ابزار سلامتخواب و حمام

۲۴ مدل عود خوشبو و مطبوع + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

عود چیست

عود در واقع یک تکه چوب می باشد که با سوختن، عطر و رایحه خوبی تولید می کند. درخت این نوع چوب ها عموما در کشورهای آسیایی رشد می نماید.

شما می توانید از این موارد برای اهداف مختلف استفاده نمایید. به طور مثال برای خوشبو کردن محیط می توانید عودهایی با عطرهای توت فرنگی، دارچین و … را برگزینید.

عود چیست ، تکه چوبی است که پس از سوختن بوی خوبی از خود پخش می کند و در طب سنتی اثر درمانی دارد. بسیاری از افراد هنگام دعا برای آرامش بخشیدن به ذهن خود، عود روشن می کنند.

شما می توانید از طریق سایت های مختلف با قیمت عود و همینطور خواص آن آشنا شوید. امروزه خرید اینترنتی این محصول در میان بسیاری از افراد رایج است.

حتما قبل از انتخاب، راهنمای خرید محصول را کاملا مطالعه نمایید و سپس جهت خرید آن اقدام نمایید.

در ذیل قصد داریم شما را با پیشینه این چوب خوشبو، خواص، انواع، نکات مهم قبل از خرید و همینطور راهنمای نگهداری از آن آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

چوب عود اصل

چوب عود اصل از چوب درختان آسیایی می باشد. این چوب ها دیرتر می سوزند و عطر و رایحه آنان نیز به مراتب بیشتر می باشد.

در برخی موارد برای اینکه عطر و رایحه عودهای فوق را افزایش داد، از گیاهان معطر نیز استفاده می شود. اگر مشکل تنفسی ندارید، می توانید از گزینه هایی استفاده نمایید که دارای اسانس های شیمیایی هستند.

مواد تشکیل دهنده عود

برای تشکیل عود از چوب درختان و گیاهان معطر استفاده می گردد. عودها ی شیمیایی از اسانس برای ایجاد بوی خوش استفاده می نمایند.

در برخی موارد مشاهده شده است که از ریشه گیاهان نیز عود تهیه می شود که عطر و بوی خوبی دارند. البته برای تهیه عود گاها از گل یا میوه گیاهان نیز می توان بهره برد.

انواع عود خوشبو

عودهای موجود در بازار از لحاظ رایحه بسیار متنوع می باشند. همین مورد انتخاب را دشوار می نماید. عودها دارای انواع متفاوتی هستند.

برخی از آنها شاخه ای، برخی مخروطی و گروهی نیز اسانسی هستند. با توجه به محیطی که قصد استفاده از عود را در آنجا دارید و رایحه مد نظر خود، باید از گزینه مناسب نیز بهره ببرید.

چند نوع عود داریم

عودها را می توان از لحاظ ظاهری به انواع چوبی، مایعی، گازی و … تقسیم بندی نمود. این بین عودهای جامد و چوبی علاقه مندان بیشتری را به سمت خود جلب می نمایند.

اما از لحاظ بو و رایحه چندین نوع عود در بازار وجود دارد. همچنین باید توجه داشته باشید که بر اساس محل رویش درختان، عودها به نمونه های چینی، تبتی و … تقسیم بندی می شوند.

بهترین نوع عود

بهترین عودها، نمونه هایی می باشند که دارای عطر طبیعی هستند. این موارد از ریشه، چوب تنه، میوه یا گل گیاهان تولید شده اند.

البته امروزه نمونه های مایع نیز در بازار وجود دارند که از شیره گیاهان گرفته شده اند. چون برای تهیه آنها از افزودنی های دیگر استفاده می شود لذا ماندگاری کمتری دارند.

بهترین عود خوشبو کننده

عودها دارای ویژگی هایی متفاوتی می باشند. بسیاری از افراد برای خوشبو نمودن محیط اطراف خود از آنها استفاده می نمایند.

خوشبختانه تنوع عودهای فوق بسیار زیاد است از همین رو می توانند نظر هر نوع سلیقه ای را جلب نمایند. بهترین عودها، عودهای چوبی و جامد هستند زیرا رایحه آنان قدرت ماندگاری بیشتری دارد.

بهترین رایحه عود

در بازار می توانید انواع رایحه های گرم، شیرین، تند و … را مشاهده نمایید. بهترین رایحه، رایحه های خنک و آرامش بخش می باشند. شما می توانید این موارد را با توجه به سلیقه خود خریداری نمایید.

البته انتخاب رایحه به محیط شما نیز وابسته می باشد. معمولا برای خانه ها از رایحه های شیرین استفاده می شود. اما در ورزشگاه ها می توان از عطرهای تند بهره برد.

خوشبو ترین عود

برخی از عودهای موجود در بازار از استخراج منابع حیوانی ایجاد می شوند. اما بیشترین نمونه های موجود، عودهای گیاهی هستند.

بسیاری از افراد در زمان تهیه عود دچار مشکل می شوند زیرا رایحه های عودها بسیار متنوع می باشند.

خوشبو ترین موارد گزینه هایی می باشند که به عطر یا ادکلن مورد استفاده شما نزدیک هستند. توصیه می شود از عودهای طبیعی استفاده کنید.

چوب عود

امروزه عود های مایع نیز در بازار وجود دارند اما عودهای جامد گزینه بهتری هستند که عطرهای متنوع تری ارائه می دهند.

این عودها از چوب درختان معطر ساخته می شوند که همگی طبیعی بوده و اثر بیشتری دارند.

البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که عودهای چوبی خاکستر بیشتری تولید می کنند.

انواع عود و خواص آنها

عودها در واقع تکه هایی از چوب درختان می باشند که معطر هستند. بیشتر این درختان در کشورهایی نظیر چین و هند رشد می نمایند.

امروزه انواع مختلف عودهای جامد و مایع در بازار وجود دارند که هر کدام دارای یک نوع رایحه می باشند. از این موارد می توان برای آرامش و ریلکس نمودن استفاده کرد.

خواص عود قهوه

عود قهوه یکی از انواع عود های پرطرفدار می باشد. همانگونه که دانه های قهوه می توانند باعث آرامش شوند، سوختن چوب گیاه قهوه نیز می تواند، احساس مشابهی را ایجاد نماید.

عود قهوه دارای اثر ماندگاری زیادی می باشد. شما می توانید از این مورد در باشگاه های ورزشی استفاده نمایید تا میزان تحرک و فعالیت های بدنی شما را تقویت نماید.

سوختن چوب دارچین

دارچین یکی از محرک های عصبی است و عطر و رایحه ماندگاری دارد. عود دارچین در دسته عودهایی با عطر تند قرار می گیرد.

استشمام عطر این عود باعث می شود تا استرس کاهش یافته و افراد به آرامش بیشتری دست یابند. در واقع قادر است تا انرژی های منفی را دور نماید. اسطوخودوس نیز عملکردی مشابه دارچین دارد.

خرید عود

کی از مواردی که در خرید عود باید به آن دقت نمایید، شکل و ظاهر عود می باشد. امروزه برخی از عودها در بازار وجود دارند که از ترکیب چند نوع چوب تهیه شده اند.

جالب است که بدانید، بهترین انواع عود، گزینه هایی می باشند که به صورت مخروطی بوده و در ساختار آنها چندین نوع چوب وجود دارد.

خرید عود ارزان

برای خرید عود ارزان باید از نمونه های شیمیایی که دارای اسانس هستند، استفاده نمایید. البته گزینه هایی نیز در بازار وجود دارند که به دلیل طول کمتر، قیمت پایین تری دارند.

به طور مثال عودهایی با طول 20 سانتی متر ارزان تر از عودهایی با طول 40 سانتی متر می باشند.

خرید عود طبیعی

عودهای موجود در بازار که اغلب از چوب درختان تهیه می شوند، طبیعی هستند. اما برخی از عودهای گازی و مایع نیز وجود دارند که در زمان تهیه، به آنان اسانس اضافه می شود.

این موارد برای افرادی که دارای بیماری های تنفسی هستند، توصیه نمی شود. در نظر داشته باشید که هر اندازه چوب عود بلندتر باشد، طول عمر آن نیز به همان اندازه بیشتر می باشد.

فروش عود

در زمان فروش عود باید دقت داشته باشید که هدف خریدار از تهیه عود چیست. بر این اساس می توانید رایحه مناسبی به آنها پیشنهاد دهید.

اگر برای محیط های مدیتیشن و یوگا به عود نیاز دارید، می توانید از عطرهایی چون کاج، وانیل و لیمو استفاده کنید.

چه موقع عود روشن کنیم

برای روشن نمودن عود زمان خاصی وجود ندارد. اما بهتر است تا آن را در محیط هایی روشن نمایید که گردش هوای کمتری وجود دارد، در این صورت ماندگاری عطر و رایحه آنها نیز به همان اندازه بیشتر خواهد بود.

می توانید از عودهای رنگی در محیط های تاریک نیز بهره ببرید که محیطی رمانتیک تری ایجاد می نمایند.

خاکستر عود را چه کنیم

عودها خاصیت درمانی دارند، موارد جامد که می سوزند از خود خاکستر تولید می نمایند. این خاکسترها همچنان دارای عطر و رایحه هستند. لذا می توان مجدد آنها را سوزاند.

بسیاری از افراد از این موارد به عنوان کود گیاهان بهره می برند. لذا رشد گیاه بهتر می شود. به صورت کلی عود سیستم عصبی و فعالیت مغز را بهبود می دهد.

آشنایی با پیشینه عود خوشبو برای خرید عود ارزان

عود یک تکه چوب بریده شده از درختی است که در چین و هند می روید. یکی از ویژگی های این محصول مربوط به رایحه خوش آن است که موقع دود کردن در هوا پخش می شود.

دود کردن این چوب خوشبو از معابد چین و هند شروع شد و کم کم استفاده از آن به دیگر کشورهای جهان گسترش یافت.

در کشورهای دیگر از این محصول جهت خوشبو و ضد عفونی کردن هوا استفاده می کنند.

بسیاری از افراد هنگام مدیتیشن به وسیله عود و با استشمام رایحه خوش آن به آرامش روحی و روانی می رسند.

با خواص عود بیشتر آشنا شویم

  1. رفع خستگی و اضطراب.
  2. درمان مشکلات بی خوابی.
  3. ایجاد آرامش روحی و روانی.
  4. دفع انرژی های منفی محیط.

سوزاندن عود برای چه کسانی مناسب نیست؟

  1. برای افراد مبتلا به آسم، دود کردن این نوع چوب خطرناک است زیرا سبب سرفه و تنگی نفس می شود.
  2. سوزاندن این نوع چوب برای کسانی که از فشار خون بالا رنج می برند، مضر است.

عودها بر اساس نوع ساخت به چند نوع تقسیم می شوند؟

این محصولات بر اساس نوع ساخت به عودهای دست ساز و شیمیایی تقسیم می شوند.

حتما قبل از خرید نسبت به تولید هر کدام از این محصولات آگاه باشید و سعی نمایید آن جنسی را انتخاب نمایید که طبیعی و دست ساز باشد.

در غیر این صورت خرید آن برای کسانی که از مشکلات تنفسی رنج می برند، توصیه نمی شود.

خرید عود طبیعی ،با انواع این عودها بر اساس رایحه آشنا شویم

همانطور که می دانیم این محصولات در رایحه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خواص انواع مختلف این نوع چوب های خوشبو هستید.

در ادامه مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهیم.

  1. گل سرخ: برای باز کردن چاکرای قلب مناسب است و خاصیت ضد عفونی کننده دارد.
  2. اکالیپتوس: برای درمان سرماخوردگی و آنفولانزا به کار می رود.
  3. دارچین: برای رفع تشنگی و خستگی موثر است و خاصیت ضد عفونی کننده دارد.
  4. یاس: برای رفع تنش و فشارهای عصبی و دردهای ناشی از سیاتیک و رماتیسم موثر است.
  5. اسطوخودوس: این چوب خوشبو، تاثیر زیادی بر آرامش روحی و روانی افراد و همینطور درمان اختلالات خواب دارد و جهت رفع حواس پرتی موثر است.

آشنایی با نکات مهم قبل از خرید عود اصل

قبل از تهیه این چوب خوشبو، باید یک سری نکات از سوی خریدار رعایت شود تا بتواند بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد.

شناخت کامل محصول و آگاهی از نکات مهم قبل از خرید، حق مسلم هر خریداری است. به همین خاطر این مقاله برای شناخت بیشتر شما از محصول مورد نظرتان تهیه شده است. پس با همراه باشید.

  • شکل ظاهری

در ابتدا تصمیم بگیرید که چه نوع شکل ظاهری از عود را می پسندید. این محصول، شکل ظاهری متفاوتی دارد.

رایج ترین و بهترین نمونه این چوب خوشبو به صورت مخروطی یا تکه چوب های بلند است که به بازار عرضه می شود.

توجه به شکل ظاهری این چوب خوشبو از مهمترین فاکتورهای قبل از خرید است، زیرا مشخص می شود که شما به چه نوع ابزاری جهت سوزاندن آن نیاز دارید.

  • رایحه و عطر

یکی از نکات مهم قبل از خرید محصول، توجه به رایحه آن است. از سخت ترین مراحل انتخاب عود، همین مرحله است.

شما با توجه به عطری که از جعبه این محصول استشمام می کنید و با روش های آزمون و خطا، می توانید آن عودی که به پسند شما نزدیک تر است را انتخاب نمایید.

قبل از خرید مد نظر داشته باشید که تمامی عودهای موجود در فروشگاه به عنوان نمونه سوزانده نمی شوند.

بعد از چند مرحله خرید، می توانید به فرد حرفه ای در تشخیص رایحه مناسب این چوب خوشبو تبدیل شوید.

  • مدل

حتما قبل از خرید، نسبت به مدل های مختلفی از محصول که به بازار عرضه می شوند، آگاهی یابید. هر کدام از عودها، خواص درمانی جداگانه ای دارند و برای دلایل مختلفی سوزانده می شوند.

اگر جز آن دسته از خریدارانی هستید که به دنبال ایجاد فضایی آرامش بخش و یا معنوی هستید، به دنبال عودهای مرتبط با این اهداف باشید.

  • مواد تشکیل دهنده

مواد تشکیل دهنده محصول یکی از فاکتورهای مهم قبل از خرید است که باید نسبت به آن توجه ویژه ای داشت.

حتما قبل از خرید مدنظر داشته باشید آن محصولی را خریداری نمایید که از مواد طبیعی و بدون شیمیایی تولید شده باشد تا مشکلی برای تنفس شما هنگام دود کردن آن ایجاد نشود.

  • طول مدت سوخت

یکی از سوالاتی که موقع خرید این محصول در ذهن خریدار شکل می گیرد مربوط به طول مدت سوخت آن است. هنگام خرید توجه داشته باشید که هر چقدر اندازه چوب بلندتر باشد، به مدت زمان بیشتری جهت سوخت احتیاج دارد.

طول مدت زمان جهت سوختن این محصول معمولا حدود 30 تا 40 دقیقه است.

  • تعداد

حتما قبل از خرید محصول به تعداد موجود چوب در بسته دقت نمایید. اگر جز خریدارانی هستید که به تازگی تصمیم به خرید این نوع چوب خوشبو را دارید و با رایحه آن آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنیم که تعداد کمتری از آن را جهت خرید تهیه نمایید.

روش های نگهداری از عود

تمام عودهای موجود در بازار عمر دو ساله دارند و قبل از اتمام تاریخ انقضا، باید از آن استفاده شود و از رایحه مطبوع آن نهایت استفاده را کرد. قبل از مصرف، سعی نمایید که از زیر بشقابی مناسب جهت این کار استفاده کنید.

در غیر این صورت، سوختن چوب و ریختن خاکستر روی زمین بدون جا عودی مناسب، سبب آتش سوزی می شود. بعد از اینکه این چوب خوشبو به طور کامل سوخت، حتما خاکسترهای آن را دور بریزید تا محیط را آلوده نکند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۴ مدل عود خوشبو و مطبوع + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 50,000 تومان

امتیاز کاربران

عود هم مدل جنگل بارانی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها
20x8x8 سانتی‌متر 10 گرم 20x8x8 سانتی‌متر 10 گرم ساخته شده از بهترین متریال می باشد

امتیاز کاربران

عود هم مدل آنتی استرس کد 100

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر ویژگی‌ها
3x3x25 سانتی‌متر 30 گرم محصول کشور هند

امتیاز کاربران

عود بیک مدل African Lions

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها جنس
25x1 سانتی‌متر 30 گرم 30 گرم عود بیک مدل African Lions در بسته ی 30 گرمی چوب

امتیاز کاربران

عود مدل دست ساز آبشاری رایحه باران جنگل

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها
10x6x2 سانتی‌متر 20 گرم 10×6×2 سانتی‌متر 20 گرم دست ساز رایحه ماندگار آبشاری
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

عود هم مدل وانیل و پرتقال

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر ویژگی‌ها
جنس چوب بسته 20 عددی
محدوده قیمت 50,001 تا 100,000 تومان

امتیاز کاربران

جای عود طرح شکوفه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها
27.5x5x5 سانتی‌متر 180 گرم 7x7x29 سانتی‌متر 250 گرم این محصول از بهترین مواد اولیه و چوب دورو تهیه ...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

عود ناندیتا مدل لوندر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها
20x8x8 سانتی‌متر 200 گرم 20x8x8 سانتی‌متر 200 گرم دست ساز
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

عود ساتیا مدل Super Hit

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر ویژگی‌ها
ارگانیک و دست ساز

امتیاز کاربران

عود نخیل مدل چوب صندل

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها
20x8x8 سانتی‌متر 200 گرم 20x8x8 سانتی‌متر 200 گرم دست ساز

امتیاز کاربران

عود خوشبو کننده هم مدل صندل مجموعه 3 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها
7x7x25 سانتی‌متر 120 گرم 7x7x25 سانتی‌متر 120 گرم عودهای خوش بو و معطر معمولاً شاداب‌کننده و نشاط...
محدوده قیمت 100,001 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

عود ناندیتا مدل Saffron Sandal

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها
27x4x2 سانتی‌متر 50 گرم 25x4 سانتی‌متر 50 گرم عود ناندیتا مدل Saffron Sandal بسته 50 گرمی ساخ...

امتیاز کاربران

عود آمریا مدل BLACK MAMBA

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها
28x4x2 سانتی‌متر 50 گرم 28x4 سانتی‌متر 50 گرم عود آمریا مدل BLACK MAMBA ساخت هند

امتیاز کاربران

عود هم مدل LAVENDER بسته 3 عددي

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها
20x8x8 سانتی‌متر 2 گرم 20x8x8 سانتی‌متر 20 گرم ساخته شده از بهترین متریال می باشد

امتیاز کاربران

عود هم مدل ثروت

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر ویژگی‌ها
25x7x2 سانتی‌متر 70 گرم دست ساز

امتیاز کاربران

عود فارست مدل CHANDAN WOOD

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
28x4x2 سانتی‌متر 50 گرم چوب
محدوده قیمت 200,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

عود بیک مدل African Lions

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها
30x15x6 سانتی‌متر 487 گرم 30x15 سانتی‌متر 487 گرم عود بیک برند مدل African Lions وزن با بسته بندی...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جای عود و جای شمع مدل lantern مدل s221

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
9 × 25 × 15 سانتی‌متر 30 گرم چوب

امتیاز کاربران

ظرف دکوری هیپو مدل هــ کد 04

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
16x16x5 سانتی‌متر 500 گرم بتن درب ظرف از جنس فلز در سه رنگ موجود است: کروم اس...

امتیاز کاربران

جای عود مدل لب مجموعه شش عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها
8x8x2.3 سانتی‌متر 140 گرم 10x10x15 سانتی‌متر 950 گرم تزئینی و کاربردی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

عود هم مدل Lavender بسته 6 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها
9x6x25 سانتی‌متر 260 گرم 9x6x25 سانتی‌متر 260 گرم عودهای خوش بو و معطر معمولاً شاداب‌کننده و نشاط...
محدوده قیمت 400,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

عود و جای عود مدل آبشاری اژدها کد 1567

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
11x11x20 سانتی‌متر 1000 گرم سرامیک به همراه یک بسته عود رایحه چاندان بالاجی

امتیاز کاربران

عود مدل Balagi کد 1613 مجموعه هفت عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

سایر ویژگی‌ها
شامل هفت بسته عود

امتیاز کاربران

عود پالو سانتو مدل اکوادور

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر ویژگی‌ها
12x8x2 سانتی‌متر 30 گرم این بسته شامل 30 گرم چوب پالوسانتو ، که شامل 6 ...

امتیاز کاربران

جای عود مدل ین و یانگ مجموعه شش عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ابعاد بسته‌بندی وزن بسته‌بندی سایر ویژگی‌ها
12x12x3 سانتی‌متر 300 گرم 15x15x20 سانتی‌متر 2000 گرم جای دو عدد شمع وارمر و قرار گیری عود در مرکز
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

عود کد 1614 مجموعه 7 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن سایر ویژگی‌ها
70 گرم هفت بسته عود آبشاری
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

عود مدل اسکلت کد 1565 به همراه جای عود

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس سایر توضیحات
11x11x20 سانتی‌متر 10000 گرم سرامیک به همراه یک بسته عود رایحه چاندان بالاجی این مد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا