لوازم آشپزخانهلوازم برقی

25 مدل زودپز ارزان و باکیفیت با قیمت روز + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید آنلاین زودپز

  • اگر زمان زیادی را صرف پخت و پز می کنید، احتمالاً با دستور العمل هایی برخورد کرده اید که پیشنهاد می کنند از زودپز استفاده کنید.
  • در چند سال گذشته، قابلمه های تحت فشار به یکی از اصلی ترین لوازم خانگی آشپزخانه تبدیل شده اند.
  • والدین پرمشغله از آنها برای خوردن شام روی میز در چند دقیقه استفاده می کنند، در حالی که آشپزها از آنها برای ساده کردن وعده های غذایی میان هفته استفاده می کنند.
  • برخی از مردم آنها را به دلیل توانایی آنها در پختن تقریباً همه چیز از کباب قابلمه گرفته تا ماست ترجیح می دهند.
  • برای وعده های غذایی فوق العاده سریع و بدون سروصدا، نمی توانید زودپز را شکست دهید. اجاق‌های زودپز در چند سال اخیر کمی تغییر کرده‌اند، بنابراین گزینه‌های بسیار بیشتری (مانند برقی، فولاد ضد زنگ یا اجاق گاز) وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
  • زودپز در واقع به دیگ هایی که غذا را در مدت زمان خیلی کمی و تحت فشار بخار آب می پزد گفته می شود. این دیگ ها به وسیله ی فشار بخار موجب پخته شدن غذا در مدت زمان خیلی کم نسبت به ظروف معمولی می شود.
  • با استفاده از این محصول به دلیل دمای بالای داخلی آن موجب کشته شدن باکتری ها و ویروس های مواد غذایی شده و در این راستا غذای سالم تری خواهید داشت و همین طور به دلیل ایزوله بودن زودپز و عدم برخورد مواد غذایی با هوا از اکسید شدن آن ها جلوگیری به عمل می آید.
  • خرید زودپز نیز همانند بقیه ی لوازم برقی مستلزم آگاهی و اطلاعات کافی در این زمینه است که با بررسی نکات مهم هنگام خرید می توانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایید حتی می توانید این محصول را به صورت خرید اینترنتی نیز تهیه کنید.

مزایای داشتن زودپز

  • صرفه جویی در زمان و انرژی

این محصول موجب صرفه جویی در زمان و انرژی می شود، استفاده از این وسیله سریع ترین روش برای پخت و پز مواد غذایی می باشد علاوه بر صرفه جویی در زمان موجب کاهش مصرف انرژی نیز می شود.

  • کیفیت بهتر

پخت و پز با زودپز سالم تر می باشد و نسبت به طبخ مواد غذایی در قابلمه, آب کمتری را لازم دارند. همین موضوع موجب حفظ مواد معدنی و ویتامین های غذا می شود.

  • حفظ طعم غذا

به دلیل بسته بودن فضای داخلی این دیگ ها دیگر فرایند تبخیر صورت نمی گیرد و همین امر موجب جلوگیری از بین رفتن رطوبت و طعم غذاها می شود.

این موضوع باعث می شود تا طعم غذا به صورت طبیعی حفظ شود و رطوبت آن از بین نرفته و خشک نشود.

ویژگی های زودپز خوب

  • از ویژگی های بارز بهترین زودپز در داشتن قفل ایمنی است یعنی تا زمانی که بخار داخلی دیگ به صورت کامل تخلیه نشود به هیچ عنوان درب آن برای جلوگیری از خطرات احتمالی باز نمی شود.
  • در همین راستا سطح امنیت کار با این وسیله بسیار بالا و زیاد می باشد. از دیگر ویژگی های استفاده از این محصول در صرفه جویی مصرف انرژی است که به شکل قابل توجهی مصرف کاهش می یابد.
  • این وسیله دارای دو درب می باشد که می توانید با استفاده از درب شیشه ای در همان دیگ، غذای خود را گرم کنید و یا اجازه دهید آب خود را کشیده و جا بیفتد.
  • همین طور این محصول بسیار محکم و مقاوم در برابر دما و حرارت بسیار بالا می باشد. طرز استفاده از این وسیله به اندازه ای راحت می باشد که همه ی افراد می توانند از آن استفاده نمایند.

خرید زودپز

آشنایی با انواع زودپز

  • زودپز برقی

این نوع مدلها دارای سیستم حرارتی به صورت داخلی می باشد که دمای خود را به وسیله ی المنت های برقی دریافت می کنند و دارای کاربردهای زیادی می باشند.

مزایا:

  1. بسیار آسان و ایمن برای استفاده: شما اساسا کمک خلبان کامپیوتر کوچکی برای کمک به تصمیم گیری و نظارت بر پخت و پز دارید. شما مجبور نخواهید بود به اندازه یک نسخه اجاق گاز زمان زیادی را برای نظارت بر آن صرف کنید.
  2. دمای پخت قابل برنامه ریزی: که به شما امکان می دهد گوشت را قهوه ای کنید و سبزیجات را در قابلمه تفت دهید.
  3. تنظیمات زیاد و کم: تقریباً همه زودپزهای برقی به شما امکان می دهند با دو فشار متفاوت بپزید، که می تواند برای چیزهای شکننده تر مانند سبزیجات یا ماهی مفید باشد.
  4. تایمرهای تعبیه شده: مانند یک اجاق گاز آهسته، بسیاری از زودپزهای برقی به طور خودکار خاموش می شوند و پس از اتمام پخت و پز به حالت “گرم” می روند. این اجازه می دهد تا فشار به طور طبیعی شروع به رها شدن کند، حتی اگر شما در آنجا نباشید!
  5. قابل حمل: شما واقعاً می توانید زودپز برقی را در هر مکانی تنظیم کنید، بنابراین زمانی که در حال سرویس دهی به جمعیت زیادی هستید و اجاق گاز از قبل پر است، می تواند مفید باشد. اکثر آنها دارای تنظیمات “گرم” هستند، بنابراین می تواند به عنوان ظرف سرو نیز استفاده شود.

معایب:

  1. قطعات جایگزین بسیار گران تر: به طور کلی، من مدل های گازی را از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه تر می دانم.
  2. به اندازه کافی بادوام نیست: قطعات بیشتری دارد که ممکن است شکسته یا خراب شوند. در کل مدل گازی مقاومت بیشتری دارد.
  3. اندازه بزرگ: بیشتر زودپزهای برقی، صادقانه، بزرگ هستند. مجبور شدم بالای یخچال بگذارم چون در هیچ یک از کابینت هایم جا نمی شود!
  4. کنترل کمتر بر دما: شما با هر چیزی که در زودپز برنامه ریزی شده است به احتمال زیاد با اشکال روبرو شوید. خانم های ایرانی به دلیل اینکه آشپزهای خوبی هستند علاقه دارند درجه حرارت را خودشان با توجه به تجربه ای که دارند انتخاب کنند و این از فرد به فردی دیگر متفاوت می باشد، و قابل برنامه ریزی نمی باشد.
  5. قابلمه های آشپزی معمولاً نچسب هستند: ممکن است فکر کنید این یک حرفه ای است و گاهی اوقات حق با شماست. اما با استفاده زیاد، قابلمه های نچسب آشپزی شروع به خراب شدن می کنند و طعم و بویی به خود می گیرند که نمی خواهید به چیز بعدی که درست می کنید منتقل شود. اگر قصد دارید از زودپز خود اغلب استفاده کنید، به احتمال زیاد به زودی دیگ را تعویض خواهید کرد.
  6. آهسته تر: اغلب با فشار کمتری پخته می شود. این به معنای زمان پخت کمی طولانی تر است.
  • زودپز گازی

این نوع مدلها در مدت زمان کمتری به دمای مطلوب جهت ایجاد بخار می رسند و در سایزها و اندازه های متفاوت در بازار فروش موجود می باشند.

این نوع  از محصول با تمامی گازها سازگار می باشد و می توانید هم در گازهای معمولی و هم گازهای الکتریکی به راحتی استفاده کنید.

مزایا:

  1. بادوام تر: بیشتر اجاق های فشار بالا از فولاد ضد زنگ با یک هسته آلومینیومی یا مسی در پایه ساخته شده اند. که دوام خوبی دارند.
  2. کنترل دما دقیق تر: چون شما کسی هستید که دمای بالای اجاق گاز را کنترل می کنید، می توانید با کارایی بیشتری سرخ کنید و تفت دهید و حرارت را در صورت لزوم کم و زیاد کنید تا فشار مناسب را حفظ کنید.
  3. قابلیت استفاده به عنوان یک قابلمه استاندارد پخت و پز: بیشتر زودپزهای اجاق گاز بلندتر از عرض آنها هستند، که آنها را به قابلمه ای عالی برای جوشاندن ماکارونی، پختن سوپ یا آب پز یا آبگوشت تبدیل می کند.
  4. قطعات جایگزین ارزان تر: به طور کلی من متوجه شده ام که خرید قطعات یدکی مدل گازی بسیار ارزان تر است و همچنین پیدا کردن آن آسان تر است زیرا قطعات کمتری برای نگرانی وجود دارد.

معایب:

  1. آنها منحنی یادگیری دشوارتری دارند: باید با زمان پخت و دمای اجاق گاز کمی آزمون و خطا انجام دهید.
  2. کنترل بیشتر: شما می خواهید در نزدیکی آن باشید زیرا فشار وارد می شود و در طول فرآیند پخت و پز مطمئن شوید که فشارش را از دست نمی دهد.
  3. قطعات فلزی بیشتر به معنای احتمال زنگ زدگی بیشتر است: تا زمانی که در تمیز کردن و خشک کردن به موقع اجاق گاز خوب عمل کنید، این موضوع نگران کننده نیست.

نکات مهم هنگام خرید زودپز

برخی موارد و نکاتی که به عنوان راهنمای خرید موجب کسب اطلاعات کافی در این زمینه می شود به شرح زیر است:

  • ایمنی

اولین نکته ای که باید موقع خرید در نظر گرفت ایمن بودن این وسیله است که از خطرات ناشی از انفجار جلوگیری نماید.

و باید دارای نشان استاندارد و گارانتی و دفترچه راهنما باشد و شیر خروجی بخار اضطراری داشته باشد.

  • جنس بدنه

سعی کنید نوعی از این محصول را انتخاب کنید که دارای جنس آلیاژ سنگین باشد مانند فولاد ضد زنگ که مواد به آن نچسبد و از همه مهمتر به هنگام پخت طعم و عطر مواد حفظ شود.

  • امکانات

برخی از زودپزها دارای سبدهای بخارپز می باشد که برای درست کردن غذاهای رژیمی استفاده می شود.

  • جنس لایه ی ته زودپز

در صورت خرید این محصول از جنس استیل ضد زنگ، حتما دقت کنید تا لایه زیرین آن از جنس بی متال و یا تری متال باشد.

معمولا سطح زیری آن از آلومینیوم ساخته شده است. این لایه ها از سوختن غذا و پخت یکنواخت جلوگیری می کنند و به راحتی هم پاک می شوند.

  • اندازه و ظرفیت آن

با توجه به تعداد نفراتی که قصد تهیه غذا برای آن ها را دارید می توانید ظرفیت متناسب با آن را خریداری نمایید.

این موضوع از قاعده مستثنی نمی باشد که مقدار گنجایشی که برای این محصول اعلام می شود برابر با ظرفیت کامل آن ها می باشد.

دقت کنید که به هیچ عنوان بیشتر از دو سوم ظرفیت زودپز را پر نکنید چون به هنگام جوش آمدن موجب انسداد خروجی بخار می شود و ممکن است خطرناک باشد.

  • دسته ی آن

معمولا تعداد دسته های زودپز به صورت دو دسته و تک دسته می باشد که دارای یک دسته ی بلند و یک دسته ی کوچک در طرف دیگرش می باشد که علاوه بر این که دیرتر داغ می شود موجب سهولت در جابجایی آن نیز می گردد و تنها ایراد آن اشغال فضای زیاد در داخل کابینت است.

  • فشار زودپز

استاندارد فشار این محصول 15 پی سی ای می باشد که بایستی موقع خرید به این رقم توجه کنید چرا که برخی زودپزهایی با پی سی ای 10 تا 12 نیز در بازار فروش موجود هستند که این محصولات نمی توانند در مدت زمان کم غذای جا افتاده و پخته تحویل دهند.

  • داشتن سوپاپ فشار

سعی کنید مدلی از این محصول را تهیه کنید که مجهز به سوپاپ فشار باشد تا در زمانی که فشار زیادی به زودپز وارد شد سوت بزند و یا این که بخار اضافی دیگ به وسیله ی همین سوپاپ خارج شود.

خرید-زودپز-2

راهنمای نگهداری از زودپز

  • این وسیله نیز همانند سایر لوازم مستلزم دقت کافی و روش های نگهداری صحیح برای افزایش طول عمر و بهبود و حفظ کارایی آن می باشد.
  • برای بررسی راهنمای نگهداری از این وسیله که خریداری کرده اید می توانید به دفترچه راهنمای آن مراجعه نمایید.

جمع بندی خرید و قیمت زودپز

  • مهم نیست که چه اندازه، مارک یا مدلی را انتخاب می کنید، می‌توانید روی زودپز حساب کنید، غذاهای سریع‌تری ارائه می‌کند و مواد مغذی بیشتری را در خود نگه می‌دارد. فقط باید بفهمید برای چه عوامل ارزش بیشتری قائل هستید و باید هزینه کنید.
  • غذا سریعتر پخته می شود: این محبوب ترین دلیلی است که چرا مردم زودپز می خرند و این یک دلیل عالی است.
  • غذا مواد مغذی بیشتری را حفظ می کند: در آشپزی سنتی، بسیاری از مواد مغذی غذا در فرآیند پخت و پز از طریق تبخیر آب از بین می رود. زودپزها برای پختن غذاها به حداقل آب نیاز دارند تا مواد مغذی کمتری از بین بروند. غذای شما طعم تازه و مواد مغذی سالم را حفظ می کند و تضمین می کند که ویتامین ها و مواد معدنی بسیار مورد نیاز بخشی از رژیم غذایی شما باقی می مانند.
  • آشپزی ایمن تر: دمای بسیار بالای استفاده شده در پخت و پز تحت فشار به این معنی است که احتمال از بین رفتن میکروب یا باکتری در حین پخت بیشتر است. علاوه بر این، ویژگی‌های ایمنی در زودپزهای امروزی با افزایش دریچه‌های ایمنی و تهویه بسیار بهبود یافته است و انواع مشکلات مربوط به زودپزهای سبک قدیمی را کاهش می‌دهد.
  • روش پخت انعطاف پذیر: آشپزی تحت فشار با طیف گسترده ای از دستور العمل ها و سبک های آشپزی کار می کند و آن را برای هر سلیقه ای عالی می کند. صبحانه، کباب، میوه ها و سبزیجات کنسرو شده، گوشت، خورش ها، همه این غذاها و موارد دیگر با استفاده از زودپز بهبود می یابند.
  • آسان برای استفاده، آسان برای تمیز کردن: استفاده از مدل های امروزی آسان است. خودشان غذا را می پزند و به آشپز فشاری وارد نمی شود! دیگر لازم نیست نگران سوختن، جوشیدن، پاشیدن یا چسبیدن غذاها باشید. این نه تنها طعم عالی را تضمین می کند، بلکه تمیز کردن را نیز سریع می کند!
  • حالا احتمالا انواع و اقسام زودپز و ویژگی های آنها را می شناسید و به راحتی می توانید بهترین مدل را براساس نیاز خود انتخاب کنید.
  • امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی زودپز و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی لوازم آشپزخانه در زمان خرید به شما کمک کرده باشد. شما کاربران عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه با ما در ارتباط باشید.
  • ممنون که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه بهترین مدل های موجود در بازار را برای شما فراهم آورده ایم، مدل هایی با ارزش خرید بالا که توانسته اند نظر خریداران را جلب کنند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 25 مدل زودپز ارزان و باکیفیت با قیمت روز + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 500,000 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

زودپز مدل H10 گنجایش 10 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
18.5x18.5x44 سانتی‌متر 4050 گرم 10 لیتر آلومینیوم آلومینیوم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز عظیما مدل H54 گنجایش 2 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
15*15*12 سانتی‌متر 1500 گرم 2 لیتر آلومینیوم آلومینیوم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زود پز عظیما کد H84 گنجایش 1 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
10*11*15 سانتی‌متر 1500 گرم 1 لیتر آلومینیوم استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز مدل RB10 گنجایش 10 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
18.5x18.5x44 سانتی‌متر 2350 گرم 10 لیتر آلومینیوم آلومینیوم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز مدل RB5 گنجایش 5 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
15x15x38 سانتی‌متر 1700 گرم 5 لیتر آلومینیوم آلومینیوم
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

زودپز پارس استیل مدل کف سه لایه گنجایش 6 ليتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش ویژگی زودپز جنس بدنه
22x22x16.4 سانتی‌متر 3275 گرم 6 لیتر در پیرکس، کف سه لایه، دستگیره بلند استیل ضد زنگ
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز پارس استیل مدل کف سه لایه گنجایش 4.5 ليتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش ویژگی زودپز جنس بدنه
22x22x12.4 سانتی‌متر 3040 گرم 4.5 لیتر در پیرکس، کف سه لایه، دستگیره بلند استیل ضد زنگ
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز پارس استیل مدل کف سه لایه گنجایش 4.5 ليتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش ویژگی زودپز جنس بدنه
43x25x20 سانتی‌متر 2525 گرم 4.5 لیتر کف سه لایه، دستگیره بلند استیل ضد زنگ
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز مدل پارس الماس کد 10L گنجایش 10 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
40x30x30 سانتی‌متر 2900 گرم 10 لیتر آلومینیوم آلومینیوم
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز عظیما مدل H47 گنجایش 6 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
15*17*17 سانتی‌متر 1700 گرم 6 لیتر آلومینیوم آلومینیوم
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 3,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

زودپز دوقلو پارس استیل مدل کف سه لایه گنجایش 4.5 و 6 ليتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش گنجایش ظرف دوم ویژگی زودپز
22x22x16.7 سانتی‌متر 2647 گرم 4.5 لیتر 6 لیتر در پیرکس، کف سه لایه، دستگیره بلند
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز کرکماز مدل Turbo1 گنجایش 9 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
33x33x22 سانتی‌متر 2200 گرم 9 لیتر استیل استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز تفال مدل secure 5 neo گنجایش 4 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
19x26x44 سانتی‌متر 2500 گرم 4 لیتر استیل استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز کرکماز مدل Turbo A155 گنجایش 5 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
34x20x23 سانتی‌متر 1880 گرم 5 لیتر استیل استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز دوقلو پارس استیل مدل کف سه لایه گنجایش 6 و 3 ليتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش گنجایش ظرف دوم ویژگی زودپز
22x22x20.5 سانتی‌متر 4731 گرم 3 لیتر 6 لیتر در پیرکس، کف سه لایه، دستگیره بلند
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 6,000,001 تا 10,000,000 تومان

امتیاز کاربران

زودپز تفال مدل Clipso Minut Easy گنجایش 6 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
36x36x23 سانتی‌متر 2513 گرم 6 لیتر استیل استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز دوقلو کاراجا مدل Orbit

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
33x25x24 سانتی‌متر 6000 گرم 6 لیتر استیل استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز دسینی مدل 153935B گنجایش 6.5 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
طول 34، عرض 23.5 و ارتفاع 18.5 سانتی‌متر 3025 گرم 6.5 لیتر استیل استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز سفرام مدل نیستا گنجایش 6 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
33x24x16 سانتی‌متر 3260 گرم 6 لیتر استیل استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز دوقلو جی فی نی مدل G-02

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
22x22x16 سانتی‌متر 2300 گرم 6 لیتر استیل استیل
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 10,000,001 تا 15,000,000 تومان

امتیاز کاربران

زودپز دبلیو ام اف مدل PERFECT PLUS گنجایش 3 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
38x24x9 سانتی‌متر 2600 گرم 3 لیتر فولاد ضدزنگ استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز دبلیو ام اف مدل PERFECT گنجایش 6.5 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
35x24x19 سانتی‌متر 3100 گرم 6.5 لیتر فولاد ضدزنگ استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز دبلیو ام اف مدل PERFECT PLUS گنجایش 4.5 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
35x24x14 سانتی‌متر 2900 گرم 4.5 لیتر فولاد ضدزنگ استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز دبلیو ام اف مدل پرفکت پلاس گنجایش 6.5 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
41x26x23 سانتی‌متر 3290 گرم 6.5 لیتر استیل استیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

زودپز دبليو ام اف مدل پرفكت پلاس گنجایش 4.5 لیتر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن گنجایش جنس بدنه جنس در
45x25x14 سانتی‌متر 2900 گرم 4.5 لیتر استیل استیل
مشخصات بیشتر
منبع
extrabux

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا