عطر و ادکلن

50 مدل عطر مردانه جذاب و پرفروش + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید آنلاین عطر مردانه

  • عطر مردانه امروزه از تنوع زیادی برخوردار است. آقایان می توانند با توجه به موقعیتی که قصد رفتن دارند از عطر مناسب همان مکان استفاده کنند.
  • عناصر مختلفی در انتخاب یک عطر مردانه خوب موثر است که می توان به شخصیت، روحیات، نوع پوست که ممکن است چرب یا خشک باشد و غیره اشاره نمود.
  • هر یک از این عوامل می توانند بر خرید شما تاثیرگذار باشد. رایحه و عطر می توانند به شدت بر طرز تفکر دیگران نسبت به شما در برخورد اول تاثیر بگذارد.
  • عطر ها و پرفیوم ها از ترکیب اسانس ها، حلال ها و سایر مواد شیمیایی به دست می آیند. برخی از این اسانس ها از طبیعت نشات می گیرند.
  • عطرها نسبت به ادکلن ها دوام و ماندگاری بیشتری دارند. لازم به ذکر است که درصد بالایی از عطرها را عصاره های روغنی تشکیل داده است.
  • بیشتر آقایان دوست دارند از ادکلن به جای عطر مردانه استفاده کنند و یکی از دلایل آن چرب بودن عطرها می باشد.
  • در ایران با توجه به وجود چهار فصل و آب و هوای گوناگون، اکثر افراد ترجیح می دهند تا در هر فصل از عطر و ادکلنی مناسب با همان آب و هوا استفاده کنند.
  • از انواع عطر ها میتوان به عطر های مردانه گرم و عطر های مردانه سرد اشاره کرد.
  • هر کدام از این موارد مناسب فصل هوای به خصوصی می باشد که در زمان خرید بهتر است به آن توجه نمایید.
  • خرید اینترنتی عطر مردانه ارزان از جمله مواردی است که این روزها اکثر افراد به دنبال آن هستند. خرید عطر مردانه ارزان باید از سایت های معتبر و شناخته شده انجام گردد.

عطر مردانه

معرفی انواع عطر مردانه

عطر یک اصطلاح عمومی و تک جنسیتی است که برای عطر استفاده می شود.

این به اشکال مختلف وجود دارد و به نام های مختلفی خوانده می شود، اما به طور کلی در این دسته بندی ها قرار می گیرد:

  • ادوفرش

رقیق ترین نسخه عطر، معمولا با 1-3٪ روغن عطر در الکل و آب. معمولا کمتر از یک ساعت ماندگاری دارد.

  • ادکلن

قدیمی ترین اصطلاح برای عطر، که در آمریکای شمالی برای رایحه های مردانه استفاده می شود.

سبک، تازه و میوه ای، معمولاً از 2-4٪ روغن های عطر در الکل و آب تشکیل شده است.

معمولا در عطرهای افراد جوان استفاده می شود. و حدود 2 ساعت ماندگاری دارد.

  • ادوتویلت

یک ترکیب اسپری سبک با 5-15٪ اسانس عطر خالص حل شده در الکل. معمولاً حدود 3 ساعت ماندگاری دارد.

  • ادوپرفویم

از لحاظ تاریخی بدون جنسیت، برای توصیف محصولات مردانه و زنانه استفاده می شود و بهترین اصطلاح برای توصیف یک عطر است.

حاوی 15 تا 20 درصد اسانس خالص عطر است و حدود 5 تا 8 ساعت ماندگاری دارد.

  • پرفیوم

غلیظ ترین و گران ترین گزینه های عطر می باشد.

از 20 تا 30 درصد اسانس عطر خالص تشکیل شده است. یک پرفیوم می تواند تا 24 ساعت ماندگاری داشته باشد.

عطر مردانه

نکات مهم هنگام خرید عطر مردانه

در زمان خرید عطر مردانه باید به نکات خاصی توجه کنید. عوامل بسیاری وجود دارد که در هنگام خرید می تواند به شما در انتخاب عطری مناسب کمک نماید. برخی از موارد مهم به شرح زیر می باشد:

  • فصل ها

یکی از مهم ترین عامل ها در انتخاب یک عطر مردانه مناسب توجه به فصلی است که در آن قرار دارید.

به این نکته دقت کنید که از هر عطری نمی توان در هر آب و هوایی استفاده نمود.

یک قانون کلی در این رابطه وجود دارد، بهتر است از عطر های گرم برای فصل های خنک و سرد مانند پاییز و زمستان و از عطرهای خنک برای فصول گرم مانند بهار و تابستان استفاده کنید.

عطرهای خنک پخش کنندگی کمتری نسبت به عطرهای گرم دارند. به همین خاطر استفاده از آن ها در فصول سرد باعث می شود تا ماندگاری زیادی نداشته و دیگران آن را به خوبی استشمام نکنند.

به همین ترتیب عطرهای گرم در فصولی مانند تابستان که هوا دمای بالاتری داشته توصیه نمی شوند. به دلیل اینکه ترکیب این نوع از عطرها با هوای گرم و لباس شما ممکن است رایحه ای ناخوشایند تولید نماید.

  • موقعیت مکانی و لباس

عطرها معمولا احساس سبکی به افراد می دهند و هر کدام از آن ها حس و حالی مخصوص به خود را دارند.

برخی از مدل های عطر برای استفاده در دورهمی ها و مجالس غیر رسمی،

همراه با لباس های راحتی مناسب می باشند و برخی دیگر از آن ها صرفا برای جلسات رسمی و مهمانی های مهم و در هنگامی که کت و شلوار به تن کرده اید، ایده آل هستند.

بنابراین در زمان خرید عطر های مردانه به موقعیتی که قصد استفاده از آنها را دارید بسیار دقت نمایید.

  • سلیقه افراد

این مورد کاملا بدیهی می باشد. هر شخص در هنگام انتخاب عطر به سلیقه خود رجوع می کند و عطری را که  حس آرامش به او القا می کند را خریداری می نماید.

برندها و مدل های مختلفی از عطرها وجود دارند که آقایان زیادی طرفدار آن ها هستند.

آن ها می توانند برای خرید عطر مردانه لالیک ، خرید عطر مردانه لالیک ، خرید عطر مردانه wood ، خرید عطر مردانه کرید اونتوس و یا خرید عطر مردانه اسپلندور به سایت ها یا مراکز خرید معتبر مراجعه کرده و مناسب ترین عطر را برای خود انتخاب نمایند.

  • نحوه انتخاب عطر

مطالعات علمی نشان می دهد که یک مرد می تواند به طور طبیعی عطری را انتخاب کند که با رایحه طبیعی بدنش بهترین عملکرد را دارد.

بگذارید روی این نکته تاکید کنم: شما بهترین کسی هستید که می توانید تشخیص دهید کدام عطر مناسب شماست.

اجازه ندهید دیگران برای شما انتخاب کنند، دلیلی وجود دارد که رایحه های هدیه سال ها بدون استفاده می مانند.

در عوض، از نظرات دیگران برای تقویت یا زیر سوال بردن تصمیم خود استفاده کنید. فقط اگر چند نفر به شما بگویند که بوی شما کم است یا انتخاب ضعیفی دارید، باید چیز دیگری را امتحان کنید.

همچنین کورکورانه خرید نکنید، یعنی زمانی که به توصیه شخصی یک عطر خریداری می کنید بدون اینکه خودتان آن را امتحان کنید.

بهترین روش برای یافتن یک عطر جدید این است که آزمایش کنید که آیا عطر مکمل بوی طبیعی بدن شما در طول یک روز است یا خیر.

فروشگاه‌های بزرگ برای این منظور عالی هستند، فقط اطمینان حاصل کنید که تا زمانی که آماده نشده‌اید خرید نکنید. حداکثر تعداد رایحه‌ای که می‌توانید به‌طور هم‌زمان امتحان کنید، چهار رایحه است، اگرچه اگر تازه شروع کرده‌اید، فقط دو رایحه (هر بازو یکی) را توصیه می‌کنم.

  1. یک رایحه را روی هر مچ دست اسپری کنید (و هر آرنج داخلی را اگر برای 4 مورد استفاده می کنید).
  2. از کارت هایی که فروشگاه بزرگ برای بوییدن ادکلن ها ارائه می دهد خودداری کنید. آنها شما را قادر می سازند فقط نت های بالایی را استشمام کنید و نه بوی آن را (به یاد داشته باشید، این یک آزمایش شیمی است).
  3. بین بوییدن هر عطر، کام خود را با چیزی قوی مانند قهوه یا چای تازه کنید. (چند دانه قهوه همراه داشته باشید و آن را بو کنید و یکی را در دهان خود قرار دهید).
  4. سعی کنید تمام نت ها را بو کنید. همانطور که توضیح دادیم می توانید انتظار داشته باشید که رایحه در چند ساعت آینده تغییر کند.
  5. در فروشگاه بزرگ قدم بزنید و عطرها را در فواصل زمانی مختلف استشمام کنید. در تلفن یا کاغذ، یادداشت بردارید که کدام را دوست دارید و چرا، سپس بین آنهایی که یادداشت کرده اید یکی را انتخاب کنید.
  6. یک بطری از برنده خود را بخرید و شروع به استفاده کنید. استفاده یک عطر یک فرآیند است، نه یک مقصد. بسیاری از مردان در نهایت صاحب ده‌ها عطر می‌شوند و عاشق آن‌ها هستند، بنابراین احساس نکنید که مجبور نیستید با اولین (یا دهمین) خرید خود آن را کامل کنید.
  7. اگر به دنبال ایده هستید، ادکلن مردان مشهور را امتحان کنید. (من خودم این کار رو انجام میدم)
  • بطری عطر با چه سایز باید بخرید؟

بطری های عطر در اندازه های مختلف وجود دارند، اگر در عطرها تازه کار هستید بطری های کوچکتر را بخرید زیرا خطر کمتری دارد. شما نمی‌دانید چند بار آن را استفاده می کنید، و احتمالاً زمانی که فرصت بوییدن رایحه‌های مختلف را پیدا کنید، طعم شما تغییر می‌کند.

عطرها برای همیشه در قفسه ماندگاری ندارند. نوسانات سریع گرما مانند آنچه در اکثر حمام ها یافت می شود باعث می شود مولکول های یک عطر از هم جدا شوند.

نور خورشید نیز همین کار را انجام می دهد (بنابراین از ذخیره سازی لبه پنجره خودداری کنید). عمر عطر خود را با نگهداری آن در محیط های خنک، تاریک و خشک افزایش دهید. کمدهای اتاق خواب یک مکان عالی هستند.

عطر مردانه

خرید عطر مردانه

  • همانطور که پیشتر گفته شد نکات زیادی وجود دارد که می تواند به شما در خرید یک عطر مردانه مناسب کمک نماید.
  • اگر قصد خرید عطر به عنوان هدیه را دارید بهتر است که با شخصیت و روحیات شخص مقابل به خوبی آشنایی داشته باشید،
  • زیرا عطر می تواند یکی از عناصر نشان دهنده شخصیت هر فرد در برخورد نخست باشد.
  • به اسانس هایی که در عطر مورد نظرتان به کار رفته است دقت نمایید. این مورد یکی از روش های مناسب در هنگام خرید می باشد.

پیشنهاد مطالعه: 50 مدل پد افزایش قد باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

قیمت عطر مردانه

  • قیمت عطرها به فاکتورهای مختلفی بستگی دارند که هر یک به نوعی می تواند مهم باشد.
  • از مواردی تاثیرگذار بر قیمت یک عطر مردانه خوب می توان به برند سازنده، حجم آن، اصالت عطر، اسانس های به کار رفته در آن و غیره اشاره کرد.

ترفند های استفاده صحیح از عطر در یک نگاه

همه ما در اطراف مردانی بوده ایم که بیش از حد از عطر استفاده می کنند. رایحه بسیار تحسین برانگیز و دلپذیر است. با یادگیری نحوه استفاده صحیح و عاقلانه از عطر به راحتی می توانید از این اشتباه جلوگیری کنید.

  • عطر را روی پوست خشک، ترجیحاً بلافاصله بعد از حمام اسپری کنید. هنگام استفاده، نازل اسپری را در فاصله 7 تا 15 سانتیمتر از پوست خود نگه دارید.
  • شروع نور. اگر در استفاده از عطرها تازه کار هستید، با یک اسپری روی سینه خود شروع کنید. همانطور که در مورد نحوه صحیح استفاده عطر راحت تر و آگاه تر می شوید، می توانید به چند اسپری دیگر در مناطق مختلف منشعب شوید.
  • عطر را به مناطق گرم بمالید. گرمای بدن شما عطر را در طول روز تحت فشار قرار می دهد و یک دنباله بوی خوب ایجاد می کند که معمولاً به آن سیلاژ می گویند. با گرم ترین قسمت های بدن خود شروع کنید: سینه، گردن، فک پایین، مچ دست، ساعد، آرنج داخلی، شانه. روی همه این نقاط به طور همزمان اسپری نکنید. با یکی شروع کنید و پس از یادگیری رایحه، 2-3 نقطه دیگر را اسپری کنید.
  • فقط در صورت نیاز اسپری مجدد انجام دهید. بسته به مدت ماندگاری عطر، می توانید اسپری های بیشتری را به مچ دست خود اضافه کنید. برای بیشتر این اتفاق در نیمه دوم روز خواهد بود.
  • مالیدن عطر روی پوست کار معقولی به نظر نمی رسد. در واقع، پیوند مولکولی را می شکند و عطر را ضعیف تر می کند.
  • اسپری کردن یک عطر در هوا و قدم زدن در مه بی ارزش است. بیشتر عطر مستقیماً روی زمین می ریزد.
  • عطر را روی لباس خود اسپری نکنید. در این حالت عطر اجازه ندارد با روغن های بدن شما ترکیب شود و از این رو به طور طبیعی نمی تواند مراحل نت را آنطور که باید طی کند. همچنین روغن های موجود در یک عطر باعث لکه دار شدن بسیاری از پارچه ها می شود.
  • نپاشید، اگر از یک بطری معمولی عطر استفاده می کنید، یک انگشت خود را بردارید و آن را روی دهانه بطری خود فشار دهید و سپس آن را به آرامی برگردانید. به قسمت هایی از بدن که در بالا توضیح داده شد ضربه بزنید.
  • کمتر، بیشتر است. رایحه را باید کشف کرد نه اینکه اعلام کرد. افرادی که نزدیک هستند باید بتوانند بوی عطر شما را حس کنند، اما تحت تأثیر آن قرار نگیرند.

عطر مردانه

نکات طلایی نگهداری عطر برای افزایش ماندگاری آن

نگهداری از عطر مردانه ترفند های زیادی دارند که می تواند به شما کمک کند تا ماندگاری و عمر آن را افزایش دهید.

برخی از این راهکارها در ادامه آورده شده است

  • از مکان های تاریک مانند کشوها برای نگهداری عطر ها استفاده کنید.
  • زمان باز گذاشتن درب عطر را به حداقل برسانید.
  • در جای خشک و خنک و به دور از رطوبت از آن ها نگهداری نمایید.
  • عطر ها را بیش از حد تکان ندهید.
  • دمای محل نگهداری عطر را ثابت نگه دارید.

جمع بندی خرید اینترنتی عطر مردانه

  • همانطور که دیدیم، بویایی در واقع قوی ترین حس ماست. این به حافظه ما متصل است و ما می توانیم ارتباط عمیقی با احساسات خود ایجاد کنیم.
  • استفاده یک عطر روشی متمایز برای بیان خود فراتر از بصری است. این شما را به یاد ماندنی می کند و یک تصور ایجاد می کند.
  • هنگامی که عطرهایی را پیدا کردید که با استفاده آنها احساس راحتی می کنید، به خوبی در مسیر کشف این دنیای بویایی جالب خواهید بود.
  • عطرهای مردانه با توجه به تنوعی که دارند خرید را برای آقایان بسیار دشوار می کنند.
  • در هنگام خرید عطر مردانه توجه به برخی نکات می تواند به شما در خرید عطر مناسب کمک نماید.
  • عواملی همچون آب و هوا، نوع پوست فرد و موقعیت مکانی استفاده از عطر مهم بوده و می تواند در انتخاب عطر شما را یاری نماید.
  • افرادی که در مناطق جغرافیایی گرم زندگی می کنند بهتر است از عطر های سرد و خنک استفاده نمایند.
  • همچنین عطر های مناسب برای مناطق سرد بیشتر نوع گرم آن می باشد.

منبع: artofmanliness

مشاهده نسخه pdf مقاله: 50 مدل عطر مردانه جذاب و پرفروش + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 200,000 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

ادو پرفیوم پرستیژ مدل Molecule 020 حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم نت آغازی نت پایانی رایحه مناسب برای فصل
100 میلی‌لیتر امبروکسان امبروکسان شرقی، تند پاییز، زمستان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادو پرفیوم مردانه بایلندو مدل AVENTUSO حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند شماره مجوز عطرساز نت آغازی
100 میلی‌لیتر ایران 39/13175 الیور کرید، اروین کرید ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه، سیب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادو پرفیوم مردانه پینک ویژوال مدل 212 حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم نت آغازی نت پایانی نت میانی رایحه
100 میلی‌لیتر گریپ فروت، فلفل، ترنج، اسطوخودوس و نت‌های سبز مشک، لادن، خس خس، چوب گایاک و چوب صندل سفید سالویا، زنجبیل، روناسیان و بنفشه خنک، تند، تلخ
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادوپرفیوم مردانه بای لندو مدل CH Man حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند نت آغازی نت پایانی نت میانی
100 میلی‌لیتر ایران نارنج، گریپ‌فروت و چمن مشک، وانیل، چرم، خزه‌ی اوک موس، عنبر، خس خس، چو... زعفران، گل یاسمین، جوز هندی، گل بنفشه و نت‌های ...
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 400,001 تا 500,000 تومان

امتیاز کاربران

ادو تویلت مردانه اینتسا مدل Energy Power حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند نت آغازی نت پایانی نت میانی
100 میلی‌لیتر آمریکا آلوی سیاه، بادام و توت سیاه جیر، سرخالو و شاتوت گل بنفشه، جوز هندی، دانه سرو کوهی و زنجبیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادو پرفیوم مردانه ژک ساف مدل دارک ماسک حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند شماره مجوز نت آغازی نت پایانی
100 میلی‌لیتر ایران 1086908868787302 اسطو خدوس عنبر و مشک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادوکلن مردانه جوان مدل Musk حجم 88 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند عطرساز نت آغازی نت پایانی
88 میلی‌لیتر فرانسه Nadege le Garlantezec بهارنارنج، یاسمن مشک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادو پرفیوم مردانه ریو کالکشن مدل Rio Guilty حجم 100ml

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند رایحه صادر کننده مجوز سایر مشخصات
100 میلی‌لیتر امارات شیرین سازمان غذا و دارو ۲۰ ‎٪ اسانس با ماندگاری بالا
محدوده قیمت 500,001 تا 700,000 تومان

امتیاز کاربران

ادو پرفیوم مردانه ریو کالکشن مدل Rio Blue De Rio حجم 100ml

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند رایحه صادر کننده مجوز سایر مشخصات
100 میلی‌لیتر امارات تند، خنک سازمان غذا و دارو ۲۰ ‎٪ اسانس با ماندگاری بالا

امتیاز کاربران

ادو پرفیوم مردانه ریو کالکشن مدل Rio Kazou Pour Homme حجم 100ml

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند رایحه صادر کننده مجوز سایر مشخصات
100 میلی‌لیتر امارات خنک سازمان غذا و دارو ۲۰ ‎٪ اسانس با ماندگاری بالا

امتیاز کاربران

ادو پرفیوم مردانه ریو کالکشن مدل Three Dimension حجم 100ml

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند نت آغازی نت پایانی نت میانی
100 میلی‌لیتر امارات پرتقال و گریپ فروت چوب سدر،گیاه پاتچولی و علف وتیور فلفل سیاه و گل شمعدانی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادو پرفیوم مردانه رودیر لکسوس مدل Lexus Blue حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند نت آغازی نت پایانی نت میانی
100 میلی‌لیتر امارات گیاه رزماری، لیمو، پرتقال ماندارین چوب صندل، عنبر، گیاه پاتچولی،چوب درخت سرو و اوک... سرو، زنجبیل، فلفل صورتی و اسطوخودوس
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 700,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

ادو پرفیوم مردانه کوبکو مدل AQUA DREAM حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم نت آغازی نت پایانی نت میانی رایحه
100 میلی‌لیتر ترنج , فلفل دانه تونکا , کاکائو , چوب عنبر سالویا , سدر شرقی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادو پرفیوم مردانه فراگرنس ورد مدل F حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند نت آغازی نت پایانی نت میانی
100 میلی‌لیتر امارات سیب ، گریپ فروت ، آلدهید ، زنجبیل دانه تونکا ، نعناع هندی ، سدر ، صمغ کندر اسطوخودوس ، سالویا ، شمعدانی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تستر ادو تویلت مردانه امپریو آرمانی مدل Stronger With You حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم نت آغازی نت پایانی نت میانی رایحه
100 میلی‌لیتر هل , نعناع , فلفل صورتی , برگ گل بنفشه وانیل , فندق , سرو , چوب عنبر مریم گلی , طالبی , آناناس شیرین، خوراکی، گل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادو تویلت مردانه جگوار مدل Classic Blue حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند نت آغازی نت پایانی نت میانی
100 میلی‌لیتر انگلستان پرتقال، سرو کوهی، اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، ر... چوب صندل، صمغ بنزویین و مشک گل نیلوفر، شکوفه‌ی پرتقال و زنجبیل
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

ادو پرفیوم مردانه ژک ساف مدل SPLASH حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند نت آغازی نت پایانی نت میانی
100 میلی‌لیتر ایران -رزماری ، گالبانوم ، ملون -سدر ، وتیور ، مشک ، عنبر ، وانیل -نتهای آبی و چوب به همراه خزه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادو تویلت مردانه داویدف مدل Zino حجم 125 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند عطرساز نت آغازی نت پایانی
125 میلی‌لیتر سوئیس Michel Almairac اسطوخودوس، نارنج، چوب کشمیر و مریم گلی گیاه پاتچولی، چوب سرو، چوب صندل و وانیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادوپرفیوم مردانه سن سیرو مدل exsus black حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند شماره مجوز عطرساز نت آغازی
100 میلی‌لیتر فرانسه 0106601012001 ترکیه نعناع،سیب،لیمو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادو تویلت مردانه داویدف مدل Zino حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند نت آغازی نت پایانی نت میانی
100 میلی‌لیتر سوئیس اسطوخودوس، نارنج، چوب کشمیر و مریم گلی گیاه پاتچولی، چوب سرو، چوب صندل و وانیل گل رز، شمعدانی، لیلیوم و یاسمین
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,500,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

ادو پرفیوم مردانه بنتلی مدل Bentley for Men Intense حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند عطرساز نت آغازی نت پایانی
100 میلی‌لیتر انگلستان Nathalie Lorson فلفل سیاه و نارنج و برگ بو چرم، صمغ بنزویین، بخار معطر، چوب سدر و گیاه پات...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادو تویلت مردانه لجند مدل مونت بلان حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند عطرساز نت آغازی نت پایانی
100 میلی‌لیتر فرانسه الیویر پاشا ترنج ایتالیایی ، اسطوخودوس فرانسوی خزه درخت بلوط
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادو تویلت مردانه دانهیل Customحجم 100ml

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند نت آغازی نت پایانی نت میانی
100 میلی‌لیتر انگلستان سیب سرخ چوب سدر فلفل سیاه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادو تویلت مردانه بنتلی مدل For Men Azure حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند نت آغازی نت پایانی نت میانی
100 میلی‌لیتر انگلستان نارنج، نارنگی، آناناس و برگ بنفشه چوب کشمیر و دانه‌ی تونکا گیاهان دریایی، برگ چای، اسطوخودوس و فلفل پاپریکا
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

ادو تویلت مردانه تروساردی مدل Black Extreme حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند نت آغازی نت پایانی نت میانی
100 میلی‌لیتر ایتالیا لیمو و نت‌های دریایی علف وتیور، گیاه پاتچولی، چرم و نت‌های چوبی آلوی سیاه و گل زنبق ایتالیایی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادو پرفیوم مردانه دانهیل مدل Icon Racing حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم عطرساز نت آغازی نت پایانی نت میانی
100 میلی‌لیتر Laurent Le Guernec ترنج، هل، گریپفروت وتیور، گایاک، مشک فلفل سیاه، شکوفه پرتقال، اسطوخودوس
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادو تویلت مردانه تروساردی مدل Trussard uomo حجم 100 میلی لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند عطرساز نت آغازی نت پایانی
100 میلی‌لیتر فرانسه اورلین گیشارد ترنج.ریحان.زیره سیاه.اسطو خودوس مشک.نعنا هندی.دانه تونکا و چرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ادو تویلت ایو روشه مدل کوم اون اویدانس گرین حجم 75 میلی لیتر مناسب برای آقایان

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم کشور مبدا برند شماره مجوز نت آغازی نت پایانی
75 میلی‌لیتر فرانسه 6284968751149703 لیمو گیاه پاتچولی و چوب
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا