لپ تاپ

۲۵ مدل لپ تاپ ایسوس باکیفیت و برتر + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس از بهترین محصولات الکترونیکی در زمینه انجام کارهای تخصصی یا گیمینگ به شمار می‌رود. در واقع ایسوس، برندی تایلندی بوده که در زمینه تولید قطعات و لوازم الکترونیکی از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار است.

از آنجا که مدل‌های متنوعی از برند ایسوس را می‌توان در زمینه لپ تاپ در بازار یافت، توجه به ویژگی‌های فنی و کیفیت تولیدی هر کدام از آنها هنگام خرید جز مهمترین نکاتی است که باید مورد بررسی فرد خریدار قرار بگیرد.

اما این مورد بستگی دارد که شما لپ تاپ ایسوس را جهت انجام چه کاری (انجام فعالیت‌های حرفه‌ای یا معمولی)، مد نظر دارید.

جهت اطلاع بیشتر شما عزیزان باید بگوییم که ایسوس با توجه به کیفیت محصولات تولیدی خود توانسته اعتبار جهانی بسیار خوبی را از آن خود سازد و در زمینه محصولی مانند: لپ تاپ به ویژه لپ تاپ‌ ویژه بازی به برند بسیار محبوبی در بازار‌های داخلی و خارجی تبدیل شده است.

اگر تمایل به خرید بهترین و با کیفیت‌ترین لپ تاپ مخصوص بازی را دارید، توصیه می‌کنیم که ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس گیمینگ را قبل از هر گونه تصمیم نهایی، مد نظر قرار داده و راهنمای خرید اینترنتی آن را به طور کامل مطالعه نمایید.

آشنایی با بهترین مدل لپ تاپ ایسوس

ایسوس جزو برندهای معتبری است که در حوزه تولید لپ تاپ فعالیت می نماید. خوشبختانه مدل های زیادی نیز توسط این برند در قیمت های متفاوت به بازار عرضه می شوند.

در همین راستا اغلب افراد بر اساس نیاز خود می توانند نمونه مناسب را خریداری کنند. گزینه هایی که دارای قیمت کمتر از 10 میلیون تومان باشند، برای کارهای عمومی عالی هستند.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان چند مدل محبوب در بازار ایران را لیست کرده ایم:

  • لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل x509ua – r8

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل x509ua – r8 از جمله لپ تاپ های پرفروش در بازار با رم 8 گیگ، پردازنده core i3و پردازنده گرافیکی اینتل می باشد. این لپ تاپ را می توان در دسته لپ تاپ های میان رده قرار داد که ظاهر شیک و جذابی دارد.

  • لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ‎p1511cea-a

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ‎p1511cea-a  دارای پردازنده core i3، هشت گیگ رم از نوع ddr4 و صفحه نمایش 15.6 اینچی است.

برای انجام فعالیت های عمومی و کارهای روتین می توان از این لپ تاپ بهره برد. از جمله ویژگی های لپ تاپ فوق می توان به کیفیت تصویر HD اشاره کرد.

  • لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ‎p1511cea

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ‎p1511cea یکی از مدل های پرفروش برند ایسوس به شمار می آید. معمولا با توجه به نوع فعالیت آن، باتری در حدود 2 الی 4 ساعت دوام و ماندگاری دارد.

باتری های این لپ تاپ از نوع 3 سلولی هستند. پردازنده خوب و رم بالا از دیگر امکانات لپ تاپ مذکور محسوب می شوند.

  • لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل fa506ic-hn057

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل fa506ic-hn057 دارای پردازنده ryzen5می باشد. این لپ تاپ به همراه رم 8 گیگ از نسل ddr4 و پردازنده گرافیکی nvidia یکی از لپ تاپ های عالی در بازار است که علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نماید.

صفحه نمایش لپ تاپ فوق 15.6 اینچی است و اغلب نیز به رنگی مشکی در بازار مشاهده می شود.

  • لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل vivobook r528ep-bq1056

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل vivobook r528ep-bq1056 یکی از لپ تاپ های پرفروش این برند محسوب می شود.

در واقع می توان بیان نمود که این مدل در دسته لپ تاپ های رده بالای ایسوس طبقه بندی می شود. افرادی که به گیم علاقه دارند اغلب از این مدل بهره می برند.

  • لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل m433ua-eb034

یکی از لپ تاپ های نازک و البته کم وزن برند ایسوس، لپ تاپ 15.6 اینچی مدل vivobook r528ep-bq1056 است. قدرت پردازنده این لپ تاپ موجب شده است تا به یکی از نمونه های پرطرفدار بازار تبدیل شود.

گفته می شود رم 8 گیگ از نوع ddr4به آن توان بالایی برای انجام عملیات پیشرفته را می دهد. لذا از آن برای کارهای حرفه ای می توان بهره برد.

  • لپ تاپ ایسوس m509ba

یکی از لپ تاپ های همه کاره و البته معمولی برند ایسوس، لپ تاپ ایسوس m509ba است. این لپ تاپ با صفحه نمایش های متفاوت به بازار عرضه می گردد.

گفته می شود که برای کارهای روزانه و وب گردی می توان از این مدل بهره برد. ظاهر این لپ تاپ کمی خشن است.

  • لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل n7400pc-km058

اگر به دنبال یک لپ تاپ همه کاره و ارزان می باشید، می توانید از لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل n7400pc-km058 استفاده کنید. این لپ تاپ با صفحه نمایش 14 اینچی خود، ظاهر بسیار خوبی دارد.

طراحی عالی به همراه پردازنده قوی، باعث شده است که در اغلب ادارات و مدارس از آن استفاده شود. البته قیمت آن نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

  • لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل zenbook flip 15 q528eh

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل zenbook flip 15 q528eh یکی از لپ تاپ های قوی بازار است که اغلب افراد برای کارهای حرفه ای از آن استفاده می نمایند.

صفحه نمایش بزرگ به همراه تعداد پیکسل های زیاد، باعث شده است که قدرت گرافیک آن بسیار بالا باشد. از این مورد می توان برای انجام فعالیت های گرافیکی بهره برد.

  • vivobook r528ep-bq1056

vivobook r528ep-bq1056 توسط برند ایسوس تهیه شده و به بازار ارائه می شود. این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی NVIDIA و رم DDR4 استفاده می نماید.

با توجه به اینکه طراحی آن به صورت باریک است و وزن بالایی نیز ندارد، افراد زیادی تمایل خود را برای خرید آن نشان می دهند. مشخصات فنی این لپ تاپ نیز عالی است و برای کارهای گرافیکی می توان از آن بهره برد.

نکات مهم و تاثیر گذار در قیمت لپ تاپ ایسوس

  • سایز لپ ‌تاپ ایسوس

اندازه لپ تاپ جز فاکتورهای مهمی بوده که موقع خرید باید به آن توجه شود. اندازه لپ تاپ‌های ایسوس 13 تا 17 اینچ و بزرگتر بوده و شما باید با توجه به مشخص کردن نیاز خود بهترین و مناسب‌ترین محصول را انتخاب نمایید.

اگر تمایل به خرید لپ تاپ جهت استفاده خانگی دارید بهتر است دنبال اندازه 17 اینچ و یا بزرگ‌تر باشید. اما اگر کار شما به نحوی است که باید به طور مداوم لپ تاپ را جا‌به‌جا کرده و از آن در بیرون از منزل استفاده نمایید، خرید لپ ‌تاپ‌هایی با سایز کمتر و وزن سبک‌تر پیشنهاد می‌شود.

  • قدرت پردازنده لپ‌ تاپ ایسوس

قدرت پردازنده که به آن CPU هم گفته شده از مهمترین قطعات در لپ تاپ و کامپیوتر به شمار می‌رود. همانطور که می‌دانیم قدرت پردازش لپ تاپ‌ها به طور مستقیم با سی پی یو ارتباط دارد.

به عبارتی هر چقدر لپ تاپ سی پی یوی قوی‌تری داشته باشد، قدرت پردازش آن هم به همان میزان بیشتر است. البته توجه به این مورد بستگی داشته که شما از لپ تاپ خود چه انتظاری دارید و چه فعالیت‌هایی را می‌خواهید به وسیله آن انجام دهید.

اگر می‌خواهید از لپ تاپ تنها جهت انجام فعالیت‌هایی نظیر: جستجو در اینترنت یا گوش دادن به موسیقی و… استفاده نمایید، توصیه می‌کنیم به دنبال مدل‌هایی که از پردازنده‌های ضعیف نظیر: پنتیوم و اینتل برخوردار هستند، بروید. اما اگر به دنبال انجام فعالیت‌های تخصصی‌تر هستید به دنبال مدل‌هایی با پردازنده‌های قوی‌تر موجود در بازار باشید.

  • میزان حافظه لپ تاپ ایسوس

میزان حافظه یا RAM از جمله موارد مهم دیگری بوده که باید مورد نظر فرد علاقه‌مند به خرید لپ تاپ قرار گیرد. به طور کلی می‌توان گفت میزان حافظه در سرعت لپ تاپ تاثیرگذار است.

زیرا این مورد، سیستم را قادر می‌سازد که برنامه‌های مختلف را به طور همزمان در آن اجرا نمود. اگر دنبال سیستمی هستید که فعالیت‌های حرفه‌ای خود را به وسیله آن انجام دهید پس دنبال مدل‌هایی که دارای رم قوی‌تری هستند، بروید.

  • حافظه داخلی لپ تاپ ایسوس

حافظه داخلی لپ تاپ هم از تنوع‌های زیادی در بازار برخوردار هستند. اما در این میان، هارد دیسک از نوع SSD هم از قیمت بالاتری برخوردار بوده و هم برای کسانی که می‌خواهند به طور حرفه‌ای با لپ تاپ فعالیت نمایند، گزینه مناسبی است.

حافظه داخلی هر چقدر مقدار بیشتری داشته باشد، می‌تواند فضای زیادی را جهت ذخیره‌سازی اطلاعات شما فراهم نماید.

  • کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس

کارت گرافیک هم از جمله فاکتورهای مهمی بوده که هنگام خرید لپ تاپ باید مورد توجه قرار گیرد. کارت‌های گرافیکی در بازار در دو مدل موجود هستند.

محل قرارگیری کارت گرافیک نوع اول بر روی مادربرد لپ تاپ بوده و عملکرد آن ضعیف گزارش شده است. این مدل کارت گرافیک تنها جهت انجام کارهای گرافیکی ساده مناسب هستند.

اما اگر جهت انجام کارهای گرافیکی حرفه‌ای به دنبال لپ تاپ با کیفیت هستید به سراغ آن دسته از مدل‌هایی بروید که کارت گرافیکی آنها به صورت جداگانه از سیستم نصب می‌شود.

  • صفحه نمایشگر لپ تاپ ایسوس

در حال حاضر می‌توان صفحه نمایشگر لپ‌ تاپ‌ها را به دو نمونه مات و براق دسته‌بندی کرد. اگر از سیستم خود در فضاهای باز نسبت به فضاهای بسته و بیشتر در زیر نور خورشید استفاده می‌کنید، به دنبال مدلی بروید که از صفحه نمایش مات برخوردار باشد.

کیفیت تصویر یا رزولوشن هم از جمله ویژگی‌‌های اصلی هنگام خرید لپ تاپ به شمار می‌رود. زیرا هر چقدر صفحه نمایشگر از کیفیت بالایی برخوردار باشد، نشان‌دهنده رزولوشن عالی سیستم است.

  • قدرت باتری لپ تاپ ایسوس

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به طور مداوم از لپ تاپ خود در محیط بیرون از منزل استفاده می‌کنید پس باید به میزان شارژدهی و قدرت باتری آن توجه کنید.

توصیه ما به شما این است که لپ تاپی را تهیه نمایید که مصرف باتری آن کم باشد و بتوان در زمان طولانی‌تری از سیستم استفاده نمود.

  • تعداد پورت لپ تاپ ایسوس

این مورد هم بستگی به نحوه استفاده شما از لپ تاپ دارد. تعداد و نوع پورت در مورد سیستمی که می‌خواهید به صورت معمولی از آن استفاده نمایید، مهم نیست اما در مورد فعالیت‌های حرفه‌ای تر بهتر است که سیستمی را خریداری نمایید که حداقل از 4 پورت برخوردار باشد.

اگر فعالیت شما به نحوی است که به طور مرتب از سی دی یا دی وی دی استفاده می‌کنید، به دنبال گزینه‌ای بروید که این مورد را داشته باشد.

  • قیمت لپ تاپ ایسوس و میزان بودجه مورد نظر جهت خرید لپ تاپ

قیمت لپ تاپ ایسوس هم جز فاکتورهای اصلی بوده که از همان ابتدا باید به آن توجه کنید. با توجه به فعالیت‌های حرفه‌ای یا معمولی خود از سیستم می‌توانید تصمیم بگیرید که به دنبال چه مدلی هستید و چه انتظاری از آن دارید.

این موارد به خوبی به شما کمک کرده تا راحت‌تر بتوانید محصول مورد نظر را تهیه کنید و به این صورت بعضی از مدل‌ها از دایره انتخاب شما به راحتی حذف خواهند شد.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل لپ تاپ ایسوس باکیفیت و برتر + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 20,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Vivobook Go 15 E510KA-BR395W-Celeron N4500 4GB 256SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.63 کیلوگرم 360.2x236.4x18.1 میلی‌متر Intel Celeron N4500
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل E510MA-EJ614-Celeron 4GB 256SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.57 کیلوگرم 18.1×236.4×360.2 میلی‌متر Intel Celeron N4020
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X515MA-BR473WS-Celeron N4020 8GB 1SSD - کاستوم شده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.8 کیلوگرم 360.2x234.9x19.9 میلی‌متر Intel Celeron N4020
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Vivobook 15 X515MA-BR001W-Celeron N4020 8GB 512SSD - کاستوم شده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.8 کیلوگرم 360.2x234.9x19.9 میلی‌متر Intel Celeron N4020
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X515MA-BR473WS-Celeron N4020 8GB 512SSD - کاستوم شده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.8 کیلوگرم 360.2x234.9x19.9 میلی‌متر Intel Celeron N4020
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 20,000,001 تا 40,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل Vivobook 16X M1603QA-MB102-R7 5800HS 16GB 512SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.88 کیلوگرم 19.9×247.7×358.4 میلی‌متر AMD Ryzen 7 5800HS
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل Vivobook 16 R1605ZA-MB120-i7 1255U 16GB 512SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.88 کیلوگرم 19.9×249.5×358.7 میلی‌متر Intel Core i7 1255U
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Vivobook 15 X1504VA-NJ435-i7 1355U 16GB 512SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.7 کیلوگرم 359.7x232.5x17.9 میلی‌متر Intel Core i7 1355U
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Vivobook 15 R1504VA-NJ316-i5 1335U 8GB 512SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.7 کیلوگرم 359.7x232.5x17.9 میلی‌متر Intel Core i5 1335U
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل Vivobook 16 R1605ZA-MB118-i5 1235U 16GB 512SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.8 کیلوگرم 358.7x249.5x19.9 میلی‌متر Intel Core i5 1235U
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 40,000,001 تا 60,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506HF-HN001W-i5 8GB 512SSD RTX 2050

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.2 کیلوگرم 24.5×256×359 میلی‌متر Intel Core i5 11400H
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Creator Laptop Q Q530VJ

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.8 کیلوگرم 356.3×235.3×20 میلی‌متر Intel Core i7 13620H
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Vivobook Pro 15 M6500QH-HN076-R7 5800H 16GB 512SSD GTX1650

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.8 کیلوگرم 19.9 × 234.3 × 359.8 میلی‌متر AMD Ryzen 7 5800H
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZC4-HN153-i7 12700H 16GB 512SSD RTX3050

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.2 کیلوگرم 24.9×251×354 میلی‌متر Intel Core i7 12700H
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل Expertbook B3 Flip B3402FBA-EC0971-i7 1255U 16GB 512SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.61 کیلوگرم 329.0x223.9x19.3 میلی‌متر Intel Core i7 1255U
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 60,000,001 تا 80,000,000 تومان

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming A15 FA507NV-LP020-R7 7735HS 16GB 1SSD RTX4060

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.2 کیلوگرم 24.9×251×354 میلی‌متر AMD Ryzen 7 7735HS
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZV-I74060-i7 12700H 16GB 512SSD RTX4060

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.2 کیلوگرم 24.9×251×354 میلی‌متر Intel Core i7 12700H
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FX507ZU4-LP007W - i7 16GB 512SSD RTX4050

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.2 کیلوگرم 24.9×251×354 میلی‌متر Intel Core i7 12700H
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming A5 FA507NV-LP020-R7 7735HS 32GB 1SSD RTX4060 - کاستوم شده

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
2.2 کیلوگرم 354x251x24.9 میلی‌متر AMD Ryzen 7 7735HS
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

لپ تاپ 14.5 اینچی ایسوس مدل Zenbook 14X OLED UX3404VA-i9 13900H 16GB 1SSD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن ابعاد سازنده پردازنده سری پردازنده مدل پردازنده
1.56 کیلوگرم 321.8x225.6x16.9 میلی‌متر Intel Core i9 13900H
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا