ابزار برقی

۲۵ مدل اره عمود بر باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

اره عمود بر

اره عمود بر از کاربردی ترین وسایل نجاری بوده که با استفاده از آن می توان برش های منحنی، قوس دار و مستقیم انجام داد. این دستگاه به دو صورت برقی یا شارژی فعالیت نموده و جابه جایی آسانی دارد.

اره های عمود بر علاوه بر چوب، توان برش فلز و پلاستیک را دارند. توسن، ماکیتا، بوش، رونیکس و هیوندا از بهترین برندهای تولیدی این محصول به شمار می روند.

عمود بر

عمود بر از ضروری ترین تجهیزات نجاری بوده که استفاده از آن در صنایع چوب بسیار رایج است. با استفاده از اره های عمود بر می توان برش انواع متریال را با ظرافت و دقت بالا انجام داد.

با تهیه این وسیله کاربردی، کیفیت کاری شما به هنگام کار به شدت افزایش یافته و می توانید تمام فعالیت ها را با سرعت بیشتری انجام دهید.

بهترین اره عمود بر

انتخاب بهترین اره عمود بر برای کاربران به چالش بزرگی تبدیل شده است. برندهای تولیدی این دستگاه صنعتی در بازار زیاد بوده و به همین خاطر است که تصمیم گیری جهت انتخاب برای خریداران سخت تر شده است.

از بهترین مارک های تولید کننده اره های عمود بر می توان به اسامی ماکیتا، رونیکس، توسن، بوش، ادون و اکتیو اشاره نمود.

بهترین اره میزی بازار

اره میزی در واقع یک دستگاه همه کاره بوده که به وسیله آن عملیات برش را می توان به راحتی انجام داد. خرید هوشمندانه زمانی رخ خواهد داد که کاربر بداند که کدام مدل با نیازهای او مطابقت دارد.

اره های میزی مدل های متنوعی داشته که می توانید با توجه به نوع فعالیت تان، بهترین آن را خریداری نمایید.

راهنمای خرید اره عمود بر ارزان

اره عمود بر دستگاهی است که با نام اره چکشی هم شهرت دارد و در صنعت نجاری کاربردهای زیادی دارد. از این دستگاه برای برش دادن سطح های صاف و منحنی استفاده می کنند.

گاهی این برش ها با کمک گونیا نیز انجام می شود. حمل و نقل اره  عمود بر راحت و آسان است زیرا حداکثر وزن آن 3 کیلو گرم می باشد. پس از برش با این دستگاه لازم است تا اطراف سطح برش خورده، پرداخت و صاف شود.

خرید عمود بر

اره عمود بر از بهترین دستگاه های نجاری جهت برش انواع متریال به شمار می رود. قبل از خرید این دستگاه باید نیاز خود را بشناسید.

زیرا با شناخت هدف و نوع استفاده از این دستگاه می توان به راحتی جهت خرید بهترین مدل اقدام نمود. شما با تهیه اره عمود بر می توانید کیفیت کاری خود را به بهترین نحو افزایش دهید.

خرید اره عمود بر

از اصلی ترین وسایل نجاری، اره عمود بر بوده که از آن می توان جهت مصارف خانگی هم استفاده نمود. از این ابزار همه کاره می توان جهت انجام برش های مختلف چوب، فلزات و حتی پلاستیک استفاده نمود.

قدرت موتور، تنظیمات سرعت، برندهای تولیدی و قیمت محصول از جمله فاکتورهای مهم به هنگام خرید این ابزار به شمار می روند.

خرید اره عمود بر ارزان

اره عمود بر، یکی از بهترین وسایل صنعتی جهت برش انواع و اقسام چوب های طبیعی و مصنوعی به صورت عمودی است.

نکات مهمی وجود داشته که با توجه به آنها می توانید انتخاب هوشمندانه ای را جهت خرید بهترین اره عمود بر داشته باشید. اره های عمود بر در انواع مختلفی تولید شده و در دسترس کاربران قرار می گیرند.

ساخت اره عمود­بر

با استفاده از اره عمود بر می توان قسمت اعظم فعالیت های نجاری را در زمان بسیار کم انجام داد. با کمک این ابزار کاربردی میتوانید برش های بسیار ظریف و دقیق را بر روی متریال مختلف اجرایی کنید.

ساخت اره عمود بر کار چندان سختی نیست. شما می توانید با یادگیری آموزش های موجود در اینترنت، بهترین اره عمود بر خانگی را بسازید.

میز اره عمود بر

میز اره که به آن میز برش هم گفته شده از کاربردی ترین وسایل نجاران به شمار می رود. با استفاده از میز اره عمود بر، امکان برش های عمودی به راحتی برای نجاران فراهم خواهد شد.

میز اره عمود بر دارای تجهیزات جانبی مختلفی بوده که با استفاده از آن می توان فعالیت های مختلف را به آسانی انجام داد.

اره میزی ارزان قیمت

اره میزی در برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند. اینکه شما کدام نوع اره میزی را در مقایسه با دیگر برندها ترجیح می دهید به نیازتان بستگی خواهد داشت.

برندهای ایرانی در مقایسه با برندهای خارجی قیمت پایین تری داشته و شما می توانید با توجه به بودجه مورد نظر جهت خرید بهترین مدل اقدام نمایید.

گونیای اره عمود بر

شما می توانید برش های چوب در زوایای مختلف را با استفاده از گونیا انجام دهید. انواع مختلفی از گونیای اره عمود بر وجود داشته که با استفاده از آنها می توان برش های دایره ای و موازی را انجام داد.

تنها کافی است که با قرار دادن میله داخل حفره و تنظیم آن متناسب با عرض برش، فرایند کار را به راحتی انجام داد.

بهترین مارک اره فلکه

استفاده از اره فلکه در صنایع چوب بری بسیار رایج است. این دستگاه با نام اره نواری هم شناخته می شود. از جمله برندهای ایرانی اره فلکه می توان به اسامی پروین، پارس ماشین و مقدم اشاره نمود.

علاوه بر این، برندهای با کیفیت دیگری نظیر: MAKITA، METABO و DEWALT در تولید این وسیله کاربردی فعالیت دارند.

اره فلکه ارزان قیمت

اره فلکه، دستگاهی است که استفاده از آن در کارگاه های نجاری بسیار ضروری می باشد. هنگام خرید این دستگاه باید نکات مهمی مورد توجه قرار گیرند تا بتوانید انتخاب درستی را در این زمینه داشته باشید.

قبل از خرید اره فلکه، بودجه مورد نظر خود را تعیین کرده و با در نظر گرفتن تمام موارد جهت انتخاب مناسب ترین مدل اقدام نمایید.

اره افقی بر ارزان

اره افقی بر، یکی از ابزارهای مهم نجاری بوده که با استفاده از آن می توان هر گونه متریال را برش داد. اره های افقی بر دارای دو مدل شارژی و برقی بوده که هر کدام از آنها از ویژگی های مخصوص به خود برخوردار هستند.

اره عمود بر با قابلیت فارسی بر

اره عمود بر، دستگاهی کاربردی در صنعت نجاری است که امکان برش عمودی از جهت بالا به پایین را برای کاربران فراهم می کند. این ابزار نجاری دارای مدل های مختلفی بوده که برخی از آنها از قابلیت فارسی بر برخوردارند.

در واقع، این قابلیت امکان برش چوب به اشکال مختلف اریب، زاویه دار، عمودی و 45 درجه را برای نجاران فراهم می کند.

اره فارسی بر تی ای اچ

اره فارسی بر تی ای اچ، یکی از پرکاربردترین اره های فارسی بر در صنعت نجاری بوده که طرفداران زیادی دارد. این اره با برخورداری از خط کش زاویه، امکان برش دقیق چوب را در کمترین زمان ممکن فراهم می کند.

جهت خرید بهترین اره فارسی بر تی ای اچ باید به یک سری موارد مهم توجه نمایید تا انتخاب هوشمندانه ای در این زمینه داشته باشید.

اره فارسی بر تی ای اچ مدل tms25519

اره فارسی بر تی ای اچ مدل tms25519، یکی از بهترین اره های نجاری جهت برش چوب به شمار می رود. منبع تغذیه این مدل اره فارسی بر با برق بوده و از توان 1800 وات برخوردار است.

طراحی بی نظیر این مدل اره نجاری، امکان برش چوب در زوایای مختلف را برای کاربر ایجاد می کند.

اره عمود­بر تی ای اچ مدل tjs6507

اره عمود بر تی ای اچ مدل tjs 6507 از بهترین ابزارهای نجاری جهت اجرای برش های مختلف چوب به شمار می رود. این دستگاه از توان 680 وات، قابلیت کنترل سرعت و دقت بالا به هنگام اجرای برش برخوردار است.

این ویژگی ها باعث شده که استفاده از این دستگاه کاربردی در میان عاشقان کار با چوب رواج یابد.

قیمت اره مویی برقی ارزان

اره مویی برقی، بهترین وسایل نجاری برای آن دسته از افرادی است که عاشق کار با چوب هستند.

قبل از خرید این محصول نیاز است که با بررسی مدل ها و شناخت ویژگی های هر کدام جهت انتخاب بهترین مدل موجود در بازار تصمیم گیری نمایید. اره مویی برقی را می توان در رده های مختلف قیمتی از بازار تهیه نمود.

عملکرد اره عمود بر

داخل اره عمود بر یک موتور وجود دارد که به محض وصل شدن سیم به پریز برق و روشن شدن آن، شروع به گردش می کند و به سیلندر پیستون منتقل می شود.

حرکت رفت و برگشت پیستون باعث به حرکت در آوردن پایه نگهدارنده تیغه می شود. سرعت حرکت این تیغه 26 میلی متر است. در دستگاههای مرغوب، نگهدارنده تیغه به گونه ای حرکت می کند که تیغه منحرف نشود و مسیر برش قابل کنترل باشد.

در مدل هایی از این دستگاه که ارزان قیمت می باشند و کیفیت پایینی دارند تیغه در مسیر رفت و برگشت دچار انحراف می شود و سبب شده تا کار برش با آن به سختی انجام شود.

وجود ریل غلطکی در پشت تیغه در زمان برش از انحراف تیغه در حین کار جلوگیری می کند اما در پیچ های تند ممکن است به دلیل کج شدن دیواره، تیغه کمی دچار انحراف شود که البته قابل کنترل می باشد.

مکانیزم اره عمود بر

اره عمود بر را می توان جزو بهترین ابزارهای نجاری جهت برش چوب دانست. مکانیزم عمل اره های عمود بر به وسیله موتور الکترونیکی بوده که امکان به حرکت در آوردن تیغه ها را در جهت بالا و پایین فراهم خواهد کرد.

کار با دستگاه اره عمود بر بسیار آسان بوده و به وسیله آن می توان برش های چوب را با سرعت بیشتری انجام داد.

انواع مختلف بهترین مارک اره عمود بر

اره عمود بر در دو نوع شارژی و برقی به بازار عرضه شده است. نوع برقی آن به دلیل نیاز نداشتن به شارژ، طرفداران بیشتری دارد. از نوع شارژی این دستگاه در مکان هایی که دسترسی به برق سخت است، بهره می گیرند که البته قیمت آن بالا است.

قسمتهای مختلف اره عمود بر

  • صفحه

صفحه این دستگاه مدرج می باشد و برای برش تحت زاویه مناسب است. اکثر این صفحه ها دارای پیچ آلن هستند که تا 45 درجه شل شده تا بتواند به طرفین تحت زاویه قرار گیرد.

  • دمنده

دمنده کمک می کند تا غبار و تراشه ها به خارج هدایت شوند و کاربر بتواند مسیر برش را به راحتی مشاهده کند و انجام عملیات برش راحت و آسان شود.

  • قابلیت نصب مکنده

در بعضی از مدل ها، امکان نصب مکنده برای جمع آوری غبار در حین کار و تراشه های زائد وجود دارد که از مزایای آن به شمار می آید.

  • تغییر سرعت دستگاه

دیمر تغییر سرعت در اکثر اره های عمود بر وجود دارد که قادر است میزان سرعت برش را از 0 تا 300 دور تنظیم نماید.

  • قفل کلید

در برخی از مدل ها در کنار کلید روشن و خاموش دستگاه، قفل کن هم وجود دارد که با فشار دادن آن، دستگاه بدون وقفه و به طور یکسره کار می کند.

از این قفل برای برش هایی که به زمان زیادی نیاز دارد، استفاده می کنند تا از خسته شدن دست جلوگیری نمایند و تمرکز کاربر بر روی عملیات برش باشد.

انواع بهترین مارک اره عمود بر در بازارهای ایران

اره عمود بر در برندهای متنوعی در بازار داخلی وجود دارند. از معتبرترین نام ها می توان به برند دیوالت ( Dewalt)، متابو ( Metabo)، بوش ( Bosch) و ماکیتا ( Makita) اشاره کرد. این گروه به دلیل کیفیت بالای ساخت، قیمت بالاتری نسبت به دیگر همتایان خود دارند.

اگر به سراغ برندهای درجه دوم برویم باید از برندهای رونیکس ( Ronix)، محک ( Mahak) و توسن ( Tosan) نام برد. که البته می توان گفت همپای برندهای درجه یک دارای قدرت و استحکام هستند و از نظر کیفیت تولید و کار در رتبه ی دوم قرار دارند.

نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت اره عمود بر

اره عمود بر را باید از فروشگاههای ابزار فروشی به صورت حضوری یا آنلاین تهیه کرد. برای خرید یک دستگاه خوب و با کیفیت باید به چند نکته مهم توجه نمایید که در ادامه ادامه به آنها می پردازیم.

  • توان

اولین نکته ای که باید در زمان خرید اره عمود بر به آن توجه نمایید نوع مصرف خانگی یا کارگاهی است. سپس با توجه به نوع مصرف می توانید توان دستگاه را بررسی نمایید.

این کار باعث می شود تا از پرداخت هزینه اضافی آسوده شوید. چنانچه برای مصارف خانگی به دنبال خرید اره عمود بر هستید قدرت کمتر از 400 یا 450 وات کافی است.

این دستگاه خانگی سبک برای برش دادن ام دی اف، چوب های نرم و پانل های گچی نازک مناسب است.

اگر دستگاه را برای مصارف کارگاهی می خواهید حتما باید قدرت آن بالای 450 وات انتخاب شود تا بتواند چوب هایی که ضخامت آنها بیش از 5 سانتی متر است را به راحتی برش دهد. همچنین می توانید به برش فلزات نیز بپردازید.

  • وزن

وزن دستگاه نکته ی مهم دیگری است که در زمان خرید بسیار حائز اهمیت است. چنانچه نیاز است تا دستگاه را همراه خود بیرون از کارگاه ببرید، لازم است تا از مدل های پرتابل خریداری نمایید.

  • نوع تعویض تیغه

از آنجا که لازم است تا تیغه دستگاه سالی دو تا سه بار تعویض شود پس لازم است دستگاهی خریداری کنید که برند بوده و امکان تعویض تیغه را داشته باشد.

معمولا مدل هایی از این دستگاه که برند نباشند حکم یکبار مصرف را دارند و خیلی زود خراب خواهند شد و باید مجددا دستگاه جدیدی جایگزین نمایید. پس دستگاهی خریداری کنید که دارای دوام و عمری چند ساله باشد.

  • کیفیت ساخت

اره عمود بر برای برش مورد استفاده قرار می گیرد، پس در حین کار دچار لرزش می شود و این سبب شده تا دقت کار پایین آمده و در نتیجه برش به خوبی انجام نشود.

لذا ضروری است که به کیفیت ساخت دستگاه در زمان خرید دقت لازم را داشته باشید که در حین کار لرزش کمتری بوجود آورد و همچنین صدای کمی تولید نماید تا در حین کار بتوانید تمرکز لازم را داشته باشید.

  • نوع صفحه دستگاه

عملکرد اره عمود بر به صورت رفت و برگشت است و دندانه ها به صورت دائمی با صفحه دستگاه برخورد می کنند و به آن فشاری وارد می شود. از اینرو بهتر آن است که جنس صفحه دستگاه از فلز مقاوم باشد و بتواند فشار ناشی از کار را تحمل نماید تا با گذشت زمان باعث شکستن صفحه و کج شدن آن نشود.

  • فرم بدنه دستگاه

فرم بدنه در سهولت در انجام کار بسیار موثر است. از اینرو توجه به وزن و خوش دست بودن دستگاه در زمان خرید از اهمیت بالایی برخوردار است.

سخن آخر: حالا احتمالا با مطالعه مطالب فوق انواع بهترین مارک اره عمود بر در بازارهای ایران و انواع و مشخصات آنها را می شناسید و طبق سلیقه‌ و نیازتان به خوبی می دانید کدام مدل را انتخاب کنید.

امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی ابزارآلات و خودرو برای خریدی مقرون به صرفه و رضایت بخش به شما کمک کرده باشد.

از اینکه همراه ما هستید سپاسگزاریم. خوشحال می شویم پیشنهادات ارزشمند خود را برای ما ارسال کنید تا در تکمیل مقالات از آنها استفاده گردد.

چنانچه موارد مطرح شده در راهنمای خرید آنلاین امروز در دسته بندی انواع ابزارآلات را در نظر بگیرید، می توانید یک خرید آنلاین هوشمندانه و آگاهانه داشته باشید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل اره عمود بر باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اره عمودبر جی آر تی مدل G3001

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ویژگی سرعت دستگاه
1.8 کیلوگرم قفل سوییچ، قابلیت فارسی بر، قابلیت برش با زاویه، برقی، برش چکشی مناسب برای برش فلزات، مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش ام‌دی‌اف برق قابلیت کنترل سرعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمودبر رویال مکس مدل RM-850W

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ویژگی سرعت دستگاه
2 کیلوگرم برش چکشی، برش رفت و برگشتی (افقی)، حفاظ، قابلیت برش با زاویه، قفل سوییچ مناسب برای برش ام‌دی‌اف، مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش فلزات، مناسب برای برش یونولیت برق قابلیت کنترل سرعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمود بر رابین مدل 2309

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ویژگی سرعت دستگاه ظرفیت برش در فولاد ظرفیت برش در چوب
مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش فلزات، مناسب برای برش ام‌دی‌اف برق قابلیت کنترل سرعت 6 میلی‌متر 65 میلی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمودبر ادون مدل JS-65/550R

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ظرفیت برش در چوب
1.4 کیلوگرم برقی مناسب برای برش فلزات، مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش ام‌دی‌اف برق 65 میلی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمودبر باس مدل LIFE_STYLE

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ظرفیت برش در چوب
2 کیلوگرم قفل سوییچ، حفاظ، برقی، برش چکشی مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش ام‌دی‌اف برق 55 میلی‌متر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اره افقی بر شارژی مسترتولز مدل 21vf

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ظرفیت برش در فولاد
2 کیلوگرم قفل سوییچ، برقی، برش رفت و برگشتی (افقی) مناسب برای برش فلزات، مناسب برای برش یونولیت، مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش ام‌دی‌اف باتری 120 میلی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمودبر رونیکس مدل 4101

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ظرفیت برش در چوب سرعت حرکت آزاد
حفاظ، برقی مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش ام‌دی‌اف برق 65 میلی‌متر 3000
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمود بر اینکو مدل JS80028

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ظرفیت برش در چوب
2.585 کیلوگرم قفل سوییچ، برقی مناسب برای برش فلزات، مناسب برای برش چوب برق 100 میلی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمودبر توسن مدل 5056J

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ویژگی‌های اره منبع تغذیه ویژگی سرعت دستگاه
33x9x24.5 سانتی‌متر 3 کیلوگرم قابلیت برش با زاویه برق قابلیت کنترل سرعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمود بر کرون مدل CT15189

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ظرفیت برش در فولاد
2.9 کیلوگرم قابلیت برش با زاویه مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش فلزات، مناسب برای برش ام‌دی‌اف برق 10 میلی‌متر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 4,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اره عمودبر توسن مدل 5750J

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن منبع تغذیه ویژگی سرعت دستگاه ظرفیت برش در فولاد ظرفیت برش در چوب
2.7 کیلوگرم برق قابلیت کنترل سرعت 10 میلی‌متر 110 میلی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمودبر رونیکس مدل 4111

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ویژگی سرعت دستگاه
2.8 کیلوگرم برش چرخشی، برش چکشی، حفاظ، قابلیت برش با زاویه، قابلیت فارسی بر مناسب برای برش ام‌دی‌اف، مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش فلزات برق قابلیت کنترل سرعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمود بر متابو مدل STEB 65 Quick

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

منبع تغذیه ویژگی سرعت دستگاه ظرفیت برش در فولاد ظرفیت برش در چوب طول سیم و کابل
برق قابلیت کنترل سرعت 18 میلی‌متر 65 میلی‌متر 2.5 متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمودبر متابو مدل STEB 65 Quick به همراه تیغه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ویژگی سرعت دستگاه
1.900 کیلوگرم قفل سوییچ، قابلیت فارسی بر، قابلیت برش با زاویه، حفاظ، برقی مناسب برای برش فلزات، مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش ام‌دی‌اف برق قابلیت کنترل سرعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمودبر برقی رونیکس مدل 4110

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های اره منبع تغذیه ویژگی سرعت دستگاه ظرفیت برش در فولاد ظرفیت برش در چوب
قابلیت برش با زاویه برق قابلیت کنترل سرعت 10 میلی‌متر 130 میلی‌متر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 6,000,001 تا 8,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اره عمودبر دیوالت مدل DWE349

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ویژگی سرعت دستگاه ظرفیت برش در فولاد
قابلیت برش با زاویه، برقی مناسب برای برش فلزات، مناسب برای برش یونولیت، مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش ام‌دی‌اف برق قابلیت کنترل سرعت 20 میلی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمودبر بوش مدل 710

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ویژگی سرعت دستگاه
2.5 کیلوگرم قفل سوییچ، قابلیت فارسی بر، قابلیت برش با زاویه، برقی، برش چکشی مناسب برای برش فلزات، مناسب برای برش یونولیت، مناسب برای برش کاشی و سرامیک، مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش ام‌دی‌اف برق قابلیت کنترل سرعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره گردبر رونیکس مدل 8902

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ویژگی سرعت دستگاه
2.700 کیلوگرم برقی مناسب برای برش چوب برق قابلیت کنترل سرعت
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمودبر پارکساید مدل PSTD800

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

منبع تغذیه ویژگی سرعت دستگاه سرعت حرکت آزاد توان اقلام همراه
برق قابلیت کنترل سرعت 3100 800 وات گونیا 4 عدد تیغ

امتیاز کاربران

اره عمودبر شارژی کرون مدل CT25003HX-4

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ویژگی سرعت دستگاه ظرفیت برش در فولاد
حفاظ مناسب برای برش فلزات، مناسب برای برش چوب باتری قابلیت کنترل سرعت 10 میلی‌متر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 8,000,001 تا 10,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اره عمودبر دیوالت مدل ART-DWT-349T

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ظرفیت برش در چوب
2.2 کیلوگرم قفل سوییچ، قابلیت برش با زاویه، حفاظ، برقی، برش چکشی مناسب برای برش فلزات، مناسب برای برش یونولیت، مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش ام‌دی‌اف برق 80 میلی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره برش رومیزی پروکسون مدل 27150

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه
15.4 × 24.4 × 11.2 سانتی‌متر 1.5 کیلوگرم قابلیت برش با زاویه مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش فلزات برق
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمودبر دیوالت مدل MMA-DLT-349TS

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ظرفیت برش در چوب
2.2 کیلوگرم قفل سوییچ، قابلیت برش با زاویه، حفاظ، برقی، برش چرخشی مناسب برای برش فلزات، مناسب برای برش یونولیت، مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش ام‌دی‌اف برق 80 میلی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمودبر پروکسون مدل 28530

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ظرفیت برش در چوب سرعت حرکت آزاد
برقی مناسب برای برش یونولیت، مناسب برای برش چوب برق 50 میلی‌متر 2000-4500
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اره عمود بر استومر مدل SJS-750-QL

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ویژگی‌های اره وِیژگی‌های تیغه منبع تغذیه ویژگی سرعت دستگاه
2.5 کیلوگرم قفل سوییچ، قابلیت برش با زاویه، حفاظ، برقی، برش چکشی مناسب برای برش فلزات، مناسب برای برش چوب، مناسب برای برش ام‌دی‌اف برق قابلیت کنترل سرعت
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا