لوازم کوهنوردی و کمپینگوسایل سفر

۱۷ مدل صندلی سفری ارزان و پرفروش + خرید اینترنتی

راهنمای خرید صندلی سفری

صندلی سفری جز آن دسته از وسایل ضروری به شمار رفته که جهت نشستن یا استراحت کردن در طبیعت کاربرد دارد. صندلی‌ های سفری به دلیل خاصیت تاشویی و ابعاد مناسب به راحتی جمع شده و می‌توان آنها را حمل نمود. از طرفی به این مدل صندلی‌، صندلی‌ تاشو هم گفته می‌شود که تهیه این وسیله به دلیل حجم و وزن کم آن در میان بسیاری از علاقه‌مندان به طبیعت رواج دارد.

امروزه کیفیت مسافرت با در اختیار داشتن تجهیزات کاربردی مناسب افزایش پیدا کرده است که در این میان می‌توان به صندلی سفری اشاره کرد. این وسیله از طرفی با تغییر دادن سبک و سیاق سفر باعث افزایش کیفیت آن هم شده است. استفاده از صندلی‌ های سفری در میان بسیاری از افراد رایج شده به نحوی که می‌توان در صندوق عقب خودروی هر خانواده ایرانی، مدل‌های مختلف آن را مشاهده نمود.

خرید این محصول همانند سایر تجهیزات سفر نیازمند تحقیق کامل در مورد آن بوده تا بتوان انتخاب باکیفیتی در این زمینه داشت. پس از مطالعه راهنمای خرید اینترنتی صندلی‌ مسافرتی، می‌توانید به راحتی امکان تهیه این محصول را از طریق سایت‌های فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور برای خود فراهم نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کوله پشتی کوهنوردی

معرفی مدل‌های مختلف صندلی سفری موجود در بازار

تنوع مدل‌ های صندلی مسافرتی از لحاظ شکل ظاهری در بازار زیاد بوده و شما می‌توانید با در نظر گرفتن سلیقه خود مدلی که با آن احساس راحتی می‌کنید را جهت خرید، انتخاب نمایید. در حال حاضر، رایج‌ترین مدل‌ های صندلی مسافرتی موجود در بازار شامل موارد زیر هستند:

  1. مدل سایبان‌دار

صندلی مسافرتی سایبان‌ دار را می‌توان جدیدترین مدل تولید شده در بازار دانست. از این صندلی می‌توانید لب ساحل یا مکان‌هایی که به سایه درخت دسترسی ندارید، استفاده نمایید. طراحی این وسیله به نحوی است که جهت لذت بردن از طبیعت دیگر نگران تابش نور شدید آفتاب نخواهید بود. البته سایبان آن قابل جداسازی است و اگر تمایل به استفاده از آن را نداشتید می‌توانید به راحتی سایبان را از خود صندلی جدا کنید.

  1. مدل دسته‌دار

این مدل صندلی‌ مسافرتی همانطور که از نام آن پیداست، دارای دسته بوده و در مواقع نیاز می‌توانید دستان خود را جهت جلوگیری از خستگی بر روی آن قرار دهید. مسلما صندلی‌ های مسافرتی دسته‌دار، تجربه لذت بردن شما از طبیعت را چندین برابر می‌کنند. انتخاب مدل‌های مختلف صندلی‌ های سفری به سلیقه خریدار بستگی داشته و هر فردی با توجه به نیاز خود جهت خرید آنها اقدام می‌کند.

  1. صندلی سفری تاشو

صندلی سفری تاشو، یک نفره نبوده و شما می‌توانید با توجه به تعداد اعضای خانواده خود مدل‌های دو نفره، سه نفره و حتی چند نفره آن را جهت خرید، انتخاب نمایید. افرادی که تمایل زیادی به تورهای گردشگری و کاروان‌های زیارتی دارند، می‌توانند از مدل‌های چند نفره صندلی مسافرتی استفاده نمایند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چراغ پیشانی

نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت صندلی سفری

خرید صندلی‌های سفری همانند دیگر تجهیزات گردشگری نیازمند رعایت یکسری نکات بوده که در ادامه مقاله به مهمترین این موارد اشاره شده است:

  • طراحی ظاهری صندلی‌ های سفری

توجه به طراحی ظاهری صندلی‌های کمپینگ جز مهمترین مواردی بوده که باید در نظر گرفته شود. بعضی مدل‌های صندلی دارای خاصیت تاشویی بوده و به دلیل حمل و نقل آسان آن جهت خرید به بسیاری از افراد توصیه می‌شود. ابعاد تکیه‌گاه بعضی صندلی‌ها متفاوت بوده و شما باید ببینید که استفاده از کدام مدل برای شما بهتر است. بعضی از افراد به دلیل ناراحتی کمر یا گردن بهتر است دنبال مدل‌هایی با رویه طبی باشند تا بتوانند راحت‌تر از آنها استفاده نمایند.

  • جنس‌های مختلف صندلی سفری

صندلی سفری دارای جنس‌های مختلف تولیدی بوده که شما با توجه به نوع ماده به کار رفته در ساخت محصول مورد نظر می‌توانید جهت خرید باکیفیت‌ترین آن اقدام نمایید.

  1. چوب، بهترین ماده در ساخت صندلی‌های سفری به شمار می‌رود. صندلی‌ سفری چوبی به دلیل طراحی زیبای آن، طرفداران خاص خود را دارد. مهمترین ایراد وارده به این صندلی، عدم وجود پارچه در نشیمنگاه آن بوده که نشستن بر روی آن را سخت‌ می‌کند. صندلی‌های سفری چوبی جهت استفاده کنار رودخانه و ساحل، گزینه مناسبی به شمار نمی‌آیند.
  2. صندلی‌ های پلاستیکی، وزن و حجم کمی داشته و جهت استفاده کنار ساحل، گزینه مناسبی جهت خرید به شمار می‌روند.
  3. آهن و آلومینیوم هم از جمله مواردی بوده که در ساخت صندلی‌های سفری به کار می‌روند. البته صندلی‌های آلومینیومی در مقایسه با صندلی‌های آهنی، مقاومت کمتری دارند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چادر مسافرتی

  • قابلیت حمل صندلی سفری

مهمترین فاکتوری که در مورد صندلی‌ سفری باید در نظر بگیرید، توجه به قابلیت حمل آن است. مسلما مدل‌هایی که تاشو بوده و به راحتی جمع می‌شوند، جهت استفاده در مسافرت و تورهای گردشگری گزینه مناسبی به شمار می‌روند.

  • ظرفیت صندلی سفری

ظرفیت صندلی جز مهمترین فاکتورهایی بوده که باید جهت خرید، مد نظر قرار دهید. اگر فردی هستید که همیشه به تنهایی سفر می‌کنید، مسلما مدل تک نفره بیشتر به درد شما می‌خورد. اما اگر عاشق مسافرت‌های خانوادگی یا سفر با تورهای گردشگری هستید، بهتر است سراغ مدل‌های چند نفره این محصول بروید.

  • وزن صندلی‌ سفری

توجه به وزن صندلی‌های سفری از جمله المان‌هایی بوده که باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای نمود. از آنجا که صندلی‌های سفری را باید در طول مسافرت به طور مداوم حمل نمایید، پس بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که حجم و وزن کمتری داشته باشند تا باعث خستگی شما در طول سفر نشوند.

  • نحوه قرار گرفتن صندلی‌ های کمپینگ بر روی زمین

متاسفانه بیشتر افراد به این فاکتور مهم هنگام خرید صندلی سفری توجهی نمی‌کنند. بعضی از مدل‌های این محصول دارای پایه نبوده و ممکن است که از لحاظ نشستن برای افرادی که دارای کمر درد یا گردن درد هستند، مشکل ایجاد نماید. در هر صورت باید ببینید که کدام صندلی از لحاظ نشستن راحت و بدون دردسر بر روی آن جهت استفاده برای شما مناسب‌تر است.

  • برند‌‌های متنوع صندلی‌ های کمپینگ

صندلی‌های سفری دارای برندهای تولیدی متنوعی بوده که باید با توجه به کیفیت ساخت هر کدام جهت انتخاب بهترین مدل، اقدام نمود. در زمینه تولید صندلی سفری، شرکت‌های مختلفی با همدیگر رقابت می‌کنند که در حال حاضر می‌توان به اسامی برندهای تک پاک، ناصر پلاستیک، اف ای تی، میزیمو، تتیس، دکورآسان، توریست و گالری شروین اشاره نمود.

  • امکانات جانبی صندلی‌ های کمپینگ

صندلی سفری با توجه به مدل‌های گوناگونی که داشته از امکانات جانبی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. البته این مورد بستگی دارد که چه مدلی را جهت استفاده، انتخاب و خریداری نمایید. بعضی از این امکانات عبارتند از:

  1. برخورداری از جا لیوانی بر روی دسته صندلی
  2. برخورداری از سایبان جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید
  3. برخورداری از باکس یا کیف مخصوص جهت نگهداری وسایل مورد نیاز در سفر

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 300,000 تومان

امتیاز کاربران

بالش سفری لیدوما مدل DS-11

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس نوع سایر توضیحات
38x38x8 سانتی‌متر 800 گرم پارچه زیرنشیمن تولید شده از بهترین پارچه مبلی دارای بند جهت ات...
محدوده قیمت 300,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

توالت فرنگی سفری مدل ریلکس

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
33x30x46 سانتی‌متر 1425 گرم فلز، برزنت پایه از فز ضخیم پارچه برزنت ضد آب

امتیاز کاربران

توالت سفری مدل درب دار قیف دار کد KABUK

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
35x30x45 سانتی‌متر 1528 گرم فلز، برزنت دارای رویه ضد آب

امتیاز کاربران

توالت سفری مدل MSG12

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
50×43×43 سانتی‌متر 1500 گرم پارچه، فلز کیفیت ساخت عالی جنس پایه ها آلومینیوم پارچه برزنتی
محدوده قیمت 600,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

صندلی سفری دهکده چوبی فلاح مدل تارنو

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
39x33x45 سانتی‌متر 6000 گرم فلز، چوب
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

ست میز و دو صندلی سفری مدل set04

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس نوع سایر توضیحات
55x55x75 سانتی‌متر 4000 گرم فلز، پارچه تاشو ست میزو صندلی دو صندلی یک میز
محدوده قیمت 1,500,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

صندلی سفری آرامیس مدل FC_3020_AL

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس نوع
55x3x112 سانتی‌متر 3700 گرم پلاستیک، آلمینیوم، پلی‌استر تخت شو

1 دیدگاه

  1. به نظر من خرید صندلی سفری برای سفرهای طولانی بسیار حائز اهمیت است. این صندلی‌ها به شما کمک می‌کنند تا در طول سفر راحت تر و استراحت داشته باشید. همچنین برخی صندلی‌ها دارای امکاناتی مانند قابلیت تنظیم ارتفاع یا پشتی قابل تنظیم هستند که برای کسانی که مشکلات نظامی دارند، بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا