سرگرمی و آموزشی

راهنمای خرید ماشین شارژی کودک با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان

ماشین شارژی کودک ، یکی از وسایل مورد علاقه بسیاری از بچه‌ها به شمار رفته و در بازار انواع مختلفی از مدل‌های آن موجود است. اگر می‌خواهید کودکان دلبند خود را شاد کرده و اسباب ‌بازی مورد علاقه آنها را هدیه دهید، خرید ماشین یا موتور شارژی مناسب‌ترین گزینه است. تنوع این محصول در بازار زیاد بوده و به همین جهت نیاز است که راهنمای خرید قبل از تهیه آن به طور کامل بررسی شود. از طرفی سرعت و قدرت ماشین شارژی به تعداد موتورهای آن بستگی دارد. به عبارتی، هر چقدر که تعداد موتورها بیشتر باشد، سرعت و قدرت ماشین هم افزایش می‌یابد. پس نیاز است که قبل از تهیه به طور دقیق همه موارد تاثیرگذار بر خرید این اسباب‌ بازی پرطرفدار توسط والدین مورد بررسی قرار گیرد.

امروزه در بسیاری از سایت‌های آنلاین فروشگاهی، مدل‌های مختلفی از ماشین شارژی کودکان عرضه شده که تهیه راحت‌تر این محصول را برای والدین فراهم کرده است. خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر فروشگاهی، یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها جهت تهیه محصول است. مسلما بعد از مطالعه مزایای مختلف ماشین شارژی کودکان که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، تصمیم شما جهت خرید این اسباب‌بازی پرطرفدار مصمم‌تر خواهد شد.

  1. ماشین شارژی ، تحرک کودک شما را افزایش داده و باعث تقویت مهارت‌هایی از جمله: بهبود تمرکز و توجه، افزایش اعتماد به نفس و بهبود بهره‌وری نیمکره راست مغز در فرزندتان می‌شود.
  2. این محصول بسیار جذاب بوده و از دید کودکان به هیچ عنوان تکراری نمی‌شود. از این محصول می‌توان به عنوان یک وسیله سرگرمی مورد علاقه کودکان در هر موقعیتی استفاده نمود.
  3. حمل این محصول بسیار آسان بوده و در خانه به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.
  4. ماشین شارژی کودک به دلیل بدنه بسیار مقاوم به راحتی مستهلک نمی‌شود و در صورت مشاهده هرگونه نقص فنی می‌توان قطعات آن را تعویض نمود.
  5. استعدادهای کودکان در زمینه‌های مختلفی از جمله: هوش منطقی و ریاضی و… به وسیله این اسباب ‌بازی، تقویت می‌شوند و تهیه این وسیله برای سلامت جسمی و روحی آنها بسیار مفید است.
  6. دوستان در نظر داشته باشید مدل ماشین شارژی دخترانه و پسرانه با هم متفاوت می باشند. لذا سلیقه کودک در خرید این محصول مهم می باشد این نکته را زمان خرید در نظر داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید موتور اسباب بازی با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان

نکات مهم هنگام خرید ماشین شارژی کودک

عوامل مختلفی وجود دارند که تصمیم‌گیری شما را هنگام خرید ماشین شارژی کودکان، تسهیل می‌کنند. از آنجایی که تنوع مدل جهت خرید این محصول زیاد است، پس باید در انتخاب آگاهانه آن توجه ویژه‌ای نمود. این محصول به عنوان یک اسباب ‌بازی جهت سرگرم کردن کودکان، کاربرد دارد و توجه به دیزاین و طراحی آن هنگام خرید از مهمترین مواردی است که نباید از خاطر خریدار فراموش شود، زیرا شکل ظاهری ماشین شارژی باعث می‌شود که جذابیت آن در نگاه فرزند شما چندین برابر شود. در ادامه به فاکتورهای مهم هنگام تهیه این اسباب ‌بازی پرطرفدار می‌پردازیم.

  1. قدرت موتور: انواع مختلفی از ماشین شارژی کودک در بازار وجود دارند که به مدل‌های تک موتوره، دو موتوره و چهار موتوره تقسیم می‌شوند. اگرچه انتخاب هر کدام از این مدل­‌ها به سلیقه و پسند والدین مربوط می‌شود، اما باید به این نکته توجه کنید هر چقدر ماشین شارژی ، موتورهای بیشتری داشته باشد به همان نسبت هم قدرت موتور و سرعت آن افزایش می‌یابد.
  2. سن کودک: توجه به وزن و سن کودک از مهمترین عوامل تاثیرگذار هنگام خرید ماشین شارژی است. ماشین‌های اسباب ‌بازی شارژی با توجه به سن کودکان تولید شده و در بازار موجود هستند و شما باید با بررسی سن و اینکه ماشین مورد‌نظر از توانایی لازم جهت تحمل وزن کودک برخوردار باشد، آن را خریداری نمایید.
  3. مدل کنترلی: هنگام خرید بررسی نمایید که محصول مورد‌ نظر از ریموت کنترل جهت هدایت توسط والدین برخوردار باشد. تمامی مدل‌های ماشین شارژی موجود در بازار از قابلیت کنترل از راه دور برخوردار هستند که توسط باتری‌های قلمی یا کتابی، کار می‌کنند.
  4. امکانات جانبی: آپشن‌های جانبی ماشین شارژی را در نظر داشته و بررسی کنید که آیا محصول انتخابی شما از قابلیت‌هایی نظیر: پخش MP3، مانیتور جهت پخش فرمت‌های ویدیویی، اتصال به USB یا تلفن همراه و… برخوردار است یا خیر؟ به طور کلی، مجموعه این امکانات جانبی بر افزایش قیمت ماشین شارژی کودک ، تاثیرگذار است.
  5. امکانات اصلی ماشین شارژی: از جمله صندلی و کمربند ایمنی از مهمترین فاکتورهای مورد توجه توسط والدین است. پوشش صندلی را از لحاظ کیفیت و جنس بررسی کنید و در نظر داشته باشید که کودک شما تمایل به استفاده طولانی‌مدت از این محصول را دارد. البته برای کودکان کم سن و سال پیشنهاد می‌شود ماشینی خریداری شود که مجهز به کمربند ایمنی باشد، زیرا وجود این آپشن امنیت فرزندتان را هنگام ماشین‌سواری افزایش می‌دهد.
  6. جنس محصول: مقاومت محصول را از لحاظ جنس بدنه و چرخ‌ها بررسی کرده و سعی نمایید آن مدلی را انتخاب نمایید که از کیفیت تولیدی بسیار مناسبی برخوردار باشد. معمولا بیشتر ماشین‌های شارژی موجود در بازار از پلاستیک سخت ساخته شده‌ و قادر به تحمل وزن تا 50 کیلوگرم هستند. البته فراموش نکنید که جنس تایرها، نرم باشد تا باعث سر و صدای زیادی هنگام استفاده نشود.
  7. اندازه ماشین: با توجه به محیط مورد استفاده، جهت خرید ماشین شارژی کودک اقدام نمایید. خرید ماشین شارژی تک موتوره برای محیط‌های کوچک مانند: آپارتمان، بهترین گزینه است. زیرا به راحتی می‌توانید از پریز برق هنگام خالی شدن شارژ ماشین استفاده کنید. اما برای محیط‌های بزرگ‌تر نظیر: حیاط، کنار ساحل و… خرید ماشین شارژی‌های چند موتوره با قدرت بیشتر، پیشنهاد می‌شود.

به طور کلی قیمت ماشین شارژی شاسی بلند از سایر مدل ها گرانتر می باشد پس این مورد را زمان خرید در نظر داشته باشید و متناسب با نیاز فرزندتان انتخاب و خرید نمایید.

یکی از منطقی‌ترین کارها برای خرید این محصول این است که از مراکزی که بورس ماشین شارژی کودک هستند و یا از سایتهای معتیر خرید آنلاین انجام شود، به دلیل اینکه این محصول به نسبت قیمت بالایی دارد و شما باید از نظر پشتیبانی و ضمانت محصول خیال‌تان راحت باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید سه چرخه کودک با معرفی مدل های باکیفیت و مستحکم 

راهنمای نگهداری از ماشین شارژی کودک:

یک سری نکات مهمی وجود دارند که به شما در زمینه نگهداری و مراقبت اصولی از ماشین شارژی خریداری شده کمک می‌کنند. مطالعه نکات زیر جهت جلوگیری از استهلاک و خرابی محصول ضروری است:

  • بعد از اتمام باتری اسباب ‌بازی جهت شارژ مجدد آن اقدام نماید. در غیر اینصورت باعث آسیب به ساختار الکترونیکی ماشین شارژی می‌شوید.
  • اگر برای مدتی کودک شما از ماشین شارژی استفاده نمی‌کند، حتما باتری را جهت ذخیره بیشتر شارژ از درون ریموت دربیاورید. این کار باعث طول عمر بیشتر باتری می‌شود.
  • به هیچ عنوان از آب جهت شستشوی ماشین شارژی استفاده نکنید. زیرا این کار باعث استهلاک موتور دستگاه می‌شود.
  • جهت استفاده از ماشین شارژی به هیچ عنوان با دست جهت حرکت دستگاه استفاده نکنید. در ابتدا، صبر کنید که شارژ باتری به طور کامل تکمیل گردد و بعد از آن استفاده نمایید. زیرا حرکت ماشین اسباب‌بازی بدون شارژ آن باعث می‌شود به صورت ناآگاهانه به قطعات داخلی دستگاه آسیب وارد کنید.

سخن آخر: حالا احتمالا انواع و اقسام ماشین شارژی کودک و مشخصات آنها را می شناسید و طبق سلیقه‌ی کودک‌تان به خوبی می دانید کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی کودک و نوزاد برای خریدی آگاهانه و اقتصادی به شما کمک کرده باشد. دوستان و همراهان همیشگی سپاسگزاریم که برای مطالعه مقالات گرین لیست وقت می گذارید. در پایان تلاش کردیم به روز ترین و محبوب ترین محصولات موجود را برای شما لیست کنیم تا انتخابی راحت تر داشته باشید.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 10,000,000 تومان

امتیاز کاربران

ماشین بازی دلیجان مدل بیتل

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن امکانات ایمنی و امنیتی قابلیت‌های صوتی ویژگی‌های نوری
76x48x56 سانتی‌متر 10 کیلوگرم کمربند ایمنی موزیکال چراغ LED
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

موتور بازی سواری مدل A7580

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نحوه کنترل و فرمان تعداد چرخ نوع چرخ‌ها
65x25x45 سانتی‌متر 2 کیلوگرم اهرم هدایت فرمان دو پلاستیک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سه چرخه ارابه مدل رکسانا

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن قابلیت‌های صوتی ویژگی‌های نوری نحوه کنترل و فرمان
55x50x40 سانتی‌متر 4 کیلوگرم موزیکال چراغ دار اهرم هدایت فرمان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ماشین شارژی مدل لامبورگینی کد sx2018

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نحوه کنترل و فرمان تعداد چرخ
108x63x42 سانتی‌متر 14 کیلوگرم اهرم هدایت فرمان چهار

امتیاز کاربران

ماشین شارژی سواری طرح ب ام و مدل BMW 01

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن امکانات ایمنی و امنیتی قابلیت‌های صوتی ویژگی‌های نوری
810x420x370 سانتی‌متر 7 کیلوگرم کمربند ایمنی موزیکال چراغ دار
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 10,000,001 تا 30,000,000 تومان

امتیاز کاربران

ماشین شارژی مدل بنز AMG کد 11307

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نحوه کنترل و فرمان تعداد چرخ
107x65x45 سانتی‌متر 14 کیلوگرم اهرم هدایت فرمان چهار

امتیاز کاربران

ماشین شارژی مدل پرادو لند کروز کد AX2077

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن امکانات ایمنی و امنیتی قابلیت‌های صوتی نحوه کنترل و فرمان
110x45x60 سانتی‌متر 14 کیلوگرم کمربند ایمنی موزیکال اهرم هدایت فرمان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ماشین شارژی مدل چهار موتور آفرود

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نحوه کنترل و فرمان تعداد چرخ نوع چرخ‌ها
112x72x69 سانتی‌متر 20 کیلوگرم ریموت کنترل چهار پلاستیک EVA
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ماشین شارژی مدل جیپ 6600

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن امکانات ایمنی و امنیتی قابلیت‌های صوتی ویژگی‌های نوری
115x70x72 سانتی‌متر 19 کیلوگرم کمربند ایمنی موزیکال چراغ LED
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ماشین شارژی مدل مرسدس بنز ام جی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن امکانات ایمنی و امنیتی قابلیت‌های صوتی ویژگی‌های نوری
125x60x55 سانتی‌متر 19 کیلوگرم کمربند ایمنی موزیکال چراغ LED
مشخصات بیشتر

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا