خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانه

۲۵ مدل آسیاب نمک و فلفل ارزان و کاربردی + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید آنلاین آسیاب نمک و فلفل

  • آسیاب نمک و فلفل جزء تجهیزات و لوازم جانبی آشپزخانه محسوب می شود. شاید به نظر بعضی از افراد ضروری نباشد و ارزش خریداری نداشته باشد اما وجود این لوازم در آشپزخانه کار را برای کدبانوی خانه ساده و راحت می کند.
  • از طرفی باعث صرفه جویی در وقت هم خواهد شد. شاید بگویید کار خودتان را راحت کرده و آسیاب شده از بیرون خریداری می کنید،
  • اما باید گفت وقتی خیلی راحت و آسان می توان مواد را در خانه آسیاب کرد چرا باید از بیرون به صورت آماده خرید که علاوه بر هزینه ای مضاعف نمی توان به کیفیت آن صددرصد اطمینان کرد،
  • از طرفی مواد غذایی آسیاب شده در صورتی که مدت زمان زیادی به صورت آسیاب مانده باشند بسیاری از خواص خود را از دست می دهند.
  • پس با خرید یک آسیاب نمک و فلفل از خواص بی نظیر مواد غذایی استفاده کنید تا عطر و طعم دلپذیر آن در غذا مشهود باشد.
  • دستگاه آسیاب نمک و فلفل برای آسیاب کردن انواع ادویه ها مصرف می شود و در مدل ها، جنس و شکل های متفاوتی در بازار موجود می باشند،
  • که شما میتوانید با در نظر گرفتن میزان کارایی آن و فضای موجود در آشپزخانه و هماهنگی با دیگر لوازم یکی از آنها را تهیه کرده و از آن بهره ببرید. با مراجعه به سایت های معتبر از یک خرید اینترنتی مطمئن لذت ببرید.
  • اگر منظور شما از آسیاب کردن برای مصارف خانگی باشد می توان از نوع سبک و کم حجم آن استفاده کرد و اگر برای مصارف شغلی می خواهید آسیاب تهیه کنید بدون شک باید از نوع قدرتمند و صنعتی آن خریداری نمایید. آسیاب ها در دو نوع دستی و برقی هستند.
  • نوع دستی و سبک در خانه و معمولا در زمان سرو غذا استفاده می شود. نوع برقی آن را هم می توان هم در خانه و هم در محل کار برای آسیاب کردن مقدار زیادی ادویه جات استفاده کرد.
  • قبل از خرید آسیاب نمک و فلفل باید بدانید برای مصارف خانگی و معمولی یا برای مصارف شغلی می خواهید از آن استفاده کنید تا با توجه به آن مناسب ترین نوع را تهیه نمایید.
  • در ادامه مطلب به معرفی انواع آسیاب و کارایی آنها می پردازیم که در اصل حکم یک راهنمای خرید مطمئن و نگهداری از آن را شامل می شود.

معرفی انواع مختلف آسیاب نمک و فلفل

  • آسیاب دستی

آسیاب های دستی از جنس ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. جنس پلاستیکی، شیشه ای، فلزی و چوبی.

جنس چوبی آن بسیار زیباست و جلوه خاصی به میز پذیرایی شما خواهد داد. جنس های فلزی هم دوام و عمر طولانی خواهند داشت.

در این مدل شما ادویه مورد نظر را داخل محفظه آسیاب دستی ریخته و به وسیله دست آن را میچرخانید و ادویه آسیاب شده از منافذ زیر آسیاب دستی پایین می ریزد.

به همین راحتی شما یک آسیاب نمک و فلفل دستی و زیبا در خانه دارید. به دلیل قیمت ارزانتر این آسیاب ها می توانید برای هر ادویه یک آسیاب دستی کوچک خریداری کنید تا نیازی به شستن آن پس از هر بار مصرف نداشته باشید.

  • آسیاب برقی

آسیاب های برقی هم در مدل های متنوعی به بازار عرضه شده اند سایزهای کوچک آن برای مصارف خانگی مناسب است و مدل های بزرگتر برای مصارف مشاغل هستند.

این آسیاب برقی با استفاده از یک دو شاخه برق به پریز وصل شده و سپس ادویه را داخل محفظه ریخته و درب آن را محکم می بندید و با فشار دادن دکمه استارت دستگاه شروع به آسیاب می کند.

مدت زمان آسیاب ادویه به مقدار ادویه بستگی دارد. اگر از نوع شیشه ای آن استفاده کنید می توانید متوجه شوید چه زمانی ادویه به شکل مورد نظر شما آسیاب و پودر شده است.

خوب است که پس از هر بار مصرف محفظه و در آسیاب را بشویید تا برای آسیاب کردن ادویه های دیگر عطر و مزه آنها با هم مخلوط نشود.

در زمان خرید توجه کنید که آسیاب انتخابی شما تنها مخصوص آسیاب کردن دانه های مخصوص مانند قهوه نباشد و با آن دانه ها و ادویه های مختلفی را بتوان آسیاب کرد. برخی از آسیاب های برقی قابلیت خرد کردن تمام مواد غذایی و سبزیجات را دارا می باشند.

پربازدیدترین مدل های آسیاب نمک و فلفل اینجاست

نکات مهم هنگام خرید آسیاب نمک و فلفل

برای خرید هر محصولی نیاز است تا به نکات مهم توجه کنید تا هم وسیله ای خریداری کنید که مطابق با خواست و نیازهای شما باشد و هم اینکه با قیمت مناسبی خریداری نمایید. برای دانستن نکات مهم خرید آسیاب نمک و فلفل با ما همراه باشید.

  • جنس بدنه آسیاب

چنانچه جنس بدنه آن استحکام مطلوبی داشته باشد عمر طولانی تری خواهد داشت.

مخصوصا در نمونه های شیشه ای و سرامیکی که چنانچه جنس بدنه آسیاب با کیفیت باشد مانع از ترک خوردن و کدر شدن آن خواهد شد.

همچنین انواع پلاستیکی آن هم در صورت با کیفیت بودن میتواند انتخاب مناسبی باشد.

برخی از انواع آسیاب نمک و فلفل از جنس ترکیبی مانند پلاستیک و شیشه هستند. خوب است که در زمان انتخاب آسیاب به هارمونی رنگ آن با دیگر لوازم آشپزخانه توجه شود.

  • جنس تیغه

تیغه اصلی ترین و مهمترین قطعه در آسیاب محسوب می شود. تیز بودن، جنس و استحکام آن باعث کارایی مفید و آسیاب کردن با کیفیت ادویه خواهد بود.

تیغه های آسیاب ها از جنس استیل ضد زنگ، کائوچو، فلز و سرامیک هستند که از میان آنها تیغه های جنس استیل ضد زنگ پیشنهاد می شوند،

چرا که کارایی و عمر طولانی تری داشته و در صورت کند شدن می توانید با استفاده از دستگاه تیغه آن را تیز کنید و همچنین قابلیت آسیاب کردن بهتری نسبت به بقیه دارد.

  • وزن و اندازه

دومین نکته مهم در خصوص خرید آسیاب نمک و فلفل وزن و اندازه آن است. اگر خرید آسیاب تنها برای مصارف شغلی است مانند رستوران یا عطاری باید از نوع سنگین آن خریداری نمایید

اما چنانچه قصد خرید آسیاب برای مصارف خانگی را دارید حتما توجه کنید که اندازه آن مطابق با فضای موجود در آشپزخانه باشد و وزن کمی داشته باشد تا راحت بتوانید آن را جابجا نمایید.

اندازه و وزن آسیاب خانگی ارتباط مستقیمی به میزان مصرف شما دارد. معمولا برای مصارف خانگی سایز متوسط آن می تواند مفید و مناسب باشد.

  • طراحی

طرحی را انتخاب کنید که متناسب با سبک و دکوراسیون شما باشد.

طیف گسترده ای از طرح ها، از سنتی تا مدرن، وجود دارد که می تواند مکمل میز ناهارخوری شما باشد.

  • اندازه دهانه ورودی آسیاب

موضوع مهم در زمان خرید آسیاب نمک و فلفل توجه به دهانه ورودی آن است.

بزرگ بودن دهانه دستگاه باعث می شود تا برای آسیاب کردن ادویه هایی با ابعاد بزرگ دچار مشکل نشوید و به راحتی از دهانه بزرگ آسیاب رد شوند.

  • قابلیت تنظیم اندازه آسیاب

نکته ی با ارزشی که باید در زمان خرید آسیاب نمک و فلفل به آن توجه داشت قابلیت تنظیم اندازه آسیاب است.

اگر نوع آسیابی که خریداری کرده اید دارای این قابلیت باشد شما می توانید تنظیم کنید که ادویه جات به چه اندازه ای آسیاب شوند.

میخواهید ادویه آسیاب شده کاملا پودر شود و یا میخواهید کمی دانه ریز یا دانه درشت آسیاب شوند. برای چگونگی دانستن این مورد حتما به کاتالوگ محصول توجه نمایید.

برخی از آسیاب ها از شما می خواهند که درشتی را به صورت دستی تنظیم کنید در حالی که برخی دیگر با لمس ساده یک دکمه قابل تنظیم هستند.

نکته مهم دیگری که باید در نظر گرفت تعداد تنظیمات پیش انتخابی است که آسیاب به آن مجهز شده است. اکثر آسیاب ها دارای 6 حالت آسیاب از پیش انتخاب شده برای فلفل و 3 مورد برای نمک هستند.

  • سهولت کار

موردی که باید به آن توجه نمایید سهولت کار با آسیاب است. همواره به سراغ خرید آسیاب نمک و فلفلی بروید که کار کردن و تنظیمات آن پیچیدگی خاصی نداشته باشد و بتوانید به راحتی و بدون دغدغه با آن کار کنید.

قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را بگیرید، بررسی کنید که آیا آسیاب فلفل به راحتی قابل استفاده است یا خیر.

  • مکانیسم سنگ زنی

در مورد نوع مکانیزم آسیاب مورد نظر خود تصمیم بگیرید. دو نوع اصلی وجود دارد: یک آسیاب سرامیکی و یک آسیاب فولادی ضد زنگ.

آسیاب های سرامیکی بادوام و مقاوم در برابر سایش و شکستگی هستند، در حالی که آسیاب های فولادی ضد زنگ تیز و موثر هستند، اما ممکن است به مرور زمان کدر شوند.

  • شهرت برند و فروشنده

به برندهای معتبر و فروشندگان با شهرت خوب پایبند باشید. این می تواند به شما کمک کند که محصولی را که سفارش داده اید دریافت کنید و انتظارات شما را برآورده کند.

  • نظرات

نظرات سایر مشتریانی که همان محصول را خریداری کرده اند را بخوانید. این می تواند به شما ایده خوبی از کیفیت و عملکرد آسیاب بدهد.

  • سیاست بازگشت

قبل از خرید، سیاست بازگشت فروشنده را بررسی کنید. به این ترتیب اگر محصول مطابق انتظار شما نیست، می توانید آن را به راحتی مرجوع کنید.

  • قیمت آسیاب نمک و فلفل

آخرین نکته ای که به نظر مهم و ضروری است قیمت آسیاب می باشد. قیمت آسیاب ها با توجه به نوع و کاربرد آنها تعیین می شوند.

لذا توصیه می شود از خرید دستگاه آسیابی که برای شما کاربرد ندارد خودداری کنید چرا که باید متحمل پرداخت هزینه های گزافی شوید.

با توجه به میزان بودجه خود مناسب ترین نوع آسیاب را انتخاب و خریداری نمایید. جنس بدنه، استحکام، کارایی و کیفیت مطلوب باعث رضایت شما خواهد بود.

به طور خلاصه، قیمت همیشه یک عامل است. قیمت های فروشندگان مختلف را مقایسه کنید تا مطمئن شوید که معامله عادلانه ای انجام می دهید.

به دنبال یک آسیاب نمک و فلفل باشید که متناسب با بودجه شما باشد، اما ترجیحات و نیازهای شما را نیز برآورده کند.

آشنایی و بررسی بیشتر آسیاب نمک و فلفل

  • آسیاب نمک و فلفل

آسیاب نمک و فلفل از جمله وسایلی بوده که باید در آشپزخانه هر کدبانوی ایرانی وجود داشته باشد. امروزه، بسیاری از افراد به جای استفاده از نمک و فلفل های آماده از وسیله ای به نام آسیاب استفاده می کنند.

با استفاده از آسیاب نمک و فلفل، تجربه بی نظیری از تهیه غذاهای خوش طعم و خوشمزه برایتان فراهم می شود.

  • آسیاب فلفل

آسیاب فلفل دستگاهی است که به وسیله آن می توانید دانه های طبیعی فلفل را به راحتی ریز نمایید. این وسیله آشپزخانه بسیار پر کاربرد بوده و در زمره لوازم ضروری جهت خرید به شمار می رود.

این محصول از قابلیت تنظیم جهت آسیاب کردن دانه های فلفل برخوردار است. کار کردن با این دستگاه کاربردی بسیار آسان است.

  • آسیاب نمک

آسیاب نمک وسیله ای پرطرفدار بوده که با استفاده از آن می توان دانه های طبیعی نمک را به راحتی ریز کرد. با آسیاب کردن دانه های نمک می توانید از خواص بی نظیر آنها در غذاها بهره ببرید.

جنس تیغه، وزن، جنس، مدل و قابلیت تنظیم اندازه آسیاب از مهمترین مواردی بوده که به هنگام خرید باید مورد بررسی قرار گیرند.

  • دستگاه آسیاب نمک

استفاده از دستگاه آسیاب نمک در میان بسیاری از کدبانوهای ایرانی رایج است. دانه های طبیعی نمک خواص زیادی داشته که با آسیاب کردن آنها می توانید از طعم بی نظیر غذاها لذت ببرید.

با مطالعه راهنمای خرید دستگاه آسیاب نمک و توجه به یک سری نکات مهم، امکان تهیه این محصول برای شما به راحتی فراهم خواهد شد.

  • آسیاب دستی ادویه

آسیاب دستی ادویه لذت بیشتری را به هنگام ریز کردن دانه ها برای شما فراهم می کند. از آسیاب های دستی می توان جهت خرد کردن دانه های فلفل و نمک استفاده نمود.

آسیاب دستی ادویه دارای جنس و اندازه های مختلفی بوده که با در نظر گرفتن تمام جوانب می توانید جهت تهیه بهترین و مناسب ترین مدل اقدام نمایید.

  • آسیاب کن دستی ادویه

از رایج ترین وسایل پر استفاده در آشپزخانه، آسیاب کن دستی ادویه بوده که در طرح های بسیار متنوعی در بازار به فروش می رسد. این آسیاب کن به صورت مکانیکی، کار می کند.

استفاده از این دستگاه جهت آسیاب کردن دانه های ادویه بسیار رایج است. شما با این وسیله می توانید دانه های طبیعی نمک و فلفل را در زمان بسیار کم، آسیاب نمایید.

  • فلفل ساب شیشه ای

فلفل ساب ها انواع مختلفی داشته که از میان آنها می توان به آسیاب فلفل شیشه ای اشاره نمود. طراحی این محصول بسیار زیبا بوده و دارای بدنه اکرولیک شفاف شبیه شیشه است.

طرح های جذاب فلفل ساب شیشه ای باعث شده که تقاضا جهت خرید آن در مقایسه با فلفل ساب های دیگر موجود در بازار بیشتر باشد.

  • آسیاب فلفل دستی

آسیاب فلفل دستی، پرطرفدارترین محصول کاربردی آشپزخانه بوده که تقاضا برای آن در بازار زیاد است. آسیاب دستی به صورت مکانیکی کار می کند.

این محصول در جنس های متنوعی نظیر: پلاستیکی، شیشه ای، فلزی و چوبی تولید شده که نیاز است قبل از خرید نسبت به مزایا و معایب ویژگی های هر کدام از آنها اطلاعات جامعی کسب نمایید.

  • آسیاب فلفل برقی

آسیاب فلفل برقی، فرایند ریز کردن دانه های فلفل را برای افراد آسان تر کرده است. این مدل آسیاب با برق کار کرده و در کمترین زمان ممکن، دانه های فلفل را به صورت ریز شده به شما تحویل می دهد.

آسیاب های برقی را می توانید در مدل های بسیار متنوعی از بازار تهیه نمایید. این محصول جهت استفاده خانگی بسیار کاربرد دارد.

  • طرز ریختن فلفل در فلفل ساب

نحوه استفاده از فلفل ساب بسیار ساده است. ابتدا محفظه فلفل ساب را با سه چهارم دانه های فلفل پر کنید.

توجه داشته باشید که حدود یک چهارم محفظه را خالی نگه دارید تا امکان آسیاب کردن دانه ها به راحتی فراهم شود. سپس می توانید دانه های فلفل آسیاب شده را به طور مستقیم بر روی غذا بریزید.

نکات مهم برای نگهداری از آسیاب نمک و فلفل

  • آسیاب های خانگی معمولا عمر طولانی دارند و دیرتر خراب می شوند به شرط آنکه از آنها خوب نگهداری شود.
  • اگر می خواهید آسیاب نمک و فلفل شما عمر طولانی داشته باشد از شستن آن با آب داغ جدا خودداری کنید چرا که باعث کند شدن تیغه دستگاه خواهد شد.
  • بهتر است که این بخش با دستمال تمیز شود. از ریختن مواد سخت برای آسیاب کردن اجتناب کنید و حدالامکان مواد را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید تا به بدنه و تیغه فشار وارد نشود.

جمع بندی خرید اینترنتی آسیاب نمک و فلفل

  • حالا احتمالا انواع مدل های آسیاب نمک و فلفل و ویژگی های آنها را می شناسید و مطابق با سلیقه‌ و نیاز خود می دانید کدام مدل برای شما بهتر می باشد.
  • امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی لوازم آشپزخانه برای انتخاب و خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه برای شما مفید باشد.
  • شما کاربران عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه با تیم تحریریه گرین لیست در ارتباط باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید. از اینکه برای مطالعه این مطلب وقت گذاشتید متشکریم.
  • در ادامه سعی کردیم چند مدل از محصول که ارزش خرید بالایی دارند را برای شما کاربران عزیز گردآوری کنیم، بد نیست که مشخصات آنها را با هم مقایسه کنید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل آسیاب نمک و فلفل ارزان و کاربردی + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 200,000 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

فلفل ساب و نمک ساب مدل چوبی Tall مجموعه 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
22x5x5 سانتی‌متر 400 گرم چوبی

امتیاز کاربران

فلفل ساب مدل H21 کد DGQ50401008 بسته 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
5x5x21 سانتی‌متر 400 گرم چوب

امتیاز کاربران

فلفل ساب مدل توهانا کد THN86130

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
4x6x13 سانتی‌متر 500 گرم بوروسیلیکات اندازه های محصول 180 میلی لیتر قابل استفاده در ...

امتیاز کاربران

آسیاب نمک و فلفل کد LP104

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
15x4x15 سانتی‌متر 1300 گرم چوبی

امتیاز کاربران

فلفل ساب مدل AC103

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
6x6x18.5 سانتی‌متر 230 گرم اکریلیک از پیچ بالایی برای باز کردن درب فلفل‌ساب و همچن...
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

فلفل ساب و نمک ساب تسی اند جسی مدل 9130

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی
5x5x17 سانتی‌متر 210 گرم بامبو 7x7x19 سانتی‌متر 300 گرم

امتیاز کاربران

فلفل ساب و نمک ساب ایکیا مدل 237

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
4x4x14 سانتی‌متر 150 گرم پلاستیک / سرامیک

امتیاز کاربران

فلفل ساب و نمک ساب مدل بامبوم

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
6x6x30 سانتی‌متر 400 گرم چوب بامبو تولید چین تحت لیسانس و طراحی دانمارک دارای تیغه...

امتیاز کاربران

فلفل ساب ونمک ساب ایکیا مدل BARNASINNEکد3719

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
4x4x13 سانتی‌متر 60 گرم سرامیک

امتیاز کاربران

فلفل ساب و نمک ساب مدل چوبی آسیاب سرامیکی بسته 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس وزن بسته‌بندی
20x5x20 سانتی‌متر 400 گرم چوب 400 گرم
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

فلفل ساب و نمک ساب ایکیا مدل  365

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
6x6x12.5 سانتی‌متر 260 گرم شیشه

امتیاز کاربران

فلفل ساب ایکیا کد 875

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
7x7x13 سانتی‌متر 250 گرم شیشه وپلاستیک پلی پروپیلن و سرامیک

امتیاز کاربران

فلفل ساب ایکیا مدل Iharding

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
12.5×6 سانتی‌متر 240 گرم شیشه

امتیاز کاربران

فلفل ساب ایکیا مدل IHARDIG

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
13x6.5x13 سانتی‌متر 240 گرم شیشه

امتیاز کاربران

فلفل ساب ایکیا مدل IKEA 365+ IHÄRDIG کد15234

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
6x6x13 سانتی‌متر 25 گرم بدنه شیشه در پلی پیلن
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

فلفل ساب و نمک ساب سایکل جوی مدل CJ-EG02

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
17x6x6 سانتی‌متر 400 گرم پلاستیک فشرده

امتیاز کاربران

فلفل ساب مدل H21.7-16.6 کد DGQ50404016 مجموعه 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
6x6x21.7 سانتی‌متر 526 گرم بامبو ابعاد سایز بزرگ : 21.7 × 6 × 6 ابعاد سایز متوسط...

امتیاز کاربران

فلفل ساب مدل H21.5-16.5 کد DGQ50404023 مجموعه 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
5x5x21.5 سانتی‌متر 323 گرم بامبو ابعاد سایز بزرگ : 21.5 × 5 × 5 ابعاد سایز کوچک ...

امتیاز کاربران

فلفل ساب مدل H16 کد DGQ50403005 بسته 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
5.5x5.5x16.3 سانتی‌متر 374 گرم چوب ست دو عددی

امتیاز کاربران

فلفل ساب مدل B-111-H13.2 کد DGQ50404015 مجموعه 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
6x6x13.2 سانتی‌متر 392 گرم بامبو
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

فلفل ساب و نمک ساب هوهاو مدل Electric Grinder

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
157x51x51 سانتی‌متر 100 گرم abs

امتیاز کاربران

فلفل ساب و نمک ساب مدل gravity

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
20x6x6 سانتی‌متر 200 گرم استیل تنظیم اندازه آسیاب- کم مصرف -طراحی زیبا و خوش د...

امتیاز کاربران

فلفل ساب و نمک ساب ایکیا مدل 405.234.60

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
8x8x19 سانتی‌متر 350 گرم شیشه این فلفل و نمک ساب ایکیا از طراحی خاصی مبتنی بر...

امتیاز کاربران

فلفل ساب مدل H21.5 کد DGQ50404021 مجموعه 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
5x5x21.5 سانتی‌متر 356 گرم بامبو

امتیاز کاربران

فلفل ساب و نمک ساب مدل EG-2023

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
4.5x4.5x16.5 سانتی‌متر 260 گرم پلاستیک َABS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا