زنانه

۲۵ مدل مقنعه ارزان، باکیفیت و شیک + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

مقنعه

مقنعه یکی از پوشش های مورد استفاده بانوان می باشد که اغلب در محیط هایی چون ادارات، مدارس و دانشگاه ها دیده می شود. مقنعه ها بر اساس طرح و جنس دارای انواع متفاوتی هستند.

اما این بین مقنعه کرپ یکی از پرکاربردترین مقنعه های موجود می باشد زیرا بسیار نرم و لطیف است. این مقنعه ها چون در برابر چروک شدن مقاومت زیادی از خود نشان می دهند، بسیار کاربردی هستند.

بهترین جنس مقنعه

مقنعه یکی از پوشش های مهم برای بانوان است. اغلب خانم ها در محیط های آموزشی و کاری از این پوشش استفاده می نمایند.

با توجه به اینکه مقنعه ها دارای انواع متفاوتی هستند، از همین رو برای خرید آنها نیز باید دقت داشته باشید که مورد مناسب خود را تهیه کنید. در همین راستا باید در نظر داشته باشید که نمونه های نخی و کرپ طرفداران زیادی دارند.

مقنعه ، یکی از پوشش هایی که بسیار توسط بانوان ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد، مقنعه است. مقنعه ها میزان پوشیدگی بیشتری نسبت به انواع شال ها و روسری ها دارند و برای پوشش سر و گردن با حالت یک تکه ای که دارند.

مناسب ترین گزینه برای محیط های رسمی و غیر رسمی هستند انواع مختلفی از مقنعه در رنگ های مختلف در بازارها موجود اند که در این مقاله به راهنمای خرید راینترنتی مقنعه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

جنس مقنعه

اگر قصد خرید مقنعه دارید، یکی از فاکتورهای مهمی که باید به آن دقت داشته باشید، جنس مقنعه می باشد.

مقنعه های موجود در بازار از این حیث به سه دسته کرپ، نخی و پلاستیکی تقسیم می شوند. موارد نخی از کتان و نخ تولید می شوند. از همین رو خنک بوده و موها در زیر مقنعه عرق نمی نماید.

جنس پارچه مقنعه

مقنعه ها می توانند از پارچه های مختلفی تهیه شوند. به صورت کلی توصیه می گردد، مواردی را خریداری نمایید که هوا از بین تار و پود آنها به خوبی عبور نماید.

در این صورت احساس گرما نخواهید نمود و به موها نیز آسیبی وارد نمی شود. مواردی که دارای پلاستیک هستند، گزینه خوبی نمی باشند.

کشیدن مقنعه

برای اینکه شما نقشه و طرح یک مقنعه را ترسیم نمایید لازم است تا ابتدا نیاز خود را مشخص کنید. برخی از مقنعه های موجود کشدار می باشند.

این موارد برای افرادی که جنب و جوش زیادی دارند؛ عالی هستند. البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که برای بریدن نقشه دوخت آنها، لازم است تا محل مخصوص چانه را در نظر گرفت.

خرید مقنعه

خرید مقنعه دارای مزایای زیادی می باشد، افرادی که چادر به سر می نمایند، با مقنعه راحت تر می توانند حجاب کنند.

از سوی دیگر پوشیدن مقنعه، حالت رسمی تری دارد. شما می توانید این موارد را به راحتی با انواع مانتوها ست نمایید. همچنین باید این مورد را نیز بیان نمود که به سر نمودن مقنعه نیاز به مهارت خاصی ندارد.

خرید مقنعه رنگی

مقنعه های موجود در بازار بسیار متفاوت هستند. از همین رو بیان می شود که می توان آنها را با هرگونه لباسی به تن نمود و ست کرد.

اگر به یک مدل شیک و راحت نیاز دارید، توصیه می کنیم تا از مقنعه های کرپ بهره ببرید زیرا بسیار دیر چروک می شوند.

خرید اینترنتی مقنعه دخترانه

شما می توانید مقنعه ها را به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری کنید. در زمان خرید اینترنتی باید دقت داشته باشید که چه نوع مقنعه ای مناسب شما است و همچنین جنس و بلندی آن چقدر است.

عموما قواره های 90 برای اغلب اشخاص مناسب می باشند و یکی از پرفروش ترین نمونه های موجود در بازار هستند.

فروش مقنعه

فروش مقنعه کار دشواری نیست اما در زمان فروش باید بسیار دقت نمایید که مشتری شما چه موردی در نظر دارد. همچنین باید در خصوص نوع جنس و اندازه مقنعه ها او را راهنمایی نمایید.

به صورت کلی نمونه های نخی که خنک می باشند، علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می کنند.

مزایای خرید مقنعه و کاربرد آن

استفاده از مقنعه ها بسیار راحت است و یک نوع پوشش مناسب برای بانوانی که در مشاغل مختلف به ویژه مشاغل رسمی مشغول به کار اند، محسوب می شود. همچنین اصلی ترین پوشش در مدارس و دانشگاه ها مقنعه است.

مقدار پارچه برای مقنعه مدرسه

برای اینکه بتوانید یک مقنعه مناسب برای مدرسه تهیه کنید، لازم است تا ابتدا اندازه دور سر و بلندی مقنعه را مشخص نمایید. سپس امکان انتخاب پارچه وجود دارد.

برای تهیه پارچه بهتر است تا از نمونه های نخی استفاده نمایید که خنک باشند. همچنین باید دقت نمایید که حدود 1 الی 1.5 متر پارچه نیاز است.

دوخت مقنعه مصری

مقنعه های مصری یکی از انواع مقنعه های موجود در بازار می باشند که علاقه مندان خاص خود را دارند. از لحاظ اندازه این مقنعه ها نسبت به مقنعه های معمولی بزرگ تر هستند.

برای دوخت این نوع مقنعه ها باید برش خود را به صورت دایره ای بزنید و بلندی آن را تا زیر سینه در نظر بگیرید.

قیمت مقنعه دانشجویی

قیمت مقنعه های دانشجویی موجود در بازار با توجه به سایز، کوتاهی یا بلندی و جنس پارچه آنها می تواند متفاوت باشد. کارخانه بروجرد یکی از بهترین تولیدکنندگان مقنعه می باشد که قیمت آنها نیز بسیار مقرون به صرفه است.

عموما برای دانشجو ها از مقنعه های نخی که قیمت پایین تری دارند و خنک تر می باشند، استفاده می گردد.

انواع مقنعه

برای خرید مقنعه باید در نظر داشته باشید که انواع متنوعی از آنها در بازار یافت می شوند. برخی از آنها چانه دار هستند.

از سوی دیگر برخی پف دار هستند به گونه ای که به صورت مربعی برش زده می شوند و عموما برای مدارس از آنها استفاده می گردد. برخی از نمونه های موجود نیز کشدار هستند.

انواع مقنعه از نظر کاربرد

  • خرید مقنعه اداری

این مدل از مقنعه مناسب محیط کار و کارمندی می باشد که علاوه بر ایجاد ظاهری شیک و آراسته، شخص با راحتی کامل می تواند وظایف شغلی خود را انجام دهد.

  • خرید مقنعه دانشجویی

معمولان دانشویان و محصلان عزیز علاقه زیادی برای استفاده از این مدل مقنعه در محیط دانشگاه دارند تا علاوه بر آراستگی ظاهری، حجاب کاملی داشته باشند و با خیال آسوده در محیط تحصیل خود حضور داشته باشند.

  • مقنعه مهمانداری

در محیط های پذیرایی و تشریفاتی این مدل از مقنعه مرسوم بوده و بسیاری از کاربران و مدیران با توجه به زیبایی و شیک بودن این مقنعه ترجیح می دهند مهمانداران خود از این مدل استفاده کنند.

مقنعه مهمانداری ، یکی از انواع مقنعه ها، نمونه های مهمانداری می باشند. این مقنعه ها عموما دارای فرم و دوخت منحصر بفردی هستند.

برای اینکه بتوان مقنعه های فوق را به خوبی بر روی سر قرار داد، توصیه می شود تا از گزینه هایی بهره ببرید که از نخ خالص تهیه شده اند. البته مواردی که از پارچه کرپ نیز تهیه شده اند، خوب می باشند.

  • مقنعه کرواتی کرپ

یکی از انواع مقنعه ها که امروزه بسیار نیز مورد استفاده قرار می گیرند، مقنعه های کراواتی هستند. این موارد دارای بندهایی می باشند که زیر گلو محکم می شوند.

چون این مقنعه ها از کرپ تهیه شده اند لذا کمتر چروک می شوند. باید بیان نمود که عبور هوا از پارچه کرپ به مراتب دشوارتر از سایر پارچه ها می باشد.

  • مقنعه کرپ رنگی

مقنعه ها می توانند دارای رنگ بندی متفاوتی باشند. به همین دلیل شما می توانید آنها را با هر نوع لباسی ست نمایید.

البته توجه داشته باشید که پارچه کرپ از جمله پارچه هایی می باشد که دارای رنگ بندی های متفاوتی است و به راحتی می توانید رنگ مورد نظر خود را از بین آنها انتخاب کنید. از کرپ می توان برای تهیه انواع مقنعه ها بهره برد.

خرید مقنعه کرپ رنگی یکی از پرطرفدارترین مدل های مقنعه می باشد که در رنگها و طرح های شیکی در بازار موجود می باشد.

  • مقنعه پفی ساده

برخی از مقنعه هایی که در بازار وجود دارند از نوع پفی هستند. این موارد اغلب در مدارس مورد استفاده قرار می گیرند و دارای چانه هستند.

برای تهیه این نوع مقنعه ها از پارچه های نخی استفاده می شود. پارچه های کرپ چون بسیار لخت هستند نمی توانند حالت پف را به خوبی نشان دهند. از همین رو کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

  • مقنعه مجلسی شیک

مقنعه ها دارای انواع متفاوتی می باشند و در محیط های گوناگونی نیز از آنها استفاده می شود. برخی از انواع مقنعه ها می توانند شیک و مجلسی باشند.

این موارد دارای حاشیه دوزی و پارچه مناسب هستند. از همین رو برای مجالسی که نیاز می باشد لباس رسمی به تن نمایید، گزینه عالی خواهند بود.

مقنعه با پافر

اغلب افراد مقنعه ها را با مانتو و شلوار به تن می نمایند. در این صورت ظاهر رسمی تری خواهند داشت. البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که ست نمودن مقنعه با پافر نیز گزینه خوبی است.

این ست ها در فصل سرد سال علاقه مندان بیشتری را به سمت خود جلب می نمایند.

پافر و مقنعه ، پافر و مقنعه یک ست جذاب می باشد که اغلب تیپ جوان و نوجوان از آن استقبال می نمایند.

شما می توانید انواع مقنعه ها را با پافر به تن نمایید اما پیشنهاد می شود تا از نمونه های نخی بهره ببرید. کرپ ها چون حالت رسمی تری دارند برای این نوع استایل که اسپرت محسوب می شود، خوب نیستند.

  • انواع مقنعه دخترانه

مقنعه های موجود در بازار می توانند از لحاظ طرح متفاوت باشند. برخی از مقنعه ها کراواتی هستند، گروهی دیگر حاشیه دار و برخی نیز خبرنگاری می باشند.

از همین رو قبل از خرید باید توجه داشته باشید که برای چه کاربردی نیاز به مقنعه دارید تا بر اساس نوع نیاز خود اقدام به خرید کنید.

خرید اینترنتی مقنعه دخترانه

این مدل از مقنعه که استفاده های زیادی در بین دختران دارد برای محیط های مدرسه و خیابان بسیار مناسب می باشد. و در مدل ها و پارچه های زیبایی در بازار موجود می باشد.

نکات مهم در هنگام خرید مقنعه

اگر قصد خرید این محصول را دارید، نکات لازم برای راهنمای خرید اینترنتی را در اینجا برای شما ذکر کرده ایم. این نکات مهم عبارت اند از:

  • نوع یا مدل مقنعه

اولین نکته هنگام خرید این است که بدانید کدام نوع مقنعه مورد نیاز شما است و با آن احساس راحتی بیشتری می کنید.

انواع مختلفی از مقنعه مانند مقنعه پفی ، مقنعه چانه دار ، مقنعه کرواتی ، مقنعه خبرنگاری و غیره وجود دارد. پرکاربرد ترین نوع مقنعه ، مقنعه پفی است که بسیار مورد استفاده بانوان و به ویژه دانش آموزان قرار می گیرد.

مقنعه های چانه دار در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می گرفتند اما امروزه برای بانوانی که تمایل به حجاب بیشتر دارند و در اماکن مذهبی بیشتر مشاهده می شود.

سایر مقنعه ها بر اساس زیبایی ظاهری که دارند بوجود آمده اند و با امتحان پوشش آن ها می توانید متوجه شوید که استفاده از کدامیک از آنها برای شما مناسب اند.

اگر به صورت اینترنتی خرید می کنید معمولا یک مدل از پوشش مقنعه مورد فروش در سایت قرار داده شده است تا مدل آن هنگامی که مورد استفاده قرار می گیرد به خوبی قابل مشاهده باشد.

  • جنس مقنعه

معمولا مقنعه برای راحتی بیشتر در ساعات طولانی و ساعات اداری مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین باید از یک نوع جنس مناسب برای دوخت آن استفاده شده باشد تا علاوه بر سبکی و راحتی و لطافت، بر اثر استفاده و شست و شوی مداوم بور نشود.

از جنس های مختلفی مانند پلاستیک ، کرپ ، نخی و غیره برای دوخت مقنعه استفاده می شود اما بهترین جنس پارچه برای دوخت مقنعه نخی و تترون هستند.

  • تمیزی در دوخت مقنعه

برای خرید مقنعه به صورت حضوری می توانید هنگام مراجعه به محل فروش مقنعه، از نزدیک آن را مشاهده نموده و به طور دقیق همه قسمت های آن را بررسی کنید تا دوخت آن با دقت انجام شده باشد.

  • عدم پارگی یا دوخته نشدن

هنگام بررسی مقنعه باید بررسی کنید تا در اثر جابه جایی آن هیچ قسمتی دچار نقص نشده باشد و همه قسمت هایی که باید دوخته می شدند، با دقت کامل انجام شده اند.

معمولا در خرید اینترنتی و آنلاین این موارد به خوبی بررسی می شود و اگر سایتی که از آن خرید اینترنتی دارید معتبر باشد، برای کالای خود ضمانت کالا در نظر می گیرند.

  • هم سایز بودن سایز دور صورت با سایز قسمت قرارگیری صورت در مقنعه

اگر در مقنعه ای که انتخاب می کنید سایز قسمت قرارگیری صورت آن از صورت شما بزرگتر باشد ، روی سر شما به درستی قرار نگرفته و مدام سر می خورد.

اگر این قسمت کوچکتر از صورت شما باشد، به اطراف صورت شما فشار آورده و شما را اذیت می کند. بنابراین انتخاب یک مقنعه با سایز دور صورت مناسب یکی از نکات ضروری در راهنمای خرید مقنعه است.

در صورت خرید حضوری می توانید آن را امتحان کنید و در خرید اینترنتی می توانید سایز آن را بپرسید و سپس خرید خود را انجام دهید.

  • رنگ مقنعه

معمولا اکثر بانوان ایرانی مقنعه هایی با رنگ های تیره مانند مشکی، سرمه ای، قهوه ای و غیره استفاده می کنند اما رنگ های متنوعی از مقنعه ها در بازار وجود دارد که شما می توانید با توجه به رنگ لباسی که می خواهید آن را با مقنعه استفاده کنید، مقنعه ای با رنگ مناسب انتخاب کنید.

برای مکان های رسمی که فرم با رنگ خاصی دارند ، انتخاب رنگ دلبخواهی نیست و شما باید مطابق رنگ مورد نظر آن ها انتخاب خود را انجام دهید.

  • سایز یا ارتفاع مقنعه

در انتخاب سایز مقنعه باید دو عامل را مد نظر داشته باشید. اگر تمایل دارید تا مقنعه علاوه بر سر و گردن، سینه های شما را به طور کامل پوشش دهند باید از مقنعه هایی با سایز نود استفاده کنید.

نکته دیگری که حائز اهمیت است، اندام شماست که عرض شانه های شما چقدر است. اگر عرض شانه کم باشد، باید از مقنعه های کوتاه تری استفاده کرد زیرا مقنعه های قد نود برای افراد با شانه های کم عرض بسیار بلندتر از مقدار لازم بوده و ظاهر زیبایی نخواهد داشت.

از طرفی افرادی که عرض شانه های آن ها بیشتر است برای پوشش بیشتر و زیبایی ظاهر باید از مقنعه هایی با ارتفاع بیشتر استفاده می شود.

راهنمای نگهداری مقنعه

نگهداری صحیح از هر کالایی می تواند طول عمر آن کالا را افزایش دهد و مدت بیشتری آن را مورد استفاده قرار دهید. در مورد نگهداری مقنعه نیز نکاتی وجود دارد که رعایت آن ها برای حفظ مقنعه بسیار ضروری است. این نکات عبارتند از :

  • مهمترین مورد این است که به دلیل استفاده اکثر بانوان از مقنعه هایی با جنس نخی و رنگ تیره، امکان رنگ دهی آن بسیار بالاست.
  • بنابراین برای کاهش رنگ دهی و بور شدن مقنعه و همچنین عدم سرایت رنگ آن به سایر لباس ها، شستشوی آن با آب سرد بسیار تاثیرگذار است .
  • برای شستشوی مقنعه ها، محلول های شستشو بهتر از تاید ها و صابون های شوینده و غیره هستند و اثرات آنها روی پارچه مقنعه باقی نمی ماند.
  • اگر برای خشک شدن مقنعه از نور آفتاب استفاده می کنید، برای اینکه بور نشود آن را پشت و رو کرده و سپس پهن نمایید.
  • برای اتو کشیدن مقنعه آن را پشت و رو کنید یا یک پارچه بسیار نازک روی آن پهن کنید تا پارچه آن بر اثر اتو کشیدن براق نشود یا نسوزد.
  • بهتر است هنگامی که از مقنعه استفاده نمی شود آن را در رخت آویز قرار داده و از جایی آویزان کنید تا بر اثر در ارتباط بودن با سایر وسایل، آسیبی نظیر پارگی به آن وارد نشود.

سخن پایانی: لازمه خرید هر محصول با کیفیتی، شناخت کامل در مورد آن و دانستن نکات لازم هنگام خرید آن است. به دلیل اینکه مقنعه پوششی است که بطور مداوم مورد استفاده بانوان مشغول به تحصیل و شاغل قرار می گیرد.

انتخاب یک مقنعه مناسب و با کیفیت بسیار مهم است تا به سرعت ظاهر خود را از دست نداده یا آسیبی نبیند. در این مقاله سعی کردیم تا نکات لازم جهت راهنمای خرید اینترنتی مقنعه در دسته بندی مد و پوشاک را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی مقنعه مورد نیاز خود را خریداری کرده و از آن نگهداری لازم را به عمل آورید.

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در انتها محبوب ترین مدل های موجود در بازار را برای شما گردآوری کرده ایم که می توانید آنها را با هم مقایسه کنید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل مقنعه ارزان، باکیفیت و شیک + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 100,000 تومان

امتیاز کاربران

مقنعه مدل bck90

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح سایر توضیحات
الیاف نخی ساده اندازه استاندارد این مقنعه 90 می باشد که دقیقا ...

امتیاز کاربران

مقنعه مدل 2565

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح سایر توضیحات
نخ ساده سایز مقنعه ۸۶

امتیاز کاربران

مقنعه زنانه مدل M10

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح
پلی استر ساده

امتیاز کاربران

مقنعه مدل 90

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح سایر توضیحات
پلی استر، نخ ساده - جنس درجه یک - بسیار خوش اتو پس از شستشو - بسی...

امتیاز کاربران

مقنعه مدل SUR-90

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح سایر توضیحات
نخ، تترون ساده در این محصول از پارچه ضخیم تر نسبت به مدل های م...
محدوده قیمت 100,001 تا 150,000 تومان

امتیاز کاربران

مقنعه مدل Bck100

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح سایر توضیحات
الیاف نخی ساده اندازه استاندارد تعریف شده برای این مقنعه 100 م...

امتیاز کاربران

مقنعه استایل استور کد KA-90

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح سایر توضیحات
کرپ طرح‌دار جنس کرپ ، لبه ابری ، خنک ، لبه دوزی شده ، اتو پ...

امتیاز کاربران

مقنعه کد k-85 سایز 85

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح
کرپ ساده

امتیاز کاربران

مقنعه مدل بروجرد

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح سایر توضیحات
پارچه ساده مقنعه جنس نخی 85سانتی متر

امتیاز کاربران

مقنعه استایل استور کد BS-110

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح سایر توضیحات
نخ ساده نخ بروجرد خنک لبه دوزی شده اتو پذیری بالا متنوع...
محدوده قیمت 150,001 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

مقنعه استایل استور کد KA-100

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح سایر توضیحات
کرپ طرح‌دار جنس کرپ ، لبه ابری ، خنک ، لبه دوزی شده ، اتو پ...

امتیاز کاربران

مقنعه نگین مدل B-95

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح سایر توضیحات
تترون، نخ ساده تترون بروجرد اصل کیفیت عالی تمام نخ سایز 95 بهم...

امتیاز کاربران

مقنعه حجاب فاطمی مدل اداری کرپ لارج کد K100

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح سایر توضیحات
کرپ ساده محصولات اصل حجاب فاطمی دارای لوگو و لیبل اختصاص...

امتیاز کاربران

مقنعه نگین مدل 110

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح سایر توضیحات
نخ ساده پارچه بروجرد سایز بندی استاندارد رنگ ثابت پس از...

امتیاز کاربران

مقنعه استایل استور کد BA-100

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح سایر توضیحات
نخ طرح‌دار نخ بروجرد ، لبه ابری ، خنک ، لبه دوزی شده ، اتو...
محدوده قیمت 200,001 تا 300,000 تومان

امتیاز کاربران

مقنعه مدل ساتن دار Rokh1111

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح
الیاف نخی، ساتن ساده

امتیاز کاربران

یقه حجاب مدل هد دار تمام دانتل

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح
دانتل طرح‌دار

امتیاز کاربران

توربان مدل گلدار Rokh 2

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح
گیپور طرح‌دار

امتیاز کاربران

مقنعه شیکدو مدل شاپرک کد MGH03

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح سایر توضیحات
پلی استر، نخ ساده - طراحی و نقاشی شده توسط دست - طرح سفارشی و منح...

امتیاز کاربران

مقنعه سیلکا مدل بروجرد کد SI-90

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس طرح سایر توضیحات
نخ طرح‌دار جنس بروجرد اصل ، تل دار هم رنگ خود مقنعه ، خنک ...

2 دیدگاه

  1. مقاله بسیار خوبی بود
    مدل های متنوع مقنعه هم عالی بود
    من نمونه آموزش دوخت مقنعه لبنانی و مصری رو سایت هنرآموز دیدم خوب بود
    از محتوای سایت جذاب شما هم ممنونم

    1. سلام دوست عزیز،
      خیلی خوب کردین از تجربه‌تون برای خوانندگان ما نوشتین.
      آرزوی موفقیت برای شما دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا