لوازم ورزشی

۲۵ مدل حلقه تقویت مچ دست مقاوم و پرفروش + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

بهترین وسیله برای تقویت انگشتان دست

  • استفاده منظم از حلقه تقویت مچ دست می تواند به بهبود قدرت گرفتن، افزایش مهارت و کاهش خطر آسیب به دست ها و مچ دست کمک کند. با فشردن این محصول به هم، ماهیچه های انگشتان و دست ها درگیر و تقویت می شوند. این می تواند به ویژه برای ورزشکاران، نوازندگان و هر کسی که مرتباً از دستان خود در فعالیت های روزانه خود استفاده می کند مفید باشد.
  • حلقه تقویت مچ دست که به عنوان ورزش کننده مچ دست یا حلقه گرفتن دست نیز شناخته می شود، یک دستگاه تناسب اندام کوچک است که برای تقویت و بهبود انعطاف پذیری عضلات مچ دست و ساعد شما طراحی شده است.
  • معمولاً از یک حلقه دایره ای ساخته شده از مواد بادوام مانند لاستیک یا فلز تشکیل شده است که می توانید آن را با دست و انگشتان خود فشار دهید یا بچرخانید.
  • استفاده از حلقه تقویت کننده مچ دست می تواند مزایای متعددی را به همراه داشته باشد. در مرحله اول، به افزایش قدرت گرفتن کمک می کند، که برای فعالیت هایی که شامل نگه داشتن یا گرفتن اشیا است، مانند بلند کردن وزنه، ورزش یا حتی انجام کارهای روزمره مهم است. با ورزش منظم با حلقه، می توانید توانایی خود را در ایجاد نیرو و حفظ محکم نگه داشتن آن افزایش دهید.
  • علاوه بر این، استفاده از حلقه تقویت کننده مچ دست می تواند ثبات و انعطاف پذیری مچ را بهبود بخشد. حرکات مکرر فشار دادن و چرخاندن عضلات و تاندون‌های مچ دست و ساعد شما را درگیر می‌کند و باعث افزایش جریان خون و ارتقای سلامت مفاصل می‌شود. این می تواند به ویژه برای افرادی که در فعالیت هایی که نیاز به حرکات مکرر مچ دست دارند، مانند تایپ کردن، نواختن آلات موسیقی، یا شرکت در ورزش های راکت، مفید باشد.
  • در ادامه تمامی نکات مربوط به خرید بهترین وسیله برای تقویت انگشتان دست را برای شما گردآوری کرده ایم، همراه ما باشید.

انواع حلقه تقویت مچ دست

  • تقویت کننده مچ دست حلقه‌ای

این مدل تقویت کننده مچ دست، حلقه‌ای بوده و به وسیله فنر کار می‌کند. به عبارتی هنگام فشار به آن، حلقه جمع شده و زمانی که رها می‌شود به حالت اولیه خود برمی‌گردد.

  • تقویت کننده مچ دست فنری

دیزاین و طراحی ظاهری محصول در مقایسه با مدل قبلی متفاوت‌تر است. زیرا این مدل از دو دسته که دارای لولا و فنر بوده، تشکیل شده است. مقاومت تقویت کننده مچ دست فنری به وسیله سفتی و طول فنر مشخص می‌شود.

  • تقویت کننده مچ دست مفصلی

ساختار تقویت کننده مچ دست مفصلی شبیه کلیدهای پیانو بوده و در مقایسه با مدل‌های قبلی، تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر طراحی شده است.

جهت چگونگی کار کردن با این وسیله شما باید تک تک انگشت‌های خود را بر روی فنرهایی که برای این کار طراحی شده، قرار دهید.

با توجه به بررسی نظرات خریداران قبلی این محصول مشخص شد که موارد و برندهای ذیل بیشتر مود توجه آنها قرار گرفته اند. بد نیست مشخصات آنها را بررسی نمایید.

  • حلقه تقویت مچ بتا

جنس خوب ، قیمت مناسب ، در مقابل پولی که پرداخت می کنید ارزش داره.
  • حلقه تقویت مچ رجال

کیفیت خوب ، شکل متفاوت ، این حلقه سبک و وزن کم دارد و مناسب تقویت مچ دست می باشد
  • تقویت کننده مچ دست تن زیب

این مدل علاوه بر تقویت مچ دست با داشتن برجستگی‌های روی سطح خود با ماساژ دادن کف دست باعث افزایش جریان خون می شود.

  • تقویت مچ و پنجه ژله ای

کیفیت خوب ، استفاده راحت ، طراحی متفاوت.

با فواید حلقه تقویت مچ بیشتر آشنا شویم

از این وسیله کاربردی می‌توان به عنوان کاهش دهنده دردهای مچ دست استفاده کرد و علاوه بر آن، فواید دیگری هم دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

  • اگر جز آن دسته از ورزشکارانی هستید که تمایل به تقویت عضلات ساعد خود دارید، می‌توانید با استفاده همه روزه از این محصول به هدف خود نائل شوید.
  • شما با استفاده از این وسیله کاربردی می‌توانید استقامت دست خود را افزایش دهید. زیرا هر چقدر نیروی وارده به حلقه بیشتر شود، مسلما مچ دست شما هم خود به خود بر اثر تمرین زیاد، تقویت خواهد شد.
  • از مهمترین مزایای استفاده از حلقه تقویت کننده، افزایش قدرت دست است. کسانی که در ورزش‌هایی نظیر: ژیمناستیک و کوهنوردی مشغول به فعالیت هستند، نیاز دارند که قدرت دست خود را افزایش دهند. به همین خاطر نیاز است که از این وسیله ورزشی جهت افزایش قدرت دستان خود استفاده نمایند.
  • تایپیست‌ها، منشی‌ها و نوازندگان می‌توانند از حلقه‌های تقویت کننده جهت بهبود عملکرد انگشتان و چابکی دستان خود استفاده نمایند. این وسیله بسیار کاربردی بوده و برای آن دسته از عزیزانی که با نمونه شغل‌هایی که به آنها اشاره کردیم در ارتباط هستند، مناسب و قابل استفاده خواهد بود.

معرفی نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت حلقه تقویت مچ

  1. مدل‌های مختلف حلقه تقویت کننده مچ دست

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، مدل‌های مختلفی از این وسیله در بازار موجود بوده که شما با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید جهت تهیه محصولی که با آن راحت‌تر هستید، اقدام کنید. ب

عضی مدل‌های این وسیله از لحاظ طراحی، ثابت و قابل تنظیم هستند. بعضی افراد تنها مدل ثابت آن را جهت رهایی از استرس و تنش تهیه می‌کنند و مدل‌ قابل تنظیم این محصول برای افرادی که می‌خواهند به وسیله آن، تمرین‌های ورزشی متعددی را انجام دهند، کاربردی‌تر است.

  1. میزان مقاومت حلقه تقویت کننده مچ دست

میزان مقاومت این وسیله از مهمترین مواردی است که هنگام خرید باید در نظر قرار داد. به همین خاطر است که باید با توجه به نیاز و هدف خودتان جهت خرید تقویت کننده‌های مچ دست اقدام نمایید.

بسیاری از افراد از این وسیله تنها به عنوان ابزار توانبخشی استفاده می‌کنند و بعضی افراد هم هستند که جهت انجام ورزش‌های تخصصی و برای اینکه قدرت دستان خود را افزایش دهند، این محصول کاربردی را تهیه می‌کنند. پس نیاز خود را در نظر گرفته و سپس جهت خرید این وسیله اقدام نمایید.

  1. سایز و وزن حلقه تقویت کننده مچ دست

سایز و وزن حلقه تقویت کننده مچ دست از جمله فاکتورهای مهم دیگری هستند که باید نسبت به آنها توجه نمود. در نظر داشته باشید که محصولی جهت استفاده مناسب بوده که با آن احساس راحتی نمایید و همچنین از وزن خوبی برخوردار باشد.

برای اینکه ببینید که حلقه تقویت مچ جهت استفاده مناسب است، آن را در کف دست خود گرفته و ببینید که آیا اندازه حلقه با سایز کف دست شما برابر است یا خیر؟

  1. کاربردهای مختلف حلقه تقویت مچ

حلقه‌های تقویت کننده، کاربردهای مختلفی داشته و شما می‌توانید از آن جهت تقویت نواحی مشخص استفاده نمایید. بعضی از مدل‌های موجود در بازار تنها جهت تقویت انگشتان و بعضی مدل‌های دیگر جهت افزایش قدرت مچ دست طراحی شده است.

به همین خاطر نیاز است که قبل از هر چیز، نیاز و هدف خود را بررسی کرده و با در نظر گرفتن این مورد، جهت خرید بهترین مدل اقدام نمایید.

تمرین برای رگ دست در خانه

در اینجا چند تمرین وجود دارد که می توانید در خانه برای کمک به افزایش جریان خون و تقویت رگ های دست خود امتحان کنید:

  • مشت کردن: با دست خود مشت محکمی بسازید و انگشتان خود را در کف دست خود فشار دهید. چند ثانیه در این حالت بمانید، سپس انگشتان خود را رها کرده و دراز کنید. این تمرین را 10-15 بار در هر دست تکرار کنید.
  • اکستنشن انگشت: دست خود را در مقابل خود دراز کنید و کف دست به سمت پایین باشد. به آرامی انگشتان خود را تا حد امکان از هم باز کنید، سپس آنها را به هم برگردانید. این حرکت را 10-15 بار در هر دست تکرار کنید.
  • چرخش مچ دست: بازوی خود را در مقابل خود دراز کنید و کف دست به سمت بالا باشد. به آرامی مچ دست خود را در یک حرکت دایره ای، ابتدا در جهت عقربه های ساعت و سپس در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. 10-15 چرخش در هر جهت در هر دست انجام دهید.
  • فشار دادن دست: یک توپ استرس، توپ تنیس یا هر جسم نرمی را در دست بگیرید. تا جایی که می توانید جسم را فشار دهید، سپس رها کنید. این تمرین را 10-15 بار در هر دست تکرار کنید.
  • ضربه انگشت: دست خود را صاف روی میز یا هر سطحی قرار دهید. هر انگشت را یکی یکی بلند کنید و از انگشت شست شروع کنید و روی سطح ضربه بزنید. این حرکت ضربه زدن را با هر انگشت، از جمله شست، 10 تا 15 بار در هر دست تکرار کنید.

به یاد داشته باشید که به آرامی شروع کنید و به تدریج شدت این تمرینات را در طول زمان افزایش دهید. اگر احساس درد یا ناراحتی کردید، تمرینات را متوقف کنید و با یک متخصص ورزشی مشورت کنید.

با مهمترین اصطلاحات یک خرید اینترنتی موفق که باید آنها را بررسی کنید، آشنا شوید

  • حلقه تقویت مچ

بسیاری از افراد برای انجام فعالیت های روزانه به مچ دست های خود فشار زیادی وارد می نمایند. همین مورد نیز موجب می شود که مچ دست آنها آسیب ببیند.

افرادی که بسیار با تبلت و کامپیوتر کار می کنند برای قوی نمودن مچ های خود باید حتما از حلقه تقویت مچ استفاده کنند.

  • وسیله تقویت مچ دست

حلقه ورزشی مچ را می توان یکی از بهترین وسایل بدنسازی جهت تقویت انگشتان دست دانست.

استفاده از وسیله ای نظیر: حلقه ورزشی مچ جهت تقویت عضلات ساعد و دست ورزشکاران بسیار ضروری می باشد.

آن دسته از عزیزانی که تمرینات ورزشی خود را در منزل انجام می دهند، می توانند از وسیله ای نظیر: حلقه مچ جهت تقویت عضلات دست خود استفاده کنند.

  • حلقه مچ دست

حلقه تقویت مچ خوب باید دارای وزن کمی باشد که بتوان به راحتی برای تقویت مچ از آنها بهره برد. از سوی دیگر کیفیت خوب و شکل مناسب آنها نیز دارای اهمیت می باشد.

برخی از مواردی که در بازار وجود دارند به صورت ژله ای هستند. این موارد انعطاف خوبی دارند و استفاده از آنان نیز آسان می باشد.

  • حلقه مچ

همه افرادی که از حلقه تقویت مچ استفاده می نمایند، بیان می دارند که مچ دست و ساعد آنها به مرور قوی می شود. این مورد بر روی اعصاب نیز تاثیر دارد و باعث می گردد تا فرد اعصاب قوی تری داشته باشد.

کارایی این حلقه ها متفاوت است. عموما این مورد توسط مربیان یا پزشکان توصیه می گردد.

  • تقویت مچ دست با حلقه

بسیاری از ورزشکاران برای تقویت مچ دست های خود از حلقه های مخصوص استفاده می نمایند. در این صورت عضلات مچ قوی شده و می توانند به راحتی فعالیت های سنگین نیز انجام دهند.

افرادی که مایل هستند استقامت دست های خود را افزایش دهند و نیروی وارد شده بر مچ را کنترل نمایند نیز باید از حلقه های فوق بهره ببرند.

حلقه تقویت مچ دست ، برخی از افراد به دلیل ضعیف بودن عضله ها و استخوان های دست نمی توانند فعالیت های سنگین انجام دهند. از همین رو بیان می شود که از حلقه تقویت مچ استفاده نمایند.

این موارد با توجه به اهداف متفاوت خریداران، طرح ها و سایزهای گوناگون دارند. توصیه می شود، مواردی را خریداری کنید که باعث تقویت انگشتان شما نیز شوند.

حلقه تقویت دست ، اگر قصد خرید حلقه تقویت مچ برای کنترل استرس را دارید، می توانید از نمونه های لاستیکی که قابلیت تغییر سایز ندارند، استفاده کنید. قیمت این موارد به مراتب کم می باشد.

البته گزینه های چند کاره نیز در بازار وجود دارند که بسیار کاربردی هستند و ورزشکاران نیز می توانند از آنها بهره ببرند.

تقویت مچ دست ، اگر قصد تهیه حلقه تقویت مچ دست را دارید، باید توجه داشته باشید که آنها در دو مدل ثابت و قابل تنظیم دسته بندی می شوند.

در مدل هایی که ثابت می باشند، نمی توانید میزان مقاومت و انعطاف آنها را تغییر دهید. از همین رو ممکن است تا با گذشت زمان خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و دیگر کاربردی نباشند.

وسیله تقویت مچ دست ، اگر مایلید تا یک حلقه تقویت مچ ارزان خرید کنید، می توانید از نمونه های ثابت بهره ببرید. البته باید در نظر داشته باشید که این موارد دوام زیادی ندارند و هر چند وقت یکبار باید آنها را تعویض نمایید.

مواردی که چند کاره می باشند، دوام بیشتری داشته اما قطعات آنها ممکن است به مرور زمان فرسوده شوند.

لاستیک تقویت مچ ، یکی از موارد مهمی که برای خرید حلقه تقویت مچ باید مد نظر قرار داده شود، میزان کارآمد بودن حلقه است. اگر این مورد کیفیت لازم را ارائه ندهد، ممکن است به مچ دست شما آسیب جدی وارد نماید.

از همین رو لازم  می باشد تا حتما جنس و اندازه حلقه را مد نظر قرار داده و سپس اقدام به خرید کنید.

  • تقویت کننده مچ دست

در زمان خرید حلقه تقویت مچ قطعا با مواد متفاوتی روبرو می شوید. توصیه می شود تا حتما به جنس این حلقه ها توجه داشته باشید. گزینه هایی که از پلاستیک فشرده ایجاد شده اند، می توانند بهترین نمونه باشند و کاربرد خوبی نیز ارائه دهند. این حلقه ها را می توان با صابون شست.

  • حلقه تقویت انگشتان دست

بسیاری از اشخاص تصور می نمایند که حلقه تقویت مچ تنها برای مچ دست کاربرد دارد اما شما می توانید از این موارد برای تقویت نمودن انگشتان خود نیز استفاده نمایید.

البته توصیه می شود تا مدل رجال را تهیه کنید که برای انگشتان دست بسیار کاربردی هستند. این موارد قابلیت تغییر سایز نیز دارند.

وسیله ورزشی برای تقویت انگشتان دست ، امروزه وسیله های متفاوتی برای تقویت مچ دست وجود دارند. برخی از آنها دارای هزینه های زیادی هستند. این بین حلقه تقویت مچ یکی از گزینه های کاربردی می باشد.

شما می توانید این موارد را در فروشگاه های لوازم ورزشی تهیه کنید. البته لازم است تا از ابتدا هدف خود را مشخص نمایید تا بر اساس آن بتوانید یک گزینه کارآمد خریداری نمایید.

  • افزایش سایز مچ دست

بسیاری از افرادی برای اینکه مچ دست خود را تقویت نمایند، از حلقه تقویت مچ بهره می برند. این ابزارها می توانند عضلات را تقویت کنند از همین رو انتظار می رود که سایز آنان نیز افزایش یابد.

باید در نظر داشته باشید که حلقه تقویت مچ باعث بالا رفتن میزان مقاومت مچ دست نیز می گردد لذا ورزشکاران از آنها بهره می برند.

  • فواید حلقه تقویت مچ دست

از جمله مزایای حلقه تقویت مچ می توان به افزایش قدرت مچ دست اشاره نمود. این مورد برای ورزشکاران در حوزه های ژیمناستیک؛ کوهنوردی و … بسیار کاربردی است.

با این کار می توان طول عضله ها را نیز افزایش داد. توصیه می شود تا نوازندگان نیز از این مورد بهره ببرند.

فواید استفاده از حلقه تقویت مچ ، حلقه تقویت مچ برای تایپیست ها و افرادی که کار اداری انجام می دهند، بسیار عالی است. این حلقه ها می توانند تاندون ها را تقویت نمایند و انعطاف پذیری عضله ها را بهبود دهند.

از همین رو برای بهتر نمودن وضعیت مچ دست عالی خواهند بود. این حلقه ها را می توانید از فروشگاه های پزشکی خریداری کنید.

  • قوی کننده مچ دست

قوی بودن عضلات دست باعث می شود تا فرد بهتر بتواند فعالیت های ورزشی را انجام دهد.

به همین خاطر استفاده از لوازم ورزشی که بتواند به ورزشکار جهت دستیابی به عضلات قوی تر کمک نماید، اهمیت ویژه ای دارد.

یکی از این لوازم ورزشی جهت قوی تر کردن عضلات دست، حلقه تقویت مچ می باشد که استفاده از آن در بین ورزشکاران، بسیار رایج شده است.

  • افزایش سایز مچ دست

یکی از ابزارهای مفید ورزشی جهت قوی شدن عضلات دست، حلقه تقویت مچ می باشد.

این حلقه ورزشی علاوه بر تقویت مچ باعث قوی تر شدن عضلات ساعد و انگشتان می شود.

با دستان قوی و نیرومند راحت تر می توان فعالیت های روزمره ورزشی را انجام داد.

با مطالعه راهنمای خرید این محصول در سایت ها می توانید راحت تر جهت انتخاب مدل مناسب تصمیم گیری نمایید.

  • قوی کردن ساعد دست

یکی از مهمترین فعالیت هایی که به هنگام انجام تمرینات ورزشی باید مد نظر قرار داد، تقویت عضلات می باشد.

در این راستا تقویت عضلات دست، ساعد و مچ از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرقی نمی کند که در چه سطحی، تمرینات ورزشی خود را انجام می دهید.

با تهیه حلقه تقویت مچ می توانید مسیر دستیابی به اهداف ورزشی خود را آسان تر نمایید.

  • وسیله ورزش دست

در صورتی که از این موارد بهره می برید، لازم است تا توجه داشته باشید که آنها گردش خون را در دستان شما بیشتر می کنند.

باید دقت نمایید که نمونه های بسیاری از این حلقه ها در بازار وجود دارند  که کاربرد آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. نمونه هایی که از لاستیک نرم ساخته شده اند می توانند گزینه های کاربردی باشند.

  • تقویت مچ دست در خانه

ابزارهای ورزشی زیادی جهت تقویت مچ دست در بازار وجود دارد.

از جمله این ابزار می توان به حلقه، فنر مخصوص تقویت مچ، توپ تقویت مچ و فنر تقویت مچ اشاره نمود.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تمرینات ورزشی خود را در خانه انجام می دهید، تهیه وسایل ورزشی جهت قوی تر کردن عضلات دست برای شما گزینه مناسبی به شمار می روند.

  • تقویت مچ دست

تقویت مچ دست یکی از مهمترین فعالیت هایی بوده که باید نسبت به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

با تقویت و قوی تر کردن عضلات دست، ساعد و مچ می توان راحت تر به اهداف ورزشی خود دست یافت.

یکی از بهترین روش ها جهت تقویت عضلات دست، استفاده از حلقه تقویت مچ می باشد که تهیه آن در بین ورزشکاران بسیار رواج دارد.

  • ورزش مچ دست

راه های مختلفی جهت تقویت عضلات دست وجود دارد. یکی از این روش ها، استفاده از وسایلی می باشد که به شما جهت تقویت عضلات دست تان کمک نماید.

علاوه بر آن شما می توانید از روش های مختلفی که در سایت های اینترنتی جهت تقویت عضلات مچ دست و ساعد گفته شده، استفاده نمایید تا زودتر به اهداف ورزشی خود دست یابید.

  • حلقه لاستیکی تقویت مچ دست

حلقه تقویت مچ امروزه هم در باشگاه ها استفاده می شود و هم توسط فیزیوتراپیست ها به اشخاص پیشنهاد می گردد. این حلقه ها می توانند عضلات مچ دست و انگشتان را تقویت نمایند.

از همین رو کاربرد زیادی دارند. افرادی که به دنبال تهیه حلقه تقویت مچ هستند باید حتما در ابتدا هدف خود را مشخص نمایند. زیرا در غیر این صورت مشکلات زیادی ایجاد می شود.

حلقه لاستیکی تقویت مچ ، برای خرید حلقه تقویت مچ لازم است تا ابتدا آن را در دستان خود گرفته و بررسی نمایید.

اگر حلقه را توانستید فشرده نموده و مجدد به حالت اول بازگردانید، گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. از همین رو می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

  • حلقه مچ حرفه ای

حلقه مچ یکی از بهترین لوازم ورزشی جهت تقویت عضلات انگشتان، ساعد و مچ به شمار می رود.

این حلقه دارای مدل های متفاوتی بوده که می توانید با توجه به نیاز ورزشی خود جهت خرید بهترین نوع آن اقدام نمایید.

تهیه حلقه مچ های تخصصی بیشتر مناسب آن دسته از افرادی است که به صورت حرفه ای ورزش می کنند.

  • حلقه پلاستیکی برای تقویت مچ دست

حلقه تقویت مچ یکی از کاربردی ترین لوازم ورزشی بوده که جهت قوی کردن عضلات دست، مورد استفاده قرار می گیرد.

حلقه تقویت مچ دارای جنس های مختلفی بوده که از جمله آن می توان به مدل پلاستیکی اشاره نمود.

با توجه به راهنمای خرید این محصول می توانید جهت انتخاب مدل مناسب به صورت حضوری یا اینترنتی از فروشگاه های معتبر اقدام نمایید.

  • حلقه ورزشی مچ دست

یکی از کاربردهای مهم حلقه تقویت مچ، استفاده از آن در ورزش هایی همانند بدنسازی می باشد. در صورتی که شما از این مورد به صورت مستمر استفاده نمایید، باعث می شود که مچ و انگشتان شما قوی تر گردند.

بدنساز ها از این مورد در ورزشگاه ها استفاده می نمایند تا به راحتی حرکات مربوطه را انجام دهند.

وسیله ورزشی برای تقویت مچ دست ،گاها پیش می آید که فرد نمی تواند فعالیت های روزانه خود را نیز انجام دهد زیرا مچ دست او بسیار ضعیف می باشد.

از همین رو پزشکان به این افراد حلقه تقویت مچ را پیشنهاد می دهند. این حلقه ها منعطف بوده و می توانند انگشتان و عضله ها را تقویت نمایند. این حلقه ها برای ورزشکاران نیز عالی هستند.

وسیله ورزشی برای مچ دست ، اگر مایلید تا مچ دست خود را تقویت نمایید باید از حلقه تقویت مچ استفاده کنید. این موارد توسط برندهای مختلفی تهیه می شوند اما همواره گزینه هایی را باید تهیه نمایید که اندازه و جنس آنها عالی است.

برخی از مواردی که در بازار وجود دارند از پلاستیک های بی کیفیت ساخته می شوند از همین رو پس از مدتی غیر قابل استفاده خواهند بود.

حلقه ورزش دست ، به کمک حلقه تقویت مچ، شما می توانید مچ دست خود را به آسانی تقویت نمایید. اگر صرفا برای مفاصل خود از این موارد استفاده می نمایید، بهتر است تا از تقویت کننده های مفصلی بهره ببرید.

این موارد شبیه کلید هستند و می توانند تک تک انگشتان شما را تحت تاثیر قرار دهند. با این موارد علاوه بر مفصل، انگشتان شما نیز تقویت می گردند.

  • ورزش مچ دست با حلقه

در زمان خرید حلقه تقویت مچ لازم است تا حتما نمونه های موجود در بازار را با یکدیگر مقایسه نمایید. از همین رو نظرات کاربران را در سایت های اینترنتی مطالعه نمایید.

توصیه می شود تا حتما با پزشک معالج خود نیز صحبت کنید تا مناسب بودن حلقه شما را بررسی نماید.

ورزش مچ دست ، اگر شما نیز مایل هستید تا مچ دست قوی داشته باشید باید ورزش های زیادی انجام دهید. اما یک راه سریع تر و البته کاربردی تر استفاده از حلقه تقویت مچ است.

این حلقه ها پلاستیکی بوده و دارای حالت کشسانی هستند. البته میزان کشسانی بودن ها برای اشخاص مختلف متفاوت است.لازم است تا شما مواردی را خریداری کنید که به راحتی در دستان خود بتوانید آنها را فشرده کنید.

ورزش تقویت مچ دست ، افرادی که از مشکل مچ دست رنج می برند، اغلب نیاز دارند تا ورزش های متفاوتی را انجام دهند تا مچ دست آنها قوی گردد. یکی از ابزارهایی که برای تقویت مچ دست استفاده می شود.

حلقه های تقویت مچ دست هستند. این حلقه ها پلاستیکی می باشند. لذا در برابر عرق دست نیز مقاوم خواهند بود. از همین رو در تمام مکان ها و برای کاربردهای مختلف می توانید از آنها استفاده کنید.

  • تمرین مچ دست

بسیاری از ورزشکاران برای اینکه مچ دستان و انگشتان خود را قوی نمایند، باید ورزش های سختی را انجام دهند.

اما لازم است تا به این موضوع دقت داشته باشید که حلقه تقویت مچ می تواند تاثیر زیادی بر روی تقویت مچ دست آنها داشته باشد. از این مورد اغلب ورزشکاران حوزه تنیس؛ ژیمناستیک و … بهره می برند.

  • نحوه کار با حلقه تقویت مچ

برای کار با حلقه تقویت مچ لازم است تا ابتدا حلقه را بین دستان خود گرفته و بدون اینکه مچ خم شود، سعی کنید تا آن را فشرده کنید.

پس از این مرحله باید کم کم انگشتان خود را شل نمایید تا حلقه باز شود. تکرار این کار باعث بهبود وضعیت تاندون دست می شود.

کار با حلقه تقویت مچ ، بسیاری از افراد که مایل به تقویت مچ دست خود هستند، از حلقه تقویت مچ استفاده می نمایند. با این حلقه ها می توان فعالیت های متفاوتی را انجام داد.

لازم است تا با توجه به هدف و نیاز خود از گزینه مناسب استفاده کنید. اگر مایلید تا قدرت دستان خود را افزایش دهید، این حلقه ها می توانند بسیار کاربردی باشند.

  • کار با حلقه تقویت مچ

حلقه تقویت مچ، وسیله ای ورزشی بوده که می توان از آن جهت استفاده های روزمره استفاده نمود.

از این وسیله در بدنسازی جهت تقویت مچ و انگشتان دست استفاده می شود.

این محصول دارای مدل های متنوعی از جمله: فنری، حلقه ای و مفصلی بوده که می توانید مدل مورد نظر را با توجه به نیاز ورزشی خود خریداری نمایید.

  • نحوه استفاده از فنر تقویت مچ

برخی از انواع حلقه های تقویت مچ دارای فنرهایی کشسانی هستند. از همین رو وقتی شما آنها را در دستان خود فشار می دهید، سریعا به حالت اول خود باز می گردند.

این حلقه ها بسیار مقاوم می باشند و می توان از آنها برای مدت زمان زیادی بهره برد. از این مورد هم ورزشکاران و هم افراد بیمار می توانند استفاده کنند.

  • بهترین حلقه تقویت مچ

بهترین نمونه از ابزارهای تقویت کننده مچ، گزینه هایی هستند که به صورت حلقه ای بوده و دارای فنر می باشند.

در درون حلقه، فنر قرار داده شده است لذا به محض اینکه حلقه را فشار می دهید، پس از رها نمودن به جای خود باز می گردد. تقریبا تمام افراد می توانند از این موارد استفاده نمایند.

  • حلقه تقویت مچ رجال

رجال از جمله برندهایی می باشد که حلقه تقویت مچ آن دارای کیفیت بالایی است. مقاومت این حلقه ها عالی است. اما باید در نظر داشته باشید که برخی از حلقه ها به صورت لولا دار و برخی دیگر به صورت فنری هستند.

عموما افراد از نوع فنری برای تقویت مچ خود استفاده می نمایند چون کاربردی تر هستند.

  • فواید فنر تقویت مچ

یکی از مهمترین فعالیت هایی که باید ورزشکاران به هنگام انجام تمرینات ورزشی خود به آن توجه نمایند، تقویت عضلات مچ دست است.

استفاده از حلقه مچ می تواند در این زمینه به ورزشکار کمک شایان توجهی کند.

وزن کم حلقه مچ، افزایش جریان خون و رفع خستگی دست از جمله مهمترین مزایای استفاده از این وسیله ورزشی به شمار می رود.

  • تمرین با حلقه مچ

اگر قصد تمرین با حلقه تقویت مچ را دارید، باید بدانید که نمونه های بسیاری در بازار وجود دارند. تهیه این موارد سلیقه ای می باشد. برخی از مدل ها ثابت بوده و برخی دیگر انعطاف پذیر می باشند.

افرادی که از استرس زیاد رنج می برند، می توانند از این مورد بهره ببرند. در زمان خرید توصیه می شود از مواردی استفاده کنید که قابلیت تنظیم دارند.

حلقه تقویت مچ وسیله‌ای است که با آن می‌توان دردهای ناشی از انجام فعالیت‌های روزمره را در مچ دست کاهش داد.

از آنجایی که بیشتر فعالیت‌های روزمره زندگی ما به وسیله دست انجام می‌شود گاهی امکان دارد به دلیل فشار بیش از حد به عضلات دست خود آسیب وارد نمایید.

به عنوان مثال، کسانی که به صورت روزانه به انجام کار تایپ با رایانه مشغول هستند و یا ورزشکارانی که هر روزه فعالیت‌های مربوط به بدنسازی مانند: وزنه زدن و… را انجام می‌دهند بیشتر در معرض آسیب‌های مربوط به مچ دست قرار می‌گیرند.

به همین خاطر خرید حلقه تقویت مچ دست به آن دسته از عزیزانی که به هر نحوی با آسیب‌های مربوط به مچ دست مواجه هستند، پیشنهاد می‌شود.

اگر چه جا دارد که بگوییم شما می‌توانید این محصول بسیار کاربردی را از طریق راهنمای خرید اینترنتی و در زمان بسیار کوتاهی از سایت‌های معتبر در این زمینه تهیه نمایید. مدل‌های متنوعی از حلقه تقویت مچ در بازار موجود بوده که قبل از هر چیز نیاز است که با ویژگی‌های هر کدام از آنها، آشنا شویم.

  • قیمت حلقه تقویت مچ دست

با توجه به اینکه حلقه تقویت مچ یکی از موارد کاربردی می باشد که اغلب افراد از آن برای تقویت دست خود استفاده می نمایند لذا توجه به قیمت این حلقه ها نیز دارای اهمیت بالایی می باشد.

اینکه شما از چه حلقه ای استفاده نمایید و جنس و سایز آن چقدر باشد، می تواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد.

  • خرید حلقه تقویت مچ

جنس های متفاوتی از حلقه تقویت مچ در بازار وجود دارند. بهترین نمونه ها مواردی هستند که از پلاستیک فشرده تهیه شده اند. این موارد را می توان هم برای مصارف پزشکی و هم برای ورزش استفاده کرد.

قیمت این موارد نیز بسیار مقرون به صرفه است. از همین رو افراد زیادی به سمت آنها کشیده می شوند.

فواید لاستیک مچ دست ، بسیاری از افراد حلقه تقویت مچ را به عنوان لاستیک تقویت مچ می دانند. این موارد با قیمت های مختلفی در بازار وجود دارند.

باید در نظر داشته باشید که در حین خرید، نوع لاستیک، جنس و اندازه بر روی قیمت تاثیر گذار می باشند. حلقه انتخابی شما باید خاصیت انعطاف پذیری خوبی داشته باشد و به راحتی بتوانید آن را در دست خود تغییر شکل دهید.

  • فواید حلقه تقویت مچ

حلقه تقویت مچ یکی از وسیله های کاربردی ورزشی می باشد که می توان برای قوی نمودن عضله های دست از آن استفاده نمود.

افرادی که برای انجام فعالیت های روزانه خود دچار مشکل هستند، از این مورد استفاده می کنند. معمولا به افرادی که در طول روز از مچ های خود بسیار کار می کشند، توصیه می شود تا این حلقه ها را تهیه کنند.

راهنمای نگهداری از حلقه تقویت مچ دست

حلقه تقویت کننده، وسیله‌ای جهت کمک به افرادی است که  به وسیله آن بتوانند قدرت مچ دست خود را  افزایش دهند. از آنجا که مدل‌های مختلفی از این محصول در بازار موجود بوده پس نیاز است که نسبت به راهنمای مراقبتی از آن هم بیشتر توجه نمود.

جنس بیشتر حلقه‌های تقویت مچ از پلاستیک بوده و شما می‌توانید به وسیله یک راهکار بسیار ساده از آن مراقبت نمایید. اگر بر روی حلقه آثار کثیفی مشاهده کردید، می‌توانید آن را بشویید.

این کار زمان‌بری نیست و تنها به یک صابون و اسفنج نیاز دارید. بعد از شستشوی کامل حلقه با آب و صابون، حتما آن را به وسیله یک پارچه تمیز خشک نمایید.

متشکریم که برای مطالعه‌یراهنمای خرید اینترنتی حلقه تقویت مچ دست در دسته بندی ورزش و سفروقت گذاشتید، تیم گرین لیست در انتهای مطلب چند مدل پرفروش و محبوب در بازار ایران را برای شما جمع آوری کرده است که پیشنهاد می شود آنها را بررسی کنید. ممنون که وقت گذاشتید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: ۲۵ مدل حلقه تقویت مچ دست مقاوم و پرفروش + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 0 تا 100,000 تومان

امتیاز کاربران

فنر تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر اورجینال

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد در بسته
150x80x120 سانتی‌متر 89 گرم سیلیکون اصل یک عدد

امتیاز کاربران

تقویت کننده مچ و ساعد مدل گریپستر اورجینال

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ضخامت ابعاد وزن جنس کشور تولیدکننده
6 میلی‌متر 16x15x2 سانتی‌متر 44 گرم سیلیکون و لاستیک درجه یک ژاپن
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

حلقه تقویت مچ مدل آلفا دو جهته

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس کشور تولیدکننده تعداد در بسته
8x8x2 سانتی‌متر 75 گرم لاستیک بهداشتی ایران یک عدد

امتیاز کاربران

فنر تقویت مچ مدل 5 تا 60 کیلوگرمی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد در بسته سایر توضیحات
9x2x15 سانتی‌متر 149 گرم پلاستیک, فلز یک عدد بر روی این دستگاه فنری بسیار مقاوم و با دوام قر...

امتیاز کاربران

دستگاه تقویت مچ و انگشت مدل 80562

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد در بسته
650x350x150 سانتی‌متر 60 گرم پلاستیک فشرده یک عدد
محدوده قیمت 100,001 تا 200,000 تومان

امتیاز کاربران

فنر تقویت مچ دست مدل MY

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد در بسته سایر توضیحات
16x12x3 سانتی‌متر 220 گرم ساخته شده از پلاستیک با فنرهای کشش فولاد ضد زنگ یک عدد ساخته شده از پلاستیک با فنرهای کشش فولاد ضد زنگ...

امتیاز کاربران

فنر تقویت مچ مدل MB60

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس کشور تولیدکننده تعداد در بسته
15x10x2 سانتی‌متر 150 گرم ساخته شده از پلاستیک با فنرهای کشش فولاد ضد زنگ چین یک عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

وزنه مچ دست و پا فینال مدل F006 وزن 6 کیلوگرم

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد در بسته سایر توضیحات
36.5x20x10 سانتی‌متر 6000 گرم واتر جودون و شن و پلاستیک دو عدد درای چسب ولکرو 5 سانتی متری نوار اتصال 2 عددی ب...

امتیاز کاربران

کش تقویت کننده مچ مدل گریپستر کد 19

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس کشور تولیدکننده تعداد در بسته
10x11x6 سانتی‌متر 40 گرم ترکیب سیلیکون و لاستیک فوق العاده مداوم ساخت کشور چین (بالاترین کیفیت در بازار های جهانی) یک عدد

امتیاز کاربران

فنر تقویت مچ مدل پاورجیم

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس کشور تولیدکننده
15x15x3 سانتی‌متر 200 گرم پلاستیک ایران
محدوده قیمت 200,001 تا 300,000 تومان

امتیاز کاربران

فنر تقویت مچ مدل MY PRO

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد در بسته سایر توضیحات
16x14.5x3 سانتی‌متر 200 گرم فولاد ضد زنگ پلاستیک نرم یک عدد بازه ی 10 تا 100 کیلوگرم دارای نمایشگر دیجیتال

امتیاز کاربران

فنر تقویت مچ مدل Pro39_B

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد در بسته
16x14.5x2 سانتی‌متر 140 گرم فولاد ضد زنگ یک عدد

امتیاز کاربران

توپ تقویت مچ و انگشت مدل 1621

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد در بسته
10x10x2 سانتی‌متر 100 گرم لاتکس ژله ای یک عدد

امتیاز کاربران

فنر تقویت مچ مدل HGDuck-16

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس کشور تولیدکننده تعداد در بسته
15.4x10.5x2.5 سانتی‌متر 150 گرم TPR, PP، Steel چین یک عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فنر تقویت مچ میلیکسین کد 1328

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن
15*10*2 سانتی‌متر 190 گرم
محدوده قیمت 300,001 تا 400,000 تومان

امتیاز کاربران

توپ تقویت مچ مدل Btm01

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس کشور تولیدکننده تعداد در بسته
10x5x5 سانتی‌متر 200 گرم تلق و فایبر چین یک عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

فنر تقویت مچ مدل Gs777_golden

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد در بسته سایر توضیحات
10x5x2 سانتی‌متر 300 گرم پلاستیک فشرده یک عدد دسته ها مجهز به لاستیک ترموپلاستیک (TPR) شیاردا...

امتیاز کاربران

فنر تقویت مچ مدل ۰۱

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس کشور تولیدکننده تعداد در بسته
23x18x3 سانتی‌متر 145 گرم پلی استر فاقد مواد مضر BPA-فلز سخت کاری شده چین یک عدد

امتیاز کاربران

حلقه تقویت مچ مدل RHIN 9082

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس کشور تولیدکننده
20x20x3 سانتی‌متر 80 گرم پلی وینل کلراید پلاستیک قابل انعطاف چین

امتیاز کاربران

فوم تقویت مچ اِیرکس مدل TRIMMER

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس کشور تولیدکننده تعداد در بسته
12x6x3 سانتی‌متر 80 گرم -ساخت سوئیس -آنتی باکتریال -استفاده در کار درما... سوئیس یک عدد
محدوده قیمت 400,001 تا 500,000 تومان

امتیاز کاربران

مجموعه تقویت مچ و انگشت مدل MY مجموعه 5 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد در بسته سایر توضیحات
15x7x1 سانتی‌متر 400 گرم LATEX شش عدد محصول شامل : یک عدد قیچی مچ ، یک عدد فنر تقویت ...

امتیاز کاربران

فنر تقویت مچ و ساعد مدل 1621

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد در بسته
25x15x3 سانتی‌متر 500 گرم پلاستیک، فوم و فلز یک عدد

امتیاز کاربران

حلقه تقویت مچ مدل RHIN 9085

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس
20x20x3 سانتی‌متر 80 گرم پلی وینل کلراید پلاستیک قابل انعطاف

امتیاز کاربران

حلقه تقویت مچ مدل بدنسازی رجال مدل 1100

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد در بسته
28x18x8 سانتی‌متر 188 گرم ژله ای یک عدد

امتیاز کاربران

توپ مدیسن بتا 3 کیلوگرمی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن سایر توضیحات
دور توپ : 78 سانتی‌متر سانتی‌متر 3000 گرم گرم - مناسب برای آمادگی جسمانی و بدنسازی - جنس از ل...

21 دیدگاه

  1. دوستان من لاستیک ورزشی دست Hanghao رنگ سورمه ای رو از دیجیکالا خریدم نسبت به قیمتش عالیه من هر روز ازش استفاده میکنم

  2. حلقه دست ورزشی مدل massage رو از دیجی کالا خریدم واقعا موثر بود
    من که از خریدم واقعا راضی بودم

  3. از بین وسایل ورزشی برای دست من تقویت کننده ی مچ رو از همه بیشتر دوست دارم چون هم کار کردن باهاش اسونه هم میتونی تو خونه ازش استفاده کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا