لوازم آشپزخانهلوازم پذیرایی

45 مدل کلمن باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

کلمن

برای گردش در طبیعت و مسافرت، تهیه کلمن خوب یکی از الزامات می باشد. علاوه بر این بسیاری از خانواده ها در فصل گرم داخل خانه های خود از کلمن بهره می برند.

در این صورت نیاز نیست تا یخچال ها را زیاد باز و بسته نمود که انرژی زیادی مصرف گردد.

کلمن آب ، اگر قصد خرید یک کلکن آب خوب و با کیفیتی را دارید، توصیه می کنیم تا از نمونه های فلزی بهره ببرید.

این موارد می توانند دمای آب را برای مدت زمان بیشتری حفظ نمایند. البته باید دقت نمود که قیمت آنها نسبت به گزینه های پلاستیکی و شیشه ای بیشتر است.

کلمن یکی از لوازم پرکاربرد در سفر و پیک نیک و گردش و خانه است. فرض کنید که از سر کار خسته به خانه بر می گردید و خیلی تشنه هستید در صورتی که کلمن آبی وجود داشته باشد که آب را برای مدت زمان زیاد خنک نگه دارد می توانید خیلی زود برای خود شربتی را درست کرده و نوش جان کنید.

در همین راستا برخی نکاتی نیز به هنگام خرید مهم هستند که باید رعایت شوند در همین محتوا به بررسی همین موارد و نکات به عنوان راهنمای خرید می پردازیم. با مطالعه ی این محتوا می توانید تمامی اطلاعات لازم و ضروری را برای خرید اینترنتی داشته باشید.

خرید کلمن

در زمان خرید کلمن فاکتورهای بسیاری وجود دارند که باید در نظر بگیرید. به طور مثال، جنس بدنه، عایق بندی، اندازه، نوع شیر و … از جمله موارد مهم هستند.

این گزینه ها بر روی قیمت نیز تاثیر مستقیمی دارند. در حال حاضر نمونه هایی در بازار مشاهده می شوند که به صورت چند لایه هستند و بین آنها عایق خوبی وجود دارد. این نمونه ها برای سرد نگه داشتن آب عالی هستند.

خرید کلمن آب

اگر قصد خرید کلمن دارید، در گام اول پیشنهاد می شود تا کاربرد خود را مشخص کنید. کلمن های پلاستیکی به دلیل قیمت پایین تر، علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نمایند.

البته وزن این موارد نیز اندک است. اغلب از این کلمن ها برای خانواده های کوچک یا گردش های کوتاه استفاده می شود.

کلمن شیشه ای

در زمان خرید لازم است تا کاربرد خود را مشخص کرده و بر اساس آن کلمن مناسبی را تهیه نمایید. نمونه های پلاستیکی بسیار ارزان و سبک می باشند.

نمونه های دو جداره می توانند دمای آب را برای مدت زمان بیشتری حفظ کنند. اما این بین نمونه های شیشه ای نیز وجود دارند که ظاهر خوبی داشته و از آنها اغلب در مهمانی ها استفاده می شود.

کلمن شیشه ای خارجی

اغلب افراد برای خانه های بزرگ از کلمن های خارجی و شیشه ای استفاده می نمایند. زیرا این موارد گزینه های خوبی به عنوان دکور هستند.

البته باید در نظر داشته باشید که نمونه های مذکور نمی توانند آب را برای مدت زمان طولانی خنک نگه دارند و بیشتر جنبه تزیینی آنها مورد توجه است.

جدیدترین مدل کلمن شیشه ای

باید در نظر داشته باشید که کلمن های موجود در بازار به صورت دو کاره هستند. از این موارد هم برای سرد نگه داشتن و هم برای حفظ گرمای آب استفاده می شود.

البته باید به این مورد نیز دقت نمایید که کلمن های شیشه ای بیشتر جنبه زیبایی دارند. از همین رو برای محیط های بزرگ به عنوان موارد تزیینی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت کلمن پلاستیکی ارزان

اگر نیاز به یک کلمن ارزان دارید، می توانید نمونه های پلاستیکی را خرید کنید. البته این کلمن ها دارای سایز بندی های متفاوتی هستند و به همین دلیل قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است.

معمولا قیمت یک کلمن پلاستیکی از 50 هزار تومان آغاز می شود و با توجه به سایز آن، قیمت های بالاتر را نیز می توان مشاهده کرد.

عکس کلمن آب

بسیاری از افراد برای خرید کلمن تنها به عکس آن بسنده می نمایند. اما باید در نظر داشت که کلمن ها دارای انواع متفاوتی هستند که هر کدام از آنها ویژگی مخصوص به خود را دارند.

به طور مثال نمونه های شیشه ای یکی از مدرن ترین گزینه های موجود در بازار هستند.

بهترین کلمن آب

قطعا برای اینکه یک کلمن خوب تهیه نمایید، نمونه های بسیاری را در بازار مشاهده می کنید. گزینه هایی که آب را خنک تر نگه دارند و برای مدت زمان بیشتری بتوانند دمای سرد آب را حفظ نمایند، مناسب تر می باشند.

از همین رو توصیه می شود تا حتما در زمان خرید مواردی را برگزینید که عایق بندی خوبی دارند.

آشنایی با محصول

به کلمن یخدان نیز می گویند که وظیفه ی اصلی آن خنک نگه داشتن آب به مدت زمان طولانی است. در روزهای گرم تابستان نوشیدن یک لیوان آب خنک می تواند شما را سرحال کند.

پس سعی کنید در هر مکان مقدمات نوشیدن آب خنک را به وسیله ی خرید این محصول فراهم کنید. کلمن دارای سایز ها و اندازه های متفاوت و گوناگونی در بازار فروش است.

مزیتی که دارد به این صورت است که  بدنه ی خارجی این کلمن ها به گونه ای طراحی و ساخته شده است که به هیچ عنوان سرما را از درون خود به بیرون انتقال نمی دهند و در همین راستا آب در داخل آن به مدت زمان طولانی سرد می ماند.

شیر کلمن خارجی

کلمن هایی که امروزه در بازار وجود دارند می توانند ساخت داخل یا خارج باشند. برای اینکه بتوانید از کلمن خود در دراز مدت استفاده نمایید، توصیه می شود تا از گزینه هایی بهره ببرید که شیر یکسره دارند.

زیرا این شیر ها به هیچ وجه نشت آب ندارند. در سایر موارد ممکن است تا از محل شیر آب به بیرون نشت پیدا کند.

شیر کلمن فلزی

کلمن های فلزی که یکی از کلمن های مقاوم در بازار می باشند دارای شیر های فلزی هستند.

این شیرها مقاومت و استحکام خوبی دارند اما باید توجه داشت که چون مدام در برابر آب قرار می گیرند، می بایست از استیل ساخته شوند تا دچار زنگ زدگی نگردند. قیمت این شیرها به نسبت بالا است.

کلمن شربتی

برخی از کلمن هایی که در بازار وجود دارند، با عنوان کلمن های شربتی شناخته می شوند زیرا در آنها اغلب به جای آب، شربت وجود دارد.

باید در نظر داشت که کلمن های شربتی بیشتر از جنس شیشه ساخته می شوند تا بتوانند رنگ شربت را به خوبی نشان دهند.

انواع کلمن

کلمن های موجود در بازار دارای انواع متفاوتی هستند. اما به صورت کلی می توان آنها را در سه دسته کلمن های شیشه ای، پلاستیکی و فلزی تقسیم بندی نمود.

این بین کلمن های پلاستیکی از همه ارزان تر و کلمن های فلزی نیز از همه مقاوم تر می باشند. اگر مدام در حال گردش و مسافرت هستید، توصیه می شود تا از نمونه های فلزی بهره ببرید.

انواع موجود در بازار

  • پلاستیکی

این نوع کلمن ها همان کلمن های روتینی است که موقع گفتن کلمن به ذهن ما می آیند.

جنس این مدل از پلاستیک بوده و بسیار سبک و بادوام می باشد و از دوام بالایی برخوردار است شما می توانید به راحتی در صندوق عقب ماشین خود بگذارید بدون این که کوچکترین آسیبی به آن وارد شود.

  • شیشه ای

این نوع کلمن ها به روزترین و مدرن ترین کلمن هایی هستند که انواع مختلف آن ها در بازار فروش زیاد شده است.

از این کلمن شیشه ای که بسیار شیک و زیبا هستند اکثرا در مراسم ها و جشن ها برای سرو انواع آب میوه ها استفاده می شود.

  • فلزی

این نوع کلمن علاوه بر دوام بالایی که نسبت به سایر کلمن ها دارند به دلیل جنس و تکنولوژی ساخت خود آب را به مدت زمان طولانی تری می توانند خنک نگه دارند. ولی خوب در مقایسه با کلمن های پلاستیکی از وزن بالاتری برخوردار هستند.

  • کلمن پذیرایی

این نوع کلمن ها نیز همان گونه که از نامشان مشخص است برای پذیرایی از آن ها استفاده می شود و در طرح ها و انواع گوناگونی در بازار فروش هستند. مصرف کننده می تواند با توجه به سلیقه ی خود انواع طرح های آن را انتخاب نماید.

ویژگی ها

یک کلمن خوب بایستی این قابلیت را داشته باشد که دمای آب را به مدت زمان طولانی ثابت نگه دارد. یعنی آب سرمای خود را به زودی از دست ندهد.

همین طور از جنس خوب و کیفیت بالایی برخوردار باشد و به دلیل قابل حمل بودنش وزن کم و مناسبی را داشته باشد. شیر آب آن به گونه ای طراحی شود که هیچ گونه چکه ای نداشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید

  • جنس

همان گونه که در بالا به این مورد اشاره شد، کلمن در جنس ها و انواع گوناگونی در بازار فروش موجود می باشند که بایستی به هنگام خرید حتما به جنس آن دقت کنید و با توجه به سلیقه و علاقه  و نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب نموده و خرید کنید.

  • دو کاره بودن

بعضی از کلمن هایی که در بازار فروش موجود هستند دو کاره بوده یعنی هم می توانند آب را به مدت زمان زیاد گرم نگه داشته و هم سرد. از این کلمن ها به عنوان فلاسک نیز استفاده می شود.

  • ظرفیت

در ابتدا این موضوع را در نظر بگیرید که چه انتظاراتی از کلمن دارید، بعد اقدام به انتخاب مدل خاص آن کنید. این نکته در مورد ظرفیت کلمن نیز صدق می کند.

در صورتی که انتظار شما از کلمن برای سالم نگه داشتن مواد غذایی می باشد باید به سمت مدل هایی که دارای دهانه ی بزرگی هستند بروید تا به راحتی در طول سفر خود مواد غذایی شما سالم و خنک تا مقصد برسد.

  • نگهداری دمای آب به مدت طولانی

بایستی کلمن توانایی نگهداری دمای آب را به مدت زمان زیاد داشته باشد.

  • دقت به وزن

حتما قبل از اقدام به خرید کلمن آب دقت کنید که این وسیله از وزن مطلوبی برخوردار باشد چرا که موقع پر کردن آن وزنش به اندازه شود که بتواند به راحتی آن را حمل کرد.

  • پایه درا بودن

کلمن های پایه دار بسیار گزینه ی مناسبی برای خرید هستند چرا که به وسیله ی پایه ای که دارند به راحتی باز و بسته می شود و همین طور می توان لیوان را در زیر آن قرار داد.

  • دسته دار بودن

باید از دسته ی محکمی برخوردار باشد تا در این راستا قابلیت تحمل وزن سنگین آن را داشته باشد.

  • دقت به شیر

برخی از شیرهای کلمن ها به صورت اهرمی هستند و بعضی از آن ها به شکل پیچی باز و بسته می شود.

از بین این دو مدل سعی کنید نوع اهرمی آن را انتخاب کنید جون این نوع مدل ها دارای طول عمر زیادتری هستند و به راحتی جریان آب را قطع و وصل می کنند.

  • قیمت کلمن آب

بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید تاثیر زیادی بر روی انتخاب آن دارد چرا که کلمن های زیادی به صورت زیبا و ارزان و با کیفیت و پرفروش در بازار موجود می باشد که شما با توجه به هزینه ای که می خواهید در قبال خرید آن پرداخت کنید می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

جمع بندی: مطمئن هستیم با مطالعه راهنمای خرید کلمن به خوبی با انواع مدل ها و ویژگی های مهم در هنگام خرید این محصول آشنا شده اید.

امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز وب سایت گرین لیست در دسته بندی لوازم آشپزخانه برای خریدی رضایت بخش و اقتصادی به شما کمک کرده باشد.

شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. از این که برای مطالعه این مطلب وقت گذاشتید، متشکریم.

در ادامه برای کمک به شما در امر خرید چند مدل محبوب را گردآوری کرده ایم که بد نیست قبل از خرید آنها را با هم مقایسه کنید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت کاربران را جلب کنند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 45 مدل کلمن باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 300,000 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

کلمن باران مدل 095 گنجایش 14 لیتری

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی جنس بدنه امکانات نگهداری نوشیدنی نوع خروجی آب
28x26x35 سانتی‌متر 1200 گرم پلاستیک فشرده حفظ دما ضامنی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن یزدگل مدل 56500 ظرفیت 2 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی وزن پر جنس بدنه امکانات نگهداری نوشیدنی
28x20x14 سانتی‌متر 700 گرم 2700 گرم پلاستیک حفظ دما
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن تاپکو مدل الگانس کد A1031 گنجایش 10 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی وزن پر نوع سری جنس بدنه
28*28*27 سانتی‌متر 1450 گرم 11500 گرم ضامنی پلاستیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن دز مدل شیر دار گنجایش 10 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی جنس بدنه امکانات نگهداری نوشیدنی نوع عایق
23.5x23.5x28 سانتی‌متر 755 گرم پلاستیک حفظ دما فوم
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

کلمن ریور مدل YP-ESTIL-8608 گنجایش 6 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی جنس بدنه امکانات نگهداری نوشیدنی نوع عایق
23x23x24 سانتی‌متر 1340 گرم استیل حفظ دما فوم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن کیش مدل دو شیر ظرفیت 46 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی نوع سری جنس بدنه امکانات نگهداری نوشیدنی
40x40x58 سانتی‌متر 3400 گرم فشاری پلاستیک حفظ دما
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن فورته مدل Elegant گنجایش 8 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی جنس بدنه امکانات نگهداری نوشیدنی نوع عایق
23x23x29 سانتی‌متر 1470 گرم استیل ضد زنگ حفظ دما فوم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن ام جی اس مدل CM1011 ظرفیت 6 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی نوع سری جنس بدنه امکانات نگهداری نوشیدنی
23x23x24.5 سانتی‌متر 1350 گرم پیچی استیل ضد زنگ حفظ دما
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

کلمن ویزی مدل Fancy گنجایش 4 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی جنس بدنه نوع خروجی آب گنجایش
28x15x17 سانتی‌متر 450 گرم پلاستیک( BPA Free بدون مواد مضر ) شیر 4 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن ام آر اس مدل K-10 گنجایش 10 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی وزن پر نوع سری جنس بدنه
22*22*40 سانتی‌متر 1600 گرم 11600 گرم پیچی استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن ای تی سی مدل کلمبس گنجایش 6 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی نوع سری جنس بدنه امکانات نگهداری نوشیدنی
22x22x30 سانتی‌متر 1500 گرم ضامنی استیل حفظ دما
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن ای تی سی مدل A108 ظرفیت 8 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی جنس بدنه امکانات نگهداری نوشیدنی نوع خروجی آب
24x24x32 سانتی‌متر 1875 گرم استیل حفظ دما ضامنی
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

کلمن کی اس تی مدل 5410 گنجایش 10 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی وزن پر نوع سری جنس بدنه
21x21x49 سانتی‌متر 1171 گرم 11171 گرم پیچس استیل ضد زنگ
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن مدل UN7592 گنجایش 6 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی وزن پر جنس بدنه امکانات نگهداری نوشیدنی
24x24x26 سانتی‌متر 1500 گرم 7500 گرم استیل حفظ دما
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن مدل UN - 7589 گنجایش 10 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی وزن پر جنس بدنه امکانات نگهداری نوشیدنی
22x22x35 سانتی‌متر 1800 گرم 11800 گرم استیل حفظ دما
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن مدل UN - 7583 گنجایش 8 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی وزن پر جنس بدنه امکانات نگهداری نوشیدنی
22x22x28 سانتی‌متر 1500 گرم 9500 گرم استیل حفظ دما
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,500,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

کلمن ایکیا مدل 493 گنجایش 4 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی نوع سری جنس بدنه نوع خروجی آب
27x20x38 سانتی‌متر 540 گرم پیچی پلاستیک فشاری
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن مدل شیشه ای 154 گنجایش 4 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی جنس بدنه نوع عایق نوع خروجی آب
24x24x50 سانتی‌متر 3000 گرم شیشه شیشه شیر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن جانستون مدل E268 گنجایش 10 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی نوع سری جنس بدنه نوع خروجی آب
35x25x25 سانتی‌متر 1600 گرم پیچی استیل ضامنی
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

فلاسک مدل کوک میت ظرفیت 2 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس بدنه گنجایش
50x50x90 سانتی‌متر استیل 2 لیتر

امتیاز کاربران

کلمن ایکیا مدل 80452639 ظرفیت 5 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی جنس بدنه نوع عایق نوع خروجی آب
24x24x29 سانتی‌متر 2160 گرم شیشه شیشه شیر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن ایکیا مدل VARDAGEN کد 639 گنجایش 5 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی جنس بدنه نوع خروجی آب نوع دهانه
23x18x29 سانتی‌متر 2160 گرم شیشه پیچی پیچی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن ایکیا مدل VARDAGEN کد 452 گنجایش 5 لیتر به همراه پایه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی جنس بدنه نوع خروجی آب نوع دهانه
23x18x29 سانتی‌متر 2160 گرم شیشه پیچی پیچی
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 3,000,001 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

کلمن ایکیا مدل 2639 گنجایش 5 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی نوع سری جنس بدنه امکانات نگهداری نوشیدنی
17x17x29 سانتی‌متر 1500 گرم پیچی شیشه حفظ دما
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فلاسک مدل cmf002 ظرفیت 2 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس بدنه امکانات نگهداری نوشیدنی نوع خروجی آب گنجایش
50x50x90 سانتی‌متر استیل گرم نگهدار فشاری 2 لیتر

امتیاز کاربران

کلمن ایکیا مدل 391 گنجایش 4 لیتر به همراه پایه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی جنس بدنه نوع دهانه گنجایش
18x18x20 سانتی‌متر 2000 گرم شیشه شیر 4 لیتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کلمن پاشاباغچه کد 92345

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن خالی نوع سری جنس بدنه نوع خروجی آب
قطر دهانه 22 و ارتفاع 25 سانتی‌متر 2850 گرم معمولی شیشه شیر
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا