تبلت

راهنمای خرید تبلت سامسونگ با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید بهترین تبلت سامسونگ

تبلت سامسونگ در واقع یک مینی کامپیوتر جمع و جوری است که امروزه کاربردهای بسیاری دارد. از بازی گرفته تا گاها برنامه نویسی را می توان به کمک آنها انجام داد. از طرف دیگر برند سامسونگ در زمینه تولید تبلت های کارآمد، نام آشنا است اما از آنجا که مدل های متفاوت با ویژگی های مختلف از این تبلت در بازار وجود دارد، گاها افراد در زمان خرید دچار سردرگمی می شوند. از همین رو در این مقاله تلاش شده است تا یک راهنمای خرید آنلاین در اختیارتان قرار داده شود تا به کمک آن بتوانید بهترین خرید خود را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین تبلت لنوو با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان

آشنایی با تبلت سامسونگ

همانگونه که می دانید امروزه تبلت ها به وفور استفاده می شوند و می توان بیان نمود که حتی جای لپ تاپ ها را نیز گرفته اند. این دستگاه های سبک و قابل حمل برای مطالعه، تماس، بازی، مرور اینترنت، کار در فضای مجازی و مواردی از این قبیل می توانند مورد استفاده قرار گیرند. اما شاید برای شما نیز این سوال به وجود آید که در زمان خرید تبلت سامسونگ باید چه مواردی را در نظر داشت؟ در ادامه می توانید فاکتور های مهم در زمین خرید یک تبلت مناسب را مطالعه نمایید.

نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت تبلت سامسونگ ارزان

  • به اندازه و ابعاد تبلت خود دقت نمایید:

این مورد، فاکتوری است که نیاز است به آن دقت بسیاری شود. قطعا شما به این دلیل سراغ تبلت می روید که بتوانید به راحتی آن را حمل نمایید. طبیعتا هر اندازه تبلت بزرگتر باشد، حمل و نقل کردن آن نیز دشوارتر است. البته باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که قیمت تبلت سامسونگ بزرگ تر اغلب گران تر می باشد. در حال حاضر برای فعالیت های روتین، تبلت های 7 تا 7.9 اینچی مورد استفاده قرار می گیرند. برای سایز های متوسط و افرادی که کارهای حرفه ای انجام می دهند، سایز 8 تا 10 گزینه بهتری است. امروزه تبلت های بزرگ تر از 10 اینچ نیز وجود دارد  که افراد کمی از آنها استفاده می نمایند.

  • پردازنده تبلت گزینه مهمی است که باید به آن دقت نمایید:

پردازنده EXYNOS سامسونگ امروزه توانسته است جایگاه خوبی را در بازار به دست آورد. بسیاری از متخصصان این پردازنده را هم رده با NEXUS 10 می دانند که می تواند پروسس های متعددی را با کمترین تاخیر اجرا نماید.

  • به صفحه نمایش تبلت خود دقت داشته باشید:

یکی از فاکتورهای مهم در قیمت تبلت سامسونگ، نوع صفحه نمایش است. رزولوشن و پنل نمایشگر می توانند قیمت را بسیار تحت الشعاع قرار دهند. هر اندازه رزولوشن در تعداد پیکسل های بیشتری سنجیده شود، قدرت و کیفیت نمایشگر بیشتر خواهد بود. از همین رو قیمت آن نیز بیشتر است. این فاکتور برای افرادی که کار گرافیکی می نمایند و مایلند تا با تبلت خود بازی نمایند، بسیار مهم می باشد.

  • نوع سیستم عامل:

تبلت های سامسونگ همه از سیستم عامل اندروید استفاده می نمایند اما امروزه سیستم عامل های دیگر همانند IOS یا ویندوز نیز در بازار وجود دارند که علاقه مندان خاص را جلب می نمایند. جالب است که بدانید اندروید به نسبت سایرین مشتاقان بسیاری را دارد. با توجه به اینکه این سیستم عامل متن باز است، بازی ها، نرم افزار ها و بروز رسانی های بسیاری برای آن وجود دارد. در سایر موارد گاها نشر یک نسخه جدید یا یک نرم افزار می تواند زمان بر باشد. از این رو سامسونگ توانسته است تا نسبت به رقبای خود پیشی بگیرد.

  • طراحی تبلت نیز بسیار مهم است:

طراحی تبلت شما باید به گونه ای باشد که بتوانید آن را به راحتی در دست گرفته و حمل نمایید از همین رو توصیه می شود تا تبلت هایی را انتخاب نمایید که نازک باشند و سطح صیقلی داشته باشند. هر اندازه گوشه های تبلت گردتر بوده و در رنگ بندی های متفاوتی عرضه شده باشد، علاقه مندان بیشتری نیز به سمت خود جلب می نماید.

  • انواع تبلت های سامسونگ:

تبلت ها می توانند برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار گیرند. اگر قصد دارید برای فعالیت های روزانه از این مورد بهره ببرید، بهتر است از یک پردازنده متوسط و صفحه 9 اینچی بهره ببرید. برای بازی پردازنده برای شما مهم می باشد و توصیه می گردد تا از انواع چند هسته ای استفاده نمایید. اما اگر مایلید تا یک تبلت سامسونگ برای فرزند خود خریداری نمایید، می توانید روی گزینه های 7 اینچی نیز سرمایه گذاری نمایید که به راحتی در دستان آنها جای گیرند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین تبلت گرافیکی با معرفی مدل های باکیفیت و برتر 

نکات نگهداری پس از خرید تبلت سامسونگ

اگر مایل هستید تا از تبلت خود برای مدت زمان بیشتری استفاده نمایید، توصیه میشود تا نکات زیر را به خاطر داشته باشید:

  • برخی از تبلت ها دارای قابلیت سیم کارت هستند و برخی دیگر فاقد این مورد می باشند. از همین رو توصیه می شود تا حتما بر اساس نیاز خود خرید را انجام دهید. اگر می توانید به تبلت خود سیم کارت متصل نمایید، لازم است تا نوع سیم کارت را بررسی نموده و بر اساس آن از سیم کارت های میکرو یا … بهره ببرید.
  • هیچ وقت در زمان روشن بودن تبلت، سیم کارت یا کارت حافظه آن را خارج ننمایید. این کار باعث سوختن کارت حافظه یا هنگ کردن دستگاه می شود.
  • پس از اینکه اولین بار تبلت را روشن نمودید، ابتدا از باتری آن استفاده نمایید تا شارژ آن تمام شود، سپس آن را به منبع تغذیه متصل نمایید تا شارژ گردد.
  • هیچ وقت در زمان شارژ شدن تبلت آن را به برق نزنید زیرا این کار به باتری و پردازنده فشار زیادی را تحمیل می نماید.
  • برای کاهش مصرف باتری توصیه می شود تا در مواقعی که به اینترنت نیاز ندارید، وای فای را خاموش کنید
  • اگر مایل هستید تا صفحه نمایشگر تبلت خود را تمیز نمایید، می توانید از پاک کننده های مخصوص ال سی دی استفاده نمایید. این کار نه تنها باعث خش افتادن بر روی تبلت نمی شود بلکه آن را شفاف نیز می نماید.
  • برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش تبلت بهتر است تا بر روی آن از خش گیر استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دل با معرفی مدل های باکیفیت و برتر 

در این مقاله سعی بر آن شد تا نکات مهم استفاده از انواع تبلت سامسونگ و نگهداری آن ها و نکات راهنمای خرید اینترنتی تبلت سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال ذکر شود. امیدواریم که مورد توجه و دقت شما قرار گرفته باشد. در ادامه لیستی از بهترین مدل های موجود در بازار گردآوری شده است تا برای خریدی مقرن به صرفه و هوشمندانه همراه شما باشد.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 100,000,000 تومان

امتیاز کاربران

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 4G ظرفیت 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن امکانات قابلیت پشتیبانی از سیم کارت قطع سیم کارت
6.9×161.9×246.8 میلی‌متر 508 گرم قابلیت مکالمه دارد - یک سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

امتیاز کاربران

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A9-4G ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قابلیت پشتیبانی از سیم کارت قطع سیم کارت
211x124.7x8 میلی‌متر 333 گرم دارد - یک سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

امتیاز کاربران

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 FE Plus 5G SM-X616B ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه شارژر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن امکانات قابلیت پشتیبانی از سیم کارت قطع سیم کارت
285.4x185.4x6.5 میلی‌متر 628 گرم دارای حسگر اثرانگشت، قابلیت نصب سیم‌کارت دارد - یک سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن امکانات قابلیت پشتیبانی از سیم کارت قطع سیم کارت
6.9×161.9×246.8 میلی‌متر 508 گرم قابلیت مکالمه دارد - یک سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

امتیاز کاربران

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A9-4G ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قابلیت پشتیبانی از سیم کارت قطع سیم کارت
211x124.7x8 میلی‌متر 333 گرم دارد - یک سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا