صنایع دستی

۲۵ مدل خمیر مجسمه سازی برتر و پرفروش + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

خمیر مجسمه سازی همانگونه که از نام آن مشخص است جهت تهیه موارد گلی استفاده می شود.

لذا اگر شما نیز در این حوزه دارای ذوق و قریحه می باشید، توصیه می شود تا حتما از راهنمای خریدی که در ادامه آمده است، استفاده نمایید که بهترین موارد را برای خود تهیه کنید.

آشنایی با انواع خمیر مجسمه سازی

قطعا اگر شما نیز به مجسمه سازی علاقه دارید با جستجو در بازار انواع خمیرهای مختلف را مشاهده می نمایید که تصمیم گیری جهت خرید را برای شما دشوار می نمایند. به همین دلیل در زیر می توانید با انواع رایج موجود بیشتر آشنا شوید:

  • خمیر مجسمه سازی روغنی

این خمیرها همانگونه که از نامشان نیز مشخص است از موم و روغن تهیه شده اند. زمانی که شما آنها را در دست می گیرید با رطوبت اندکی روبرو می شوید که همین مورد نیز بافت آنها نرم و لطیف می نماید.

رطوبت موجود در خمیر های فوق باعث می شود تا در زمان استفاده زود خشک نشوند و همواره دارای طراوت و شادابی باشند. البته باید خاطرنشان نمود که خمیرهای مذکور در رنگ ها مختلف وجود دارند.

  • خمیر مجسمه سازی سرامیکی

این خمیرها در ساختار خود از خاک رس استفاده نمود اند. البته باید بیان نمود که موارد دیگر همانند آب نیز در ترکیبات آن مشاهده می شود.

خاک رسی که در ساختار آن وجود دارد، موجب می شود تا این خمیرها زمانی که در کوزه قرار می گیرند به خوبی به عمل آیند.

مدل های فوق نسبت به موارد روغنی دارای رطوبت کمتری هستند. البته باید به این مورد نیز دقت نمایید که دارای ظاهر محکم تری می باشند.

  • خمیر مجسمه سازی چینی

این خمیرها ممکن است از نوع پلیمر یا پلی استر باشند. شما می توانید از آنها برای ساخت انواع مجسمه ها، جاشمعی و مواردی از این قبیل استفاده نمایید.

برخی از انواع خمیرهای مجسمه سازی چوبی دارای چسب چوب بوده و برخی دیگر نیز با حرارت خشک می شوند. از همین رو در زمان خرید باید جویا شوید که خمیر مد نظر شما چگونه خشک می شود.

برخی از انواع خمیرهای مجسمه سازی چینی با آرد ذرت تهیه می شوند. این خمیرها برای بدن هیچگونه ضرری ندارند لذا می توان برا تهیه اسباب بازی های کودکانه نیز از آنان استفاده نمود.

  • خمیر مجسمه سازی روسی

همواره باید در نظر داشته باشید که این خمیرها در طبقه خمیرهای خشک نشو قرار دارد. همواره باید توجه نمایید که خمیرهای مذکور در برابر گرما نرم و لطیف می شوند و در برابر سرما سفت و سخت می گردند.

شما می توانید از این خمیرها بارها و بارها پشت سر هم استفاده نمایید. اگر شما نیز در دسته هنرمندان حرفه ای یا نیمه حرفه ای می باشید، توصیه می شود تا این مورد را برای خود انتخاب نمایید. این گزینه همانگونه که از نام آن مشخص است، متعلق به کشور روسیه است.

  • خمیر مجسمه سازی هوا خشک

یکی از خمیرهای پرکاربرد در مجسمه سازی، خمیرهای هوای خشک می باشند. این موارد دارای انعطاف پذیری بالایی هستند. از سوی دیگر باید در نظر داشت که در معرض هوا سریعا خشک و سفت می شوند.

البته باید خاطرنشان نمود که این موارد می توانند به راحتی بر روی هر سطحی بچسبند. از آنجا که خمیرهای مذکور در برابر رطوبت کاملا عایق می باشند لذا می توانید از آنها برای دفعات متفاوت استفاده نمایید.

تنها نیاز است تا آنها را درون یک ظرف درب بسته قرار داده و درون یخچال بگذارید.

به جز موارد بالا انواع خمیر مجسمه سازی مشکی یا خمیر مجسمه سازی رنگی در بازار وجود دارند که افراد برای کاربردهای مختلف از آن استفاده می نمایند.

اما اگر مایل هستید تا بدانید که برای خرید این خمیرها باید چه مواردی را در نظر داشت، توصیه می شود تا موارد زیر را در نظر بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بشقاب میناکاری

نکات مهم برای خرید خمیر مجسمه سازی

  • انواع خمیرها را بشناسید و یک نوع خمیر خوب برای خود انتخاب نمایید

با توجه به اینکه در مجسمه سازی از چه سبکی پیروی می نمایید لازم است تا خمیر مناسب خود را نیز تهیه کنید. از همین رو توجه نمایید که بافت خمیر شما نرم می باشد یا کاملا خشک است.

  • وزن خمیر مجسمه سازی مهم است

نکته دیگری که در خرید خمیر مجسمه سازی باید در نظر داشته باشید، وزن خمیر می باشد. عموما بر روی بسته های خمیر میزان وزن آنها نوشته شده است.

توصیه می شود تا با توجه به سطح کار و مدلی که در نظر دارید اقدام به خرید مناسب نمایید. برای افرادی که در ابتدای فعالیت قرار دارند و عموما به صورت نیمه حرفه ای فعالیت می نمایند استفاده از خمیرهای کوچک پیشنهاد می شود.

اما در صورتی که به صورت حرفه ای این هنر را دنبال می نمایید، بسته هایی با وزن بیشتر برای شما مقرون به صرفه تر می باشند.

  • مدت زمانی که برای خشک شدن نیاز است

مدت زمان خشک شدن به زمانی گفته می شود، که در طی آن خمیر رطوبت خود را از دست داده و خشک می شود. عموما یک خمیر مرغوب نیاز به 24 ساعت زمان دارد تا به صورت کامل خشک گردد.

البته باید توجه نمایید که پس از این مدت، خمیر به هیچ وجه نباید دچار ترک خوردگی شود. در غیر این صورت خمیر شما دارای کیفیت لازم نیست.

  • به رنگ خمیر مجسمه سازی خود باید دقت داشته باشید

همواره باید در نظر داشته باشید که رنگ پایه و زمینه خمیرها دارای اهمیت بالایی است اما اغلب خمیرها قابلیت رنگ پذیری نیز دارند و شما می توانید آنها را با توجه به طرح و مدلی که در ذهن دارید، به هر رنگ دلخواه در بیاورید.

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، قیمت خمیرهای موجود در بازار بسیار متفاوت می باشد. برخی از خمیرها به صورت پک بسته بندی می باشند لذا در آنها می توانید انواع رنگ ها را مشاهده نمایید.

به صورت کلی قبل از خرید لازم است تا کاربرد و مدل مد نظر خود را انتخاب نموده و سپس بر اساس آن اقدام به خرید خمیر مناسب نمایید. در بین خمیرهایی که در بالا بیان شد، انواع چینی و روغنی دارای بیشترین کاربرد هستند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید گلدان خاتم کاری

با مهمترین اصطلاحات یک خرید اینترنتی موفق که باید آنها را بررسی کنید، آشنا شوید

برای آشنایی بیشتر قبل از هر چیز عناوین مهم و تاثیرگذار در خرید و قیمت خمیر مجسمه سازی را برای شما گردآوری کرده ایم، در ادامه با ما همراه باشید:

  • خمیر برای مجسمه سازی

اگر خمیر مجسمه سازی را در منزل تهیه می نمایید، لازم است تا مواد آن به صورت حرفه ای و با اندازه مشخص با یکدیگر ترکیب شوند.

از همین رو تجربه حرف اول را می زند. در این موارد اغلب خمیرها بی رنگ می باشند. برای رنگ آمیزی آنها باید از رنگ های آبرنگی بهره برد.

خمیر مخصوص مجسمه سازی: خمیرهای موجود در بازار که عموما برای مجسمه سازی استفاده می شوند دارای سطح رطوبتی متفاوتی می باشند. اما بهترین خمیر موجود در بازار باید در عوض 24 ساعت خشک شود.

از سوی دیگر باید دقت داشته باشید که خمیرهای مخصوص مجسمه سازی نباید به هیچ وجه ترک بخورند. اگر خمیر بعد از خشک شدن، ترک بخورد، نمی تواند گزینه مناسبی برای کار باشد.

  • خمیر clay چیست

خمیر clay همان خمیر مجسمه سازی می باشد. این خمیر بسیار انعطاف پذیر بوده و از آن برای ساخت انواع مجسمه ها می توان استفاده نمود.

این خمیر در بازار به انواع خمیرهای سرامیکی، روغنی، چینی، روسی و … تقسیم شده است. جزء اصلی تشکیل دهنده در تمام این موارد، خاک رس می باشد. البته باید به میزان آن دقت نمود.

  • خمیر مدل سازی

از خمیر مدل سازی که در واقع یکی از مشتقات گل مجسمه سازی می باشد، می توان انواع مدل ها و نمونه ها را تهیه نمود. اغلب هنرمندان از این مورد استفاده می نمایند تا ایده های ذهنی خود را به بهترین شکل به دیگران منتقل نمایند.

برای اینکه بتوان از این مدل ها استفاده نمود، بسیار مهم می باشد که از یک قاب یا مدل سیمی بهره برد.

  • خمیر رنگی مجسمه سازی

برای اینکه بتوانید مجسمه های زیبا و طبیعی داشته باشید، باید یا به خمیر خود رنگ های مجاز اضافه نمایید یا از ابتدا از خمیرهای رنگی استفاده کنید. خمیرهای رنگی دارای مقاومت بالایی می باشند.

از همین رو اکثر افراد حرفه ای از این مورد بهره می برند تا استحکام کار افزایش یابد.

  • خمیر انگشتر سازی

انتخاب عالی! ساخت انگشتر با خمیر می تواند یک پروژه سرگرم کننده و خلاقانه باشد. در اینجا مراحل ساخت انگشتر با خمیر انگشتر سازی در خانه آورده شده است:

خمیر انگشتر سازی خود را انتخاب کنید: می توانید خمیر را به صورت آنلاین یا در فروشگاه لوازم هنری محلی خود خریداری کنید. رنگ و بافتی را که دوست دارید انتخاب کنید.

شکل دادن به نوار: با شکل دادن به خمیر به صورت نواری شروع کنید. از انگشت شست و انگشتان خود استفاده کنید تا آن را به اندازه و شکل دلخواه خود در آورید.

آن را شخصی کنید: می توانید عناصر بافت دار مانند خطوط یا نقاط را به باند اضافه کنید تا آن را به یک قطعه منحصر به فرد تبدیل کنید.

یک محیط ایجاد کنید: اگر می خواهید یک سنگ قیمتی یا تزئینات دیگری اضافه کنید، می توانید با استفاده از خمیر برای آن تنظیم کنید.

پخت یا خشک کردن در هوا: دستورالعمل های روی خمیر خود را دنبال کنید تا آن را در فر یا هوا خشک کنید.

از حلقه جدید خود لذت ببرید! اکنون یک جواهر دست ساز برای پوشیدن یا هدیه دادن دارید.

  • گل مجسمه سازی

اگر قصد تهیه یک مجسمه گلی زیبا را دارید، باید از گل یا خمیر مناسب استفاده نمایید. از ترکیب نمودن خاک رس، شن، ماسه  و آب می توانید بهترین خمیر ممکن را ایجاد نمود. البته نسبت دقیق این موارد نیز دارای اهمیت می باشد.

از همین رو نمونه های آماده این گل در بازار زیاد می باشند.

  • مجسمه سازی با خمیر

امروزه مجسمه سازی با خمیر بسیار پرطرفدار می باشد. مجسمه سازی هنر کم هزینه ای می باشد و خمیر آن را می توانید به صورت آماده تهیه نموده یا شخصا آن را آماده نمایید.

همواره باید دقت داشته باشید که این کار نیاز به ابزار مخصوص دارد. به طور مثال پالت های مختلف و چاقو از ابزار مهم می باشند.

پیشنهاد مطالعه: 40 مدل قلاب بافتنی باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

خمیرهای مجسمه سازی دارای انواع متفاوتی می باشند که بنا بر نوع مدل شما می توانند مورد استفاده قرار گیرند. برخی از آنان سریعا خشک می شوند لذا نمی توان آنها را به راحتی شکل داد.

برخی دیگر برای خشک شدن نیاز به زمان بیشتری دارند از همین رو برای کارهای لطیف می توان از آنها بهره برد. بر روی هر دو می توان از رنگ های مکمل استفاده کرد.

  • بهترین خمیر برای مجسمه سازی

خمیرها دارای انواع متفاوتی هستند، در برخی موارد چسب چوب بیشتر بوده و در برخی دیگر آرد ذرت استفاده شده است که ضرر کمتری برای پوست داشته باشند. از همین رو در خصوص انتخاب بهترین خمیر باید ابتدا هدف خود را مشخص نمایید.

اگر یک خمیر نرم و لطیف مد نظر دارید، باید از خمیرهای روسی بهره ببرید. این مورد هم برای تمام افراد مناسب است.

  • خمیر مجسمه سازی حرفه ای

برای خرید یک خمیر مجسمه سازی حرفه ای باید انواع خمیرها را بشناسید و بهترین نمونه را انتخاب نمایید. در این صورت می توانید انتخاب نمایید که خمیر شما نرم یا خشک باشد.

افرادی که به صورت حرفه ای مجسمه سازی می نمایند، می توانند از خمیرهای استفاده نمایند که دارای وزن بیشتری می باشند.

  • مدت زمان خشک شدن خمیر چینی

خمیرهای چینی یکی از پرکاربردترین خمیرهای مورد استفاده می باشند. این خمیرها بسیار سبک بوده و در هوای آزاد به راحتی خشک می شوند.

برای اینکه خمیر نرم و خوبی داشته باشید بهتر است تا حدود 20 الی 24 ساعت آنها را در هوای آزاد قرار دهید. برای خشک نمودن خمیرهای فوق نیاز به گرما نیست.

  • خرید خمیر مجسمه سازی

در زمان خرید خمیر مجسمه سازی باید دقت داشته باشید که گزینه های زیادی در بازار وجود دارند. برخی از این موارد روغنی، گروهی سرامیکی و برخی دیگر چینی می باشند.

هر کدام از موارد مذکور دارای ویژگی های خاص خود هستند. از همین رو نیاز است تا قبل از خرید، با این خمیرها آشنا باشید.

  • خرید خمیر چینی

از خمیر مجسمه سازی چینی می توانید بارها و بارها استفاده نمایید. باید در نظر داشت که آنها در برابر گرما بسیار نرم و لطیف می باشند. برای اینکه این خمیرها را استفاده نمایید، می توانید آنها را در برابر سرما قرار دهید.

با توجه به اینکه انعطاف پذیری خمیرهای فوق زیاد است، کاربرد آنها نیز به مراتب بیشتر است.

  • خرید خمیر عروسک سازی

برای عروسک سازی می توان از خمیرهای روسی استفاده نمود. این خمبرها دارای قابلیت انعطاف بالایی می باشند. در زمان خرید لازم است تا حتما به وزن خمیر خود نیز دقت داشته باشید.

برای عروسک سازی نیاز به خمیرهای کوچک دارید که وزن زیادی ندارند. در این صورت راحت تر شکل گرفته و خشک می شوند.

  • قیمت خمیر مجسمه سازی

قیمت خمیرهایی که برای مجسمه سازی استفاده می شوند، متفاوت است. برخی از افراد برای کارهای آماتور از خمیرهای فوق استفاده می نمایند که قیمت آنان کمتر می باشد.

معمولا در ساختار این خمیرها از پلی استر استفاده شده است. اما خمیرهای سرامیکی به مراتب دارای هزینه بیشتری هستند. هر چه خمیر سریع تر خشک شود، گران تر است.

قیمت خمیر مجسمه سازی رنگی: خمیرهای موجود در بازار یا رنگ پذیر می باشند یا خود رنگی هستند. اگر خمیرها دارای رنگ پایه باشند، گزینه بهتری خواهند بود. شما می توانید آنها را به هر رنگ دلخواه در بیاورید.

در غیر این صورت نیاز به خرید رنگ مخصوص است که با توجه به نوع خمیر شما، رنگ های آنان نیز متفاوت است. قیمت رنگ ها نیز از 100 هزار تومان آغاز می شود.

  • قیمت رنگ خرید گل چینی

گل های چینی با خمیری به همین نام تهیه می شوند. از این خمیرها برای ساخت مجسمه ها و هر نوع اکسسوری می توان استفاده نمود. برای اینکه خمیرهای فوق جذاب تر به نظر برسند، می توان از رنگ های مخصوص استفاده نمود. رنگ ها با اندک زمانی خشک می شوند و هزینه زیادی نیز ندارند.

  • خمیر مجسمه سازی پلیمری

خمیر مجسمه سازی پلیمری یک نوع ماده پلیمری است که به صورت خمیری در دسترس است و برای ساخت اشکال سه بعدی و مجسمه ها استفاده می شود.

این خمیرها معمولاً از پلیمرهای مختلفی مانند پلیمرهای پلی وینیل الکل (PVA)، پلی اتیلن گلیکول (PEG) و پلی اکریلات (PA) تشکیل شده اند.

خمیر مجسمه سازی پلیمری می تواند به راحتی با رنگ های مختلف رنگ شود و بعد از خشک شدن، می تواند به راحتی سفت و سخت شود و شکل دلخواه را به خود بگیرد.

این خمیرها برای ساخت اشکال سه بعدی در صنایع مختلف مانند صنایع هنری، طراحی صنعتی و پزشکی استفاده می شوند.

  • ساخت خمیر مجسمه سازی سرامیکی

برای ساخت خمیر سرامیکی از خاک رس استفاده می شود. یکی از ترکیبات مهم برای ساخت خمیرهای فوق، آب است. باید در نظر داشته باشید که این خمیرها در مقایسه با خمیرهای روغنی دارای رطوبت کمتری می باشند.

البته توجه به این مهم نیز ضروری می باشد که ظاهر خمیرهای فوق بسیار محکم و باکیفیت است.
هنرمندان عزیز امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی امروز در دسته بندی فرهنگ و هنر برای شما مفید بوده باشد.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل خمیر مجسمه سازی برتر و پرفروش + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 100,000 تا 150,000 تومان

امتیاز کاربران

خمیر پاپیه ماشه تورسو مدل TP1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس موارد استفاده
18x4x27 سانتی‌متر 1000 گرم سایر مواد، کاغذ بوم نقاشی، شیشه، چوب، کاشی و سرامیک، مجسمه سازی

امتیاز کاربران

خمیر پاپیه ماشه تورسو مدل TPC1000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس موارد استفاده سایر توضیحات
27x4x18 سانتی‌متر 1000 گرم خمیری بوم نقاشی، شیشه، فلز، کاغذ، کاشی و سرامیک - مدت زمان خشک شدن اثر به ضخامت لایه ی پاپیه ما...

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه سازی داوینچی مدل Air Hardening

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس موارد استفاده سایر توضیحات
پلیمری مجسمه سازی، طراحی، معماری خمیر مجسمه سازی هوا خشک 500 گرمی داوینچی انعطاف...

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه سازی تورسو مدل گل پایه آب کد TBC5000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس موارد استفاده سایر توضیحات
30x20x6 سانتی‌متر 5000 گرم سایر مواد، خمیری مجسمه سازی، سفالگری - وزن 5 کیلوگرم. - دمای پخت در کوره: 1100 درجه ...
محدوده قیمت 150,001 تا 300,000 تومان

امتیاز کاربران

خمیر پاپیه ماشه تورسو مدل TPC2000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس موارد استفاده سایر توضیحات
18x4x27 سانتی‌متر 2000 گرم خمیری بوم نقاشی، شیشه، فلز، کاشی و سرامیک، مجسمه سازی مدت زمان خشک شدن بسته به دمای محیط و ضخامت خمیر...

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه سازی تورسو مدل مدیوم کد TMC1300

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس موارد استفاده سایر توضیحات
17x10x5 سانتی‌متر 1300 گرم سایر مواد مجسمه سازی - وزن 1300 گرم - رنگ خاکستری تیره - دمای ذوب 80...

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه سازی کوه نور مدل هوا خشک کد 131706

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن موارد استفاده سایر توضیحات
20x8x4 سانتی‌متر 1000 گرم مجسمه سازی، سفالگری، معماری، تصویرسازی خمیر حرفه ای هوا خشک کوه نور. مدل 706 AIR DRYIN...

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل پلیمری هواخشک کد 24 بسته 24 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس موارد استفاده سایر توضیحات
15x1x30 سانتی‌متر 600 گرم پلیمری مجسمه سازی وزن خالص:600گرم 24 رنگ شامل: 6رنگ اصلی1، 6رنگ ا...
محدوده قیمت 300,001 تا 350,000 تومان

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه سازی فیمو استدلر مدل SOFT - 0

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
6x6x1 سانتی‌متر 60 گرم

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه سازی کوه نور مدل 501

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

موارد استفاده سایر توضیحات
مجسمه سازی، طراحی - ساخت جمهوری چک - مناسب مجسمه سازی - غیر سمی -...

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه سازی مدل N-500 کد 65104

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر توضیحات
18x8x2 سانتی‌متر 500 گرم نارا خمیر مجسمه سازی 500 گرم

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه‌سازی تورسو مدل هارد پلاس

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس موارد استفاده سایر توضیحات
17x12x5 سانتی‌متر 1300 گرم سایر مواد مجسمه سازی - رنگ خمیر آجری تیره - دمای ذوب خمیر 80 درجه سا...
محدوده قیمت 350,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه سازی داس مدل TERRACOTTA 1000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن موارد استفاده
22x11x4 سانتی‌متر 1050 گرم مجسمه سازی

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه سازی راما مدل خشک نشو

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس موارد استفاده
23x10x4 سانتی‌متر 1000 گرم خمیری مجسمه سازی

امتیاز کاربران

خمیر مدل سازی کوه نور مدل Mass کد 699

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

موارد استفاده سایر توضیحات
مجسمه سازی - ساخت جمهوری چک - مناسب مجسمه سازی تفریحی (Hob...
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه سازی داس مدل 1000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
22x11x4 سانتی‌متر 1000 گرم

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل پلیمری بسته 48 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس موارد استفاده سایر توضیحات
56x1x17 سانتی‌متر 1200 گرم پلیمری مجسمه سازی وزن خالص:1200 گرم تعداد: 48 عدد رنگ های موجود د...

امتیاز کاربران

خمیر پاپیه ماشه تورسو مدل TPC5000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس موارد استفاده سایر توضیحات
20x6x35 سانتی‌متر 5000 گرم کاغذ، خمیری مجسمه سازی مدت زمان خشک شدن خمیر بسته به ضخامت کار متفاوت ...

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa بسته 12 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس موارد استفاده سایر توضیحات
20x8x13 سانتی‌متر 1200 گرم پلیمری مجسمه سازی، طراحی وزن خالص:1200گرم( 12عدد خمیر 100 گرمی) رنگ: سفی...
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه سازی فیمو استدلر کد 12 بسته ۳ عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس موارد استفاده سایر توضیحات
پلیمری مجسمه سازی، تصویرسازی این خمیر باید در فر پخته شود. نگهداری از خمیر چ...

امتیاز کاربران

خمیر مجسمه سازی فیمو استدلر کد 22  بسته ۳ عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس موارد استفاده سایر توضیحات
پلیمری مجسمه سازی، تصویرسازی این خمیر باید در فر پخته شود. نگهداری از خمیر چ...

امتیاز کاربران

مغار استنلی مدل 20

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس موارد استفاده سایر توضیحات
فلز مجسمه سازی، سفالگری، طراحی، معماری مغار استنلی ساخت انگلیس چکش خور سایز 20 میلیمتر

52 دیدگاه

  1. من خمیر مجسمه سازی خشک نشو از دیجی کالا خریدم و واقعا خیلی خوب بود ولی واسه قالب رزین خوب نیست

  2. سلام وقتتون بخیر. از بین محصولاتی که معرفی کردید خمیر مجسه سازی برای کودکان کدوم بهتره؟

    1. تمامی برندها بازخورد مثبت گرفتن. در مجموع مواردی که حساسیت زا نباشند برای کودکان بهتر هستند.

  3. خیلی ممنون بابت توضیحات کاملتون 😍😍
    یه سوال داشتم واسه خمیر مجسمه سازی سفید چه برندی رو پیشنهاد میکنید؟

    1. سلام به شما، مرسی که مقاله‌ی ما رو خواندین. پیشنهاد می‌کنیم به تجربه‌ی خریداران قبلی نگاهی بندازین.

    2. سلام، خمیر مجسمه سازی ساناوان عالی هست. سفید هم داره، من که راصی هستم.

      1. سلام به شما. چقدر عالی که از خریدتون راضی هستید. مرسی که تجربه‌ی خوب‌تون رو به دیگران پیشنهاد کردین.

  4. سلام ممنون بابت توضیحات کاملتون 🙏🙏
    لطفا در مورد ابزار مجسمه سازی با خمیر هم راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز خوشحالیم که مطلب برات مفید بوده و حتما در مقالات آینده راجب ابزار مجسمه سازی هم صحبت می کنیم.

    1. درود بر شما دوست عزیز، برخی نکات مثبت این مدل خمیر مجسمه سازی به این شرح می باشد:
      انعطاف پذیری بالا – چسبندگی خوب – بدون نیاز به چسب – در معرض هوا خشک و بسیار سفت می شود – رنگ پذیری بالایی دارد (پتینه ، اکریلیک ، روغن…) – واتر پروف – عایق در مقابل رطوب.
      موفق باشید.

  5. اگر قصد خرید خمیر سرامیک مجسمه سازی رو دارید بهتون خمیر مجسمه سازی کوه نور مدل AIR DRYING کد 707 رو پیشنهاد میکنم👌

  6. خمیر فیمو استدلر کیفیتش فوق العاده اس ولی کوچیکهههههههههههه خوبیش اینه که چون در مجاورت هوا خشک نمیشه وقت زیادی داری که باهاش مجسمه اتو بسازی باید توی فر یا توی آب در حال جوش بپزیدش تا سفت بشه وقتی پخته بشه ضد آب و نشکن میشه در کل عالیه ولی همونطور که گفتم نسبت به قیمت اندازش خیلی کوچیکه

    1. سلام دوست عزیز. از این که همراه گرین لیست هستید و مطالب رو مطالعه میکنید و نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگذاریم.

    1. بسیار عالی دوست عزیز، از این که تجربه‌تون رو با ما به اشتراک گذاشتین، سپاسگزارم.

    1. با توجه به نوع شبیه‌سازی چهره که مد نظر شماست، ممکن است نیاز به انواع مختلف خمیرهای هوا خشک برای دستیابی به نتیجه‌ی بهتر و مطلوب باشید. در عین حال، برای شبیه‌سازی چهره می‌توانید از خمیرهای خشک پلیمری مانند خمیر سیلیکونی، خمیر پولی‌ورتان و یا خمیر آکرولیک استفاده کنید. این انواع خمیرها از جمله مرغوب‌ترین خمیرهای هوا خشک برای شبیه‌سازی چهره هستند و باعث ایجاد حساسیت یا الرژی در پوست نمی‌شوند. قبل از استفاده از هر یک از این خمیرها، بهتر است توصیه‌های تولید کننده را بررسی کرده و به دقت رعایت کنید.

  7. سلام به همگی
    کسی هست طرز تهیه خمیر گل چینی انعطاف پذیر رو دقیق بدونه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  8. سلام به دوستان هنرمند
    خمیر هوا خشک داس کسی استفاده کرده نظرش رو بگه؟ نمیدونم برند خوبیه یا نه ممنون میشم راهنماییم کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا