ابزار غیر برقی

راهنمای خرید انواع پیچ متری با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان

راهنمای مطالعه

امروزه از انواع پیچ متری در در صنایع مختلف برای ثابت کنندگی و نگهداری قطعات مختلف استفاده می‌شود. این محصول در انواع مختلف با ویژگی های متفاوتی تولید و عرضه می شود در ادامه ضمن معرفی ویژگی و انواع آن، به راهنمای خرید انواع پیچ متری اشاره می‌ کنیم.

پیچ متری چیست؟

این محصول در واقع میلگرد صنعتی رزوه شده است که هیچ گونه گل پیچی ندارد. برای ساخت این محصول از موادی مثل استیل، آهن، فولاد و… استفاده می شود که در گریدهای متفاوت و طول های مختلف عرضه می شوند. امکان فیکس کردن مهره ها از هر دو سوی پیچ وجود دارد.

کاربردهای انواع پیچ متری چیست؟

تولید پیچ متری ها معمولاً در گرید نرم انجام می‌شود بنابراین در صنایع سنگین کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول در صنایع چوبی پتروشیمی ساختمانی و… به عنوان ثابت کننده و نگهدارنده کاربرد دارد. مهمترین کاربرد این محصول مهار کردن نیروهای کششی می باشد.

راهنمای خرید اینترنتی ابزارآلات

انواع پیچ متری کدام اند و هریک چه ویژگی‌هایی دارند؟

پیشرفت های پدید آمده در صنایع باعث تولید انواع مختلف این محصول با اندازه و کارایی های مختلف شده در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

  • پیچ متری دنده کبریتی:

اگر میلگردهای صنعتی فرم دهی شوند به مدل پیچ متری دنده کبریتی تبدیل می شوند. از این مدل بخاطر مقاومت بالا در صنایع مختلف مثل صنایع راه، کشاورزی و دریایی استفاده می شود. استفاده از این مدل باعث استحکام و حرکت روان ماشین آلات می شود. معمولاً به طول یک متر ساخته می‌شود اما ممکن است اندازه های دیگر هم تولید شود.

  • پیچ متری استنلس استیل:

در ترکیب استلنس استیل به کار رفته در این مدل فلز کروم و  نیکل وجود دارد، به همین دلیل در مقایسه با انواع آهنی و فولادی از قیمت بیشتری برخوردار می باشد این محصول در انواع قطره ها از چند میلی متری تا چند متری عرضه می شود به خاطر مقاومت مناسب دربرابر نفوذ رطوبت در صنایع مرتبط با آب و فاضلاب استفاده می شود.

  • پیچ متری از نوع آهنی:

این نوع معمولاً از تنسایل پایینی برخوردار است و در مقایسه با فولاد مقاومت کششی و خمشی پایینی دارد. این مدل نمی‌تواند در برابر نیروها و تنش های وارده اگر از یک حد معینی فراتر رود، به خوبی مقاومت کند و احتمال پارگی آن وجود دارد.

  • پیچ متری با آبکاری گالوانیزه:

این نوع به خاطر داشتن لایه از جنس روی از مقاومت و استحکام زیادی نسبت به نفوذ رطوبت و بروز خوردگی برخوردار هستند. کارایی این مدل معمولاً برای نگه داشتن و ثابت کنندگی در انواع صنایع و تاسیسات می باشد.

به خاطر مقاومت نسبتاً بالا در برابر رطوبت، یکی از اصلی ترین گزینه ها برای استفاده در محیط های با آب و هوای مرطوب مثل شمال کشور می باشد. به خاطر امکان تعمیر و تعویض قطعات از نظر اقتصادی باعث صرفه جویی می شود و بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت انواع پیچ متری

اگر قرار است این محصول را خریداری کنید باید از قبل اطلاعات کافی درباره انواع مختلف این محصول و ویژگی هر کدام داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع محصول متناسب با ویژگی و کارایی های مدنظر تهیه نمایید.

بعد از کسب اطلاعات لازم درباره انواع مختلف این محصول، با استفاده از کاتالوگ می توانید نوع مورد نظر را خریداری نمایید. قیمت این محصول به جنس آلیاژ مورد استفاده، نوع و درجه، آن بستگی دارد. بنابراین هیچ قیمت ثابتی را نمی توان به آن اختصاص داد.

با توجه به فاکتور هایی که گفته شد و کیفیت های مختلفی که در بازار وجود دارد، قیمت های مختلفی برای این نوع پیچ در نظر گرفته می شود.

راهنمای خرید انواع پیچ متری

برای خرید این محصول می توانید از فروشگاه های حضوری یا فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده آن استفاده کنید. در صورتی که نیازمند اطلاع از قیمت نوع خاصی می باشید می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصول می توانید از مشاوره های تخصصی استفاده کنید و بهترین نوع محصول را متناسب با نیاز خود خریداری نمایید. انتخاب درست محصول می‌تواند از بروز خسارت‌های مادی جلوگیری نماید.

کلام پایانی

انواع پیچ ها سالیان درازی است که مورد استفاده قرار می گیرند. با پیشرفت روز افزون صنایع، تنوع محصول نیز گسترده تر شده و برای مصارف مختلف پیچ های متفاوتی تولید و عرضه شده اند. انواع پیچ متری امروزه در اتصالات صنایع مختلف استفاده می شوند. تنوع این محصول بخاطر آلیاژ، گرید و… می‌باشد که هنگام خرید باید محصولی با ویژگی های مورد نظر را خریداری کرد.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 500,000 تومان

امتیاز کاربران

پیچ متری مدل Pm4 سایز 10 میلی متری

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس کالا تعداد در بسته‌بندی سایر توضیحات
1000x10x10 میلی‌متر آهنی 1 پیچ 1 متری سایز 10 میلی متر

امتیاز کاربران

پیچ متری مدل F 2 بسته 10 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس کالا تعداد در بسته‌بندی سایر توضیحات
100x1x1 میلی‌متر آهن 10 عدد پیچ متری طول 1 متر بسته 10 عددی

امتیاز کاربران

پیچ متری مدل mp3 سایز 8 میلی متری

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس کالا تعداد در بسته‌بندی سایر توضیحات
1000x8x8 میلی‌متر آهنی 1 پیچ 1 متری سایز 8 میلی متر

امتیاز کاربران

پیچ و رولپلاک 6 سانتی‌متری کاسپین بسته 20 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات
- یک بسته‌ی 20 عددی پیچ به همراه رول‌پلاک - دار...

امتیاز کاربران

پیچ و رولپلاک 4 سانتی‌متری کاسپین بسته 20 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر توضیحات
- یک بسته‌ی 20 عددی پیچ به همراه رول‌پلاک - دار...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا