لوازم کوهنوردی و کمپینگوسایل سفر

45 مدل دوربین تک چشمی باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید اینترنتی بهترین دوربین تک چشمی ( خرید دوربین شکاری )

دوربین تک چشمی ، گاها به این محصول یک دستگاه تلسکوپی همه کاره نیز می گویند که تصاویر بزرگ شده ای از اجسام دور را ارائه می دهد.

در حالی که برخی افراد دوربین تک چشمی را به عنوان نیمی از دوربین های دو چشمی توصیف می کنند، حقیقت این است که تک چشمی در مقایسه با سایر ابزارهای نوری مزایای بیشماری دارد.

تک چشمی ها بسیار فشرده، سبک و قابل حمل هستند. علاوه بر این، متخصصان از دوربین‌های تک‌چشمی دید در شب حمایت می‌کنند، زیرا داشتن یک چشم آزاد برای بررسی محیط می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.

توجه داشته باشید که تک چشمی ها در موقعیت های مختلفی مانند شکار، مراقبت، مطالعه و حتی رصد ستارگان استفاده می شوند.

جالب اینجاست که تاریخچه دوربین تک چشمی ها با سایر دستگاه های ذره بینی در یک زمان است. باید توجه داشته باشیم که اولین تلسکوپ در قرن هفدهم اختراع گردید، حال یک دوربین تک چشمی در قرن نوزدهم ساخته شد.

یکی از پیشرفت‌های اصلی در فناوری لنز که طراحی تک‌چشمی‌های مدرن را تقویت کرد، استفاده از سیستم‌های نصب منشور برای اصلاح جهت‌گیری تصویر بود که در سال 1854 توسط ایگنازیو پورو و ژان ژرژ هافمن راه‌اندازی شد.

نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت دوربین تک چشمی

اگرچه هنگام جستجوی یک ذره بین معمولاً تک چشمی ها نادیده گرفته می شوند، اما حقیقت این است که تک چشمی ها ابزارهای ارزشمندی هستند که می توانند در موقعیت های مختلفی مانند مشاهدات دریایی، نظارت، پیاده روی، شکار و حتی رصد ستارگان مورد استفاده قرار گیرند.
با این وجود، با توجه به تنوع گسترده محصولات نوری و رقبای موجود در بازار، انتخاب یک دوربین تک چشمی می تواند یک کار دلهره آور به خصوص برای مبتدیان باشد. از همین رو توصیه می شود تا حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • الزامات

قبل از خرید یک دستگاه دوربین تک چشمی، کاربران باید تصمیم بگیرند که: اولا، از آن برای چه هدفی استفاده می کنند (به عنوان مثال، تماشای ستارگان، شکار، و غیره) – دوما، در کجا از آن استفاده کنند (به عنوان مثال، سفرهای پیاده روی).

در واقع، انتخاب اصلی که کاربران باید انجام دهند، بین دوربین دوچشمی و تک چشمی است. در حالی که دوربین های دوچشمی برای استفاده با دو چشم استفاده می شوند.

تک چشمی ها برای استفاده با یک چشم مناسب هستند که برای افرادی که مشکلات بینایی دارند بسیار مفید است. علاوه بر این، همانطور که در بالا گفته شد، تک‌چشمی‌های دید در شب بسیار پرکاربرد هستند، زیرا دید در شب فرد را از بین نمی‌برند و به یک چشم اجازه می‌دهند تا محیط اطراف را بررسی کند.

  • مشخصات فنی

تک چشمی ها تصاویر را با تمرکز نور از طریق لنزها و منشورها، با سیستم های منشوری که منجر به طراحی های سبک و فشرده می شوند، بزرگ می کنند.

دو مورد از مشخصات اصلی که باید در نظر بگیرید، بزرگنمایی و قطر لنز است. توجه داشته باشید که بزرگنمایی کمتر میدان دید بیشتری را فراهم می کند.

معمولاً تلسکوپ ها به دستگاه هایی با بزرگنمایی بیش از 20 برابر و دیافراگم 60 تا 90 میلی متر گفته می شوند که امروزه در بازار نیز انواع متفاوتی از آنها وجود دارد. توجه داشته باشید که تلسکوپ ها معمولاً به یک پایه (به عنوان مثال، سه پایه) نیاز دارند.

  • قیمت دوربین تک چشمی

با توجه به تنوع گسترده محصولات نوری، انتخاب یک واحد قدرتمند اما مقرون به صرفه می تواند چالش برانگیز باشد. بزرگنمایی، دیافراگم و مواد مورد استفاده سه عامل اصلی هستند که بر هزینه کل تأثیر می گذارند.

معمولاً تک‌چشمی‌ها ارزان‌تر از دوربین‌های دوچشمی هستند و نگهداری آن‌ها راحت‌تر است. لوازم جانبی مانند مچ بند یا بند گردن، به ویژه برای پیاده روی، شکار و هر ماجراجویی در فضای باز باید در نظر گرفته شود.

  • قدرت تک چشمی خوب جه میزان است

اولین چیزی که در انتخاب دوربین تک چشمی باید به آن توجه کرد قدرت یا بزرگنمایی آن است. یک تک چشمی معمولاً دارای بزرگنمایی 6 برابر تا 10 برابر است.

بزرگنمایی بیشتر به شما امکان می دهد با جزئیات بیشتری تصاویر را ببینید. قیمت تک چشمی های 9x یا 10x معمولا کمی بیشتر از نمونه های 6x یا 8x است. خوبی یک تک چشمی این است که شما فقط با نیمی از اندازه دوربین دوچشمی قدرت یکسانی دارید.

  • اندازه لنز مناسب چقدر است

اگر به مشخصات یک چشمی نگاه کنید، همیشه دو عدد خواهید دید. مثلاً 8×25. عدد اول نشان دهنده قدرت آن (8x) و عدد دوم اندازه لنز آن (25 میلی متر) است.

یک تک چشمی معمولاً دارای عدسی بین 20 تا 42 میلی متر است. یک لنز بزرگتر به شما امکان می دهد نمای وسیع تری را ببینید. نکته منفی این است که هر چه لنز بزرگتر باشد، تک چشمی شما سنگین تر و حجیم تر خواهد بود.

  • اندازه و وزن دوربین تک چشمی

به طور کلی تک چشمی 8×25 یا 10×25 یک دوربین تک چشمی جمع و جور و جیبی در نظر گرفته می شوند. آنها به راحتی در جیب شما جا می شوند و به راحتی قابل حمل هستند. این نوع تک چشمی معمولا با یک کیف حمل کوچک عرضه می شود.
به یاد داشته باشید که انتظار عملکرد بیش از حد از یک تک چشمی جیبی 8×25 یا 10×25 نداشته باشید.

این تک چشمی های کوچک قدرت خوبی دارند اما به دلیل لنز کوچکشان دید بسیار محدودی نیز ارائه می دهند. شما باید ابتدا سوژه خود را شناسایی کنید و سپس از تک چشمی به روش “نقطه و شلیک” استفاده نمایید.

استفاده از این دوربین ها به دلیل کاسه چشم بسیار کوچک ممکن است دشوار باشد. اگر می‌خواهید از یک تصویر عریض‌تر، واضح‌تر و روشن‌تر لذت ببرید، باید همیشه یک چشمی 30 تا 42 میلی‌متری را انتخاب کنید.

با مهمترین اصطلاحات یک خرید اینترنتی موفق که باید آنها را بررسی کنید، آشنا شوید

  • دوربین تک چشمی

دوربین تک چشمی یکی از انواع دوربین های پرکاربردی است که می توان در سفرها یا شکار به همراه برد. از آنجا که از لحاظ اندازه، این دوربین ها کوچک می باشند لذا حمل نمودن آنها نیز آسان است.

می توان این دوربین ها را یک تلسکوپ همه کاره نیز در نظر گرفت که بسیار فشرده و کارآمد می باشند.

تک چشمی ، دوربین های تک چشمی بر خلاف دوربین های دوچشمی قدرت زوم بیشتری دارند. آنها اغلب از دو عدد لنز استفاده استفاده می کنند. به همین دلیل قدرت فوکوس بالایی ارائه می نمایند.

این دوربین ها برای تنظیم تصویر بر روی سوژه از دو پیچ مختلف استفاده می کنند. شما می توانید کانون و فاصله کانونی را با آنها تنظیم کنید.

  • دوربین شکاری تک چشمی

تمام افرادی که به شکار علاقه دارند؛ باید از یک دوربین شکاری با کیفیت استفاده نمایند. این بین نمونه های تک چشمی چون وزن و ابعاد کمتری دارند، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

از این دوربین ها برای بزرگ نمودن اجسام دور می توان بهره برد. نوع لنز آنها نیز منشوری می باشد که کیفیت خوبی در مشاهده تصاویر ارائه می نمایند.

دوربین شکاری تک چشم ، دوربین شکاری تک چشمی، اندازه  و وزن کمی دارد. بسیاری از افراد از این مورد برای مشاهده اطراف، در زمان شکار استفاده می نمایند.

به کمک این دوربین ها به راحتی می توانید پرندگان و .. را تشخیص دهید. همچنین امکان شناسایی انواع رنگ ها وجود دارد. با استفاده از دوربین های مذکور طبیعت گردان به راحتی از مشاهده طبیعت لذت می برند.

  • قویترین دوربین شکاری تک چشمی

دوربین های شکاری دارای قدرت زوم بالایی می باشند. این موارد کیفیت رنگی عالی دارند و برای دید در شب نیز کاربردی هستند. در زمان خرید این دوربین ها باید به لنز و مشخصات دوربین خود بسیار دقت نمایید.

دوربین ها به هیچ وجه نباید دارای تصویر منشوری باشند. از همین رو بزرگنمایی و قطر لنز حائز اهمیت است.

  • دوربین یک چشمی

در زمان خرید دوربین تک چشمی باید دقت داشته باشید که دوربین شما چه مشخصاتی دارد. بسیاری از اشخاص که دارای مشکلات بینایی می باشند، از دوربین های تک چشمی استفاده می نمایند.

این دوربین ها زوم را آسان می کنند لذا به راحتی می توانید بر روی سوژه خود فوکوس کنید. از دوربین های تک چشمی برای بررسی محیط اطراف استفاده می شود.

  • دوربین تک چشمی ارزان

امروزه دوربین های تک چشمی موجود در بازار دارای انواع متفاوتی هستند که قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. فاکتورهایی چون وزن، اندازه، لنز و نوع کاربرد می تواند بر روی قیمت تاثیر بگذارد.

بسیاری از افراد دوربین های مذکور را با نام دوربین های شکاری می شناسند که با آنها می توانند آسمان را نیز کنکاش نمایند.

  • بهترین دوربین تک چشمی

دوربین های تک چشمی بسیاری در بازار وجود دارند اما انتخاب بین آنها به کاربرد و هدف شما وابسته است که کدام گزینه را مناسب بدانید. به طور مثال برخی از افراد نیاز دارند تا در شب از این موارد بهره ببرند.

در این شرایط دوربین دید در شب عالی است. البته قیمت این موارد نیز به نسبت سایرین بیشتر می باشد.

  • دوربین دید در شب تک چشمی

باید توجه داشته باشید که هر جسمی می تواند از خود نور منتشر نماید. دوربین های تک چشمی دید در شب می توانند بازتاب نور را دریافت نمایند. از این دوربین ها بیشتر برای فعالیت های امنیتی استفاده می گردد.

شما می توانید افراد و انواع اشیا را از فاصله دور مشاهده نمایید. این موارد را با نام دوربین شکاری نظامی نیز می شناسند.

  • دوربین تک چشمی دید در شب

این دوربین ها می توانند به صورت حرارتی باشند یا از تکنولوژی مادون قرمز استفاده نمایند. آنها دارای طیف رنگی گسترده ای هستند و دید مناسب را با قطر لنز بالایی که دارند فراهم می آورند.

وزن یک دوربین دید در شب حدود 200 گرم می باشد. در زمان خرید این دوربین ها باید حتما به نوع منشور آنها نیز دقت داشته باشید.

  • دوربین تک چشمی دید در شب و روز bushnell 16×52

این دوربین تک چشمی دارای پوشش از جنس مولتی کوتد است. از همین رو می تواند تا 80 درصد دید را در شب برای افراد فراهم آورد.

لنز این دوربین ضد بخار است لذا به راحتی خواهید توانست در روزهای بارانی نیز از آن بهره ببرید. استفاده طولانی مدت از این دوربین هیچگونه سردردی ایجاد نمی کند.

  • دوربین تک چشمی قوی

دوربین های تک چشمی قوی، دارای بزرگنمایی زیادی هستند. برای اینکه این دوربین ها تصاویر با کیفیت ارائه دهند از لنز های مختلفی استفاده می نمایند. لنزهای منشوری یکی از پرکاربردترین لنزها هستند.

با این این دوربین ها می توانید تمام اجسام موجود در فاصله دور یا نزدیک خود را به راحتی مشاهده نمایید. بازه قیمتی این دوربین ها گسترده است.

  • دوربین تک چشمی اسباب بازی

دوربین های تک چشمی اسباب بازی نیز امروزه نظر پسر بچه های زیادی را به خود جلب می کنند. این موارد اغلب دارای ساختار پلاستیکی هستند که درون آنها دو لنز قرار داده شده است.

با تکان دادن پیچ ها می توان فاصله کانونی و دید را تنظیم نمود. قیمت این موارد به نسبت ارزان می باشد.

  • دوربین تک چشمی با زوم بالا

این دوربین ها دارای ظرفیت بینایی بالایی هستند. در واقع آنها قابلیت دید چند برابری به نسبت دوربین های معمولی ارائه می دهند.

از لحاظ اندازه و وزن نیز باید در نظر داشته باشید که تفاوت چندانی با دوربین های معمولی ندارند. از این موارد اغلب برای دیدن آسمان یا شکار استفاده می شود.

  • دوربین تک چشمی کوچک

دوربین های تک چشمی کوچک از آنجا که وزن بالایی نداشته و فضای زیادی را نیز اشغال نمی نمایند لذا گزینه خوبی می باشند که از آنها برای طبیعت گردی و سفر استفاده نمود.

دوربین تک چشمی خوب می باشد که بتوانید از آن در نور کم بهره ببرید. البته دوربین های دید در شب به مراتب قیمت بالایی دارند و تخصصی تر می باشند.

  • دوربین تک چشمی کومت

کومت برندی است که دوربین های تک چشمی آن علاقه مندان زیادی را به سمت آنها جلب نموده است. این دوربین ها خیلی سنگین نمی باشند لذا می توان به راحتی آنها را در محل های مختلف با خود حمل نمود.

برای افرادی که فعالیت حرفه ای انجام می دهند، این مورد بسیار کاربردی می باشد. البته قیمت این دوربین ها نیز به نسبت گران است.

  • راهنمای خرید دوربین تک چشمی

دوربین های تک چشمی زیادی در بازار وجود دارند که ویژگی هر کدام از آنها نیز خاص می باشد. برخی از افراد به بزرگنمایی زیادی نیاز دارند، اما برخی دیگر برای کارهای عمومی به دوربین نیازمند می باشند.

به صورت کلی اگر قصد ندارید تا هزینه زیادی برای دوربین پرداخت کنید، می توانید مواردی را خریداری کنید که بزرگنمایی 8 تا 10 برابری ارائه می دهند.

  • دوربین تک چشمی کومت مدل 13×50

این دوربین تک چشمی برای افرادی که در طبیعت زمان خود را سپری می نمایند، کاربردی است. دوربین های مذکور دارای قدرت بزرگنمایی بالایی هستند. کیفیت رنگی آنها نیز عالی است.

شما می توانید به راحتی آنها را بر روی سه پایه نصب کرده و اقدام به رصد نمایید. زاویه دید این دوربین ها حدود 45 درجه می باشد.

  • دوربین تک چشمی کومت مدل 13×50 bk7

این دوربین تک چشمی، یکی از دوربین های تلسکوپی قدرتمند است. به کمک آنها می توانید به راحتی آسمان شب، حیات وحش و طبیعت را مشاهده نمایید.

دوربین های مذکور دارای بزرگنمایی 13 برابر و لنز منشور پرو BK7 هستند. نوع اپتیک در این دوربین تک چشمی از نوع آکروماتیک است. این مورد یکی از کاربردی ترین دوربین های موجود است.

  • دوربین تک چشمی کومت مدل 40×60

این دوربین که در دسته دوربین های تک چشمی کوچک دسته بندی می شود، وزن کمی دارد. ویژگی های خاص دوربین فوق آن را منحصر بفرد نموده است.

به طور مثال نوع لنز آن دوطرفه مولتی کوتد می باشد. شما می توانید در زمان بارندگی و شرایط نامساعد جوی نیز از آن استفاده نمایید.

  • دوربین تک چشمی کومت مدل 60×21

از لحاظ ظاهری این دوربین تک چشمی بسیار شبیه به چراغ قوه می باشد. قطر دهانه آن حدود 21 میلی متر و وزن آن 57 گرم است. باید توجه داشته باشید که دوربین فوق می تواند تا 10 برابر بزرگنمایی را ارائه نماید.

برای حمل و نقل بهتر این دوربین تک چشمی، به آن یک بند نیز متصل نموده اند که از نوع مچی می باشد.

  • دوربین تک چشمی بوشنل

برند بوشنل یکی از برندهای خوب و عالی می باشد که اغلب افراد که به دنبال خرید دوربین های تک چشمی هستند به سراغ آن می روند. این دوربین ها توانایی جذب نور را دارند.

از این موارد برای رصد ستاره ها، شکار و دید در شب می توان بهره برد. باید توجه داشت که قطر چشمی آنها بسیار بزرگ است از همین رو دید راحتی را فراهم می آورند.

  • دوربین تک چشمی بوشنل 35*95

از لحاظ اندازه، این مورد از دوربین های تک چشمی بسیار کوچک هستند. آنها برای فعالیت های معمولی عالی می باشند.

سطوح عملکردی آنها متفاوت است اما اغلب مسافران، کوهنوردها، علاقه مندان به طبیعت و … از آنها استفاده می کنند. اندازه این دوربین ها بسیار کوچک می باشند و می توان به راحتی آنها را در جیب قرار داد.

  • دوربین تک چشمی بوشنل مدل 40×60

بسیاری از افراد این دوربین را با نام دوربین شکاری می شناسند. دوربین های مذکور قادر هستند تا جزئیات زیادی از اشیا یا افراد را از فاصله دور بازگو کنند.

معمولا این برند از لنزهای منشوری برای دوربین های خود استفاده می نماید که دارای کیفیت بالایی هستند. باید توجه داشت که نوع فوکوس در دوربین های مذکور از نوع مرکزی می باشد.

دوربین تک چشمی بوشنل 40×60 ، یکی از دوربین های تک چشمی پرطرفدار در بازار این مدل می باشد. دوربین فوق می تواند بزرگنمایی تا حدود 20 برابر بزرگتر داشته باشد.

البته این دوربین ها توانایی زوم نمودن ندارند. قطر چشمی دوربین در آنها حدود 10 میلی متر است.

  • دوربین تک چشمی تلسکوپی

همانگونه که از نام این دوربین می توان متوجه شد، قدرت بزرگنمایی زیادی دارد. عملکرد این دوربین ها نیز متفاوت می باشد. معمولا این دوربین ها با لنزهای مختلف ارائه می شوند. لذا بزرگنمایی آنان متفاوت است.

این مورد اغلب توسط کوهنوردان و افرادی که گلف بازی می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر در فضای باز استفاده می شوند.

  • عینک ذره بینی با قدرت 20 برابر

دوربین تک چشمی همانند یک عینک ذره بینی عمل می نماید که قادر است تا 20 برابر اشیا را بزرگتر نشان دهد. از این دوربین ها برای انجام فعالیت های نظامی و شکار استفاده می شود.

به کمک دوربین های فوق امکان شناسایی افراد و مشاهده اشیا از فاصله دور وجود دارد.

خرید دوربین تک چشمی

در زمان خرید دوربین تک چشمی باید دقت داشته باشید که وزن آنها بسیار کم باشد و بتواند طیف گستره ای از محیط ها را پوشش دهد.

برخی از موارد دارای سه پایه هستند که می توانند به راحتی بر محیط مسلط شوند. لازم است تا در حین خرید به ناحیه دید دوربین نیز دقت کرد.

دوربین تک چشمی امروزه در حوزه های مختلف همچون شکار، جنگل بانی و … مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر خرید این دوربین ها دارای باید ها و نباید های بسیاری است که لازم است به آن توجه داشته باشید.

از همین رو در این مقاله قصد داریم تا یک راهنمای خرید آنلاین کامل را در اختیارتان قرار دهیم که به کمک آن بتوانید بهترین خرید خود را انجام دهید.

قیمت دوربین تک چشمی

قیمت دوربین های تک چشمی با توجه به ویژگی هایی که ارائه می دهند، متفاوت است. برخی از دوربین ها از اشعه مادون قرمز برای دید در شب استفاده می نمایند، هزینه این موارد بالا می باشد.

برخی دیگر دارای امکانات مسیریابی هستند و به مراتب گران تر نیز می باشند. لذا قیمت یک دوربین تک چشمی به ویژگی ها و مشخصات آن وابسته است.
در پایان راهنمای خرید آنلاین امروز در دسته بندی ورزش و سفر برترین و باکیفیت ترین مدل های موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم بد نیست خصوصیات آنها را با هم مقایسه کنید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 45 مدل دوربین تک چشمی باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 400,000 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی بوشنل مدل DAY 16X

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه میدان دید (در 1000 یارد) گستره بزرگنمایی
15x5x4 سانتی‌متر 227 گرم 40 میلی متر 131 از 7 تا 15 برابر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی بوشنل مدل KL1040

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی گستره قطر دهانه
16x8x6 سانتی‌متر 250 گرم 40 میلی متر 10 برابر تا 50 میلی متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی بوشنل مدل 16X52

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
5x5x15 سانتی‌متر 223 گرم 52 میلی متر 16 برابر 8.25
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی مدل 13-2401

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
55×55×145 سانتی‌متر 285 گرم 52 میلی متر 16 برابر 8000
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی کومت مدل 40X60 CO-20

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
15x5.5x5.5 سانتی‌متر 242 گرم 40 میلی متر 10 برابر 131
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی مدل 8X20mm

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی نوع منشور
72x35x40 سانتی‌متر 42 گرم 20 میلی متر 7 برابر Roof
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی بوشنل مدل 40x60

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
14x8x5 سانتی‌متر 200 گرم 60 میلی متر 40 برابر 96
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی نیکولا مدل Nik7-18

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن میدان دید (در 1000 یارد) نوع منشور گستره قطر دهانه
2x2x10 سانتی متر سانتی‌متر 650 گرم گرم 147 Roof تا 50 میلی متر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی کومت مدل 40X60

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه میدان دید (در 1000 یارد) گستره بزرگنمایی
15x7x5 سانتی‌متر 277 گرم 40 میلی متر 131 از 7 تا 15 برابر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین دوچشمی گرین لاین مدل Shark

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
14x12x3 سانتی‌متر 170 گرم 25 میلی متر 8 برابر 131 متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین تفنگ مدل 4x20 ZT

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
27x3x4 سانتی‌متر 100 گرم

امتیاز کاربران

تک پایه دوربین پلوز مدل Extension Rod

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن سایر مشخصات بیشینه تحمل وزن بیشینه ارتفاع طول در هنگام بسته بودن
116 گرم برند: PULUZ / مدل: Extension Rod / جنس: آلیاژ آ... 5 کیلوگرم 30 سانتی‌متر 19
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی زیتازی مدل 25X30 LUXURY EDITIONS

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
20x6x8 سانتی‌متر 155 گرم 30 میلی متر 25 برابر .
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی مدل مونوکولار 40X60

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
15.5x5.5x8.5 سانتی‌متر 280 گرم 40 میلی متر 12X40 برابر 1500m/9500m
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین دوچشمی کومت مدل BINO 10X

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
10x5x12 سانتی‌متر 255 گرم 25 میلی متر 10 برابر 114
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین دوچشمی کومت مدل CO 80X80

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
20x18x6 سانتی‌متر 672 گرم 50 میلی متر 10 برابر 168
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی کومت مدل 15-40X50

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
24x19x5 سانتی‌متر 503 گرم 50 میلی متر 15x-40x برابر 126FT/1000YDS
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی سلسترون مدل SCDT-1042 10X42

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
10x7x7 سانتی‌متر 350 گرم 42 میلی متر 10 برابر 93 متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی کومت مدل 10X30X-50 ZOOM

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
19.8x8.9x7.6 سانتی‌متر 445 گرم 50 میلی متر 10تا30 برابر 71-35
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی مدل 8X32

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
13x8x4 سانتی‌متر 292 گرم 32 میلی متر 8 برابر 125
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 4,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی لندویو مدل ZOOM 10-30X50

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
19x6x8 سانتی‌متر 366 گرم 50 میلی متر 30 برابر متغیر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی کومت مدل COMET 13X

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
20x10x6 سانتی‌متر 433 گرم 50 میلی متر 13 برابر 342
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین تک چشمی دیسکاوری مدل VTZ.6.24.42 SFIR

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه میدان دید (در 1000 یارد) گستره بزرگنمایی
33x4x3 سانتی‌متر 560 گرم 420 میلی متر 150 از 10 تا 24 برابر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دوربین دوچشمی مدل 10X42

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قطر دهانه بزرگنمایی میدان دید (در 1000 یارد)
15.5x6.5x18.5 سانتی‌متر 1500 گرم 17 میلی متر 10 برابر 98 متر
مشخصات بیشتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا