لوازم ادارینوشت افزار

۳۰ مدل از بهترین لوازم التحریر سهند + خرید لوازم تحریر سهند

راهنمای مطالعه

آشنایی با برند لوازم التحریر سهند

برند لوازم تحریر سهند و به خصوص دفتر سهند امروزه برای ایرانیان بسیار آشنا است. در واقع می توان بیان داشت که بین مهر ماه و تولیدات برند سحر یک پیوند ناگسستنی برقرار می باشد.

در حال حاضر انواع لوازم التحریر توسط برندهای مختلف به بازار عرضه می شوند اما این بین برند لوازم تحریر سهند توانسته است به هر طریقی جایگاه خود را ثبت نماید و با تمام برندهای دیگر رقابت کند.

کارخانجات سهند را می توان حزء اولین کارخانه های تولیدکننده لوازم التحریر در کشور دانست. در حال حاضر مجموعه فعالیت های آنان در فضایی حدود 40 هزار متر مربع اجرایی شده است و از انواع ماشین آلات سنگین جهت تولید استفاده می گردد.

مجموعه تولیدات این کارخانه ها به عنوان لوازم التحریر، ابزار بایگانی و تحصیلی مورد استفاده قرار می گیرد.

در منشور اخلاقی برند لوازم التحریر سهند بیان شده است که آنها متعهد می باشند، محصولات داخلی را جایگزین محصولات خارجی نمایند تا به خودکفایی ملی دست یابند.

یکی از مزیت های اصلی این شرکت، کم بودن آلاینده های تولیدی است. از همین رو سازمان محیط زیست همواره یکی از همراهان اصلی مجموعه مذکور است.

برند لوازم تحریر سهند از سال 1373 در حال فعالیت می باشد. البته اسم رسمی و اصلی آن شرکت صنایع بسپار تحریر آسیا می باشد.برند سهند به صورت خاص در زمینه تهیه انواع لوازم التحریر؛ ابزار اداری و بایگانی در حال فعالیت است. هدف اصلی این شرکت خوب و قوی، خودکفایی در زمینه تولیدات پلیمری و بکارگیری بروز ترین ابزار می باشد.در حال حاضر می توان بیان نمود که برند لوازم تحریر سهند یکی از معروف ترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان در زمینه تهیه ورق های پلی پروپیلن است.

آشنایی با افتخارات و گواهینامه های برند لوازم تحریر سهند

طبق قوانین درج شده در سازمان اتحادیه اروپا تمام کارخانجات و کسب و کارهای موجود باید از قانون محافظت از محیط زیست حمایت نمایند.

در کارخانجات برند لوازم تحریر سهند به کمک ابزارها و تکنیک های فنی  تلاش شده است تا از آلودگی های محیط زیست تا حد امکان جلوگیری شود.

از سوی دیگر باید توجه داشت که برند لوازم تحریر سهند، در کارنامه فعالیت های خود، همکاری با نهاد ریاست جمهوری، امور مالیاتی کشور، اداره کار، ارائه خدمات به شرکت هایی چون ایران خودرو، زامیاد و … را نیز دارد.

آشنایی با محصولات برند لوازم تحریر سهند

همانگونه که بیان شد برند لوازم تحریر سهند دارای انواع محصولاتی حوزه لوازم التحریر است. اما این بین برخی از موارد بیش از سایرین مورد توجه قرار می گیرد که می توان از جمله مهمترین آنها به کلاسور، فایل، باکس، کیف، زونکن، جامدادی، تخته و دفتر سهند اشاره نمود.

شرکت سهند یکی از شرکت های تولیدی بزرگ در مشورت می باشد. این شرکت به صورت خاص فعالیت خود را بر روی تولید لوازم التحریر معطوف ساخته است.

در حال حاضر می توان بیان داشت که فعالیت های آنان باعث خودکفایی زیادی در ایران شده است. این کارخانجات دارای 3 بخش مهم و اساسی هستند که به صورت زیر دسته بندی می شوند:

  • بخش بایگانی: در این بخش از برند لوازم تحریر سهند مواردی همانند زونکن ها، فایل باکس ها، آلبوم فایل ها و مواردی از این قبیل تولید می شود.
  • بخش سمیناری و تبلیغاتی: انواع کاورهای دانشجویی، کیف های مخصوص سمینار، دفاتر پلاستیکی و دفتر های یادداشت در این قسمت قرار می گیرند.
  • بخش بسته بندی: در این بخش سفارشات مربوط به طبقه بندی و بسته بندی های محصولاتی همانند موارد آموزشی، آرایشی، الکترونیکی و … تولید می شود.

البته باید بیان نمود که برند لوازم تحریر سهند یکی از شرکت های بسیار منعطف می باشد. در واقع طرح ها و ابعاد ها را می توان با توجه به سفارش سازمان ها و سمینار ها شخصی سازی نمود.

راهنمای خرید دفتر سهند

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، می توان به این نتیجه رسید که برند فوق محصولات متفاوتی را تولید می نماید اما این بین دفتر سهند دارای جایگاه ویژه ای می باشد.

امروزه انواع متفاوتی از دفترهای فوق در بازار وجود دارند. اما برای خرید توصیه می شود تا فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید:

کیفیت، جنس، طراحی صفحات، طراحی جلد، تعداد صفحات و …

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که این دفترها در 4 دسته مهم دسته بندی می شوند.

  • استریپ
  • سوپر کلاس
  • طرح دار
  • کلاسوری

باید در نظر داشته باشید که تمام محصولات فوق دارای یک ویژگی یکسان می باشند. همه آنها از کاغذهای باکیفیت 70 گرمی تهیه شده اند.

معمولا ورق ها از جنس پلی پروپیلن هستند و ضخامت آنها به گونه ای می باشد که جوهر از آنها عبور نمی نمایند. شما می توانید دفتر های سهند را در انواع صحافی ها مشاهده نمایید. همین مورد نیز امکان انتخاب زیادی را برای افراد فراهم می آورد.

اگر قصد دارید از محصولات برند لوازم تحریر سهند ( دفتر سهند) برای چپ بهره ببرید، توصیه می گردد تا از گزینه سوپرکلاس استفاده نمایید. این موارد اغلب دارای وزن بیشتری هستند. کیفیت کاغذ آنها تا حدی می باشد که از شیرازه های فنری به هیچ وجه خارج نمی شود.

البته باید خاطرنشان شد که جلد دفتر سهند از هر لحاظ عالی می باشد. معمولا برای تهیه جلدها از مواردی استفاده می شود که کاملا ضدآب و ضدخش باشند. از همین رو مقاومت خوبی را ارائه می دهند.

جمع بندی

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، می توان متوجه گردید که برند لوازم تحریر سهند از هر لحاظ دارای کیفیت عالی می باشد. از همین رو به هرگونه سلیقه و نیازی پاسخ می دهد.

اما همانند هر برند دیگری، محصولات آن در دسته های مختلفی تولید می شوند. این دسته ها دارای ویژگی های خاص خود هستند لذا نیاز می باشد تا قبل از خرید با محصولات مختلف و مشخصات هر کدام از آنان آشنا شوید.

بی شک خرید از محصولات این برند یک خرید مطمئن محسوب می شود لذا توصیه می گردد تا حتما در حین خرید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 50,000 تومان

امتیاز کاربران

کلر بوک سهند مدل 10 برگ اورجینال

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد سایز
32x24x1 سانتی‌متر (29.7 × 21) A4

امتیاز کاربران

پوشه دکمه دار سهند کد 01 بسته 6 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد
23x11x1 سانتی‌متر

امتیاز کاربران

پوشه دکمه دار سهند طرح ساده سایز A3

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد سایر توضیحات
43 × 31 سانتی‌متر - دارای دکمه پلاستیکی

امتیاز کاربران

دفتر یادداشت 80 برگ سهند طرح ساده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

نوع دفتر نوع صحافی نوع جلد فرم صحافی جنس جلد
یادداشت فنر دوبل انعطاف‌پذیر افقی پلاستیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پوشه دکمه دار سهند مدل دیاموند کد 0375D

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد
34x25x1 سانتی‌متر
محدوده قیمت 50,001 تا 300,000 تومان

امتیاز کاربران

کاور کاغذ A4 سهند کد 04714A بسته 100 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس سایز سایر توضیحات
30x23x1 سانتی‌متر پلاستیک شفاف (29.7 × 21) A4 تعداد پانچ: 11 مناسب برای کلاسورهای 2 ، 3 و 4 ح...

امتیاز کاربران

پوشه دکمه دار سهند مدل 0371CH بسته 12 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد
23x11x1 سانتی‌متر

امتیاز کاربران

زونکن سهند مدل 0872SD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد سایز
32x29x7 سانتی‌متر (29.7 × 21) A4

امتیاز کاربران

پوشه کش دار سهند کد0973T

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد سایر توضیحات
23.5 × 33 سانتی‌متر - نگهداری و حمل اسناد و مدارک - مناسب برای همای...

امتیاز کاربران

تخته شاسی کلاسوری سهند مدل Office سایز A4

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر توضیحات
32 × 24.5 سانتی‌متر 202 گرم - گیره نگهدارنده از جنس فلز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا