لوازم برقی

50 مدل اسپرسو ساز باکیفیت و پرفروش + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید آنلاین اسپرسو ساز

  • هنگامی که اولین دستگاه اسپرسو ساز خود را خریداری می کنید، با یک مشکل بزرگ روبرو می شوید: انتخاب. انتخاب های زیادی وجود دارد که حتی اگر دومین دستگاه اسپرسوساز شما باشد، می تواند کار دشواری باشد.
  • انواع مختلفی از دستگاه های اسپرسوساز وجود دارد، و امروزه رقابت زیادی در بازار وجود دارد، به طوری که گاهی اوقات انتخاب کردن واقعاً دشوار است، زمانی که شما همه اطلاعات را ندارید.
  • حتی اگر نمی‌خواهید به‌زودی خرید کنید، این صفحه به شما نشان می‌دهد که چه تفاوت‌هایی بین همه دستگاه‌های اسپرسوساز وجود دارد و چه اهمیتی برای باریستا دارد.
  • اسپرسو ساز واقعی، شاید همان دستگاه دلخواهی باشد که شما می خواهید تا اسپرسو، کاپوچینو و قهوه مورد علاقه خود را در خانه درست کنید.
  • اگر علاقه مند به قهوه خوب هستید، خرید اسپرسو ساز ایده عالی برای شما خواهد بود. در اولین قدم، لازم است بدانید که خرید اسپرسو ساز ملزم نیاز، بودجه فردی، حوصله و کیفیت است.
  • با کمی دقت در راهنمای جامع خرید اینترنتی اسپرسوساز می توانید از کافه ها جلو بزنید و به دلخواه ترین روش برای درست کردن قهوه برسید.
  • در واقع یک اسپرسوساز خانگی می تواند هزینه های پرداخت انواع قهوه ها در کافه را برای شما ذخیره کند. در این مقاله به بررسی 5 نوع دستگاه اسپرسوساز و نکات جامع درباره آنها می پردازیم.

اسپرسو ساز

دستگاه اسپرسوساز چیست؟

  • دستگاه اسپرسوساز یک وسیله آشپزخانه است که قهوه را با فشار دادن آب تقریباً جوشیده از طریق یک کپسول قهوه آسیاب شده یا بسکت قهوه اسپرسو ساز دم می کند. نتیجه یک قهوه غلیظ است که تحت نام اسپرسو قرار می گیرد.
  • یک اسپرسوساز چندین بخش دارد که از یک دستگاه به ماشین دیگر متفاوت است، اما برخی از قطعات هستند که همیشه ثابت می مانند: پمپ، دیگ بخار، گروه هد و فیلتر.

نکات مهم هنگام خرید اسپرسو ساز

  • پورتافیلتر

مدل های نیمه اتوماتیک نیز از سبک های مختلف پورتافیلتر استفاده می کنند. رده پایین تقریباً همیشه از سبدهای فیلتر تحت فشار در پورتافیلترهای خود استفاده می کنند.

سبدهای تحت فشار کرم مصنوعی ایجاد می کنند و به باریستای خانگی این تصور نادرست را می دهند که ضربه ای عالی زده اند. سبدهای بدون فشار به شما این امکان را می دهند که تکنیک خود را کامل کنید و شات عالی قهوه بدرست کنید.

سبدهای تحت فشار برای مبتدیانی است که فقط یک فنجان قهوه قوی می خواهند و طعم آن به اندازه راحتی آن مهم نیست.

دسته بندی دیگر پورتافیلتر بر اساس قطر سبد است. قطر سبدهای مختلفی وجود دارد، اما در تجربه من، برای کسانی که به دنبال عظمت اسپرسو هستند، پورتافیلتر 58 میلی متری بهترین است.

  • بویلر در دستگاه اسپرسوساز

بویلر نیز چیزی است که شما می خواهید به دنبال آن باشید. بهترین بویلرها از برنج ساخته می‌شوند و هرچه بزرگ‌تر باشد، آب گرم بیشتری خواهید داشت، بنابراین تعداد شات‌های پشت سر هم بیشتر می‌شود.

یک دستگاه بویلر دوتایی مانند سیلویا پرو به شما امکان می دهد همزمان شات ها را بکشید و شیر فرم دهید، که این کار را نمی توانید با یک بویلر انجام دهید. اما یک دستگاه بویلر دوگانه بسیار گرانتر از یک بویلر است.

ظرفیت بویلر نیز چیزی است که باید در مورد آن فکر کنید، اگر نیاز دارید که شات های قهوه را پشت سر هم بکشید. هر چیزی بیش از 280 گرم. این ظرفیت برای یک ماشین خانگی اندازه مناسبی است.

برخی از ماشین ها به جای بویلر مجهز به ترموبلاک اسپرسو ساز هستند. در حالی که ترموبلاک راه حل بدی نیست، با توجه به اینکه ما یک سیستم کنترل دما خوب در هر دو راه حل داریم، به یک دستگاه ترموبلاک گران قیمت نیاز دارید تا به اندازه دستگاه بویلر دقیق باشد.

هنگام انتخاب دستگاه، بویلر یکی از اجزای کلیدی است، به خصوص اگر نوشیدنی های شیری مانند کاپوچینو و موکا درست می کنید. ماشین‌هایی که دارای یک بویلر هستند برای کشیدن اسپرسو عالی هستند، اما هنگام تهیه بیش از یک نوشیدنی بر پایه شیر در یک زمان، مشکلاتی ایجاد می‌کنند.

مشکل این است که دم کردن اسپرسو و فوم گرفتن شیر به دمای متفاوتی نیاز دارند، بنابراین باید بین شات اسپرسو و کف کردن شیر صبر کنید تا بویلر به دمای مناسب برای بخارپز برسد.

  • کنترل دما

اسپرسو یک روش دم کردن بسیار دقیق است و دمای استخراج از اهمیت بالایی برخوردار است. ماشین های ارزان قیمت دارای یک ترموستات داخلی خواهند بود که وقتی آب در بویلربه دمای مطلوب رسید عنصر گرمایش را متوقف می کند.

مشکل این راه حل این است که اجزای دستگاه دارای اینرسی حرارتی هستند. آنها حتی زمانی که ترموستات المنت گرمایشی را خاموش می کند، گرما را منتقل می کنند.

اگر در مورد طعم شات های خود جدی هستید، این یکی از ویژگی هایی است که در دستگاه اسپرسوساز خود می خواهید.

  • فشار سنج

گیج فشار یکی از موارد خوب است، زیرا به شما امکان می دهد فشار را در هنگام ریختن شات ها بخوانید. این یک نیاز مطلق نیست، زیرا حجم ریختن فشار را به خوبی تقریب می‌کند.

  • نازل بخار اسپرسوساز

ناز بخار یک لوله فلزی کوچک است، مانند بازویی که از دستگاه بیرون زده و معمولاً در نزدیکی سر دسته گروپ اسپرسوساز قرار دارد.

بازوی متصل شده، بخار را وارد شیر می کند و به آرامی آن را تحت فشار گرم می کند. همچنین هوا را به شیر اضافه می کند که باعث کف می شود.

لوله های فلزی تحرک خاصی دارند که از ماشینی به ماشین دیگر متفاوت است و لوله هایی که متحرک نیستند برای کل عمر دستگاه شما را ناراحت می کند، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید، که متحرک باشند.

با توجه به تجربه، بهتر است نازل بخار به اصطلاح سوزنی شکل باشد، تا بخار با فشار بیشتری خارج شود و کف شیر مناسبی داشته باشید.

  • آسیاب قهوه

ماشین های اتوماتیک و فوق اتوماتیک دارای آسیاب داخلی هستند. کیفیت این آسیاب شات اسپرسوی شما را می سازد یا می شکند.

به طور معمول، فرزهای سرامیکی بی صداتر از آنهایی هستند که مجهز به فرزهای مخروطی فولادی هستند.

اگر به دنبال کمال مطلق در شات های اسپرسو هستید، توانایی تنظیم دقیق اندازه آسیاب خود می تواند چیزی باشد که باید به دنبال آن باشید.

  • پمپ

چیز زیادی نمی توانید در مورد پمپ موجود در دستگاه اسپرسوساز خود کنترل کنید. استاندارد امروز در اسپرسو 9 بار فشار است که نرمال شده است. این بدان معناست که اکثر ماشین ها دارای یک شیر فشار بیش از حد هستند که اگر فشار از 9 بار فراتر رود باز می شود.

ماشین های تبلیغاتی تولید کنندگان زیادی را می بینید که مجهز به پمپ های 15 بار هستند. علاوه بر قابلیت اطمینان، مزیت چندانی ندارد. کارکردن یک پمپ 15 بار با فشار 9 بار شاید فشار کمتری به پمپ وارد کند. اما اگر کیفیت پمپ بد باشد، این مهم نخواهد بود.

در اسپرسو خانگی دو دسته الکتروپمپ وجود دارد: پمپ ارتعاشی و پمپ پره ای چرخشی.

پمپ های ارتعاشی ارزان هستند، به راحتی قابل تعویض و کوچک هستند. آنها بلندتر از پمپ های دوار هستند و در مقایسه با آنها طول عمر کمتری دارند. پمپ‌های چرخشی کمی گران‌تر هستند، اما در مقایسه با پمپ‌های دیگر، عمر طولانی‌تری دارند و بی‌صدا عمل می‌کنند. آنها بزرگتر هستند، بنابراین به طور خودکار به فضای بیشتری در داخل دستگاه اسپرسوساز نیاز دارند.

  • مخزن آب

اگرچه مهم ترین قطعه یک دستگاه اسپرسوساز نیست، اما مخزن آب می تواند زندگی باریستای شما را بد کند.

اگر روند انتخاب شما به تفاوت بین مخازن آب بستگی دارد، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اندازه مخزن به خصوص اگر نوشیدنی های زیادی دم کنید مهم است. تصور کنید که باید هر دو یا سه روز یک بار مخزن را پر کنید. دستگاه من دارای یک مخزن با ظرفیت زیاد است و من هنوز از اینکه باید دوباره آن را پر کنم شکایت دارم.

دسترسی به مخزن مهم است. اگر باید از بالا به مخزن دسترسی داشته باشید و قصد دارید دستگاه اسپرسوساز خود را زیر کابینت خود بچسبانید، هر بار که نیاز به پر کردن مجدد دارید، باید دستگاه را بیرون بکشید.

بیشتر ماشین های تجاری مخزن آب ندارند، باید آنها را به لوله آب شهری وصل کنید.

  • اندازه ماشین

در زمینه مخزن، به طور خلاصه منظور من این است که حتما سه بار اندازه بگیرید و یک بار خرید کنید.

  • سینی چکه

سینی چکه قابل جابجایی اغلب نادیده گرفته می شود، زیرا برای تنظیم باریستای خانگی اهمیت کمتری دارد.

اگر فکر می‌کنید که چندین شات قهوه را در یک زمان می‌کشید، یک سینی قطره‌ای کوچک به دفعات بیشتری نیاز به تخلیه دارد. این موضوع پایان دنیا نیست، اما هنوز چیزی قابل تامل است.

  • سایر نکات قابل تامل

  1. سهولت کار: مراحل دم کردن، آسیاب قهوه، نگهداری و تمیز کردن.
  2. اولویت انتخاب: شما سادگی را می پسندید یا عملکرد خودکار ؟
  3. مقدار فضای مورد نیاز: به مقدار فضایی که می خواهید به دستگاه اختصاص دهید، فکر کنید و طبق آن اقدام به خرید نمایید.
  4. قیمت اسپرسو ساز: میزان بودجه شما برای خرید این دستگاه قهوه ساز مهم است.
  5. عملکرد: از اسپرسوساز چه انتظاراتی دارید؟ اگر عمدتا قهوه را با شیر می نوشید، در هنگام مشاهده مدل ها دقت کنید.
  6. کاربرد: قرار است چند بار از دستگاه خود استفاده کنید؟ هفته ای یکبار، روزی یکبار یا ساعتی یکبار؟
  7. اگر قصد استفاده به طور مداوم دارید، بهتر است به گزینه های کارآمدتر توجه نمایید. همچنین به این نکته نیز توجه کنید که آیا می خواهید دستگاه را برای مدت طولانی روشن بگذارید یا خیر !
  8. به طور کلی توجه به نوع عملکرد و کاربرد شخصی می تواند کمک زیادی به انتخاب بهترین و مناسب ترین دستگاه اسپرسوساز کند.
  9. لازم است بدانید که برای لذت بردن از نوشیدنی های گرم مانند اسپرسو نیازی به صرف هزینه های زیاد ندارید و کیفیت دانه های قهوه و آسیاب کردن آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است. در ادامه به معرفی اصلی ترین دستگاه های اسپرسو ساز می پردازیم.

اسپرسو ساز

چند مدل دستگاه اسپرسو ساز وجود دارد؟

  • اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

متداول ترین نوع دستگاه اسپرسوساز هستند که دارای پمپ برقی اند. این پمپ توسط کاربر و به صورت خودکار روشن و خاموش می شود.

کار با این دستگاه نسبتا آسان بوده و نیاز به بیشترین مداخله به صورت دستی دارد.

مراحل تولید اسپرسو در این دستگاه عبارت است از:

  1. از وجود آب در مخزن مطمئن شوید. آن را به برق وصل کنید و منتظر شوید تا دستگاه گرم شود.
  2. دستگاه پورتافیلتر را بردارید.
  3. مقداری اسپرسو درون سبد صافی بریزید و با قاشق فشار دهید.
  4. پورتافیلتر را در جای خود قرار دهید و فنجان را در زیر پورت فیلتر قرار دهید و در نهایت کلید را فشار دهید.
  5. پس از رسیدن به حجم دلخواه، کلید را خاموش کنید.
  6. در صورت تمایل این کار را ادامه دهید.
  • اسپرسوساز سوپر اتوماتیک

این نوع دستگاه از انواع دستگاه های اسپرسوساز پیچیده است که با لمس یک دکمه می توان قهوه را درست کرد.

آنها دارای مکانیسم پیچیده و داخلی هستند که به طور خودکار دانه های اسپرسو را آسیاب می کنند، سبد صافی را پر می کنند،

مقدار اصلی اسپرسو را دم می کنند و در نهایت مقدار مورد استفاده را درون ظرفی می ریزند.

کل فرایند قهوه سازی در این دستگاه اسپرسوساز، 2 دقیقه است.

مراحل تولید اسپرسو در این دستگاه عبارت است از:

  1. مطمئن شوید که آب در مخزن و دانه های قهوه در چرخ وجود دارند. آن را به برق متصل کنید و منتظر شوید که دستگاه گرم شود.
  2. یک فنجام زیر پورت فیلتر قرار دهید.
  3. دکمه را فشار دهید، سپس قهوه آسیاب می شود و در نهایت قهوه مورد نیاز شما آماده می شود.
  4. در صورت تمایل می توانید فرایند را تکرار کنید.

اسپرسو ساز اهرمی دستی

این نوع دستگاه، سبکی سنتی و قدمی با قابلیتی عالی به شما ارائه می دهد.

برای تسلط به این دستگاه اسپرسوساز نیاز به مهارت دارید و با وقت گذاشتن برای یادگیری می توان به راحتی بر آن مسلط شد.

مراحل تولید اسپرسو در این دستگاه عبارت است از:

  1. از وجود آب در مخزن مطمئن شوید. آن را به برق وصل کنید و منتظر شوید تا دستگاه گرم شود. از آنجایی که این دستگاه ها برای ایجاد فشار نیاز به گرم کردن کامل آب داخل مخزن دارد، ممکن است که این فرایند کمی طول بکشد.
  2. دسته پورتافیلتر را بردارید.
  3. مقداری اسپرسو درون سبد صافی بریزید و با قاشق فشار دهید.
  4. پورتافیلتر را در جای خود قرار دهید و فنجان را در زیر پورت فیلتر قرار دهید.
  5. اهرم را بالا ببرید و آن را به آرامی فشار دهید تا آب داغ از طریق قهوه آسیاب شده رد شود.
  6. برای بارگیری مجدد می توانید تا زمانی که آب در مخزن باقی ماند است، قهوه آسیاب شده تازه قرار دهید. اما اگر آب تمام شد، باید دستگاه خاموش شود و منتظر بمانید تا خنک شود و برای فرایند قهوه سازی بعدی آماده شود.
  7. روند بالا تقریبا مستقیم است، اما برای دستیابی به یک قهوه عالی باید تمرین زیادی داشته باشید.
  • اسپرسو ساز کپسولی

این دستگاه، نهایت راحتی در استفاده را دارند. ایده آل ترین کاربرد آنها در دفاتر، رستوران ها و سایر خدمات غذایی و همچنین خانه ها است.

کافی است یک کپسول را وارد دستگاه کنید. با فشار دادن یک دکمه، قهوه عالی درست کنید.

اکثر دستگاه های اسپرسو ساز کپسولی برای درست کردن کاپوچینو و لاته عالی هستند.

مراحل تولید اسپرسو در این دستگاه عبارت است از:

  1. از وجود آب در مخزن مطمئن شوید. آن را به برق وصل کنید و منتظر شوید تا دستگاه گرم شود.
  2. یک فنجام زیر پورت فیلتر قرار دهید.
  3. یک کپسول وارد کنید و دکمه را فشار دهید. اکثر مدل ها به طور خودکار متوقف می شوند.
  4. در صورت تمایل می توانید فرایند قهوه سازی را تکرار کنید.

اسپرسو ساز

نکات مهم در نگهداری دستگاه اسپرسو ساز کدامند؟

  • همیشه نازل بخار (لوله ای که دستگاه به وسیله آن شیر و دیگر مایعات را بخار می دهند) را باید تمیز کنید تا شیر مسدود شده پاک شود.
  • قبل از هر دور استفاده، قسمت های اصلی را تمیز کنید.
  • پارچه های تمیز کننده را بعد از دو سه بار استفاده جایگزین کنید.
  • لوله تخلیه را تمیز کنید تا از تجمع قهوه جلوگیری شود.
  • امیدواریم در این مقاله جامع و کاربردی به شما عزیزان اطلاعات کافی را ارائه داده باشیم.

جمع بندی خرید و قیمت اسپرسو ساز

  • داشتن یک دستگاه قهوه ساز می تواند به معنای واقعی کلمه یک موضوع مرگ و زندگی باشد، یا حداقل یک موضوع سلامت عقل.
  • برای یک متخصص معتاد قهوه، شروع روز بدون حداقل یک فنجان غیرممکن است. این یک واقعیت ثابت شده است که قهوه مردم را خوشحال می کند.
  • دقیقاً به همین دلیل است که باید در انتخاب اسپرسوساز خود دقت کنید. شما باید تا حد امکان نظرات خریداران دستگاه اسپرسوساز را بخوانید و نظرات خود نظر بنویسید.
  • امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی اسپرسوساز و مقایسه امروز در دسته بندی لوازم خانگی برقی برای شما مفید باشد.
  • شما عزیزان می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه با ما در ارتباط باشید. خوشحالیم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید، متشکریم.

منبع: brewespressocoffee

مشاهده نسخه pdf مقاله: 50 مدل اسپرسو ساز باکیفیت و پرفروش + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 2,000,000 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم مخزن آب قابلیت استفاده از قابلیت تنظیم میزان بخار نوشیدنی‌های قابل تهیه سیستم ایمنی
1.6 پودر قهوه دستی آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو سیستم خاموشی خودکار
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز زیگما مدل 222 rl

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم مخزن آب قابلیت استفاده از قابلیت تنظیم میزان بخار نوشیدنی‌های قابل تهیه سیستم ایمنی
1.6 پودر قهوه دستی آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو سیستم خاموشی خودکار
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسوساز ندوا مدل NCM-147EXPS

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

امکانات اسپرسوساز قابلیت استفاده از قابلیت تنظیم میزان بخار نوشیدنی‌های قابل تهیه قابلیت‌ها
سیستم گرم کردن فنجان پودر قهوه دستی اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسوساز نوا مدل NCM-147

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم مخزن آب قابلیت استفاده از قابلیت تنظیم میزان بخار نوشیدنی‌های قابل تهیه تعداد نازل قهوه
1.6 پودر قهوه دستی اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو یک عدد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 4,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم مخزن آب قابلیت استفاده از قابلیت تنظیم میزان بخار نوشیدنی‌های قابل تهیه سیستم ایمنی
1.25 پودر قهوه دستی اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو سیستم خاموشی خودکار
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM 2022

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت استفاده از نوشیدنی‌های قابل تهیه شناسه کالا فشار بخار ظرفیت مخزن
پودر قهوه آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو 20 1.5
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM 2025

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی حجم مخزن آب حداکثر ارتفاع مجاز لیوان امکانات اسپرسوساز قابلیت استفاده از
شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی 1/25 لیتر 12 سانتی متر تمپر قهوه، تولید کف شیر پودر قهوه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت استفاده از قابلیت تنظیم میزان بخار نوشیدنی‌های قابل تهیه سیستم ایمنی تعداد نازل قهوه
پودر قهوه دستی اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو سیستم خاموشی خودکار یک عدد
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 6,000,001 تا 8,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی حجم مخزن آب امکانات اسپرسوساز قابلیت استفاده از قابلیت تنظیم میزان بخار
سیستم شست‌وشوی خودکار 1.2 تمپر قهوه، تولید کف شیر، حالت آماده به کار، سینی چکه گیر، نازل بخار پودر قهوه ساده
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2016

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم مخزن آب قابلیت استفاده از نوشیدنی‌های قابل تهیه سیستم ایمنی سایر توضیحات
1.1 پودر قهوه اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو سیستم خاموشی خودکار - پیچ تنظیم میزان بخار خروجی - دارای نمایشگر حا...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسوساز فکر مدل Babila

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی حجم مخزن آب حجم مخزن شیر حداکثر ارتفاع مجاز لیوان امکانات اسپرسوساز
سیستم شست‌وشوی خودکار 1.8 0.5 15 برنامه‌ریزی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز روپل مدل RPL-CM8010

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی حجم مخزن آب امکانات اسپرسوساز قابلیت استفاده از قابلیت تنظیم میزان بخار
قابلیت نظافت آسان 1.8 تولید کف شیر، خروجی آب داغ، سیستم گرم کردن فنجان، سینی چکه گیر، نازل بخار پودر قهوه دستی
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 8,000,001 تا 10,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم مخزن آب قابلیت استفاده از قابلیت تنظیم میزان بخار نوشیدنی‌های قابل تهیه قابلیت‌ها
1 پودر قهوه دستی اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسوساز نسپرسو مدل Inissia

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم مخزن آب قابلیت استفاده از نوشیدنی‌های قابل تهیه شناسه کالا سایر توضیحات
0.7 کپسول اسپرسو، لانگو 2800000760533 - قابلیت جایگذاری و خارج‌سازی آسان کپسول - دارا...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم مخزن پودر قهوه حجم مخزن آب حداکثر ارتفاع مجاز لیوان قابلیت استفاده از قابلیت تنظیم میزان بخار
50 1.2 10 پودر قهوه دستی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسوساز نسپرسو اسنزا کروپس Essenza Mini Krups

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت استفاده از نوشیدنی‌های قابل تهیه سیستم ایمنی تعداد نازل قهوه شناسه کالا
کپسول اسپرسو، لانگو سیستم خاموشی خودکار یک عدد 2800000760533
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 10,000,001 تا 15,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-128EXPS

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی حجم مخزن آب امکانات اسپرسوساز قابلیت استفاده از قابلیت تنظیم میزان بخار
سیستم شست‌وشوی خودکار 1.7 سیستم گرم کردن فنجان پودر قهوه دستی، اتوماتیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785.BG

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حداکثر ارتفاع مجاز لیوان امکانات اسپرسوساز قابلیت استفاده از شناسه کالا سایر توضیحات
120 میلیمتر تولید کف شیر، سیستم کاپوچینو ساز، سیستم گرم کردن فنجان، سینی چکه گیر، نازل بخار پودر قهوه 2800003805286 توان مصرفی 1350 وات، دارای پمپ بخار حرفه ای با ...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز جمیلای مدل Crm3005E

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

امکانات اسپرسوساز قابلیت استفاده از قابلیت تنظیم میزان بخار نوشیدنی‌های قابل تهیه سیستم ایمنی
سیستم گرم کردن فنجان پودر قهوه دستی آب جوش، اسپرسو، موکا، کاپوچینو، ماکیاتو سیستم خاموشی خودکار
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز جمیلای مدل CRM-3005E

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی حجم مخزن آب امکانات اسپرسوساز قابلیت استفاده از قابلیت تنظیم میزان بخار
سیستم شست‌وشوی خودکار 1.7 سیستم گرم کردن فنجان پودر قهوه دستی
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 15,000,001 تا 20,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اسپرسوساز نسپرسو مدل Lattissima one

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم مخزن آب امکانات اسپرسوساز قابلیت استفاده از نوشیدنی‌های قابل تهیه شناسه کالا
1 مخزن شیر کپسول اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، لانگو 2902558000045
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز بکو مدل CEG3192B

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی امکانات اسپرسوساز قابلیت استفاده از نوشیدنی‌های قابل تهیه قابلیت‌ها
سیستم شست‌وشوی خودکار آسیاب قهوه، تولید کف شیر، خروجی آب داغ، سینی چکه گیر، مکانیزم نظافت خودکار دانه قهوه آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، شیر گرم امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز نسپرسو مدل Citiz and Milk En 267

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت استفاده از نوشیدنی‌های قابل تهیه سیستم ایمنی تعداد نازل قهوه سایر توضیحات
کپسول اسپرسو، کاپوچینو سیستم خاموشی خودکار یک عدد - دارای کف شیر ساز - پشتیبانی از انواع کپسول - ...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسوساز دلونگی مدل EC850M

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

قابلیت استفاده از نوشیدنی‌های قابل تهیه فشار بخار ظرفیت مخزن پهنا
پودر قهوه اسپرسو، کاپوچینو 15 1 27.5
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 20,000,001 تا 25,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2051

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های نظافتی امکانات اسپرسوساز قابلیت استفاده از قابلیت‌ها دستگاه نمایش وضعیت
قابلیت نظافت آسان تولید کف شیر، حالت آماده به کار، خروجی آب داغ، سیستم کاپوچینو ساز، سینی چکه گیر پودر قهوه تنظیم توان معمولی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز سیج مدل Bambino

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم مخزن آب امکانات اسپرسوساز قابلیت استفاده از قابلیت تنظیم میزان بخار نوشیدنی‌های قابل تهیه
1.4 سیستم گرم کردن فنجان پودر قهوه دستی اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، لانگو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسو ساز نسپرسو مدل Expert

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم مخزن آب امکانات اسپرسوساز قابلیت استفاده از نوشیدنی‌های قابل تهیه قابلیت‌ها
1 لیتر حالت آماده به کار، خروجی آب داغ، سینی چکه گیر کپسول آب جوش، اسپرسو، ریسترتو، لانگو، امریکانو قابلیت تنظیم دما
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسپرسوساز بوگاتی مدل Diva

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

حجم مخزن آب حداکثر ارتفاع مجاز لیوان قابلیت استفاده از قابلیت تنظیم میزان بخار نوشیدنی‌های قابل تهیه
0.8 10 پودر قهوه دستی اسپرسو، کاپوچینو
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا