آلات موسیقی

۲۵ مدل پنل آکوستیک پرفروش و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

پنل آکوستیک

پنل آکوستیک محصولی است که می توان از آن در هر مکانی جهت جلوگیری از ارتعاش صدا و نویزها استفاده نمود. محصولات آکوستیک در جذب صداها و خنثی کردن آواهای صوتی در محیط نقش مهمی را ایفا می کنند.

جهت آکوستیک کردن اتاق باید نکات مهمی را مورد توجه قرار داده و تمام جوانب را مد نظر قرار دهید.

پنل آکوستیک رنگی

انواع مختلفی از پنل های آکوستیک در بازار موجود بوده که از جذاب ترین آنها می توان به پنل آکوستیک رنگی اشاره نمود. این محصول علاوه بر عایق صدا، نقش مهمی در دکوراسیون داخلی محیط ایفا می کند.

شما می توانید از پنل های آکوستیک رنگی در مکان هایی نظیر: استودیو، اتاق کنفرانس و تئاترها جهت جلوگیری از بازتاب صداهای صوتی به بیرون استفاده نمایید.

پنل های آکوستیک

پنل آکوستیک، محصولی کاربردی است که می توانید از آن جهت عایق بندی اتاق محل کار یا منزلتان استفاده نمایید. پنل های آکوستیک دارای انواع مختلفی بوده که جهت استفاده خانگی یا اداری بسیار کاربردی هستند.

از مهمترین مزایای تهیه این محصول پرکاربرد می توان به کاهش آلودگی صوتی و افزایش کیفیت صدا در محیط اشاره نمود.

پنل های اکوستیک ، پنل آکوستیک جزو کاربردی ترین محصولات جهت کنترل صدا و جلوگیری از پخش آن به بیرون به شمار می رود. مدل های بسیار متنوعی که از پنل های آکوستیک در بازار موجود بوده، انتخاب را برای خریدار سخت تر کرده است.

شما می توانید در ابتدا با مشخص کردن نیازهای خود جهت خرید بهترین مدل عایق صدا اقدام نمایید.

پنل اکوستیک ، پنل آکوستیک در زمره بهترین تجهیزات جهت حذف صداهای اضافی به شمار می رود. از آنجا که این محصول، کاربردهای زیادی داشته تقاضا جهت خرید آن بسیار زیاد است.

پنل های آکوستیک در طرح، رنگ و انواع مختلفی تولید و در دسترس کاربران قرار می گیرند. شما می توانید مدل های مختلف این محصول را به صورت اینترنتی یا حضوری از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

آکوستیک اتاق خواب

آکوستیک با توجه به کاربردهای مختلف آن، جهت استفاده در اتاق خواب گزینه بسیار مناسبی است. شما می توانید دیوارهای داخلی منزلتان را به عایق صوتی مجهز نمایید.

جهت این کار تنها کافی است که از تجهیزات آکوستیک استفاده کرده و از بازتاب صداهای اضافی در اتاق خوابتان به محیط بیرون جلوگیری نمایید. با انجام این کار به حریم شخصی دیگران هم احترام خواهید گذاشت.

پنل های آکوستیک دکوراتیو

پنل آکوستیک دکوراتیو نوعی دیوارپوش بوده که نقش مهمی در زیباسازی محیط ایفا می کند. در برخی از مکان ها نظیر: سالن های آمفی تئاتر، استودیو ضبط صدا و… نیاز است که صداهای اضافه حذف و از بازتاب آنها به بیرون جلوگیری شود.

نصب پنل های آکوستیک بر روی دیوار بوده که این امر می تواند بر دکوراسیون محیط تاثیر بگذارد.

پنل آکوستیک دکوراتیو ، پنل آکوستیک دکوراتیو را با نام دیوارپوش صداگیر هم می شناسند. این پنل ها جهت جلوگیری از بازتاب صداهای اضافه به بیرون بسیار کاربردی بوده و در مکان هایی نظیر: سالن های آمفی تئاتر، سینما و همچنین اتاق کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرند. پنل های آکوستیک در زیباسازی و دکوراسیون داخلی محیط نقش مهمی ایفا می کنند.

خرید پنل آکوستیک

پنل آکوستیک، نوعی عایق صدا بوده که می توان از آن در محیط های مختلف جهت جلوگیری از ارتعاش صدا و حذف نویز استفاده نمود.

خرید پنل های آکوستیک کار چندان سختی نبوده و شما می توانید با توجه به یک سری ویژگی ها نظیر: ابعاد، نوع کاربری، رنگ بندی، مدل و تراکم فشردگی پنل جهت خرید آن اقدام نمایید.

خرید اکوستیک

آکوستیک، محصولی کاربردی بوده که می توان از آن جهت کنترل صداهای محیط استفاده نمود. پنل آکوستیک در مدل های متنوعی طراحی و به بازار عرضه می شود.

اینکه شما بخواهید از چه مدل جهت عایق بندی محیط استفاده نمایید به نیازتان بستگی خواهد داشت. با توجه به راهنمای خرید این وسیله می توانید راحت تر در مورد انتخاب مناسب ترین مدل تصمیم گیری نمایید.

پنل آکوستیک ارزان

پنل آکوستیک از جمله محصولات پرکاربردی است که استفاده از آن در استودیوهای موسیقی بسیار کاربرد دارد. این محصول از لحاظ نصب دارای انواع مختلفی بوده و خریدار با توجه به نیاز خود می تواند جهت تهیه بهترین مدل اقدام نماید.

شما می توانید با در نظر گرفتن یک سری ویژگی ها، این محصول را از مراکز معتبر تجهیزات موسیقی خریداری نمایید.

پنل اکوستیک ، پنل آکوستیک از بهترین محصولات موجود در بازار بوده که در جذب صدا و جلوگیری از بازتاب آن به بیرون نقش مهمی ایفا می کند.

انواع مختلف پنل آکوستیک موجود در بازار، شرایط انتخاب را برای کاربر دشوارتر کرده است. به همین دلیل نیاز است که نیاز و هدف خود را قبل از خرید بهترین مدل پنل آکوستیک مشخص نمایید.

خرید فوم آکوستیک

فوم آکوستیک محصولی است که با اهداف مختلفی طراحی و تولید می شود. از فوم های آکوستیک جهت جلوگیری از پخش صداهای مزاحم و نویز ها به بیرون، استفاده می کنند.

عوامل مختلفی می توانند بر انتخاب شما به هنگام خرید فوم آکوستیک تاثیر بگذارند. به همین خاطر بهتر است با مطالعه راهنمای خرید فوم آکوستیک جهت انتخاب بهترین مدل آن اقدام نمایید.

خرید پنل آکوستیک ارزان

پنل آکوستیک جزو بهترین محصولات جهت جلوگیری از ارتعاش صدا به شمار می رود. استفاده از این محصول در محیط های مختلف نظیر: استودیوهای خانگی، استودیوهای موسیقی، رستوران ها و ادارات رواج دارد.

این محصول در قیمت های متنوعی در بازار موجود بوده که با توجه به یک سری موارد مهم می توانید جهت انتخاب مناسب ترین مدل اقدام نمایید.

پنل آکوستیک استودیویی و خانگی موجب می شود تا افراد بتوانند محیط کاری خود را به خوبی عایق بندی صوتی نمایند. به همین دلیل شما می توانید هر صدای بلندی را در این محیط ایجاد نمایید بدون آنکه اطرافیان خود را آزار دهید.

ساخت این پنل ها بر اساس قوانین فیزیک می باشد اما امروزه بیشتر برای افرادی مناسب می باشد که در حوزه موسیقی و نوازندگی فعالیت می نمایند.

به پنل آکوستیک استودیویی و خانگی گاها پنل صدا نیز گفته می شود زیرا می توان از آن برای کنترل نمودن امواج صدا بهره برد.

انواع پنل آکوستیک

پنل های آکوستیک، محصولات مناسبی جهت جلوگیری از ارتعاش صدا در محیط به شمار می روند. پنل های آکوستیک در انواع مختلفی نظیر: پنل های ثابت و پرتابل تولید و مورد استفاده قرار می گیرند.

از آنجا که پنل های آکوستیک ثابت فضای بیشتری را در محیط اشغال می کنند جهت استفاده در استودیوهای خانگی، بسیار مناسب می باشند.

فروش پنل آکوستیک

پنل آکوستیک نوعی عایق است که وظیفه کنترل صدا و جلوگیری از بازتاب آن به بیرون را بر عهده دارد. میزان صداگیری هر کدام از مدل های پنل آکوستیک به ضخامت، چگالی و ضریب جذب صورت های مختلف بستگی دارد.

شما می توانید با شناسایی مراکز معتبر در زمینه فروش پنل آکوستیک جهت تهیه بهترین مدل آن اقدام نمایید.

چسب پنل آکوستیک

جهت چسباندن پنل های آکوستیک بر روی متریال مختلف از چسب های مخصوص استفاده می شود. انواع مختلفی از چسب پنل آکوستیک در بازار موجود بوده که باید با توجه به نیاز خود، آن را تهیه نمایید.

با در نظر گرفتن موارد مهمی نظیر: نوع فوم آکوستیک، زیرسازی پنل آکوستیک و هدف استفاده می توان جهت خرید بهترین مدل اقدام نمود.

قیمت پنل اکوستیک

پنل آکوستیک با توجه به کاربردهای آن دارای مدل های بسیار متنوعی است. انتخاب بهترین مدل پنل به هدف و نوع استفاده کاربر بر می گردد. قیمت پنل های آکوستیک تحت عوامل مختلفی تعیین می شوند.

مواردی نظیر: کیفیت تولیدی، مدل، ابعاد، ضخامت، چگالی و سایر موارد بر روی قیمت تمام شده این محصول کاربردی تاثیر می گذارند.

قیمت پنل آکوستیک

تهیه پنل آکوستیک برای آن دسته از افرادی که می خواهند به طور حرفه ای فعالیت های موسیقی را دنبال نمایند، ضروری می باشد.

این محصول به عنوان نوعی عایق بوده که می تواند جهت جلوگیری از بازتاب نویزها به محیط اطراف موثر واقع شود. پنل های آکوستیک را می توانید در قیمت های متنوعی از بازار تهیه نمایید.

پنل صدا

پنل صدا در واقع همان پنل آکوستیک بوده که جهت جلوگیری از پخش صداهای اضافی به محیط بیرون مورد استفاده قرار می گیرند.

پنل صدا را می توان در محیط های مختلفی نظیر: استودیوهای موسیقی، سالن های تئاتر، سینما و اتاق کنفرانس استفاده نمود. شما میتوانید با توجه به نوع استفاده خود جهت انتخاب بهترین پنل صدا که در بازار موجود بوده، اقدام نمایید.

پنل آکوستیک دیجی کالا

پنل آکوستیک جزو آن دسته از محصولاتی است که استفاده از آن برای هنرمندان عاشق موسیقی بسیار مناسب می باشد.

پنل های آکوستیک، انواع و مدل های متنوعی داشته که با کسب یک سری اطلاعات لازم می توانید به صورت حضوری یا از طریق سایت های اینترنتی نظیر: دیجی کالا، جهت خرید بهترین مدل اقدام نمایید.

نصب پنل آکوستیک استودیویی و خانگی

برای نصب این پنل ها ابتدا باید نوع سطح مد نظر و سپس جنس محصول را در نظر بگیرید. در این حالت بهتر می توانید در خصوص روش نصب تصمیمگیری کنید.

همواره باید در نظر داشته باشید که برای مواردی که سطح شما از جنس چوب بوده و پنل هم دارای وزن زیادی است، استفاده از چسب نمی تواند انتخاب خوبی باشد.

برای این موارد با توجه به شرایط باید از پیچ استفاده نمود. در برخی از موارد حرفه ای، روش فیتینگ مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش از دو چوب به عنوان پایه استفاده می شود و پنل بر روی آن قرار می گیرد.

باید در نظر داشته که در نصب این پنل ها بسیار مهم است که شما ابتدا محل های انعکاس صدا را به خوبی تشخیص دهید.

آشنایی با انواع پنل آکوستیک

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که امروزه انواع مختلفی از پنل آکوستیک استودیویی و خانگی در بازار وجود دارند اما مهمترین آنها از نوع جذب کننده، انعکاس دهنده و انتشار دهنده هستند. در زیر با هر یک از این پنل ها آشنا خواهید شد:

  • جذب کننده ها

پنل آکوستیک استودیویی و خانگی جذب کننده اغلب دارای طول 2 متر و عرض 1 متر می باشند. این موارد را می توانید برای سقف یا دیوار استفاده نمایید.

قیمت این پنل ها با توجه به نوع جنس آنها متفاوت است اما می توان قیمتی در حدود 100 هزار تا 1 میلیون تومان را برای هر پنل در نظر گرفت.

  • انتشار دهنده

این پنل ها بین 15 تا 20 سانتی متر ضخامت دارند و تا 80 درصد می توانند صدا را به صورت کامل عایق نمایند. از لحاظ قیمتی نیز باید در نظر داشت که هزینه آنها به ازای هر پنل از 200 هزار تومان تا 1 میلیون تومان خواهد بود.

البته این موارد برای نصب دارای هزینه بیشتری می باشند. با هر پنل انتشار دهنده شما می توانید حدود 4 مترمربع از فضای خود را کاور نمایید.

  • انعکاس دهنده

از این نوع پنل آکوستیک استودیویی و خانگی برای گوشه های اتاق استفاده می شود. این پنل ها استفاده می شوند تا فرکانس های بم برای مدت زمان بیشتری داخل اتاق باقی بمانند.

با داشتن این پنل ها نوازندگان به راحتی می توانند امواج صدا را بشنوند. قیمت و تعداد پنل های مذکور به نوع دیوار وابسته می باشد اما هزینه پایه آنها از 200 هزار تومان به ازای هر پنل آغاز می گردد.

راهنمای خرید پنل آکوستیک

برای خرید پنل آکوستیک استودیویی و خانگی همواره توصیه می شود تا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • میزان اکو

برای خرید پنل آکوستیک استودیویی و خانگی ابتدا باید میزان اکوی صدا را بررسی نمایید. بر اساس میزان اکو باید از پنل مناسب نیز استفاده نمایید. هر اندازه اکو در فضاهای کوچک بیشتر باشد، صداهای توخالی بیشتری نیز تولید می شود. با این کار شما می توانید امواج صدا را چند برابر نمایید.

  • جذب صدا

هر پنل از یک سری فوم های مخصوص تشکیل شده است. شما باید فوم هایی را بکار گیرید که قدرت جذب صدایی بالایی داشته باشند. این مورد برای ضبط صدا به شما کمک می کند تا امواج مخرب به راحتی حذف شوند.

  • نشر صدا

فوم ها باید به گونه ای باشند که صداها را منتشر کنند. برخی از پنل ها تنها صدا را جذب نموده و هیچ انعکاسی نمی دهند. همین مورد نیز موجب می گردد تا فرد لرزش بیشتری در صدای خود مشاهده نموده و خروجی کار حرفه ای نباشد.

البته موارد مهم دیگری نیز در زمان خرید پنل آکوستیک استودیویی و خانگی دارای اهمیت هستند اما مهمترین موارد در بالا لیست شده اند.

خرید پنل آکوستیک ارزان

زمانی که قصد خرید پنل آکوستیک استودیویی و خانگی را دارید، برای برآورد هزینه بسیار مهم می باشد که به نوع ساختمان، سن و کاربری آن توجه کنید.

شما همواره باید به دنبال مواردی باشید که با نصب پنل یک محیط عایق بندی به وجود آید اما گاها نویز های زیاد همانند صدای آب موجب می شوند تا هزینه بیشتر نموده و از زیرسازی های خص استفاده نمایید.

یک پنل ارزان با حداقل قیمت 200 هزار تومان در بازار وجود دارد که با توجه به ویژگی های آن ممکن است هزینه آن افزایش نیز یابد.

اما همواره توصیه می شود تا از فوم های نسوز استفاده نمایید که هزینه نصب این موارد به نسبت بیشتر است. این موارد مخصوصا در ساختمان های مسکونی دارای اهمیت زیادی می باشند.

موردی دیگری که در بحث هزینه توجه به آن الزامی می باشد، نوع پنل است. پنل ها می توانند به صورت ثابت یا پرتابل باشند.

پنل های ثابت تنها یک بار نصب می شوند و قابلیت جابجا شدن ندارند اما پنل های متحرک را می توان به راحتی در ساختمان های مختلف استفاده نمود. طبیعتا مواردی که پرتابل هستند دارای قیمت بیشتری می باشند اما کاربردی تر نیز خواهند بود.

به صورت کلی می توان مزایای پنل آکوستیک استودیویی و خانگی را به صورت زیر دسته بندی نمود:

  • می توان به کمک آنها در فضا را عایق بندی نمود.
  • این موارد اغلب از جنس های نسوز هستند که در برای آتش سوزی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.
  • شما می توانید پنل های فوق را در رنگ ها و ابعاد مختلف مشاهده نمایید که با توجه به ساختمان و نوع دکوراسیون خود از آنها استفاده کنید.
  • زیرسازی این نوع پنل ها هزینه بر نخواهد بود.
  • نصب پنل ها بسیار آسان است.

سپاسگزاریم از اینکه برای مقالات گرین لیست وقت می گذارید. راهنمای خرید آنلاین امروز در قسمت لوازم فرهنگ و هنر برای شما آماده گردیده است. امیدواریم خرید آنلاین هوشمندانه و مقرون به صرفه ای داشته باشید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل پنل آکوستیک پرفروش و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک ساندپروف مدل صداگیر آپارتمان

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
200x100x3 سانتی‌متر 0.4 کیلوگرم 1 پلی یورتان

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک ایران استودیو مدل شانه تخم مرغی کد 03

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
2×1 متر سانتی‌متر 300 کیلوگرم 1 اسفنج

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک ایران استودیو مدل شانه تخم مرغی کد 002

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
200x100x2 سانتی‌متر 0.4 کیلوگرم 1 اسفنج

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک ایران استودیو مدل تخم مرغی 100.2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
100x100x2 سانتی‌متر .200 کیلوگرم 1 پلی یورتان

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک ایران استودیو مدل فلکسی 20 kg

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
50*50 سانتی‌متر 400 کیلوگرم 1 اسفنج
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک ساندپروف مدل هرمی 2.1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
200x100x3.5 سانتی‌متر 0.6 کیلوگرم 1 پلی یورتان

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک مجیک ویس مدل هرمی1.2.4

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
200x100x3 سانتی‌متر 0.6 کیلوگرم 1 پلی اورتان سلولولایز

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک ساندپروف مدل شانه تخم مرغی 502 بسته 10 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
50x50x2 سانتی‌متر 0.6 کیلوگرم 10 پلی یورتان

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک مدل لرزش گیر کد 10 بسته 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
30x30x6.5 سانتی‌متر 1 کیلوگرم 2 عدد فوم پلی یورتان به همراه mdf با روکش رنگ کربنی و...

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک اکوترپ مدل هرمی HE1.2.3

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
200x100x3 سانتی‌متر 400 کیلوگرم 1 پلی اورتان سلولولایز
محدوده قیمت 400,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک اکوترپ مدل اکوستیک MD55.25.25.5 بسته 32 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
25x25x5 سانتی‌متر 0.3 کیلوگرم 32 پلی اورتان سلولولایز

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک اکوترپ مدل ام پلاس Mplus50.50.3.12 بسته 12 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
50x50x3 سانتی‌متر 1 کیلوگرم 12 پلی یورتان

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک ساندپروف مدل SHEET50 PY بسته 12 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
50x50x3.5 سانتی‌متر 0.1 کیلوگرم 12 پلی یورتان ( اندازه ها دارای 4 درصد تلرانس می ب...

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک اکوترپ مدل دیفیوزر DIF50.50.10 بسته 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
50x50x10 سانتی‌متر 1 کیلوگرم 4 پلی اورتان سلولولایز

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک اکوترپ مدل ام پلاس Mplus50.50.3.8 بسته 8 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
48x48x3 سانتی‌متر 0.4 کیلوگرم 8 پلی اورتان سلولولایز
محدوده قیمت 800,001 تا 1,200,000 تومان

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک اکوترپ مدل پکیج 2 بسته 16 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
50x50x3 سانتی‌متر 0.1 کیلوگرم 16 پلی اورتان سلولولایز

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک ساندپروف مدل پکیج آکوستیک کد 16به همراه چسب مجموعه 21 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
200x200x3 سانتی‌متر 1 کیلوگرم 16 پلی یورتان

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک مدل شانه تخم مرغی بسته 5 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
200*100 سانتی‌متر 3 کیلوگرم 5 اسفنج

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک مدل فلکسی پل 50 مجموعه 6 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
50x50x5.3 سانتی‌متر 4.5 کیلوگرم 6 فوم آکوستیک پلی یورتان با روکش MDF

امتیاز کاربران

ایزولاتور میکروفون مدل فلکسی گارد کد B

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
35x50x34 سانتی‌متر 3.2 کیلوگرم 1 فوم آکوستیک پلی یورتان کالیبره شده با دانسیته بالا
محدوده قیمت 1,200,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک اکوترپ مدل پکیج 8 بسته 4 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
100x200x3 سانتی‌متر 0.25 کیلوگرم 6 پلی اورتان سلولولایز

امتیاز کاربران

ایزولاتور میکروفن مدل فلکسی گارد

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
35x50x34 سانتی‌متر 3.2 کیلوگرم 1 فوم آکوستیک

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک مدل فلکسی پل 50 مجموعه 12 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
50x50x5.3 سانتی‌متر 9 کیلوگرم 12 فوم آکوستیک پلی یورتان با روکش MDF

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک مدل ترکیبی فلکسی 50 و فلکسی وود 50 مجموعه 9 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد پنل جنس پنل
50x50x5.3 سانتی‌متر 3 کیلوگرم 9 فوم آکوستیک پلی یورتان و روکش MDF

امتیاز کاربران

پنل آکوستیک مدل فوم شانه تخم مرغی 5 دانسیته 30 مجموعه 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
3x100x200 سانتی‌متر 3.4 کیلوگرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا