دکوراسیون و دکوراتیو

50 مدل شلف دیواری شیک و زیبا + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

آیا شلف دیواری بهتر از قفسه معمولی است؟

شلف دیواری به شما این امکان را می دهد که وسایل خود را حتی اگر فضای زیادی در خانه وجود ندارد، نگهداری کنید.

آنها به هیچ فضای واقعی کف نیاز ندارند، تنها چیزی که نیاز دارند یک دیوار برای نصب شدن است.

می توانید آنها را در هر گوشه ای از خانه قرار دهید و در جای خود می مانند. آنها همچنین از نظر زیبایی شناسی بیشتر از قفسه کتاب یا قفسه معمولی هستند.

به همین دلیل است که به این نتیجه رسیده ایم که شلف های دیواری در واقع بهتر از قفسه های معمولی هستند.

نکات مهم و تاثیرگذار در خرید و قیمت شلف دیواری

  • جنس بدنه

جنس شلف دیواری یکی از مهم ترین مواردی است که در هنگام خرید باید به آنها توجه کرد. قفسه ها می توانند از پلاستیک، چوب مهندسی شده، ام دی اف یا چوب درجه یک ساخته شوند.

بهترین ماده از این گزینه ها چوب است، زیرا از مواد دیگر قوی تر و محکم تر است.

اما نکته منفی این است که قفسه های چوبی می توانند بسیار گران باشند.

اگر روی قفسه های ساخته شده از مواد دیگر سرمایه گذاری می کنید، مطمئن شوید که از کیفیت بالایی برخوردار هستند تا قفسه های دیواری شما بتوانند به راحتی از اقلام شما پشتیبانی کنند.

  • طرح

در لیستی که در انتهای مقاله تهیه شده است چندین طرح مختلف را معرفی کرده ایم. برخی سنتی هستند و برخی مدرن تر. برخی سنگین و برخی ساده انگارانه هستند. با وجود طرح‌ها و سبک‌های بسیار زیادی که می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد، تصمیم‌گیری در مورد هر یک از مجموعه‌ها می‌تواند سخت باشد.

شما باید روی طرح هایی تمرکز کنید که مطابق با سلیقه و ترجیح شما باشد. اگر مبلمان مینیمالیستی را دوست دارید، یک قفسه شناور ساده عالی خواهد بود. اگر به طراحی های سنتی علاقه دارید، می توانید به دنبال سبک های کلاسیک یا قدیمی تر باشید.

همچنین مطمئن شوید که این طرح مکمل ظاهر خانه و مبلمان شما باشد.

  • اندازه

در حالی که قفسه های دیواری معمولاً اندازه کوچکتری دارند، ممکن است بخواهید اندازه آن را با توجه به فضای اتاق خود در نظر بگیرید.

اگر یک دیوار خالی بزرگ دارید، می توانید یک قفسه شناور بزرگتر یا چندین قفسه کوچکتر تهیه کنید.

با این حال، اگر چیزهای دیگری به دیوار خود آویزان کرده اید، باید یک قفسه جمع و جور انتخاب کنید که بتوانید به راحتی آن را در یک مکان تنگ قرار دهید.

این به شما امکان می دهد از تمام فضاهای داخل خانه خود، صرف نظر از اینکه چقدر محدود هستند، استفاده بهینه کنید.

  • پاک شوندگی راحت

قفسه دیواری شما هر بار که کسی آن را ببیند قطعا توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد. بنابراین، باید مطمئن شوید که همه این قفسه‌ ها بدون لک هستند.

استفاده روزانه باعث تجمع گرد و غبار و کثیفی در قفسه ها می شود که باید مرتباً تمیز شوند.

به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید که قفسه های دیواری که می گیرید به راحتی تمیز می شوند.

برخی ممکن است طرح‌های پیچیده‌ای داشته باشند که تمیز کردن آن‌ها سخت باشد، بنابراین مطمئن شوید که طرحی را تهیه می‌کنید که دسترسی بیشتری به آن می‌دهد تا بتوانید کل قفسه را تمیز کنید.

آشنایی با انواع شلف دیواری و نقش آن در دیزاین منزل

شلف دیواری را می توان به عنوان یکی از اجزای مهم در دکوراسیون داخلی نام برد که تاثیر زیادی بر زیبایی ظاهری محیط می گذارد.

این طاقچه های مدرن، فضای اطراف را از یکنواختی به ظاهری شیک و زیبا تبدیل می کنند.

شما می توانید از این محصول جهت تزیین دیوارهای منزل خود استفاده کنید.

از طرفی ناگفته نماند که بسیاری از افراد از اینگونه شلف ها جهت پوشاندن عیب و نقص های دیوار خانه خود، بهره می برند.

روش های استفاده از شلف دیواری آنچنان زیاد است که شما می توانید از مدل های چند تکه آن در بخش های مختلف محیط استفاده کنید.

جا دارد که بگوییم المان های زیادی در مورد راهنمای خرید این محصول وجود دارند تا فرآیند تهیه آن را برای شما آسان تر کنند.

اگر به عنوان خریدار درصدد تهیه محصولی مانند: شلف دیواری هستید، باید تمامی نکات مهم هنگام خرید این محصول را رعایت نمایید.

البته امروزه بسیاری از افراد، علاقه مند به خرید اینترنتی این محصول کاربردی هستند.

شما هم می توانید از طریق خرید اینترنتی، این محصول را از فروشگاه های آنلاین معتبر تهیه نمایید. در ادامه شما را به شناخت بیشتر انواع شلف های دیواری و کاربرد آنها در دکوراسیون منزل، ترغیب می کنیم.

  • مدل شلف دیواری پذیرایی

یکی از مواردی که امروزه در دکوراسیون منازل از آنها بسیار استفاده می شود، انواع شلف ها هستند. شلف ها در واقع قفسه هایی می باشند که روی دیوار نصب می شوند و انواع متفاوتی دارند.

از لحاظ جنسی نیز آنها می توانند از چوب، پلاستیک و فلز تهیه شوند. هر کدام از موارد فوق دارای مزیت ها و معایبی می باشند.

  • انواع شلف چوبی

یکی از انواع شلف که امروزه بسیار پرکاربرد می باشد، شلف چوبی است. از این موارد برای قرار دادن اکسسوری های سبک استفاده می شود. قیمت شلف های چوبی نسبت به نمونه های فلزی کمتر است.

البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که شلف های چوبی زیبایی زیادی دارند و در اغلب دکوراسیون ها می توان از آنان بهره برد.

  • شلف گوشه دیوار

شلف ها دارای سبک ها و مدل های مختلف هستند. به طور مثال نمونه هایی از آنان که گوشه دیوار نصب می شوند، علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می کنند.

این موارد اغلب سه گوش بوده و به صورت طبقاتی ارائه می گردند. البته باید در نظر داشته باشید که از لحاظ رنگی، تنوع در آنها زیاد است.

  • شلف دیواری ساده و شیک

برای خرید یک شلف ساده و شیک لازم است تا حتما به نوع دکوراسیون خود دقت نمایید. برای خانه هایی که دارای دکوراسیون مدرن هستند، اغلب توصیه می شود تا از شلف های فلزی استفاده شود.

این موارد جدا از اینکه دوام خوبی دارند، می توانند وزن اجسام سنگین را نیز به خوبی تحمل نمایند.

  • شلف دیواری شیک

شلف ها جز وسایل دکوری شیکی محسوب می شوند که امروز علاقه مندان زیادی را نیز به سمت خود جلب نموده اند. آنها می توانند از جنس های متفاوتی تهیه شوند.

به طور مثال شما می توانید نمونه های پلاستیکی را در بازار مشاهده نمایید که وزن کمی داشته و برای نگهداری اجسام سبک مورد استفاده قرار می گیرند.

  • شلف دیواری اتاق خواب

اگر برای اتاق خواب خود قصد تهیه یک شلف خوب و کاربردی را دارید، در گام اول لازم است تا بررسی نمایید، روی آن چه وسایلی قرار می گیرد. سپس مدلی را انتخاب کنید که با اتاق خواب شما سازگار باشد.

موارد چوبی و فلزی گزینه های خوب و زیبایی هستند که اغلب در اتاق خواب ها مورد استفاده قرار می گیرند.

  • انواع شلف دیواری پذیرایی

شلف هایی که امروزه در بازار وجود دارند دارای انواع متفاوتی هستند. این بین برخی از موارد از ام دی اف تهیه شده اند.

شلف های فوق نسبتا گران می باشند اما شما می توانید به عنوان یک دکوری زیبا از آنها استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که وزن این نوع شلف ها نیز سبک و کم می باشد.

  • طبقه دیواری

اگر در اتاق های خود نیاز به فضای بیشتری برای قرار دادن کتاب، وسایل تزئینی و مواردی از این قبیل دارید، می توانید از طبقه های دیواری کمک بگیرید.

این طبقه ها دارای سایز ها و جنس های متفاوتی هستند. با توجه به نیاز خود می توانید گزینه مناسب را خرید کنید. در اتاق خواب ها اغلب از نمونه های چوبی بهره گرفته می شود.

  • طبقه دیواری اتاق خواب

اگر مایلید تا در اتاق خواب خود از طبقه های دیواری بهره ببرید، توصیه می شود تا حتما به سایر المان های موجود در فضا نیز دقت نمایید. به طور مثال اگر از تخت و کمد چوبی استفاده می کنید،  توصیه ما استفاده از طبقه یا شلف های چوبی است.

  • شلف دکوری پذیرایی

مهمترین نکته ای که برای خرید شلف دیواری پذیرایی باید مد نظر قرار دهید، توجه به ظاهر و رنگ است.

دکوراسیون پذیرایی باید با شلف شما هماهنگ باشد. امروزه برخی از شلف هایی که در بازار وجود دارند، دارای قطعات مختلفی می باشند که می توان با توجه به سلیقه خود به آنها نظم و شکل داد.

  • باکس دیواری آشپزخانه

شما می توانید از باکس های دیواری در هر کجای منزل با توجه به نیاز خود بهره ببرید. امروزه در آشپزخانه ها برای اینکه فضای کاربردی بیشتری ایجاد شود از باکس های دیواری بهره گرفته می شود.

این باکس ها اندازه های متفاوتی دارند و در انواع رنگ ها ارائه می گردند.

  • انواع باکس آشپزخانه

شما می توانید از باکس ها و شلف ها در هر کجای منزل استفاده نمایید. بسیاری از افراد آنها را در آشپزخانه ها نصب می نمایند.

از همین رو می توانند جای بیشتری برای نگهداری وسایلی چون ادویه فراهم آورند. البته باید دقت نمایید که این شلف ها زیبایی محیط را نیز افزایش می دهند.

معرفی انواع شلف دیواری و باکس چوبی موجود در بازار

شلف های دیواری موجود در بازار از تنوع زیادی برخوردار هستند و شما با توجه به ویژگی ها و سبک سنگین کردن معایب و مزایای هر کدام می توانید محصول مورد پسندتان را در مقایسه با انواع دیگر انتخاب نمایید.

جهت اطلاع بیشتر شما باید بگوییم که شلف دیواری موجود در بازار از لحاظ شیوه نصب به مدل های متنوعی دسته بندی می شود. در ادامه شما را با نمونه ای از این مدل ها آشنا می کنیم:

  • شلف مکعبی
  • شلف ساکن
  • شلف آویزی
  • شلف هایی که به صورت کشویی هستند
  • شلف گوشه ای
  • شلف طنابی

این محصول کاربردی از لحاظ جنس هم به موارد زیر دسته بندی می شود:

  • جنس چوب
  • جنس MDF
  • جنس فلز
  • جنس شیشه
  • جنس پلاستیک

اما در خرید انواع باکس چوبی فراموش نکنید که با معایب و مزایای آن آشنا شوید و با توجه به ویژگی های مشخص شده، جهت خرید این محصول کاربردی اقدام نمایید.

البته خرید شلف های دیواری که از لحاظ نصب به مدل های متنوعی دسته بندی می شوند بستگی به پسند و علاقه شما دارد.

معرفی انواع باکس دیواری

همانطور که می دانیم باکس های دیواری در مدل ها و طرح های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.

شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی، مدلی که به پسندتان نزدیک تر است را انتخاب نمایید. در زیر به طرح های مختلف باکس های دیواری از لحاظ ظاهری اشاره می کنیم:

  1. قفسه های دیواری
  2. شلف چوبی
  3. طاقچه مدرن

این سه مدل، طرفداران زیادی دارند و کارکرد هر کدام از آنها در زمینه نگهداری وسایل تزیینی و دکوری است و بر حسب کاربردهای آنها، می توانید در هر قسمتی از منزل استفاده نمایید.

کاربردهای شلف دیواری در دکوراسیون منزل

  • از شلف دیواری به عنوان نوعی قفسه جهت چیدمان هرگونه وسایل دکوری استفاده می شود.
  • نواقص دیوار منزلتان به وسیله شلف های دیواری، پوشانده می شود.
  • انواع قفسه های دیواری را می توان در هر قسمتی از خانه از جمله: حمام، اتاق خواب، اتاق پذیرایی و آشپزخانه استفاده کرد.
  • در قسمت هایی از خانه که دچار محدودیت فضا برای قرار دادن وسایل و لوازم منزل هستید، می توانید از انواع شلف چوبی جهت این کار استفاده نمایید.
  • با استفاده از شلف های دیواری دیگر مشکلی جهت پیدا کردن وسایل خود نخواهید داشت و می توانید در کمترین زمان ممکن، وسیله مورد نیاز خود را پیدا کنید.
  • استفاده از قفسه های دیواری باعث نظم و ترتیب بخشیدن بیشتر به لوازم دکوری منزلتان می شود.

نقش شلف دکوری پذیرایی در دکوراسیون منزل

همانطور که می دانیم شلف ها جنبه دکوری و تزیینی دارند. شما می توانید از این محصول در اتاق پذیرایی و به عنوان نوعی وسیله ای که جنبه تزیینی دارد، استفاده نمایید.

به عنوان مثال شما می توانید نقطه کانونی اتاق پذیرایی را جهت قرار دادن وسایل دکوری بر روی شلف مورد نظرتان انتخاب کنید و نمای محیط را به طور اساسی تغییر دهید.

ایده و طرح برای خرید شلف دیواری در دکوراسیون منزل

  • شلف دیواری برای پذیرایی و نشیمن ( شلف دکوری )

یکی از مهمترین کاربردهای قفسه های دیواری، استفاده از آنها در اتاق پذیرایی به منظور دکوراسیون فضای محیط است. البته بیشتر افراد از این محصول کاربردی در اطراف تلویزیون یا جهت نگهداری از دستگاه های پخش خانگی استفاده می کنند.

همچنین استفاده از شلف دیواری جهت پوشاندن دیوار خالی و قرار دادن لوازم دکوری می تواند بهترین ایده ممکن باشد.

  • شلف دیواری برای اتاق خواب

اگر شما عاشق مطالعه کتاب هستید و فضایی برای اختصاص دادن کتابهایتان ندارید و به عبارتی از این لحاظ دارای محدودیت هستید، می توانید از طرح های متنوع شلف های دیواری به عنوان نوعی کتابخانه استفاده کنید.

  • شلف دیواری برای آشپزخانه

استفاده از شلف های دیواری در فضای آشپزخانه علاوه بر نظم و ترتیب بخشیدن به وسایل و ملزومات باعث زیبایی بخشیدن هر چه بیشتر به فضای محیط می شود.

شما می توانید هم اکنون در اینترنت نمونه هایی از تصاویر قفسه های دیواری جذاب را در دکوراسیون مدرن فضای آشپزخانه مشاهده نمایید و از آنها در چیدمان اصولی فضای محیط ایده بگیرید.

  • شلف دیواری برای حمام

استفاده ازاین محصول در حمام و دستشویی جهت قرار دادن حوله، صابون، شامپو، دستمال کاغذی و… بسیار رواج دارد. طرح های متنوع این محصول در بازار به شما امکان انتخاب بهترین مدل را می دهد.

تنوع شلف های دیواری برای حمام و سرویس بهداشتی به حدی گسترده است که شما می توانید زیباترین آنها را که به علاقه شما نزدیک تر است، تهیه نمایید.

با مهمترین اصطلاحات یک خرید اینترنتی موفق که باید آنها را بررسی کنید، آشنا شوید

  • شلف دکوری

شلف ها در واقع باکس هایی می باشند که از آنها می توان برای دکوراسیون فضا استفاده نمود. شما می توانید روی شلف ها انواع گلدان ها، اکسسوری ها و وسایل دکوری را قرار دهید.

در تهیه شلف لازم است تا حتما ابعاد محیط و نوع دکوراسیون را در نظر بگیرید. به طور مثال نمونه های فلزی در محیط هایی با سبک مدرن استفاده می شوند.

  • خرید شلف دیواری

در زمان خرید شلف قطعا متوجه می شوید که این محصول دارای انواع متفاوتی است. از همین رو حین خرید بسیار مهم است که بررسی نمایید ابعاد فضایی که قرار است شلف در آن قرار گیرد، چه میزان می باشد.

همچنین توجه به وزن وسایلی که باید روی شلف قرار گیرند نیز بسیار مهم است.

  • خرید شلف

اگر مایلید تا با پرداخت مبلغ کم یک وسیله دکوری زیبا را در اختیار داشته باشید، می توانید از انواع شلف ها و باکس های دیواری بهره ببرید که در جنس ها و مدل های متفاوت ارائه می شوند.

این شلف ها می توانند تغییرات زیبا و چشمگیری را در دکوراسیون شما ایجاد نمایند.

  • خرید شلف چوبی

شلف چوبی یکی از موارد پرکاربرد در بحث دکوراسیون داخلی می باشد. با خرید این شلف ها و نصب آنان می توانید دیزاین های متفاوتی را پیاده سازی نمایید.

داخل شلف های چوبی با توجه به سبک دکوراسیون خود می توانید از انواع اکسسوری ها بهره ببرید. عموما این مورد را در اتاق های پذیرایی، خواب یا راهرو ها نصب می کنند.

  • قیمت شلف دیواری

شلف های دیواری دارای قیمت های متفاوتی می باشند. یکی از مواردی که روی قیمت تاثیر گذار است، جنس سلف می باشد. گزینه های فلزی و ام دی اف قیمت بیشتری دارند.

اگر به دنبال تهیه یک سلف با هزینه مقرون به صرفه هستید، توصیه ما استفاده از شلف های پلاستیکی است. وزن موارد پلاستیکی نیز به مراتب کمتر از دیگران می باشد.

  • باکس های دیواری

در زمان خرید سلف ها یا باکس های دیواری شما انواع متفاوتی از آنها را در بازار مشاهده خواهید نمود. یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید، توجه به رویه باکس است.

عموما رویه را از نوع ملامین قرار می دهند تا باکس ها مقاومت خوبی در برابر رطوبت از خود نشان دهند. همچنین باکس شما باید به گونه ای باشد که بتوان به راحتی آن را به دیوار متصل کرد.

  • مدل باکس دیواری شیک

خوشبختانه امروزه انواع متفاوتی از شلف ها در بازار وجود دارند که می توانند نظر هر نوع سلیقه ای را جلب نمایند. افراد می توانند بر اساس نوع دکوراسیون و سلیقه خود از نمونه مناسب استفاده کنند.

یکی از مدل های پرطرفدار، گزینه هایی هستند که دارای چند قطعه جداگانه می باشند که کنار هم وصل می گردند.

  • شلف دکوراتیو

شلف های دکوراتیو دارای مزایای بسیاری می باشند. این موارد کیفیت بالایی دارند و دوام آنها زیاد است.

از سوی دیگر وزن ایده آل آنان موجب می شود تا بتوانید به راحتی آنها را به دیوار متصل نمایید و انواع اکسسوری های سبک را روی شلف های فوق قرار دهید. برخی از افراد در سرویس های بهداشتی نیز از شلف ها بهره می برند.

  • انواع شلف دکوری

شلف هایی که برای دکوراسیون امروزه مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواع متفاوتی می باشند. برخی از این شلف ها چوبی بوده و برخی دیگر فلزی هستند.

هر چند نمونه های پلاستیکی نیز به تازگی وارد بازار شده اند که قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارند. شما می توانید با توجه به دکوراسیون خود از نمونه مناسب بهره ببرید.

  • باکس دیواری فانتزی

اگر دوست دارید با ایجاد دکوراسیون‌ مدرن در خانه خود شیک و لوکس به نظر برسید حتما از باکس دیواری فانتزی استفاده کنید.

با این کار در کنار یک کاغذ دیواری خاص، فضایی لوکس را برای قرار دادن وسایلتان در اختیار خواهید داشت.

من خودم خرید باکس دیواری فانتزی چوبی را به شما پیشنهاد می‌ کنم، با خرید این محصول صفر تا صد نیازهای دکوری شما فراهم خواهد شد.

جمع بندی خرید اینترنتی شلف و باکس دیواری

  • حالا احتمالا انواع و اقسام شلف دیواری و مشخصات آنها را می شناسید و با سلیقه‌ی خود به راحتی می دانید کدام مدل را انتخاب کنید.
  • امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز وب سایت گرین لیست در دسته بندی دکوراتیو برای خریدی ایده آل به شما کمک کرده باشد.
  • کاربران عزیز در نظر داشته باشید نظرات شما برای ما ارزشمند هستند و از آنها برای توسعه و تکمیل مقالات استفاده می کنیم، در صورت تمایل از طریق فرم ارسال دیدگاه با ما در ارتباط باشید.
  • در پایان لیستی از برترین مدل های موجود در بازار را برای شما گردآوری کرده ایم، محصولاتی که همگی باکیفیت هستند و قیمت ارزانی دارند و توانسته اند نظر مثبت خریداران قبلی خود را جلب کنند. سپاسگزاریم که وقت گذاشتید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 25 مدل شلف دیواری شیک و زیبا + خرید اینترنتی

منبع: oldhouse online

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 200,000 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

شلف دیواری فلفور کابینت مدل 60-27 cm مجموعه 2 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس روکش جنس تعداد طبقات ضخامت
60x20x27 سانتی‌متر ملامینه ام‌دی‌اف 2 1.6
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شلف دیواری دینیال مدل ِ5045

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس روکش جنس تعداد طبقات ضخامت
45x25x12 سانتی‌متر ام دی اف ام‌دی‌اف 1 16
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شلف دیواری کد 13

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس روکش جنس تعداد طبقات ضخامت
50x12x14 سانتی‌متر فلز آهن 1 0.80
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شلف دیواری دینیال مدل 5060

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس روکش جنس تعداد طبقات ضخامت
60x20x12 سانتی‌متر ام دی اف ام‌دی‌اف 1 16
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 400,001 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

شلف رومیزی مدل کلبه کد 08M

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات شکل محصول سازگار با محیط
47x33x12 سانتی‌متر چوب 3 چندضلعی آشپزخانه، اتاق خواب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شلف دیواری مدل دایموند

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات ضخامت شکل محصول
50x20x25 سانتی‌متر چوب 1 1.8 مستطیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شلف دیواری مدل پنجره سنتی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات ضخامت سایر توضیحات
35x13x49 سانتی‌متر چوب 1 2 ساخته شده از چوب روس با کیفیت بالا دارای پوشش س...
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شلف رومیزی پاچیکو کد 400115

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس روکش جنس تعداد طبقات ضخامت
40x25x37 سانتی‌متر چوب چوب 2 2
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

شلف دیواری مدل پینار کد 13

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات ضخامت شکل محصول
105x20x60 سانتی‌متر ام‌دی‌اف 5 1.5 مستطیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شلف دیواری مدل 196

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات ضخامت شکل محصول
60x12x51 سانتی‌متر چوب 2 6 چندضلعی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شلف دیواری مدل افـــرا

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس روکش جنس تعداد طبقات ضخامت
105x20x60 سانتی‌متر ملامینه ام‌دی‌اف 6 16
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شلف دیواری مدل 145

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات ضخامت شکل محصول
51x12x61 سانتی‌متر چوب 2 6 مستطیل
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

شلف دیواری سرافراز مدل F5-V

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس روکش جنس ضخامت شکل محصول
150x30x5 سانتی‌متر ام دی اف ام‌دی‌اف 8 مستطیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شلف دیواری کد 19431

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس روکش جنس تعداد طبقات ضخامت
50x22x85 سانتی‌متر ام دی اف فلز 4 16
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شلف ديواري مدل پگ بورد 40x40

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس روکش جنس تعداد طبقات ضخامت
40x40x0.6 سانتی‌متر ملامینه ام‌دی‌اف 5 6 میلی متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

طبقه دیواری مدل sh3 به همراه آینه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس روکش جنس تعداد طبقات شکل محصول
90x15x60 سانتی‌متر ام دی اف ام‌دی‌اف 2 مستطیل
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

شلف دیواری مدل عروسکی کد 1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد تعداد طبقات ضخامت
80x24x44 سانتی‌متر 1 3

امتیاز کاربران

شلف دیواری مدل IKE2036

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد تعداد طبقات ضخامت
70x25x60 سانتی‌متر 5 16

امتیاز کاربران

شلف دیواری پایپ دکو مدل WS-3081

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات ضخامت شکل محصول
23x53x25 سانتی‌متر فلز 1 2 مستطیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

طبقه دیواری مدل 6030 بسته دو عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات ضخامت شکل محصول
60x30x6 سانتی‌متر ام‌دی‌اف 2 6 مستطیل
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,500,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

طبقه دیواری مدل Ulera

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات شکل محصول سازگار با محیط
80x35x100 سانتی‌متر چوب 3 مستطیل آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی

امتیاز کاربران

شلف دیواری مدل G911

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس
200x40x20 سانتی‌متر چوب

امتیاز کاربران

شلف دیواری مدل FFR13

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد تعداد طبقات ضخامت
120x22x60 سانتی‌متر 1 1.6

امتیاز کاربران

میز تلویزیون مدل 50

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس روکش جنس ضخامت شکل محصول
100x25x15 سانتی‌متر ملامینه ام‌دی‌اف 16 مستطیل
مشخصات بیشتر

4 دیدگاه

  1. شلف و باکس دیواری ام دی اف مدل پینار از همه نظر عالیه جنس و کیفیت درجه یک 😍👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا