ابزار سلامتزنانه

۲۵ مدل گن لاغری زنانه مقاوم و راحت با خرید اینترنتی

راهنمای خرید بهترین گن لاغری زنانه

گن لاغری زنانه برای بانوانی که پیکر های تراشیده و زیبا می خواهند، یک مورد کاربردی است. برخی از انواع گن های لاغری که در بازار موجود هستند، قابلیت چربی سوزی دارند اما اغلب آنها با فشرده نمودن بافت ها و چربی تلاش می کنند تا ظاهر بدن خوش استایل تر به نظر برسد. با توجه به انواع گن لاغری که در بازار وجود دارد، در این مقاله قصد داریم تا راهنمای خرید آنلاین گن لاغری را در اختیار شما قرار دهیم.

آشنایی با گن لاغری شکم و پهلو زنانه

گن لاغری می تواند شکم و پهلو های شما را به راحتی جمع نماید. این گن ها در سایزبندی متفاوتی ارائه می شوند و می توان از آنان هم برای بالاتنه و هم برای پایین تنه بهره برد. اما با توجه به اینکه جنس و نوع این گن ها متفاوت است لذا باید در حین خرید به فاکتورهای متفاوتی دقت نمود که در ادامه به آنها اشاره شده است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید جوراب شلواری زنانه با معرفی مدل های شیک و زیبا 

نکات مهم هنگام خرید گن لاغری زنانه

قطعا در زمان خرید گن لاغری زنانه با انواع متفاوتی روبرو می شوید. در زیر می توانید ویژگی های انواع مختلف گن های موجود در بازار را مطالعه نمایید:

  • گن لاغری زنانه شورتی

همانگونه که از نام این گن ها می توان متوجه شد، از لحاظ ظاهری، شبیه شورت های معمولی هستند که ارتفاع آنها بیشتر است. عموما از این موارد برای جمع نمودن پهلوها، چربی های زیر ناف و شکم استفاده می شود. البته برخی از انواع آنها نیز وجود دارند که به سوتین متصل شده و کاملا شکم را جمع و جور نشان می دهند.

  • گن لاغری زنانه شلوارکی

این نوع گن ها می توانند به راحتی شکم و ران پاها را فرم بدهند. این موارد بیشتر مورد استفاده افرادی است که پایین تنه بزرگ تری دارند. پوشیدن آنها در دراز مدت باعث فرم دهی به پا می شود.

  • گن لاغری یکسره

این نوع گن لاغری زنانه ، از بالاتنه تا باسن را به خوبی پوشش می دهد. اگر قصد دارید تا در یک مهمانی شرکت نمایید یا لباس های یکسره ای را مایلید به تن نمایید، بهتر است تا از گن های مذکور بهره ببرید. این گن ها کمر و سینه ها را بهتر نشان می دهد.

  • گن ساعت شنی

گن ساعت شنی یکی از انواع گن های پرطرفدار است که امروزه خانم های زیادی به دنبال آن می باشند. این گن ها می توانند از افتادگی شکم و پهلو جلوگیری نمایند. برای دوخت گن ساعت شنی از فنرهای زیادی استفاده شده است که این فنرها به راحتی می توانند به کمر فرم بدهند. با توجه به اینکه گن های فوق دارای قزن بسیاری هستند لذا قابلیت رگلاژ داشته و به راحتی می توان آنها را به تن نمود.

  • گن مخصوص بازو

این گن ها بیشتر شبیه نیم تنه ها هستند که بازوها را تحت فشار قرار می دهند. افرادی که دارای بازوهای افتاده هستند به کمک این گن ها می توانند به ظاهر ایده آلی دست پیدا کنند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین مانتو دخترانه با معرفی مدل های شیک و زیبا 

راهنمای خرید آنلاین بهترین گن لاغری شکم و پهلو

در زمان خرید آنلاین گن ، دقت نمایید که گن کوچکتر یا بزرگتر از سایز شما نباشد. در واقع باید گنی را خریداری نمایید که دقیقا متناسب با اندازه شما باشد. شما می توانید بر اساس سایزی که بر روی لباس های معمول شما درج شده است، اقدام به خرید کنید. اگر گن شما کوچکتر از سایز واقعی شما باشد، باعث می شود تا چین و چروک بر روی پوست ایجاد شود و پوست ظاهر بدی پیدا کند. اگر هم سایز گن لاغری شما بیشتر باشد، دیگر بازخورد و کارایی لازم را نخواهد داشت.

در زمان خرید توصیه می شود تا رنگ گن را بر اساس کاربرد خود انتخاب نمایید. به طور مثال اگر این مورد را برای روزهای کاری و فعالیت روزانه نیز دارید از رنگ های تیره استفاده نمایید اما برای مواردی که قصد دارید تا گن را در مراسم رسمی به تن نمایید، توصیه ما استفاده از گنی مطابق با رنگ پوست یا لباس شما است. چون گن ها عموما به لباس شما می چسبند و رنگ آن را جذب می نمایند لذا تا حد امکان تلاش نمایید که گن سفید خریداری ننمایید زیرا خیلی زود کثیف و چرک می شود.

به صورت کلی توصیه می شود تا از پوشیدن گن برای طولانی مدت پرهیز نمایید زیرا این مورد به بخش داخلی شکم شما صدمه وارد می نماید. همچنین هیچ گن ها را موقع ورزش و مواردی از این قبیل به تن ننماید زیرا باعث مشکلاتی همانند تنگی نفس می شوند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کفش طبی زنانه با معرفی مدل های باکیفیت و راحت 

روش های نگهداری از گن لاغری زنانه

با توجه به اینکه قیمت گن های لاغری عدد قابل توجهی است از همین رو توصیه می شود تا برای استفاده در دراز مدت حتما به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • گن های خود را حتما با دست و در آب سرد بشویید و از شستن آنها با آب گرم و داخل ماشین لباسشویی پرهیز نمایید. این کار به بافت گن آسیب می رساند و باعث می شود تا تار و پود آن جدا شود.
  • گن های خود را هیچ وقت اتو ننمایید زیرا این کار باعث از بین رفتن فرم و ساختار گن می شود.
  • از چلاندن گن ها پس از شستشو پرهیز نمایید و اجازه دهید تا گن شما به صورت عادی خشک شود.
  • هیچ وقت از بخارشوی برای گن های خود بهره نبرید زیرا این مورد باعث آسیب به گن می شود.
  • برای اینکه گن ها باعث آسیب های پوستی نشوند لازم است تا همواره بعد از هر بار استفاده یا پوشیدن تمیز شسته شوند تا اثری از عرق یا کثیفی بر روی آن باقی نماند.
  • برای شستن گن لازم است تا از شوینده های ساده یا صابون ها بهره ببرید و به هیچ وجه از شوینده های قوی و سفید کننده ها استفاده ننمایید.

امروزه از گن ها به عنوان یک روش درمانی نیز استفاده می شود تا پوست های افتاده و شل شده را جمع نمایند. با توجه به قیمت و انواع متفاوت گن های موجود، گاها خرید یک گن مناسب دشوار می باشد. از همین رو در این مقاله تلاش شد تا برخی از فاکتورهای مهم حین خرید گن مطرح شود تا بتوانید با اطمینان بیشتر خرید خود را نهایی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا