صوتی تصویری

راهنمای خرید رادیو با معرفی مدل های زیبا و باکیفیت + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید رادیو

رادیو یکی از رسانه های خبری می باشد که از دیرباز علاقه مندان زیادی را مجذوب خود نموده است. هر چند که این وسیله ارتباطی امروزه کمتر استفاده می شود اما هنوز نیز افراد زیادی به دنبال خرید آن می باشند.

با کمی جستجو در بازار مشاهده می نمایید که در حال حاضر این موارد با قیمت های گوناگون قابل تهیه هستند.

بهترین رادیو

خرید بهترین رادیوی جیبی به نوع کاربرد شما وابسته می باشد. اما توصیه می شود تا همواره مواردی را تهیه نمایید که بتوانند موج های کوتاه، بلند و متوسط را با هم پشتیبانی نمایند.

رادیوهایی که با نام رادیوهای sw در بازار وجود دارند می توانند این ویژگی را داشته باشند. قیمت این رادیوها نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بهترین مارک رادیو

امروزه رادیوهای زیادی در بازار وجود دارند که قیمت و ویژگی های آنان با یکدیگر متفاوت است. هر کدام از رادیوهای مذکور توسط برندهای متفاوتی نیز به بازار ارائه می شوند.

اگر قصد دارید تا کیفیت خوبی را از رادیو خود مشاهده نمایید، می توانید از برندهایی چون مارشال، سونی و پاناسونیک استفاده نمایید. قطعات رادیوهای ساخته شده توسط این برندها نیز در بازار وجود دارند.

خرید رادیو

در زمان خرید رادیو قطعا موارد متفاوتی را مشاهده می نمایید که بر روی قیمت تاثیر گذار هستند. به طور مثال رادیوهایی امروزه وجود دارند که دارای قابلیت اتصال usb هستند.

برخی از رادیوها باطری خور می باشند لذا می توانید آنها را به هر مکان که در نظر دارید با خود حمل نمایید. از همین رو حق انتخاب های زیادی خواهید داشت.

خرید رادیو جیبی

رادیوهایی که در بازار وجود دارند از لحاظ اندازه و سایز بسیار متفاوت می باشند. یکی از موارد پرکاربرد، رادیوهای جیبی هستند. این موارد وزن زیادی نداشته و به راحتی می توانید آنها را به هر مکانی با خود ببرید.

قیمت این گزینه ها به نسبت سایرین کمتر می باشد. رادیوهای جیبی باتری خور می باشند از همین رو نیاز به برق ندارند.

رادیو جیبی بسیار کوچک ، رادیوهای جیبی دارای انواع متفاوتی می باشند. این رادیوها قیمت کمی داشته و می توانند نیاز های اولیه افراد را برطرف نمایند.

البته باید در نظر داشته باشید که برد آنها محدود می باشد. برخی از انواع جیبی، شارژ بوده که کاربردی تر هستند. برندهای معتبری چون سونی و پاناسونیک اقدام به تولید این رادیوها می کنند.

رادیو جیبی شارژی ، رادیوهای شارژی یکی از انواع رادیوهایی می باشند که افراد زیادی از آنها استفاده می نمایند. پس از آنکه شما این رادیوها را برای یکبار شارژ نمودید می توانید بین 8 تا 12 ساعت بدون نیاز به برق از آنها بهره ببرید.

برخی از نمونه های موجود در بازار دارای قابلیت sd card می باشند. قیمت این رادیو ها به مراتب بیشتر از سایرین است.

رادیو جیبی قوی ، رادیوهای جیبی که امروزه تهیه می نمایید، باید حتما قابلیت پردازش فرکانس های بالا را داشته باشند. از همین رو توصیه می شود تا حتما مواردی را انتخاب نمایید که از طول موج های متفاوت پشتیبانی نمایند.

البته اگر نمونه های جیبی را برمی گزینید، حتما مواردی را انتخاب نمایید که وزن زیادی نداشته باشند.

قیمت رادیو بلوتوثی

برخی از رادیو های موجود در بازار از نوع بلوتوثی می باشند. شما می توانید این موارد را به راحتی به گوشی های هوشمند خود متصل نموده و از فرکانس آنها بهره ببرید. این موارد قیمت به مراتب بالاتری از نمونه های ساده دارند اما کاربردی تر می باشند.

فروش رادیو

امروزه برخی از افراد به دنبال فروش رادیوهای قدیمی می باشند. قیمت این موارد بالا و گزاف است زیرا آنها را به عنوان عتیقه جات در نظر می گیرند.

برای فروش یک رادیو لازم است تا حتما سال ساخت و ویژگی های آن را بدانید تا بتوانید قیمت مناسب برای رادیو خود در نظر بگیرید.

رادیو یک رسانه جمعی است که بیشتر افراد از آن برای گوش دادن به اخبار جهان استفاده می کنند. با پیشرفت تکنولوژی آپشن ها و قابلیت های جدیدی به این محصول اضافه شد به همین خاطر این وسیله کاربردی در لیست بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

راهنمای خرید اصولی به شما در این زمینه کمک می کند تا بتوانید باکیفیت ترین محصول را انتخاب نمایید.

امروزه از رادیو استفاده های گوناگونی می شود که شناخت و آگاهی بیشتر در این زمینه می تواند به شما در زمینه خرید این محصول کاربردی کمک کند.

اگر رادیو جز لیست پیشنهادی شما جهت خرید است، ما به شما توصیه می کنیم که در ابتدا نیاز خود را بشناسید و با در نظر گرفتن تمام جوانب، محصولی را انتخاب کنید که به پسند شما نزدیک تر است.

سفارش این کالا از طریق خرید اینترنتی برای افراد علاقه مند امکان پذیر است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با انواع مختلف رادیو و نکات مهم هنگام خرید آن آشنا کنیم.

آیا با کاربردهای رادیو آشنا هستید؟

  • یکی از کاربردهای این محصول، ارسال و فرستادن پیام بین کشتی ها و ناوگان های دریایی است.
  • اگر ماشین های پلیس و آتش نشانی یا حتی تاکسی بخواهند با مرکز ارتباط برقرار کنند به وسیله امواج رادیویی دوطرفه این کار صورت می گیرد.
  • امواج ارسالی از طریق رادیو باعث می شود که شما بتوانید برنامه مورد علاقه خود را از تلویزیون مشاهده نمایید.
  • ناگفته نماند که بسیاری از فضاپیماها یا هواپیماهای اسباب بازی به وسیله این امواج کنترل می شوند.

انواع رادیو

رادیوهایی که در بازار وجود دارند، دارای انواع متفاوتی هستند. برخی از نمونه هایی که بیشتر به چشم می آیند، رادیوهای جیبی، لامپی، ترانزیستوری، برقی، sw و … نام دارند. لازم است تا شما ابتدا بودجه و کاربرد خود را مشخص نموده و سپس بر اساس آنها اقدام به خرید کنید.

همانگونه که می دانیم این محصول در مدل ها و انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. آشنایی با انواع مختلف این محصول و سبک سنگین کردن آن باعث می شود تا تصمیم گیری شما در روند انتخاب بهترین مدل آسان تر شود. در ادامه به انواع مختلف این وسیله اشاره شده است:

  • رادیو لامپی چیست ؟

یکی از قدیمی ترین انواع رادیوهای موجود، رادیو لامپی می باشد. این نوع رادیو ها را می توان در دسته اولین رادیوها قرار داد. از لحاظ اندازه، سایز رادیوهای فوق بسیار زیاد است و اغلب افراد آن را به عنوان عتیقه در منزل خود نگهداری می نمایند. رادیوهای فوق در زمان قدیم نمی توانستند فرکانس های مختلف را به خوبی از یکدیگر تفکیک کنند.

  1. این مدل از قدیمی ترین محصول عرضه شده به بازار است.
  2. در ساخت این محصول از لامپ های خلا استفاده شده است. این لامپ ها نقش تقویت کننده سیگنال را به عهده دارند.
  3. امروزه استفاده از رادیو لامپی کمتر رواج دارد.
  4. این محصول در سایز بزرگ تولید و به بازار عرضه می شود.
  • رادیو ترانزیستوری

رادیو ترانزیستوری ،این رادیوها اولین رادیوهای پیشرفته ای می باشند که پس از رادیوهای لامپی وارد بازار شده اند. برای تهیه و ساخت این رادیو ها از قطعات الکترونیکی استفاده شده است.اغلب رادیوهای جیبی از این نوع می باشند.

در واقع رادیوهای کوچک که دارای برد کمی هستند از نوع رادیو های ترانزیستوری هستند. قیمت این رادیو ها نسبت به مدل های موجود دیگر بسیار کمتر است.

  1. پیشرفت فناوری و تکنولوژی باعث تغییرات زیادی در طراحی و همینطور ویژگی های انواع مختلف رادیوها شد. مدل ترانزیستوری یکی از مدل های جدید عرضه شده به بازار بعد از مدل لامپی است.
  2. بعد از اختراع ترانزیستور، این مدل از رادیو طراحی شد و در دسترس همگان قرار گرفت.
  3. سایز این رادیو در مقایسه با مدل لامپی بسیار کوچک است.
  4. مدل جیبی این رادیو به دلیل ابعاد آن به راحتی قابل حمل است.
  • رادیو دیجیتالی

  1. مدل دیجیتالی نوع جدید عرضه شده به بازار است که به گیرنده DAB هم مشهور است.
  2. کارایی این مدل از لحاظ عملکردی بیشتر از مدل های دیگر است.
  3. از ویژگی این محصول می توان به صدای با کیفیت عالی و تعداد کانال های بیشتر و… اشاره کرد.
  4. یکی از قابلیت های ویژه این مدل، ارائه پهنای باند بیشتر شبکه های رادیویی است.

رادیوها از لحاظ تعداد موج به چند دسته تقسیم می شوند؟

  • تک موج: دریافت سیگنال های درون شهری از طریق این موج یا FM صورت می گیرد.
  • دو موج: دریافت سیگنال های درون و بیرون شهری به وسیله موج های FM و AM صورت می  گیرد.
  • چند موج: دریافت سیگنال های خارج از کشور به وسیله موج SW است.

نحوه فعالیت رادیو های معمولی چگونه است؟

شما به عنوان خریدار در ابتدا باید بدانید رادیوها چگونه عمل می کنند و با آگاهی از این موضوع و مقایسه هر کدام از مدل ها با همدیگر جهت خرید آنها اقدام نمایید.

پس اگر می خواهید انتخاب موفقی در زمینه تهیه این محصول داشته باشید به اطلاعاتی که در اختیار شما می گذاریم توجه نمایید:

  • مدل های مختلفی از این محصول وجود دارند که به وسیله باتری کار می کنند.
  • نمونه های دیگر این محصول قابلیت اتصال به برق را دارند.
  • بعضی مدل های دیگر با عنوان رادیوی خورشیدی شناخته می شوند که بدون هیچگونه انرژی برق یا باتری فعالیت می کنند.

به نکات راهنمای خرید رادیو توجه کنید

  • به انواع مختلف محصولات عرضه شده به بازار توجه نمایید

در گام اول مشخص نمایید که چه نوع محصولی را جهت خرید مد نظر دارید. اگر در صدد خرید رادیوهای معمولی و استفاده از آنها در محیط کار یا منزل هستید سعی نمایید با شناخت کلی از معایب و مزایای هر کدام جهت خرید بهترین محصول اقدام نمایید.

  • تعداد امواج رادیویی محصول از مهمترین فاکتورهای مهم قبل از خرید محصول است

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم دریافت سیگنال به وسیله امواج رادیویی صورت می گیرد که به انواع مختلف  (FM) یک موج، (FM و AM) دو موج و (SW) چند موج تقسیم می شوند.

این امواج باعث می شوند که محصول مورد نظر شما بهترین عملکرد را در پخش صوتی داشته باشد. آگاهی از این موضوع مهمترین فاکتور قبل از انتخاب است.

  • به امکانات جانبی دستگاه توجه نمایید

امکانات جانبی محصول از تاثیرگذارترین فاکتورهای قبل از خرید است. اگر برای شما امکاناتی نظیر چراغ قوه، کابل AUX، اتصال بلوتوثی و… مهم است سراغ آن محصولی بروید که این ویژگی ها را برای شما فراهم می کند.

یکی از مهمترین سوالاتی که هنگام تهیه این وسیله کاربردی توسط خریدار مطرح می شود این است که آیا این محصول قابلیت پخش موسیقی را دارد یا خیر؟

  • حمل و نقل آسان و همینطور قیمت محصول از مهمترین معیارهای مورد توجه خریداران است

اگر شما قصد خرید رادیوهای معمولی را دارید، سعی نمایید سراغ آن دسته از محصولاتی بروید که به راحتی بتوانید از آنها در مکان های مختلف استفاده نمایید، زیرا تجربه نشان داده است که داشتن این ویژگی از مهمترین علت های خرید این محصول توسط خریداران است.

حتی الامکان سعی نمایید با در نظر گرفتن همه جوانب و تخصیص بودجه مورد نظر خود جهت تهیه محصول اقدام نمایید.

راهنمای نگهداری از رادیو

  • جهت استفاده از دستگاه به هیچ عنوان پیچ دستی جهت تنظیم موج را زیاد باز و بسته نکنید، در غیر اینصورت باعث استهلاک آن می شود.
  • هر گونه نویزی ممکن است روند فعالیت دستگاه را با مشکل مواجه نماید، جهت جلوگیری از این مشکل، وسایلی که باعث پارازیت می شوند را از دستگاه دور نگه دارید.
  • به هیچ عنوان صدای دستگاه را تا بالاترین حد ممکن افزایش ندهید، زیرا این کار باعث آسیب به اسپیکر می شود.

دوستان عزیز ما در گرین لیست به صورت مداوم در حال بررسی جدیدترین محصولات موجود در بازار و تکمیل مقالات هستیم، شما عزیزان می توانید با نظرات خود ما را در این مسیر یاری نمایید و ایده های جالبی به ما بدهید.

در پایان راهنمای امروز سعی کردیم باکیفیت ترین و ارزان ترین مدل های موجود را برای شما لیست کنیم تا با مقایسه آنها خرید مطمئنی داشته باشید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: راهنمای خرید رادیو با معرفی مدل های زیبا و باکیفیت + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

رادیو جوک مدل H011U

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن امکانات و قابلیت‌ها منبع انرژی درگاه‌های ارتباطی
13x8x4 سانتی‌متر 250 گرم باتری شارژی قوی ( بدون نیاز به باتری قلمی ) دار... باتری پورت USB
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو ضبط واسپیکر یوگان مدل YG-011U

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها امواج دریافتی
11x7x2 سانتی‌متر 207 گرم کابل شارژ قابلیت پخش موزیک با پورت USB و کارت حافظه FM
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو جوک مدل Reliable

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها امواج دریافتی
12x7 سانتی‌متر 150 گرم باتری کتابی کابل USB شارژ قدرت ورودی : 3w قدرت : 5v پخش کننده موزیک ، رادیو FM
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو طرح کلاه مدل TB

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن امکانات و قابلیت‌ها امواج دریافتی منبع انرژی
8*5*5 سانتی‌متر 250 گرم حمل آسان سبک جیبی FM، AM باتری
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو وستر مدل TB WS3138

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول فناوری‌های ارتباطی امواج دریافتی
14*5*7 سانتی‌متر 280 گرم کابل شارژ و کابل AUX بلوتوث FM
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

رادیو گولون مدل RX-8866BT

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی
13x4x8 سانتی‌متر 280 گرم کابل شارژ-باتری سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی IOS,Android, Windows بلوتوث
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو ام اف سی مدل M-10BT

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی
6x3813 سانتی‌متر 160 گرم کابل شارژ USB بند نگهدارنده مخصوص برای حمل آسان امواج دریافتی: FM/AM نوع اتصال: فلش مموری، کارت... بلوتوث، پورت USB
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو ام اف سی مدل M-20BT

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی
6X3X12 سانتی‌متر 160 گرم کابل شارژ USB بند نگهدارنده مخصوص برای حمل آسان امواج دریافتی: FM/AM نوع اتصال: فلش مموری، کارت... بلوتوث، پورت USB
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو ان ان اس مدل NS-8106S

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی
12X5X8 سانتی‌متر 250 گرم کابل شارژ USB بند مخصوص برای حمل آسان امواج دریافتی: FM/AM/SW1-6 نوع اتصال: فلش مموری... بلوتوث، پورت USB
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو گولون مدل RX-608ACW

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امواج دریافتی منبع انرژی
15.8×10.5×5.5 سانتی‌متر 460 گرم - سیم دوشاخه ( در داخل جاباتری قرارداده شده است ) FM، AM، SW، SW2، TV باتری و آداپتور
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

رادیو بلوتوثی گولون مدل RX-381BT

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی
16x10x8 سانتی‌متر 570 گرم بندجهت اتصال به رادیو و حمل راحت تر کابل جهت شارژ پخش موسیقی با Bluetooth,USB,SD,MicroSD قابلیت د... بلوتوث
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو گولون مدل RX-BT618

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی
18x10x11 سانتی‌متر 400 گرم باتری شارژی کابل شارژ پشتیبانی از موج های FM,AM,SW پشتیباتی از رم و ف... بلوتوث
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو ان ان اس مدل NS-8101BT

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی
14X7X9 سانتی‌متر 300 گرم کابل شارژ USB MICRO SD -قابلیت گیرندگی 3 موج رادیو FM,SW,AM - قابلیت پ... بلوتوث، پورت USB
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو پاکسینگ مدل K3BTS

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی
11X8X16 سانتی‌متر 200 گرم کابل شارژ USB باتری قابل شارژ - رادیو واسپیکر - دارای پنل خورشیدی - دارای چرا... بلوتوث، پورت USB
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو گولون مدل RX-BT086

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها امواج دریافتی کارت حافظه قابل اتصال
16x8x10 سانتی‌متر کابل برق بند آویز پورت usb - درگاه حافطه - بلوتوث - AUX - رادیو F... SW، FM، AM Micro SD
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

رادیو مییر مدل M-115BT

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی
23x15x10 سانتی‌متر 1180 گرم ریموت کنترل کابل برق شهر -قابلیت گیرندگی 3 موج رادیو FM,SW,AM - قابلیت پ... بلوتوث
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو فپه مدل FP-1972BT

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی
11X7X17 سانتی‌متر 300 گرم کابل برق مستقیم شهری امواج دریافتی FM/AM/SW نوع اتصال: فلش مموری، کا... بلوتوث، پورت USB
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو گولون مدل RX-BT628

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی
10x11x18 سانتی‌متر 400 گرم باتری شارژی کابل شارژ پشتیبانی از موج های FM,AM,SW پشتیباتی از رم و ف... بلوتوث
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو مدل M-520BT-S

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن امواج دریافتی کارت حافظه قابل اتصال منبع انرژی
19x4x12 سانتی‌متر 745 گرم FM، AM، SW Micro SD باتری و آداپتور
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو گولون مدل RX-BT1112S

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی
12.5×8.5×16.5 سانتی‌متر 700 گرم باتری لیتیوم 18650 رادیو واسپیکر -- دارای پنل خورشیدی به ابعاد 11×... پورت USB
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

رادیو گولون مدل RX-BT88

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی امواج دریافتی
20x11x23 سانتی‌متر 900 گرم جنس بدنه از پلاستیک و چوب، دارای آنتن اکسترنال ... پورت USB، بلوتوث SW، SW2، FM، AM
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو گولون مدل RX-BT89

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی
28x11x20 سانتی‌متر 900 گرم کابل برق دوشاخه جنس بدنه از پلاستیک و چوب، دارای آنتن اکسترنال ... بلوتوث
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو گولون مدل RX-BT89SQ

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی امواج دریافتی کارت حافظه قابل اتصال
جنس بدنه از پلاستیک و چوب، دارای آنتن اکسترنال ... بلوتوث SW، SW2، FM، AM Micro SD

امتیاز کاربران

رادیو جیبی پاناسونیک مدل RF-P50D

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها امواج دریافتی
6.95 × 2.97 × 11.74 سانتی‌متر 111 گرم -هدفون -دفترچه راهنما - تیونر دیجیتال جدید مجهز به AFC -توان خروجی (R... FM، AM
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

رادیو کیمای مدل MD-1909BT

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن اقلام همراه محصول امکانات و قابلیت‌ها فناوری‌های ارتباطی
25x17x10 سانتی‌متر 1167 گرم کابل شارژ قابلیت پخش موزیک با کارت حافظه و USB دارای ورود... بلوتوث
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا