سرگرمی و آموزشی

راهنمای خرید بهترین سرسره کودک با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان

راهنمای خرید انواع تاب و سرسره کودک

سرسره کودک ، برای شکوفا شدن و رشد خلاقیت در کودکان به هیچ عنوان نباید آن ها را از بازی و همبازی و اسباب بازی محروم کرد. برای همین علت، خانواده ها به دنبال تامین انواع اسباب بازی های متنوع و گوناگون برای دلبندانشان هستند. اسباب بازی ها دارای انواع گوناگونی مانند اسباب بازی های فکری، اکشن، هنری و کاردستی و جنگی و خلاقانه و … هستند. سرسره ی کودک جزء دسته ی اسباب بازی های شهربازی است که می توان از آن در داخل خانه نیز استفاده کرد.

در راهنمای خرید اینترنتی سرسره کودک به بررسی تمامی کاربرد ها و مزایای خرید این محصول و نکاتی که به هنگام خرید باید به آن ها توجه شوند، می پردازیم. ساختار این محصول به صورتی است که بچه ها به وسیله ی پله هایی که در پشت سر آن وجود دارد بالا می روند و زمانی که به جایگاه می رسند، خود را رها می کنند و با لذت زیادی سر می خورند.

این کار برای کودکان یکی از بهترین سرگرمی ها و در عین حال لذت بخش ترین کارها می باشد. برای همین توصیه می شود اگر منزل بزرگی دارید حتما یکی از سرسره های خانگی را خریداری و تهیه کنید، تا در این راستا در منزل خود به راحتی و بدون نیاز به پارک بردن برای کودکتان اوقات خوش و لذت بخشی را فراهم نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین تاب کودک با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان

بررسی کاربرد و مزیت های خرید سرسره کودک

از آن جایی که سلامت روحی می تواند تاثیر مستقیمی را بر روی سلامت جسمی کودک داشته باشد، بایستی اقدام به فراهم کردن برخی مقدمات و بازی های سرگرم کننده، برای کودک خود ایجاد کنید. همین طور اگر می خواهید که در آینده کودکتان به یک بچه ی سرزنده و شادابی تبدیل شود به هیچ عنوان او را از بازی با هم سن و سال ها و اسباب بازی هایش منع نکنید. در راهنمای خرید سرسره کودک به بررسی انواع تاب و سرسره ها از لحاظ ظاهر می پردازیم که به شرح زیر است:

  • سرسره موزی: سرسره ی موزی یکی از بهترین مدل های موجود در بازار می باشد. و به دلیل این که از ارتفاع بلندی برخوردار است برای کودکان و بچه های بالای سه سال بسیار مناسب می باشد. دلیل نام گذاری این سرسره به خاطر شباهت زیاد آن به موز است.
  • سرسره تک برج: این سرسره ها از جنس پلی اتیلن می باشد و در سمت بالای آن یک کلبه وجود دارد که سرسره در قسمت پایینی آن قرار گرفته است. از مزیت های این مدل در راهنمای خرید سرسره کودک مدل نصب راحت آن در محیط خانه می باشد.
  • تاب و سرسره کشتی: همان گونه که از نام این مدل سرسره مشخص است، مدل ظاهری آن شبیه به کشتی می باشد. این سرسره دارای یک تاب نیز است که در شکل ها و مدل های زیبا و جذابی در بازار فروش موجود هستند. همین ظاهر تاب موجب افزایش رغبت کودکان به بازی با آن می شود. این مدل از سرسره ها دارای اندازه ی بزرگتری نیز می باشند.
  • مجموعه سه کاره سنجاب: این مدل سرسره ها از جنس پلی اتیلن برخوردار هستند. سرسره ی سه کاره ی سنجاب همواره علاقه ی کودکان زیادی را به دلیل ظاهر زیبا و جذابی که دارد جلب می کند. تحمل وزن این سرسره ها تا وزن بالای 40 کیلو گرم می باشد، برای همین خاطر استحکام بسیار بالایی دارد. این مجموعه برای کودکان 2 تا 5 سال نیز بسیار مناسب است. ولی خوب به دلیل این که بسیار بزرگ است، برای استفاده در خانه زیاد مناسب نمی باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین چادر بازی کودک با معرفی مدل های باکیفیت و زیبا

نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت سرسره کودک ارزان و باکیفیت

  • برای سن کودک مناسب باشد: یکی از نکاتی که در راهنمای خرید سرسره کودک و نوزاد بسیار مهم می باشد تناسب سرسره با سن کودک است. برای این منظور باید به فروشنده بگویید که قرار است برای چه سن و سالی استفاده شود.
  • اندازه و وزن کلی سرسره: از دیگر موارد مهم در راهنمای خرید سرسره کودک، توجه به اندازه و وزن کلی محصول است. بایستی در مورد اندازه ی سرسره و ارتفاع پلکان آن و طول قسمت سرسره بسیار دقت نمایید. هر کدام از پارامترها بر اساس سانتی متر تعیین می شود و باید در هنگام انتخاب آن، به میزان بزرگی و یا کوچکی محیط خانه نهایت دقت را داشته باشید. البته ذکر این موضوع از قاعده مستثنی نمی باشد که وزن این محصول به اندازه ای است که قابلیت جا به جایی را به راحتی دارد.
  • میزان تحمل وزن: از دیگر موارد مهم در راهنمای خرید سرسره کودک میزان تحمل وزن سرسره است. باید توجه کنید که حداکثر وزن قابل تحمل آن چقدر است. در این راستا با در نظر گرفتن وزن فرزندان خود می توانید اقدام به انتخاب قابلیت تحمل وزن آن نمایید. در این خصوص توصیه می شود، محصولی که قابلیت تحمل وزن آن بیشتر از پنجاه کیلوگرم باشد را تهیه و خریداری نمایید.
  • جنس و کیفیت ساخت محصول: نکته ی مهم دیگری که در راهنمای خرید سرسره کودک به آن باید نهایت دقت و توجه را داشت، جنس آن است. امروزه اکثر سرسره های تولید شده از جنس پلاستیک مقاوم است. با این حال باید دقت کنید که جنس بدنه سرسره حتما از مواد فاقد ضرر BPA باشد تا موجب به خطر افتادن سلامت دلبند شما نشود.
  • نصب و مونتاژ راحت محصول: از دیگر موارد راهنمای خرید سرسره کودک در نصب و مونتاژ راحت آن است. برخی از سرسره ها به صورت یکپارچه تولید شده اند، در صورتی که برخی دیگر از آن ها قابلیت نصب دارند و باید با ابزارهای مخصوصی اقدام به نصب آن کرد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید اسباب بازی با معرفی مدل های باکیفیت و ارزان 

راهنمای نگهداری از سرسره کودک

سعی کنید همواره در راهنمای خرید سرسره کودک، مدلی را انتخاب کنید تا قابلیت تمیزی و شست و شوی راحتی را داشته باشد. در این صورت زمانی که کثیف شود خیلی راحت و فوری می توانید آن را تمیز کنید. به دلیل این که کودکان از دستان خود برای بالا رفتن از پلکان و سر خوردن از قسمت جلویی استفاده می کنند، برای همین خاطر بهتر است همیشه آن را تمیز و ضدعفونی کنید.

سخن آخر: در این راهنمای خرید سرسره کودک سعی کردیم مهم ترین نکات را برای شما جمع آوری کنیم، امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی کودک و نوزاد برای شما مفید بوده باشد. در ادامه برای کمک به شما چند مدل محبوب و باکیفیت را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت کاربران را جلب کنند.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سرسره کودک مدل سارینا

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ظرفیت وزنی جنس رده سنی
203x57x116 سانتی‌متر 9.200 کیلوگرم 50 پلاستیک زیر 9 سال
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرسره کودک مدل سنجاب

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ظرفیت وزنی جنس رده سنی
110x170x87 سانتی‌متر 14 کیلوگرم 50کیلوگرم سایر 24 ماه و بالاتر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرسره کودک شادکیدز تویز مدل Happiness2026

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ظرفیت وزنی جنس رده سنی
180x50x105 سانتی‌متر 13 کیلوگرم 25 پلاستیک تا 5 سال
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میز بازی کودک هولا کد 8999

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس رده سنی
پلاستیک 12 ماه و بالاتر
محدوده قیمت 3,000,001 تا 20,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سرسره مدل ماشینی شیبدار کد 2023

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ظرفیت وزنی جنس رده سنی
310x70x102 سانتی‌متر 20 کیلوگرم 50 پلاستیک 2 تا 6 سال
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرسره کودک مدل فرینا طرح 7 پله

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ظرفیت وزنی جنس رده سنی
240x45x140 سانتی‌متر 9 کیلوگرم 40 پلاستیک 1.5 تا 8 سال
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تاب و سرسره کودک مدل ABC

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن ظرفیت وزنی جنس رده سنی
170x175x120 سانتی‌متر 20 کیلوگرم 40 پلاستیک 1.5 تا 8 سال
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

تونل بازی کودک طرح هزارپا کد Centipede-2023

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

جنس رده سنی قابلیت‌های نصب و استفاده سایر توضیحات
پلاستیک 24 ماه و بالاتر نیاز به سرهم بندی روش اول: می‌توان چند توپ را داخل تونل قرار داد ...

امتیاز کاربران

سرسره کودک مدل دلفین

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس رده سنی نوع محصول
142x60x220 سانتی‌متر 50 کیلوگرم سایر یک سال به بالا سرسره
مشخصات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا