دکوراسیون و دکوراتیو

30 مدل کاغذ دیواری شیک و زیبا + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

کاغذ دیواری در مورد رنگ و سبک است. اما چیزهای بیشتری از ظاهر وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

مواد کاغذ دیواری، نحوه استفاده و سطح مراقبت نیز در تصمیم خرید شما مهم هستند.

در اینجا، ما به شما کمک می کنیم تا بهترین کاغذ دیواری را برای خانه خود انتخاب کنید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری

  • کاغذ دیواری بعد از مراحل اصلی ساختمان و قبل از ورود افراد خانواده برای اسکان در منزل نیاز است که سه جزء اصلی داخل ساختمان به خوبی دیزاین شود.
  • در گذشته این سه قسمت، در همان مراحل سفت کاری و نازک کاری انجام می شدند اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور متریال های جدید، معمولا این سه مرحله بعد از ساخت و ساز و به صورت روکاری انجام می شود.
  • کف، دیوار و سقف سه قسمت مهم داخلی محسوب می شوند که توسط متریال های چسبنده مثل پارکت، کناف و کاغذ دیواری دیزاین می شوند.
  • تا چندی پیش گچ کاری ساختمان به عنوان مشهورترین ایده برای تزیین دیوارها به حساب می آمد و کاغذ دیواری جایگاه چندانی نداشت.
  • اما با گذشت زمان و ظهور طرح های فوق العاده و منحصر به فرد، این روزها کمتر کسی پیدا می شود که کاغذ دیواری را در ساختمان خود استفاده نکند.
  • این متریال امروزه به عالی ترین جایگاه خود رسیده است و با توجه به اینکه از تنوع بسیار زیادی برخوردار است، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.
  • عصر حاضر، دوره ایست که همه چیز به سرعت رخ می دهد. اینکه شخصی بخواهد دیوار خانه ی خود را با گچ طرح بدهد و سال های سال نتواند آن را تغییر دهد.
  • به همین منظور انسان به دنبال چیزهایی می رود که بتواند به سرعت آن ها را تغییر و تنوع دهد. در همین راستا کاغذ دیواری ها جایگزین گچ کاری ها شدند تا به راحتی بعد از مدتی قابلیت تعویض داشته باشند.

کاغذ-دیواری-1

رنگ و لعاب خانه با انواع کاغذ دیواری جدید

انواع طرح ها

امروزه با توجه به تنوع محصولات در این زمینه، طرح و مدل های مختلفی ارائه شده اند.

این تنوع باعث شده است تا دست طراحان برای استفاده از هر مدل در قسمت ها مختلف خانه باز باشد.

اگر بخواهیم این محصول را از نظر جنس و بافت ارزیابی کنیم، قطعا برای مردم عادی قابل درک نخواهد بود.

زیرا مواد اولیه ی تشکیل دهنده این متریال بسیار تخصصی است به گونه ای که متخصصان این امر قادر به تشخیص آن خواهند بود.

نکته ی دیگر درباره ی این محصول، این است که با توجه به افزایش قارچ گونه ی تولید کنندگان دسته بندی مشخصی در مورد این محصول وجود ندارد؛ زیرا هر مجموعه با توجه به رویکرد و تولید خود اقدام به معرفی محصولات می کند.

دسته بندی کاغذ دیواری بر اساس جنس

  • جنس کاغذی

اولین دسته از آن ها کاغذی ها هستند که از جنس کاغذ حاصل شده اند و معمولا دوام کمتری دارند و قابل شستشو نیستند.

بیشتر مصرف کنندگان این محصول کسانی هستند که به دنبال دیزاین موقت هستند.

مثل مستاجرهایی که مدت کوتاهی در یک خانه سکونت دارند و تمایل به هزینه ی زیاد ندارند.

  • جنس پی وی سی با روکش وینیل

دسته ی دیگر کاغذ دیواری های پی وی سی با روکش وینیل هستند. امروزه بسیاری از فروشگاه ها تبلیغاتی تحت عنوان ( کاغذ دیواری قابل شستشو ) دارند.

منظور از محصولات قابل شستشو نمونه های پی وی سی هستند که به علت ضخامت مناسب و روکش مستحکمی که دارند، طول عمر بالایی داشته و برای دیزاین نسبتا دائمی مطلوب می باشد.

  • جنس نانو

کاغذ دیواری های نانو با توجه به تکنولوژی منحصر به فردی که در ساخت آن به کار گرفته شده است، دارای خواص ویژه ای می باشد که در دیگر نمونه ها یافت نمی شود.

بعضی از کاغذ دیواری ها به موجب مواد شیمیایی که در فرمولاسیون خود دارند، ممکن است در فضا ایجاد آلرژی و حساسیت کنند. عایق بودن در برابر سرما، گرما و سر و صدا از دیگر ویژگی های این محصول به حساب می آید.

  • جنس مخملی و بافت دار

نوعی دیگر از کاغذ دیواری ها، کاغذ های مخمل و بافت دار هستند که به بسیار مناسب مکان های لوکس و لاکچری خواهد بود.

این نمونه با توجه به اینکه در بعضی قسمت ها به حالت مخمل بوده و در بعضی قسمت ها حالت نسبتا براق دارد؛ در هنگام تابش نور نمای زیبایی را نشان می دهد.

  • جنس پارچه ای

مدل پارچه ای این محصولات هم معمولا در دیوارهای جانبی استفاده می شود. این مدل از پارچه ی خالص حاصل شده است و قابلیت شستشو ندارد! به همین خاطر کمتر به عنوان متریال اصلی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • مدل سه بعدی

و در دسته ی آخر هم کاغذ دیواری سه بعدی قرار می گیرد. این نمونه اخیرا طرفداران پروپاقرصی پیدا کرده است!

نقش و نگارهای قرار گرفته روی محصول به صورت مسطح چاپ شده اند، اما سایه های روی آن به گونه ای چاپ شده اند که از فاصله ی دور همچون اشکال برجسته نمایان می شوند.

کاغذ-دیواری-2

نکات مهم و تاثیرگذار در خرید و قیمت کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت

اخیرا با توجه به افزایش شرکت های تولید کننده، محصولات نامرغوب و بی کیفیت در بازار افزایش پیدا کرده است.

به همین منظور بایستی دقت کنید که محصول مورد نظر را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

همچنین در لیست قیمت کاغذ دیواری ، دامنه ی نوسان قابل توجه است؛ پس بایستی توجه کنید که محصولات را نه تنها بر پایه ی قیمت مناسب بلکه بر پایه ی قیمت و کیفیت مناسب تهیه کنید.

بسیار مشاهده شده است که محصول با قیمت بسیار نازل، نه تنها کیفیتی معادل قیمت خود بلکه نازلتر داشته است و این مورد سبب می شود که در هنگام خرید، معیار خود را منحصرا روی قیمت نگذاریم و قیمت محصول را در مقایسه ی با کیفیت آن بسنجیم.

  • آن را امتحان کنید

درست مانند هر رنگ دیگری، پیشنهاد می کنیم قبل از انجام کار، آن را در فضای خود آزمایش کنید. یک نمونه را روی دیوار آویزان کنید و یک هفته یا بیشتر با آن زندگی کنید تا ببینید که چگونه در فضا کار می کند. سوالاتی که ممکن است بخواهید از خود بپرسید: «آیا عاشق این الگو هستید؟ آیا رنگ های دیگر اتاق را تحسین می کند؟»

  • دوام

همه کاغذ دیواری ها یکسان ساخته نمی شوند، به خصوص در مورد دوام. حتی اگر بالاترین کیفیت را داشته باشد، برخی از الیاف در برابر سایش و پارگی زیاد مقاومت نمی کنند.

به عنوان مثال، یک کاغذ دیواری شکننده را در اتاق کودک، راهرو یا حمام قرار نمی دهید، اما می تواند در دفتر یا اتاق خواب مستر به خوبی کار کند. مطمئن شوید که نوع کاغذ مناسب را برای فضای مناسب انتخاب می کنید.

  • انتخاب رنگ

درست مانند انتخاب رنگ، رنگ در انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای شما بسیار اهمیت دارد.

علایق و ناپسندهای خود را بشناسید.

درک کنید که اتاق چقدر نور در طول روز دریافت می کند.

به رنگ های دیگری که قبلاً در اتاق وجود دارد و اینکه چگونه کاغذ دیواری آنها را تحسین می کند (یا نمی کند) توجه کنید.

و مهمتر از همه “احساس” مورد نظر خود را در نظر داشته باشید.

آیا یک فضای آرام می خواهید یا یک اتاق سرگرم کننده و پر جنب و جوش؟

معیارهای اصلی برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری به شرح زیر می باشد:

رنگ تیره فضای خانه را کوچکتر نشان داده و آرامش بیشتری به افراد القا می کند.
رنگ روشن فضای خانه را بزرگ تر نشان داده و انرژی محیط را زیاد می کند ، فضا دوستانه تر می شود.

ضمن رعایت موارد فوق بهتر است رنگ را هماهنگ با سایر لوازم مانند کفپوش، مبلمان، پرده و سایر دکوراسیون تعیین گردد.

  • سبک اتاق

یکی از فاکتورهای ضروری که باید قبل از خرید مجموعه ای از کاغذ دیواری ها برای دکوراسیون منزل خود در نظر بگیرید این است که چیدمان اتاق در جایی که کاغذ دیواری ها نسب می شوند چگونه است.

اغلب، سبک یک اتاق منعکس کننده ویژگی های فرد یا افرادی است که در آنجا زندگی می کنند. بنابراین، شما می خواهید کاغذ دیواری متناسب با سبک خانه خود داشته باشید، به خصوص در اتاق های معمولی مانند اتاق نشیمن.

وقتی صحبت از سبک به میان می آید، یک اتاق را می توان به صراحت به چهار طبقه بندی اصلی طبقه بندی کرد: گاه به گاه، معاصر، سنتی و رمانتیک.

سبک کژوال معمولا به اتاق احساس آرامش بیشتری می دهد. از این رو، ترکیب کاغذ دیواری با طرح های ارگانیک برای تزئین یک فضای معمولی توصیه می شود.

از سوی دیگر، برای اتاق های معاصر، کاغذ دیواری هایی با الگوهای هندسی پیچیده بهترین انتخاب برای ایجاد یک بیانیه طراحی قابل توجه است.

همین امر در مورد اتاق‌هایی که به‌طور سنتی مبله شده‌اند، که معمولاً به طرح‌های راه راه و گل‌رنگ پیچیده نیاز دارند، صدق می‌کند.

در نهایت، کاغذ دیواری هایی با طرح های گلدار و رنگ های روشن راهی برای همگام شدن با فضای رمانتیک هستند.

  • کدام اتاق در حال تزئین است؟

کاغذ دیواری به طور منظم در اتاق خواب، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری استفاده می شود و به لطف نوآوری های طراحی هوشمندانه می تواند در آشپزخانه و حمام نیز به خوبی کار کند.

ما محدوده های شیک را ارائه می دهیم که به طور ویژه برای مقاومت در برابر رطوبت اضافی، از جمله پاشش پاشیده شده اند.

بنابراین، می‌توانید از یک اتاق به اتاق دیگر، از جمله از اتاق خوابتان به اتاق خوابتان، یا از آشپزخانه‌تان به سالن یا اتاق نشیمن‌تان، از یک ظاهر ثابت لذت ببرید.

علاوه بر این، ما گزینه‌هایی را پیشنهاد می‌کنیم که برای مناطق پرترافیک مانند راهروها و فرودها، جایی که دیوارها ممکن است خراش یا علامت‌گذاری شوند، ایده‌آل هستند. بنابراین خوب است در این مرحله اولیه درک کنید که آیا اتاق شما به یک نوع کاغذ مناسب نیاز دارد یا خیر.

  • مقیاس

هنگام خرید به اندازه الگو توجه کنید. اتاق مکانی عالی برای ریسک کردن است زیرا می توانید در یک فضای کوچک تأثیر زیادی داشته باشید. نقاشی های دیواری یا الگوهای بسیار بزرگ را برای دیوارهای اتاق خواب یا اتاق غذاخوری که در آن الگو می تواند در مرکز توجه قرار گیرد، ذخیره کنید.

الگوهای افقی باعث می شود اتاق بزرگتر به نظر برسد. از الگوهای افقی در خانه های قدیمی که سقف و دیوارها ممکن است کاملاً مربع نیستند خودداری کنید.

الگوهای عمودی باعث می شود سقف اتاق بلندتر و گسترده تر به نظر برسد.

الگوی ترکیبی پیچیده ترین است زیرا به تراز مناسب هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی نیاز دارد. این انتخاب احتمالاً به کاغذ اضافی برای مطابقت نیاز دارد. اگر اتاق شما کاملاً مربعی نباشد، طرح دراپ انتخاب خوبی است، اما برای یک مبتدی پروژه دشوارتر است. اگر مطمئن نیستید، با یک متخصص مشورت کنید.

  • اندازه اتاق

گذشته از سبک، اندازه اتاق نیز یک فاکتور مهم است که باید قبل از خرید کاغذ دیواری برای خانه خود در نظر بگیرید.

برای خرید اندازه‌گیری صحیح کاغذ دیواری‌ها، دانستن ابعاد فضای خود بسیار مهم است، کمی زمان بیشتری را برای این کار صرف کنید و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

  • نوع کاغذ دیواری

انواع مختلفی از کاغذ دیواری برای خرید وجود دارد. از جمله کاغذ دیواری های سنتی، کاغذ دیواری های پوست کنده، قابل رنگ آمیزی و طرح دار هستند.

کاغذ دیواری های سنتی نیاز به چسباندن روی دیوار دارند و نصب آنها خسته کننده تر است. از طرف دیگر، استفاده از کاغذ دیواری های پوست کنده و چسبان نسبتا ساده تر است، اما طرح های محدودی برای انتخاب دارند.

اگر می خواهید دیواری با بافت و طرح دار داشته باشید که رنگ خاصی دارد، کاغذ دیواری های قابل رنگ آمیزی یکی از بهترین گزینه های شما هستند.

این نوع کاغذ دیواری به طور کلی دارای الگوهای مختلفی است. به طور مشابه، اگر می خواهید کاغذ دیواری هایی با طرح های مختلف که در اندازه های مختلف چاپ شوند، کاغذ دیواری های طرح دار بهترین گزینه شما هستند. آنها معمولاً یا بزرگ، کوچک یا جایی در میان هستند.

  • تمیز کردن و نگهداری کاغذ دیواری

تمیز کردن منظم با جاروبرقی و برس نرم، مخصوصاً با کاغذ دیواری بافت دار توصیه می شود. کاغذ دیواری قابل شستشو یا ساینده را می توان با آب و صابون (بدون سفید کننده یا مواد شیمیایی تمیز کننده قوی یا پاک کننده های ساینده) تمیز کرد. برخی از مواد بافت دار یا کاغذی را نمی توان شست.

یکی دیگر از راه‌های حفظ کاغذ دیواری استفاده از حفاظ گوشه‌ای است. آنها به طور خاص برای محافظت از گوشه های بیرونی یا داخلی در برابر پارگی طراحی شده اند. حفاظ ها ممکن است شفاف یا قابل رنگ باشند.

کاغذ-دیواری-3

انواع کاغذ دیواری (بر اساس موقعیت)

با توجه به تنوع بسیار زیاد نمونه ها، اغلب افراد در هنگام خرید کاغذ دیواری با سردرگمی مواجه می شوند. برای جلوگیری از این اتفاق ابتدا بایستی سبک و متد محیط خود را در نظر بگیرید.

  • کاغذ دیواری اتاق خواب

رنگ ملایم بهترین انتخاب برای اتاق خواب می باشد.رنگ های گرم صمیمیت را به خانه شما هدیه می کند.

  • کاغذ دیواری اتاق پذیرایی

اگر می خواهید برای قسمت نشیمن یا پذیرایی خانه ی خود کاغذ دیواری تهیه کنید، سبک و کانسپت کلی محیط خود را شناسایی کنید.

اگر پذیرایی شما مملو از ابزارهای گوناگون است و اکسسوری های موجود در آن کلاسیک هستند، بهتر است دور مدل های فانتزی و مدرن را خط بکشید.

دقت داشته باشید که کاغذ دیواری پذیرایی بر خلاف اتاق خواب، همواره بایستی مدلی سنگین و باوقار داشته باشد.

  • کاغذ دیواری اتاق کار

برای اتاق کار از کاغذ دیواری با طرح های رسمی استفاده کنید، همچنین طرح های راه راه و هندسی ظریف و یا مدل هایی که خودشان بافت و طرح دارند مناسب می باشند این طرح ها باعث حواس پرتی افراد نمی شوند.

  • کاغذ دیواری اتاق کودک

این مدل را به خود کودکان واگذار کنید اجازه بدهید رنگ و لعاب اتاق با سلیقه خودشان باشد.

آنها بهترین و جذابترین انتخاب ها را دارند اعم از شخصیتهای کارتونی دوست داشتنی و  رنگ و طرح های کودکانه و شاد.

سخن آخر

دوستان عزیز حالا احتمالا انواع و اقسام محصول را می شناسید و می توانید بهترین مدل کاغذ دیواری را انتخاب نمایید.

امید است راهنمای خرید اینترنتی امروز در دسته بندی دکوراتیو برای شما مفید بوده باشد. در ادامه مقاله چند مدل محبوب و باکیفیت را برای شما گردآوری کرده ایم که می توانید با مقایسه آنها بهترین مدل را برحسب نیاز خود انتخاب و خرید نمایید.

شما کاربران گرامی می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه نظرات خود را برای ما ارسال نمایید. از اینکه برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید ممنون هستیم.

منبع: loweshouseofjadeinteriorswallhub

مشاهده نسخه pdf مقاله: 30 مدل کاغذ دیواری شیک و زیبا + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 100,000 تومان

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل حاشیه کد 0076

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی امکانات پوستر و کاغذ دیواری
مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو طرح برجسته

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل حاشیه کد 0915

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی امکانات پوستر و کاغذ دیواری
مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو طرح برجسته

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل حاشیه کد 04857

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی امکانات پوستر و کاغذ دیواری
مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو قابلیت آنتی استاتیک (ضد الکتریسیته ساکن)

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل 1232-3

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن بسته‌بندی کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی سایر توضیحات
1300 گرم مسکونی، اداری، فانتزی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو صد در صد قابل شستشو PVC عدم جذب گرد و غبار و لک...

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل حاشیه کد 0075

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی امکانات پوستر و کاغذ دیواری
مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو طرح برجسته
محدوده قیمت 100,001 تا 300,000 تومان

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل مدرن 1277

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد
مسکونی، اداری، فانتزی

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری کد 1365

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کشور مبدا برند کاربرد ویژگی‌های مقاومتی
8x8x53 سانتی‌متر 1648 گرم چین مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل 1511

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی
7x7x53 سانتی‌متر 1226 گرم مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی، روزمره مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری کد 318

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی امکانات پوستر و کاغذ دیواری سایر توضیحات
مسکونی، اداری، فانتزی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو طرح برجسته شستشو سطحی نصب اسان

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل 68062

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن بسته‌بندی کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی امکانات پوستر و کاغذ دیواری
1300 گرم مسکونی، اداری، تزئینی مقاوم در برابر گرد و غبار قابلیت شست‌وشو قابلیت آنتی استاتیک (ضد الکتریسیته ساکن)
محدوده قیمت 300,001 تا 500,000 تومان

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل 79027

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کشور مبدا برند کاربرد ویژگی‌های مقاومتی
6.5x6.5x52 سانتی‌متر 1150 گرم انگلیس مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری طرح پتینه مدرن کد 6002

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن بسته‌بندی کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی تعدادتکه
2000 گرم مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی، حرفه‌ای مقاوم در برابر جذب لکه قابلیت نظافت آسان یک تکه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل 1328

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کشور مبدا برند کاربرد ویژگی‌های مقاومتی
8x8x53 سانتی‌متر 1466 گرم مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی، روزمره مقاوم در برابر تابش نور آفتاب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل 6095

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد
مسکونی، اداری

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل 1342

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی
8x8x53 سانتی‌متر 2008 گرم مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی، روزمره مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 500,001 تا 700,000 تومان

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل 8087

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد
مسکونی، اداری

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری کد 2060

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن بسته‌بندی کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی امکانات پوستر و کاغذ دیواری
1500 گرم مسکونی، اداری، تزئینی مقاوم در برابر گرد و غبار قابلیت شست‌وشو قابلیت آنتی استاتیک (ضد الکتریسیته ساکن)

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل 4-93228

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی
مسکونی، اداری مقاوم در برابر تابش نور آفتاب

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل 79413

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی
مسکونی، اداری، فانتزی، حرفه‌ای مقاوم در برابر آب

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل 2-93204

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی
مسکونی، اداری مقاوم در برابر تابش نور آفتاب
محدوده قیمت 700,001 تا 900,000 تومان

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری طرح اسپورت مدل مون لایت 33055

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی امکانات پوستر و کاغذ دیواری
مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو طرح برجسته

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل لورنزو 22222

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کشور مبدا برند کاربرد ویژگی‌های مقاومتی
10x10x53 سانتی‌متر 1500 گرم چین مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری طرح مدرن مدل مون لایت 33102

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی امکانات پوستر و کاغذ دیواری
مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو طرح برجسته

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل 2-1724

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی
مسکونی، اداری مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل 10066

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی
52x10x10 سانتی‌متر 500 گرم مسکونی، اداری، تزئینی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت نظافت آسان
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 900,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری کد 1830 بسته 10 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد
مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری نوامور مدل برگ

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کشور مبدا برند کاربرد ویژگی‌های مقاومتی
53×10×10 سانتی‌متر 1000 گرم آلمان مسکونی، اداری، فانتزی مقاوم در برابر ضربه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پوستر دیواری مدل 3918099

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی تعدادتکه سایر توضیحات
مسکونی، اداری، فانتزی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو چهار تکه تصویر زیبا و واقعی جهت کمک به ایجاد دکوراسیون ش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا