خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

25 مدل مایکروویو باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید آنلاین مایکروویو

  • وجود مایکروویو در آشپزخانه ممکن است ساعات بیشتری از عمرتان را ذخیره کند، حتی اگر این مهم ترین پیشرفت تکنولوژیکی زمان ما نباشد.
  • مایکروویوها ممکن است برای اولین بار در زمان تولیدشان یک کالای لوکس به نظر می رسیدند، اما برای اکثریت ما، مدت هاست که به یک ضرورت تبدیل شده اند. در واقع، امروزه 77 درصد خانوارها دارای یک مایکروویو هستند و با توجه به اینکه این محصول معمولاً بین 7 تا 12 سال عمر می کنند، هر فردی در نهایت نیاز به خرید یک مدل جدید دارد.
  • در حالی که تصمیم گیری برای خرید یا عدم خرید مایکروویو یک تصمیم ساده است، درک انتخاب گسترده گزینه های مایکروویو یک چالش کاملا متفاوت است. ما راهنمای خرید مایکروفر را در زیر قرار داده ایم که به شما کمک می کند بهترین اجاق مایکروفر را برای آشپزخانه خود پیدا کنید.
  • مایکروویوها به دلیل پیشرفت در فناوری دارای قابلیت های زیادی شده اند که در صورت داشتن آگاهی کافی در مورد ویژگی ها و انواع آن می توانید یک خرید هوشمندانه در این زمینه داشته باشید.
  • یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه مایکروویو می باشد که با استفاده از آن می توان از پس کارهای زیاد و بزرگی برآمد. به این صورت که از پختن سریع غذا گرفته تا یخ زدایی و گرم کردن غذا و پخت انواع کیک ها.
  • امروزه اسامی زیادی در مورد مایکروویو استفاده می شود مانند سولاردام و مایکروویو و مایکروفر و ماکروفر که همه ی آن ها در واقع به فری اشاره می کنند که از امواج با طول موج کوتاه و فرکانس بالا جهت پخت غذا استفاده می کند.
  • پختن غذا در مایکروویو به این  صورت است که امواج رادیویی با طول موج های کوتاه و بسامد بالا مولکول های غذا را در هر دقیقه نزدیک به 3 میلیارد بار به حرکت در می آورد و همین لرزش موجب می شود که از این اصطکاک به دست آمده حرارت تولید شود و همین حرارت موجب پخت سریع غذا می شود. استفاده از مایکروویو برخی فوایدی را دارد که به شرح زیر است:
  • پخت سریع – حفظ ارزش غذایی – آشپزخانه ی خنک تر – ایمنی – نظافت
  • در این مقاله به تمامی اطلاعات و ویژگی هایی که به عنوان راهنمای خرید مایکروویو می تواند به درد شما بخورد می پردازیم, همین طور می توانید به صورت خرید اینترنتی نیز اقدام به این کار نمایید.

مایکروویو

انواع مایکروویو

  • مایکروویو رومیزی

این نوع مایکروویو جزء گزینه هایی است که اکثر افراد به دلیل قابل حمل بودن و کوچکی آن اقدام به خرید می کنند و کاربردهایی زیادی مانند گرم کردن و پختن و یخ زدایی و تهیه ی پاپ کورن و پختن کیک و … دارد. مدل رومیزی این وسیله از قیمت مناسبی برخوردار است.

  • مایکروویو توکار

مدل توکار با تکنولوژی مدرن و مدلی متفاوت از سایر انواع مایکروویو است و مزیتی که نسبت به بقیه ی مدل ها دارد عدم اشغال فضا بر روی کابینت است.

  • مایکروویو بالا اجاقی

این نوع مایکروویوها همان گونه که از نام آن مشخص است بر روی اجاق گاز نصب می شود و دارای فن هایی است که بخار و بویی که از پخت و پز روی اجاق ایجاد می شود را به بیرون انتقال می دهد و عملکردی مانند هود را نیز از خود ارائه می دهد. این نوع مایکروویو ها از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

ویژگی های مایکروویو ایده آل

  • سینی شیشه ای چرخان

سینی شیشه ای چرخان برای اطمینان از پخت یکسان تمامی غذا لازم است. امروزه مدل های جدید دارای سینی های مربع شکل هستند که حرکات آن ها به صورت عقب و جلو است

  • قفل های داخلی

اکثر مایکروویوها دارای قفل های داخلی برای اطمینان از باز نبودن درب دستگاه هستند برخی دو قفل داشته و بعضی از آن ها مجهز به سه قفل هستند که در صورت کار نکردن یکی از آن ها, قفل پشتیبان عمل کند.

  • کنترل های توان متغیر

با استفاده از این تنظیمات می توانید سطح توان مایکروویو خود را تغییر دهید.

  • قفل کودک

درب هایی که مجهز به این ویژگی هستند بسیار مهم می باشد که موقع خارج کردن غذا ممکن است ظرف خیلی داغ باشد قفل کودک مانع باز کردن درب می شود.

  • سنسورهای اتوماتیک

با این تکنولوژی برای اطلاع از پخت غذا منتظر اتمام تایمی که تنظیم کرده اید باشید. چون سنسورها با اندازه گیری میزان رطوبت موجود شما را از پخت غذا مطلع می کنند.

  • انتقال گرما

یک فن برای انتقال گرما در پشت مایکروویوها برای پخش حرارت به صورت یکنواخت تعبیه شده است. که همین ویژگی موجب افزایش قیمت دستگاه می شود.

  • معکوس دهنده

با استفاده از این فناوری دستگاه این امکان را ایجاد می کند که با توان 50 ، مواد غذایی را به صورت یکنواخت گرم نماید و به این قابلیت اینورتر نیز می گویند

  • دیفراست

بعد از توان مصرفی بایستی به سیستم دیفراست که از حالت یخ خارج کردن غذا می باشد به همراه تعداد سنسورها توجه شود.

مایکروویو

نکات مهم هنگام خرید مایکروویو

  • قیمت مایکروویو

میزان بودجه ای که برای خرید مایکروویو در نظر گرفته اید در انتخاب نوع آن اهمیت زیادی دارد. هنگام خرید سعی کنید به بودجه تعیین شده خود پایبند باشید.

  • قدرت وات مایکروویو

بایستی حتما قبل از انتخاب مایکروویو با توجه به انتظاراتی که از آن دارید ببینید چه قدرت وات می تواند نیاز شما را برطرف کند.

اجاق های مایکروویو در محدوده 600 تا 1500 وات تولید می شوند. وات بیشتر به معنای پخت سریعتر است زیرا گرمای بالاتر و در زمان کمتری تولید می کند.

  • ابعاد مایکروویو

مایکروویوها در اندازه ها و ابعاد متفاوتی به بازار فروش عرضه می شود برای همین علت باید محل قرارگیری آن را درنظر بگیرید تا بعد از خریداری آن از بابت فضا به مشکل برنخورید

  • قابلیت جوجه گردان

یک لوازم جانبی منحصر به فرد برای کباب کردن، جوجه گردان است. برای دستیابی به کباب کردن مناسب، از میله پایه فولادی موتوردار استفاده می شود.

میله جوجه گردان کباب کردن مرغ، گوشت گوسفندرا ساده می کند. با این حال، لوازم جانبی کباب گردان قیمت وسیله شما را افزایش می دهد. علاوه بر این، آنها فقط با تعداد کمی اجاق مایکروویو عرضه می شوند.

  • یخ زدایی خودکار

فقط وزن ماده غذایی را وارد کنید تا فر تعیین کند که چقدر زمان برای یخ زدایی لازم است. یک ویژگی خوب برای دوستداران غذاهای منجمد آماده.

  • کم صدا بودن مایکروویو

یکی از امکانات اولیه و نکات مهمی که باید در هنگام خرید مایکروویو به آن دقت شود کم صدا بودن آن است.

  • قابلیت های مایکروویو

اکثر دستگاه ها قادر به طبخ غذا و گرم کردن آن و یخ زدایی هستند و قابلیت های دیگر آن نیز با توجه به تکنولوژی دستگاه می تواند متغیر باشد، به قسمت توضیح ویژگی ها مراجعه کنید.

  • پخت چند مرحله ای

این قابلیت می تواند غذا را به تدریج از حالت یخ زده در ابتدا خارج کرده و سپس اقدام به طبخ آن می کند.

این ویژگی برای سبک آشپزی ایرانی بسیار خوب است زیرا غذای ما بسته به مدت زمان در دماهای مختلف پخته می شود.

برخی از مواد غذایی ابتدا باید در دمای بالا پخته شوند و بعد از مدتی به دمای پایین منتقل شوند. پخت و پز چند مرحله ای به شما کمک می کند تا با تنظیم فواصل زمانی و دمای مورد استفاده در حین پخت غذا، این فرآیند را خودکار کنید.

  • برنامه پخت (منوی طبخ خودکار)

در دسترس بودن ویژگی طبخ خودکار، پخت و پز در مایکروویو را به طرز شگفت انگیزی آسان می کند. پخت و پز در مایکروویو به تنظیمات کمی نیاز دارد، مانند وات برق، زمان پخت و ترکیب گریل که ممکن است برای تازه کارها چالش برانگیز باشد.

با این حال، با این گزینه منوی پخت خودکار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوع غذایی را که می خواهید طبخ کنید، مشخص کنید و مایکروویو به طور خودکار توان و زمان پخت را بر اساس وزن مورد و حالت پخت انتخاب شده تغییر می دهد.

به عنوان مثال، تنها کاری که برای ایجاد پاپ کورن باید انجام دهید این است که دکمه پاپ کورن را فشار دهید. یا برای پخت برنج، به سادگی می توانید حالت پخت برنج را انتخاب کنید.

  • قفل کودک

اگر با بچه‌ها زندگی می‌کنید، ممکن است ناخواسته دست‌هایشان را در مایکروویو بگذارند. بنابراین، یک قفل کودک برای شما مفید می باشد. به طور معمول، کدی که به عنوان رمز عبور برای باز کردن قفل عمل می کند برای تسهیل این قفل کودک استفاده می شود.

هنگام پخت، فضای داخلی اجاق مایکروویو کانوکشن کاملاً داغ می شود، بنابراین قفل کودک یک الزام مطلق است. قفل کودک حتی پد لمسی را در جلو قفل می کند و عملکرد آن را غیرفعال می کند تا کودکان نتوانند به اشتباه با تنظیمات آشپزی بازی کنند.

  • جنس داخلی

اجاق های مایکروفر پس از چند ماه استفاده از داخل کثیف می شوند. و در حالی که غذای خود را گرم می کنید، گاهی اوقات غذای حاوی سس ممکن است آنقدر بجوشد که ریخته شود و باعث به هم ریختگی داخل مایکروویو شود.

معمولاً توصیه می شود مایکروویو خود را پس از چند هفته استفاده از داخل تمیز کنید. توصیه می شود مایکروویویی را انتخاب کنید که داخل آن سرامیکی باشد، این مایکروویوها به راحتی تمیز می شوند و خراش یا تغییر رنگ نمی دهند.

در حالی که فضای داخلی سرامیکی چندان رایج نیست، سامسونگ یکی از این برندهاست که این سرامیک داخلی را در تمامی محصولات مایکروویو خود پیاده سازی کرده است.

  • پنل لمسی در مقابل پنل مکانیکی

بعد در راهنمای خرید مایکروفر، شما باید بین یک صفحه لمسی یا یک پانل مکانیکی برای اجاق مایکروویو یکی را انتخاب کنید:

مدل‌های مختلف مایکروویو با انواع مختلفی از پنل‌های کنترل بسته به محدوده قیمتی که در آن عرضه می‌شوند، موجود می باشند. این‌ها معمولاً از دو نوع هستند: مکانیکی و لمسی. نوع مکانیکی معمولاً در مدل‌های ارزان‌قیمت به‌عنوان بادوام و آسان برای استفاده دیده می‌شوند.

پنل های لمسی، طراحی مایکروویو شما را بهبود می بخشد. این قابلیت مشابه گوشی با صفحه لمسی برای تشخیص انگشتان شما را دارد و معمولا فقط در مدل های رده بالا یافت می شود.

در حالی که این نباید عامل تعیین کننده باشد، به طور کلی کنترل پنل مکانیکی بسیار بادوام تر است. و اینها همچنین بازخورد تاکتیکی را در حین استفاده از آن ارائه می دهند، بنابراین معمولاً توسط اکثر کاربران ترجیح داده می شوند.

  • آیا به فناوری اینورتر در مایکروویو نیاز دارید؟

در راهنمای خرید اجاق مایکروویو، خریدار باید دریابد که آیا در مایکروفری که برای خرید انتخاب می‌کند به فناوری اینورتر نیاز دارد یا خیر.

اگرچه فناوری اینورتر هنوز در مایکروویوها نسبتاً غیر معمول است، مدل‌های مختلفی در دسترس هستند. با استفاده از فناوری اینورتر، می‌توانید غذای خود را به طور یکنواخت و در دمای پایین‌تر بپزید.

اگرچه آنها امکانات شما را افزایش می دهند، اما مایکروویوهای اینورتر هنوز به اندازه دستگاه های معمولی سازگار نیستند. اگر این چیزی است که به آن علاقه دارید، ال‌جی مایکروویو بسیار محبوبی تولید می‌کند که از فناوری اینورتر استفاده می‌کند و بازخوردهای مثبت زیادی از مشتریان دریافت می‌کند.

  • قبل از خرید نوع مایکرویو را انتخاب کنید

نوع مایکروویویی که خریداری می کنید به نوع استفاده شما و چیدمان طراحی آشپزخانه شما بستگی دارد.

اگر در حال ساخت خانه یا بازسازی کامل آشپزخانه خود هستید، چند مدل مایکروویو وجود دارد که می تواند با خانه شما ترکیب شود.

در غیر این صورت، شما قطعا باید یک مایکروویو را انتخاب کنید که از نظر اندازه و نوع به بهترین وجه مناسب فضای موجود شما باشد.

مایکروویو سولو

در دسته اجاق های مایکروویو، اجاق های مایکروویو سولو انواع اولیه یا پایه هستند.

اینها ابتدایی ترین اجاق های مایکروویو هستند و برای کارهایی مانند گرم کردن مجدد و یخ زدایی مناسب هستند.

در مقایسه با سایر مدل‌های مایکروویو مانند گریل و کانوکشن، این مدل ارزان‌تر است. با این حال، نمی توان از آن برای کباب کردن یا پخت استفاده کرد.

مایکروویو گریل

یک اجاق مایکروویو گریل دارای عملکردی مشابه با مایکروویو سولو با ویژگی گریل اضافی برای کباب کردن گوشت و سبزیجات است.

مایکروویو گریل برای افرادی که به دنبال مایکروویوهایی هستند که می توانند غذا را کباب کنند و گرم کنند اما علاقه مندان به پخت نیستند، مناسب است.

مایکروویو کانوکشن

اجاق مایکروویو کانوکشن دارای یک عنصر گرمایشی است که امواج گرما تولید می کند و یک فن که هوای گرم را برای پخت و پخت سریع غذا به گردش در می آورد.

از نظر فنی، اجاق مایکروویو کانوکشن دارای یک فن است که به طور موثر و یکنواخت امواج گرما را توزیع می کند و پخت عالی غذا را امکان پذیر می کند.

برای پخت کیک، پیتزا و کلوچه، یک فر کانوکشن همان چیزی است که شما نیاز دارید. قابلیت گریل کردن و پخت جداگانه یا همزمان اجاق های مایکروویو کانوکشن را به همه کاره ترین اجاق های مایکروویو تبدیل می کند.

خرید مایکروویو

اقدامات احتیاطی هنگام استفاده از مایکروویو

  • قبل از روشن کردن اجاق مایکروویو، دفترچه راهنما را به دقت بخوانید.
  • به دنبال ظروف مخصوص مایکروویو باشید. هرگز از ظروف فلزی در اجاق مایکروویو خود استفاده نکنید.
  • فر را در حالت خالی کار نکنید (به جز در حالت پیش گرم کردن). بهتر است زمانی که از فر استفاده نمی کنید یک لیوان آب در فر بگذارید. اگر اجاق گاز به طور تصادفی روشن شود، آب با خیال راحت تمام انرژی مایکروویو را جذب می کند.
  • برای برداشتن غذا از داخل فر از حوله آشپزخانه یا دستمال استفاده نکنید. هنگام بیرون آوردن ظرف از فر همیشه از دستکش استفاده کنید.
  • صفحه گردان را با قرار دادن آن در آب درست بعد از پختن تمیز نکنید، امکان دارد ترک بردارد.
  • تخم مرغ ها را در پوسته آن نپزید زیرا منفجر می شوند.
  • قبل از یخ زدایی، بسته بندی پلی اتیلن/پلاستیک را از مواد غذایی خارج کنید.
  • در صورت مشاهده دود، فر را خاموش یا از برق جدا کنید و درب فر را بسته نگه دارید.
  • مایعات یا سایر غذاها را نباید در ظروف در بسته حرارت داد.
  • شیارهای تهویه را نپوشانید، بارچه یا هر چیز دیگری بر روی فر قرار ندهید.
  • برای پختن غذای بسته بندی شده از فویل آلومینیومی خودداری کنید.
  • سعی نکنید خودتان فر را تعمیر کنید. همیشه آن را به یک مرکز خدمات مجاز ببرید.

چگونه مایکروویو غذا را می پزد؟

  • اجاق مایکروویو یک وسیله الکترونیکی است که عموماً از مجموعه های فرعی مختلفی تشکیل شده و حاوی یک ژنراتور مایکروویو به نام مگنترون است.
  • این مگنترون وقتی انرژی می گیرد، امواج الکترومغناطیسی پرقدرت تولید می کند. دیواره های داخلی حفره اجاق مایکروویو منعکس کننده هستند که این امواج رادیویی را منعکس می کنند و از مواد غذایی که در داخل اجاق مایکروویو روی صفحه گردان نگهداری می شوند عبور می کنند.
  • در اثر این امواج مایکروویو، مولکول های داخل ماده غذایی به ارتعاش در می آیند و از آنجایی که ارتعاش باعث تولید گرما می شود، این گرما غذا را می پزد.

آیا اجاق های مایکروویو ایمن هستند؟

  • اجاق های مایکروویو در صورتی که به درستی استفاده شوند ایمن در نظر گرفته می شوند. غذا به همان اندازه مغذی است (در برخی موارد بیشتر) مانند هر روش پخت دیگری.
  • به محض قطع برق و باز کردن در، امواج الکترومغناطیسی متوقف می شوند. آنها در غذا باقی نمی مانند.

آیا اجاق مایکروویو می تواند پروتئین ها یا مواد مغذی موجود در غذا را از بین ببرد؟

خیر، پختن غذا در مایکروویو مواد مغذی را از بین نمی برد. در واقع، مواد مغذی به دلیل پختن بیش از حد یا پختن در دمای بسیار بالا با استفاده از هر نوع پخت و پز مانند جوشاندن از بین می روند.

راهنمای نگهداری از مایکروویو

  • این وسیله نیز همانند سایر لوازم برقی بایستی در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید تا بتواند کارایی لازم را از خود نشان دهد.
  • از قرار دادن ظروف فلزی در داخل آن جدا خودداری کنید.
  • سعی در استفاده از وسایل و ظروف ایمنی لازم در مایکروویو را داشته باشید.
  • به هیچ عنوان شیشه های شیر کودک خود را در داخل آن نگذارید.
  • در حین طبخ غذا بایستی از دستکش و یا دستگیره برای کنترل آن استفاده کنید.
  • در صورتی که روی غذا را جهت پخت پوشانده اید باید منافذی را بر روی آن ایجاد کنید .
  • از دیگر مواردی که در نگهداری از مایکروویوها مهم است این موضوع است که به هیچ عنوان مایکروویو خالی را روشن نکنید چون در این صورت اشعه ها به فضای داخلی برخورد می کنند و موجب خرابی دستگاه می شوند.

جمع بندی خرید اینترنتی مایکروویو

  • در خاتمه، خرید مایکروویو نیاز به بررسی دقیق نیازها، بودجه و ترجیحات شما دارد. با کمک این راهنمای خرید مایکرووبو، اکنون درک بهتری از انواع مختلف اجاق های مایکروفر، ویژگی های آنها و نحوه انتخاب مناسب برای آشپزخانه خود دارید.
  • به یاد داشته باشید که ویژگی های ایمنی مانند قفل کودک و خاموش شدن خودکار را در اولویت قرار دهید و یک اجاق مایکروویو با ظرفیت متناسب با نیازهای خانواده خود انتخاب کنید. با انجام این کار، می توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید و از راحتی و تطبیق پذیری که اجاق مایکروویو برای خانه شما به ارمغان می آورد لذت ببرید.
  • علاوه بر این، خواندن نظرات و مقایسه قیمت ها قبل از خرید نهایی بسیار مهم است. به دنبال مارک ها و مدل های معتبری باشید که گارانتی و پشتیبانی پس از فروش خوبی ارائه می دهند.
  • فراموش نکنید که طراحی و سبک اجاق مایکروویو را نیز در نظر بگیرید، زیرا می تواند به زیبایی کلی آشپزخانه شما بیفزاید.
  • روی یک اجاق مایکروویو با کیفیت سرمایه گذاری کنید و از مزایای بسیاری که برای سال های آینده ارائه می دهد لذت ببرید.
  • ما امیدواریم راهنمای خرید آنلاین و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی لوازم آشپزخانه برای خریدی ایده ال و مطابق با نیاز، به شما کمک کرده باشد.
  • شما عزیزان می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه با ما در ارتباط باشید. ممنون هستیم که برای مطالعه مقاله امروز وقت گذاشتید.
  • در پایان سعی کردیم بهترین و برترین محصولات موجود را برای شما گردآوری کنیم احتمالا با مقایسه آنها خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 25 مدل مایکروویو باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 10,000,001 تا 15,000,000 تومان

امتیاز کاربران

مایکروویو شیائومی مدل MWBLXE1ACM

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پهنا عمق ارتفاع وزن ظرفیت
447 میلی‌متر 350 میلی‌متر 281 میلی‌متر 10 کیلوگرم 20 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

مایکروویو جی پلاس مدل GMW - M425S

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پهنا عمق ارتفاع وزن ظرفیت
553 میلی‌متر 441 میلی‌متر 327 میلی‌متر 15 کیلوگرم 42 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

مایکروویو شارپ مدل R-340

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پهنا عمق ارتفاع وزن ظرفیت
52 میلی‌متر 41 میلی‌متر 29 میلی‌متر 19 کیلوگرم 32 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

مایکروویو مدل MH8265-CLS

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پهنا عمق ارتفاع وزن ظرفیت
40 میلی‌متر 35 میلی‌متر 30 میلی‌متر 13 کیلوگرم 42 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

مایکروویو داتیس مدل DTM-928 Classic

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پهنا عمق ارتفاع وزن ظرفیت
600 میلی‌متر 390 میلی‌متر 410 میلی‌متر 5 کیلوگرم 28 لیتر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 15,000,001 تا 20,000,000 تومان

امتیاز کاربران

مایکروویو داتیس مدل DTM-928 Reflex

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پهنا عمق ارتفاع وزن ظرفیت
595 میلی‌متر 370 میلی‌متر 390 میلی‌متر 5 کیلوگرم 28 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

مایکروویو داتیس مدل DTM 928 Classic Ultra

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پهنا عمق ارتفاع وزن ظرفیت
600 میلی‌متر 390 میلی‌متر 410 میلی‌متر 5 کیلوگرم 28 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

مایکروویو فلر مدل MW-341

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پهنا عمق ارتفاع وزن ظرفیت
519 میلی‌متر 423 میلی‌متر 315 میلی‌متر 16.5 کیلوگرم 34 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347W

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پهنا عمق ارتفاع وزن ظرفیت
520 میلی‌متر 520 میلی‌متر 327 میلی‌متر 15 کیلوگرم 34 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

مایکروویو فلر مدل 281

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پهنا عمق ارتفاع وزن ظرفیت
428 میلی‌متر 305 میلی‌متر 513 میلی‌متر 15.2 کیلوگرم 28 لیتر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 20,000,001 تا 40,000,000 تومان

امتیاز کاربران

مایکروفر پاناسونیک مدل NN-CD67MB

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پهنا عمق ارتفاع وزن ظرفیت
51 میلی‌متر 47 میلی‌متر 30 میلی‌متر 18 کیلوگرم 27 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-CD67MB

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پهنا عمق ارتفاع وزن ظرفیت
35 میلی‌متر 30 میلی‌متر 30 میلی‌متر 14.5 کیلوگرم 27 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

مایکروویو داتیس مدل N2DTM-930

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پهنا عمق ارتفاع وزن ظرفیت
59.5 میلی‌متر 39 میلی‌متر 46 میلی‌متر 25 کیلوگرم 30 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-CT65MM

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پهنا عمق ارتفاع وزن ظرفیت
51 میلی‌متر 47 میلی‌متر 30 میلی‌متر 11.5 کیلوگرم 27 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GD692S

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

پهنا عمق ارتفاع وزن ظرفیت
525 میلی‌متر 414 میلی‌متر 310 میلی‌متر 16 کیلوگرم 31 لیتر
مشخصات بیشتر
منبع
cashifyconsumer-voice

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا