زیورآلات طلا

راهنمای خرید بهترین پابند طلا با معرفی مدل های شیک و ارزان

راهنمای خرید اینترنتی شیک ترین مدل پابند طلا

پابند یا خلخال یکی از اکسسوری و زیورآلات لوکس است که از گذشته های دور تا به امروز، حضور خود را حفظ کرده است. امروزه با توجه به تغییر در سلایق مصرف کنندگانش، میتوان هزاران هزار نمونه های مختلف از آن را در بازار یافت. برای داشتن یک پابند خاص و منحصر به فرد باید به یک سری نکات مهم که در راهنمای خرید پابند طلا ذکر شده است توجه داشته باشید. در ادامه علاوه بر بیان این نکات، به دلایل استفاده، نمادهای استاندارد، نحوه ی تشخیص اندازه ی پابند و سایر موارد اشاره خواهیم کرد.

دلایل خرید پابند طلا

اصولا خانمها علاقه ی زیادی به استفاده از زیورآلات برای آراستن اندام خود دارند. به عنوان مثال هنگامی که در یک مهمانی، از دامن یا شلوار کوتاه استفاده میکنند و ترجیح میدهند با پابند آراسته تر باشند. یا عده ای در تابستان با پوشیدن صندل و پابند در کنار یکدیگر، ایجاد جلوه ای جذاب می کنند و حتی بانوانی هستند که طبق رسوم خود از پابند استفاد می کنند.  بسیاری نمونه های دیگر که سبب شده پابند طلا از محبوبیت خاصی برخوردار گردد.

یکی دیگر از دلایل توجه به این محصول، مناسب بودن آن برای دادن هدیه به اطرافیان میباشد. از آن جایی که علاوه بر دارا بودن زیبایی و جذابیت، مقرون به صرفه است، جنس طلای آن نیز، ارزش مادی چشم گیری برای افراد دارد.

برخی سایتها اقدام به فروش اینترنتی پابند طلا می کنند که لازم است برای خرید از آنها، نسبت به راهنمای خرید اینترنتی پابند طلا این محصول آگاهی کافی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید گردنبند نقره با معرفی مدل های شیک و زیبا

نکات مهم هنگام خرید جدیدترین مدل های پابند طلا زنانه

  • نوع:

این محصول از نظر ظاهری میتواند به دو صورت ثابت و متحرک باشد. نوع ثابت آن، حالتی ساده و بدون صدا دارد. اما در مدل متحرک، به دلیل استفاده از آویزها، هنگام راه رفتن علاوه بر جنب و جوش در پا، ممکن است صداهای ریز نیز از خود تولید کند. در هنگام تهیه حتما به این موضوع، متناسب با سلیقه ی خود، دقت کنید.

  • استایل پا:

هنگامی که میخواهید این محصول را خریداری کنید، در نظر داشته باشید که ترجیح میدهید متناسب با استایل پای شما، از قوزک پا آویزان باشد و یا به صورت متعادل به پا فیکس گردد. میزان طول پابند را در هنگام خرید، مخصوصا در زمان مطالعه ی راهنمای خرید آنلاین پابند طلا در سایتها مد نظر داشته باشید.

  • جنس:

یک پابند در انواع مختلف جنس ساخته میشود، از طلا گرفته تا چرم، نقره، استیل و غیره. اما موردی که همیشه توجه خاصی به آن شده و از ارزش و درخشندگی بی نظیری نیز برخوردار است، جنس از طلا میباشد.

  • نماد استاندارد پابند طلا در راهنمای خرید اینترنتی:
  1. ایکس اسمال (XS): طول بیست و سه سانتیمتر
  2. اسمال (s): طول بیست و چهار سانتیمتر
  3. مدیوم (m): طول ۲۵/۵ سانتیمتر
  4. لارج (L): طول ۲۶/۵ سانتیمتر
  5. ایکس لارج (XL): طول بیست و هشت سانتیمتر
  6. دو ایکس لارج (XXL): طول بیست و نه سانتیمتر
  • اندازه ی دقیق پا، برای پابند طلا:

گاهی امکان خرید حضوری ندارید و نمی شود قبل از پرداخت هزینه پابند را تست کنید. برای این که چه هنگام استفاده از راهنمای خرید اینترنتی و یا زمانی که امکان امتحان وجود نداشته باشد، بتوانید سایز مناسبی از محصول مورد نظر خود را تهیه کنید، میتوانید دور مچ پای خود را با سانتیمتر اندازه بگیرید. اگر بخواهید فیکس پای شما باشد، یک سانتیمتر و اگر ترجیح میدهید آویزان باشد بین یک و نیم تا دو و نیم سانتی متر به عدد به دست آمده بیافزایید. مد نظر داشته باشید که این افزایش را برای کودکان به میزان کمتری در نظر بگیرید.

  • راهنمای خرید اینترنتی پابند طلا

هنگامی که ترجیح میدهید از سایت مورد نظرتان نسبت به خرید اقدام کنید، لازم است به نکات زیر نیز توجه کنید:

  1. از آن جایی که این نوع پابند از جنس طلا است و قیمت آن نیز با توجه به سایر موارد، گرانتر است، حتما نسبت به قابل اعتماد بودن سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید.
  2. در قسمت مشخصات هر کالا می توان عیار و وزن طلا، طول زنجیر، نوع و جنس آویزها، نحوه ی نگهداری و برخی موارد دیگر را مشاهده کرد، از این اطلاعات برای انتخاب محصول مورد نظرتان کمک بگیرید.
  3. ‌از مدیریت سایت مورد نظر بخواهید که کلیه لوازم را قبل از ارسال چک کند از جمله قفل، سلامت زنجیر، آویز های همراه و غیره. و این که حد المقدور شرایط عودت کالا در صورت مشکل دار بودن را نیز داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید زنجیر نقره زنانه با معرفی مدل های شیک و زیبا

نحوه نگهداری از پابند طلا

از آن جایی که این محصول نزدیک به سطح زمین میباشد و ممکن است با آلودگی های مختلف برخورد مستقیم داشته باشد، هر از چند گاهی آن را باز کرده و با مایع صابون شست و شو دهید. هرگز از شوینده های اسیدی استفاده نفرمایید.

نکات لازم در استفاده از پابند طلا

  • مناسب ترین پوشش با این محصول شلوار یا دامن هایی هستند که مچ پا را نمیپوشانند.
  • اگر بخواهیم طلای سفید و زرد را بین دو گروه سفید پوست و پوست تیره تقسیم کنیم، قطعا درخشندگی طلای سفید با پوست هم نام خود بیشتر خواهد بود و افراد برنزه و گندمی، با پابند زرد رنگ، جلوه ی بیشتری به پای خود خواهند داد. پوستهای خیلی تیره نیز می‌توانند در انتخاب ترکیبی از دورنگ استفاده کنند.
  • از پوشیدن این گونه محصولات با لباسهای حساس مانند ساپورت، جوراب شلواری و غیره خودداری کنید، زیرا ممکن است سبب آسیب رساندن به آنها شود.
  • اگر میخواهید در بیرون و با کفش این محصول را انتخاب کنید، حتما به نوع کفش و محلی که قرار است در آن حاضر شوید دقت کنید.
  • پابند از جمله مواردی است که سریعا جلب توجه میکند. پس حتما در زمان استفاده از مرتب بودن پای خود مطمئن گردید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید زنجیر نقره مردانه با معرفی مدل های باکیفیت و شیک

جمع بندی

شاید تصور کنید که خرید پابند طلا آسانترین کاری است که میخواهید انجام دهید. اما بر خلاف تصور شما، همانند هر خرید دیگری نیاز است که در بازار یا سایتها بگردید تا آن چیزی که به سلیقه و استایل شما سازگارتر است را بیابید. برای خرید از سایتهای معتبر، به یاد داشته باشید که به راهنمای خرید آنلاین آگاهی پیدا کرده باشید.

سخن آخر: امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی شیک ترین مدل پابند طلا و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی مد و پوشاک برای خریدی هوشمندانه به شما کمک کند. شما مخاطبان عزیز می توانید همراه ما باشید و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید تا در بهبود و تکمیل مقالات از آنها استفاده گردد. خوشحالیم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در انتها کامل ترین لیست خرید آنلاین را برای شما گردآوری کردیم تا خرید ساده و راحتی داشته باشید. تمامی این محصولات از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند.

[digiham21636193517]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا