لوازم آشپزخانه

۲۵ مدل سرویس کفگیر و ملاقه شیک و مقاوم + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

اگر بخواهیم یک آشپزی راحت داشته باشیم شرط آن فراهم کردن وسایل مورد نیاز از جمله سرویس کفگیر و ملاقه می باشد، لذا قبل از هر چیز مهمترین عناوین در خرید این محصولات را گردآوری کرده ایم تا خریدی هوشمندانه داشته باشید، با ما همراه باشید.

کفگیر ملاقه

کفگیر و ملاقه از جمله ابزارهای کاربردی در آشپزخانه محسوب می شود. اگر بخواهید آشپزی راحت و بی دردسری داشته باشید باید حتما از این موارد بهره ببرید.

امروزه کفگیر و ملاقه ها به صورت ست در بازار وجود دارند که شما می توانید متناسب با نوع غذای خود از آنها استفاده نمایید.

ست کفگیر ملاقه

ست های کفگیر و ملاقه که امروزه در بازار مشاهده می نمایید، چند پارچه می باشند. از این موارد می توان به عنوان همزن، انبر، کشیدن برنج و … استفاده کرد.

با توجه به تعداد اقلامی که در هر کدام از این ست ها وجود داشت، هزینه آنان نیز متفاوت می باشد. این بین به دلیل کیفیت بالا، گزینه های سیلیکونی انتخابی خوب می باشند.

کفگیر ملاقه سیلیکونی

شما می توانید از این کفگیر و ملاقه ها هم برای آشپزی و هم برای جابجا نمودن مواد غذایی خود روی سفره استفاده نمایید.

با توجه به اینکه امروزه آنها در شکل های مختلفی وجود دارند لذا گزینه خوبی نیز در بحث سفره آرایی خواهند بود.

لذا توجه به آنان الزامی می باشد. این گزینه ها برای حفظ سلامتی نیز مفید هستند.

ست کفگیر ملاقه سیلیکونی

ست کفگیرهای سیلیکونی یکی از بهترین ست ها برای خرید کفگیر و ملاقه می باشد. شما می توانید این موارد را در دماهای بالا استفاده نمایید.

از لحاظ جنس هم باید در نظر داشته باشید که جنس آنها کاملا نرم و لطیف خواهد بود.

بدون اینکه کفگیرهای فوق به بدنه قابلمه خراشی وارد نمایند، می توان از آنها در آشپزی بهره برد.

کفگیر ملاقه پلاستیکی

پلاستیک یکی از مواردی می باشد که به راحتی در دمای بالا ذوب می شود. از همین رو برای فعالیت در دمای بالا گزینه خوبی نخواهند بود. می توانید از آنها برای کشیدن غذا یا سالاد استفاده نمایید.

البته از آنجا که قیمت آنها به نسبت سایرین کمتر است، استفاده از آنها مقرون به صرفه تر است. این کفگیرها دوام و ماندگاری بالایی ندارند.

ملاقه سیلیکونی

ملاقه های سیلیکونی یکی از گزینه های پرطرفدار در بازار می باشند. این موارد بنا بر استاندارد FDA یا  LFGBساخته شده اند.

در واقع سیلیکون یک عنصر با ماهیت شیمیایی می باشد که می تواند بدون تغییر ماهیت تا 320 درجه سانتی گراد را تحمل نمایید. از همین رو از آنها در پخت و پز استفاده می شود.

کفگیر چوبی

از آنجا که این کفگیرها به عنوان عایق عمل می نمایند و گرما را از خود عبور نمی دهند، گزینه خوبی برای تهیه غذاهای گرم هستند.

البته باید این مورد را نیز در نظر داشت که امروزه بسیاری از کفگیرهای استیل یا سیلیکونی نیز دارای دسته های چوبی هستند که گرما را عبور ندهند.

کفگیر ملاقه چوبی

یکی از پرکاربردترین انواع کفگیر چوبی که در بازار نیز زیاد می باشد، نمونه های چوبی هستند. این موارد را می توان در تمام ظرف ها استفاده نمود.

اما شستن دقیق آنها دارای اهمیت بسیاری است. باید در نظر داشته باشید که ست های موجود هر چند وقت یکبار می بایست تعویض شوند.

سرویس کفگیر

در انتخاب سرویس کفگیر باید بسیار دقت داشته باشید. کفگیرهایی که ترک خورده می باشند، به راحتی مواد آلودگی و میکروب ها را در خود نگه می دارند. از همین رو برای سلامتی بسیار مشکل ساز خواهند بود.

همچنین توجه نمایید که این موارد دارای سایزهای مختلفی هستند. از همین رو متناسب با فعالیت و ظرف خود اقدام به خرید نمونه مناسب کنید.

سرویس کفگیر ملاقه

سرویس کفگیر و ملاقه یکی از مواردی است که در آشپزخانه همه آشپزها وجود دارد. کار کردن با این موارد، آسان بوده و احتمال سوختن یا ته گرفتن غذا را بسیار کم می نماید. سرویس های فوق می توانند در جنس های متفاوتی تولید شوند.

این بین گزینه های مسی، چوبی و سیلیکونی علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نمایند.

سرویس کفگیر و ملاقه ، یکی از مواردی که در خرید سرویس کفگیر و ملاقه باید در نظر داشته باشید، جنس آنها است. گزینه های آهنی به سرعت زنگ می زنند. از همین رو نمی توانند مدت زمان زیادی برای شما  فعالیت کنند.

از سوی دیگر شما باید گزینه ای را خریداری نمایید که در دمای بالا به خوبی تحمل مقاومت و حرارت را داشته باشد.

سرویس کفگیر ملاقه چوبی

کفگیرهای چوبی دارای دوام بالایی هستند. اما باید در نظر داشته باشید که اگر بخواهید از آنها به صورت روزانه استفاده نمایید، ممکن است از لحاظ کیفیت دچار مشکل شوند و کیفیت خود را از دست دهند.

هر زمان که مشاهده نمودید، کفگیرهای مذکور دچار ترک یا تغییر رنگ شدند، لازم است تا سریعا آنها را تعویض نمایید.

سرویس کفگیر چوبی

ست های چوبی یکی از شیک ترین ست های کفگیر می باشد که امروزه در بازار وجود دارند. این سرویس ها هیچ گاه کهنه نمی شوند. در خرید این ست ها حتما به اندازه ظروف خود دقت داشته باشید.

زیرا برخی از ست ها بسیار دسته بلند می باشند و برخی دیگر دارای دسته های کوتاه تری هستند. از همین رو هر کدام برای یک نوع ظرفی مناسب خواهند بود.

سرویس کفگیر ملاقه سیلیکونی

سرویس های سیلیکونی مورد علاقه افراد زیادی می باشند زیرا آنها سبک بوده و در برابر گرما نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

با توجه به اینکه این موارد قابلیت انعطاف بالایی دارند، به راحتی می توان از آنها بر روی تفلون یا چدن استفاده نمود.

سرویس کفگیر سیلیکونی

کفگیرهای سیلیکونی بیش از یک دهه است که در بازار وجود دارند. معمولا بدنه آنها را از آلومینیوم و بخش انتهایی را از سیلیکون می سازند.

این کفگیرها برای ظروف نچسب عالی می باشند زیرا بر روی ظرف خط ایجاد نمی نمایند.

از سوی دیگر آنها عایق خوبی می باشند و گرما را کمتر عبور می دهند. همچنین این کفگیرها بو و طعم مواد غذایی را تغییر نمی دهند لذا می توان برای تمام غذاها از آنان استفاده نمود.

ست کفگیر سیلیکونی

این ست ها برای تمام آشپزخانه ها لازم می باشند. به کمک ست های فوق شما قادر خواهید بود که هر نوع غذایی را طبخ نمایید.

خوشبختانه چون طرح بندی و رنگ بندی های کفگیرهای فوق بسیار متنوع است، اغلب افراد با دیدن آنها به وجد می آیند. از این ست ها برای سرور غذاهای گرم یا سرد می توان بهره برد.

کفگیر ملاقه سیلیکونی دسته چوبی

برخی از ست های سیلیکونی برای اینکه کاربرد بیشتری داشته باشند، از دسته های چوبی استفاده می نمایند. این دسته ها کمک می نمایند تا گرما منتقل نشود.

علاوه بر این ظاهر ست را نیز آراسته می نماید. باید توجه داشته باشید که این کفگیرها طول عمر بالایی دارند.

ملاقه پلاستیکی

ملاقه ها دارای انواع متفاوتی می باشند. برخی از آنها پلاستیکی هستند. این موارد برای خورش هایی که دمای بالایی ندارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

البته باید در نظر داشته باشید که نمونه های سیلیکونی نیز در بازار وجود دارند که می توانند دماهای بالایی را تحمل نمایند.

ملاقه های پلاستیکی دارای رنگبندی زیادی می باشند. این موارد در طرح ها و رنگ های زیادی در بازار دیده می شوند.

کفگیر پلاستیکی

کفگیرهای پلاستیکی به مراتب قیمت کمتری دارند. اگر این کفگیرها از مواد اولیه درجه 1 ساخته شوند، مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی نمایند اما در غیر این صورت می توانند مشکل ساز شوند.

کفگیر پلاستیکی به هیچ وجه نباید بو و طعمی از خود ساطع نماید. با توجه به اینکه رنگبندی و اندازه های آنان در بازار متفاوت است لذا گزینه پرطرفداری نیز می باشد.

جای کفگیر ملاقه چوبی

تمام ست های کفگیر و ملاقه ای که در بازار وجود دارند، دارای جای جداگانه هستند. برخی از آنها دارای جاهای ایستاده هستند و برخی دیگر به دیوار پیچ می شوند.

در زمان خرید باید دقت داشته باشید که جای مد نظر شما با سایر اقلام آشپزخانه همخوانی داشته باشد.. به طور مثال اگر که فضای زیادی در آشپزخانه خود ندارید، از نمونه های دیواری استفاده کنید.

کفگیر و ملاقه شیک

خوشبختانه امروزه نمونه های شیک زیادی در بازار وجود دارند که هزینه های بالایی نیز دارند. نمونه های برنجی یکی از گزینه های گران محسوب می شوند.

این بین بیشتر افراد از نمونه های سیلیکونی استفاده می نمایند زیرا آنها به قابلمه ها آسیب وارد نمی نمایند. بهترین گزینه ها مواردی می باشند که آرم FOOD GREAT بر روی آنها ذکر شده است.

کفگیر ملاقه رنگی

در بحث دکوراسیون داخلی این نوع کفگیرها عالی هستند. با توجه به اینکه نمونه های رنگی برای آشپزخانه هایی با دکوراسیون اسپرت و فانتزی عالی هستند، شما می توانید از آنها تنها برای تزئین نیز استفاده نمایید.

قیمت سرویس کفگیر ملاقه سیلیکونی

قیمت سرویس های کفگیر ملاقه ای که در بازار وجود دارند عموما متفاوت است. با توجه به برند و تعداد اقلام موجود در این سرویس ها، قیمت هر کدام از این ست ها متفاوت می باشد.

اگر به دنبال نمونه های پلاستیکی باشید، هزینه آنها کمتر می باشد. البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که عمر آنها به نسبت کمتر است.

خرید سرویس کفگیر و ملاقه سیلیکونی

به جرات می توان بیان داشت که سرویس های سیلیکونی دارای قیمت مناسب و البته کیفیت عالی هستند. این سرویس ها به هیچ وجه به سلامت افراد آسیب وارد نمی نماید.

گاها ممکن است این سرویس ها در ابتدا بوی خاصی داشته باشند اما پس از آنکه از آنها استفاده نمودیم، بوی آنان نیز از بین می رود.

انواع کفگیر

امروزه انواع متفاوتی از کفگیرها در بازار وجود دارد. نمونه های پلاستیکی جزو ارزان ترین و نمونه های سیلیکونی جزو بهترین گزینه ها می باشند.

در صورت عدم تغییر رنگ و تغییر بو می توان از آنها برای مدت زمان طولانی استفاده نمود. باید در نظر داشته باشید که بهترین کفگیرها نیز کمتر از یک سال عمر می نمایند.

انواع کفگیر و ملاقه

کفگیر و ملاقه از لحاظ جنس انواع مختلفی دارند. بهترین جنس این وسایل استیل میباشد. هم در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد و هم ماندگاری بالایی دارند. این جنس در مقابل حرارت و گرما مقاومت بالایی دارند.

نوع چوبی قدمت بیشتری دارد و قیمت بالاتری دارد. در انواع پلاستیکی باید توجه کرد که از پلاستیک درجه یک ساخته شوند چون سبک تر هستند طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد.

جنس های سیلیکونی انعطاف پذیری بالایی دارند و برای استفاده در ظروف چدنی و تفلون که آسیب پذیر هستند مناسب است.

اسم انواع کفگیر

کفگیر ها بر اساس نوع کاربردی که دارند، می توانند قیمت متفاوتی نیز داشته باشند. برخی از آنها تنها برای کشیدن برنج مناسب می باشند.

برخی دیگر برای سالاد و برخی دیگر نیز مخصوص سرخ کردن هستند. از همین رو نیاز است تا قبل از خرید کفگیر حتما با انواع موجود در بازار و ویژگی های هر کدام از آنها آشنا شوید.

انواع ملاقه

ملاقه ها می توانند انواع متفاوتی داشته باشند. امروزه گزینه های استیل با دسته های بلند برای پخت و پز و آشپزی استفاده می شوند.

اگر ملاقه خود را از نوع فولاد ضد زنگ انتخاب نمایید، می توانید برای تهیه غذاهای گرم نیز بدون نگرانی استفاده کنید. برخی از ملاقه ها گودی کمتری دارند، این موارد برای سالادها انتخاب بهتری می باشند.

آشپزخانه مهم ترین بخش هر خانه می باشد و استفاده از وسایل با کیفیت برای آشپزی بسیار مهم خواهد بود چون جز وسایل بسیار کاربردی هر آشپزخانه هستند و نقش مهمی در پخت و پز دارند.

گاهی به جای کفگیر و ملاقه از قاشق استفاده میشود ولی اگر توجه کنیم استفاده از قاشق نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد و این کار باعث اذیت شدن حین آشپزی میشود.

داشتن یک سرویس کفگیر و ملاقه کمک قابل توجهی به راحتی حین آشپزی میکند.

همان طور که از نامش پیداست کفگیر به وسیله ای گفته میشود که به کمک آن کف چیزی را میگیرند و در جنس های مختلف چوبی، مسی، آهنی و غیره وجود دارد.

این وسیله از قدیم الایام وجود داشته و امروزه در اشکال متنوعی در بازار ارائه میشود. این دو وسیله هم در حین آشپزی و هم سر سفره برای جابجایی مواد غذایی استفاده میشوند و از ضروریات هر سفره میباشند.

توجه به کیفیت و زیبایی آن ها میتواند در سفره آرایی و جذاب شدن چیدمان ظروف نقش داشته باشد.

ویژگی های کفگیر و ملاقه خوب و راهنمای خرید اینترنتی

اگر قصد خرید اینترنتی این محصول را دارید باید بیشتر به نکات خرید توجه کنید تا بتوانید خرید موفقی داشته باشید. توجه به نشان استاندارد، جنس، اصل یا فرعی بودن جنس، کیفیت و قیمت بسیار مهم میباشد.

قبل از خرید بهتر است راهنمای خرید مطالعه شود یا از طریق کارشناسان فروش راهنمایی لازم دریافت شود. استفاده از وسایل زیبا و مرغوب حین آشپزی باعث میشود تا از آشپزی لذت برده نتیجه مطلوبی برای شما به ارمغان بیاورد.

سرویس کفگیر و ملاقه گاهی به صورت تک پارچه و گاهی چند پارچه هستند. در صورتی که چند پارچه باشند معمولا شامل کفگیر پخت‌و‌پز، ملاقه، کفگیر برنج، قاشق پخت و پز، چنگال پخت و پز، چنگال سالاد، همزن، انبر، پوره ساز، پوست کن، دربازکن، پولک گیر یا فلس گیر و سیر له کن میباشد.

بسته به اینکه سرویس شامل چه اجزایی باشد و چند عدد باشد قیمت آن ها کم و زیاد میشود. در هنگام خرید اینترنتی میتوان با مشاهده بخش های مختلف و بررسی نقاط قوت و ضعف تا حدودی به کیفیت محصولی که قرار است بخریم پی ببریم.

راهنمای نگهداری و شست و شوی محصول متناسب با جنس آن ها

پس از خرید مهم ترین موضوع در رابطه با کفگیر و ملاقه نگهداری و شست و شوی آن ها میباشد. اگر میخواهیم این وسایل ماندگاری بالاتری داشته باشند باید نکات بهداشتی را در مورد آن ها رعایت کنیم.

اگر در هنگام شستن چربی یا مواد غذایی روی آن ها بماند و به خوبی شسته نشوند دچار خوردگی می شوند و کیفیت خود را از دست میدهند و البته باعث رشد میکروب و ورود آنها به غذا میشود که میتواند سلامتی ما را به خطر بیندازد.

به طور کلی نگهداری درست این وسایل برای سلامتی بسیار اهمیت دارد. برای مثال در مورد ملاقه و کفگیر چوبی مواد غذایی و آلودگی ها به سرعت به شکاف چوب نفوذ می کنند بنابراین از وسایل و کفگیر و ملاقه ترک خورده ی چوبی نباید استفاده کرد چون آلودگی های غذایی روی آن ها وارد غذا شده و برای سلامتی خطرناک است.

نکات مهم و تاثیرگذار در خرید و قیمت کفگیر و ملاقه

هنگام خرید باید به جنس محصول توجه کرد. اندازه و وزن نیز از دیگر فاکتور های مهم هنگام خرید می باشند. این وسایل در سایز ها و طرح های مختلف تهیه میشوند. بسته به اینکه سرویس ها چند پارچه باشند قیمت متفاوت خواهد بود.

هرچه تعداد بیشتر باشد قیمت بالاتر خواهد بود. در مورد جنس کفگیر و ملاقه های استیل باید توجه کرد که یک راه برای تشخیص اینکه جنس استیل است یا آهن، میتوان از آهنربا استفاده کرد.

اگر وسایل به آهنربا وصل شوند یعنی آهن در ترکیب آن وجود دارد و امکان زنگ زدگی آن ها بیشتر است. کفگیر و ملاقه خوب باید به گونه ای باشد که مقاومت حرارتی بالایی داشته باشد تا در دمای بالا دچار واکنش نشود.

اگر مقاومت حرارتی پایین باشد علاوه بر اینکه باعث آسیب وارد شدن به محصول می شود باعث ورود مواد آسیب پذیر به داخل غذا میشود و ممکن است مسمومیت های غذایی در پی داشته باشد.

مرغوبیت جنس کفگیر و ملاقه و تاثیر بر سلامتی

نامرغوب بودن جنس محصول می تواند تاثیر مستقیم روی سلامتی خانواده داشته باشد. توجه به کیفیت و اصالت این وسایل بسیار مهم میباشد. مشخصات فنی که هنگام خرید باید دقت کرد شامل تعداد اجزا، جنس، مقاومت میباشد.

برخی توضیحات مانند کیفیت و تاثیر بر روی محیط زیست باید ذکر شود. نحوه شست و شو به صورت دستی یا ماشینی و داشتن استاندارد های FDA و LFGB نیز بسیار مهم هستند.

اگر قصد خرید کفگیر و ملاقه برای ظروف نچسب دارید استفاده از سرویس کفگیر و ملاقه چوبی، چینی، تفلون و شیشه ای مناسب میباشد. سرویس های سیلیکون نیز برای ظروف نچسب مناسب هستند.

به خاطر تحمل حرارتی بالا این جنس دارای محبوبیت زیادی هستند. در مورد وسایل چوبی با توجه به تاریخچه استفاده از آن ها زیاد است ممکن است طرفداران خاص خود را داشته باشد ولی باید نکات بهداشتی شست و شو را در مورد آن ها رعایت کرد.

راهنمای استانداردهای کفگیر و ملاقه

سیلیکون فود گرید یک نوع از سیلیکون غیر سمی است برای استفاده در وسایل مربوط به صنایع غذایی کاربرد دارد و ماده شیمیایی مضری ندارد. سیلیکون یک عنصر شیمیایی است و بعد از اکسیژن دومین عنصر فراوان در پوسته زمین است.

دلیل کاربردی بودن این عنصر مقاومت حرارتی بالای آن است که دمای 70− تا 320+ را میتواند تحمل کند. برای تهیه ملاقه و کفگیر پلاستیکی از انواعی که دارای نشان فودگرید هستند تهیه کنید.

مواد پلاستیکی قبل از اینکه وارد صنعت غذایی شوند باید از آزمون فود گرید که مورد تایید FDA و EEC میباشد عبور کنند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل سرویس کفگیر و ملاقه شیک و مقاوم + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 5 پارچه ایکیا مدل Fullandad

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو
تفلون کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز، چنگال پخت‌و‌پز، ملاقه، قاشق سالاد با دست، با ماشین ظرف‌شویی

امتیاز کاربران

ست کفگیر ملاقه آیدا کد TP685 مجموعه 5 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو سایر توضیحات
پلاستیک سرویس کفگیر و ملاقه با دست، با ماشین ظرف‌شویی • مشتمل بر : چنگال پخت‌و‌پز , کفگیر پخت‌و‌پز , ...

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 2 پارچه کد 0097

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل
تفلون سرویس کفگیر و ملاقه

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 3 پارچه مدل فلورانس

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر توضیحات
استیل کفگیر، ملاقه 30 x 10 x 10 سانتی‌متر 480 گرم 3 تکه شامل : 1 عدد کفگیر+ 1 عدد ملاقه بزرگ + 1 ...
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 12 پارچه کیچن ست مدل UNT45

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو امکانات ظاهری
سیلیکون کفگیر پخت‌و‌پز، چنگال پخت‌و‌پز، ملاقه، همزن، کفگیر کیک با دست، با ماشین ظرف‌شویی پایه

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 4 پارچه مدل دونا

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل سایر توضیحات
استیل سرویس کفگیر و ملاقه شامل یک عدد کفگیر ،یک عدد قاشق خورشت، یک عدد مل...

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 12 پارچه مدل کیچن ست کد UNT45

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو امکانات ظاهری ابعاد بسته‌بندی
چوب , سیلیکون کفگیر پخت‌و‌پز، چنگال پخت‌و‌پز، ملاقه، همزن، کفگیر کیک با دست، با ماشین ظرف‌شویی پایه 30x15x10 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 8 پارچه ویتارا کد 2110

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو امکانات ظاهری ابعاد بسته‌بندی
تفلون چنگال پخت‌و‌پز، قاشق پخت‌و‌پز، قاشق سالاد، کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز با دست، با ماشین ظرف‌شویی پایه 37x20x20 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 13 پارچه کیچن ست مدل UNT46

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو امکانات ظاهری
سیلیکون کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز، چنگال پخت‌و‌پز، ملاقه، پوره‌ساز با دست، با ماشین ظرف‌شویی پایه

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 12 پارچه کیچن‌ وار ست کد B-2055

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو امکانات ظاهری وزن بسته‌بندی
سیلیکون سرویس کفگیر و ملاقه، کفگیر، کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز، کفگیر سرو کیک با دست، با ماشین ظرف‌شویی پایه 1400 گرم

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 6 پارچه دافنی مدل Delicious کد DA140107

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل سایر توضیحات
تفلون سرویس کفگیر و ملاقه شامل 1- چنگال ماکارونی 2-کفگیر آشپزی 3-ملاقه 4-...

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 12 پارچه یونیک لایف کد UNIC12

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو
سیلیکونی کفگیر پخت‌و‌پز، چنگال پخت‌و‌پز، ملاقه، همزن، کفگیر کیک با دست، با ماشین ظرف‌شویی
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه نیوهوم مدل 1202-GOLD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل
پلی آمید بهداشتی ملاقه، کفگیر

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 13 پارچه کیچن اند داینیگ مدل U13

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو امکانات ظاهری وزن بسته‌بندی
بامبو کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز، چنگال پخت‌و‌پز، ملاقه، همزن با دست، با ماشین لباس‌شویی پایه 1100 گرم

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 6 پارچه ریور مدل پایه دار

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو امکانات ظاهری
سیلیکون کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز، ملاقه، سرویس کفگیر و ملاقه با دست پایه، استند یا سینی

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 5 پارچه ترامونتینا مدل 25099004

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو
تفلون کفگیر پخت‌و‌پز، ملاقه با دست
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس كفگير و ملاقه ٤ پارچه ايكيا مدل GRUNKA

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی
استیل کفگیر برنج، چنگال پخت‌و‌پز، ملاقه، قاشق پخت‌و‌پز با دست، با ماشین ظرف‌شویی 35x15x5 سانتی‌متر 500 گرم

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 6پارچه یونیک کد 1155

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو امکانات ظاهری ابعاد بسته‌بندی
استیل کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز، ملاقه، قاشق پخت‌و‌پز با دست، با ماشین ظرف‌شویی دسته 16x16x42 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 11 پارچه جی فی نی مدل 02

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو سایر توضیحات
سیلیکون پایه (استند) با دست، با ماشین ظرف‌شویی -ساخت شرکت GIFFINI -سیلیکون اصل با تحمل حرارت +...

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 10 پارچه یونیک مدل دسته چوب M کد 1175

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو امکانات ظاهری ابعاد بسته‌بندی
سیلیکونی سرویس کفگیر و ملاقه با دست، با ماشین ظرف‌شویی پایه، استند یا سینی 16x16 سانتی‌متر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,500,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 19 پارچه کیچن ست کد 59

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو امکانات ظاهری
بامبو و سیلیکون و تیغه فولاد با رنگ سرامیکی کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز، ملاقه، همزن، انبر با دست، با ماشین ظرف‌شویی پایه

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 12 پارچه جی فی نی مدل 01

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل سایر توضیحات
سیلیکون کفگیر پخت‌و‌پز، ملاقه، همزن، قاشق پخت‌و‌پز، پایه (استند) -ساخت شرکت GIFFINI -سیلیکون اصل با تحمل حرارت +...

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 6 پارچه ریور مدل 8056

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل قابلیت شست‌وشو ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی
چوب سرویس کفگیر و ملاقه با دست، با ماشین ظرف‌شویی 40x20x20 سانتی‌متر 900 گرم

امتیاز کاربران

سرویس کفگیر و ملاقه 6 پارچه راکلند مدل استنددار

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس بدنه شامل
پلاستیک کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز، ملاقه، سرویس کفگیر و ملاقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا