ابزار سلامت

راهنمای خرید دستگاه تست قند خون با معرفی مدل های باکیفیت و دقیق

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید بهترین مارک دستگاه تست قند خون

در واقع وجود یک دستگاه تست قند خون در منزل برای تمامی افراد به خصوص افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند لازم و ضروری می باشد و بعد از تشخیص دیابت در فرد قند خون آن باید مرتب بررسی و چک شود و برای کاهش دفعات مراجعه به بیمارستان و یا مراکز درمانی و صرفه جویی در وقت و هزینه بهتر است این دستگاه خریداری گردد. کار با این دستگاه پیچیده و دشوار نمی باشد و درباره راهنمای خرید این محصول باید گفت که از فروشگاه های معتبر خریداری شود تا از کیفیت دستگاه اطمینان حاصل نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دستگاه فشار سنج با معرفی مدل های باکیفیت و دقیق

این دستگاه ها در انواع و مدل های مختلف طراحی و در بازار موجود می باشند که در یک دسته بندی کلی به سه دسته تقسیم می شوند و عبارت هستند از:

  • دستگاه قند خون خانگی: اولین نوع این محصول، دستگاه قند خون خانگی می باشد که برای استفاده در خانه است و برای کسانی که مبتلا به دیابت هستند مناسب می باشد. این افراد با کمک این دستگاه می توانند میزان گلوکز موجود در خون خود را اندازه گیری و کنترل نمایند و طرز کار با دستگاه به این گونه است باید یک قطره خون را بر روی نوار مخصوص به دستگاه بچکانید و آن نوار را در درون دستگاه قرار دهید و به این گونه میزان قند خون شما نمایش داده می شود.
  • دستگاه قند خون مچی: نوع دیگر آن دستگاه قند خون مچی است و طریقه کار با این نوع دستگاه به این گونه است که آن را به مچ دست ببندید و بدون نیاز به خونگیری مانند ساعت میزان قند خون شما را نشان می دهد و در صورت بالا و پایین شدن قند خون به فرد هشدار می دهد.
  • دستگاه تست قند خون بدون نوار: گونه ای دیگر از این دستگاه ها است و این نوع آن بیشتر برای کودکان مبتلا به قند خون مناسب است زیرا بدون هیچ گونه درد و خونریزی می تواند قند خون فرد را اندازه گیری نماید. این دستگاه از طریق سنسور قند خون فرد را حتی تا هشت ساعت قبل نمایش می دهد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید مسواک برقی با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان 

کاربرد و مزایای خرید دستگاه تست قند خون

همان طور که گفته شد کاربرد این دستگاه اندازه گیری قند خون و یا گلوکز موجود در خون است و برای افراد دیابتی این محصول بسیار کاربرد دارد و از آنجایی که مدام باید قند خون این افراد چک شود دستگاه تست قند خون کمک بزرگی به این افراد می کند.

به طور کلی درباره مزایا این محصول باید گفت که کمک بزرگی به افرادی که مبتلا به دیابت هستند می کند و در وقت و هزینه این گونه افراد بسیار صرفه جویی می نماید و به راحتی می توانند در منزل بدون ایجاد هیچ گونه مشکل قند خون خود را اندازه گیری کنند و از بروز مشکلات جدی خودداری نمایند.

اما دستگاه قند خون بدون نوار و مچی نسبت به دیگر محصولات از مزایا بیشتری برخوردار هستند و آن این است که برای کودکان و یا افرادی که از خون می ترسند بسیار مناسب است و بدون هیچ گونه ایجاد سوزش و خون میزان گلوکز در خون را اندازه گیری می کند.

نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت دستگاه تست قند خون

  • یکی از نکات مهم در خرید دستگاه تست قند خون توجه به ویژگی ها و دیگر تجهیزات این دستگاه است که بهتر است با توجه به نوع نیاز خریداری گردد به طور مثال برخی از این دستگاه ها بدون نیاز به خون می توانند میزان قند خون را اندازه گیری کنند و برخی دیگر نه و یا این که برخی از دستگاه ها این قابلیت را دارند ارقام ثبت شده را ذخیره کنند و برخی دیگر نه، پس بهتر است قبل از هرگونه خرید اهداف اصلی مشخص گردد.
  • یکی دیگر از نکات مهم این است که قبل از خرید با پزشک مشورت شود و قطعا به شما در این زمینه کمک می کند تا بهترین برند و بهترین نوع آن را متناسب با نوع نیاز خود خریداری نمایید.
  • درباره راهنمای خرید اینترنتی دستگاه تست قند خون باید گفت که بهتر است از سایت های معتبر خریداری شود و قبل از خرید نظرات کاربران خوانده و بررسی شود. بررسی این نظرات می تواند کمک بزرگی در انتخاب بهتر این دستگاه ها داشته باشد.
  • برای خرید حضوری نیز بهتر است این دستگاه از داروخانه ها و یا مراکز معتبر پزشکی خریداری شود.
  • همچنین در هنگام خرید به نوار های مخصوص این دستگاه ها توجه شود که تاریخ انقضای آن ها نگذشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین کیسه آب گرم با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان 

بهترین دستگاه تست قند خون

برای انتخاب بهترین دستگاه تست قند خون بهتر است که ویژگی های آن بررسی شود که در ادامه به بررسی برخی از این ویژگی ها که سبب برتری یک دستگاه نسبت به دستگاه دیگر می شود خواهیم پرداخت.

  • یکی از ویژگی های مهم این دستگاه دقت و اندازه گیری دقیق می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا برخی از دستگاه ها دارای خطا هستند.
  • دیگر ویژگی مهم استفاده آسان از این دستگاه است که بتوان بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی و به راحتی میزان قند خون را اندازه گرفت.
  • حافظه دستگاه از دیگر ویژگی های مهم است که در صورت اندازه گیری قند خون آن را ثبت و ذخیره کند زیرا به شما کمک می کند که نظارت دقیقی بر میزان قند خون خود در طول یک دوره داشته باشید.
  • اگر فردی دائم در حال سفر و رفت و آمد می باشد پس اندازه دستگاه برای او از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین سبک بودن و اندازه آن از دیگر ویژگی مهم این دستگاه است.

راهنمای نگهداری

  • یکی از نکات مهم در نگهداری دستگاه تست قند خون این است که در کیف مخصوص خود نگهداری شود و از وارد کردن ضربه به آن خودداری گردد تا دستگاه دچار آسیب و خرابی نشود.
  • نکته مهم دیگر نگهداری نوار های مخصوص این دستگاه است که باید به دور از رطوبت و نور مستقیم خورشید قرار بگیرد.
  • همچنین یخچال محیط مناسبی برای نگهداری این محصول نمی باشد و بهترین دما برای نگهداری آن دمای اتاق می باشد.
  • تمامی این موارد مثل رطوبت، نور خورشید و هر گونه آلودگی و کثیفی باعث خراب شدن این نوار ها می گردد و در این صورت منجر به خوانش بالا و نادرست میزان قند خون می شود.

سخن آخر: حالا احتمالا با مطالعه راهنمای خرید بهترین مارک دستگاه تست قند خون، نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت دستگاه تست قند خون و اقسام و مشخصات آنها را می شناسید و طبق نیاز خود به خوبی می دانید کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید آنلاین و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی زیبایی و سلامت برای خریدی رضایت بخش و آگاهانه به شما کمک کرده باشد. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه پیشنهادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. خوشحالیم که برای مطالعه مقاله امروز وقت گذاشتید، متشکریم.

در ادامه برای کمک به شما چند مدل پرفروش و محبوب را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. تمامی این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با توجه به نظرات مثبت خریداران قبلی انتخاب شده اند.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

دستگاه تست قند خون دیابان مدل SMM 1000 به همراه نوار تست قند خون بسته 25 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد کاربرد به صورت امکانات ابزار انواع نمایشگر تجهیزات همراه
2x9x5 سانتی‌متر نیمه حرفه‌ای، خانگی، حرفه‌ای سیستم خاموشی خودکار نمایشگر تعویض باتری نوار تست
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

نوار تست قند خون اس دی بایوسنسور مدل codefree

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد به صورت انواع نمایشگر قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت زمان پاسخگویی به تست حداقل خون مورد نیاز
خانگی نمایشگر تعویض باتری امکان تنظیم هشدار 5 0.9
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 400,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

دستگاه تست قند خون کرسنس مدل IS643212-R

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد کاربرد به صورت انواع نمایشگر قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت اقلام همراه
1.5 × 9.3 × 4.7 سانتی‌متر خانگی نمایشگر تعویض باتری امکان تنظیم هشدار - 10 عدد نوار تست - 10 عدد سوزن - 2 عدد باتری س...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه تست قند خون دیابان مدل SMM1000 به همراه نوار تست قند خون مجموعه 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد کاربرد به صورت امکانات ابزار انواع نمایشگر تجهیزات همراه
2x9x5 سانتی‌متر نیمه حرفه‌ای، خانگی، حرفه‌ای سوزن تست نمایشگر تاریخ و ساعت نوار تست
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه تست قند خون فریسنس مدل TAG به همراه قلم و 10 عدد سوزن و 10 عدد نوار تست قند خون

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد به صورت انواع نمایشگر قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت اقلام همراه وزن
خانگی نمایشگر تاریخ و ساعت امکان تنظیم هشدار قلم لنست فریسنس بسته 10 عددی سوزن لنست فریسنس ب... 26 گرم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه تست قندخون کلور چک مدل TD-4230 به همراه یک بسته نوار تست و سوزن

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد به صورت انواع نمایشگر قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت اقلام همراه زمان پاسخگویی به تست
خانگی نمایشگر تعویض باتری امکان تنظیم هشدار 50عدد نوار تست 110 عدد سوزن کیف باتری دفترچه را... 7
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

دستگاه تست قند خون گلوکوشور Star

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد کاربرد به صورت قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت اقلام همراه وزن
8.5×5×2 سانتی‌متر خانگی قابلیت اتصال به کامپیوتر کیف نگهدارنده، 2 عدد باتری، نوار تست، سوزن، کار... 45 گرم
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا