لوازم ورزشی

۲۵ مدل کیسه بوکس باکیفیت و برتر با خرید اینترنتی

راهنمای خرید کیسه بوکس

کیسه بوکس مناسب کلید بهبود عملکرد و موفقیت در تمرینات بوکس در خانه یا باشگاه است. با گزینه‌ها و اندازه‌های بسیار موجود، تشخیص اینکه کدام کیسه بوکس برای شما مناسب است، به خصوص به عنوان یک بوکسور مبتدی می‌تواند دشوار باشد. ما به شما در این مقاله یک راهنمای خرید آنلاین را ارائه می دهیم تا بر اساس آن اقدام به خرید یک مدل مناسب نمایید.

پیشنهاد مطالعه: ۲۵ مدل دمبل بدنسازی استاندارد و ارزان با خرید اینترنتی

نکات مهم و تاثیرگذار در خرید و قیمت کیسه بوکس ارزان و باکیفیت

کیسه های بوکس در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و “بهترین” مورد برای شما بستگی به نیازهای شما دارد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که مشخص کنید فضای تمرین شما کجا خواهد بود و چه نوع مدلی برای فضای شما مناسب است. در زیر برخی از انواع مختلف کیسه های بوکس وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید:

  • کیسه های سنگین
  • کیسه های ایستاده
  • کیسه های سرعتی
  • کیسه های پایه دار
  • کیسه های آویزان

پیشنهاد مطالعه: ۲۵ مدل طناب ورزشی سبک و مقاوم با خرید اینترنتی 

آشنایی با کیسه بوکس سنگین

کیسه‌های سنگین همانطور که از نامشان پیداست سنگین هستند و معمولاً تا 90 کیلوگرم وزن دارند. دو نوع از این مدل سنگین وجود دارد که می توانید خریداری کنید:

  • کیسه های آویز سنتی
  • کیسه های بوکس ایستاده

کیسه‌ های بوکس آویزان سنتی معمولاً به سقف یا پایه متصل می‌شوند و در صورت ضربه یا مشت تاب می‌خورند. کیسه های بوکس ایستاده بر روی پایه ای نصب می شوند که استحکام لازم را فراهم می کند. به طور کلی از کیسه های سنگین برای بهبود مهارت های مشت و لگد استفاده می شود. کیسه های سنگین ممکن است در تعدادی از ورزش های رزمی مختلف از جمله بوکس، موی تای، تکواندو و کاراته استفاده شوند.

نحوه انتخاب کیسه بوکس سنگین با اندازه مناسب

اگر می‌پرسید چه وزن و اندازه ای برای شما بهترین است، قانون کلی این است که کیسه‌های سنگین باید تقریباً نصف وزن بدن شما باشند. یک فرد 90 کیلوگرمی یک کیسه 45 کیلوگرمی را برای استفاده باید خریداری نماید. برای اکثر بزرگسالان، کیف های آویزان باید حداقل 35 کیلوگرم باشد تا تجربه خوبی را ارائه دهند.

در زیر یک راهنمای کاربردی برای خرید کیسه بر اساس وزن آنها درج شده است:

20 کیلوگرم: مناسب برای بوکسورهای نوجوان مبتدی

35 کیلوگرم: مناسب برای بوکسورهای جوانان مبتدی

45 کیلوگرم: مناسب برای بوکسورهای متوسط

90 کیلوگرم: مناسب برای بوکسورهای سنگین وزن

چه زمانی باید از کیسه بوکس ایستاده استفاده کرد؟

کیسه های ایستاده کیسه های بوکسی هستند که نیازی به نصب ندارند. این کیسه ها معمولاً به پایه های سنگینی که با ماسه یا آب محکم شده اند وصل می شوند.

کیسه های ایستاده برای تمرین تکنیک های مختلف لگد زدن عالی هستند. این نوع کیسه های بوکس سنگین قابل حمل می باشند و می توان آنها را در اتاق نشیمن یا اتاق خواب برای دسترسی و نگهداری آسان قرار داد.

یکی از اشکالات بیشتر کیسه های ایستاده این است که در صورت ضربه شدید و حتی واژگون شدن می توانند به سایرین آسیب وارد کنند. این امر به ویژه در مورد بسیاری از مدل‌های کوچکتر و ارزان‌تر صدق می‌کند.

چه زمانی باید از کیسه بوکس سرعتی استفاده کرد؟

کیسه های سرعتی بسیار کوچکتر از سایر کیسه های بوکس هستند. آنها به ورزشکاران کمک می کنند تا سرعت مشت زدن خود را بهبود ببخشند و به طور همزمان قدرت، زمان بندی و استقامت قلبی عروقی را افزایش دهند.

بر خلاف انواع دیگر کیسه های بوکس، کیسه های سرعتی پر از هوا هستند و اغلب از سقف یا دیوار آویزان می شوند. کیسه های سرعت معمولاً به شکل قطره اشک هستند و معمولاً برای تمرینات بوکس سنتی استفاده می شوند. قیمت کیسه بوکس فوق به مراتب کمتر از سایرین است.

چه زمانی باید از کیسه بوکس آویزان استفاده کرد؟

کیسه های بوکس آویزان می توانند گزینه ای عالی و مقرون به صرفه برای افراد حرفه ای باشند. این نوع کیسه ها همانگونه که از نام آنها مشخص است از سقف آویزان می شوند. در مورد کیسه های آویز سنتی، نکته مهم این مورد است که آیا مایلید و مکان مناسب در اختیار دارید تا به صورت دائم این کیسه ها را آویزان نمایید؟ آویزان کردن کیسه از پایه فلزی که روی زمین قرار می گیرد نیز یک گزینه است، اما این پایه های فلزی اغلب بسیار درهم و برهم هستند و باعث ایجاد سر و صدای زیادی می شوند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین ساک ورزشی با معرفی مدل های باکیفیت و شیک 

مقایسه انواع کیسه بوکس

در زیر می توانید ویژگی های مثبت و منفی هر کدام از کیسه های مذکور را مطالعه نمایید:

  • کیسه های ایستاده

مزایا:

  1. به راحتی جابجا می شود.
  2. برای لگد زدن خوب است.
  3. نیازی به نصب دائمی ندارد.

معایب:

  1. می تواند در اطراف حرکت کند.
  2. می تواند واژگون شود.         
  • کیسه سرعتی

مزایا:

  1. برای آموزش تکنیک و سرعت خوب است.
  2. طراحی کوچک و جمع و جور.

معایب:

  1. نیاز به نصب دائمی از سقف دارد.
  • کیسه های آویزان

مزایا:

  1. مقرون به صرفه.
  2. موثر برای آموزش.
  3. شبیه سازی مبارزه واقعی.
  4. واژگون نخواهد شد.

معایب:

  1. نیاز به نصب حرفه ای دارد.
  2. معمولا دائمی است.
  3. گزینه های پایه دار پر سر و صدا، بزرگ و متحرک هستند.

چگونه می توان کیفیت کیسه بوکس را تعیین کرد؟

تشخیص کیفیت کیسه در راهنمای خرید آنلاین تنها با دیدن تصاویر یا قیمت کیسه بوکس می تواند دشوار باشد. شما باید کیسه های بوکس را بر اساس ایمنی و دوام ارزیابی کنید. ایمنی کلید کار است. کیسه با کیفیت مقاومت خوبی خواهد داشت اما خیلی سخت بسته بندی می شود. برخی از کیسه های بوکس معمولاً خیلی سفت بسته می شوند و می توانند به دست شما آسیب بزنند یا آسیب ببینند.

شما همچنین باید حین خرید دوام را در نظر بگیرید. محدوده قیمت یک کیسه آویز خوب اغلب کمتر از یک کیسه خوب ایستاده است. با این حال باید نحوه نصب آن را نیز در نظر بگیرید. بسته به تنظیمات شما، نصب حرفه ای می تواند هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. از طرف دیگر، یک کیسه ایستاده می تواند قیمت بالاتری داشته باشد اما نیازی به نصب حرفه ای ندارد.

پیشنهادهایی برای شما

 

[digiham91647269439]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا