خانه و آشپزخانهلوازم پذیرایی

25 مدل سینی پذیرایی زیبا و پرفروش + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید اینترنتی سینی پذیرایی

  • سینی پذیرایی یکی از لوازم ضروری و کاربردی در هر خانه است. این وسیله نیز همانند سایر لوازم خانه بایستی به برخی موارد و نکات موقع خرید آن توجه و دقت نمایید. تا در همین راستا بتوانید یک انتخاب هوشمند و صحیح را با توجه به نیازهای خود داشته باشید.
  • در این محتوا اقدام به بررسی تمامی اطلاعات و موارد مهم به هنگام خرید این محصول پرداخته ایم که با مطالعه ی آن می توانید به آگاهی و دانش کافی در مورد ویژگی ها و انواع این محصول دست یافته و همین طور اقدام به خرید اینترنتی نیز نمایید.
  • سینی پذیرایی به عنوان یکی از لوازم ضروری و کاربردی در هر آَشپزخانه به حساب می آید. از این وسیله ی پرکاربرد می توانید برای انتقال انواع نوشیدنی ها و غذاها بر روی میز غذاخوری خود استفاده کنید یا در مهمانی های خود از این وسیله جهت پذیرایی از مهمان ها می توانید استفاده نمایید.
  • امروزه به دلیل تنوع در مدل ها و طرح های گوناگون سینی پذیرایی در بازار فروش که بسیار شیک و فانتزی می باشند از این وسیله به عنوان تزیینات در دکوراسیون استفاده می شود. شما می توانید با خرید آن موجب ایجاد جلوه ی زیبا و شیک در آشپزخانه خود شوید. از آن جایی که این وسیله یکی از اصلی ترین و مهم ترین ظروف به هنگام میزبانی از مهمان است بایستی در انتخاب مدل و طرح آن نهایت سلیقه را به خرج دهید.
  • نام دیگر سینی همان طبق است و در واقع به ظرفی گفته می شود که دارای کناره های کوتاه می باشد که عمق آن نیز به نسبت کم می باشد. کاربرد آن از دیرباز جا به جایی انواع آشامیدنی و مواد غذایی می باشد. دلیل این لبه ها در سینی برای ممانعت از افتادن اشیاء رویی آن است.

انواع سینی پذیرایی

از نظر مدل:

  • سینی دسته دار: این مدل سینی ها از کاربرد فراوانی برخوردار هستند. این دسته ها موجب سهولت در جابجایی لوازم می شود. اکثر بانوان سعی در انتخاب این نوع مدل ها به دلیل زیبایی که این مدل نسبت به مدل های بدون دسته دارد بیشتر از سایر سینی های بدون دسته هستند.
  • سینی بدون دسته: همان گونه که از نام این سینی ها مشخص است, فاقد دسته می باشند. برای این که موقع جا به جایی دچار مشکل نشوید و بتوانید به راحتی مواد غذایی و نوشیدنی های خود را حمل کنید سعی کنید از نوع دسته دار این محصول را خریداری کنید چون علاوه بر استحکام کافی که دارند موجب سهولت در حمل و جا به جایی نیز می شود.

از نظر جنس:

  • ملامین: از این نوع سینی ها برای استفاده ی روتین روزمره استفاده می شود و به عنوان سینی پذیرایی محسوب نمی شود. این سینی ها به دلیل سبک و مقاوم بودنش محبوب همه ی خانم های خانه دار برای استفاده های روزمره می باشد.
  • فلزی: این نوع سینی ها مناسب ترین جنس برای خرید می باشد, و از آن برای سرو انواع نوشیدنی ها و غذاها استفاده می شود به دلیل اینکه این نوع از محصول دارای درخشندگی طبیعی می باشد و از مقاومت و دوام بالایی برخوردار می باشند. شستشوی این نوع از سینی ها بسیار راحت است.
  • چوبی: امروزه این سینی های پذیرایی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و از محبوبیت ویژه ای در بین افراد برخوردار می باشد. از این سینی پذیرایی به عنوان یک وسیله ی تزیینی نیز استفاده می شد چون موجب زیبایی خاصی به محیط می شود.
  • آینه ای: از این نوع سینی ها که بیشتر به عنوان یک وسیله ی دکوراتیو روی میز جهت ایجاد جلوه ی شیک و مدرن به میز استفاده می شود.

پرفروش‌ترین‌ مدل های سینی پذیرایی اینجاست

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سینی پذیرایی باید به آن ها توجه کنید

  • جنس سینی

باید حتما به هنگام خرید سینی پذیرایی به جنس آن توجه کافی داشته باشید تا از مقاومت و استحکام کافی برخوردار باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود و با خرج کردن سلیقه اقدام به انتخاب سینی نمایید.

سینی های سرو در مواد مختلفی مانند چوب، فلز، شیشه و پلاستیک موجود است. مزایا و معایب هر ماده را از نظر دوام، وزن، سبک و سهولت تمیز کردن در نظر بگیرید.

  • اندازه

اندازه سینی را با توجه به نیاز خود در نظر بگیرید. سینی بزرگتر ممکن است برای حمل چندین مورد مناسب باشد، در حالی که اندازه کوچکتر ممکن است برای وسایل ظریف تر یا فضاهای کوچکتر ایده آل باشد.

  • شکل

به دنبال شکلی باشید که با هدف استفاده شما مطابقت داشته باشد.

سینی های مستطیلی به دلیل تطبیق پذیری آنها محبوب هستند، در حالی که سینی های دایره ای یا بیضی شکل ممکن است برای جذابیت بصری آنها جذاب تر باشد.

سینی های مستطیلی شکل معمولاً برای پیش غذاها یا غذاهای اصلی استفاده می شود، در حالی که سینی های دایره ای یا بیضی شکل می توانند از نظر بصری جالب تر باشند و برای دسرها یا شیرینی ها مناسب باشند.

  • طراحی

طرحی را انتخاب کنید که متناسب با ترجیحات و دکور شما باشد، چه به دنبال ظاهری ساده و کلاسیک باشید و چه چیزی رنگارنگ تر و خلاقانه تر.

همچنین می‌توانید به دنبال سینی با ویژگی‌های اضافه‌شده مانند لبه‌های برجسته برای جلوگیری از لیز خوردن اقلام باشید یا پایه‌های سرو برای بلند کردن سینی از سطح.

  • لبه دار بودن سینی

لبه دار بودن سینی پذیرایی یکی از مواردی است که باید به هنگام خرید آن را در نظر بگیرید چرا که در صورت لبه دار بودن سینی موجب می شود تا وسایل در صورت جا به جایی از روی آن به زمین نیفتد.

  • محفظه ها

برخی از سینی های پذیرایی دارای محفظه هایی هستند که مواد غذایی مختلف را از هم جدا نگه می دارند و سرو غذاها یا غذاهای مختلف را آسان می کنند. در انتخاب سینی به این ویژگی توجه کنید.

  • رنگ

انتخاب رنگ کاملا یک موضوع سلیقه ای می باشد سعی کنید رنگ سینی پذیرایی خود را متناسب با سرویس پذیرایی که دارید خریداری کنید.

  • براق بودن سطح سینی

سعی کنید سینی هایی که دارای سطحی صیقلی و براق و عاری از هرگونه خط و خشی هستند را انتخاب نمایید. براق بودن سطح سینی رابطه ی مستقیمی با زیباتر دیده شدن آن دارد

  • دقت به دسته های سینی

اگر نیاز به جابجایی مکرر سینی دارید، به خرید سینی دسته دار فکر کنید. دستگیره ها پشتیبانی و راحتی را در حین نگه داشتن سینی فراهم می کنند.

سعی کنید سینی پذیرایی که تهیه می کنید از دسته های مقاوم برخوردار باشد چرا که محکم نبودن دسته های آن می تواند موجب ایجاد صدمه های زیادی مثل افتادن لوازم موجود در سینی شود.

  • نام تجاری

یک نام تجاری معتبر با سابقه اثبات شده محصولات با کیفیت بالا که نیازها و ترجیحات شما را برآورده می کند، انتخاب کنید.

  • قیمت سینی پذیرایی

قیمت ها را از فروشگاه های مختلف یا سایت های آنلاین مقایسه کنید تا مطمئن شوید که قیمت عادلانه و معقولی برای سینی سرو بر اساس اندازه، مواد و طراحی آن دریافت می کنید.

بودجه ای که برای خرید سینی پذیرایی در نظر گرفته اید تاثیر زیادی بر روی جنس و مدل آن می تواند داشته باشد.

  • نظرات

نظرات سایر خریدارانی که سینی های پذیرایی مشابه را خریداری کرده اند را بخوانید. این می تواند ایده خوبی از کیفیت، سبک و عملکرد سینی به شما بدهد.

  • شهرت برند و فروشنده

یک برند و فروشنده معتبر را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که کیفیت مورد نظر خود را دریافت می کنید و محصول به موقع و در شرایط خوب به دستتان می رسد.

  • سیاست بازگشت

به دنبال اطلاعات مربوط به سیاست بازگشت فروشنده و ضمانت باشید تا اطمینان حاصل کنید که در صورت وجود هرگونه نقص یا برآورده نکردن سینی، گزینه بازگرداندن سینی را دارید.

راهنمای نگهداری

  • سینی پذیرایی نیز همانند سایر لوازم خانه از راهنمای نگهداری خاصی برخوردار است.
  • با توجه به نوع و جنس آن راهنمای نگهداری از سینی متفاوت می باشد.
  • ولی توصیه ای که به عنوان راهنمای نگهداری سینی در مورد تمامی جنس های آن صدق می کند این است که سعی کنید زمان استفاده از آن محافظی بر روی کف آن بیندازید چرا که این کار موجب می شود تا خط و خشی بر روی آن نیفتاده و چای و سایر نوشیدنی ها بر روی سطح آن لک نیندازد.
  • همین طور سعی کنید از دستمالی مناسب جهت تمیز کردن و پاک کردن آن استفاده نمایید چرا که در صورت بدون پرز بودن و نرم بودن دستمال هیچ گونه لکه ای بر روی آن نمی ماند.
  • و همین موضوع موجب حفظ براقیت سینی شما می شود. حتی الامکان سعی کنید شستشوی آن را به وسیله ی ماشین ظرفشویی انجام ندهید.

جمع بندی خرید اینترنتی سینی پذیرایی

  • حالا احتمالا انواع مدل های سینی پذیرایی و مشخصات آنها را می شناسید و مطابق با سلیقه‌ و نیاز خود می دانید کدام مدل برای شما بهتر می باشد.
  • تیم گرین لیست امیدوار است راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز در دسته بندی لوازم سرو و پذیرایی برای خریدی مطلوب به شما کمک کرده باشد.
  • شما کاربران عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه با تیم تحریریه گرین لیست در ارتباط باشید و نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید. از اینکه برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید ممنون هستیم.
  • در ادامه تلاش کردیم چند محصول برتر را گردآوری کنیم تا شما عزیزان خرید راحت تری داشته باشید، تمامی این محصولات توانسته اند باکیفیت قابل توجهی نظر خریداران خود را جلب کرده اند.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 200,000 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

سینی دینیال مدل DINIAL0027

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول امکانات ظاهری جنس
30x20x4 سانتی‌متر 230 گرم مستطیل دستگیره آهن - روکش رنگ
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سینی چوبیس مدل مستطیل کد 36

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول جنس
36x23x2.5 سانتی‌متر 500 گرم مستطیل چوب

امتیاز کاربران

سینی چوبیس مدل مستطیل کد 37

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول جنس
37x28x2.5 سانتی‌متر 500 گرم مستطیل چوب

امتیاز کاربران

سینی سایان هوم مدل آینه ای پانیز 26

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول امکانات ظاهری جنس
26.3x26.3x5.5 سانتی‌متر 500 گرم مربع دسته ام‌دی‌اف
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

سینی ایکیا مدل BARBAR

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول جنس
30x30x30 سانتی‌متر 300 گرم مربع پی وی سی

امتیاز کاربران

سینی باران مدل جالیوانی بسته 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول امکانات ظاهری جنس
42x35x7 سانتی‌متر 900 گرم مستطیل دسته پلاستیک

امتیاز کاربران

سینی ایکیا مدل SOMMARFLOXکد44964

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
20x28x2 سانتی‌متر 80 گرم ملامین

امتیاز کاربران

سینی مدل کاکتوس 003

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول جنس
44x31x4 سانتی‌متر 330 گرم مستطیل استیل ضدزنگ
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

سینی مدل SQ-3239B مجموعه 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول جنس سایر توضیحات
36x24x2 سانتی‌متر 955 گرم مستطیل بامبو سینی مستطیل با عمق 1 سانتی متر ابعاد سایز کوچک:...

امتیاز کاربران

سینی سلینا مدل برگ کد 9223

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول جنس
47*27*5 سانتی‌متر 700 گرم مستطیل استیل

امتیاز کاربران

سینی سلینا مدل برگ کد 9233

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول جنس
38x32x5 سانتی‌متر 500 گرم دایره استیل

امتیاز کاربران

سینی ایکیا مدل 537

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول جنس
33x33x2 سانتی‌متر 300 گرم مستطیل ملامین
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سینی ایکیا مدل VARSIKLOJA

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول سایر توضیحات
33x33x3 سانتی‌متر 400 گرم مربع سینی به تنهایی برای سرو هم کاربردی است و هم تزئ...

امتیاز کاربران

سینی مدل 3128/133

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول امکانات ظاهری جنس
52x29x5 سانتی‌متر 940 گرم مستطیل پایه استیل

امتیاز کاربران

سینی ویکتوریا مدل ANB.V مجموعه 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول جنس سایر توضیحات
28x45x0.3 سانتی‌متر 600 گرم مستطیل استیل ابعاد سینی A : 28×0.3×45 سانتی متر وزن 600 گرم ...

امتیاز کاربران

سینی مدل پایه دار استیل کد 9236

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول امکانات ظاهری جنس
39x33x5 سانتی‌متر 700 گرم دایره پایه استیل
محدوده قیمت 1,000,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سینی پایه دار ایکیا مدل KLIPSK

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول امکانات ظاهری جنس
طول 56 عرض 36 ارتفاع 26 سانتی‌متر 1600 گرم مستطیل پایه پلاستیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سینی سافینوکس طرح گرد مدل 805

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول امکانات ظاهری جنس
33 × 33 سانتی‌متر 714 گرم دایره پایه استیل

امتیاز کاربران

سینی نگار مدل رز کد 313

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن شکل محصول امکانات ظاهری جنس
52x29x6 سانتی‌متر 1000 گرم مستطیل پایه استیل

امتیاز کاربران

سینی ایکیا مدل Romantisk

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد شکل محصول جنس سایر توضیحات
52x39 سانتی‌متر بیضی استیل - دارای طول 52 و پهنای 39 - ساخته از استیل با ر...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا