لوازم جانبی و یدکی خودرو

۲۵ مدل مانیتور خودرو باکیفیت و برتر + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید مانیتور خودرو

در زمان خرید مانیتور خودرو قطعا با موارد زیادی در بازار روبرو می شوید. لازم است تا ابتدا هدف خود را مشخص کرده و بر اساس آن اقدام به خرید کنید. یکی از مدل هایی که در بازار وجود دارد، مانیتور سقفی است.

در واقع این موارد را می توانید بر روی سقف ماشین جاسازی نمایید. قیمت این مانیتورها به مراتب بیشتر از سایرین است.

راهنمای خرید مانیتور اندروید خودرو

حتما در زمان خرید مانیتور دقت نمایید که دارای چه پورت ها و راه های ارتباطی می باشد. به طور مثال اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید است، بهتر است تا از مانیتورهایی بهره ببرید که قابلیت اتصال به اندروید را دارند.

در این صورت شما می توانید موسیقی و فیلم های داخل گوشی را به کمک مانیتور خود مدیریت نمایید.

با عناوین مهم در خرید اینترنتی مانیتور خودرو بیشتر آشنا شوید:

  • مانیتور ماشین

اگر می خواهید که مانیتور ماشین شما کاربردی باشد، توصیه می شود، مواردی را خریداری نمایید که بتوانند محتواهای صوتی و تصویری مختلف را که دارای فرمت های گوناگونی نیز هستند، پشتیبانی کنند.

در این صورت بازدهی و کارایی مانیتور به مراتب بیشتر خواهد شد. برخی از مانیتورها می توانند مانند رادیو نیز عمل نمایند.

  • مانیتور برای ماشین

مانیتورهای موجود در بازار دارای انواع متفاوتی می باشند. لذا بر اساس ویژگی های جانبی، رده بندی می شوند. یکی از امکانات عالی که برای هر مانیتوری لازم است، پشتیبانی از GPS می باشد.

به کمک آن می توانید حجم ترافیک ها را سنجیده و بر اساس ترافیک اقدام به مسیریابی نمایید. این مورد برای افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند، عالی است.

  • مانیتور خودرو

یکی از مواردی که در زمان خرید مانیتور خودرو باید حتما مد نظر قرار دهید، نوع سیستم عامل آن است. اغلب افراد گزینه هایی را انتخاب می نمایند که سیستم عامل آنها با سیستم عامل گوشی همخوانی داشته باشد.

زیرا در این صورت قابلیت اتصال گوشی به مانیتور را در اختیار خواهند داشت. اگر این دو گزینه یکسان باشند. می توانید نرم افزارهای متفاوت را با مانیتور پیاده سازی کنید.

مانیتور ماشین

  • مانیتور کمری

کمری یکی از برندهایی می باشد که به صورت متمرکز بر روی تولید مانیتور فعالیت می نماید. مانیتورهای این برند می توانند میزان کم بودن بنزین، دمای هوا، باز بودن درها و مواردی از این قبیل را اطلاع رسانی نمایند.

البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که مانیتورهای مذکور در سایزها و اندازه های متفاوت داخل بازار وجود دارند.

  • برنامه های مانیتور خودرو

اگر مایلید تا یک مانیتور خوب برای خود تهیه کنید، توصیه می شود، نمونه هایی را برگزینید که دارای قابلیت برنامه ریزی هستند.

این مانیتورها می توانند به دوربین ماشین متصل شوند و در زمان دور زدن، پارک کردن و … همانند یک دستیار آگاه برای راننده عمل نمایند. اغلب مانیتورهای فوق بر روی داشبورد متصل می شوند.

  • بهترین برند مانیتور

برندهای زیادی در حال حاضر اقدام به تولید مانیتور ماشین می کنند. برندهایی چون کمری، جزو برندهای معتبر می باشند که تولیدات آنها همگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

اگر مانیتور شما بتواند به سنسورهای ماشین متصل گردد و مشکلات را به صورت اعلان های صوتی بیان دارد، بسیار کاربردی خواهد بود.

  • بهترین برند مانیتور اندروید خودرو

در خصوص برند مانیتور خودرو باید اولا دقت نمایید که آن برند دارای گارانتی و کیفیت خوبی باشد. دوما از برندهایی خرید خود را نهایی کنید که صرفا برای مدل ماشین شما اقدام به تولید مانیتور می کنند.

زیرا در این صورت مانیتورها با ماشین ها هماهنگی بیشتری دارند. در نظر گرفتن پورت های ارتباطی نیز در زمان خرید بسیار با اهمیت است.

  • بهترین مانیتور خودر

در برخی از ماشین ها مانیتور خودرو به صورت فابریک می باشد. اما در برخی دیگر این مورد به عنوان یک بخش اضافی به ماشین پس از تولید و بنا بر نیاز راننده اضافه شده است.

در واقع مدل های فابریک توسط کمپانی در ماشین قرار داده شده اند. این مورد یکی از آپشن های ماشین محسوب می شود و باعث می گردد تا قیمت خودرو بالاتر رود.

  • بهترین برند مانیتور خودرو

خوشبختانه امروزه می توان به اغلب ماشین ها مانیتور را اضافه کرد. البته باید در نظر داشته باشید که مانیتورها دارای ویژگی های متفاوتی می باشند و به همین دلیل قیمت آنان نیز با یکدیگر متفاوت است.

در همین راستا اگر مایل هستید تا یک مانیتور خوب تهیه نمایید، توصیه می شود تا از برندهای معتبر که دارای ضمانت هستند، خرید انجام دهید.

  • بهترین برند مانیتور ساندرو

خوشبختانه برندهای متفاوتی مانیتور خودرو تولید نموده و به بازار عرضه می دارند. شما می توانید بر اساس نیاز و بودجه خود اقدام به خرید نمایید.

به طور مثال نمونه های سقفی که در بازار وجود دارند، برای افرادی مناسبی هستند که اتاق ماشین آنها بزرگ می باشد. اگر مایلید تا از صندلی عقب به نمایشگر تسلط داشته باشید، این مدل ها پرکاربرد می باشند.

  • پخش مانیتور خودرو

بسیاری از افراد از مانیتور خودرو به عنوان سیستم پخش استفاده می کنند. در واقع شما می توانید ضبط خودروی خود را از طریق مانیتور کنترل نمایید.

اگر مانیتور شما لمسی باشد، گزینه بهتری است و احتمال حواس پرتی و تصادفات را تا حد زیادی کاهش می دهد.

  • پخش فیلم در مانیتور ماشین

یکی از فاکتورهایی که در زمان خرید مانیتور باید به آن دقت نمود، امکان پخش فیلم می باشد. این مورد هر چند که برای راننده کاربردی ندارد اما برای سرنشین ها عالی است.

از همین رو باید به کیفیت پخش فیلم مانیتور خود بسیار دقت نمایید. عموما گزینه هایی که دارای صفحه نمایش HD هستند می توانند بازدهی خوبی را ارائه دهند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دزدگیر خودرو

  • خرید مانیتور برای ماشین

در زمان خرید مانیتور برای ماشین خود باید دقت نمایید که مانیتور از چه فرمت هایی پشتیبانی می نماید. همچنین نحوه اتصال دستگاه های جانبی را نیز می بایست مد نظر قرار دهید.

به طور مثال برخی از مانیتورها به کمک کابل به سایر دستگاه ها متصل می گردند اما برخی دیگر دارای اتصال وای فای و بلوتوث هستند.

  • خرید مانیتور خودرو

امروزه در اغلب ماشین های مدرن می توان مانیتور را مشاهده نمود که برخی از آنها لمسی و برخی دیگر دکمه ای می باشند.

داشتن یک مانیتور در ماشین می تواند مزایای زیادی داشته باشد. به طور مثال مسیریابی از طریق این مانیتورها بسیار آسان تر است.

  • خرید مانیتور ماشین

در زمان خرید مانیتور لازم است تا موارد متفاوتی را در نظر داشته باشید، اولین فاکتوری که باید حتما به آن دقت کنید، انتخاب نوع مانیتور می باشد. مانیتور را باید بر اساس نوع ماشین انتخاب کرد.

از سوی دیگر باید به مشخصات مانیتور نیز دقت داشته باشید. ارتفاع مانیتور، نوع نمایشگر، وضوح تصویر، مات یا براق بودن مانیتور و … از جمله مواردی هستند که باید مد نظر قرار دهید.

  • سیستم صوتی ماشین

در زمان خرید سیستم صوتی و تصویری برای ماشین خود قطعا با قیمت های متفاوتی روبرو می شوید. یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار بر روی قیمت، اندازه مانیتور می باشد.

توصیه می شود، برای خودروی خود مانیتوری را انتخاب نمایید که بتوانید بر آن مسلط باشید. از همین رو هر اندازه ماشین شما بزرگتر باشد به مانیتور بزرگتری نیز نیاز دارید.

  • سیستم تصویری خودرو

سیستم تصویری یا مانیتور ماشین یکی از گزینه ها و آپشن های جذاب در هر خودرویی محسوب می شود. از همین رو گاها مشاهده شده است، رانندگانی خودروهایی که این آپشن را ندارند، به صورت جداگانه بر روی ماشین خود آن را نصب می نمایند.

برخی از مدل های موجود در بازار سقفی بوده و برخی دیگر نیز بر روی داشبورد نصب می گردند.

  • فروش مانیتور خودرو

شما امروزه می توانید به راحتی اقدام به خرید مانیتور خودرو به صورت مجزا کنید. در واقع در فروشگاه های لوازم یدکی ماشین، این مورد به صورت جداگانه به فروش می رسد.

البته در حین خرید باید دقت داشته باشید که اندازه فضای داشبورد شما چقدر است تا با توجه به آن بتوانید گزینه مناسبی را تهیه نمایید.

فروش مانیتور ماشین ، در زمان فروش مانیتور لازم است تا حتما مشخصات آن را کامل بیان نمایید. برخی از مانیتورها تصاویر را به صورت مات و برخی دیگر به صورت براق نشان می دهند.

نمونه هایی که دارای تصاویر براق هستند، می توانند فیلم ها و عکس های سیاه و سفید را به خوبی نشان دهند.

  • رادیو پخش ایکس اسمارت

در زمان خرید مانیتور و سیستم پخش برای خودروی خود لازم است تا به برند ارائه دهنده آن نیز دقت داشته باشید.

ایکس اسمارت یکی از برند های عالی در بازار است. عموما مانیتورهای برند فوق کیفیت صدای عالی دارند و برای پخش موزیک بسیار خوب هستند.

  • جی پی اس مانیتور خودرو

اغلب افراد برای اینکه از خدمات جی پی اس استفاده نمایند، اقدام به تهیه مانیتور می کنند. در این صورت می توانند به راحتی در ماشین خود مسیر یابی کنند.

در همین راستا هر اندازه، سایز مانیتور بیشتر باشد و قابلیت پخش صدا را نیز داشته باشد، می تواند کاربردی تر عمل نماید.

  • قیمت مانیتور کوچک با ورودی av

مانیتورهایی که در بازار وجود دارند؛ دارای ورودی های متفاوتی هستند. برخی از آنها ورودی AV داشته و برخی دیگر از پورت های USB نیز پشتیبانی می نمایند.

اگر برای شما اتصال به دستگاه های جانبی دارای اهمیت بالایی است، توصیه می گردد، مواردی را خریداری نمایید که پورت های ورودی آنها متنوع تر است. البته قیمت این نوع مانیتورها بیشتر است.

  • برنامه های قابل نصب روی مانیتور ماشین

یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید مانیتور پخش خودرو، توجه به کیفیت صدای خروجی است. برخی از مانیتورها می توانند خروجی صدایی همانند آمپلی فایرها داشته باشند.

در این صورت برای گوش دادن به موسیقی عالی هستند. از این موارد اغلب در ماشین های بزرگ استفاده می شود. البته باید در نظر داشته باشید که هر اندازه کیفیت صدا بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت نیز بالاتر خواهد بود.

  • بهترین مارک مانیتور کوییک

با توجه به اینکه در بازار امروز خودرو کوییک خیلی پرطرفدار شده، سعی کردیم مختصری درباره بهترین مارک مانیتور کوییک توضیح دهیم تا کمکی باشه به علاقه مندان این خودرو.

اکثر مدل های این خودرو از داشتن مانیتور محرو هستند ولی شما دوستان عزیز به راحتی می توانید این آپشن را خریداری و نصب نمایید و در طول سفرهای خود از آن لذت ببرید.

اما چه برندی از مانیتور برای خودروی کوییک بهتر است؟

در کل با بررسی های انجام شده و تحلیل دیدگاه های کاربران به این نتیجه رسیدیم که برندهای زیر برای این خودرو مناسب می باشند، به شما دوستان عزیز پیشنهاد می شود قبل از خرید حتما این مدل ها را بررسی نمایید:

  1. مانیتور اندروید کوییک برند ونتو (VENTU)
  2. مانیتور اندروید کوییک برند سون (SEVEN)
  3. مانیتور اندروید کوییک برند سانداستریم (SOUNDSTREAM)
  4. مانیتور کوییک برند نویکس (NAVIX)
  5. مانیتور کوییک برند وینکا (WINCA)

مانیتور ماشین

آشنایی با انواع مانیتور خودرو برای بررسی قیمت مانیتور خودرو

  • مانیتور فابریک

این مدل مانیتورها همانطور که از نامشان پیدا است به صورت آماده از سوی شرکت‌های سازنده داخل خودرو نصب شده‌اند. البته مکان واقع شدن مانیتور به مدل خودرو، بستگی داشته اما بیشتر کمپانی‌ها، این سخت افزار را معمولا در قسمت کنسول میانی خودرو نصب می‌کنند.

قابلیت‌های استفاده از این دستگاه بسیار زیاد بوده به طوریکه به راننده اجازه کنترل قسمت‌های مختلف خودرو را می‌دهد.

  • مانیتور پشت‌ سری

مدل دیگری که در بازار موجود بوده به نام مانیتورهای پشت سری معروف هستند که بر روی قسمت پشت صندلی‌های جلوی خودرو نصب می‌شوند. نصب اینگونه مانیتورها به وسیله کابلی بوده که به مانیتور مرکزی ماشین متصل می‌شوند.

مانیتور پشت سری به خوبی وظیفه سرگرم کردن سرنشینان عقب ماشین را تا مقصد بر عهده می‌گیرند. البته باید گفت که پخش مستقیم ویدیو و فیلم هم از طریق این دستگاه، امکان‌پذیر شده است.

  • مانیتور سقفی

بعضی مدل‌های مانیتور های خودرو به صورت سقفی بوده  و همانطور که از عنوان آن پیدا است بر روی سقف ماشین نصب می‌شوند. البته این مدل مانیتور مناسب آندسته از عزیزانی است که نمی‌توانند نمایشگر میانی خودرو را به راحتی مشاهده نمایند.

از مانیتور سقفی می‌توان در خودروهایی که دارای فضای بزرگتری هستند، استفاده نمود. زیرا دید مناسبی را جهت پخش محتوای دستگاه برای سرنشینان عقبی فراهم می‌کنند.

راهنمای استفاده از مانیتور ماشین

مانیتورهای ماشین دارای انواع متفاوتی هستند. برخی از آنها دارای منوهای پیشرفته هستند که می توانند به سانروف ماشین نیز متصل شده و آن را کنترل کنند. برخی دیگر نیز تنها قابلیت اتصال به GPS و پخش موزیک را دارند. هر اندازه قابلیت های یک مانیتور بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

مانیتور خودرو را می‌توان دستگاه سخت‌ افزاری دانست که وظیفه پخش اطلاعات گرافیکی نظیر تصاویر و ویدیوها بر عهده آن است. عملکرد مانیتور مخصوص خودرو در مقایسه با سایر دستگاه‌های سخت‌ افزاری کاملا متفاوت است.

زیرا مانیتور های خودرو جهت پخش اطلاعاتی نظیر: فیلم و ویدیو از طریق کابل‌های مخصوص VGA به کارت گرافیک متصل شده و از این طریق، امکانات مختلفی را برای کاربران فراهم می‌کنند.

از آنجا که مدل‌های متنوعی از مانیتور مخصوص خودرو در بازار موجود بوده، انتخاب بهترین مدل جهت خرید برای بسیار از افراد دشوار شده است.

بسیاری از شرکت‌های سازنده خودرو جهت افزایش رضایت بیشتر مشتریان و همچنین رقابت با سایر شرکت‌ها از قابلیت‌های الکترونیکی جدیدی در ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند که میل به خرید و استفاده از اینگونه تجهیزات در افراد به طرز قابل توجهی بیشتر شده است.

البته ناگفته نماند که شما می‌توانید انواع مختلف این محصول الکترونیکی را از طریق راهنمای خرید اینترنتی امن، تهیه نمایید.

متاسفانه بیشتر خودروهای تولیدی در کشور فاقد مانیتور بوده و یا از مانیتور بی‌کیفیتی برخوردار هستند به همین دلیل مجهز کردن خودرو به مانیتور با کیفیت و مناسب، پیشنهاد می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید خوشبو کننده خودرو

موارد استفاده از مانیتور خودرو چیست؟

  • امکان پخش دی وی دی از طریق مانیتور مخصوص خودرو به راحتی امکان‌پذیر است.
  • از طریق این دستگاه می‌توانید به موسیقی یا فایل‌های مختلف ویدیویی، دسترسی پیدا کنید.
  • امکان استفاده از کارت‌های حافظه یا حافظه داخلی بالا جهت انتقال فایل‌ها به وسیله مانیتور مخصوص خودرو به راحتی فراهم می‌شود.
  • از مهمترین مزایای استفاده از مانیتور مخصوص خودرو می‌توان به قابلیت مسیریاب آن که همان GPS بوده، اشاره کرد.
  • اگر در خودروی شما دوربین نصب شده باشد، امکان مشاهده تصویر خروجی برای فرد راننده به راحتی فراهم می‌کند.
  • برخورداری از بلوتوث و درگاه کابل AUX از جمله مزیت‌های دیگری است که می‌توان به آنها اشاره نمود.
  • البته جا دارد بگوییم که شما می‌توانید هرگونه برنامه مورد نظر را بر روی دستگاه نصب کنید.

مانیتور خودرو

نکات مهم هنگام خرید مانیتور خودرو

  • انتخاب مانیتور خودرو از لحاظ نوع سیستم عامل

از مهمترین مواردی که هنگام خرید این محصول باید مورد توجه قرار گیرد، انتخاب مانیتور مناسب از لحاظ نوع  سیستم عامل به کار رفته در آن است. جهت اطلاع بگوییم که مانیتورهای مخصوص خودرو به دو نوع سیستم عامل اندروید و ویندوز تقسیم‌بندی می‌شوند.

  1. نرم‌افزار دارای سیستم عامل ویندوز از لحاظ عملکردی در مقایسه با مدل دیگر، بسیار ضعیف بوده زیرا نمی‌توان به وسیله آن هرگونه برنامه‌ای را نصب و اجرا نمود. طراحی این مدل سیستم عامل بیشتر جهت اجرای برنامه‌های پیش‌فرض دستگاه، بوده است.
  2. نرم افزار دارای سیستم عامل اندروید از قابلیت و امکانات گوناگونی نظیر: امکان اتصال به اینترنت و گوشی همراه، نصب برنامه‌های مختلف، پخش فرمت‌های مختلف موسیقی، ویدیو و… برخوردار بوده که می‌توان به وسیله آن به اهداف ذکر شده دست یافت.
  • انتخاب مدل‌های مختلف مانیتور خودرو

هدف شما جهت خرید مانیتور مخصوص خودرو جز مهمترین مواردی است که باید در نظر بگیرید. همانطور که در جملات قبلی ذکر کردیم مانیتورها انواع گوناگونی داشته که در نهایت شما هستید که باید تصمیم بگیرید چه مدلی جهت استفاده در خودرو مناسب‌تر و کاربردی‌تر است.

  • ویژگی‌های فنی و مشخصات ظاهری نمایشگر

به مشخصات ظاهری محصول متوجه کرده و حتی‌الامکان مدلی را انتخاب کنید که از سایز مناسبی جهت نصب در قسمت‌های مختلف خودرو برخوردار باشد که در این مورد تک DIN یا دابل DIN بودن مانیتور به شما کمک شایان توجهی می‌کند.

مات یا براق بودن صفحه مانیتور هم جز مهمترین فاکتورهایی است که باید در نظر گرفته شود. از طرفی مات بودن صفحه نمایشگر باعث می‌شود که به راحتی بتوانید صفحه را در صورت تابش مستقیم نور خورشید مشاهده نمایید.

کیفیت صفحه نمایش و لمسی بودن آن هم جز مواردی است که افراد هنگام تهیه دستگاه باید توجه ویژه‌ای به این موارد داشته باشند.

  • کیفیت صوتی مانیتور

کیفیت صدای دستگاه را می‌توان جز فاکتورهای مهم دیگری دانست که باید مورد بررسی توسط فرد خریدار قرار بگیرد.

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل به شنیدن صدای واضح و بلند پخش موسیقی هنگام رانندگی دارید، پس باید دنبال مدل‌هایی بروید که از این قابلیت برخوردار باشد. هر چقدر امکانات و قابلیت‌های استفاده از مانیتور بیشتر باشد به همان میزان هم باید پول بیشتری جهت خرید این محصول خرج کنید.

  • توجه به تنوع پورت‌های ورودی و فرمت‌های قابل پشتیبانی

در مورد خرید مانیتور مخصوص خودرو باید به تنوع پورت‌های ورودی و همچنین فرمت‌های قابل پشتیبانی فایل‌های صوتی و تصویری توجه نمایید. در ابتدا بررسی نمایید که آیا محصول مورد نظر شما از قابلیت اتصال به بلوتوث یا وای فای برخوردار است یا خیر؟

آیا توانایی اتصال از طریق کابل USB، AUX و یا امکان اجرای فایل‌های فشرده صوتی، ویدیویی از طریق دستگاه به راحتی فراهم می‌شود یا خیر؟ اگر جز آن دسته از افرادی هستید که اینگونه امکانات برای شما از همه موارد مهمتر است پس باید سراغ مدل‌هایی بروید که این ویژگی‌ها را برای شما ایجاد ‌کنند.

  • آپشن‌های جانبی مانیتور خودرو

امکانات جانبی این دستگاه به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر جهت خرید آن تصمیم بگیرید. به نمونه‌ای از این آپشن‌های جانبی در ادامه اشاره کرده‌ایم:

  1. برخورداری از مسیریاب یا جی پی اس
  2. اعلام باز بودن درب‌های خودرو، بیرون آمدن از پارکینگ، کاهش بنزین و…
  3. برخورداری از دوربین‌های مختلف در قسمت‌های جلویی، عقبی و کناره‌های خودرو
  • مشخصات مانیتور ماشین

حتما هنگام خرید مشخصات مانیتور ماشین را دقیقا بررسی نمایید تا از هر لحاظ با مدلی که مدنظر دارید سازگار باشد. برای این منظور در ادامه مقاله مشخصات تعدادی از پرفروش ترین مدلهای بازار را برای شما گردآوری کرده ایم که با بررسی و مقایسه آنها می توانید مناسب ترین مدل را انتخاب نمایید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل مانیتور خودرو باکیفیت و برتر + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 1,500,000 تا 5,000,000 تومان

امتیاز کاربران

پخش کننده تصویری خودرو مدل T3L 2.32

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات
برد بزرگ ( پشت طلایی) کارت حافظه : 32 مقدار رم ...

امتیاز کاربران

مانیتور خودرو مدل T3L مناسب برای کوییک

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات
رام دستگاه 2 و حافظه آن 32 میباشد پشتیبانی از ا...

امتیاز کاربران

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو کد DVR-5

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات
ابعاد دوربین: 25x8x4 سانتی متر کیفیت دوربین ها:...

امتیاز کاربران

مانیتور تصویری داشبوردی خودرو مدل M7-D200A

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

امتیاز کاربران

مانیتور خودرو مدل 50 مناسب برای لیفان X50

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات
بهره گیری از پردازنده 4 هسته ای Allwinner ؛ با ...
محدوده قیمت 5,000,001 تا 15,000,000 تومان

امتیاز کاربران

مانیتور خودرو ریمکس مدل اندروید مناسب برای پژو پارس

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات
اطلاعات این دستگاه شامل موارد زیر می باشد. • ان...

امتیاز کاربران

مانیتور خودرو وینکا مدل اندروید اسمارت مناسب برای پژو پارس

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات
مناسب و فابریک خودرو صفحه نمایش لمسی دارد سایز ...

امتیاز کاربران

مانیتور خودرو ریمکس مدل اندروید مناسب برای زانتیا

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات
اطلاعات این دستگاه شامل موارد زیر می باشد. • ان...

امتیاز کاربران

پخش کننده تصویری خودرو ریمکس مدل اندروید مناسب برای HC Cross

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات
اطلاعات این دستگاه شامل موارد زیر می باشد. • ان...

امتیاز کاربران

پخش کننده تصویری خودرو ریمکس مدل اندروید مناسب برای سانتافه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات
اطلاعات این دستگاه شامل موارد زیر می باشد. • ان...

27 دیدگاه

  1. برای مانیتور مسیر یاب خودرو برند ساتونیکا مدل 5030 رو بهتون پیشنهاد میکنم واقعا عالیه 😍👌

    1. سلام به شما، مرسی که مقاله‌ی ما رو خواندین. پیشنهاد می‌کنیم به تجربه‌ی خریداران قبلی در فروشگاه های اینترنتی نگاهی بندازین، و از تجربه آنها استفاده کنید.

  2. سلام به همه دوستان ❤️❤️
    مانیتور روی داشبورد مدل M7-D200A رو به همتون پیشنهاد میکنم 👌
    نصب راحت کیفیت هم عالی 😍😍

    1. بسیار عالی دوست عزیز، از این که تجربه‌تون رو با ما به اشتراک گذاشتین، سپاسگزارم.

  3. درود و تشکر از مجله گرین لیست مانیتور کاروین چطوره؟ کسی از این برند استفاده کرده راهنماییم کنه لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا