مذهبی

۲۵ مدل مهر رکعت شمار باکیفیت و دقیق + خرید اینترنتی

مهر رکعت شمار

تهیه مهر رکعت شمار برای آن دسته از افرادی که به هنگام نماز خواندن با مشکل مواجه می شوند، بسیار ضروری می باشد. با استفاده از این مهرها، امکان شمارش دقیق رکعت ها به راحتی میسر می شود.

نکاتی به هنگام انتخاب مهرهای رکعت شمار وجود داشته که با در نظر گرفتن آنها می توانید فرایند خرید آسانی را تجربه کنید.

مهر نماز رکعت شمار

مهر نماز رکعت شمار، وسیله ای دیجیتال بوده که تعداد رکعت ها و سجده های نمازگزار بر روی آن نمایش داده می شوند.

برخورداری از دکمه صفر کن جهت بازگشت به حالت اولیه و یک سری امکانات جانبی دیگر از مهمترین مزایای استفاده از این محصول به شمار می رود. اکثر رکعت شمارهای موجود در بازار از یک مهر یدک هم برخوردار هستند.

مهر رکعت شمار دیجیتال

مهر رکعت شمار دیجیتال، یکی از بهترین وسایل کاربردی جهت اقامه نماز به شمار می رود. با استفاده از این وسیله امکان گم کردن رکعت به هنگام نماز وجود نخواهد داشت.

این محصول دارای ابعاد و وزن مختلفی بوده که قبل از تصمیم گیری جهت خرید باید مورد بررسی قرار گیرند. رکعت شمار، وسیله ای ضروری برای عاشقان نماز است.

رکعت شمار دیجیتال

رکعت شمار دیجیتال، وسیله ای کاربردی جهت شمارش تعداد سجده های فرد نمازگزار است. موارد مختلفی وجود داشته که امکان ابطال آرامش نمازگزار را فراهم می کنند.

تهیه رکعت شمار دیجیتال جهت جلوگیری از این موارد بسیار ضروری است. با استفاده از این وسیله تعداد رکعت ها و سجده های نماز به طور دقیق ثبت خواهند شد.

مهر رکعت شمار برای اینکه شما در هنگام نماز خواندن دچار مشکل نشوید بسیار کاربردی است.

افرادی که اغلب در هنگام نماز خواندن شک می نمایند و آرامش خود را در زمان ادای این فریضه الهی از دست می دهند، عموما از مهر رکعت شمار استفاده می نمایند تا به راحتی رکعت ها را شمرده و دچار اشتباه نشوند.

این موارد دارای انواع متفاوتی هستند که نوع دیجیتالی امروزه دارای کاربرد بسیاری است.

رکعت شمار آنلاین

رکعت شمار آنلاین، دستگاهی است که با تهیه آن دیگر نگران شمارش دقیق رکعت های خود به هنگام نماز نخواهید بود. با استفاده از رکعت شمار آنلاین، شک و تردیدهای نمازگزار به هنگام اقامه نماز برطرف خواهد شد.

برخی از رکعت شمار های آنلاین موجود در بازار دارای قبله نما بوده و امکان اقامه نماز را در مکان های مختلف فراهم می کنند.

خرید مهر رکعت شمار

خرید مهر رکعت شمار برای آن دسته از نمازگزارانی که با مشکل شمارش دقیق رکعت های خود به هنگام اقامه نماز مواجه هستند، ضروری می باشد. مهرهای رکعت شمار دارای امکانات جانبی و طراحی های منحصر به فرد هستند.

به همین دلیل نیاز است که با در نظر گرفتن یک سری موارد مهم جهت تهیه این محصول کاربردی اقدام نمود.

سجده شمار

سجده شمار، وسیله ای است که با تهیه آن می توان تعداد دقیق سجده ها و رکعت های نماز را شمارش نمود. با تهیه این وسیله هیچ گونه نگرانی جهت ابطال نماز وجود نخواهد داشت.

طراحی سجده شمار های دیجیتال موجود در بازار به گونه ای است که با هر بار به جا آوردن سجده و رکعت، تعداد آنها بر روی این دستگاه ثبت خواهد شد.

مهر رکعت شمار امین

مهر رکعت شمار امین، یکی از بهترین برندهای تولیدی موجود در بازار بوده که استفاده از آن بسیار ساده است. این وسیله جهت برطرف شدن مشکل بیشتر نمازگزاران به هنگام شمارش تعداد رکعت ها و سجده ها در نماز طراحی شده است.

مهر رکعت شمار امین، کاملا اتوماتیک بوده و بدون نیاز به باطری و برق فعالیت می کند.

قیمت مهر رکعت شمار امین

مهر رکعت شمار محراب مدل امین، گزینه مناسبی برای آن دسته از افرادی است که فریضه الهی را به جا می آورند. این وسیله در ابعاد و وزن مناسبی تولید و به بازار عرضه شده است.

قیمت مهر رکعت شمار امین بسیار مناسب بوده و می توانید آن را به صورت حضوری یا اینترنتی از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید.

چرا باید از مهر رکعت شمار استفاده نماییم؟

در اطراف ما افراد زیادی هستند که دارای فراموشی لحظه ای هستند حتی گاها افراد به دلیل مشغله های ذهنی نمی توانند به خوبی بر روی مسئله نماز خواندن تمرکز نمایند.

از همین رو استفاده از  یک مهر مناسب کمک می نماید تا با آرامش بهتری بتوان نزد معبود خود حاضر شد. استفاده از مهر رکعت شمار دارای مزایای دیگری است که برخی از مهمترین موارد در زیر لیست شده اند:

  • به کمک این مهر ها شما می توانید رکعت های خود را با دقت بشمارید به همین دلیل جای هیچگونه شک و تردیدی باقی نخواهد ماند.
  • از آنجا که با این مهرها دیگر شک و تردید جایی ندارد لذا افراد کمتر درگیر اضطراب و نگرانی می شوند از همین رو با اطمینان بیشتری ادامه نماز خود را می خوانند.
  • احیانا اگر شما در شب یا محیط های تاریک اقدام به خواندن نماز نمایید، به کمک صفحه درخشان مهر خود می توانید به راحتی رکعت ها را مشاهده کنید.
  • از آنجا که دستگاه فوق در انواع طرح ها و رنگ ها وجود دارد لذا می توان آن را به راحتی در هر محلی با خود حمل نمود. حتی گزینه کاربردی برای هدیه دادن نیز می تواند باشد.
  • این دستگاه ها اغلب دارای یک اهرم برای ریست شدن هستند لذا در آغاز هر نماز می توانید با فشار دادن آن، شمارشگر را به اول بازگردانید.
  • مهر رکعت شمار در رنگ ها و طرح های متفاوتی در بازار وجود دارد لذا هرگونه سلیقه ای را می تواند جلب نماید.

مهر رکعت شمار دیجیتال چیست

این مهر رکعت شمار همانگونه که از نام آن مشخص است، دارای قطعات الکترونیکی می باشد که می تواند بدون وابستگی های مکانیکی تعداد رکعت های نماز را شمرده و بر روی صفحه خود نشان دهد.

این دستگاه ها به برق و سایر موارد وابسته نبوده و تنها با باتری هایی فعالیت می نمایند که به راحتی در تمام مغازه ها می توان آنها را مشاهده نمود.

نحوه فعالیت این رکعت شمار به این شکل است که با اولین فشار بر روی مهر هر دو نشانگر سجده و رکعت عدد یک را نشان می دهند. در واقع این مورد بدان معنا است که فرد سجده اول از رکعت اول خود را انجام داده است.

با دومین فشار نمایشگر سجده عدد 2 و نمایشگر رکعت همچنان عدد 1 را نشان می دهد لذا بیانگر آن است که دومین سجده از اولین رکعت نیز به جا آورده شده است.

بهترین مهر رکعت شمار کدام است

اگر قصد خرید رکعت شمار را دارید لازم است تا موارد متفاوتی را در نظر بگیرید که برخی از آنها در زیر لیست شده اند:

  • سبک و قابل حمل باشد: رکعت شمار شما باید به راحتی در جیب جا شود تا بتوانید آن را در هر کجا با خود داشته باشید. از سوی دیگر سبک بودن نیز امکان حمل نمودن آن را بسیار آسان می نماید.
  • دارای گیره نگهدارنده باشد: این قابلیت به شما کمک می نماید تا مهرها زمانی که در داخل محفظه مخصوص خود قرار گرفتند، به بیرون پرتاب نشوند لذا امکان گم شدن آنها کاهش پیدا می نماید.
  • باتری خوبی داشته باشد: باتری ها در انواع متفاوتی در بازار رویت می شوند اما بهترین باتری ها مواردی هستند که طول عمر بالایی داشته باشند.
  • اعداد را به صورت خوانا نشان دهند: صفحه دیجیتالی مهر رکعت شمار باید به گونه ای باشد که فرد بتواند به راحتی آن را مطالعه کند. از همین رو بزرگ بودن صفحه دارای اهمیت بالایی است. از سوی دیگر صفحه مد نظر باید درخشان باشد به گونه ای که فرد در محیط های تاریک نیز امکان خواندن آن را داشته باشد.
  • اعداد به صورت لاتین و فارسی بر روی صفحه نمایش نشان داده شود: این مورد برای افراد ایرانی گاها دارای اهمیت کمتری است اما برای مسلمانان سایر کشورها حائز اهمیت است لذا توصیه می شود تا مواردی را خریداری نمایید که اعداد به صورت فارسی و لاتین بر روی آن نوشته شده باشند.
  • امکان ریست نمودن آن آسان باشد: شما باید پس از هر بار سجده و رکوع بتوانید دستگاه خود را ریست نمایید. اغلب رکعت شمارها دارای دکمه خاصی برای این منظور می باشند. از همین رو دکمه دستگاه باید به راحتی در دسترس باشد.

خرید مهر رکعت شمار

پس از آنکه اقدام به خرید مهر رکعت شمار نمودید لازم است تا این مورد را نیز در نظر داشته باشید که بحث نگهداری از مهر ها دارای اهمیت بالایی است از همین رو توصیه می شود تا همواره به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • در زمان حمل نمودن دستگاه دقت نمایید تا مهر به زمین برخورد ننماید زیرا در این صورت مهر از دستگاه جدا شده و باعث می گردد تا شکسته شود.
  • برخی از افراد عادت دارند تا در حین سجده سر خود را بر روی مهر فشار دهند. برای مهر رکعت شمار باید از این کار پرهیز شود زیرا باعث می شود تا شاسی های دستگاه دچار مشکل شوند.
  • پس از هر بار استفاده و در انتهای هر نماز، بهتر است تا دستگاه خود را خاموش کنید. با این کار باتری دستگاه تخلیه نمی شود و عمر آن نیز بیشتر خواهد بود.

قیمت خرید مهر رکعت شمار در بازار زیاد نمی باشد اما توصیه می شود تا زیاد به این دستگاه وابسته نشوید زیرا ممکن است تا در تمام محل ها این دستگاه را همراه خود نداشته باشید. از همین رو بهتر است تا در زمان استفاده از آن دقت نمایید که  شک و تردید را از خود جدا کنید.

جمع بندی

دستگاه مهر رکعت شمار برای تمام افرادی که در حین نماز خواندن دچار وسواس و تردید می شوند، همچنین اشخاصی که دارای آلزایمر هستند، گزینه خوبی می باشد.

امیدواریم راهنمای خرید آنلاین مهر رکعت شمار در دسته بندی فرهنگ و هنر برای خریدی هوشمندانه به شما کمک کرده باشد.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل مهر رکعت شمار باکیفیت و دقیق + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 50,000 تومان

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار ثامن مدل جیبی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
11x2x6 سانتی‌متر 100 گرم

امتیاز کاربران

مهر مدل یا حسین شهید کد MH_044 بسته 10 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
4x4x3 سانتی‌متر 100 گرم
محدوده قیمت 50,001 تا 100,000 تومان

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار مدل AL-S1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر مشخصات
10*5*2 سانتی‌متر 60 گرم مهر رکعت شمار خودکار عمر بالا و کیفیت عالی ساخت...

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار امیر مدل ABY-020

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر مشخصات
9x6x3 سانتی‌متر 66 گرم - همراه با یک مهر یدک

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار محراب مدل امین

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر مشخصات
11x6x2 سانتی‌متر 50 گرم دارای سجده شمار دارای رکعت شمار دارای یک عدد مه...

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار امیر مدل ce-mohr

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
10x7x3 سانتی‌متر 50 گرم

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار محراب مدل ce-mohr

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
10x7x3 سانتی‌متر 45 گرم
محدوده قیمت 100,001 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار امین مدل VIGE.W

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر مشخصات
9x5.5x2 سانتی‌متر 80 گرم xیک عدد مهر یدک دارالسلام دارد xقابلیت به اول ب...

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار امین مدل VIGE.B

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر مشخصات
9x5.5x2 سانتی‌متر 80 گرم xیک عدد مهر یدک دارالسلام دارد xقابلیت به اول ب...

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار امین مدل frz.B به همراه مهر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر مشخصات
10x7x3 سانتی‌متر 90 گرم - مهر رکعت شمار اصلی امین - دارای مهر اضافه - د...

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار امین کد mhr_110

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
11x7x3 سانتی‌متر 102 گرم

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار محراب مدل ce-1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
10x7x3 سانتی‌متر 50 گرم
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار امین مدل ML.W

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر مشخصات
9.5x6x3 سانتی‌متر 80 گرم محتویات داخل پک دارالسلام: x1عدد دستگاه پیشرفته...

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار امین مدل ML

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر مشخصات
9.5x6x3 سانتی‌متر 80 گرم محتویات داخل پک دارالسلام: 1عدد دستگاه پیشرفته ...

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار امین بازرگانی میلادی مدل مسافرتی کد MHR_006

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
8x5x3 سانتی‌متر 50 گرم

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار امین مدل s کد 1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
15x12x3 سانتی‌متر 50 گرم
محدوده قیمت 400,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

مهر رکعت شمار امین مدل s کد 1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
20x20x4 سانتی‌متر 40 گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا