لوازم آشپزخانهلوازم برقی

۲۵ مدل چاقو برقی باکیفیت و کاربردی + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

چاقو برقی

اگر شما نیز مایلید تا مواد غذایی خود را به سرعت و با فشار ملایمی برش دهید، لازم است تا از یک چاقوی برقی مناسب استفاده کنید.

این چاقوها به هیچ وجه به مواد غذایی فشار نمی آورند تا عصاره آنان به بیرون پخش شود. از این موارد برای بریدن گوشت، مرغ، ماهی و مواد غذایی سفت استفاده می گردد.

چاقو برقی

در زمان خرید چاقو برقی باید دقت نمایید که سطح چاقو از چه نوعی است. برندهای مختلف ظاهر و شکل مختلفی برای چاقوهای خود در نظر می گیرند. توجه به شکل موجب می شود تا کار کردن با آن نیز آسان باشد.

از همین رو توصیه می شود تا به لبه ها و سطح چاقو دقت نمایید که ساییده شده نباشند.

ساخت چاقو برقی

برای ساخت چاقو برقی از ورق های فلزی متفاوت استفاده می نمایند که استحکام و ضخامت خوبی داشته باشند. برای اینکه چاقوی شما به راحتی مواد غذایی را خرد نماید باید خوش دست باشد.

لذا در حین خرید به سایز و وزن آن نیز می بایست توجه داشته باشید. برخی از چاقوها دارای قفل ایمنی هستند که قیمت بالاتری دارند.

چاقوی مخصوص برش مرغ

تمام چاقوهای برقی باید دارای بخش تیز کن باشند. اگر برای مرغ، گوشت یا ماهی از این چاقوها استفاده می نمایید، لازم است تا توجه کنید که تیغه تیز کن آنها دارای کیفیت خوب باشد.

چاقوهای برقی می توانند به صورت سیم دار یا بدون سیم باشند. در صورتیکه نوع بیسیم را خریداری نمایید، کارایی بهتری ارائه می دهند.

چاقوی برش نان برقی

در زمان خرید چاقوی برقی سیم دار، باید توجه داشته باشید که می توانید از آن برای فعالیت های مختلف همچون برش نان استفاده نمایید.

در این وضعیت توصیه می گردد تا به طول سیم دقت داشته باشید. در زمان خرید، چاقو هایی را انتخاب نمایید که سیم بلند دارند و سرعت و کیفیت بهتری را ارائه می دهند.

چاقو برقی بوش

بوش یکی از برندهای عالی برای تهیه چاقوی برقی می باشد. کیفیت تیغه ها و تیزی آنها تایید شده می باشد. موتور این چاقوها 100 واتی هستند لذا سرعت خوبی را فراهم می آورند.

می توانید از این مورد برای بریدن لوازم غذایی سفت استفاده نمایید. اگر نوع بیسیم را تهیه می نمایید لازم است تا به عمر باتری نیز دقت کنید.

چاقو برقی تفال

چاقوهای برقی تفال دارای قفل هایی می باشند که مانع از بریدن دست و .. می گردند. این چاقوها باید مستقیم به برق متصل شوند و نمی توان آنها را با باتری شارژ نمود.

از همین رو ممکن است در بحث استفاده از آن، افراد دچار مشکل گردند. زمانی که شما قفل ایمنی این چاقوها را فعال نمایید، چاقو اقدام به بریدن نمی کند.

چاقو برقی مولینکس

مولینکس یکی از برندهای معتبری می باشد که اقدام به ارائه چاقو برقی می نماید. چاقوهای این برند بلند بوده و دارای تیغه ای به اندازه 20 تا 22 سانتی متر هستند.

شما می توانید بر روی این چاقوها انواع تیغه ها را متصل نمایید و مواد غذایی گوناگون را برش دهید. قیمت آنها نیز به مراتب بیشتر از سایرین است.

چاقو برقی گاستروبک

برندهای مختلفی اقدام به ارائه چاقو برقی به بازار می کنند. با توجه به ویژگی هر کدام از آنها، قیمت ها نیز متفاوت می باشد.

برای سرعت بخشیدن به فعالیت برش مواد غذایی، توصیه می شود تا از نمونه هایی بهره ببرید که دارای تیغه تیز کن هستند. توان موتور این چاقوها نیز باید زیاد باشد.

فروشگاه چاقو

در یک فروشگاه چاقو حتما با انواع چاقو برقی روبرو می شوید. چاقوهایی که با باتری فعالیت می نمایند را می توان در طبیعت یا پیکنیک مورد استفاده قرار داد.

البته در نظر داشته باشید که برخی از افراد چاقوی سیم دار را ترجیح می دهند زیرا به کمک این چاقوها دیگر نیاز نیست تا فرد مدام باتری چاقوی خود را شارژ کند.

قیمت چاقو اره ای برقی

با توجه به اینکه انواع مختلف چاقوی برقی در بازار وجود دارند و ویژگی های هر کدام نیز متفاوت می باشد، در زمان خرید، قطعا قیمت های مختلفی نیز مشاهده خواهید کرد.

یکی از پرکاربردترین چاقوهای مورد استفاده نوع اره ای می باشد که برای بریدن مواد غذایی سفت از آنها استفاده می شود.کارایی این چاقوها بسیار زیاد است.

چاقو برقی چیست ، وسیله ای است که بسیاری از افراد از آن جهت برش هر گونه مواد غذایی مانند: گوشت، مرغ و… استفاده می کنند.

این وسیله برقی، فعالیت آشپزی را برای بسیاری از افراد آسان و دلپذیر کرده است. راهنمای خرید اصولی به شما کمک می کند که در انتخاب این محصول آگاهانه عمل کنید.

امروزه خرید اینترنتی این محصول در میان بسیاری از علاقه مندان آشپزی رایج است. اگر شما هم قصد خرید چاقو برقی با کیفیت را دارید، با ما همراه باشید تا اطلاعات کاربردی در زمینه خرید این وسیله جذاب را در اختیار شما قرار دهیم.

آشنایی با پیشینه چاقو برقی

پیشینه این مدل چاقو به دهه 1970 بر می گردد. چاقوهای برقی در آن زمان که در اکثر فروشگاه های خرده فروشی به فروش میرسید، گزینه ایده آلی جهت برش دادن گوشت بود.

از آن موقع به بعد، استفاده از این مدل چاقو جهت برش مواد غذایی در بسیاری از کشورها رواج دارد.

آیا با انواع چاقوهای برقی آشنایی دارید؟

انواع مختلفی از چاقوهای برقی تولید و به بازار عرضه می شوند. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با انواع مختلف این محصول آشنا کنیم:

  • چاقوهای برقی سیم دار

این مدل چاقوهای موجود در بازار جهت فعالیت به برق نیاز دارند. شما می توانید با استفاده از این محصولات مقادیر زیادی گوشت، مرغ و… را در کمترین زمان ممکن برش بزنید.

  • چاقوهای برقی بدون سیم

چاقوهای برقی بدون سیم با باتری کار می کنند و حتی این امکان برای شما وجود دارد که از این چاقوها در مسافرت های کمپینگ یا حتی مهمانی های بیرون شهر به راحتی استفاده نمایید.

چند مدل محبوب و پرطرفدار:

  • چاقو برقی مولینکس
  • قیمت چاقو برقی کنوود
  • چاقو برقی بوش
  • چاقو برقی وان تاچ
  • قیمت چاقو اره ای برقی
  • قیمت چاقو برقی تفال

چرا خرید چاقو برقی به افراد توصیه می شود؟

  • خرید این محصول مقرون به صرفه است.
  • تیغه های این محصول به راحتی جهت شستشو جدا می شوند.
  • برش مواد غذایی به وسیله این مدل چاقو، سریع و بسیار آسان است.
  • این محصول از قفل ایمنی جهت جلوگیری از هر حادثه ای برخوردار است.

خرید چاقو برقی به چه کسانی توصیه می شود؟

  • اگر در برنامه آشپزی شما از انواع گوشت های سفید و قرمز به مقدار زیاد استفاده می کنید، خرید این وسیله برای شما مفید و کاربردی است.
  • اگر می خواهید نان یا هرگونه مواد غذایی را به یک اندازه برش بزنید، خرید این مدل چاقو به شما توصیه می شود.

با مزایای چاقوهای برقی آشنا شویم

اگر مصمم به خرید این مدل چاقو برای فعالیت های آشپزی تان هستید در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را با پاره ای از مزایای چاقوهای برقی آشنا کنیم:

  • این وسیله برقی از فشار بیش از حد به دست شما هنگام برش مواد غذایی جلوگیری می کند.
  • فعالیت آشپزی شما با استفاده از این چاقو برقی به سرعت و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.
  • شما با استفاده از این چاقو می توانید مواد غذایی مختلف را به یک اندازه برش بزنید.

توجه به نکاتی مهم برای بررسی قیمت چاقو برقی ضروری است

هنگام خرید چاقو برقی باید یک سری موارد را در ذهن داشته باشید و با در نظر گرفتن همه جوانب جهت خرید بهترین آن اقدام نمایید. اگر شما مصمم به خرید چاقو برقی هستید، در ادامه همراه ما باشید تا شما را با نکات مهم قبل از خرید این محصول آشنا کنیم:

  • مدل

در ابتدا مشخص نمایید که چاقو برقی سیم دار می خواهید یا بدون سیم؟ همانطور که می دانیم چاقوهای برقی که به بازار عرضه می شوند به 2 صورت سیم دار یا بدون سیم هستند.

بستگی به سلیقه شما به عنوان خریدار دارد که از چه مدلی می خواهید جهت فعالیت آشپزی استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که چاقوهای برقی بدون سیم به وسیله باتری کار میکنند اما تجربه نشان داده است که بسیاری از افراد از چاقوهای برقی سیم دار جهت خرد کردن گوشت و… استفاده می کنند.

  • تیغه چاقوهای برقی

اکثر چاقوهای برقی دارای تیغه های فولادی ضد زنگ هستند. این نوع تیغه ها به راحتی قابل جدا شدن هستند و این ویژگی باعث می شود که بعد از استفاده، بتوان به راحتی آنها را تمیز کرد.

هنگام خرید این نکته را مد نظر داشته باشید که تیغه ها باید حداقل 8 تا 9 اینچ طول داشته باشند تا به راحتی بتوان مواد غذایی را برش داد.

چاقوهای برقی با تیغه های بلندتر، قدرت مانور بیشتری در خرد کردن استخوان گوشت یا مرغ دارند. به این نکته توجه نمایید که بعضی مدل های این محصول مجهز به یک تیغه اضافی جهت برش نان هستند.

  • ارگونومیک بودن دسته محصول

هنگام خرید چاقو برقی به ارگونومیک بودن دسته آن توجه نمایید. متاسفانه لرزش بسیاری از این چاقوهای برقی هنگام فعالیت، باعث آسیب به مچ دست می شود.

خوشبختانه امروزه مدل های جدید و با کیفیتی از چاقوهای برقی تولید و به بازار عرضه می شوند که کاملا ارگونومیک هستند و هیچ صدمه ای به دست هنگام فعالیت وارد نمی کنند.

  • طول سیم چاقو برقی

اگر به دنبال چاقو برقی سیم دار هستید، حتما قبل از خرید طول سیم آن را بررسی نمایید. طول سیم باید به گونه ای طراحی شده باشد که نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند باشد تا اختلال در روند برش مواد غذایی ایجاد نکند.

  • باتری و موتور دستگاه

توجه به طول عمر باتری و مشخصات موتور محصول از مهمترین فاکتورهای قبل از خرید است. اگر شما قصد خرید چاقو برقی را دارید، این نکته را مد نظر قرار دهید که محصولی را انتخاب نمایید که حداقل 100 وات توان داشته باشد.

با راهنمای نگهداری از چاقو برقی آشنا شویم

همانطور که می دانیم چگونگی نگهداری و روش های مراقبتی از محصول است که باعث طول عمر بیشتر آن می شود. در مورد چاقو برقی هم این مورد صدق می کند.

حتما بعد از خرید این محصول، راهنمای نگهداری این وسیله برقی را مطالعه نمایید. در ادامه شما را با نکات نگهداری این محصول آشنا می کنیم:

    1. قبل از اینکه محصول خود را تمیز کنید، آن را از پریز برق خارج نمایید.
    2. تیغه ها را جدا کنید و آنها را با آب گرم و صابون بشویید.
    3. دستگاه را با پارچه مرطوب تمیز نمایید.
    4. حتما بعد از تمیز کردن دستگاه، آن را با یک پارچه تمیز خشک نمایید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل چاقو برقی باکیفیت و کاربردی + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

سنگ چاقو تیز کن مدل moon - 5

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر توضیحات
3x5x20 سانتی‌متر 400 گرم از سنگ تیز کن هم در حالت خشک و هم در حالت خیس م...

امتیاز کاربران

چاقو تیز کن اهرمی تیز کار مدل HL150

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس دسته سایر توضیحات
6×6×7 سانتی‌متر 50 گرم پلاستیک تیز کن قوی اهرمی قابلیت چسبیدن به سطوح و تکان ن...

امتیاز کاربران

سنگ چاقو تیز کن کاربراندم مدل MOON - 108

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر توضیحات
3x5x20 سانتی‌متر 400 گرم از سنگ تیز کن هم در حالت خشک و هم در حالت خیس م...

امتیاز کاربران

چاقو تیز کن تیز کار مدل ADFHERVV کد 95

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
10.4.2 سانتی‌متر 10 گرم
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

چاقو تیز کن بهکو مدل BH-016B

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس دسته سایر توضیحات
6x6x6.5 سانتی‌متر 80 گرم پلاستیک اطلاعات فنی : چاقو تیز کن رومیزی . جنس تیغه : ک...

امتیاز کاربران

چاقو تیز کن مدل M01

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تیغه جنس دسته سایر توضیحات
30 سانتی‌متر 200 گرم فولاد کربنی چوب فولاد آلیاژی مدل 7176 جنس روکش دسته : چوب گیلاس...

امتیاز کاربران

چاقو تیز کن مدل01

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس دسته
25x1x1 سانتی‌متر 150 گرم فلز

امتیاز کاربران

چاقو تیز کن دنور مدل 038731DR

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس دسته سایر توضیحات
6x6x7 سانتی‌متر 75 گرم پلاستیک هیچ وقت چاقو تیز کن را در دست نگه ندارید حتما چ...
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

سنگ چاقو تیزکن مدل کاربراندوم چک

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر توضیحات
20×5×3 سانتی‌متر 200 گرم مناسب تیز کردن انواع ،ابزار آلات، چاقو، قیچی تی...

امتیاز کاربران

سنگ چاقو تیزکن مدل هانیکو

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن طول تیغه
20x5x2.5 سانتی‌متر 250 گرم 20

امتیاز کاربران

چاقو تیزکن مدل feca-s26

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن طول تیغه جنس تیغه
10x60x10 سانتی‌متر 150 گرم 1 استیل

امتیاز کاربران

چاقو تیزکن مدل بداف 20

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن طول تیغه سایر توضیحات
31x3 سانتی‌متر 200 گرم 21 ویژگی: • طول سوهان: 20 سانتی‌متر (31 سانتی‌متر ...
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

چاقو تیزکن ایکیا مدل 452

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس دسته
16x6x6 سانتی‌متر 60 گرم پلاستیک

امتیاز کاربران

چاقو تیزکن ایکیا مدل 526 aspekt

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس دسته
14x6x6 سانتی‌متر 150 گرم پلاستیک

امتیاز کاربران

چاقو تیز کن حیدری کد CH2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تیغه سایر توضیحات
43x3x3 سانتی‌متر 377 گرم فولاد ضدزنگ فولاد المانی

امتیاز کاربران

سرویس چاقو 9 پارچه آیریس مدل FGA-55

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن طول تیغه جنس تیغه
36x15x15 سانتی‌متر 1600 گرم 17 فولاد ضدزنگ
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس چاقو آشپزخانه 9 پارچه کد 901

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تیغه سایر توضیحات
16x16x39 سانتی‌متر 1600 گرم فولاد ضدزنگ جنس کارد از فولاد ضد زنگ بوده و محصول وارداتی م...

امتیاز کاربران

چاقو تیز کن مدل 4S-1166

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن طول تیغه جنس دسته
8.3×6×22 سانتی‌متر 300 گرم 22 سانتی متر استیل ضد زنگ

امتیاز کاربران

چاقو تیزکن مدل YPK-ZANJAN-PAHN-25CM

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن طول تیغه جنس تیغه جنس دسته
26x2x0.8 سانتی‌متر 143 گرم 14 فولاد ضدزنگ فلز
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

چاقو تیزکن مدل YPK-ZANJAN-BARIK-25CM

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن طول تیغه جنس تیغه جنس دسته
27x1x0.5 سانتی‌متر 126 گرم 14 فولاد ضدزنگ فلز
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

چاقو تیزکن زولینگن مدل مصقل 1010

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تیغه جنس دسته سایر توضیحات
سانتی‌متر 160 گرم فولاد ضدزنگ پلی پروپیلن با چاقو تیز کن المان همیشه کارد های تیزی داشته ...

امتیاز کاربران

چاقو تیز کن ترامونتینا مدل 24642080

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تیغه سایر توضیحات
40x3x3 سانتی‌متر 200 گرم فولاد ضدزنگ جهت استفاده صحیح از مصقل، لازم است تا چاقو را ت...

امتیاز کاربران

ست چاقو 6 پارچه تیتیز مدل Cutler

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تیغه جنس دسته سایر توضیحات
27x27x4 سانتی‌متر 560 گرم فولاد ضدزنگ عایق، باکالیت مح- این محصول شامل : 1 عدد چاقوی برش به ابعاد 2...

امتیاز کاربران

چاقو تیزکن مدل YPSF-BRAZIL10

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن طول تیغه جنس تیغه جنس دسته
38x6x4 سانتی‌متر 230 گرم 25 فولاد ضدزنگ پلاستیک
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,500,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

چاقو تیز کن فلکو مدل 903 کد 423006

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس دسته سایر توضیحات
0.4 × 2 × 11 سانتی‌متر 50 گرم فلز جنس دسته و بدنه: فلز (پودر الماس)

امتیاز کاربران

سنگ تیزکن فیلکو مدل 903 کد 423008

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
1 × 2 × 9.5 سانتی‌متر 45 گرم

امتیاز کاربران

سنگ تیزکن فلکو مدل 902 کد 423007

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
1 × 2 × 9.5 سانتی‌متر 45 گرم

امتیاز کاربران

چاقو تیز کن فیلکو کد 903

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس دسته سایر توضیحات
11x2x0.4 سانتی‌متر 50 گرم فلز جنس دسته و بدنه: فلز (پودر الماس)
محدوده قیمت 2,000,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

چاقو تیز کن مسر مدل 094-11 کد 221

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس دسته سایر توضیحات
18.5x6.5x3 سانتی‌متر 597 گرم پلاستیک دارای پایه لاستیکی مستحکم درجه بندی سختی ۱۵۰۰ ×...

امتیاز کاربران

سرویس چاقو آشپزخانه 8 پارچه برادانتیا مدل اعلا کد 40959

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تیغه جنس دسته سایر توضیحات
37×20×17.5 سانتی‌متر 2800 گرم فولاد ضدزنگ استیل این سرویس شامل یک عدد ساطور چهار عدد چاقو یک عد...

امتیاز کاربران

چاقو تیز کن فیسکارس مدل Xsharp کد 504

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس دسته سایر توضیحات
17x4x4 سانتی‌متر 90 گرم پلاستیک تیغه ی فولادی جنس بدنه از پلاستیک مقاوم و بسیار...

امتیاز کاربران

سرویس چاقو آشپزخانه 8 پارچه برادانتیا مدل اعلا کد 40901

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تیغه جنس دسته سایر توضیحات
37×20×17.5 سانتی‌متر 2800 گرم فولاد ضدزنگ استیل این سرویس شامل یک عدد ساطور چهار عدد چاقو یک عد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا