لوازم برقی

50 مدل جارو برقی خانگی باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید جاروبرقی خانگی

  • هیچ شکی در آن وجود ندارد، جاروبرقی یک وسیله ضروری خانگی است. و پیدا کردن یک نمونه خوب باعث می شود خانه شما درخشان تر به نظر برسد.
  • اما با وجود میله‌ها، سیلندرها، دسته‌های دستی و پایه‌های ایستاده، بدون اشاره به مدل‌های روباتی، دانستن اینکه کدام جاروبرقی برای خانه شما مناسب است می‌تواند گیج کننده باشد.
  • علاوه بر این، با وجود فرش‌ها، پارکت ها، پله‌ها، موهای حیوانات خانگی نیازهای تمیز کردن همه افراد متفاوت است، هنگام خرید جاروبرقی بعدی باید موارد زیادی را در نظر بگیرید.
  • با توجه به تحقیقات خود، ما این راهنمای خرید جاروبرقی مفید را گردآوری کرده‌ایم که همه چیزهایی را که در مورد جاروبرقی باید بدانید را پوشش می‌دهد. برای بهترین خریدها و توصیه های ما در مورد آنچه که باید جستجو کنید، ادامه مقاله را مطالعه کنید.
  • از زمانی که اختراع جارو برقی در ژوئن سال 1869 به ثبت رسید، به سرعت به تمامی خانه ها در شهر های مختلف جهان گسترش یافتند.
  • به طوری که امروزه در همه جا از منازل شخصی، محیط های کاری و حتی در وسایل نقلیه نقش مهمی در نظافت محیط زندگی ما دارند.
  • طراحان و مهندسان همیشه برای بهبود عملکرد جدیدترین نسل جاروبرقی ها تلاش می کردند و موفق بودند. کافی است نگاهی به سیر تکامل این محصولات بیاندازیم.
  • بی سرو صدا تر شده اند، مصرف برق آنها کاهش پیدا کرده، بسته به کاربردشان در اندازه های مختلف تولید می شوند، با دوام تر شده، توانایی پاکسازی طیف وسیعی از سطوح را پیدا کرده اند و در کل توجه هر دوستدار پاکیزگی را به خود جلب نموده اند.
  • این وسایل در انواع کلی مانند: جارو برقی خانگی، مورد استفاده در هتل، کاربردی در اماکن تجاری، نیمه صنعتی و مکنده های سنگین صنعتی؛ تولید می شوند. در ادامه به معرفی انواع جارو برقی های خانگی می پردازیم.

جاروبرقی

انواع جاروبرقی خانگی

  • جاروبرقی های ایستاده یا خوابیده

انتخاب از بین این دو نوع بستگی به محیطی دارد که غالبا به تمیزکاری آن می پردازید.

اگر بیشتر محیط شما را فرش و قالیچه پوشانده است نوع ایستاده، مخصوصا کیسه دار، برای شما مناسب تر است اما چنانچه محیط شما دارای سطوح چوبی، سرامیکی و یا دارای پله های فراوان است، مدل خوابیده راحت تر به شما در پاکی محیط کمک می کند.

یکی از رایج ترین انواع جاروبرقی خوابیده به جاروی خشک و تر ( آب و خاک ) معروف است که در پاکسازی فضاهایی مانند گاراژ ها، پاساژ ها و .. می تواند مفید باشد. هر چند به علت وزن زیاد جابجایی آنها سخت تر است.

  • جاروبرقی های بی سیم یا با سیم

نوآوری های اخیر جارو برقی های بدون سیم را بهبود بخشیده است آنها امتیازات بالایی در پاکسازی سطوح گرفته اند.

از مزایای آنها می توان گفت؛ نگرانی از قطع شدن سیم وجود ندارد، فضای کمتری را اشغال میکنند اما معایبی نیز میتوان در نظر گرفت از جمله این که قیمت خرید آنها بالاتر است به علاوه هزینه های تعمیر و یا  تعویض باتری نیز مورد توجه است.

جاروبرقی های با سیم از رایج ترین نوع جارو ها هستند. اکثر آنها دسته های بلند تری دارند و دارای قدرت محرک بیشتری هستند در عین حال قیمت مناسبی نیز دارند اما از سوی دیگر سر و صدای بیشتری دارند و ظرفیت سطل آنها کمتر است.

هنگام جارو کردن نیز به علت وصل بودن سیم، فضای بیشتری را می گیرند و سیم مانعی در فضای مورد نظر ایجاد میکند.

  • جاروبرقی رباتیک یا دستی

مدل دستی را می توانید به راحتی برای پاکسازی های مختلف انتخاب کنید خصوصا اگر از نوع جارو های دستی کوچکی انتخاب کنید که به علت حمل راحت طیف وسیعی از سطوح را تمیز می کنند.

اما اگر هدفتان این است که محیط بزرگتری را جارو کنید و زمان کافی ندارید می توانید از جارو برقی های رباتیک استفاده نمایید، آنها را تنظیم کرده، و در محیط مورد نظر قرار می دهید.

هر چند به علت فناوری پیشرفته تر قیمت این نوع جارو برقی ها غالبا بالاتر است.

  • جاروبرقی کیسه دار یا بدون کیسه

توجه داشته باشید که هر چند با خرید جا رو برقی های بدون کیسه در خرید کیسه ها صرفه جویی می کنید اما این نوع از جاروبرقی ها به فیلتر های بیشتری نیاز دارند که خود نیازمند تمیز کردن دوره ای و یا تعویض است.

در صورتی که در محیط مورد نظر افراد مبتلا به آسم یا آلرژی رفت و آمد دارند مدل بدون کیسه میتواند مشکل ساز باشد چرا که گرد و غبار هنگام تخلیه سطل آن می تواند پراکنده شود.

جاروبرقی رباتیک شارژی

نکات مهم هنگام خرید جارو برقی خانگی

امروزه برای انجام هر خریدی توجه به نکاتی ضروری است و خرید جارو برقی از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه نکاتی مهم که هنگام خرید جاروبرقی باید مد نظر قرار دهید را بیان می کنیم:

  • ویژگی های محصول را بررسی کنید

این مهم است که بین ویژگی های مورد نظر شما و خصوصیات محصولی که انتخاب کردید تا حد زیادی مطابقت وجود داشته باشد.

اگر غالبا فرش را تمیز می کنید بدانید که جارو برقی با برس موتوری بهتر از آنچه که فقط با مکش کار می کند، فرش را تمیز میکند.

یا اگر سطوح صاف و بدون فرش را تمیز می کنید توجه کنید که یک سوییچ می تواند قلم مو را غیر فعال کند، به حفاظت کف های خالی کمک میکند و مانع پراکندگی بقایا میشود.

اگر برایتان راحت تر است که در ارتفاع خاصی جارو کنید توجه کنید که محصول امکانات کنترل دستی تنظیم ارتفاع را داشته باشد.

  • اندازه سیم

توجه کنید که اگر مابین محیط شما و نزدیک ترین پریز فاصله زیادی است یا چنانچه میخواهید محیط وسیع تری را بدون تعویض پریز جارو کنید، اندازه کافی سیم مهم است.

  • سیم جمع شونده

با استفاده از این ویژگی، می‌توانید سیم را با فشار دادن یک دکمه به داخل جاروبرقی برگردانید، اگر از پیچیدن سیم برای مرتب کردن آن خسته شده‌اید، بسیار عالی است.

  • قدرت مکش

قدرت مکش متغییر یکی از پرکاربرد ترین ویژگی های جاروبرقی های امروزی است. خیلی از جاروبرقی های امروزی دارای طیفی از قدرت مکش از کمترین مقدار (min) تا بیشترین مقدار (max) هستند.

وجود این خاصیت علاوه بر امکان تغییر قدرت مکش به شما این امکان را می دهد که چنانچه صدای زیاد ممکن است باعث آزار شود؛ با کاستن از قدرت مکش، صدای جارو برقی را نیز کاهش دهید.

  • مکش متغیر

اگر به قدرت بیشتری برای فرش هایی با پرز عمیق نیاز دارید، این گزینه مفید است. همچنین اگر از مصرف انرژی آگاه هستید، می توانید با این ویژگی آن را مدیریت کنید.

  • پیش از خرید اینترنتی اطلاعات را بررسی کنید

اگر می خواهید خرید اینترنتی داشته باشید سعی کنید تمام محصولات را ببینید،

قیمت ها را با خرید از بیرون مقایسه کنید و توجه داشته باشید ممکن است جاروی مورد نظر شما در لیست محصولات باشد اما موجود نباشد،

در صورتی که همان محصول را مناسب خود می بینید از مدیریت سایت برای اطلاع از زمان موجود شدن کالا پرس و جو کنید.

  • صدای آن را مد نظر قرار دهید

بدون شک هیچ جاروبرقی خانگی کاملا ساکت نمی باشد اما مهم است که توجه داشته باشید استفاده طولانی مدت از آنها حتی با صدای کم ممکن است آزار دهنده باشد مخصوصا اگر در فضایی با اکوی زیاد مانند اتاق خالی، راهرو ها، حمام یا …. استفاده شوند. پس توجه به مناسب بودن صدای آن نیز از نکات ضروری است. جارو برقی های خوابیده (کانیستر) در این زمینه آرام تر اند.

  • آیا محصول قابلیت اتصال به اینترنت را دارد

اگر میخواهید یک جاروبرقی رباتیک بخرید درباره قابلیت اتصال به اینترنت آن پرس و جو کنید.

آن دسته از جاروبرقی های رباتیک که قابلیت اتصال به اینترنت را ندارند از جنبه ای بهتر هستند چون حریم خصوصی شما را بهتر حفظ می کنند اما از سویی برخی ویژگی های پیشرفته مانند تمیزکاری هدفمند و مسیر یابی را ندارند.

  • به برچسب انرژی توجه کنید

هر چه که جاروی شما بهینه تر باشد بدون شک هم در دراز مدت هزینه کمتری بابت مصرف برق می پردازید هم محصول شما طول عمر بهتری خواهد داشت.

جاروبرقی ها در آزمایشگاه های استاندارد بین المللی تست شده و برچسب انرژی آنها مشخص می شود.

برترین جاروبرقی ها از منظر مصرف بهینه دارای برچسب انرژی Aمی باشند و در این طیف جاروبرقی هایی با مصرف G در انتها قرار دارند.

عوامل متعددی تعیین کننده شاخص مصرف انرژی آنها هست از جمله بیشترین توان مکش. که در ادامه آن را نیز بررسی خواهیم کرد.

  • تعویض و پاک کردن فیلتر ها را مد نظر قرار  دهید

جارو برقی ها بسته به نوع آنها می توانند دارای یک یا چند فیلتر باشند. برای مثال فیلتر هایی برای ورودی به کیسه، فیلترهایی برای ممانعت از خروج گرد و غبار به واسطه منافذ خنک کن و …

نکته مهم در نگهداری فیلتر ها تعویض به موقع و پاکسازی منظم آنها است زیرا که این امر هم به سلامتی شما کمک می کند هم باعث افزایش طول عمر محصول می گردد.

  • وزن

مراقب وزن جاروبرقی خود باشید. استفاده از هر چیزی بیش از 3 کیلوگرم می تواند پس از استفاده طولانی مدت به شما احساس سنگینی بدهد.

  • ظرفیت

به طور کلی، هرچه ظرفیت بیشتر باشد، کمتر نیاز به تخلیه آن خواهید داشت. ظرفیت، چه کیسه ای و چه بدون کیسه، بر حسب لیتر اندازه گیری می شود. اگر نمی‌خواهید دائماً به سطل زباله سفر کنید، به دنبال ظرفیت دو لیتر به بالا باشید. برای مدل های شارژی که کمی کوچکتر هستند، حداقل نیم لیتر بهتر است.

  • ظاهر همیشه شرط است

بدون شک ظاهر زیبا از مهم ترین معیار های خرید است، جاروبرقی های متفاوتی از حیث ظاهر وجود دارند.

اندازه مناسب، رنگ متناسب با سلیقه شما، قالب کلی جارو و… نمونه هایی از ویژگی های ظاهری است که میتواند بسته به علایق شما، توجه تان به محصولی را جلب کند.

  • تکنولوژی حسی

برخی از بهترین جاروبرقی ها قادر به تشخیص نوع کف و تنظیم قدرت خود هستند. این باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و به این معنی است که جاروبرقی به طور خودکار از توان بهینه استفاده می کند.

جاروبرقی

جمع بندی

  • امید داریم راهنمای خرید آنلاین جاروبرقی و مقایسه امروز وب سایت گرین لیست در دسته بندی لوازم خانگی برقی برای خریدی مقرون به صرفه به شما کمک کرده باشد.
  • با مطالعه‌ی این مقاله با انواع و اقسام محصول و مشخصات آنها آشنا شدید و طبق سلیقه‌ی خود به خوبی می توانید باکیفیت ترین مدل ها را انتخاب و خرید کنید.
  • شما مخاطبان گرامی می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید.
  • در انتهای مطلب برای کمک به شما چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که می توانید آنها را با هم مقایسه کنید. محصولاتی که  توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران را جلب کنند.

منبع: goodhousekeepingchoice

مشاهده نسخه pdf مقاله: 50 مدل جارو برقی خانگی باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 1,500,000 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

جاروبرقی سایا مدل Merlin

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد چرخ تعداد سری تعداد پارویی
فیلتر بهداشتی 2900043500131 سه عدد سه عدد یک عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی فانتوم مدل PRATIC

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد سری تعداد پارویی محدوده طول کابل برق
فیلتر بهداشتی 2800001419973 دو عدد یک عدد 5 تا 10 متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جارو برقی پلار مدل 2700

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد سری محدوده طول کابل برق نوع فیلتر خروجی
فیلتر بهداشتی 2901359000070 سه عدد 5 تا 10 متر HEPA
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی سطلی کهکشان مدل star5000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد سری محدوده طول کابل برق محدوده میزان صدا
فیلتر بهداشتی 2902723200010 بدون سری مجزا کم‌تر از 5 متر 65-70 دسی بل
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 3,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

جاروبرقی سایا مدل FOTUN

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد چرخ تعداد سری تعداد پارویی
فیلتر بهداشتی 2900043500155 سه عدد سه عدد یک عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی اسنوا مدل SVC-RL24GY

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا
2903760200872

امتیاز کاربران

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا تعداد چرخ تعداد سری تعداد پارویی محدوده طول کابل برق
6260455719993-2901295900120 سه عدد سه عدد یک عدد 5 تا 10 متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC - 25502

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا تعداد چرخ تعداد سری محدوده طول کابل برق نوع فیلتر خروجی
2900949016828-2900949013711-2900949013704-29009... چهار عدد سه عدد 10 تا 15 متر HEPA 13
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 6,000,001 تا 8,000,000 تومان

امتیاز کاربران

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد چرخ تعداد سری تعداد پارویی
فیلتر بهداشتی 2901295900113 چهار عدد چهار عدد چهار عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد سری محدوده طول کابل برق محدوده میزان صدا
فیلتر بهداشتی 2903760200018 سه عدد 5 تا 10 متر 65-70 دسی بل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد سری محدوده طول کابل برق محدوده میزان صدا
فیلتر بهداشتی 2800000053888 سه عدد 5 تا 10 متر 65-70 دسی بل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی نانیوا مدل NVC-9000

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی تعداد چرخ تعداد سری تعداد پارویی محدوده طول کابل برق
فیلتر بهداشتی چهار عدد سه عدد یک عدد 5 تا 10 متر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 8,000,001 تا 10,000,000 تومان

امتیاز کاربران

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد چرخ تعداد سری تعداد پارویی
فیلتر بهداشتی 2800000063368 سه عدد دو عدد یک عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی شیائومی مدل Mop 2 lite

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد چرخ امکانات جاروبرقی عملکرد جاروبرقی
فیلتر بهداشتی 2800002286215 سه عدد سری جمع‌آوری مو سری جمع‌آوری مو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی تارگت مدل مكس پاور

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا تعداد چرخ تعداد سری تعداد پارویی محدوده طول کابل برق
2903663200030 چهار عدد سه عدد یک عدد 5 تا 10 متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی فلر مدل VC 209

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد چرخ تعداد سری تعداد پارویی
فیلتر بهداشتی 2004413621315 سه عدد دو عدد یک عدد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 10,000,001 تا 15,000,000 تومان

امتیاز کاربران

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل S10

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد چرخ تعداد سری محدوده طول کابل برق
فیلتر قابل تعویض 2620153167425 سه عدد یک عدد بدون کابل برق
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد سری تعداد پارویی محدوده طول کابل برق
فیلتر بهداشتی 2900043500012 دو عدد یک عدد 5 تا 10 متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی کرشر مدل VC 3 Plus

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا تعداد سری تعداد پارویی محدوده طول کابل برق محدوده میزان صدا
2620153167451 بدون سری مجزا بدون پارویی مجزا 5 تا 10 متر 75-80 دسی بل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد چرخ تعداد سری تعداد پارویی
فیلتر بهداشتی 2800000054366 سه عدد سه عدد یک عدد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 15,000,001 تا 20,000,000 تومان

امتیاز کاربران

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل S10 Plus

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا سایر توضیحات
8461414597 برخی از امکانات ویژه ی Robot Vacuum S10 Plus تم...

امتیاز کاربران

جاروبرقی دریم مدل D10S

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

شناسه کالا تعداد سری تعداد پارویی نوع جاروبرقی سایر توضیحات
2625168535246 بدون سری مجزا بدون پارویی مجزا رباتیک حداکثر قدرت مکش :5000 Pa زمان کارکرد :280 دقیقه...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی آ ا گ مدل VX82-1-alr

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد چرخ تعداد سری تعداد پارویی
فیلتر قابل شست‌وشو 2009752143418 سه عدد سه عدد دو عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی آ ا گ مدل VX9-4-8IBX

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد چرخ تعداد سری تعداد پارویی
فیلتر قابل شست‌وشو 2009752143418 سه عدد سه عدد دو عدد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 20,000,001 تا 25,000,000 تومان

امتیاز کاربران

جاروبرقی شیائومی مدل X10

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد چرخ تعداد سری تعداد پارویی
فیلتر بهداشتی 2620153167296 سه عدد یک عدد یک عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ919

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی شناسه کالا تعداد سری تعداد پارویی محدوده طول کابل برق
فیلتر بهداشتی 2800000054380 سه عدد یک عدد 5 تا 10 متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-YL699

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی تعداد سری محدوده طول کابل برق محدوده میزان صدا نوع فیلتر خروجی
فیلتر بهداشتی دو عدد 5 تا 10 متر 80 دسی بل و بیشتر HEPA
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جارو برقی چندمنظوره کرشر مدل WD 5 P Premium

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی تعداد سری محدوده طول کابل برق محدوده میزان صدا نوع جاروبرقی
فیلتر بهداشتی دو عدد 5 تا 10 متر 70-75 دسی بل سطلی
مشخصات بیشتر

 

سوالات متداول خرید جاروبرقی

کیسه دار یا بدون کیسه؟

برخی از جاروبرقی ها حاوی کیسه هایی هستند که تمام گرد و غبار و زباله های مکش دستگاه را جمع می کنند. پس از پر شدن، اغلب از طریق چراغ نشانگر نشان داده می شود، باید تعویض شوند.

مزیت این سیستم این است که نیازی به دست زدن به گرد و غبار و کثیفی برای از بین بردن آن از قوطی نیست که می تواند در مورد جاروبرقی بدون کیسه صدق کند.

مدل‌های بدون کیسه نیز معمولاً نامرتب‌تر می‌شوند، زیرا هنگام تخلیه گرد و غبار می‌تواند بریزد، به همین دلیل است که اگر شما یا یکی از اعضای خانواده از آسم یا آلرژی رنج می‌برید، طراحی کیسه‌دار ممکن است بهترین باشد. با این حال، باید چند کیسه خالی را در کمد نگه دارید، تا خانه شما نیمه تمیز تمام نشود.

ارزان ترین جاروبرقی ها کدامند؟

غالباً جاروبرقی‌های سطلی ارزان‌ترین هستند، اما ما جاروهای بی‌سیم با قیمت مناسب در بازار مشاهده کرده ایم. می توانید در فهرست قیمت های ما آنها را مشاهده کنید.

آیا جاروبرقی های گران قیمت ارزش آن را دارند؟ ( قیمت جارو برقی )

وقتی نوبت به جاروهای سیمی سنتی می‌رسد، اغلب می‌بینیم که مدل‌های ارزان قیمت از همتایان گران قیمت خود بهتر عمل می‌کنند. با این حال، ممکن است لزوماً در طول زمان آنقدر دوام نداشته باشند. اگر به دنبال ویژگی های خاصی مانند انتخاب سر تمیزکننده و لوازم جانبی، و همچنین توانایی تعمیر به جای تعویض دستگاه خود هستید، ممکن است مایل باشید کمی اضافی بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا