قطعات کامپیوتر

راهنمای خرید کارت صدا کامپیوتر با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان

کارت صدا کامپیوتر چیست

آیا شما هم به دنبال راهنمای خرید اینترنتی بهترین و باکیفیت ترین انواع کارت صدا کامپیوتر هستید؟ می دانید که مهمترین انواع مربوط به کارت صداهای کامپیوتری، کدامند؟

کارت صدا به قطعه ی الکترونیکی گفته می شود که عملیات مربوط به پخش و ضبط صدا را، در سیستم ها مختلف، بر عهده دارد. امروزه برندها و کمپانی های مختلفی به دنبال تهیه و ساخت باکیفیت ترین و متفاوت ترین انواع کارت صدا هستند که شما می توانید بعد از بررسی ویژگی های مربوط به هر یک از کارت صدا های کامپیوتری موجود در بازار، یکی از بهترین انواع تجهیزات سخت افزاری مذکور را، تهیه و خریداری نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید انواع مادربرد با معرفی مدل های باکیفیت و برتر

برخی از افراد کارت صدا کامپیوتر را با اسم رابط صوتی می شناسند. همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از رابط های صوتی در کامپیوترها به اواخر دهه 1980 میلادی باز می گردد. مهمترین و پرکاربردترین انواع رابط های صوتی، عبارتند از:

  • کارت صداهای داخلی: رابط های صوتی اینترنال یا داخلی، در داخل کیس قرار گرفته و نیازی به نصب مجدد کارت صدا در کامپیوتر نمی باشد. شما می توانید در حین خرید کامپیوتر مدنظرتان، به مشخصات فنی کارت صدای تعبیه شده بر روی مادربورد، توجه نمایید.
  • کارت صداهای خارجی: چنانچه کارت صدای داخلی کامپیوتر تان خراب شده باشد، می توانید از کارت صداهای اکسترنال یا خارجی بهره مند شوید. توجه داشته باشید که کارت صداهای مذکور، قابلیت ویرایش صدا را، نیز بر عهده داشته و از کیفیت بسیار فوق العاده ای برخوردارند.

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای خرید آنلاین با کیفیت ترین کارت صدا برای کامپیوتر، توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه شوید.

انواع رابط های مورد استفاده در بهترین کارت صدا برای کامپیوتر

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این امر اشاره شد، امروزه بسیاری از کاربران به دنبال تهیه و استفاده از مدرن ترین و جدیدترین انواع کارت صدا کامپیوتر هستند تا بتوانند ویدیوها و فیلم های مورد علاقه ی خود را به راحتی از کامپیوتر شخصی خود، مورد تماشا قرار دهند. توجه داشته باشید که قیمت مربوط به کارت صداها، بالا بوده به همین دلیل پیشنهاد می شود که در حین خرید اینترنتی کارت صدا کامپیوتر، کارت های یاد شده را از  جهات مختلف مورد بررسی قرار دهید.

مهمترین انواع رابط های مورد استفاده در کارت های صدا، عبارتند از:

  • رابط ورودی: رابط های ورودی جهت برقراری ارتباط با داده ها، استفاده می شود و انواع بسیار متعددی را دارند.
  • رابط خروجی: شما می توانید به کمک رابط خروجی کارت صدای در اختیار خود، به دستگاه های مختلف مانند اسپیکرها و هدفون ها وصل شوید.
  • رابط صوتی سی دی: کارت صداهایی که فاقد رابط صوتی سی دی هستند، نمی توانند ارتباط لازم را، با دستگاه های سی دی برقرار کنند.
  • رابط میدی: به کمک رابط میدی می توان نت مربوط به صداها را مورد ویرایش قرار داد. تمام کارت های صدا، مجهز به رابط میدی هستند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید منبع تغذیه کامپیوتر با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان

نکات مهم در خرید کارت صدا برای کامپیوتر:

اگر شما هم قصد دارید تا یکی از بهترین انواع کارت صدا کامپیوتر را، برای سیستم در اختیار خود تهیه و خریداری کنید، بهتر است که به برخی از آیتم ها و فاکتورها در حین خرید اینترنتی کارت صدا کامپیوتر، توجه ویژه ای را داشته باشید. مهمترین فاکتورهای مورد توجه در خرید آنلاین رابط های صوتی، عبارتند از:

  • بررسی ورودی و خروجی کارت صدا: کارت صدا کامپیوتر مجهز به یک سری از رابط های ورودی و خروجی می باشد که توصیه می شود در هنگام خرید کارت صدای مدنظرتان، به نوع رابط های ورودی و خروجی مربوط به کارت مذکور توجه نمایید.
  • کیفیت مربوط به کارت صدا: کیفیت صدای پخش شده از رابط های صوتی، از مهمترین موضوعاتی می باشد که کاربران بایستی در حین خرید کارت صدا، به آن توجه نمایند. نسبت سیگنال صدا به نویز، تاثیر مستقیمی را، در کیفیت صدای پخش شده از رابطه صوتی خواهد داشت. شما می توانید جهت انتخاب بهترین انواع کارت صدا، با افراد خبره در این زمینه مشورت نموده و باکیفیت ترین کارت صدای مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنید. همچنین می توانید در صورت مواجه شدن با هرگونه سوالی در هنگام خرید کارت صدا، با متخصصان ما از وب سایت گرین لیست در ارتباط باشید.
  • امکانات اضافی کارت صدا: جهت بررسی امکانات اضافه مربوط به کارت صدا کامپیوتر مورد نظرتان، می توانید دفترچه راهنمای آن را مورد مطالعه قرار دهید. فناوری دی اس پی یکی از مهمترین امکانات اضافه ی مربوط به کارت صداها می باشد که سبب افزایش کیفیت ضبط صدا می شود.
  • مشخصات فنی مربوط به کارت صدا: حتما در خرید کارت صدای مدنظر خود، مشخصات مربوط به Bit Depth رابط های صوتی را، مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین کارت صدا را در اولویت های خرید خود قرار دهید.
  • قیمت مربوط به کارت صدا: بدون شک همه ی خریداران دوست دارند تا مدرن ترین و بی نقص ترین انواع کارت صدا را با کمترین قیمت ممکن تهیه و خریداری کنند. شما می توانید با توجه به پول در اختیار خود، یکی از مناسب ترین و بهترین انواع کارت صدا را تهیه و خریداری نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید انواع کارت گرافیک کامپیوتر با معرفی مدل های باکیفیت

راهنمای نگهداری از کارت صدا کامپیوتر

کارت صدا کامپیوتر ، یکی از اساسی ترین و مهمترین قطعات سخت افزاری مورد استفاده در کامپیوترها می باشد که شما می توانید مدرن ترین و باکیفیت ترین انواع کارت صدا را تهیه نموده و لذت واقعی را، از پخش موسیقی های مورد علاقه تان، ببرید. همچنین پیشنهاد می شود که از کارت صدای مذکور، به بهترین شکل ممکن محافظت و نگهداری نمایید.

قطعات یاد شده از اجزای بسیار حساس پذیری طراحی شده اند که کوچکترین بی دقتی در نگهداری از رابط های صوتی، می تواند خرابی آنها را به دنبال داشته باشد. توصیه می کنیم که قطعات مذکور را به دور از حرارت و رطوبت قرار دهید و از وارد شدن ضربه های محکم بر رابط های صوتی، جدا خودداری نمایید.

امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی کارت صدا کامپیوتر و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی کالای دیجیتال برای خریدی آگاهانه و اقتصادی به شما کمک کرده باشد. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه با ما همراه باشید و جهت تکمیل مقالات نظرات ارزشمند خود را برای ما ارسال کنید. در پایان تلاش کردیم لیستی از محصولات باکیفیت را جمع آوری کنیم. تمامی این محصولات از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

کارت صدا مکس تاچ مدل 5hv2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن رابط‌ها خروجی هدفون میکروفون پردازنده صوتی
40 گرم پورت USB دو عدد 3.5 میلی‌متری داخلی 25
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کارت صدا USB مدل 02

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن رابط‌ها سازگار با سیستم‌ عامل‌های مشخصات تکمیلی خروجی هدفون
100 گرم پورت USB Windows 98/2000/ME/XP/Vista/7/8/10 و MAC و لینوکس - کارت صدا 7 کانال - عدم نیاز به نصب درایور (pl... یک عدد 3.5 میلی‌متری
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کارت صدا اکسترنال مدل 7.1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن رابط‌ها سازگار با سیستم‌ عامل‌های مشخصات تکمیلی کانال‌های صوتی
30 گرم USB 2.0 سازگار با ویندوز XP تا 10 و مک 10 به بالا قابلیت Plug & Play | درگاه 3.5 میلی متری ور... 7.1 کاناله
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کارت صدا مدل چهار پورت 01

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن رابط‌ها سازگار با سیستم‌ عامل‌های مشخصات تکمیلی کانال‌های صوتی
30 گرم دانگل USB سازگار با ویندوز XP تا 10 مک 10 به بالا لینوکس قابلیت Plug & Play سرعت انتقال صدا 1.5 مگاب... 7.1 کاناله
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کارت صدا ایکس پی-پروداکت مدل XP-U71

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن رابط‌ها سازگار با سیستم‌ عامل‌های مشخصات تکمیلی نسبت سیگنال به نویز
10 گرم پورت USB تمامی سیستم عامل ها تنظیم بلندی صدا کلید mute مجزا پشتیبانی از صدای 3D - دسی بل
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 400,001 تا 5,000,000 تومان

امتیاز کاربران

کارت صدا اینترنال مدل HSP56

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن خروجی 3.5 میلی‌متری اسپیکر ابعاد ورودی RCA ورودی Line-In
38 گرم یک عدد 250x100x100 دو عدد یک عدد 3.5 میلی‌متری
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کارت صدا کریتیو مدل Sound Blaster Omni Surround 5.1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن خروجی 3.5 میلی‌متری اسپیکر ابعاد ورودی Line-In امپدانس هدفون
127 گرم دو عدد 32 × 68 × 150 یک عدد 3.5 میلی‌متری 600 اهم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کارت صدا ویپرو مدل PCI SOUND CARD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن رابط‌ها خروجی هدفون میکروفون پردازنده صوتی
10 گرم PCI-Express 2.0 x2 یک عدد 3.5 میلی‌متری یک عدد 3.5 میلی‌متری -
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کارت صدا هایپرایکس مدل amp usb soundcard

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن رابط‌ها نسبت سیگنال به نویز خروجی هدفون میکروفون
150 گرم USB 120 دسی بل یک عدد 3.5 میلی‌متری ورودی میکروفون
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا