لوازم پذیرایی

۲۵ مدل سرویس صبحانه خوری شیک و زیبا + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

صبحانه خوری

سرویس صبحانه خوری یکی از موارد مهمی است که اغلب دختران برای تکمیل جهیزیه خود به سراغ آن می روند.

این سرویس دارای موارد زیادی می باشد که خرید تک تک آنها برای همه افراد الزامی نیست بلکه آنان بنا بر نیاز خود اقدام به خرید می کنند. اگر قصد خرید صبحانه خوری را دارید، در گام اول باید هدف خود را مشخص نمایید.

سرویس صبحانه خوری

در زمان خرید صبحانه خوری بسیار باید دقت نمایید. برخی از افراد نمونه های دم دستی را خریداری می نمایند که از جنس پلاستیک هستند.

این موارد را نمی توان به راحتی در فر یا ماشین ظرفشویی قرار داد. از سوی دیگر سرویس شما باید نحوی باشد که بتوانید آن را به راحتی در دست بگیرید و وزن زیادی نداشته باشد.

سرویس صبحانه خوری ، در سرویس صبحانه خوری تعداد ظرف های متفاوتی وجود دارد. یکی از پرفروش ترین موارد سرویس های 14 پارچه می باشند. امروزه می توان نمونه 53 پارچه را نیز در بازار مشاهده نمود.

برخی از سرویس ها از اقلام بدون کاربردی تشکیل شده اند که تنها هزینه را افزایش می دهند. شما می توانید به راحتی این گزینه ها را از سرویس خود حذف نمایید.

ست صبحانه خوری

اگر قصد خرید ست صبحانه خوری مناسبی را دارید، باید در نظر داشته باشید که قیمت آنها با هم متفاوت است. ویژگی های مختلف موجب می شوند تا قیمت این ست ها تفاوت داشته باشند.

جنس یکی از مهمترین فاکتورها است. باید به این مورد نیز دقت داشته باشید که برندهای مختلف جنس های خوب و باکیفیت ارائه می دهند.

ست صبحانه خوری ، گاها افراد برای اینکه در هزینه صرفه جویی نمایند، سرویس صبحانه خوری را بر اساس تعداد پارچه های آن تهیه می نمایند.

در این صورت می توانند بسیاری از المان ها را حذف نموده یا موارد دیگر را جایگزین کنند. جالب است که بدانید امروزه نمونه های 2 نفره نیز در بازار وجود دارند که افراد بر اساس نیاز خود می توانند از آنها استفاده نمایند.

ظرف های صبحانه خوری

بسیاری از افراد برای خرید ظرف های صبحانه خوری از نوع سرامیکی استفاده می نمایند. قیمت این موارد به مراتب کمتر می باشد اما باید دقت داشت که سبک تر نیز هستند.

از لحاظ رنگ و ضخامت نیز ظرف های سرامیکی نسبت به ظرف های چینی دارای تنوع کمتری هستند. بسیاری از افراد آنها را به عنوان سرویس های دم دستی استفاده می کنند.

ظرف صبحانه خوری

یکی از پرمصرف ترین ظرف های صبحانه خوری، نمونه های چینی هستند. این موارد دارای قیمت متوسطی هستند اما باید در نظر گرفت که نیاز به مراقبت زیادی نیز دارند.

شما می توانید این ظروف را به راحتی در ماشین ظرفشویی قرار دهید. خاطرنشان می شود که ظروف فوق به نسبت سایر ظروف صبحانه خوری دارای وزن بیشتری هستند.

بشقاب صبحانه خوری

یکی از مواردی که در سرویس های صبحانه خوری می توانید مشاهده نمایید، بشقاب صبحانه خوری است.

این بشقاب ها برای موارد مختلفی همچون املت، نیمرو و … مورد استفاده قرار می گیرند، شما می توانید آنها را به راحتی داخل فر قرار دهید. این بشقاب ها اغلب از جنس های نشکن می باشند.

ظرف صبحانه خوری شیک

طبیعتا با بررسی بازار مشاهده می نمایید که انواع سرویس های صبحانه خوری با قیمت های مختلف وجود دارند.

به صورت کلی می توان بیان داشت که سرویس های صبحانه خوری در دو دسته دم دستی و مجلسی تقسیم بندی می شوند. مواردی که با نام مجلسی به فروش می رسند دارای قیمت بیشتری بوده و شیک تر هستند.

ست صبحانه خوری شیک ، معمولا در یک ست صبحانه خوری شیک موارد متفاوتی وجود دارد. اما از پرکاربردترین گزینه ها می توان به فنجان و نعلبکی، بشقاب و پیش دستی، قوری و وارمر، تخم مرغ خوری و کاسه گود اشاره نمود.

در برخی موارد قندان، زیتون خوری و گزینه های دیگر نیز موجود می باشند اما می توان در زمان خرید این موارد را کم یا زیاد نمود.

سرویس صبحانه خوری شیک ، سرویس های صبحانه خوری که در بازار وجود دارند دارای انواع متفاوتی هستند، طرح ها و رنگ های آنان با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد.

یکی از پرکاربردترین سرویس های موجود، سرویس های چینی هستند که طرح بندی و رنگبندی آنان نیز بسیار متفاوت است. از همین رو می توان بیان داشت که سرویس های فوق دارای تنوع بسیار زیادی هستند.

انواع صبحانه خوری

صبحانه خوری هایی که در بازار وجود دارند می توانند از جنبه های مختلف با یکدیگر متفاوت باشند. برخی از آنها از جنس سرامیک می باشند، برخی دیگر پلاستیکی یا چینی هستند.

از همین رو قبل از خرید لازم است تا کاربرد و هدف خود را مشخص نمایید تا بر اساس آن اقدام به خرید کنید. نمونه های سرامیکی امروزه بسیار کاربرد دارند.

مدل صبحانه خوری

مدل سرویس های صبحانه خوری بسیار زیاد است. در واقع می توان بیان داشت که استایل آنها با هم تفاوت زیادی دارد. برای اینکه شما یک نمونه خوب را خریداری نمایید، باید به ویژگی های دیگری همچون رنگ و سایز نیز دقت داشته باشید.

امروزه شرکت های تولید کننده خوب نمونه های چینی با وزن کم را به بازار عرضه داشته اند که عالی می باشند.

مدل صبحانه خوری عروس ، برای خرید سرویس صبحانه خوری جهیزیه توجه به طرح و رنگ دارای اهمیت زیادی است. شما باید همواره از مواردی استفاده نمایید که طرح ها و رنگ های جذابی دارند.

در این صورت هارمونی رنگی آنها می تواند چشم هر بیننده ای را جلب نماید. البته باید تعداد نفرات، اندازه میز، رومیزی و دکوراسیون خود را نیز در نظر بگیرید.

سرویس صبحانه خوری کریستال

برخی از سرویس های صبحانه خوری که در بازار وجود دارند، بسیار شیک بوده و قیمت آنها نیز بالا می باشد. برخی از نمونه ها را شما می توانید داخل فر و ماشین ظرفشویی قرار دهید اما برخی دیگر این امکان را ندارند.

در همین راستا توصیه می شود تا حتما به کیفیت موارد خریداری شده دقت نمایید و از برند خوب خریداری کنید.

سرویس صبحانه خوری چینی

یکی از موارد پرکاربرد، سرویس های صبحانه خوری چینی است. این موارد اغلب در مجالس نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از لحاظ وزنی، وزن این سرویس ها زیاد است و نیاز به مراقبت زیادی نیز دارند.

البته باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که موارد چینی را به راحتی می توانید داخل ماشین ظرفشویی نیز قرار دهید.

سرویس صبحانه خوری چوبی

ست های چوبی که در بازار وجود دارند، یکی از نمونه های عالی هستند که با اغلب سلیقه ها جور می باشند. این ست ها نیز به صورت چند پارچه ارائه می شوند.

در نظر داشته باشید که شما می توانید ست های موجود را بنا بر نیاز خود کم یا زیاد نمایید. در زمان خرید بهتر است تا به اندازه میز خود دقت داشته باشید.

سرویس چوبی صبحانه خوری ، سرویس های چوبی که امروزه برای صبحانه خوری مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار کاربردی هستند. آنها دارای ماندگاری بالایی می باشند.

می توانید گزینه هایی را از بازار تهیه کنید که طرح های مختلفی دارند. اغلب برای یک میز صبحانه دونفره از این سرویس ها استفاده می شود. البته شایان ذکر است که نمی توان این سرویس ها را داخل ماشین ظرفشویی گذاشت.

قیمت سرویس صبحانه خوری چوبی

اگر قصد دارید تا یک سرویس صبحانه خوری خوبی را تهیه کنید، پیشنهاد ما استفاده از سرویس های چوبی می باشد. سرویس های چوبی برای افرادی که دکوراسیون مینیمال را می پسندند، عالی است.

قیمت این موارد نیز به نسبت گزینه های چینی بسیار کمتر است. شما می توانید برای مهمانی های رسمی نیز از این موارد استفاده کنید.

صبحانه خوری فانتزی

صبحانه خوری های فانتزی یکی از نمونه هایی می باشند که توجه افراد زیادی را به خود جلب می نمایند. این موارد رنگ بندی زیادی دارند. شما می توانید با توجه به دکوراسیون خود از مدل مناسب استفاده نمایید.

البته باید این مورد را نیز در نظر بگیرید که برای مجالس بهتر است تا از نمونه های شیک و چینی استفاده نمایید.

سرویس صبحانه خوری فانتزی ، در زمان خرید سرویس صبحانه خوری باید دقت داشته باشید، نمونه هایی را تهیه نمایید که جنس مناسبی داشته باشند. گزینه های سرامیکی عالی می باشند.

این موارد کیفیت خوبی را ارائه می دهند و به راحتی می توان آنها را داخل ماشین ظرفشویی قرار داد. البته باید به وزن و ابعاد آنها نیز حین خرید توجه داشته باشید.

میز صبحانه خوری فانتزی ، میزهای صبحانه خوری می توانند انواع متفاوتی داشته باشند. با توجه به میز خود می توانید از ست پذیرایی صبحانه مناسب استفاده نمایید.

لازم است تا نوع سرویسی که انتخاب می نمایید بر اساس ابعاد میز و تعدا افراد باشد. نمونه های مختلف دارای ابعاد گوناگون هستند که همین مورد نیز گاها استفاده از آنها را دشوار می نماید.

سرویس صبحانه خوری فانتزی با قیمت ، برای اینکه بتوانید از سرویس صبحانه خوری خود برای طولانی مدت استفاده نمایید، بسیار مهم می باشد که به کیفیت آنها توجه داشته باشید.

چنانچه این سرویس ها را برای فعالیت های دم دستی نیاز دارید، می توانید از موارد پلاستیکی یا سرامیکی استفاده نمایید. اما مواردی را خریداری کنید که شستن آنها آسان است.

صبحانه خوری سرامیکی

امروزه مدل های مختلفی از سرویس های صبحانه خوری سرامیکی در بازار وجود دارند که گاها خرید را برای افراد دشوار می نمایند.

لذا می توانید به حجم و ابعاد آنها توجه داشته باشید که با میز و مدل چیدمان منزل هماهنگ باشند. در بین اقلام موجود ابعاد پیش دستی و نعلبکی ها بسیار مهم است.

ظروف صبحانه خوری سرامیکی

یکی از مواردی که  باید برای خرید ست صبحانه خوری به آن دقت داشته باشید، تعداد پارچه های آن می باشد. این مورد با توجه به تعداد نفرات افراد خانواده می تواند متفاوت باشد.

اگر قصد ندارید تا هزینه زیادی برای این مورد انجام دهید، می توانید گزینه های مختلف را به صورت جداگانه تهیه کرده و با هم ست نمایید.

سرویس صبحانه خوری سرامیکی

برای اینکه بتوانید یک سرویس صبحانه خوری خوب تهیه نمایید لازم است تا حتما بودجه و نوع استفاده خود را مشخص کنید. در این صورت می توانید از گزینه مناسب استفاده نمایید.

با توجه به اینکه کیفیت هر کدام از برندهای موجود می تواند متفاوت باشد و در پروسه ساخت از جنس های مختلفی نیز استفاده می شود، لذا قیمت ها نیز گوناگون خواهند بود.

ست صبحانه خوری سرامیکی

یکی از فاکتورهای مهمی که در زمان خرید ست صبحانه خوری باید به آن توجه داشته باشید، وزن محصول مد نظر شما است. طبیعتا هر اندازه وزن محصول شما کمتر باشد، جابجایی آن نیز راحت تر است.

از همین رو توصیه می گردد تا برای مواردی که به عنوان دم دستی خریداری می شوند، از جنس سرامیک استفاده کنید.

قیمت سرویس صبحانه خوری بامبو

سرویس های صبحانه خوری بامبو یکی از شیک ترین سرویس هایی می باشد که امروزه افراد به سراغ آنها می روند. بامبو یکی از مقاوم ترین سرویس های چوبی است. شما می توانید آنها را چندین بار بشویید.

با توجه به اینکه بامبوها دارای طول عمر بیشتری هستند، می توان از آنها برای موارد دم دستی بهره برد.

سرویس صبحانه خوری ارزان

اگر قصد دارید تا یک سرویس صبحانه خوری خوب و ارزان تهیه نمایید، توصیه ما استفاده از نمونه های پلاستیکی یا سرامیکی می باشد.

البته باید این مورد را نیز در نظر بگیرید که این گزینه ها برای مجالس و دورهمی ها مناسب نیستند. وزن این نمونه ها کم است و اغلب دارای طرح بندی یا رنگ بندی خاصی نمی باشند.

ظروف صبحانه خوری جدید

اگر به دنبال یک سرویس صبحانه خوری خوب می باشید، توصیه ما استفاده از سرویس های چینی است. این سرویس ها دارای مدل های بسیاری هستند.

شما می توانید برای دورهمی ها و مجالس از آنها بهره ببرید. خاطرنشان می شود که اغلب عروس خانوم ها نیز از این مورد استفاده می کنند. نمونه های چینی دارای وزن بیشتری می باشند.

سرویس صبحانه خوری جدید ، افرادی که به دنبال تهیه سرویس صبحانه خوری جدید هستند اغلب از نمونه های چینی استفاده می کنند.

این نمونه ها دارای انواع متفاوتی بوده و از لحاظ طرح و رنگ نیز بسیار گوناگون هستند. در زمان خرید باید بسیار دقت داشته باشید که بتوان آنها را داخل مایکروویو و ماشین ظرفشویی قرار داد.

وسایل صبحانه خوری

وسایل صبحانه خوری می توانند متفاوت باشند اما این بین مواردی همچون شکر پاش، ظرف مخصوص کره یا پنیر، بشقاب، قاشق چای خوری و مواردی از این قبیل مهم می باشند.

برخی از افراد از این سرویس ها برای عصرانه خوری نیز استفاده می نمایند اما باید در نظر داشت که اقلام موجود در این دو سرویس متفاوت هستند.

لوازم صبحانه خوری ، لوازم صبحانه خوری از دید بسیاری از افراد متفاوت می باشند. اشخاص گوناگون بر اساس نیاز خود می توانند اقدام به خرید المان های گوناگون نمایند.

اما نمونه هایی نیز در بازار وجود دارند که به صورت ست ارائه می شوند. این گزینه ها اغلب توسط نوعروسان تهیه می شود.

تخته سرو صبحانه

یکی از موارد پر کاربردی که در بین سرویس صبحانه خوری به چشم میخورد، سینی سرو می باشد. این سینی ها می توانند برای حمل چای یا قرار دادن مواردی چون پنیر و کره مورد استفاده قرار گیرند.

باید توجه داشت که سینی های فوق دارای ابعاد مختلف هستند که افراد بر اساس تعداد نفرات خود و کاربردی که در ذهن دارند، می توانند اقدام به خرید کنند.

پذیرایی صبحانه

در زمان خرید ست های پذیرایی، دقت نمایید که آنها را در تعداد مناسب خریداری کنید. مواردی که در بازار وجود دارند بنا بر تعداد افراد خانواده می توانند از المان های گوناگون نیز استفاده نمایند.

برخی از افراد تنها نمونه های 2 نفره را انتخاب می نمایند اما این موارد تنها برای مدت زمان محدودی کاربردی هستند.

خرید سرویس صبحانه خوری

برای خرید سرویس صبحانه خوری بسیار مهم است که با دیزاین این موارد بر روی سفره آشنا باشید. در این صورت می توانید اقلام پرکاربرد خود را از بین موارد موجود در سرویس ها انتخاب کرده و اقدام به خرید نمایید.

مربا خوری، قوری، فنجان، نعلبکی، شکرپاش، ظرف تخم مرغ، پیش دستی و پیاله از جمله موارد ضروری هستند که وجود آنها دارای اهمیت است.

ست صبحانه خوری عروس

برای خرید جهیزیه، صبحانه خوری پذیرایی اغلب مورد پسند واقع می شوند که شیک تر و زیباتر باشند. شما می توانید از این موارد برای مهمان های خود نیز استفاده نمایید.

سرویس های مذکور دارای قیمت بالایی هستند اما به همان اندازه کیفیت آنها نیز بیشتر بوده و تنوع رنگی و طرحی زیاد تری دارند.

ظروف صبحانه خوری عروس ، در خرید جهیزیه عروس، یکی از موارد مهمی که باید به آن دقت داشته باشید تهیه سرویس صبحانه خوری می باشد.

در این سرویس ها موارد متفاوتی وجود دارند که افراد بنا بر نیاز خود می توانند آن را کم یا زیاد نمایند. عموما سرویس های فوق از جنس چینی می باشند.

جدیدترین سرویس صبحانه خوری عروس ، اگر قصد خرید سرویس صبحانه خوری برای عروس را دارید، لازم است تا به تعداد و انواع پارچه های آن توجه داشته باشید.

امروزه مدل های جدیدی در بازار وجود دارند که رنگ و طرح آنان با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد. عموما نمونه های، 2، 4 و 6 نفره کاربردی تر می باشند. اما برای پذیرایی از مهمان نمونه های 12 نفره بهتر هستند.

سرویس صبحانه خوری عروس ، برخی از عروس ها در زمان خرید جهیزیه ترجیح می دهند تا سرویس صبحانه خوری خود را از جنس چوب تهیه نمایند.

این موارد کیفیت عالی داشته و تقریبا همیشه جذابیت دارند. شما می توانید از این موارد هم برای استفاده روزانه و هم برای پذیرایی از مهمان ها استفاده نمایید.

قیمت سرویس صبحانه خوری عروس ، قیمت سرویس صبحانه خوری، به جنس، چند پارچه بودن و شرکت تولیدکننده بستگی دارد.

هر اندازه تعداد المان های موجود در سرویس مذکور بیشتر باشند یا از جنس های مرغوب تری تهیه گردند، به همان اندازه قیمت آنها نیز بالاتر خواهد بود.

عموما شرکت های تولیدکننده نام آشنا از جنس چینی برای تهیه سرویس های خود استفاده می نمایند.

چیدمان سرویس صبحانه خوری

یکی از موارد مهمی که در خصوص سرویس صبحانه خوری باید در نظر داشته باشید، این مورد می باشد که حتما مواردی را خرید نمایید که به چیدمان و دکوراسیون شما بیاید.

چیدمان المان های موجود در سرویس ها بسیار مهم است. از همین رو بیان می شود تا در زمان خرید دقت داشته باشید که در سرویس شما چه مواردی وجود دارد.

صبحانه خوری ، خرید سرویس صبحانه خوری نیز همانند سایر لوازم منزل مستلزم داشتن اطلاعات و دانش کافی در این زمینه می باشد که در این راستا بتوانید صحیح ترین و درست ترین انتخاب را با توجه به نیاز خود داشته باشید.

در این محتوا برای شما به بررسی تمامی معیار ها و فاکتورهای ضروری به هنگام خرید این محصول پرداخته ایم که می توانید با مطالعه ی آن این محصول را با اطمینان خاطر حتی به صورت خرید اینترنتی انتخاب و خریداری نمایید.

انواع ظروف صبحانه خوری

  • ظروف صبحانه خوری دم دستی

برخی افراد که علاقمند به صرف صبحانه هستند و دوست دارند این وعده ی غذایی خود را به زیباترین شکل بر روی میز بچینند. برای مصارف روزانه و دم دستی خود می توانید جنس های سرامیکی ، چوبی و یا ملامین این سرویس را تهیه کنید.

سرویس های سرامیکی به دلیل پایین بودن قیمت سرویس صبحانه خوری و قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی و استحکام بالایی که دارند و از تنوع ظاهری زیادی برخوردار هستند بهترین گزینه برای استفاده ی روزانه و دم دستی می باشند.

  • ظروف صبحانه خوری برای پذیرایی

افرادی که دوست دارند به بهترین شکل از مهمان های خود پذیرایی نمایند سعی دارند بهترین ظروف را حتی در وعده ی صبحانه بر روی میز خود بچینند.

انتخاب سرویس صبحانه خوری برای پذیرایی از مهمان باید کمی متفاوت تر از سرویس دم دستی باشد و حتی الامکان سعی در انتخاب طرح های شیک و مجلسی تر و جذاب با توجه به دکوراسیون و دیزاین میز خود نمایید.

آشنایی و دیزاین محصول

از آن جایی که صبحانه به عنوان اصلی ترین وعده ی غذایی می باشد چیدن یک میز جذاب با استفاده از سرویس صبحانه خوری شیک و زیبا موجب افزایش اشتها شده و میل و رغبت را برای سرو صبحانه محیا کند.

از طرف دیگر یکی از اصلی ترین آیتم های مورد نیاز برای تکمیل جهیزیه ی عروس خرید  سرویس صبحانه خوری می باشد.

سرویس صبحانه خوری به دلیل این که از ظروف ریز و درشت زیادی تشکیل شده است در چیدمان و دیزاین میز شما می توان تاثیر زیادی داشته باشد. یک سرویس صبحانه خوری کامل دارای ظروف زیر می باشد:

( شکر ریز، نمک پاش، ظرف کره، ظرف پنیر، مربا خوری، بشقاب، فنجان و نعلبکی، قوری و پایه وارمردار، زیتون خوری، قندان، قاشق چای خوری، ظرف تخم مرغ، پیش دستی، پیاله با کاسه ).

نکات مهم هنگام خرید سرویس صبحانه خوری

  • بودجه

میزان هزینه که برای خرید این محصول در نظر می گیرید بسیار مهم می باشد، چرا که با آن چند پارچه بودن ، جنس ، کیفیت ، برند محصول و قابلیت های آن مشخص می گردد.

  • انتخاب رنگ و طرح آن

یکی از مواردی که باید به هنگام خرید به آن دقت کنید رنگ و طرح آن است. سعی کنید جذاب ترین و زیبا ترین آن را برای خود انتخاب کنید. و یا می توانید متناسب با دیگر ظروف خود اقدام به انتخاب طرح و رنگ آن کرده تا به این صورت موجب ایجاد هارمونی رنگی چشم نواز با میز پذیرایی خود نمایید.

  • تعداد ظروف

از دیگر نکاتی که باید به هنگام خرید به آن دقت نمایید توجه به چند پارچه بودن سرویس شما می باشد.

این سرویس ها از 14 پارچه شروع شده تا 53 پارچه موجود می باشد و شما با در نظر گرفتن تعداد نفراتی که قرار است از آن استفاده کنند می توانید تعداد پارچه ی آن را تعیین کنید.

علاوه بر آن می توانید تعداد ظروف را با نحوه ی چیدمان و سرو صبحانه ای که شما دارید و اندازه ی میزی که قرار است بر روی آن صبحانه بچینید انتخاب کنید, البته این موضوع را فراموش نکنید که سرویس هایی با تعداد ظروف بیشتر نیازمند میز بزرگتر برای چیدن می باشد.

  • جنس سرویس شما

یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که به عنوان مشخصات سرویس شما به حساب می آید جنس آن است که در انواع جنس های چینی ، سرامیکی ، بلور و چوبی و… در بازار فروش موجود می باشد.

به دلیل تنوع در نوع سرامیک آن می توانید این جنس را انتخاب کنید ولی دقت کنید که حتما بر روی آن یک لایه لعاب برای حفظ سلامتی خود کشیده شده باشد.

  • وزن محصول

از دیگر مواردی که باید به آن دقت شود وزن آن است و توصیه می شود کلا سعی کنید ظروفی را که برای خود انتخاب می کنید از وزن کمتری برخوردار بوده تا جا به جایی آن راحت باشد.

  • حجم و ابعاد آن

یکی دیگر از فاکتورهایی که به عنوان مشخصات سرویس صبحانه خوری شما محسوب می شود دقت به اندازه و ابعاد آن ظروف می باشد.

برای این کار می توانید اندازه ی میزی که قرار است صبحانه ی خود را بر روی آن بچینید در نظر بگیرید. و بعد از آن اقدام به انتخاب حجم پیش دستی ها و فنجان و نعلبکی و قوری خود نمایید.

  • مناسب برای چند نفر

برخی از افرادی که تازه ازدواج می کنند برای جهیزیه خود اقدام به خرید سرویس صبحانه خوری دو نفره می کنند. و سعی در چیدن یک میز صبحانه ی عاشقانه دارند.

ولی خوب در برخی موارد ممکن است که افراد دیگری نیز به شما ملحق شده و شما نمی توانید با ظروف مشابه از آن فرد پذیرایی نمایید. توصیه می شود که حتما حداقل یک سرویس 6 نفره تهیه کنید تا با مشکلات این چنینی مواجه نشوید.

راهنمای نگهداری از محصول

نگهداری از سرویس صبحانه خوری نیز همانند سایر لوازم کوچک و بزرگ خانه حائز اهمیت بوده و در افزایش طول عمر آن می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. سعی کنید از این ظروف حتی الامکان در مایکروفر استفاده نکنید مگر این که قابلیت استفاده در مایکروفر را داشته باشند.

از دیگر نکات ضروری در نگهداری از این سرویس های صبحانه خوری در این است که شست و شوی آن را تا جایی که ممکن است به صورت دستی انجام دهید و از قرار دادن آن در ماشین ظرفشویی خودداری کنید.

در انتها چند محصول باکیفیت را جمع آوری کرده ایم، محصولاتی که توانسته اند نظر مثبت خریداران قبلی خود را جلب کنند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل صبحانه خوری شیک و زیبا + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 500,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس غذاخوری 5 پارچه کودک چینی زرین سری کواترو مدل ساوانا درجه عالی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف اقلام سرویس جنس ظروف مناسب برای قابلیت استفاده در
پنج پارچه بشقاب غذاخوری، پیش‌دستی، فنجان، نعلبکی، پیاله چینی یک نفر مایکروویو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس غذاخوری 5 پارچه کودک چینی زرین سری کواترو مدل ساوانا درجه یک

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف اقلام سرویس جنس ظروف مناسب برای نحوه شست‌وشو
پنج پارچه بشقاب غذاخوری، پیش‌دستی، فنجان، نعلبکی، پیاله چینی یک نفر قابلیت شست‌وشو با دست
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس غذاخوری 5 پارچه کودک چینی زرین سری کواترو مدل ساوانا درجه سه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف اقلام سرویس جنس ظروف مناسب برای نحوه شست‌وشو
پنج پارچه بشقاب غذاخوری، پیش‌دستی، فنجان، نعلبکی، پیاله چینی یک نفر شست‌وشو با دست و با ماشین ظرفشویی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس غذاخوری 5 پارچه آذین اوپال طرح یلدا

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف اقلام سرویس جنس ظروف مناسب برای قابلیت استفاده در
پنج پارچه بشقاب غذاخوری، بشقاب خورش‌خوری، پیش‌دستی، پیاله، لیوان اوپال، شیشه یک نفر مایکروویو
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس صبحانه خوری 17 پارچه مدل 545

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف مناسب برای قابلیت استفاده در نحوه شست‌وشو نوع لعاب
17 پارچه دو نفر مایکروویو قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی داخل و بیرون لعاب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ست صبحانه خوری 17 پارچه آی سرام طرح ریتا مدل 4025

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف اقلام سرویس جنس ظروف مناسب برای قابلیت استفاده در
17 پارچه بشقاب غذاخوری، پیش‌دستی، قوری چای‌خوری، فنجان، نعلبکی سرامیک دو نفر مایکروویو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس صبحانه خوری 17 پارچه آی سرام مدل ریتا کد 100158

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف مناسب برای قابلیت استفاده در نحوه شست‌وشو کشور مبدا برند
17 پارچه دو نفر مایکروویو قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی ایران
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس صبحانه خوری 19 پارچه مدل قلب دو رنگ کد 1-01

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف اقلام سرویس مناسب برای کشور تولیدکننده
19 پارچه بشقاب غذاخوری، پیش‌دستی، قوری چای‌خوری، فنجان، نعلبکی دو نفر ایران

امتیاز کاربران

سرویس صبحانه خوری 14 پارچه کرامیکا مدل قلبی دو رنگ

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف اقلام سرویس مناسب برای کشور مبدا برند کشور تولیدکننده
14 پارچه بشقاب غذاخوری، پیش‌دستی، فنجان، نعلبکی، نمک‌پاش و فلفل‌پاش دو نفر ترکیه ایران
محدوده قیمت 1,500,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس صبحانه خوری 23 پارچه آی سرام مدل پیزا 2023

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

اقلام سرویس جنس ظروف مناسب برای قابلیت استفاده در نحوه شست‌وشو
پیش‌دستی، قوری چای‌خوری، فنجان، قندان، نمک‌پاش و فلفل‌پاش سرامیک دو نفر مایکروویو قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

امتیاز کاربران

سرویس صبحانه خوری 17 پارچه مدل 646

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف مناسب برای قابلیت استفاده در نحوه شست‌وشو نوع لعاب
17 پارچه دو نفر مایکروویو قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی داخل و بیرون لعاب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

صبحانه خوری 17 پارچه ایسرام مدل 4025

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف مناسب برای نحوه شست‌وشو
17 پارچه دو نفر قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

امتیاز کاربران

سرویس غذاخوری 26 پارچه گلدن اپال مدل دیوالی طرح شقایق

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف اقلام سرویس جنس ظروف مناسب برای سایر توضیحات
26 پارچه ظرف سالاد، دیس، بشقاب غذاخوری، بشقاب خورش‌خوری، پیش‌دستی اوپال شش نفر در این سرویس ابعاد ظروف متناسب با استفاده مصرف ...

امتیاز کاربران

سرویس صبحانه خوری 12پارچه آیسرام مدل AM115

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف مناسب برای قابلیت استفاده در نحوه شست‌وشو نوع لعاب
13 پارچه دو نفر مایکروویو قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی داخل و بیرون لعاب
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 3,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس غذاخوری 108 پارچه چینی زرین ایران سری شهرزاد مدل ورونا درجه یک

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف اقلام سرویس مناسب برای ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی
108 پارچه سوپ‌خوری، کاسه، دیس، بشقاب غذاخوری، بشقاب خورش‌خوری 12 نفر 67x55x51 سانتی‌متر 38000 گرم

امتیاز کاربران

سرویس صبحانه خوری 17 پارچه آی سرام مدل ریتا مات

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف اقلام سرویس جنس ظروف مناسب برای قابلیت استفاده در
17 پارچه بشقاب غذاخوری، پیش‌دستی، قوری چای‌خوری، فنجان، نعلبکی سرامیک دو نفر مایکروویو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس غذاخوری 32 پارچه شفر کد 1S3651

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف مناسب برای قابلیت استفاده در نحوه شست‌وشو کشور مبدا برند
32 پارچه شش نفر مایکروویو قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی ترکیه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس غذاخوری 89 پارچه یاسمن مدل رزگلد

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف اقلام سرویس جنس ظروف مناسب برای
89 پارچه سوپ‌خوری، کاسه، ظرف سالاد، سالادخوری، دیس چینی 12 نفر

امتیاز کاربران

سرویس صبحانه خوری 15 پارچه گونول مدل ماوی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

تعداد کلی ظروف اقلام سرویس جنس ظروف نحوه شست‌وشو کشور مبدا برند
14 پارچه دیس، پیش‌دستی، پیاله سرامیک شست‌وشو با دست و با ماشین ظرفشویی ترکیه
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا