دکوراسیون و دکوراتیولوازم غیر برقی

راهنمای خرید بهترین پاراوان با معرفی مدل های شیک و زیبا

پاراوان و آشنایی با کاربردهای آن:

پاراوان محصولی است که برای جداسازی بخش های مختلف فضای محیط از آن استفاده می شود. این محصول را می توان به عنوان یک عنصر اصلی در دکوراسیون داخلی نام برد که استفاده از آن هم در منازل و هم در محیط های اداری کاربرد دارد. شاید شما این محصول را با عنوان نوعی پارتیشن متحرک بشناسید. بسیاری از افراد از پاراوان برای تفکیک فضای داخلی منزلشان استفاده می کنند. استفاده از پارتیشن در فضای خانه یا محیط های اداری باعث شده که خریداران به آن به عنوان یک وسیله کاربردی نگاه کنند که البته جنبه دکوراتیو و تزئینی هم دارد.

شما می توانید با مطالعه راهنمای خرید پارتیشن های متحرک که در ادامه مقاله به آن اشاره می کنیم، با موارد مهم قبل از خرید آشنا شوید و سپس اقدام نهایی را جهت تهیه بهترین و باکیفیت ترین آنها انجام دهید. البته باید این موضوع را هم در نظر داشته باشید که آشنایی نسبت به معایب و مزایای هر کدام از انواع پارتیشن های متحرک به شما در زمینه تشخیص بهتر کیفیت آنها، کمک می کند و فرآیند خرید را در تهیه این محصول تسهیل می نماید.

یکی از بهترین و آسان ترین روش ها جهت تهیه پارتیشن متحرک، خرید اینترنتی است. شما می توانید از این طریق، محصول خود را به راحتی سفارش دهید. در ادامه شما را با نمونه ای از کاربردهای این محصول و نقش آن در دکوراسیون داخلی محیط آشنا می کنیم:

  1. شما می توانید از این محصول برای جداسازی اتاق پذیرایی از فضای غذاخوری منزل خود استفاده نمایید.
  2. پاراوان در پوشاندن عیب و نقص های هر قسمت از فضای خانه موثر است. به عنوان مثال شما می توانید از این محصول در دکوراسیون و جهت پوشاندن دیوارهای خالی منزل خود استفاده نمایید.
  3. اگر در اتاق خوابتان از لحاظ فضا محدودیت ندارید، می توانید از پارتیشن به عنوان مکان مشخص شده جهت تعویض لباس های خود استفاده نمایید.
  4. یکی از مهمترین استفاده از این محصول کاربردی در جداسازی اتاق نشیمن از فضاهای دیگر خانه است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید زیباترین آینه دکوراتیو با معرفی مدل های شیک و ارزان

با مزایای خرید پاراوان ارزان قیمت بیشتر آشنا شویم:

بسیاری از افراد این محصول را به عنوان نوعی پارتیشن تفکیک کننده می شناسند. این وسیله علاوه بر کاربردهای آن در قسمت های مختلف خانه، بیشتر جنبه تزیینی و دکوری دارد و در طراحی داخلی منزل یا محیط های اداری از آن استفاده می کنند. خرید پاراوان برای آن دسته از افرادی که تمایل به استفاده از آن در دکوراسیون منزل خود را دارند، توصیه و پیشنهاد می شود. به عنوان مثال فرض کنید که در اتاق خوابتان می خواهید یک فضای مشخص برای محل کار شخصی یا تعویض لباس داشته باشید، با تهیه این وسیله کاربردی می توانید به هدف خود نائل شوید.

انواع مختلف پاراوان های موجود در بازار کدامند؟

  1. پارتیشن چوبی:

یکی از زیباترین مدل های موجود در بازار، پارتیشن چوبی است. بسیاری از افراد این محصول را به دلیل شکل ظاهری و طرح های مشبک زیبای آن خریداری می کنند. البته هنگام خرید باید توجه داشته باشید که این نوع پارتیشن باید در محیط هایی به دور از رطوبت مورد استفاده قرار گیرد.

  1. پارتیشن شیشه ای:

این مدل پارتیشن هم به دلیل زیبایی ظاهری آن مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. این محصول را می توانید در مدل های پایه دار یا بدون پایه از بازار تهیه نمایید. معمولا تولید کنندگان در ساخت این محصول از شیشه های سکوریت استفاده می کنند. بکارگیری پاراوان از نوع شیشه تاثیر فوق العاده ای بر دکوراسیون منزل می گذارد.

  1. پارتیشن حصیری:

این مدل را می توان از جمله پارتیشن های ساده ای نام برد که در لیست خرید بسیاری از خریداران گنجانده شده است. از مهمترین مزایای این محصول این است که وزن سنگینی ندارد و به آسانی قابل حمل است. تولید کنندگان معمولا در ساخت چهارچوب اطراف آن از چوب های بادوام و مستحکم استفاده می کنند.

  1. پارتیشن های لیزری:

پاراوان های لیزری از جمله محصولات پرطرفداری هستند که در بازار تنوع بسیار زیادی دارند و برای پوشاندن فضاهای نامناسب منزل یا محیط های اداری مورد استفاده واقع می شوند. البته ناگفته نماند که با استفاده از لیزر، طرح های مختلف مورد علاقه مشتریان بر روی آن برش داده می شود.

دوستان عزیز قبل از خرید این محصول قیمت انواع پاراوان های موجود در بازار را بررسی نمایید در زیر چند مدل پرطرفدار را برای شما لیست کرده ایم بد نیست آنها را مد نظر داشته باشید:

  • قیمت پاراوان پلاستیکی
  • قیمت پاراوان پارچه ای
  • قیمت پاراوان فلزی
  • قیمت پاراوان ساده

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین شلف دیواری با معرفی مدل های شیک و زیبا

معرفی نکات مهم هنگام خرید پاراوان مدرن:

  • به جنس به کار رفته در پارتیشن مورد نظر توجه نمایید. این محصول در جنس های مختلفی از جمله: شیشه، فلز، چوب و… تولید می شود. قبل از خرید، سلیقه خودتان را در انتخاب هر مدلی که مورد پسند شما است، مد نظر قرار دهید.
  • به محلی که می خواهید از پاراوان در آن مکان استفاده نمایید، توجه نمایید. به عنوان مثال، اگر می خواهید از این محصول در دکوراسیون منزل خود یا محیط های اداری استفاده نمایید، به ترتیب مدل های تک جداره و دو جداره را از بازار تهیه و خریداری کنید.
  • ثابت یا متحرک بودن پاراوان از مهمترین مواردی است که باید هنگام خرید مد نظر قرار داد. قبل از خرید مشخص نمایید که از پاراوان در کدام قسمت از خانه می خواهید استفاده نمایید. زیرا کاربرد مدل ثابت آن معمولا در اتاق پذیرایی منزل است. حتی الامکان سعی کنید محصولی را خریداری نمایید که از قابلیت جابجایی و سهولت آسان برخوردار باشد.
  • قیمت پاراوان هم جز مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشت. مسلما کیفیت محصول از موارد تاثیر گذار در افزایش قیمت آن است. البته باید اشاره کنیم که در خرید محصولی مانند: پاراوان یا پارتیشن متحرک، سلیقه خریدار و بودجه تخصیص یافته او به تهیه محصول مورد نظر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

راهنمای نگهداری از پاراوان:

بیشتر پاراوان های موجود در بازار ساخته شده از چوب هستند. اما بسیاری از تولید کنندگان به دلیل قیمت بالای آن در بازار از جنس های دیگر و با کیفیت های مختلفی در تولید آن استفاده می کنند که می توان از جمله آن به ام دی اف، پی وی سی، شیشه، حصیر، فلز، پارچه و… اشاره کرد. از این میان ام دی اف را می توان به عنوان باکیفیت ترین و بادوام ترین جنس در ساخت پاراوان نام برد. به همین خاطر تمیز کردن آن هم به آسانی صورت می گیرد. تنها کافی است که جهت جلوگیری از هر گونه کثیفی بر روی آن از پارچه مرطوب جهت تمیز کردن، استفاده نمایید.

سخن آخر: حالا احتمالا انواع و اقسام پاراوان و مشخصات آنها را می شناسید و طبق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی دکوراتیو برای خریدی رضایت بخش به شما کمک کرده باشد. دوستان عزیز تیم تحریریه گرین لیست به صورت مداوم در حال بررسی محصولات جدید موجود در بازار و تکمیل مقالات خود می باشد لذا در صورت امکان نظرات و سوالات خود را برای ما ارسال نمایید. در ادامه برای راحتی شما لیستی از باکیفیت ترین و ارزان ترین مدل های موجود در بازار ایران را جمع آوری کرده ایم. از اینکه برای مطالعه وقت گذاشتید، سپاسگزاریم.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 1,500,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

پارتیشن کد T12 مجموعه 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها
180x2x114 سانتی‌متر 9000 گرم 180x40x5 سانتی‌متر 9500 گرم 3 درب با عرض 38 سانت ارتفاع 180 سانت با یک رو ح...
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 2,500,000 تومان

امتیاز کاربران

پارتیشن مدل p12 بسته 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر ویژگی‌ها جنس
114x2x180 سانتی‌متر 10500 گرم 3 درب با عرض 38 سانتیمتر یک رو حک گل دار ام‌دی‌اف

امتیاز کاربران

پارتیشن کد T12

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها
180x2x132 سانتی‌متر 13500 گرم 180x40x7 سانتی‌متر 13500 گرم 4 درب با عرض 38 سانت ارتفاع 180 سانت با یک رو ح...
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,500,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

پارتیشن مدل پاراوان کد p12 مجموعه 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر ویژگی‌ها جنس
152x2x180 سانتی‌متر 15000 گرم ام‌دی‌اف

امتیاز کاربران

پاراوان مدل 1097

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
3.2x160x180 سانتی‌متر 23000 گرم ام‌دی‌اف جنس چاپ : لمینت براق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا