لوازم اداری

راهنمای خرید اقلام مصرفی لوازم اداری با معرفی مدل های پرفروش

راهنمای خرید اینترنتی اقلام مصرفی لوازم اداری

اقلام مصرفی لوازم اداری که شامل گزینه های بسیاری همانند چسب، سوزن، گیره و مواردی از این قبیل می باشد اغلب در اداره جات بر روی میزها مشاهده می شوند. این اقلام به صورت پک ارائه می گردند و گاها نیز می توان به صورت جداگانه آنان را تهیه نمود. اما آشنایی با این اقلام و کاربردشان دارای اهمیت است که در این مقاله به آن پرداخته می شود.

اگر شما نیز مایل هستید تا بر روی میز کار وسایل مورد نیاز خود را داشته باشید لازم است تا ابتدا با انواع تجهیزات اداری آشنا شوید. در همین راستا می توانید در راهنمای خرید اینترنتی امروز برخی از اقلام مصرفی لوازم اداری پرکاربرد را مشاهده نموده و با مشخصات و ویژگی های آنان آشنا شوید.

پیشنهاد مطالعه: ۲۵ مدل پاک کن برتر و پرفروش با خرید اینترنتی

نکات مهم و تاثیرگذار در خرید و قیمت ملزومات اداری

  • گیره کاغذ

یکی از اقلام مصرفی لوازم اداری که بسیار نیز پرکاربرد می باشد، گیره کاغذ است. قطعا برای شما نیز اتفاق افتاده است که مایلید تا چند صفحه را به یکدیگر متصل نمایید، بدون اینکه آنها را سوراخ نموده یا منگنه کنید. در این شرایط پیشنهاد می کنیم تا از انواع گیره کاغذ استفاده نمایید. گیره ها امروزه در رنگ ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. حتی از لحاظ جنسی نیز می توان آنها را در دو دسته پلاستیکی و فلزی تقسیم بندی نمود. گیره های فلزی امروزه طرفداران بیشتری دارند چون محکم تر هستند.

  • سوزن منگنه

منگنه نیز در اداره جات بسیار پرمصرف است اما شما باید همواره از سوزن مناسب منگنه خود استفاده نمایید. سوزن ها دارای سایزها و استانداردهای مختلفی هستند که اغلب با توجه به نوع منگنه انتخاب می شوند. به صورت کلی توصیه می شود تا در زمان خرید انواع سوزن منگنه حتما جعبه آن را بررسی نمایید تا متوجه شوید که کدام سوزن منگنه مناسب فعالیت شما است. اندازه پایه سوزن منگنه مشخص می نماید که شما می توانید در آن واحد چند برگه را به یکدیگر متصل نمایید. به طور مثال سوزن های 7 میلیمتری می توانند 30 برگه را به هم متصل کنند.

  • برچسب

یکی دیگر از اقلام مصرفی لوازم اداری، برچسب های کاغذی می باشند. این موارد می توانند به صورت ساده یا رنگی باشند. از برچسب ها برای نام گذاری، دسته بندی و مشخص نمودن هر گروه کاغذ استفاده می شود. سایز و اندازه انواع برچسب کاغذی می تواند بسیار متغیر باشد. لذا لازم است تا شما ابتدا کاربرد مد نظر خود را مشخص نموده و سپس اقدام به خرید کنید. عموما می توان از این موارد بر روی سطوح مختلف استفاده نمود.

  • پونز

در یک محیط اداری قطعا نیاز است تا برخی از برگه ها، اطلاعیه ها و مواردی از این قبیل را بر روی برد اعلانات یا دیوارها درج کنید. عموما این موارد توسط پونز که دارای یک سر سوزنی شکل است، وصل می شوند. از پونز می توان برای متصل نمودن تابلوهای کوچک، پرده ها یا مواردی از این قبیل نیز استفاده کرد. از آنجایی که زدن و در آوردن پونز ها بسیار آسان و راحت است لذا افراد زیادی در اداره ها از این موارد استفاده می نمایند. پونزها می توانند دارای سرها پلاستیکی یا فلزی باشند. البته باید این مورد را نیز بیان نمود که آنها در رنگ بندی های مختلف در بازار وجود دارند.

  • جوهر استامپ

قطعا در تمام اداره ها برای سند زدن، تکمیل اسناد و مواردی از این قبیل از استامپ استفاده می شود. از مهمترین کاربردهای استامپ نیز می توان به ثبت اثر انگشت اشاره نمود. با این کار میزان جعل اسناد تا حد زیادی کاهش می یابد. در همین راستا توصیه می شود تا حتما یک مورد از آنها را در بین اقلام مصرفی لوازم اداری خود داشته باشید. برای عمر طولانی این استامپ ها و استفاده بدون مشکل از آنها نیاز است تا حتما جوهر آنان را را نیز به صورت جداگانه تهیه نمایید تا در صورت خشک شدن استامپ از این جوهرها مجددا استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: ۲۵ مدل خودکار روان و خوش دست با خرید اینترنتی

  • گیره پوشه

برخی افراد به این موارد فنر پوشه نیز می گویند. به کمک آن می توان کاغذهایی را که به کمک پانچ سوراخ شده اند را داخل پوشه قرار داد و اوراق خود را مرتب نمود. انواع گیره پوشه می توانند از جنس فلزی یا پلاستیکی باشند.

  • گیره بایگانی

گاها در یک اداره نیاز می باشد تا کاغذها را برای مدت زمان طولانی به یکدیگر متصل نمود و داخل پرونده بایگانی نمود. برای این موارد اغلب از گیره بایگانی استفاده می شود. این گیره ها از جنس فلز می باشند و از پراکندگی برگه ها جلوگیری می نمایند.

  • سوزن ته گرد

یکی از اقلام مصرفی لوازم اداری که بی شک در تمام اداره ها وجود دارد. سوزن ته گرد کاغذ است. از این موارد برای وصل نمودن کاغذ بر روی تابلو اعلانات یا متصل نمودن کاغذها به یکدیگر استفاده می شود. سوزن های ته گرد گاها در رنگبندی مختلف وجود دارند.

  • سوزن نقشه

کاربرد سوزن نقشه، سوزن نقشه همانگونه که از نام آن نیز مشخص است، وسیله ای است که اغلب برای علامت گذاری بر روی نقشه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این سوزن ها دارای بدنه پلاستیکی می باشند که یک سوزن فلزی درون آن قرار گرفته است. سوزن های مذکور در رنگ بندی های مختلفی وجود دارند و عموما در دفاتری که با نقشه و پلان سروکار دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

  • تیغ کاتر

از این مورد اغلب برای باز نمودن در جعبه های مقوایی، تراشیدن پلاستیک و مواردی از این قبیل استفاده می شود. با توجه به اینکه این تیغ ها بسیار تیز هستند، وجود آنها در هر اداره ای برای باز نمودن بسته ها الزامی است. باید در نظر داشته باشید که انواع تیغ کاتر دارای سایزبندی های مختلفی می باشند از همین رو می توانید گزینه ای که مناسب فعالیت و دست های شما است را خریداری نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید مداد تراش رومیزی با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان 

جمع بندی

اقلام مصرفی لوازم اداری بسیار بیشتر از مواردی هستند که در بالا به آنها اشاره شد اما تلاش گردید تا در این مقاله یک سری از موارد پر کاربرد بیان گردند که وجود آنها در هر اداره ای الزامی است. از همین رو توصیه می شود تا حتما موارد فوق الذکر را خریداری نمایید.

پیشنهادهایی برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا