دکوراسیون و دکوراتیو

30 مدل پوستر دیواری سه بعدی شیک و زیبا + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید پوستر سه بعدی لاکچری

  • کاغذ دیواری سه بعدی یک وسیله جانبی عالی است که می تواند تاثیر زیادی از نظر بصری داشته باشد.
  • این در مجموعه‌ای گیج‌کننده از رنگ‌ها، چاپ‌ها و متریال‌ها می‌آید، و ممکن است به همان اندازه که دوست دارید شیک و بی‌نظیر باشد یا بسته به میل شما ظریف و کم‌تصور باشد.
  • کاغذ دیواری سه بعدی برای تطبیق پذیری اتاق نشیمن عالی می باشد.
  • صاحبان خانه های مدرن با استفاده از کاغذ دیواری برای تزئین دیوارهای خود می توانند در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند.
  • قابلیت چسباندن و جدا شدن سریع و آسان آنها باعث عملی شدن آنها می شود.
  • آنها در طیف گسترده ای از سبک ها، رنگ ها و بافت ها موجود هستند و زیبایی کلی مبلمان شما را بهبود می بخشند.
  • ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر روغن، مقاومت در برابر گرد و غبار و مقاومت در برابر رطوبت باید در هنگام خرید کاغذ دیواری برای سهولت در تمیز کردن و افزایش عمر مفید آن در نظر گرفته شود.

پوستر-دیواری-سه-بعدی-1

تزیین پوستر سه بعدی برای پذیرایی

  • مزایا:

تطبیق پذیری: دکورهای سه بعدی ممکن است هر مکانی را بهبود بخشد. اگر واقعاً می خواهید مهمانان را تحت تأثیر قرار دهید، از کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نشیمن استفاده کنید. پتانسیل آنها بالاست. انتخاب کاغذ دیواری فراوان است. کاغذ دیواری ها در رنگ های وینیل، متنی و برجسته برای طراحی داخلی عرضه می شوند.
رنگ های پر جنب و جوش: از آنها به عنوان لهجه دیوار استفاده کنید. برای ظاهری با کیفیت، از کاغذهای دسته دار استفاده کنید. اگر می خواهید ظاهری سنتی داشته باشید، به دنبال پیچیدگی بروید. اگر جوان یا حیوان خانگی دارید، کفپوش وینیل گزینه ای کم هزینه است.
راه اندازی آسان: اعمال کاغذ دیواری سه بعدی در اتاق نشیمن سریع است. طراحی سه بعدی سریعتر از نقاشی دیواری است. شما مجبور نخواهید بود هفته ها وقت صرف کنید.
نگهداری آسان: به سادگی آنها را جاروبرقی بکشید یا پاک کنید. خمیر کاغذ دیواری را در نظر بگیرید. استفاده از خمیر ساده است. غلتاندن آن روی دیوارها فوراً گرد و غبار سطح را از بین می برد. می توانید کاغذ دیواری را با استفاده از یک پارچه معمولی پاک کنید.
ماندگاری طولانی: کاغذ دیواری ها 10 تا 15 سال دوام می آورند. کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نشیمن نسبت به رنگ آمیزی مجدد هر 3 تا 5 سال ماندگارتر است. طراحی کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق نشیمن یک گزینه بادوام برای کسانی است که به دنبال دوام هستند.
خلاقیت بصری: آیا دیوارهای شما شفاف هستند؟ آیا آنها به گچ جدید نیاز دارند؟ سپس از کاغذ دیواری استفاده کنید. کاغذ دیواری های نازک عیوب را می پوشانند و جلوه بصری عالی ایجاد می کنند.
توهم نوری: دکوراسیون سه بعدی ممکن است فضای داخلی خانه را خیره کننده جلوه دهد. کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق نشیمن یک تکنیک زیبا در طراحی داخلی است که ساختمان ها را متحول می کند. طراحی، رنگ و بافت می تواند طراحی خانه را بهبود بخشد. حتی بیشتر تحریک کننده است.

  • معایب:

تخصص مورد نیاز: طراحی خانه سه بعدی به مهارت های خاص نیاز دارد، چه خودتان کاغذ دیواری کنید یا یک متخصص استخدام کنید.

آماده شدن، اعمال و تکمیل نیاز به ابزارهای تخصصی دارد. کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نشیمن عالی به تجربه و مهارت نیاز دارد. این فراتر از نقاشی دیواری است.
مناسب برای مناطق منحصر به فرد: کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق نشیمن اگر به درستی استفاده نشود یا در شرایط نامناسب اتاق استفاده شود، ممکن است در نهایت پوسته پوسته شود و بقایای نامناسبی باقی بماند. بنابراین، آنها را در اتاق های مرطوب مانند آشپزخانه یا حمام نخواهید یافت.

پوستر-دیواری-سه-بعدی-2

راهنمای خرید پوستر دیواری برای پذیرایی و اتاق خواب

  • پوستر دیواری سه بعدی چشم ها را به چالش می کشد! اگر به گذشته ی کاغذ دیواری ها نگاه کنیم،
  • کاغذهای ساده ای را به یاد می آوریم که معمولا نقش و نگارهای جیغ و ساده ای داشتند و هیچگاه به مخیله مان نمی رسید که روزی قرار است ما را به خطای چشمی وادار کنند!
  • اما امروزه با توجه به فناوری و تکنولوژی های جدیدی که در دنیا ظهور کرده است،
  • دیوارهای خانه های ما منقش به تصاویری می شوند که گاه چشم ها را به خطا می اندازند و مناظر شگفت انگیزی را به وجود می آورند.
  • پوستر دیواری سه بعدی با توجه به تله های گرافیکی که در آن به کار رفته شده است، جلوه های جذابی را نمایان می کنند.

پوستر دیواری سه بعدی چیست؟

  • زمانی که حرف از پوستر دیواری سه بعدی می شود، بسیاری از افراد خیال می کنند که در این متریال ترکیباتی به کار رفته است که موجب می شوند دیوارها حالت برجسته پیدا کنند.
  • در صورتیکه این دسته از کاغذ دیواری ها همچون دیگر مدل ها به صورت یک صفحه ی تخت و صاف چاپ می شوند؛ منتهی در طراحی، تصاویر به گونه ای رنگ آمیزی و سایه گذاری می شوند که از دور به صورت سه بعدی و برجسته دیده می شوند.
  • تفاوت عمده ی این دسته از کاغذ دیواری ها در طرح و نقشی است که توسط طراحان ترسیم می شود و از نظر جنس و ترکیبات اولیه با کاغذ دیواری های معمولی تفاوتی ندارد.
  • به عنوان مثال در پوستر دیواری سه بعدی طرح مکعب های متعدد، گاه با ایجاد کوچک و بزرگی های متناوب در چیدمان مکعب ها می توان حالت دور و نزدیکی در پوستر به وجود آورد که در نگاه مخاطب گویی قسمتی از دیوار به او نزدیک تر است!

چرا پوستر سه بعدی لاکچری پذیرایی ؟

پوستر دیواری سه بعدی در مقایسه با دیگر مدل های هم خانواده از مزیت های منحصر به فردی برخوردار است که در ادامه توضیح داده می شود.

  • اول اینکه در دسته بندی سه بعدی شما می توانید به صورت اختصاصی و ویژه محصول مورد نظر خود را با متراژ و اندازه ی مشخص سفارش دهید.
  • به عنوان مثال اگر دیوار 5 متر در 3 متری دارید، می توانید تصویری با همان ابعاد و مقیاس سفارش دهید، بدون اینکه محدودیتی در کار باشد.
  • مورد دیگر تنوع بی نهایت پوستر دیواری سه بعدی می باشد. با توجه به اینکه در مدل سه بعدی می توانید هر عکس و تصویری را با ابعاد دلخواه خود ترسیم کنید، به همین خاطر دیگر محدودیتی در طرح و مدل وجود ندارد! زیرا تصاویر در دنیا بی نهایت هستند.
  • از منحصر به فرد ترین ویژگی های پوستر دیواری سه بعدی می توان به شخصی سازی فضاها اشاره کرد.
  • به عنوان مثال در دفتر خود اگر بخواهید دیواری را کاغذ دیواری کنید به گونه ای که نمایانگر کاربری محیط باشید، می توان با طراحی تصویر مشخص نمایی جذاب به وجود آورید که نشان دهنده حرفه ی شما باشد.
  • یا حتی در اتاق جوانان و نوجوانان که تمایل به منظره های جذاب و هیجان انگیز دارند، می تواند صحنه های ناب و زیبایی را خلق کنید.
  • از دیگر جنبه های مثبت پوستر دیواری سه بعدی می توان به پتانسیلی که در زمینه ی خلق هنر دارند، اشاره کرد.
  • این دسته از کاغذ دیواری ها می توانند کاملا حرفه ای نمادهای هنر و فرهنگ را در فضا نشان دهند.
  • به عنوان مثال می توان در قسمت مشخصی از خانه یک بیت شعر را با خط زیبا و افکت های جذاب چسباند. یا اینکه نماد و شکل خاصی را روی بدنه ی دیوار نقش زد.

پوستر-دیواری-سه-بعدی-3

نکات مهم و تاثیرگذار در خرید و قیمت پوستر دیواری سه بعدی

  • تراکم و اندازه ی شکل را در نظر بگیرید

این نکته بسیار حائز اهمیت است که طرح و نقشی که می خواهید روی دیوار مورد نظر خانه یا محل کارتان ترسیم شود در تناسب با محیط باشد.

بهتر است که اگر فضای کوچکی دارید یا اینکه دیوار مورد نظرتان مساحت محدودی دارد، از طرح ها با اشکال ریز و کوچک استفاده کنید.

این طرح ها به شما کمک خواهند کرد تا فضای شما بزرگتر به چشم بیایند. اما اگر از فضایی با مساحت قابل توجهی برخوردار هستید، محدودیتی در انتخاب طرح ندارید. چه بسا اینکه با چاپ طرح هایی با اشکال و نماد های بزرگ می توانید به فضا وضوح ببخشید.

  • از طرح های هدفمند استفاده کنید

عده ای از افراد در مورد پوستر دیواری سه بعدی اشتباهی که می کنند، این است که از تصاویر شلوغ و بی هدف استفاده می کنند.

این دسته از تصاویر به علت اینکه هویت مشخصی از خود ندارند، فضای مورد نظر را دچار ابهام خواهند کرد؛ به گونه ای که افراد حاضر در آن محیط حس خوبی از فضا کسب نخواهند کرد.

  • فایل خامی که تصمیم به چاپ آن دارید، از کیفیت بالایی برخوردار باشد

بسیاری از افراد تصاویر شخصی خود که شامل چهره ی عزیزانشان هست را به عنوان پوستر دیواری برای پذیرایی انتخاب می کنند. معمولا این تصاویر توسط دوربین موبایل تصویربرداری شده است و از کیفیت چندانی برخوردار نمی باشد.

به همین خاطر خروجی چاپ این تصاویر معمولا مورد رضایت مشتری واقع نمی شود. برای جلوگیری از این مشکل از تصاویر با پیکسل بالا استفاده کنید.

  • از scale (تغییر اندازه) کردن نامتوازن تصاویر خود به شدت پرهیز کنید

به عنوان مثال عکسی که شما برای چاپ مدنظر دارید، دارای مقیاس 1.1 است؛ اما دیوار شما نیاز به تصویری با مقیاس 3.4 دارد.

برای ایجاد تناسب در این طرح، طراح تصاویر به میزان قابل توجه تغییر مقیاس می دهد که نهایتا این تغییر مقیاس موجب برهم خوردن تناسب تصویر شده و خروجی کار را نامطلوب می کند.

برای خرید پوستر دیواری سه بعدی ، حتما قبل از اینکه کار را برای سفارش نهایی کنید، خروجی آن را مشاهده کنید.

اگر به صورت اصولی از پوستر دیواری سه بعدی در محیط های مورد نظر خود استفاده کنید، قطعا فضایی پویا و دلپذیر خواهید داشت.

به شرط اینکه از هرگونه افراط و شلوغ کاری در تصاویر پرهیز کنید. برای تهیه ی پوستر دیواری سه بعدی می توانید از مجموعه ی گرین لیست کمک بگیرید.

جمع بندی خرید پوستر سه بعدی ساده و شیک

  • در راهنمای خرید اینترنتی امروز از سایت گرین لیست در دسته بندی دکوراتیو سعی کردیم نکات مهمی را برای خرید پوستر دیواری سه بعدی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
  • امیدواریم با مطالعه‌ی این مقاله خریدی موفق داشته باشید. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
  • در ادامه پرفروش ترین محصولات منتخب بازار را گردآوریم کرده ایم تا با مقایسه آنها بهترین مدل را انتخاب و خرید نمایید. ممنون که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 30 مدل پوستر دیواری سه بعدی شیک و زیبا + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری سه بعدی

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 100,000 تومان

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل هدیه روز مادر و روز معلم کد1005

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد
اداری، فانتزی، تزئینی

امتیاز کاربران

پوستر دیواری مدل مذهبی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی کاربرد
3x3x1 سانتی‌متر مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی، حرفه‌ای

امتیاز کاربران

پوستر پارچه ای مدل تپستری ماه و خورشید کد A05

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد سایر توضیحات
مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی، سایر موارد دور دوزی شده جهت جلوگیری از ریش ریش شدن پارچه -...

امتیاز کاربران

پوستر دیواری مدل اسب کد 1003

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد
مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی، روزمره

امتیاز کاربران

پوستر دیواری مدل گروه استری کیدز کد 1012

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد سایر توضیحات
فانتزی، تزئینی جنس جنس کاغذ کوتد اصلی مخصوص چاپ ( بافت مخملی و...
محدوده قیمت 100,001 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل آمبیلایت کد 5cw3

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی
8x8x53 سانتی‌متر 1000 گرم مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی، روزمره مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل آمبیلایت کد 60502

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کشور مبدا برند کاربرد ویژگی‌های مقاومتی
8x8x53 سانتی‌متر 1000x گرم چین مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی، روزمره مقاوم در برابر تابش نور آفتاب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل آمبیلایت کد 5cw4

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی
8x8x53 سانتی‌متر 1000 گرم مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی، روزمره مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل طرح رگه‌دار سفید کد 919W

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد
اداری

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل پتینه کد 6033

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد
مسکونی، اداری

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل پتینه کد 6090

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد
مسکونی، اداری

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری مدل طرح پتینه کد 6093

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد
مسکونی، اداری

امتیاز کاربران

کاغذ دیواری طرح رگه‌دار کد 6114

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد
مسکونی
محدوده قیمت 400,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

پوستر دیواری سه بعدی مدل گل برجسته سفید DRVF1115

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی
10x10x110 سانتی‌متر گرم مسکونی، اداری، تزئینی مقاوم در برابر آب قابلیت شست‌وشو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پوستر دیواری سه بعدی مدل هندسی طلایی DRVF1064

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی
10x10x110 سانتی‌متر سانتی‌متر گرم مسکونی، اداری، تزئینی مقاوم در برابر آب قابلیت شست‌وشو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پوستر سه بعدی ژیوار کد NA-6313

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی
مسکونی، اداری، فانتزی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو

امتیاز کاربران

پوستر دیواری سه بعدی کد Dm5410

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کاربرد ویژگی‌های نظافتی تعدادتکه
۱۰x۱۰x۱۲۰ سانتی‌متر ۱۰۰۰ گرم مسکونی، اداری، فانتزی قابلیت شست‌وشو چهار تکه

امتیاز کاربران

پوستر دیواری سه بعدی طرح شومینه کد DST009

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن بسته‌بندی کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی تعدادتکه
3000 گرم مسکونی، اداری، فانتزی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو چهار تکه
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

پوستر دیواری دیاکو کد 98149

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های نظافتی
مسکونی، اداری، فانتزی قابلیت شست‌وشو

امتیاز کاربران

پوستر دیواری مدل 14010818

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی
106 سانتی‌متر 3500 گرم مسکونی، اداری، فانتزی، تزئینی، سایر موارد مقاوم در برابر آب قابلیت شست‌وشو
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پوستر دیواری کومار مدل 8-971

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی تعدادتکه سایر توضیحات
مسکونی، اداری، فانتزی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو هشت تکه ساخت کشور آلمان. کاغذ نانو

امتیاز کاربران

پوستر دیواری کومار مدل 8-980

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی تعدادتکه سایر توضیحات
مسکونی، اداری، فانتزی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو هشت تکه ساخت کشور آلمان. کاغذ نانو.

امتیاز کاربران

پوستر دیواری کومار مدل 8-953

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی تعدادتکه سایر توضیحات
مسکونی، اداری، فانتزی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشو هشت تکه ساخت کشور آلمان. کاغذ نانو
محدوده قیمت 1,000,001 تا 5,000,000 تومان

امتیاز کاربران

پوستر دیواری چارگوش مدل 2582.1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن بسته‌بندی کشور مبدا برند کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی
3000 گرم ایران مسکونی، اداری، تزئینی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشوی روکش
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پوستر دیواری چارگوش مدل 2737.1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کشور مبدا برند کاربرد ویژگی‌های مقاومتی
سانتی‌متر 3000 گرم ایران مسکونی، اداری، تزئینی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پوستر دیواری چارگوش مدل 2770.1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کشور مبدا برند کاربرد ویژگی‌های مقاومتی
سانتی‌متر 3000 گرم ایران مسکونی، اداری، تزئینی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پوستر دیواری چارگوش مدل 250.1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی کشور مبدا برند کاربرد ویژگی‌های مقاومتی
سانتی‌متر 3000 گرم ایران مسکونی، اداری، تزئینی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

پوستر دیواری چارگوش مدل 2257

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن بسته‌بندی کشور مبدا برند کاربرد ویژگی‌های مقاومتی ویژگی‌های نظافتی
3000 گرم ایران مسکونی، اداری، تزئینی مقاوم در برابر تابش نور آفتاب قابلیت شست‌وشوی روکش
مشخصات بیشتر

سوالات متداول برای پوستر سه بعدی خاص

1. آیا می توانید کاغذ دیواری سه بعدی را روی دیوارها قرار دهید؟

آیا گذاشتن کاغذ دیواری سه بعدی روی دیوارها اشکالی ندارد؟ استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی برای طراحی اتاق نشیمن یک راه عالی برای بهتر جلوه دادن خانه شما است. آنها را می توان روی دیوارهای اتاق نشیمن، آشپزخانه و حتی حمام قرار داد.

2. آیا قرار دادن کاغذ دیواری در اتاق ناهارخوری ایده خوبی است؟

رنگ و بافت آنها می تواند ظاهر و فضای مورد نظر شما را ایجاد کند. کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق ناهارخوری می تواند بخش بزرگی از طراحی اتاق باشد، چه بخواهید یک پناهگاه امن و آرام بسازید، یک محفظه مدرن، یک ظاهر سنتی زیبا، یک پناهگاه راحت یا چیز دیگری.

3. چه مدت می توان از کاغذ دیواری استفاده کرد؟

کاغذ دیواری بسیار قوی و قابل اعتماد است و می تواند تا پانزده سال دوام بیاورد. از طرف دیگر، به راحتی رنگ دیوار را به هم می زند. اگر سطح آماده باشد، رنگ می تواند 5 تا 6 سال دوام بیاورد، اما هر یا دو سال نیاز به روتوش دارد.

4. آیا باید کل اتاق را با کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق نشیمن بپوشانید؟

از آنجایی که انواع مختلفی از کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق نشیمن یا هر اتاق دیگری وجود دارد، می توانید از آن برای پوشاندن کل خانه یا فقط یک دیوار استفاده کنید. با انتخاب الگو، بافت و رنگ مناسب برای کاغذ دیواری خود، می توانید اتاق را از شلوغی بیش از حد جلوگیری کنید.

5. آیا طرح های کاغذ دیواری سه بعدی PVC برای اتاق نشیمن ضد آب هستند؟

به دلیل نحوه ساخت مواد، کار با آنها بسیار سخت تر از غیر بافته شده است، هم برای نصب و هم برای حذف. مهمترین چیز در مورد کاغذ دیواری ضد آب سه بعدی برای اتاق نشیمن این است که محکم و در عین حال زیبا هستند.

 

منبع
nobroker

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا