خانه و آشپزخانهلوازم برقی

25 مدل دستگاه تصفیه آب خانگی باکیفیت و استاندارد + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

  • منبع آب سالم و تمیز راه نجات هر خانه است. با این حال، بسته به منبع، منبع شما می‌تواند حاوی ناخالصی‌های مختلفی از جمله فلزات سنگین، رسوب، باکتری‌ها، ویروس‌ها و مقادیر بالای مواد شیمیایی مانند کلر و سولفید هیدروژن باشد.
  • اگر آب شما مزه بدی دارد، بوی عجیبی می دهد، رنگ عجیبی دارد، حاوی ذرات قابل مشاهده است، به طرز مشکوکی کدر به نظر می رسد یا لباس ها یا ظرف های شما را لکه دار می کند، یک دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند مشکل را برطرف کند.
  • تصفیه آب خانگی دستگاهی است که به وسیله فیلترهای موجود در آن، آب های شهری را از هرگونه ناخالصی و آلودگی های مختلف پاک کرده و آبی تمیز و قابل آشامیدن را در اختیار افراد می گذارند.
  • مدل های متنوعی از این محصول در بازار وجود داشته که هر از کدام از آنها با توجه به اهداف مختلف، وظیفه تصفیه کردن آب را از هرگونه ناخالصی ها بر عهده دارند.
  • امروزه، دسترسی به آب آشامیدنی سالم یک ضرورت به شمار رفته و به همین دلیل است که خرید این محصول کاربردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • آب استخراج شده از این دستگاه، کیفیت بسیار بالایی جهت مصرف داشته که این امر خود به خود کیفیت زندگی افراد را افزایش می دهد.
  • هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، مهم است که چندین فاکتور را در نظر بگیرید: سرعت جریان، که نشان دهنده سرعت عبور آب از سیستم و محل مورد نظر شما است، و نیازهای تعمیر و نگهداری، مانند تعداد دفعات نیاز به تعویض فیلتر، همچنین باید مطمئن شوید که سیستم به گونه ای طراحی شده است که ناخالصی های خاصی را که در آب لوله کشی شما پنهان شده اند فیلتر می کند.
  • خرید اینترنتی انواع تصفیه آب خانگی در میان افراد بسیار رواج داشته و شما می توانید بعد از کسب اطلاعات کافی جهت خرید این محصول اقدام های لازم را انجام دهید.
  • در ادامه به انواع مختلف دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار اشاره شده است.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

  • تصفیه آب سرشیری

در تولید این دستگاه از یک فیلتر ساده جهت تصفیه آب استفاده شده که بر سر شیر آب ظرفشویی آشپزخانه نصب می‌شود.

از این دستگاه برای تصفیه آب آشامیدنی سالم استفاده نمی شود و تنها جهت حذف املاح و رسوبات درشت از آب، بسیار مناسب است.

  • تصفیه آب کلمنی رومیزی

این دستگاه جهت حذف رسوبات درشت و کلر آب بسیار مفید بوده اما جهت از بین بردن املاح مضری نظیر: نیترات و نیتریت که برای سلامتی بدن انسان بسیار مضر هستند، اصلا موثر نیست و باز هم نمی توان از آن جهت استفاده از آب آشامیدنی تصفیه ‌شده استفاده کرد.

  • دستگاه تصفیه آب خانگی ورودی ساختمان

این دستگاه‌ها از تنوعات زیادی برخوردار بوده و در بازار به نام دستگاه آب شیرین‌کن خانگی تایوانی هم معروف است.

از مهمترین معایب استفاده از این دستگاه‌ها می توان به مقرون به صرفه نبودن از لحاظ قیمت ، تعویض زود به زود فیلتر تصفیه آب خانگی و هزینه بالای تعویض آنها اشاره نمود.

  • دستگاه آب شیرین‌کن خانگی اسمز معکوس RO

از جدیدترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، اسمز معکوس RO است. کیفیت این دستگاه از لحاظ تولیدی جهت تصفیه آب مورد قبول همگان قرار گرفته و در انواع مختلفی در بازار به فروش می‌رسد.

عملکرد این دستگاه‌ها به نحوی است که با توجه به فیلتر ممبران، هرگونه ناخالصی‌ها و مواد مضر برای سلامتی انسان را به طور کامل از بین برده و محصولی بسیار مناسب جهت تصفیه آب خانگی به شمار می‌رود.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

نکات مهم هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

  • نشان استاندارد

هنگام خرید دستگاه‌های تصفیه آب به دنبال مدلی باشید که دارای نشان استاندارد باشد.

برخورداری از این نشان به معنای آن است که دستگاه تصفیه آب مورد نظر شما، تست‌ها و آزمایش‌های مربوط را با موفقیت پشت سر گذاشته و جهت استفاده برای سلامتی افراد مناسب است.

  • گارانتی محصول

خدمات پس از فروش و گارانتی محصول جز مواردی هستند که کسب اطلاعات در مورد آنها از فروشنده مورد نظر بسیار ضروری است.

تمامی سوالات مهم نظیر: خرابی دستگاه تصفیه آب خانگی، هزینه‌های تعمیر، مدت زمان گارانتی، تعویض قطعات در صورت خرابی و… را لیست کرده و از فروشنده اطلاعات ضروری را کسب نمایید.

  • تعویض فیلتر

از آنجایی که فیلترهای دستگاه‌های تصفیه آب هر 6 ماه یکبار تعویض می‌شوند، هنگام خرید از فروشنده در مورد تعویض فیلترهای یدکی دستگاه سوال بپرسید.

زیرا تعویض مجدد فیلترها و خدمات مربوط به دستگاه به عهده فروشندگانی است که شما قصد خرید محصولات آنها را دارید.

  • انتخاب مدل

هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بررسی نموده که کدام مدل را جهت خرید در نظر دارید. مدل‌های متنوعی از این دستگاه‌ها در انواع رومیزی و زیر سینکی در بازار موجود بوده که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

عملکرد هر دو مدل‌ در تصفیه آب یکسان است اما تنها تفاوت آنها را می‌توان در طراحی و دیزاین محصول دانست.

به همین خاطر است که تصفیه آب خانگی مدل رومیزی از لحاظ طراحی ظاهری در مقایسه با مدل‌های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است.

  • تعداد فیلتر

با توجه به اینکه فرایند تصفیه آب توسط دستگاه در مراحل مختلفی صورت گرفته، بیشتر شرکت‌های تولیدی به خاطر دلایلی نظیر: کیفیت آب تصفیه‌شده و دوام طولانی‌تر فیلترها از تعداد فیلترهای بیشتری در تولید این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند.

اگر به دنبال بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه تصفیه آب خانگی هستید به شما خرید دستگاه‌های فیلتر 5 یا 6 مرحله‌ای را توصیه می‌کنیم، زیرا عملکرد این مدل دستگاه‌ها از لحاظ کیفیت آب تصفیه ‌شده تولیدی، کاملا بررسی و از هر لحاظ تایید شده است.

  • برند مناسب

توجه به برند دستگاه از مهمترین مواردی است که باید دقیق مورد توجه قرار گیرد. متاسفانه بیشتر دستگاه‌های تصفیه آب خانگی که در بازار موجود بوده، تقلبی هستند.

هنگام خرید بررسی کنید که کلیه قطعات دستگاه از یک برند برخوردار باشند و حتما قبل از خرید در مورد برند دستگاه، اطلاعات لازم را از اینترنت کسب نمایید.

  • جنس فیلتر

از آنجایی که دستگاه تصفیه آب خانگی به طور مستقیم بر سلامتی شما تاثیر می‌گذارند، پس قبل از خرید باید نسبت به جنس فیلترهای دستگاه آگاه باشید و حتی‌الامکان به دنبال دستگاهی باشید که فیلترهای آن، منشا گیاهی داشته باشند و سلامتی افراد را با خطری مواجه نسازند.

دلایل خرید تصفیه آب خانگی

  • آب مزه بدی دارد

سیستم تصفیه آب خانگی یک راه سریع برای از بین بردن طعم بد آب است. سیستم های فیلتراسیون، کلر را که اغلب علت طعم بد آب است، از بین می برد.

  • آب کدر و تیره رنگ

آب تیره رنگ می تواند حاوی ناخالصی هایی مانند رسوب باشد و یک فیلتر آب می تواند به حذف رسوب کمک کند.

  • ناخالصی ها

سیستم های فیلتر آب می توانند به حذف مواد شیمیایی کمک کنند. برخی حتی علف کش ها، آفت کش ها، آهن و فلزات سنگین را حذف می کنند.

  • سطح کلر بالا

سیستم های تصفیه آب می توانند به میزان قابل توجهی سطح کلر را در آب شما کاهش دهند. اکثر آنها می توانند حدود 80٪ را حذف کنند در حالی که برخی می توانند تا 99٪ را حذف کنند.

  • آب سخت

سیستم های فیلتر آب با عملکرد نرم کننده آب می توانند تاثیر آب سخت را کاهش دهند. اکثر سیستم ها نمی توانند آب سخت را به تنهایی کاهش دهند و به نوعی نرم کننده آب نیاز دارند. برخی از مدل ها دارای نرم کننده آب بدون نمک هستند و برخی دیگر حتی از برق استفاده نمی کنند.

خرید تصفیه آب خانگی

راهنمای نگهداری از دستگاه تصفیه آب خانگی

عوامل مختلفی هنگام استفاده از این دستگاه کاربردی وجود داشته که توجه به آنها هم از لحاظ عمر بیشتر دستگاه و هم جهت حفظ سلامتی شما، بسیار ضروری است. در ادامه به موارد مهمی از این قبیل اشاره شده است:

  • هنگام نصب دستگاه تصفیه آب توجه نمایید که به صورت اشتباهی آن را به آب گرم متصل نکنید. زیرا این کار باعث خراب شدن فیلترهای الیافی و آسیب به قطعات و اجزای دستگاه می‌شود.
  • در صورت نصب تصفیه آب خانگی در فضای باز با عایق‌بندی اطراف آن از یخ زدن دستگاه در فصل زمستان، جلوگیری کنید.
  • فیلترهای دستگاه را هر 6 ماه یکبار تعویض کنید. زیرا این کار باعث افزایش کیفیت آب تصفیه‌شده می‌شود. در صورت عدم انجام این کار، ُکلرهای موجود در آب حذف نمی‌شود و بر سلامتی شما تاثیر منفی می‌گذارند.
  • اگر به مدت طولانی از دستگاه استفاده نمی‌کنید، جهت افزایش عمر دستگاه حتما ورودی و جریان برق را از دستگاه تصفیه جدا کرده و آن را به طور کامل خاموش نمایید.

جمع بندی خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

  • حالا احتمالا انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و همچنین نکات تاثیرگذار در قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را می دانید و طبق سلیقه‌ و نیاز خودتان به راحتی می توانید بهترین مدل را انتخاب کنید.
  • امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی لوازم خانگی برقی برای خریدی آگاهانه به شما کمک کرده باشد. از اینکه همراه ما هستید سپاسگزاریم.
  • شما دوستان عزیز می توانید با نظرات خود ما را در رسیدن به اهداف عالی تیم گرین لیست یاری برسانید.
  • در ادامه برای کمک به شما چند مدل برتر و استاندارد را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه مشخصات آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت مطلوبی رضایت کاربران خود را جلب کنند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 25 مدل دستگاه تصفیه آب خانگی باکیفیت و استاندارد + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 2,000,000 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب لابستر مدل RO-Stage0602 به همراه فیلتر تصفیه آب مجموعه 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا وزن نوع جنس بدنه نوع فیتینگ
2904010800040 15 کیلوگرم دستگاه تصفیه کننده آب 6 مرحله ای پلاستیک فشرده خودکار و فشاری
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب آکوآ اسپرینگ مدل UF - SF4800 به همراه فیلتر تصفیه آب کد 01 مجموعه 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عرض طول شناسه کالا وزن نوع
36 سانتی‌متر 42 سانتی‌متر 2903166700679 - 2903166713068 18.5 کیلوگرم دستگاه 10 مرحله ای با روش اسمز معکوس
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تصفیه آب خانگی اس اس وی مدل MaxTec X700

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
- فیلتر الیافی پلی پروپیلن (PP) - فیلتر کربن اک... 24 سانتی‌متر 35 سانتی‌متر 2903347209304 15 کیلوگرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تصفیه آب خانگی آکوآاسپرینگ مدل RO-S151

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
- فیلتر الیافی pp - فیلتر کربن پودری UDF - فیلت... 36 سانتی‌متر 42 سانتی‌متر 2903166701232 - 2903166713112 15 کیلوگرم
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 4,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب آکوا لاین مدل RO-LINE & ULTRA SYSTEM

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
1- فیلتر پلی پروپیلن 2- فیلتر کربن بلاک 3- فیلت... 20 سانتی‌متر 30 سانتی‌متر 2903209200180 15 کیلوگرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب آکوآ اسپرینگ مدل UF-SF4050 به همراه کیت نشتی گیر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
- فیلتر الیافی pp - فیلتر کربن پودری UDF - فیلت... 36 سانتی‌متر 42 سانتی‌متر 2903166713365 18 کیلوگرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب سی سی کا مدل Korea-edition3900UV

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عرض طول شناسه کالا وزن نوع
23 سانتی‌متر 35 سانتی‌متر 2904119600428 16/8 کیلوگرم دستگاه تصفیه اسمز معکوس و قلیایی کننده مجهز به ...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه دو گانه تصفیه کننده آب آکوآ اسپرینگ مدل UF-SF3500

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
- فیلتر الیافی pp - فیلتر کربن پودری UDF - فیلت... 36 سانتی‌متر 42 سانتی‌متر 2903166701171 18 کیلوگرم
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 6,000,001 تا 8,000,000 تومان

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب آکوآ کلیر مدل NEW DESIGN2020 - IAGX10 به همراه فیلتر مجموعه 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
- فیلتر الیافی pp - فیلتر کربن پودری UDF - فیلت... 36 سانتی‌متر 42 سانتی‌متر 2903166702024 18 کیلوگرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب تکومن مدل 2023-24

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
الیافی 5 میکرون - کربن فعال - کربن فشرده - محاف... 26 سانتی‌متر 40 سانتی‌متر 2903570800057 18 کیلوگرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب تکومن مدل + RO7STAGE

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
الیافی 5 میکرون کربن فعال کربن فشرده محافظ ممبر... 42 سانتی‌متر 55 سانتی‌متر 2903570800057 18000 کیلوگرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تصفیه آب خانگی اولانسی مدل RO-A995

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
- فیلتر الیافی PP - فیلتر کربن پودری UDF - فیلت... 36 سانتی‌متر 42 سانتی‌متر 2903166700471 20 کیلوگرم
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 8,000,001 تا 10,000,000 تومان

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب آکوآ اسپرینگ مدل sf4990 به همراه کیت نشتی گیر و فیلتر مدل 01 مجموعه 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
- فیلتر الیافی pp - فیلتر کربن پودری UDF - فیلت... 36 سانتی‌متر 42 سانتی‌متر 2903166713907 18 کیلوگرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب آکوآ اسپرینگ مدل UF - SF4800 به همراه فیلتر مجموعه 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
- فیلتر الیافی pp - فیلتر کربن پودری UDF - فیلت... 36 سانتی‌متر 42 سانتی‌متر 2903166701911 - 2903166713082 18.5 کیلوگرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب آکوا لاین مدل RO-LINE 8 ECO همراه فيلتر مجموعه 3 عددي

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عرض طول شناسه کالا وزن نوع
25 سانتی‌متر 35 سانتی‌متر 2903209200449 15 کیلوگرم اسمز معکوس
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه دو گانه تصفیه کننده آب آکوآ اسپرینگ مدل UF-SF3800 به همراه فیلتر دستگاه تصفیه آب کد 01 بسته 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا انواع فیلتر وزن نوع جنس بدنه
2903166702017 - 2903166713105 - فیلتر الیافی pp - فیلتر کربن پودری UDF - فیلت... 18 کیلوگرم اسمز معکوس
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 10,000,001 تا 15,000,000 تومان

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب آکوآ اسپرینگ مدل CHROME-BXN10

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

عرض طول شناسه کالا وزن نوع
36 سانتی‌متر 42 سانتی‌متر 2903166713402 20 کیلوگرم دستگاه 10 مرحله ای دارای هوش مصنوعی با روش اسمز...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب اس اس وی مدل UltraPro X1000 به همراه فیلتر بسته 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
- فیلتر الیافی پلی پروپیلن (PP) - فیلتر کربن اک... 23 سانتی‌متر 40 سانتی‌متر 2903347209625 10 کیلوگرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب اس اس وی مدل UltraPro X800 به همراه فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب بسته 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر جنس بدنه نوع وزن شناسه کالا
- پلی پروپیلن، کربن اکتیو و کربن بلاک در بخش پی... ABS فود گرید تصفیه آب خانگی 10 کیلوگرم 2903347211277
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تصفیه آب اس اس وی مدل UltraPro X800

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
- فیلتر الیافی پلی پروپیلن (PP) - فیلتر کربن اک... 23 سانتی‌متر 40 سانتی‌متر 2903347208369 10 کیلوگرم
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 15,000,001 تا 20,000,000 تومان

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب اولانسی مدل GT - 9200 به همراه فیلتر تصفیه آب بسته 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
- فیلتر الیافی PP - فیلتر کربن پودری UDF - فیلت... 36 سانتی‌متر 42 سانتی‌متر 2903166705919 18 کیلوگرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه تصفیه کننده آب اس اس وی مدل SuperClear X600

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر تجهیزات همراه وزن نوع جنس بدنه
این محصول فیلترهای پلی پروپیلن، کربن اکتیو و کر... آداپتور 15 کیلوگرم دارای 6 فیلتر p.p, کربن اکتیو, کربن بلاک, ممبرا... فلزی نقره ای
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تصفیه کننده آب خانگی اس اس وی مدل MaxClear X1000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
- فیلتر الیافی پلی پروپیلن (PP) - فیلتر کربن اک... 24 سانتی‌متر 35 سانتی‌متر 2903347210355 15 کیلوگرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تصفیه کننده آب خانگی اس اس وی مدل MaxClear X900

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

انواع فیلتر عرض طول شناسه کالا وزن
- فیلتر الیافی پلی پروپیلن (PP) - فیلتر کربن اک... 24 سانتی‌متر 35 سانتی‌متر 2903347210348 15 کیلوگرم
مشخصات بیشتر
منبع
thespruce

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا