لوازم آشپزخانهلوازم برقی

راهنمای خرید بهترین آسیاب برقی خانگی برتر و پرفروش + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

آسیاب برقی

آسیاب ها همانگونه که از نام آنها نیز مشخص است برای خرد نمودن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. آسیاب ها دارای شکل ها و انواع متفاوتی می باشند.

اگر تنها نیاز به وسیله ای دارید که به کمک آن ادویه جات خود را پودر نمایید، توصیه می نماییم تا از گزینه های کوچک بهره ببرید. در این صورت قیمت آنها نیز بسیار مقرون به صرفه است.

یکی از لوازم خانگی بسیار مهم که امروزه شاهد تولید آن در مدل های مختلف باشیم، آسیاب برقی خانگی است.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا به بررسی راهنمای خرید اینترنتی بهترین آسیاب برقی خانگی نگاهی انداخته و بیان کنیم که به منظور خرید آسیاب برقی لازم است تا به چه نکاتی توجه داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این مسئله بسیار مهم صحبت کنیم.

کاربرد آسیاب برقی

امروزه برای پودر نمودن مواد غذایی، ادویه ها و آجیل ها از آسیاب در خانه استفاده می شود. با توجه به نوع مواد غذایی، لازم است تا از گزینه ای بهره ببرید که تیغه مناسبی دارد.

به طور مثال تیغه خرد کردن قهوه با تیغه مخصوص ادویه ها متفاوت است. از همین رو قبل از خرید، باید کاربرد مد نظر خود را مشخص نمایید.

کارایی آسیاب برقی

آسیاب های برقی در خانه ها بسیار استفاده می شوند. به همین دلیل توصیه می شود تا در زمان خرید مدل مد نظر خود را از برندهای معتبری تهیه نمایید که کارایی آنها تایید شده باشد.

نوع اهرم آسیاب برقی؛ نوع تیغه و اندازه محفظه خرد کن از جمله موارد مهمی می باشند که توجه به آنها مهم است.

آسیاب برقی خانگی

آسیاب برقی هایی که در خانه استفاده می شوند اغلب کوچکتر از نمونه های صنعتی می باشند. آنها توان پایین تری دارند و برای حجم مواد غذایی کم مورد استفاده قرار می گیرند.

بر اساس تعداد تیغه ها، آنها می توانند مواد غذایی متفاوتی را پودر نمایند. در نمونه های صنعتی اغلب از آسیاب های 2 یا سه تیغه استفاده می نمایند.

آسیاب آشپزخانه

امروزه تقریبا در تمام آشپزخانه ها می توان نمونه های متفاوتی از آسیاب ها را مشاهده نمود که هر کدام برای یک نوع فعالیتی، مناسب می باشند.

این آسیاب ها می توانند به صورت تک تیغه یا چند تیغه باشند که با توجه به نوع کاربرد و مواد غذایی که قصد خرد کردن آنها را دارید، می توانید اقدام به خرید کنید.

تیغه آسیاب برقی

در خصوص تیغه آسیاب برقی باید این مورد را در نظر داشته باشید که یک سمت تیغه برنده است و طرف دیگر آن توانایی بریدن و پودر کردن ندارد.

عموما برای اینکه تیغه شما کارایی خوبی داشته باشد، توصیه می شود تا از نوع استیل و ضد زنگ استفاده نمایید. هر اندازه تیغه شما تیزتر باشد، بازدهی آن نیز بالاتر است.

خرید آسیاب برقی

یکی از مواردی که در زمان خرید آسیاب برقی باید حتما مد نظر قرار دهید، نوع درپوش آن است. درپوش باید به نوعی باشد که به خوبی با بدنه چفت شود تا مواد غذایی داخل آسیاب بیرون نریزد.

همچنین شستشو و تمیز نمودن درپوش نیز بسیار مهم است. در این صورت پس از هر بار آسیاب نمودن، درپوش بو نمی گیرد.

بهترین آسیاب برقی

جهت خرید آسیاب های برقی باید حتما به ظرفیت آنها دقت داشته باشید. البته این مورد نیز به نوع ماده غذایی که قصد خرد نمودن آن را دارید، بستگی دارد.

در همین راستا برای خرد نمودن ادویه جات اغلب نیاز نیست تا ظرفیت خرد کن شما زیاد باشد. اما برای گردو، بادام و … توصیه می شود تا از گزینه های بزرگتر استفاده گردد.

راهنمای خرید آسیاب قهوه

برای اینکه بتوانید برای خرد نمودن قهوه خود یک آسیاب خوب تهیه نمایید، توصیه می شود تا از مواردی بهره ببرید که اولا تیغه های دو طرفه داشته باشند و از سوی دیگر توان موتور آنها بالا باشد.

در این صورت گزینه عالی خواهند بود تا کاملا دانه های قهوه را پودر و خرد نمایند. هر اندازه توان موتور بالاتر باشد، گزینه بهتری است.

بهترین وسیله برای آسیاب گردو

یکی از وسایل پرمصرف در اغلب خانه ها، آسیاب است. آسیاب ها که به صورت دستی و برقی وجود دارند، می توانند مواد خوراکی چون گردو، بادام، زعفران و … را خرد نمایند.

برای اینکه عملکرد یک آسیاب خوب باشد، باید از تیغه های قوی استفاده نماید. هر اندازه جنس تیغه بهتر باشد، قیمت نیز بالاتر است.

آسیاب کن برقی گردو

یکی از مواردی که بر روی قیمت آسیاب های برقی تاثیر دارد، اقلامی می باشد که همراه آسیاب ارائه می گردند. برخی از آسیاب ها دارای تیغه مازاد هستند.

برخی دیگر برای هر نوع ماده غذایی از یک تیغه خاص بهره می برند. از همین رو می توان بیان نمود که این گزینه ها بر روی قیمت تاثیر بسزایی دارند. لذا در زمان خرید حتما به هدف و کاربرد خود توجه داشته باشید تا گزینه مناسبی را تهیه نمایید.

آسیاب گردو

یکی از کاربرد های مهم و اساسی آسیاب برقی، خرد نمودن گردو است. در تهیه آسیاب برقی ها حتما به مهر استاندارد آنها دقت نمایید.

برخی از آسیاب های برقی مصرف برق بالایی دارند لذا برای خرد نمودن مواد غذایی چون گردو باید انرژی بیشتری مصرف نمایند. از همین رو بکارگیری آنها مقرون به صرفه نمی باشد.

آسیاب گردو ، برای اینکه یک آسیاب خوب برای خرد نمودن گردو تهیه کنید، حتما مواردی را برگزینید که دارای چند تیغه هستند.

تیغه های زیاد باعث می شوند تا خرد کردن سریع تر و یکدست تر باشد. از همین رو گردو را اغلب با مواردی آسیاب می نمایند که تیغه آنها دو طرفه است.

آسیاب کن گردو ، برای اینکه آسیاب خانگی شما توان خرد نمودن گردو را داشته باشد، لازم است تا حتما توان آن بالای 200 وات باشد.

در این صورت گردو به خوبی پوره می شود. از سوی دیگر بهتر است مواردی را برگزینید که کاسه آنها جدا می شوند. در این صورت به راحتی می توانید آنان را بشویید.

آسیاب برقی گردو

امروزه از آسیاب های برقی اغلب برای خرد نمودن و پودر کردن گردو استفاده می شود. گردوها برای اینکه پودر شوند به تیغه های قوی نیاز دارند.

از همین رو این آسیاب ها دارای چند تیغه هستند. در صورتی که آسیاب شما پس از مدتی، بازدهی لازم را نداشت، لازم است تا تیغه ها را به صورت مجزا تیز کنید.

آسیاب برقی گردو ، آسیاب برقی که اغلب با عنوان خرد کن نیز یاد می شود، گزینه مناسبی برای پوره و خرد کردن مواد غذایی چون گردو، ادویه ها و .. می باشد.

امروزه انواع متفاوتی از آسیاب های برقی در بازار وجود دارند که ویژگی های آنان نیز با هم متفاوت می باشند. از جمله موارد مهم و تاثیرگذار در زمان خرید، قدرت آسیاب شما است.

آسیاب برقی برای گردو

داشتن یک آسیاب برقی در خانه برای پودر نمودن مواد غذایی چون گردو بسیار مهم  است. آسیاب های مخصوص گردو اغلب سایز محفظه بزرگی دارند که شما بتوانید در هر بار آسیاب نمودن، حجم بیشتری از گردو را داخل آن قرار دهید. این آسیاب ها برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشند، چند تیغه می باشند.

آسیاب برقی برای گردو ، برای تهیه آسیاب برقی لازم است تا حتما مواردی را تهیه نمایید که قدرت لازم را داشته باشند.

لذا گزینه هایی که دارای توان موتور بین 150 تا 200 وات هستند، گزینه عالی و کاربردی محسوب می شوند. البته برخی از برند ها، آسیاب های خود را با قدرت 500 وات به بازار عرضه  می نمایند که قدرت بالایی دارند.

آسیاب برقی خانگی

آسیاب برقی هایی که در خانه استفاده می شوند اغلب کوچکتر از نمونه های صنعتی می باشند. آنها توان پایین تری دارند و برای حجم مواد غذایی کم مورد استفاده قرار می گیرند.

بر اساس تعداد تیغه ها، آنها می توانند مواد غذایی متفاوتی را پودر نمایند. در نمونه های صنعتی اغلب از آسیاب های 2 یا سه تیغه استفاده می نمایند.

آسیاب آشپزخانه

امروزه تقریبا در تمام آشپزخانه ها می توان نمونه های متفاوتی از آسیاب ها را مشاهده نمود که هر کدام برای یک نوع فعالیتی، مناسب می باشند.

این آسیاب ها می توانند به صورت تک تیغه یا چند تیغه باشند که با توجه به نوع کاربرد و مواد غذایی که قصد خرد کردن آنها را دارید، می توانید اقدام به خرید کنید.

آسیاب آشپزخانه ، برای آنکه بتوانید یک آسیاب خوب برای آشپزخانه خود تهیه نمایید، لازم است تا حتما به سرعت خرد کردن آن دقت بسیاری نمایید.

برخی از آسیاب ها دارای سرعت چرخش بالایی هستند لذا در مدت زمان کمتری می توانند حجم بالایی از مواد غذایی را خرد یا پوره نمایند. البته باید در نظر داشته باشید که هر اندازه مواد غذایی بیشتر خرد شوند، طعم و مزه آنها نیز بهتر خواهد بود.

تیغه آسیاب برقی

در خصوص تیغه آسیاب برقی باید این مورد را در نظر داشته باشید که یک سمت تیغه برنده است و طرف دیگر آن توانایی بریدن و پودر کردن ندارد.

عموما برای اینکه تیغه شما کارایی خوبی داشته باشد، توصیه می شود تا از نوع استیل و ضد زنگ استفاده نمایید. هر اندازه تیغه شما تیزتر باشد، بازدهی آن نیز بالاتر است.

آسیاب خانگی پر قدرت

برای آنکه یک آسیاب برقی پر قدرت برای آشپزخانه خود تهیه نمایید، بسیار مهم است که به توان موتور آسیاب ها دقت نمایید. هر آسیابی که توان بالایی داشته باشد، در مدت زمان کمتری می تواند مواد غذایی را خرد نماید. البته مصرف برق آنها نیز به همان اندازه بیشتر می باشد.

آسیاب کن برقی

برخی از آسیاب های برقی که در بازار وجود دارند دارای تیغه های دو طرفه هستند. طبیعتا قدرت و توان آنها برای خرد نمودن مواد غذایی بیشتر است.

اگر تیغه ها تیز نباشند، باعث می شوند تا مواد غذایی به صورت نامنظم برش بخورند. از سوی دیگر شما نمی توانید به کمک آنها مواد غذایی سفت را به خوبی خرد نمایید.

آسیاب برقی ارزان

قیمت آسیاب های برقی در بازار متفاوت می باشد. یکی از مواردی که بر روی قیمت تاثیر می گذارد، جنس تیغه ها است.

عموما تیغه ها را از استیل ضد زنگ می سازند تا در برابر رطوبت و برخورد با مواد غذایی زنگ نزند. اگر تیغه دستگاه کند باشد، لازم است تا انرژی و زمان بیشتری برای خرد نمودن مواد غذایی مصرف شود.

قطعات آسیاب برقی

برای اینکه آسیاب برقی شما به خوبی فعالیت نماید، لازم است تا گزینه هایی را تهیه نمایید که دارای گارانتی هستند.

در این صورت اگر قطعات متفاوت آنها عملکرد مناسبی نداشته باشند، می توان آنان را به راحتی تعویض نمود. معمولا برندهای معتبر که کیفیت دستگاه های آنها تایید شده است، دارای ضمانت پس از فروش هستند.

کاسه آسیاب برقی

کاسه یک آسیاب برقی مشخص می نماید که در هر بار آسیاب نمودن، چه میزان از مواد غذایی را می توانید در آن قرار دهید.

در واقع این مورد ظرفیت آسیاب شما را نشان می دهد. هر اندازه ظرفیت کاسه بیشتر باشد، به همان اندازه پروسه آسیاب نمودن مواد غذایی شما کوتاه تر خواهد بود.

نگهداری گردو آسیاب شده

باید در نظر داشته باشید که پس از هر بار آسیاب نمودن، مواد غذایی حساس تر می شوند و باید در شرایط مناسبی از آنها نگهداری شود.

از همین رو بیان می گردد تا حتما مواد غذایی چون گردو را پس از آسیاب داخل یخچال و محیط های خنک نگه دارید تا ارزش غذایی خود را از دست ندهند.

خرید آسیاب برقی

در حال حاضر برندهای متفاوتی اقدام به تولید آسیاب های برقی می نمایند. برخی از آنها برای مصارف صنعتی و برخی دیگر برای مصارف خانگی مناسب می باشند.

در همین راستا بیان می شود که ابتدا مشخص نمایید، از آسیاب برقی برای چه فعالیتی مایلید استفاده نمایید. سپس به سراغ خرید گزینه مناسب بروید.

خرید آسیاب

موارد زیادی وجود دارند که قبل از خرید آسیاب برقی باید حتما مد نظر قرار دهید. به طور مثال یکی از گزینه هایی کاربردی این مورد است که بتوانید بخش های مختلف آسیاب برقی را به راحتی جدا نمایید. در این صورت تمیز نمودن آسیاب و خارج کردن گردو از آن بسیار آسان خواهد بود.

بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی

امروزه اغلب افراد برای اینکه بتوانند قهوه خوشمزه ای را داخل خانه میل نمایند از آسیاب های خانگی جهت خرد نمودن قهوه بهره می برند.

از همین رو باید در زمان خرید دقت لازم را داشته باشید تا گزینه مناسبی را خرید نمایید. طول کابل این آسیاب ها یکی از موارد مهمی است که باید آن را حتما در نظر بگیرید.

معرفی انواع مدل برای راهنمای خرید بهترین آسیاب برقی خانگی

به منظور بررسی راهنمای خریداری مناسب ترین آسیاب برقی خانگی باید به این مسئله توجه داشته باشید که این دسته از محصولات با قابلیت ها و امکانات مختلفی به بازار عرضه شده اند.

و به همین دلیل لازم است تا حتماً این مشخصات را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و اقدام به خرید محصولی مناسب با ویژگی های مورد نظرتان کنید. از جمله انواع مدل های آسیاب برقی می توان به موارد زیر اشازه نمود:

  • مدل هانس
  • مدل بیشل
  • مدل فلر
  • مدل پارس خزر
  • مدل تفال
  • مدل هاردستون
  • مدل ویداس

معرفی ویژگی ها برای راهنمای خرید بهترین آسیاب برقی خانگی

  • در راستای بررسی امکاناتی که در آسیاب های برقی شاهد آن هستیم می توان به مواردی چون ابعاد، حداکثر توان مصرفی، ظرفیت آسیاب کن، جنس تیغه و… اشاره کرد.
  • در واقع لازم است تا به منظور خرید آسیاب برقی خانگی با کیفیت و حرفه ای این ویژگی ها و امکانات را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و محصولی را خریداری کنید که متناسب با امکانات مورد نظر شما است.
  • نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که هر چه امکانات و ویژگی های یک آسیاب برقی افزایش پیدا کند، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.
  • به همین خاطر پیشنهاد ما این است که برای خرید این دسته از محصولات حتماً به سراغ دستگاهی بروید که امکانات و ویژگی هایی متناسب با نیاز شما را دارد.

نکات مهم در هنگام خرید بهترین آسیاب برقی خانگی

  • یکی از نکات مهمی که به منظور بررسی راهنمای خرید آسیاب برقی باید به آن توجه داشته باشید این است که پس از آن که مشخص کردید که قصد دارید تا اقدام به خرید چه محصولی کنید.
  • در راستای سفارش این دسته از آسیاب های برقی لازم است تا به سراغ فروشگاه های معتبر رفته و اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود کنید. توجه به این مسئله بسیار مهم باعث می شود تا شما بتوانید آسیاب برقی خانگی اصل و اورجینال را خریداری کرده و به بهترین شکل از این دسته از محصولات استفاده کنید.
  • همچنین پیشنهاد ما این است که حتما گارانتی و خدمات پس از فروش این دسته از محصولات مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و آسیاب برقی خانگی را خریداری کنید که گارانتی طولانی مدتی داشته باشد.
  • از دیگر موارد مهمی که در راستای بررسی راهنمای خرید مناسب ترین آسیاب برقی خانگی باید به آن توجه داشته باشید این است که امروزه شرکت های مختلفی اقدام به ساخت این دسته از محصولات می کنند.
  • و در همین راستا اگر بخواهیم شما را با برخی از مهم ترین شرکت های فعال در این حوزه آشنا کنیم، می توان به برند های چون بوش، پارس خزر، هاردستون و… اشاره کرد.
  • نکته مهم این است که هر یک از شرکتها در راستای تولید آسیاب برقی تلاش می کنند تا به ویژگی بسیار مهمی در محصولات خود توجه داشته باشند.
  • به عنوان مثال شرکت پارس خزر به عنوان یک برند ایرانی همواره به دنبال آن بوده تا آسیاب برقی خود را با قیمت مناسب به بازار عرضه کند، این در حالی است که شرکت بوش فارغ از قیمت همواره در تلاش است تا بهترین و مقاوم ترین آسیاب های برقی را طراحی و تولید کند.
  • به همین دلیل پیشنهاد ما این است که در راستای بررسی راهنمای خرید بهترین آسیاب برقی خانگی حتماً مشخص کنید که چه ویژگی هایی برای شما اهمیت دارد و متناسب با این مسئله بسیار مهم به سراغ برندهای فعال در حوزه تولید این دسته از محصولات رفته و اقدام به خرید محصول مورد نظر خود از یک شرکت مشهور و معتبر کنید.

راهنمای نگهداری از آسیاب برقی

  • باید توجه نمود که تمامی لوازم برقی خانگی نیاز به نگهداری خاص و ویژه ای دارند. به عنوان مثال برای نگهداری از آسیاب برقی و افزایش طول عمر مفید آن می بایست در هنگام استفاده از آن به زمان روشن بودن این وسیله برقی توجه نمود.
  • چرا که استفاده در زمان طولانی باعث داغ شدن قطعات و خرابی آن ها خواهد شد.  همچنین توجه نمایید که نباید نسبت به شستشوی بدنه آن نیز اقدام نمایید.
  • در این مطلب به بررسی راهنمای خرید بهترین آسیاب برقی خانگی پرداخته و تلاش کردیم تا اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با این دسته از محصولات را به شما ارائه دهیم.
  • توجه به نکات گفته شده به شما کمک می کند تا دید کاملی در رابطه با این دسته از محصولات بدست آورده و بتوانید با مطالعه راهنمای خرید بهترین آسیاب برقی خانگی اقدام به خرید دستگاه مناسبی کنید.

سخن آخر: حالا احتمالا انواع مدل بهترین آسیاب برقی خانگی و ویژگی های بهترین آسیاب برقی خانگی را می شناسید. همانطور که مشاهده کردید نکات مهم در هنگام خرید بهترین آسیاب برقی خانگی را با هم بررسی کردیم.

با توجه به مطالب فوق امیدواریم خرید آنلاین موفق و هوشمندانه ای داشته باشید. راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی لوازم آشپزخانه گردآوری گردید تا شما همراهان عزیز با مقایسه مشخصات محصولات منتخب با خیال آسوده و اقتصادی خرید نمایید. خوشحالیم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید، متشکریم.

مشاهده نسخه pdf مقاله: راهنمای خرید بهترین آسیاب برقی خانگی برتر و پرفروش + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 500,000 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

آسیاب قهوه فوما مدل FU-250

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا وزن اندازه حداکثر توان مصرفی ظرفیت آسیاب کن
2800001661631 1000 گرم 180 150 100
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آسیاب قهوه مدل TS-CF1001

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات شناسه کالا وزن اندازه حداکثر توان مصرفی
مشتری گرامی کالا دارای قفل ایمنی میباشد و تا ما... 2901345900322 600 گرم 10x 10 x 17 150 وات
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آسیاب دستی قهوه مدل سرامیکی کافی لته

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا سایر توضیحات اندازه جنس تیغه
2620153182666 یه مدل دیگه از آسیاب های کافی رو موجود کردیم ای... 80 استیل

امتیاز کاربران

آسیاب مدل Electric Grinder

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا اندازه ظرفیت آسیاب کن جنس تیغه
2710000062981 10x10x18 1.5 لیتر استیل

امتیاز کاربران

آسیاب قهوه مدل jiham

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا اندازه جنس تیغه
2620153170022 120 استیل
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

آسیاب قهوه فوما مدل Fu-341

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا اندازه قابلیت‌ها جنس تیغه
2800001735028 200 سوئیچ ایمنی استیل ضد زنگ

امتیاز کاربران

آسیاب قهوه فوما مدل FU-250

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا وزن اندازه حداکثر توان مصرفی ظرفیت آسیاب کن
2800001661631 900 گرم 70 150 70
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آسیاب سوئیس پلاس مدل scg-970s

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا وزن اندازه قابلیت‌ها امکانات آسیاب
2902078600121 1000 گرم کوچک سوئیچ ایمنی امکان آسیاب دانه‌های چرب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آسیاب فوما مدل FU-1009

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا اندازه حداکثر توان مصرفی ظرفیت آسیاب کن سیستم ایمنی
2800001685903 200 350 200 قفل کودک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آسیاب قهوه جی پاس مدل GCG41012

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن اندازه حداکثر توان مصرفی ظرفیت آسیاب کن سیستم ایمنی
735 گرم 173×87×87 150 50 گرم قفل ایمنی
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,500,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

آسیاب مولینکس مدل AR110

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن اندازه حداکثر توان مصرفی ظرفیت آسیاب کن جنس تیغه
700 گرم 100x100x150 180 50 گرم استیل

امتیاز کاربران

آسیاب میگل مدل GEG 200

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا سایر توضیحات وزن اندازه حداکثر توان مصرفی
2903091600167 مناسب برای دانه‌های خشک، دانه‌های روغنی، زعفران... 0.847 گرم 207 × 119 × 119 200
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آسیاب بلک اند دکر مدل CBM4

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن اندازه حداکثر توان مصرفی ظرفیت آسیاب کن سیستم ایمنی
800 گرم 100*100*250 150 60 گرم قفل ایمنی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آسیاب قهوه جیمز مارتین مدل Wahl ZX595

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا وزن اندازه حداکثر توان مصرفی ظرفیت آسیاب کن
2800000496685 758 گرم 110x 110 x 240 150 70
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آسیاب فکر مدل AROMATIC

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا اندازه حداکثر توان مصرفی ظرفیت آسیاب کن امکانات آسیاب
20x11x5 220 60 گرم امکان جابجایی کاسه
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

آسیاب ساتیا مدل CGS-215

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات شناسه کالا وزن اندازه حداکثر توان مصرفی
بدنه پلاستیکی دو سرعته تک تیغه 2901508200160 1705 گرم 280 میلی‌متر 450 وات
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آسیاب فلر مدل EG151

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات شناسه کالا وزن اندازه حداکثر توان مصرفی
ظرف جدا شونده جهت راحتی در شستشو تمیزکاری بدنه ... ‎2800002147059 800 گرم 9×9×18 150
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آسیاب قهوه مدل N600

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات شناسه کالا وزن اندازه جنس تیغه
امکان جابجایی کاسه 2800000496548 3600 گرم 250x145x370 میلی‌متر استیل ضد زنگ

امتیاز کاربران

آسیاب قهوه دلونگی مدل KG200

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا وزن اندازه حداکثر توان مصرفی ظرفیت آسیاب کن
2625125295675 1100 گرم 25x13x11 سانتی متر 170 وات 90 گرم
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 3,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

آسیاب قهوه نوا مدل Nm-3660CG

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا اندازه حداکثر توان مصرفی ظرفیت آسیاب کن سیستم ایمنی
2800001331763 210 250 250 دکمه توقف عملیات
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آسیاب قهوه دلونگی مدل KG79

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات شناسه کالا وزن اندازه حداکثر توان مصرفی
- محفظه قهوه 120 گرمی - مناسب برای 12 فنجان در ... 6260455712956 1470 گرم 260x120x140 110
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آسیاب نوا مدل NM-3661DG

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا اندازه حداکثر توان مصرفی ظرفیت آسیاب کن امکانات آسیاب
2800004578790 320 180 320 امکان آسیاب در درجه‌های مختلف
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آسیاب قهوه دلونگی مدل KG89

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا سایر توضیحات اندازه حداکثر توان مصرفی ظرفیت آسیاب کن
2620153167279 آسیاب قهوه با تیغه از جنس آلیاژ ممتاز، قابلیت آ... 12x26x17 110 120 گرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آسیاب هنریچ مدل HKW8670

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا سایر توضیحات وزن اندازه حداکثر توان مصرفی
2620153174079 آسیاب دوکاره هاینریش به دلیل جدا شدن مخزن دستگا... 1300 گرم 9x9x20 200 وات
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا