لوازم جانبی و یدکی خودرولوازم کوهنوردی و کمپینگوسایل سفر

راهنمای خرید بهترین یخچال خودرو با معرفی مدل های باکیفیت و کاربردی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید یخچال خودرو ارزان و باکیفیت

یخچال خودرو ، اگر شما اهل سفر کردن هستید و دوست دارید آخر هفته ها را همراه با دوستان یا خانواده به سفر بروید، حتما داشتن لوازم ضروری و تجهیزات لازم  در طول سفر برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است. همراه داشتن امکانات باعث می شود تا سفر خوب و به یاد ماندنی داشته باشید. اگر به دنبال کامل کردن تجهیزات سفر هستید تا در یکی از نزدیکترین تعطیلات به سفر بروید، تهیه کردن این محصول را در اولویت لیست خود قرار دهید.

از آنجایی که یخچال سبب تازه ماندن و خنک شدن مواد غذایی خواهد شد، لذا خرید یک یخچال مناسب و با کیفیت برای خودرو اهمیت ویژه ای دارد. برای خرید یک یخچال مناسب باید به نکات مهمی توجه نمایید تا در نهایت از خرید خود رضایت کامل داشته باشید و تمام نیازها و خواسته های شما را برآورده نماید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید نظم دهنده صندوق عقب با معرفی مدل های باکیفیت و کاربردی 

نکات مهم برای خرید بهترین یخچال ماشین

در  ادامه به نکات مهمی که در زمان خرید این محصول باید مورد توجه قرار گیرند، اشاره می کنیم. توجه به این نکات باعث خواهد شد تا آنچه را خریداری می کنید دقیقا مطابق با نیازهای شما باشد. با ما همراه باشید تا آگاهی و شناخت کامل تری در این زمینه پیدا کنید.

  • تناسب یخچال با توجه به گنجایش خودرو:

اولین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید، توجه به این نکته است که در خودرو شما چه میزان فضا برای قرار دادن یخچال خودرو وجود دارد؟ البته یخچال هایی که برای خودروها تولید می شوند، شامل دو دسته هستند. یخچال برای خودروهای سبک و یخچال برای خودروهای سنگین. این باعث شده تا انتخاب شما راحت تر باشد. زیرا ابعاد این دو دسته با یکدیگر متفاوت است. مثلا یخچالی که برای یک خودرو سواری سبک طراحی شده است متناسب با گنجایش سرنشینان خودرو است. همین مورد در خصوص طراحی یخچال برا ی خودروهای سنگینی مانند  اتوبوس و کامیون هم صدق می کند. یخچال خودروهای سواری دارای ابعاد کوچکتری است در حالی که یخچال خودروهای سنگین ابعاد بزرگتری دارند تا بتوانند با توجه به گنجایش سرنشینان، مواد غذایی و نوشیدنی های مورد نیاز را در آن به خوبی جای دهند.

  • ابعاد و وزن یخچال:

دومین عامل مهمی که باید در زمان خرید این محصول مورد توجه قرار گیرد، وزن و ابعاد یخچال است. یخچال ها با توجه به ابعاد، دارای قیمت های متنوعی هستند. لذا یک یخچال کوچکتر نیازمند هزینه کمتری است. پس دقت نمایید که با توجه به ظرفیت و میزان جایی که در خودرو امکان پذیر است، از یخچالی با ابعاد مناسب استفاده کنید. وزن یخچال نیز از نکات مهم محسوب می شود. زیرا احتمالا در برخی زمان ها لازم خواهد بود که یخچال را از صندوق عقب بیرون آورده و مسافتی آن را حمل کنید. از اینرو باید وزن و ابعاد آن به گونه ای باشد که بلند کردن و جابجایی آن برایتان مقدور باشد. پس بهتر است که این محصول سبک با وزن کم خریداری کنید.

  • ظرفیت داخل یخچال:

از دیگر مواردی که توجه به آن اهمیت خاصی دارد، ظرفیت این محصول است. ظرفیت یخچال ها بر اساس لیتر محاسبه می شود. بهتر است تا برایتان شفاف شود که در یخچال چند بطری یا قوطی نوشابه جای می گیرد. توجه به تعداد سرنشینان خودرو  کمک می کند تا بدانید یخچال مورد نظر شما باید دارای چه میزان ظرفیت و گنجایش مواد غذایی و نوشیدنی برای جوابگویی به تعداد نفرات داخل خودرو باشد و چه نوع مواد غذایی را می خواهید در آن نگهداری کنید.

  • قابلیت سرمایشی و گرمایشی یخچال خودرو:

به یاد داشته باشید که داشتن قابلیت سرمایشی و گرمایشی برای یخچال ماشین ضروری است. همانقدر که سالم ماندن مواد غذایی و خنک ماندن نوشیدنی ها در یخچال مفید و حائز اهمیت است، گرم ماندن غذای آماده شده یا نوشیدنی ها برای چند ساعت نیز مهم و حیاتی است. برخی از یخچال های خودرو قابلیت سرمایشی و گرمایشی همزمان دارند که می توانید از این ویژگی منحصر به فرد استفاده نمایید. انتخاب این مدل بسته به سلیقه و کاربرد خریداران و میزان بودجه ای است که در اختیار دارند، خواهد داشت.

  • ویژگی های جانبی یخچال خودرو:

از فروشنده در خصوص ویژگی های جانبی محصول مورد نظر خود سوال بپرسید. از اینکه یخچال دارای محفظه های جداگانه برای نگهداری نوشیدنی، سبزیجات و میوه جات هست یا نه؟ همچنین دارای یخ ساز می باشد؟ آیا امکان کنترل از راه دور در این یخچال امکان پذیر است؟ برنامه های مختلف سرمایشی و گرمایشی برای حفظ مواد غذایی آن چگونه است؟ دریافت اطلاعات و آگاهی بیشتر در خصوص برنامه ها، تنظیمات و آپشن های محصول به شما کمک می کند تا با توجه به نیازها و خواسته خود یخچال مناسبی را انتخاب کنید.

  • منبع تغذیه یخچال خودرو:

در زمان انتخاب یخچال ماشین، باید بدانید که این محصول از چه منبعی انرژی خود را تامین می کند. برخی از یخچالهای خودرو از فندکی خودرو انرژی خود را تامین می کنند و برخی دیگر نیاز به برق شهری دارند. مدل های شارژی نیز در بازار موجود هستند. اگر قصد دارید که از مدلهای یخچال های خودروی شارژی استفاده کنید، حتما در خصوص میزان شارژ آن اطلاعات کافی کسب نمایید و اینکه آیا شارژر یدک وجود دارد یا نه؟ همچنین چه مقدار زمان برای شارژ مجدد آنها لازم است؟ کسب اطلاعات دقیق و شفاف به شما در انتخاب بهتر کمک شایانی می کند.

  • قیمت یخچال خودرو:

از دیگر عوامل موثر در انتخاب مدل و ابعاد یخچال ، بودجه ای است که شما برای خرید این محصول در نظر گرفته اید. قیمت یخچالهای خودرو به چند عامل بستگی دارد که شامل: برند، ابعاد، مدل، تکنولوژی و امکانات آن می باشد. کیفیت موتور، بی صدا بودن و قدرت بالای سرمایشی نیز بر روی قیمت این محصول تاثیرگذار می باشد.

  • مدل مینی:

شما می توانید از مینی یخچال خودرو نیز برای اتومبیل خود خریداری کنید. مینی یخچالها ابعاد کوچکی داشته و وزن بسیار سبکی دارند و به راحتی به فندکی خودرو وصل می شوند.

  • داشتن دسته:

یخچالی را انتخاب نمایید که دارای دسته باشد تا به راحتی درب آن را باز و بسته کنید. همچنین دارای بندهای شانه ای برای حمل و نقل راحت و آسان باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین یخدان مسافرتی با معرفی مدل های باکیفیت و کاربردی

کلام آخر: در ادامه راهنمای خرید اینترنتی یخچال خودرو در دسته بندی ابزارآلات و خودرو برای شما کاربران عزیز چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که می توانید آنها را با هم مقایسه کنید.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 200,000,000 تومان

امتیاز کاربران

یخچال فریزر خودرو ایستکول مدل TM-4040-DC

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو اقلام همراه
پژو 2008، پژو 206، پژو 207، پژو 405، پژو پارس همراه با آدابتور 12 ولت ، کابل فندکی ، کابل اتص...

امتیاز کاربران

یخچال خودرو مدل 7.5L

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو سایر توضیحات
تمام خودروها ظرفیت 7.5 لیتر قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش محل...

امتیاز کاربران

یخچال خودرو ایران خودرو مدل QI-15

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو
پژو 2008، پژو 206، پژو 207، پژو 405، پژو پارس

امتیاز کاربران

یخچال و فریزر خودرو مدل Q-22

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو روش استفاده اقلام همراه
تمام خودروها توضیح کوتاه: 1. با ظرفیت 20 لیتر، با دو جداکنند... یخچال و فریزر 1 عدد سیم برقی فندکی 1 عدد اداپتو...

امتیاز کاربران

یخچال و فریزر خودرو مدل Q-55

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

مناسب برای خودرو سایر توضیحات
تمام خودروها توضیح کوتاه: 1. ظرفیت 49 لیتر ، با دو محفظه جدا...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا