دکوراسیون و دکوراتیوروشنایی

35 مدل چراغ خواب شیک و زیبا + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

چراغ های خواب راه عالی برای بهبود ایمنی خانه شما و در عین حال پایین نگه داشتن قبض برق شما هستند، اما ایجاد تعادل مناسب بین سبک و کارایی ضروری است.در اینجا راهنمای کامل ما برای انتخاب چراغ های شب برای خانه شما است.

راهنمای خرید چراغ خواب فانتزی و ساده

  • چراغ خواب ، برای خرید هر وسیله ای بهتر است قبل از خرید آشنایی بیشتری با محصول پیدا کرد و با بررسی انواع آن ها همچنین بر طبق نیاز، خریداری انجام شود.
  • چراغ خواب از وسیله هایی است که وجود آن می توان گفت ضروری است و با توجه به تنوع در شکل آن ها خریدار حق انتخاب زیادی دارد.
  • برای خرید این وسیله به نوع و رنگ نور آن باید توجه داشت چرا که هر فردی رنگ نور خاصی را می پسندد.
  • نوع لامپ هایی که در این محصول استفاده می شود مختلف است، در انواع قدیمی آن ها از لامپ های معمولی و رشته ای استفاده می شده ولی در انواع جدید و مدرن تر از چراغ های LED استفاده می کنند.
  • اغلب چراغ های خواب با استفاده از برق روشن می شوند ولی انواعی از آن ها نیز وجود دارند که با باتری نیز روشن می شوند.
  • برخی از انواع این محصول به گونه ای طراحی می شوند که یک چراغ یا لامپ دارند و برخی هم چندین چراغ دارند، مقدار نور چراغ های خواب متفاوت است.
  • میزان نور دهی آن ها اغلب قابل تنظیم است که کاربر با توجه به نوع نیاز می تواند تنظیم را انجام دهد.
  • این محصول مانند دیگر محصولات، انواع ساخت داخل و ساخت دیگر کشورها را دارد و برندهای مختلفی در بازار موجود است.

چراغ خواب شیک و مزیت استفاده از آن

  • این محصول نور زیادی ندارد و استفاده از آن هنگام خواب باعث آزار نمی شود بلکه با نور ملایمی که دارد حس آرامش را القا می کند و باعث  خواب راحت تری هم می شود.
  • برخی قبل از خواب عادت به مطالعه دارند و برای اینکه باعث آزار بقیه افراد نشوند به جای روشن گذاشتن لامپ، چراغ های خواب بهترین گزینه می باشند.
  • هنگام خواب بهتر است منبع نور ملایمی مانند این مدل از چراغ ها وجود داشته باشد چرا که افراد اگر بخواهند در طی شب برای آب خوردن و … در خانه رفت و آمد کنند در تاریکی مطلق خطراتی همچون زمین خوردن و دیگر مشکلات وجود خواهد داشت.
  • برای اتاق خواب کودکان نیز استفاده از چراغ های خواب ضروری است چرا که خواب آرام تر و حس امنیت بیشتری به آن ها می دهد و خطراتی همچون زمین خوردن و … را برای آن ها کاهش خواهد داد.
  • این وسیله علاوه بر کاربرد مهمی که در زندگی دارد یک وسیله ی تزئینی نیز به حساب می آید و طرح و مدل های متنوع و زیبایی از آن ها در بازار موجود است که افراد با سلیقه های مختلف می توانند طرح مورد علاقه ی خود را پیدا و خریداری نمایند.
  • با توجه به طرح ها و رنگ هایی که دارند خریدار می تواند متناسب با رنگ منزل و اتاق خواب خود محصول را انتخاب نماید تا جلوه و نمای زیباتری داشته باشد.
  • همچنین با توجه به تنوع آن ها، قیمت این نوع چراغ و انواع آن متفاوت است که افراد با هر بودجه ای می توانند چراغ خواب باکیفیت و شیکی انتخاب و خریداری کنند.
  • مزیت مهم دیگر این محصول این است که مصرف برق بالایی ندارند بخصوص انواع جدید آن ها که چراغ های LED دارند مصرف بسیار پایینی دارند.

چراغ-خواب-5

آشنایی با انواع چراغ خواب فانتزی و ساده

در بازار این محصول در مدل های رومیزی و ایستاده وجود دارد و حتی برخی از آن ها قابل نصب بر روی دیوار هستند که خریدار بر اساس نیاز و دیگر فاکتور ها می تواند انتخاب خود را انجام دهد.

  • مدل رومیزی

انواع رومیزی آن ها اندازه های کوچکتری دارند و عموما متناسب با اندازه ای که دارند نور کمتری هم تولید می کنند.

همانطور که گفته شد تنوع شکل چراغ های خواب اخیرا بسیار زیاد است و در طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلف آن ها را طراحی و تولید می کنند، در انواع رومیزی آن ها از جنس های چوبی، کائوچو، ترکیب پارچه و چوب و … استفاده می شود.

سیمی که برای اتصال به برق برای این چراغ ها استفاده می شود اندازه ای مناسب دارند تا کاربر با مشکل روبرو نشود.

  • مدل ایستاده

انواع ایستاده ی چراغ های خواب نیز اندازه های متفاوتی دارند و برای اتاق های خواب، نشیمن و سالن های پذیرایی مناسب هستند.

چراغ خواب های ایستاده را می توان نوعی آباژور دانست. برای انواع ایستاده که اصولا اندازه ای بزرگتر از مدل رومیزی دارند از چراغ های بیشتری استفاده می کنند و در این مدل توجه به استحکام پایه اهمیت زیادی دارد.

  • مدل دیواری

انواعی در بازار نیز موجود است که قابل نصب بر روی دیوار هستند که بهتر است برای اتاق خواب کودکان از این مدل ها استفاده شود.

چراغ-خواب-2

نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت چراغ خواب

برای خرید هر وسیله ای باید به همه ی جوانب دقت داشت، این محصول هم جز وسیله هایی است که هنگام خرید باید به نکاتی توجه داشت تا بهترین استفاده را از آن ها داشت.

  • انتخاب نوع

برای خرید ابتدا باید با توجه به محیط و همچنین فضای مکانی که می خواهید از چراغ خواب استفاده کنید از نوع ایستاده و یا رومیزی یکی را انتخاب کنید. در زمان انتخاب مدل به دکوراسیون محل قرارگیری دقت کنید.

  • انتخاب جنس

برای خرید توجه به جنس محصول از جمله مواردی می باشد که باید مدنظر داشته باشید.

شما می توانید از بین مدل های شیشه ای، چوبی، پارچه ای با توجه به سایر دکوراسیون موجود در محل جنس مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

  • انتخاب سبک محصول

برای انتخاب بهترین سبک بهتر است به مکان استفاده از محصول و همچنین سایر لوازم موجود در محیط توجه داشته باشید و با توجه به دکوراسیون محل و شکل لوازم اطراف و همچنین نوع استفاده از آن سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

سبک هایی مانند : چراغ خواب فانتزی ، چراغ خواب چوبی ، چراغ خواب مینیمال ، چراغ خواب کودک ( قیمت چراغ خواب کودک ).

برای خرید چراغ خواب برای کودک نیز باید توجه داشت که جنسی انتخاب شود تا در صورت افتادن به کودک و خود محصول آسیب و صدمه ای وارد نشود.

  • رنگ نور لامپ

هنگام خرید به رنگ نور چراغ باید توجه داشت چرا که برخی از رنگ ها برای طولانی مدت ممکن است خسته کننده باشند و کاربر به راحتی نتواند از آن ها استفاده نماید.

البته نگران نباشید در صورت نیاز می توانید به راحتی لامپ را تعویض کنید. چراغ های محصول رنگ های متفاوتی دارند که برای اتاق خواب بهتر است از رنگ های ملایم تر استفاده شود تا هنگام خواب مزاحمتی ایجاد نکنند.

  • قد مناسب

انتخاب قد مناسب برای چراغ خواب از اهمیت بالایی برخوردار است مخصوصا برای افرادی که علاقه به مطالعه در اتاق خواب دارند، برای رعایت این نکته حتما به قد تخت دقت کنید و همچنین در نظر داشته باشید قد چراغ خواب از قد پاتختی کوچکتر نباشد و حداقل با آن هم تراز باشد.

  • منبع تغذیه و اندازه سیم

اکثر چراغ خواب ها به وسیله برق کار می کنند و تعداد اندکی با باتری کار خواهند کرد توجه داشته باشید ترجیحا از مدل برقی استفاده کنید تا دغدغه تامین باتری نداشته باشید.

البته برخی از چراغ خواب ها هستند که از باتری شارژی استفاده می کنند که گزینه ی خوبی برای خرید هستند.

نکته ی مهم دیگر هنگام خرید این محصول اندازه ی سیم آن ها است، اغلب اندازه های معقول و استاندارد دارند ولی خریدار باید دقت کافی را داشته باشد.

اگر چراغ خواب شما از برق استفاده می کند بد نیست به محل قرار گرفتن کلید دقت داشته باشید، بهترین حالت این است که کلید چراغ خواب بروی سیم تعبیه شده باشد .

  • خرید از جای معتبر

نکته ی مهم دیگر، خرید از جای معتبر است چرا که فروشگاه ها و سایت های معتبر محصول با کیفیت ارائه می دهند و قیمت های معقولی برای محصول در نظر می گیرند و مشتری با خیال راحت می تواند خرید خود را انجام دهد.

در کل برای خرید این محصول باید به متریال توجه داشت، برخی از آن ها شکننده هستند و برای محیط های پر رفت و آمد مناسب نیستند.

بهترین لامپ برای چراغ خواب چیست؟

چراغ های خواب در طیف وسیعی از لامپ های مختلف وجود دارند. بهترین نور شب باید منبع نور کم مصرف داشته باشد، درخشش ملایمی ساطع کند و گرمای زیادی تولید نکند. سه نوع اصلی لامپ وجود دارد:

  • رشته ای

آنها شبیه لامپ های استاندارد مورد استفاده در چراغ خانه شما هستند اما با وات کمتری.

طول عمر آنها به طور متوسط ​​1000 ساعت است و بین 2 تا 7 وات انرژی مصرف می کنند.

با این حال، آنها همچنین گرما تولید می کنند که می تواند آنها را برای استفاده در اتاق خواب خطرناک کند.

  • LED

لامپ های LED کارآمدترین و بادوام ترین سبک لامپ های شب هستند.

لامپ های LED حداقل 25000 ساعت کار می کنند.

آنها همچنین در طیف وسیعی از رنگ ها هستند که می تواند خواب شما را بهبود بخشد.

آنها حدود 0.5 وات انرژی مصرف می کنند و در حالی که مقدار کمی گرما تولید می کنند، بیشتر لامپ ها مجهز به یک هیت سینک هستند که گرما را از لامپ ها دور می کند و آنها را برای استفاده در تمام اتاق های خانه شما ایمن می کند.

  • الکترولومینسانس

اکثر سبک های مدرن نور شب از لامپ استفاده نمی کنند. در عوض، آنها از فناوری الکترولومینسانس استفاده می کنند، بنابراین شما نیازی به تعویض لامپ های سوخته ندارید.

آنها همچنین بسیار کم مصرف و ماندگار هستند، حداقل 4000 ساعت و فقط 0.5 وات انرژی مصرف می کنند.

آنها همچنین در طیف گسترده ای از رنگ ها هستند و هیچ گرمایی تولید نمی کنند و برای اتاق خواب بچه ها عالی هستند.

چراغ-خواب-3

آیا باید چراغ خواب شارژی یا باطری را انتخاب کنم؟

وقتی نوبت به برق رسانی به چراغ شما در طول شب می رسد، دو گزینه وجود دارد: پلاگین و باتری. هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. کلید انتخاب مناسب برای خانه شما به محل نور و میزان مصرف برق بستگی دارد.

  • چراغ خواب شارژی

بزرگترین مزیت استفاده از چراغ شب شارژی این است که تمام شب روشن می ماند و نیازی به تعویض باتری نیست.

اکثر چراغ های شب شارژی برق بسیار کمی مصرف می کنند و تأثیر قابل توجهی روی قبض های برق شما نمی گذارند.

با این حال، بسته به محل قرارگیری چراغ خواب، ممکن است بدون پریز برای شارژ تلفن یا تبلت خود در طول شب از آنها استفاده کنید.

اگر پریزهای محدودی برای وسایل الکترونیکی دارید، چراغ شبی را در نظر بگیرید که جایگزین پریز می شود تا امکان دسترسی به شارژرهای تلفن را فراهم کند و در عین حال فضای شما را به خوبی روشن نگه دارد.

  • چراغ خواب باطری خور

چراغ های شب با باطری را می توان تقریباً در هر مکانی قرار داد زیرا نیازی به پریز برق ندارند. این باعث می شود که آنها به راحتی بر روی دیوارهای زیرزمین و راهرو نصب شوند.

متأسفانه، صرف نظر از وات لامپ های مورد استفاده، در نهایت نیاز به تعویض باطری ها خواهید داشت.

بسته به اینکه چند بار از نور و نوع باتری استفاده می کنید، تعویض مکرر باطری ها می تواند برای برخی افراد مقرون به صرفه باشد.

چراغ های شب با باطری با لامپ های LED یا الکترولومینسانس را انتخاب کنید زیرا کارایی بیشتری نسبت به لامپ های رشته ای دارند.

جمع بندی خرید انواع مدل چراغ خواب ایستاده و رومیزی

  • حالا احتمالا انواع و اقسام چراغ خواب و مزیت استفاده از آن و مشخصات آنها را می شناسید.
  • همانطور که مشاهده کردید نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت چراغ خواب را با هم بررسی کردیم.
  • امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی دکوراتیو برای خریدی رضایت بخش به شما کمک کرده باشد و طبق سلیقه‌ی خود به خوبی بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید و در کنار ما باشید. خوشحالیم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید، متشکریم.
  • در ادامه برای کمک به شما چند مدل محبوب را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه ویژگی های آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت کاربران را جلب کنند.

منبع: foter

مشاهده نسخه pdf مقاله: 35 مدل چراغ خواب شیک و زیبا + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 50,000 تا 100,000 تومان

امتیاز کاربران

چراغ خواب سنسور دار مدل hc300

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه نوع لامپ منبع انرژی
7x7x7 سانتی‌متر 30 گرم پلاستیک LED باتری

امتیاز کاربران

چراغ خواب مدل لامپ دوشاخه دار POWER بسته 6 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی
7x4x4 سانتی‌متر 19 گرم پلاستیک 28x5x7 سانتی‌متر 140 گرم

امتیاز کاربران

چراغ خواب دیواری چوبین کد 105

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه
32*32*12 سانتی‌متر 800 گرم چوب

امتیاز کاربران

چراغ خواب مدل FLAT LED

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه نوع لامپ منبع انرژی
6x2x7 سانتی‌متر 50 گرم پلاستیک فشرده LED برق شهر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 100,001 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

آباژور مدل DLT کد B1531

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه نوع لامپ منبع انرژی
15x15x30 سانتی‌متر 500 گرم فلزی LED برق شهر

امتیاز کاربران

آباژور مدل DLT کد B1556

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه نوع لامپ منبع انرژی
15x15x30 سانتی‌متر 500 گرم فلزی LED برق شهر

امتیاز کاربران

چراغ خواب طرح رئال مادرید کد 1064

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه نوع لامپ منبع انرژی
15*15*5 سانتی‌متر 300 گرم پلگسی LED برق شهر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

چراغ خواب طرح تیم بارسلونا کد 1065

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه نوع لامپ منبع انرژی
15*15*5 سانتی‌متر 300 گرم پلگسی LED برق شهر
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

آباژور رومیزی کیوب مدل لمسی Diamond AXFU176

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه نوع لامپ منبع انرژی
9x9x21.5 سانتی‌متر 340 گرم اکریلیک (acrylic)، اکریلیک LED باتری و آداپتور
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

چراغ خواب طرح کهکشانی مدل اسپیکردار

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس کلاهک (شید) نوع لامپ
11x11x11 سانتی‌متر 150 گرم پلاستیک، پلاستیک ABS پلاستیک LED
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آباژور رومیزی کد 6625

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه منبع انرژی طول سیم
33*33*58 سانتی‌متر 3000 گرم فلز برق شهر 50 سانتی متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

چراغ خواب طرح ایکس باکس XBOX مدل هفت رنگ

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه نوع لامپ منبع انرژی
0.3x12x13 سانتی‌متر 300 گرم پلکسی گلاس LED برق شهری
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

چراغ خواب طرح کره ماه کد BMK012

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه نوع لامپ منبع انرژی
15x15x15 سانتی‌متر 349 گرم پلاستیک ABS LED USB
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آباژور رومیزی مدل Saina.2030G

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس کلاهک (شید) منبع انرژی
30x30x45 سانتی‌متر 1000 گرم فلز، فلز پارچه برق شهری
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

چراغ خواب مدل گوی کریستالی طرح گوزن سه بعدی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس کلاهک (شید) نوع لامپ
8x8x11 سانتی‌متر 700 گرم کریستال، کریستال شیشه LED
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

چراغ خواب هوشمند میجیا مدل MJYD04YL

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه نوع لامپ منبع انرژی
6.5x6.5x3.8 سانتی‌متر 38 گرم پلاستیک LED برق شهر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آباژور رومیزی مدل LS1108

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه منبع انرژی
30x30x55 سانتی‌متر 1000 گرم فلز برق شهر
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

چراغ خواب مدل کهکشانی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس کلاهک (شید) نوع لامپ
17x17x12 سانتی‌متر 650 گرم پلاستیک پلاستیک LED
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آباژور رومیزی مدل کره ماه کد L7

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه نوع لامپ منبع انرژی
17x17x17 سانتی‌متر 400 گرم پلیمر، پلیمر LED باتری
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آباژور رومیزی تابنده مدل پینوکیو

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه منبع انرژی
23x23x50 سانتی‌متر 480 گرم جوب برق شهر

امتیاز کاربران

چراغ رومیزی مدل غروب خورشید rgb

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس کلاهک (شید) منبع انرژی
10x10x27 سانتی‌متر 300 گرم آلومینیوم شیشه USB
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

چراغ خواب مدل کهکشانی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه منبع انرژی
18x18x13 سانتی‌متر 800 گرم پلاستیک USB
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

چراغ خواب مدل STAR BALL NIGHT

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه جنس کلاهک (شید) نوع لامپ
12x11x11 سانتی‌متر 170 گرم پلاستیک فشرده ABS، پلاستیک پلاستیک LED
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

چراغ رومیزی مدل گیمینگ طرح GAME OVER

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه نوع لامپ منبع انرژی
30x8.5x19 سانتی‌متر 300 گرم پلکسی، پلکسی LED آداپتور
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

چراغ رومیزی کد A1 بسته 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه منبع انرژی
15x15x40 سانتی‌متر 1600 گرم شیشه برق شهر

امتیاز کاربران

آباژور رومیزی مدل کره ماه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه نوع لامپ منبع انرژی
14x14x14 سانتی‌متر 350 گرم پلیمر، پلیمر LED باتری
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

چراغ خواب هانسل وود مدل کلبه رویایی فصل زمستان کد 30cm

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس بدنه نوع لامپ منبع انرژی
23x23x30 سانتی‌متر 1650 گرم شیشه LED آداپتور
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا