا، دارای واگن مسافربری، واگن باربری و با رنگ بندی های متنوع در بازار این امکان را می دهد تا هر شخصی متناسب با سلیقه خود بهترین قطار اسباب بازی را انتخاب و خریداری کرد. طراحی برخی مدل ها به صورت موزیکال بوده و در مدل های حرفه ای تر قطار اسباب بازی به صورت کنترلی و برخی دیگر شارژی می باشد. اسباب بازی قطار با باتری کار می کند و می توان آن را با ریل های کوتاه ، بلند به صورت 15 قطعه، 22 قطعه و غیره تهیه نمود.
در خصوص اندازه قطارهای اسباب بازی می توان گفت طراحی این نوع اسباب بازی ها به گونه ای است که برخی قطارها متناسب با دست کودک می باشد، به طوری که برای قطارهای بزرگ تر این امکان به کودک داده می شود تا بر روی آن بشیند و روی ریل های بزرگتری به قطاربازی مشغول شود. هم چنین برای هیجان و جذابیت بیشتر نیز در برخی مدل های قطار اسباب بازی قابلیت هایی همچون روشنایی و یا صداهای وقطار و نیز المان های متحرک نظیر پله ها ، واگن هایی با قابلیت جداسازی و دروازه ها به کار گرفته شده است.از این رو اگر قصد خرید قطار اسباب بازی را دارید بهتراست عواملی مانند سن کودک، جنس و کیفیت، قابلیت های حرکتی، تعداد واگن ها، ابعاد و اندازه و هم چنین امکانات اضافی را در نظر بگیرید تا بتوانید تجربه خرید بهترین اسباب بازی قطار را برای دلبندتان رقم بزنید.

پیشنهادهایی برای شما

 

 راهنمای خرید قطار اسباب بازی

به سرگرمی لذت بخش و هیجان انگیز قطارهای اسباب بازی خوش آمدید!

مردم از راه های مختلفی وارد این سرگرمی می شوند. شاید بعد از سال‌ها مجموعه قطار دوران کودکی‌تان را پیدا کرده باشید و بخواهید لذتی را که با آن اسباب‌بازی‌ها داشتید، دوباره زنده کنید.

شاید یک لوکوموتیو اسباب‌بازی قدیمی را در یک فروشگاه عتیقه‌فروشی انتخاب کرده باشید.

یا احتمالاً یکی از قطارهای برجسته ای را که امروز تولید می شود به عنوان هدیه دریافت کرده اید.

با این وجود، خوشحالیم که با این راهنمای رایگان در مورد قطارهای اسباب‌بازی از شما استقبال می‌کنیم.

 

با قطار اسباب بازی کودکان آشنا شوید

انواع مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

  • چوب

قطارهای چوبی از محبوب ترین مجموعه های قطار اسباب بازی هستند.

در این مجموعه ها همه چیز از چوب ساخته شده است. با این نوع ست ها می توانید جزئیات و دوام متنوعی را در یک مجموعه به دست آورید.

  • پلاستیک

مجموعه قطارهای پلاستیکی از یک ریل پلاستیکی و اتومبیل تشکیل شده است.

آنها هم بادوام هستند و هم به راحتی تمیز می شوند، بنابراین برای کودکان خردسال و مهدکودک ها یا مدارسی که دست های زیادی می توانند در یک مجموعه قطار باشند، محبوب هستند.

ست‌های پلاستیکی می‌توانند به خوبی روی هم قرار بگیرند، اما مانند ست‌های چوبی یا ترکیبی، سواری نرم روی این ریل‌ها نخواهید داشت.

  • ترکیبی

ترکیبی از چوب و پلاستیک، برخی این را بهترین در دنیا می دانند.

قسمت پلاستیکی معمولاً اتومبیل ها یا اضافات برای اطراف پیست است و خود پیست از چوب ساخته شده است.

پلاستیک رنگی روشن و بادوام است، در حالی که به راحتی تمیز می شود.

چوب برای قطعات ماندگاری دارد و نسبت به قطعات پلاستیکی راحت تر به یکدیگر متصل می شود.

  • فلز

فلز بیشتر در قطارهای مدل دیده می شود.

به دلایل ایمنی و هزینه، انتخاب رایج برای کودکان کوچک نیست.

با این حال، از آنجایی که قطارها فلزی هستند، قطارهای اسباب بازی فلزی اغلب دقیق ترین کپی از انواع قطارهای بزرگتر هستند.

  • قیمت قطار اسباب بازی

اگر قیمت نگران کننده است، می خواهید مطمئن شوید که از خرید خود بیشترین بهره را می برید.

برای استفاده حداکثری از خرید هر مدل یا ست قطار چوبی، باید به دنبال کیفیت و سازگاری باشید.

چوب سخت، پلاستیک و فلز به طور کلی گزینه های شما با قیمت متوسطی هستند که همچنان یک قطعه با کیفیت را ارائه می دهند.

موارد دیگری که می تواند بر قیمت تأثیر بگذارد، جمع آوری و نادر بودن است.

  • قطار برای دختران

شاید لازم نباشد گفته شود، اما دختران نیز می توانند قطار را دوست داشته باشند.

بالاخره تولیدکنندگان شروع به درک این موضوع کردند و در چند سال اخیر تعدادی قطار با کیفیت و جذاب برای دختران به بازار عرضه شده است.

مایلیم به این نکته اشاره کنیم که قطارهای صورتی نیز فقط برای دختران نیستند… سلام، پسرها هم می توانند صورتی را دوست داشته باشند؟ درست؟

دلیل توجه به این نکته این است که وقتی با دختر بچه‌ای روبرو می‌شوید که خواهان قطار است، اما همچنین یک دختر کلیشه‌ای است که به پرنسس‌های دیزنی علاقه دارد، احتمالاً او هم خواهان قطار صورتی است.

قطار اسباب بازی

راهنمای خرید انواع قطار کنترلی، دودی و شارژی حرفه ای

  • قطار اسباب بازی از جمله وسایل مورد علاقه کودکان هنگام بازی کردن به شمار می‌رود.
  • در واقع هیچ چیزی به مانند قطار اسباب بازی نمی‌تواند برای کودکان جذاب و سرگرم‌کننده باشد.
  • به ویژه اگر آن اسباب‌بازی، مدل کنترلی باشد و کودک هدایت آن را بر عهده بگیرد.
  • از آنجا که مدل‌های مختلفی از قطار اسباب بازی را می‌توان در بازار یافت، قبل از تهیه محصول بهتر است که راهنمای خرید اینترنتی آن را مطالعه کرده و جهت انتخاب آن از سایت‌های معتبر اقدامات لازم را انجام دهید.

دلایل خرید قطار اسباب بازی برای کودکان

  • قبل از هر چیز بگوییم که قطارهای اسباب بازی به مانند قطارهای واقعی دارای ریل بوده و قبل از انجام بازی باید تکه‌های ریل به همدیگر متصل شوند تا قطار به راحتی بتواند در مسیر مشخص شده، حرکت کند.
  • از طرفی، این اسباب بازی را می‌توان به عنوان اکسسوری یا وسیله تزیینی در اتاق کودک به شمار آورد و به وسیله آن جلوه جذاب‌تری را به فضای اتاق بخشید.
  • از آنجا که قطار اسباب‌بازی علاوه بر جنبه سرگرم‌کننده بودن آن باعث افزایش تمرکز و بهبود روند یادگیری کودک شده، خرید این محصول به والدین گرامی توصیه می‌شود.
  • تولیدکنندگان این اسباب‌بازی جهت واقعی‌تر جلوه‌ دادن آن از نوعی ماده شیمیایی دودزا که کاملا بی‌خطر است، استفاده کرده که با ایجاد صدایی مانند قطارهای واقعی، تجربه لذت‌بخشی را جهت بازی کردن برای کودکان فراهم می‌کنند.
  • این اسباب بازی علاوه بر سرگرم کردن کودکان، بازی مهیجی برای بزرگسالان به شمار می‌رود و شما با تهیه این محصول جذاب می‌توانید لذت بازی را برای خود و کودک دلبندتان چندین برابر نمایید. جهت اطلاع بیشتر در ادامه به انواع مدل‌های قطار اسباب بازی اشاره می‌کنیم.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید موتور شارژی

مدل‌های مختلف قطار اسباب بازی

  • قطار اسباب بازی فلزی

این مدل اسباب‌ بازی جز اولین نمونه‌های تولیدی بوده که در بازار به فروش می‌رسیدند. جنس به کار رفته در تولید آنها فلز و یا چوب بود که با کمک دست در مسیر مشخص شده حرکت می‌کردند.

امروزه این مدل قطار اسباب بازی به دلیل طراحی بسیار ساده آن جهت خرید برای سرگرم کردن کودکان پیشنهاد نمی‌شود.

  • قطار اسباب‌ بازی مدل کنترلی

تکنولوژی به کار رفته در ساخت این مدل اسباب‌ بازی در مقایسه با مدل قبلی بسیار پیچیده‌تر است. منبع تغذیه قطارهای اسباب بازی کنترلی به وسیله باتری یا شارژ بوده و کنترل آنها هم از راه دور صورت می‌گیرد.

قابلیت کنترل از راه دور و حرکت به جلو یا عقب بر روی مسیر ریل از جمله ویژگی‌های این مدل اسباب بازی به شمار می‌رود. شما می‌توانید این محصول جذاب را در مدل‌های ریل بلند، کوتاه، واگن‌های مختلف، لوکوموتیو و… هم به صورت حضوری و هم از سایت‌ های آنلاین معتبر خریداری نمایید.

با مزایای استفاده از قطار اسباب بازی بیشتر آشنا شویم

  1. تمرکز کودک شما با کنار هم قرار دادن تکه‌های ریل هنگام بازی افزایش می‌یاید.
  2. بعد از بازی، کودک شما می‌آموزد که چگونه تکه‌های ریل را از همدیگر جدا کرده و آنها را درون جعبه مخصوص به خود قرار دهد. این امر به خودی خود باعث افزایش نظم و انضباط بیشتر در او می‌شود.
  3. همراهی کردن والدین در کنار کودک هنگام بازی باعث تقویت رابطه و صمیمیت بیشتر بین آنها شده و همین امر در ایجاد رضایت خاطر و احساس امنیت بیشتر در کودک، تاثیر مثبت می‌گذارد.
  4. مهمترین مزایای استفاده از قطار اسباب‌ بازی را می‌توان افزایش درک حرکتی و دید فضایی در کودکان دانست.
  5. استفاده از قطارهای اسبا‌ب بازی هیچگونه محدودیت سنی نداشته و شما می‌توانید مدل‌های مختلف آنها را برای کودک دلبند خود در هر سنی که هستند، تهیه نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ماشین کنترلی

نکات مهم و تاثیرگذار در خرید و قیمت قطار اسباب بازی

  • انواع مختلف قطار اسباب‌ بازی

از آنجایی که مدل‌های مختلفی از قطارهای اسباب بازی در بازار به فروش می‌رسند، شما می‌توانید با توجه به رده سنی فرزند خود جهت خرید اسباب‌بازی مورد علاقه او اقدام نمایید.

اگر رده سنی کودک دلبندتان بین 1 تا 3 سال است، بهتر است که مدل‌های پلاستیکی قطار اسباب‌بازی را که در رنگ‌های شاد و متنوعی در بازار موجود هستند برای آنها تهیه نمایید. در مورد کودکان سن بالاتر، مدل‌هایی که باعث افزایش خلاقیت و مهارت‌های آنها می‌شوند، گزینه‌های مناسبی جهت خرید هستند.

  • جنس بدنه اسباب بازی

جنس بدنه قطارهای اسباب بازی از جنس فلز یا پلاستیک بوده که بهتر است در مورد مزایای استفاده از هر کدام تحقیق کرده و سپس جهت خرید نهایی اقدام نمایید.

اما جهت اطلاع بگوییم که قطارهای اسباب‌ بازی فلزی به دلیل مواد به کار رفته در تولید آنها مقاوم‌تر بوده و همچنین از قیمت بالاتری برخوردار هستند مدل‌های پلاستیکی هم به دلیل وزن سبک‌تر و قیمت پایین‌تر مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

  • قطار اسباب بازی کنترلی یا شارژی

بعضی مدل‌های قطار اسباب‌ بازی دارای باتری بوده و بعضی مدل‌های دیگر شارژی هستند. در مورد مدل‌های باتری‌خور بگوییم که استفاده از آنها هیچ گونه محدودیتی نداشته و می‌توان بعد از اتمام شارژ، مجدد باتری را تعویض نمود.

از آنجا که مدل‌های شارژی از لحاظ هزینه، مقرون به صرفه‌تر بوده اما به هنگام اتمام شارژ باید مدتی صبر کنید تا از وسیله، مجددا استفاده نمایید.

  • قطار اسباب بازی کنترل‌ دار یا بدون کنترل

بعضی از مدل‌ های قطار اسباب‌ بازی، کنترل‌ دار بوده و از راه دور می‌توان آنها را بر روی ریل به حرکت درآورد.

مدل‌های معمولی‌تر از هیچ گونه دستگاهی جهت کنترل برخوردار نیستند و شما با فشار دادن دکمه بر روی اسباب‌ بازی می‌توانید آن را حرکت دهید و یا به وسیله دست خود قطار را از حرکت بازدارید.

  • توجه به رده سنی کودک جهت خرید قطار اسباب‌بازی

در مورد تهیه این اسباب بازی توجه نمایید که مدل‌های پلاستیکی که از رنگ‌های شاد و زیبایی برخوردار هستند، برای رده‌های سنی 1 الی 3 سال مناسب‌تر هستند.

برای رده‌های سنی بالاتر بهتر است مدل‌هایی که باعث افزایش خلاقیت و رشد فکری کودکانتان می‌شوند را خریداری نمایید.

  • برندهای مختلف قطار اسباب بازی

توجه به برند محصول هم از جمله فاکتورهای مهمی است که قبل از خرید باید در نظر گرفته شود. در مورد این وسیله بگوییم که نمی‌توان گفت کدام یک از برندهای تولیدی از کیفیت مناسب‌تری برخوردار هستند.

اما با توجه به بررسی‌های انجام شده می‌توان اظهار نظر کرد که اسامی شنگ چوان، ژیانگ دا، وسترن، کلاسیک، اسپایدرمن، هپی کمندر و آکو از بهترین برندهای تولیدی قطار اسباب‌ بازی در بازار بوده که در حال حاضر به فروش می‌رسند.

قطار اسباب بازی

با مهمترین اصطلاحات یک خرید موفق که باید آنها را بررسی کنید، آشنا شوید

  • قطار اسباب بازی

اغلب کودکان به اسباب بازی های متحرک علاقه زیادی نشان می دهند. به همین دلیل فروش این موارد در بازار بیشتر است. قطار نیز در دسته اسباب بازی هایی قرار می گیرد که می توان از آن در هر رنج سنی بهره برد.

برای خرید یک قطار خوب باید دقت داشته باشید که این مورد دارای چه ویژگی های جانبی است.

  • قطار اسباب‌بازی

در زمان خرید اسباب بازی باید بسیار دقت داشته باشید که این مورد با سن کودک شما همخوانی داشته باشد. برخی از قطارها دارای امکانات متفاوتی می باشند.

به طور مثال نمونه هایی که  دودزا هستند، عموما برای سنین بالای 3 سال توصیه می شود. برای کودکان زیر سه سال، نمونه های پلاستیکی بهتر می باشند.

  • مدل قطار

قطارهای اسباب بازی دارای مدل های متفاوتی هستند. برخی از قطارها با کنترل از راه دور حرکت می کنند که بسیار مهیج هستند. این گزینه ها برای کودکانی که سن بالاتری دارند، مناسب می باشند.

برخی دیگر فقط بر روی ریل راه می روند. این موارد قیمت به مراتب پایین تری دارند. به صورت کلی در زمان خرید به تعداد و نوع واگن ها باید دقت داشته باشید.

  • قطار برقی اسباب بازی

برخی از قطار های اسباب بازی که در بازار مشاهده می شوند، برقی می باشند. این قطار ها می توانند شارژ شده و پس از آن اقدام به حرکت کنند.

قطارهای برقی هر چند که جذاب تر می باشند اما برای کودکان زیر 3 سال که همه چیز را به سمت دهان خود می برند، مناسب نیستند.

  • اسباب بازی قطار

اسباب بازی قطار می تواند به هر شکلی ساخته شود. اما در نمونه های کلاسیک اغلب یک لوکوموتیو و تعدادی واگن مشاهده می شود که بر روی ریل حرکت می کنند.

برخی از نمونه های خاص تر دارای واگن هایی می باشند که درون آنها می توان زغال سنگ قرار داد. این گزینه ها از لحاظ طولی نیز نسبت به سایرین بزرگتر می باشند.

  • بزرگترین قطار اسباب بازی

از لحاظ سایز قطار های اسباب بازی دارای محدودیتی نمی باشند لذا هر اندازه ریل آنها بیشتر و طویل تر باشد، اندازه قطار و فضای مورد نیاز برای بازی با آن نیز بزرگتر خواهد بود.

برای اینکه بزرگترین قطار موجود را خریداری نمایید، بسیار مهم است تا ویژگی واگن ها را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید یک نمونه مناسب تهیه کنید که از روی ریل ها سر نخورند.

قطار بزرگ اسباب بازی ، قطار های اسباب بازی دارای سایزهای متفاوتی می باشند. هر اندازه ریل و واگن های قطار بزرگتر باشند، هیجان انگیز تر خواهند بود. کودکانی که دارای سن بیشتر هستند، ترجیح می دهند تا با نمونه های بزرگتر بازی نمایند. حال اگر این موارد دود و صدا نیز از خود تولید کنند، عالی تر خواهند بود.

پیشنهاد ما برای بزرگترین قطار اسباب بازی یک نمونه خیلی جالب است که اسباب بازی قطار سایز بزرگ مدل 1559 می باشد، البته سعی کنید از فروشگاه های معتبر این مدل را خریداری نمایید.

  • قطار ماشین اسباب بازی

یکی از مواردی که برای تهیه قطار باید حتما مد نظر داشته باشید، توجه به ریل آن است. برخی ریل ها مستقیم می باشند و برخی دیگر نیز به صورت منحنی هستند.

اگر شما از نمونه های منحنی استفاده کنید، قدرت تخیل و کار با اشکال هندسی در کودکتان تقویت می شود.

  • قطار اسباب بازی فلزی

برخی از قطارهای اسباب بازی که در بازار وجود دارند، دارای ظاهری خاص تر هستند که به راحتی نظر مثبت هر نوع سلیقه ای را جلب می نمایند.

در زمان خرید قطار باید دقت داشته باشید که رنگ آن اهمیت زیادی دارد. اغلب برای کودکان از نمونه هایی استفاده می شود که دارای رنگ های شاد و جذاب هستند.

  • قطار فلزی اسباب بازی

قطارهایی که به عنوان اسباب بازی در بازار مشاهده می شوند می توانند از جنس های متفاوتی تهیه شوند. برخی از آنها پلاستیکی بوده اما برخی دیگر از فلز تهیه شده اند.

طبیعتا موارد فلزی دارای ماندگاری بیشتری هستند. اما به صورت کلی باید دقت داشته باشید که وزن قطار اسباب بازی شما زیاد نباشد زیرا در این صورت کودک نمی تواند با آن بازی کند.

  • قطار اسباب بازی قدیمی

قطار اسباب بازی قدیمی با مخزن زغال سنگ برای همه ما مثل یک رویای شیرین می باشد، در واقع خرید قطار اسباب بازی کلاسیک قدیمی هر کودکی را شاد و سرگرم می کند.

عموما تمامی مدلهای آن شامل: لوکوموتیو – مخزن زغال سنگ – واگن باربری – واگن مسافربری و ریل می باشد.

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید نمونه عکس قطارهای کلاسیک را بررسی نمایید و جهت خرید از آن نمونه ها جهت انتخاب خود اقدام نمایید.

  • قطار اسباب بازی حرفه ای

برای تهیه یک قطار اسباب بازی حرفه ای توصیه می شود تا حتما به نوع ریل آنها دقت داشته باشید. نوع ریل، اندازه قطار و فضایی را که درگیر می کند، نشان می دهد.

ریل ها می توانند به صورت پلاستیکی یا فلزی باشند. طبیعتا موارد پلاستیکی دارای قیمت پایین تری هستند اما دوام نمونه های فلزی به مراتب بیشتر است.

  • خرید قطار اسباب بازی

قطعا در زمان خرید قطار اسباب بازی مشاهده می نمایید که برخی از قطارها به دلیل امکانات جانبی متفاوت، قیمت بیشتری دارند.

به طور مثال برخی از نمونه هایی که در بازار وجود دارند، می توانند حین حرکت صدا نیز پخش نمایند. همین مورد جذابیت قطار را افزایش می دهد.

  • خرید اسباب بازی قطار

قطار یکی از اسباب بازی های جالب و هیجان انگیزی است که برای کودکان در هر رنج سنی جذاب می باشد. این اسباب بازی در انواع مدل ها و با مشخصات مختلف در بازار مشاهده می شود.

اما این بین برخی مدل ها دارای ویژگی ها و امکانات خاصی هستند که همین مورد نیز موجب می شود، قیمت آنها بیشتر باشد.

  • قطار های اسباب بازی

قطارهای اسباب بازی می توانند برای کودکان در هر رده سنی مناسب باشند. اما در زمان خرید لازم است تا مواردی را خریداری نمایید که ویژگی ها و امکانات جانبی آنها متناسب با سن کودک باشد.

به طور مثال برای کودکان بالای 5 سال نمونه های دودزا هیجان انگیز هستند.

قطار اسباب بازی

  • بهترین قطار اسباب بازی

اگر قصد خرید بهترین قطار اسباب بازی را دارید، لازم است تا به ظاهر و امکانات آن توجه نمایید. بهترین نمونه ها در واقع گزینه هایی می باشند که شکل کوچک شده ای از مدل اصلی باشند.

در این صورت می توانند گزینه ای هیجان انگیز برای بچه ها باشند. دقت نمایید که در این وضعیت کودکان رویاپردازی بهتری خواهند داشت.

  • قطار اسباب بازی دودزا

قطعا با کمی گشت و گذار در بازار مشاهده می نمایید که قطار های اسباب بازی دارای انواع متفاوتی می باشند. یکی از ویژگی قطارها که کودکان را به راحتی به سمت خود جذب می نماید، قابلیت دودزایی آنها است.

البته باید در نظر داشته باشید که این دودها به هیچ وجه برای سلامتی مضر نیستند.

  • قطار اسباب بازی ارزان

با توجه به امکانات جانبی یک قطار، از این اسباب بازی نمونه های بسیار با قیمت های متغیر در بازار مشاهده می شود. به طور مثال برخی از قطارها دارای یک مخزن جداگانه برای تولید دود هستند.

برخی دیگر در زمان حرکت می توانند صدا تولید کنند. این بین گزینه هایی نیز وجود دارند که دارای کنترل از راه دور می باشند. با توجه به علاقه کودک خود می توانید از نمونه مناسب استفاده نمایید.

  • قیمت قطار اسباب بازی نشکن

برخی از قطار های اسباب بازی که در بازار وجود دارند، نشکن می باشند. به این معنا که از پلاستیک فشرده تهیه شده اند و زمانی که به جسم سخت برخورد نمایند، آسیب نمی بینند.

این موارد برای کودکانی که سن زیر 3 سال دارند، عالی هستند. قیمت این نوع قطار ها نیز مقرون به صرفه تر است.

  • قیمت قطار اسباب بازی ارزان

قیمت قطارهای اسباب بازی که در بازار وجود دارند به امکانات آنها وابسته است. به طور مثال برخی از گزینه ها فاقد ریل هستند و برخی دیگر دارای ریل می باشند. اغلب اشخاص فارغ از سن و سال می توانند با آنها بازی نمایند.

اما نمونه های بدون ریل و پلاستیکی به مراتب هزینه کمتری دارند. گزینه هایی که دارای رنگ های روشن هستند برای کودکان زیر 3 سال نیز عالی می باشند.

  • قیمت قطار اسباب بازی

از دید بسیاری از افراد، قیمت قطار یک گزینه مهم هنگام خرید است. اما باید دقت داشته باشید که ابعاد و وزن قطار اسباب بازی نیز بسیار مهم است.

در همین راستا باید نمونه هایی را خریداری نمایید که کودک بتواند آنها را به راحتی در دست خود نگه دارد. موارد فلزی برای کودکان کم سن و سال گزینه خوبی نمی باشند.

  • اسباب بازی ارزان

عموما کودکان و مخصوصا پسرها در دوره کودکی خود، یک قطار داشته اند. قطارها می توانند پلاستیکی باشند یا از راه دور کنترل شوند.

اگر قطار مد نظر شما پلاستیکی بوده یا چرخ های آن قابلیت چرخش نداشته باشند، در واقع یک ماکت هستند که قیمت به نسبت پایین تری از سایرین دارند. نمونه های ریل دار و کنترلی آن بسیار گران تر می باشند.

  • ساخت ریل قطار اسباب بازی

اغلب قطارهای اسباب بازی که در بازار وجود دارند دارای ریل هستند. از همین رو می توانند بر روی آن حرکت نموده و صدای قطار را تولید نمایند. ریل ها نیز می توانند جنس های متفاوتی داشته باشند.

برخی از ریل ها فلزی بوده و برخی دیگر نیز پلاستیکی هستند. طبیعتا موارد فلزی گزینه ماندگارتری می باشند.

  • مدل قطار اسباب بازی

قطار یکی از اسباب بازی های بسیار مفرحی می باشد که اغلب کودکان به خصوص پسر بچه ها دوست دارند تا آن را داشته باشند.

امروزه انواع متفاوتی از قطار ها در سایز ها و مدل های متنوع داخل بازار وجود دارند که قیمت هر کدام از آنها نیز با نمونه های دیگر مختلف است.

  • عکس اسباب بازی قطار

با کمی جستجو در اینترنت شما می توانید عکس های مختلف از قطار های اسباب بازی موجود در بازار را مشاهده نموده و اقدام به خریدشان نمایید.
اما باید در نظر داشته باشید که بر اساس امکانات جانبی آنها، قیمتشان نیز متفاوت می باشد. به طور مثال نمونه هایی که در زمان حرکت از خود صدا تولید می کنند، گران تر هستند.

  • مراقب کودک خود باشید

خوردن باتری نیم قلمی توسط کودک ، باتری هایی که در بازار وجود دارند دارای انواع متفاوتی می باشند. از همین رو در زمان خرید آنها باید دقت داشته باشید که برای چه نوع وسیله ای باتری تهیه می نمایید و اندازه مناسب برای آن چیست.

این بین باتری های نیم قلم برای وسایل زیادی سازگار می باشند. اما اگر کودک کم سن و سال در منزل دارید، باید بسیار مراقب باشید تا آنها را نخورند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 40 مدل قطار اسباب بازی ارزان و پرفروش + خرید اینترنتی

 

منبع
kidstoysgo

5 دیدگاه

  1. قطار اسباب بازی دودی از دیجی کالا خریدم اول سال و از همه نظر عالی بود
    خریدش رو پیشنهاد میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا