دکوراسیون و دکوراتیو

35 مدل جاکفشی باکیفیت و پرفروش + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

آیا از داشتن کفش های زیاد و نداشتن فضای کافی برای نگهداری صحیح آنها خسته شده اید؟ آیا شما صاحب خانه جدیدی هستید که به دنبال خرید بهترین جاکفشی هستید؟

شما خوش شانس هستید! انبوهی از راهنمایی ها وجود دارد، و این مقاله تمام سوالاتی را که قبل از خرید جاکفشی برای کفش به ذهن می رسد، پوشش می دهد.

راهنمای خرید جاکفشی ارزان و باکیفیت

  • جاکفشی ، مطمئناً تا کنون در منزل با محل قرارگیری کفش خود مشکل داشته اید.
  • در آپارتمان ها به علت ازدحام عبور و مرور و یا در ساختمان های ویلایی نشین برای جلوگیری از فرسودگی زود هنگام کفش ها و محافظت از آنان نیاز به جاکفش وجود دارد.
  • برای حل این معضل جاکفشی جای خود را در خانه های ما باز کرده است. خرید این محصول بهترین گزینه برای کسانی است که میخواهند از کفش های خود به خوبی مراقبت کنند.
  • در این مطلب ما به شما می‌گوییم که چگونه با خرید جاکفشی، در دیزاین خانه خود تاثیرگذار باشید. این راهنمای خرید جاکفشی به شما راحت تر در انتخاب انواع مدل های آن کمک می نماید.
  • شاید بتوان جاکفشی را یکی از اعضای کوچک طراحی داخلی دانست، که خیلی از افراد توجه کافی را به این بخش از خانه ندارند.
  • اگر می خواهید یک طراحی دکوراسیون زیبا را در خانه خود تجربه کنید پس باید کوچکترین جزئیات نیز با دقت بنگرید.
  • از قلم افتادن جاکفشی، علاوه بر ایجاد ناکارآمدی دیزاین خانه شما، مشکلات بهداشتی و بصری را نیز در محیط منزل فراهم می آورد.
  • اگر در دیزاین خانه شاهد بی‌ نظمی هستید، مطمئناً یک عضو کوچک است که در طراحی داخلی آن را فراموش کردید، شاید این عضو جاکفشی باشد.
  • انواع مدل های جاکفشی را در این مطلب اشاره نمودیم تا بتوانید مناسب ترین آنها را با شرایط دیزاین داخلی خانه خود انتخاب نمایید.

جاکفشی-1

تأثیر جاکفشی در دیزاین خانه

  • یکی دیگر از دلایل خرید این محصول جلوگیری از ایجاد منظره زشت در ورودی خانه است.
  • وجود کفشها در راه پله علاوه بر ضایع نمودن حقوق همسایگان، منظره زشتی را به درب خانه شما نیز می دهد.
  • فضای خارج از واحد آپارتمانی شما مربوط به استفاده مشترک با سایر ساکنین است و وجود کفش ها در بیرون درب ورودی خلاف فرهنگ آپارتمان نشینی می باشد.
  • با توجه به انواع مدل های جاکفشی که در ادامه به آن ها اشاره می شود ، می توان با توجه به دیزاین خانه و همخوانی با سایر لوازم و سرویس های منزل، یک جاکفشی مناسب را انتخاب نمود.

راهنمای خرید جاکفشی مدرن و شیک

  • هنگامی که از بیرون وارد منزل می شوید اولین فضای که با آن برخورد دارید، محلی برای درآوردن کفش هایتان است؛ کفش ها باید در فضایی مناسب قرار بگیرند تا بتوانید از آنها مجدداً استفاده نمایید.
  • طرح های متنوع در خرید جاکفشی به شما در تهیه ی این فضا، کمک می نمایند. توجه به شرایط زندگی شما، در انتخاب نوع و رنگ جاکفشی دخیل می باشد.
  • خرید اینترنتی جاکفشی می تواند بهترین گزینه برای تان باشد، زیرا در هنگام خرید اینترنتی جاکفشی، شما به راحتی ابعاد و اندازه ها و رنگ آن را متناسب با سلیقه و شرایط خانه خود انتخاب می نمایید.
  • در هنگام انتخاب جاکفشی به اندازه ی ارتفاع قفسه داخلی آن نیز، دقت کنید؛ زیرا اگر ارتفاع قفسه داخلی جاکفشی کم باشد، ممکن است در صورت قرار دادن چکمه و یا بوت با مشکل مواجه شوید.
  • همیشه مد نظر داشته باشید که، فضایی نیز باید برای قرار گیری فرچه، واکس و سایر لوازم کفش در جاکفشی تعبیه شده باشد.
  • شاید برای شما اتفاق افتاده باشد هنگامی که می خواهید از محیط بیرون وارد منزل شوید، کفش هایتان گلی باشد؛ وجود کفش های متعدد در جلوی درب منظره زشت را جلوی چشمانتان نمایان می کند، حال اگر این کفش ها گلی و خاکی باشند، این زشتی بصری چندین برابر می شود.
  • وجود جاکفشی، علاوه بر بخشیدن زیبایی به محیط خانه، تمیزی و بهداشت را به همراه خود دارد. امروزه با وجود اپیدمی ویروس کرونا، داشتن یک مدل مناسب از این محصول از واجبات منزل است.
  • حداقل دوبار در هفته، جاکفشی خود را ضدعفونی نمایید. با انجام این کار دیگر آلودگی به سراغ منزلتان نمی آید، و می توانید یک محیط تمیز و بهداشتی را در محل زندگی تان ایجاد نمایید.
  • توجه ویژه به علایق صاحب خانه، از قابلیت های یک شرکت سازنده جاکفشی خوب است. مثلاً خیلی از خریداران جاکفشی، به مانند یک کمد آن را نگاه می کند.
  • این نوع سلیقه می طلبد که بر روی درب جاکفشی از آینه استفاده شود، و یا ارتفاع آن را بلند تر نمود. عموماً جاکفشی را برای سهولت بیشتر در ورودی منزل قرار می دهند. البته باید در قسمتی قرار گیرد که مزاحمتی برای عبور و مرور نداشته باشد.
  • توصیه می شود برای ماندگاری بالا از مدل هایی با جنس چوب و ام دی اف استفاده نمایید، زیرا این نوع متریال علاوه بر ماندگاری بالا، قابلیت جابجایی آسان را نیز همراه دارند.
  • برای سهولت در جابجایی هنگام اسباب کشی، و راحتی در ایجاد تناسب ابعاد آن با اندازه ی ورودی خانه تان، نیاز به یک متریال مناسب با عمر بالا دارید، که چوب یا ام دی اف می تواند بهترین گزینه باشد.

جاکفشی-2

نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت جاکفشی ساده و باکیفیت

در هنگام خرید باید به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید:

  • اندازه ایده آل برای جاکفشی شما

پیدا کردن اندازه مناسب جاکفشی می تواند مانع دیگری در خرید یک مدل مناسب باشد. با این حال، با پیروی از این نکات ساده، می‌توانید به راحتی فضای ذخیره‌سازی کفش خود را تهیه کنید.

ابتدا باید محل نگهداری جاکفشی را مشخص کنید. وقتی این تصمیم را گرفتید، نیمی از کار شما از قبل انجام شده است. مرحله بعدی انتخاب ابعاد است. ابعاد قفسه کفش چوبی استاندارد 48×30 طول و 30 سانتیمتر عمق دارد. بسته به اینکه بخواهید کفش یا جعبه کفش را در آن قرار دهید، عمق می تواند متفاوت باشد. اگر می خواهید جعبه های کفش را ذخیره کنید، عمق آن باید 33 یا 35 سانتیمتر باشد.

هماهنگی مناسب با دیزاین خانه – ابعاد و اندازه های مناسب.

همیشه برای انتخاب بهترین مدل برای خانه خود، ابتدا به ابعاد و اندازه های آن دقت نمایید، زیرا این محصول باید فضای متناسب با قرارگیری کفش تمامی اعضای خانواده شما را داشته باشد.

  • ابعاد فضا

باید اطمینان حاصل کنید که آنها فضای زیادی را اشغال نکنند. شما می توانید قبل از خرید محصول، ابعاد خود را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که قفسه ها در فضای موجود قرار دارند. به این ترتیب، بهترین محصول را بدون هیچ گونه غافلگیری مرتبط با فضا خریداری خواهید کرد. و این یک ایده هوشمندانه برای نگهداری کفش برای فضاهای کوچک است.

پس قبل از خرید یک جاکفشی ایده آل، باید فضای موجود را که قرار است قفسه خود را در آن قرار دهید، بررسی کنید. با توجه به ابعاد می توانید اندازه قفسه را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که به دلیل اندازه بزرگ جاکفشی با مشکل فضایی مواجه نیستید. شما همچنین می توانید اندازه فضای موجود را اندازه گیری کنید. هنگام خرید قفسه را نیز اندازه بگیرید که خرید جاکفشی را آسان می کند.

تعداد قفسه مناسب – ساختار و اندازه قفسه داخلی – نوع درب (کشویی یا ریلی)

سعی نمایید برای انتخاب جاکفشی به درب دار بودن آن نیز توجه کنید، زیرا درب جاکفشی علاوه بر داشتن نمای بهتر، از ورود آلودگی به فضای منزل نیز جلوگیری می نماید.

  • سبک و ویژگی ها

سبک جاکفشی با توجه به فضای موجود در خانه، سبک زندگی، کفش و انتخاب شخصی شما تعیین می شود. برای خانه‌های کوچک‌تر، مدل های جمع‌وجور با کشو به شما کمک می‌کند کفش‌ها و همچنین دستکش‌ها، جوراب‌ها، برس‌ها و پولیش‌ها را نگهداری کنید. اگر کفش های کتانی و کفش های بند دار می پوشید، می توانید مدل هایی را که صندلی دارند انتخاب کنید که به شما کمک می کند بنشینید و آنها را بپوشید. برای خانه‌های بزرگ، می‌توانید مدل هایی با در را انتخاب کنید و در مورد سبک و دکوراسیون در تصمیم بگیرید تا جذاب به نظر برسد. بسیاری از صاحبان خانه‌ها مدل هایی با درهای شیشه‌ای را دوست دارند که به آنها اجازه می‌دهد کفش‌های خود را به رخ بکشند، در حالی که برخی از افراد مدل هایی با درهای کشویی را می‌خواهند که بدون سروصدا باشد و کار با آن‌ها آسان باشد.

ساختار یک تکه یا چند تکه – جنس متریال – مدل

با کمک این محصول می توانید فضای مطلوب در ورودی منزل تان داشته باشید. انواع مدل های این محصول را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  1. جاکفشی دیواری آپارتمانی
  2. جاکفشی داشبوردی
  3. جاکفشی ایستاده
  4. جاکفشی صندوقی
  5. جاکفشی فانتزی
  • کیفیت

فراموش نکنید که کیفیت جنسرا بررسی کنید. گاهی اوقات می توانید یک جاکفشی زیبا، خوش طرح و کاربردی تهیه کنید. اما ممکن است فاقد کیفیت باشد. کیفیت نیز مانند سایر ویژگی ها بسیار مهم است. کیفیت پایین همیشه وزن سبک دارد. اگر با در دست گرفتن آن را چک می کنید، به راحتی می توانید وزن و کیفیت جنس را بدست آورید. همانطور که اگر کیفیت خوب است، باید سنگین و با جنس ضخیم باشد.

  • نوع رنگ آمیزی متریال آن

انتخاب نوع رنگ باید متناسب با رنگ درب یا پنجره و حتی هماهنگ با پادری خانه ی شما باشد. این نوع هماهنگی در دیزاین خانه، یک احساس آرامش بصری را برای ساکنین ایجاد می نماید.

  • طراحی

طرح های مختلفی در بازار و همچنین فروشگاه های اینترنتی موجود است. طرحی با کلاس انتخاب کنید که ظاهر زیبایی به شما بدهد. و شما می توانید با توجه به رنگ فضا یا نوع قفسه ای که می خواهید استفاده کنید، طرح قفسه را انتخاب کنید.

  • طراحی فضاهایی با کاربری مناسب (جای فرچه، واکس و…)
  • افزایش بهداشت محیط

هر کدام از این دسته بندی جاکفشی را می‌توانید، با خلاقیت و نیازهای خود مطابقت دهید؛ به طور مثال سفارش درب کشویی جاکفشی، قرار دادن آینه روی درب، طراحی قفسه های مورب یا نیم دایره ای شکل، نصب بر روی دیوار یا داخل آن و غیره  می تواند طبق نیاز خانه ی شما ساخته شود.

جاکفشی-3

جمع بندی

  • حالا انواع و اقسام جاکفشی و نکات مهم آنها را می شناسید و با سلیقه‌ی خود به راحتی می توانید بهترین مدل را انتخاب کنید.
  • امیدوار هستیم راهنمای خرید اینترنتی جاکفشی و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی دکوراتیو برای خریدی مطلوب و مقرون به صرفه به شما کمک کند.
  • شما عزیزان می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه سوالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید.
  • در ادامه این مقاله برای کمک به شما چند مدل با بیشترین خرید را گردآوری کرده ایم که بد نیست آن ها را ببینید. مدل هایی که بیشترین محبوبیت را بین خرداران دارند.

منبع: sevenedgesovxindiafoter

مشاهده نسخه pdf مقاله: 35 مدل جاکفشی باکیفیت و پرفروش + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 200,000 تا 500,000 تومان

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل کالافان 4 طبقه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات شکل محصول سایر توضیحات
31x24x60 سانتی‌متر PVC چهار عدد مستطیل عکسهای گالری 5 طبقه هست کالای ارسالی 4 طبقه میب...

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل 7001 بسته 10 عددی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات سایر توضیحات
25x10x7 سانتی‌متر PVC دو طراحی این نظم دهنده بگونه ای هست که باعث جلوگیر...

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل سیلور 5

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات سایر توضیحات
55x35x85 سانتی‌متر استیل پنج استیل ضد زنگ بسیار محکم و مقاوم دارای تحمل وزن ...

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل E1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات شکل محصول امکانات ظاهری
60x25x60 سانتی‌متر ام دی اف سه عدد مربع تا شدن

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل کالافان 3 طبقه

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات شکل محصول امکانات آویز لباس
31x24x45 سانتی‌متر PVC چهار عدد مستطیل جاکفشی
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 500,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل FH70

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات شکل محصول سایر توضیحات
120*32*27 سانتی‌متر ملامینه هفت عدد مستطیل وزن مناسب در مقایسه با ابعاد جنس ملامینه نوار ل...

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل ترمه sr1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات شکل محصول
42x30x80 سانتی‌متر ملامینه نئوپان پنج عدد مستطیل

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل IKE4509

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات تعداد در
32x35x70 سانتی‌متر ملامینه پنج عدد یک عدد

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل SR1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس شکل محصول محفظه سایر توضیحات
80×30×46 سانتی‌متر ملامینه مستطیل محفظه واکس ابعاد: ارتفاع 80، عرض 46، عمق 30 سانتی متر ارتف...

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل تاشو

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات تعداد در شکل محصول
55x20x92 سانتی‌متر pp-abs چهار عدد یک عدد مستطیل
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,000,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل DLF07L

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات تعداد در شکل محصول
80x35x42 سانتی‌متر لترون چهار عدد دو عدد مستطیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل Sj1187

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات تعداد در شکل محصول
60x35x80 سانتی‌متر ملامینه چهار دو عدد مکعب مستطیل

امتیاز کاربران

جا کفشی مدل نارگل

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات تعداد در
86x32x88 سانتی‌متر mdf ملامینه های گلاس هفت عدد سه عدد

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل ns1187

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات شکل محصول امکانات ظاهری
60x35x80 سانتی‌متر لترون چهار عدد مستطیل در
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل BJ1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات تعداد در شکل محصول
66x30x161 سانتی‌متر لترون هفت عدد دو عدد مستطیل
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل 006

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات سایر توضیحات
132x35x86 سانتی‌متر ملامین با روکش ام دی اف هفت عدد جاکفشی 8 درب و رویه کوبی لمسه با پارچه مبلی درج...

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل FH313

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد در تعداد آویز امکانات آویز لباس
80x35x180 سانتی‌متر ملامینه دو عدد 3 عدد قلاب
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل j200

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات تعداد در شکل محصول
80x34x180 سانتی‌متر نئوپان ملامینه هفت عدد دو عدد مستطیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاکفشی اعیان مدل FH485

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس سایر توضیحات
90x37x100 سانتی‌متر ملامینه محصول به صورت مونتاژ شده ارسال می گردد بسته بند...

امتیاز کاربران

جاکفشی اعیان مدل FH442

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس سایر توضیحات
70x37x100 سانتی‌متر ملامینه و وکیوم جنس ملامینه و وکیوم. وزن متناسب با ابعاد. نوار ...
محدوده قیمت 4,000,001 تا 5,000,000 تومان

امتیاز کاربران

جاکفشی اعیان مدل FH394

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس سایر توضیحات
110x35x180 سانتی‌متر ملامینه جنس ملامینه. وزن متناسب با ابعاد. نوار پی وی سی...

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل 2190

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد در
120x35x95 سانتی‌متر ملامینه پویا سه عدد

امتیاز کاربران

جاکفشی مدل رخت آویز کد DLF76L

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات تعداد در تعداد آویز
80x35x180 سانتی‌متر ملامینه شش دو عدد 3 عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاکفشی سو مدل NEN H

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات تعداد در شکل محصول
48x34x72 سانتی‌متر پلای وود چهار عدد دو عدد مستطیل
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

جاکفشی اعیان مدل FH528

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد جنس تعداد طبقات تعداد در تعداد کشو
100x37x120 سانتی‌متر ملامینه و وکیوم شش عدد دو عدد دو عدد
مشخصات بیشتر

سوالات متداول خرید جاکفشی

بهترین مواد برای جاکفشی چیست؟

قفسه های کفش نیز از مجموعه ای از مواد مختلف ساخته شده اند. با این حال، چوب رایج ترین گزینه است. چوب همه کاره است. این می تواند پوشش های مختلفی داشته باشد و به راحتی با هر نوع دکوراسیونی ترکیب می شود. در این صورت، این باید اولین انتخاب شما از مواد باشد. تنها نقطه ضعف این است که نگهداری از چوب گاهی سخت تر است.

همچنین ممکن است قفسه های فلزی را پیدا کنید که دوام عالی دارند. معمولا قفسه های فلزی دارای روکش صنعتی مشکی هستند. این یک تعریف بزرگ برای هر دکوراسیون یا اتاق مدرن خواهد بود. این روزها از پلاستیک برای ساخت قفسه‌های کفش نیز استفاده می‌شود، اما به اندازه چوب و فلز محبوبیت ندارد.

آیا باید به سراغ جاکفشی های بسته یا باز بروید؟

مهم است که اطمینان حاصل کنید که قفسه کفش شما به راحتی در دسترس است. طرح های مختلف گزینه های دسترسی متفاوتی را ارائه می دهند و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

قفسه های باز که هیچ دری ندارند بهترین دسترسی را فراهم می کنند. شما همه کفش های خود را ببینید و کفش هایی را که برای آن روز می خواهید انتخاب کنید.

اما افرادی هستند که نمی خواهند کفش های خود را آشکارا به نمایش بگذارند. به هر حال، آخرین چیزی که می خواهید این است که کفش به بخشی از دکوراسیون داخلی شما تبدیل شود. مجموعه ای از کفش های خانوادگی جذاب ترین چیز در جهان نیست، بنابراین مطمئناً نمی خواهید آن را در یک راهرو زیبا به نمایش بگذارید.

قفسه های بسته دسترسی محدودی دارند زیرا باید درها را باز کنید و به داخل آن نگاه کنید تا کفش مورد نظر خود را پیدا کنید. اما با توجه به ارزش دکوری که با چنین واحدی به دست می آورید، یک اختلال کوچک است. تنها نقطه ضعف این است که طرح های بسته تهویه ضعیفی دارند و کفش های بدبو همراه با هوای غیر گردشی هرگز زوج خوبی نیستند.

چه طرح جاکفشی را انتخاب کنید؟

همانطور که قبلاً در بالا اشاره کردیم، نحوه ظاهر قفسه نمایش نیز مهم است. این به بخش مهمی از مجموعه مبلمان شما تبدیل خواهد شد و قطعاً باید به نظر ظاهر شود. طرحی که انتخاب می کنید کاملاً به جایی که قصد دارید قفسه را قرار دهید بستگی دارد.

اگر به فکر قرار دادن آن در امتداد راهرو هستید، یک قفسه تمام شده از چوب طبیعی قدیمی را در نظر بگیرید. اصالت چوب دیوارهای ساده را تکمیل می کند و به راهرو شما شخصیت برجسته ای می دهد.

اگر به فکر قرار دادن جاکفشی در اتاق خواب هستید، ممکن است خوب باشد که آن را با بقیه ست اتاق خواب هماهنگ کنید. گردو، به طور خاص، جذابیت بصری برجسته ای را در اتاق خواب به ارمغان می آورد، اما شما می توانید هر نوع تزئینی را تا زمانی که با مجموعه تخت خواب مطابقت داشته باشد، انتخاب کنید.

اگر قرار است قفسه کفش پنهان شود، به نظر می رسد واحدهای فلزی براق ارزان ترین و کاربردی ترین گزینه باشند.

قفسه های فرفورژه با طومارهای ظریف به سمت زیبایی شناسی قدیمی متمایل هستند. آن را با رنگ سفید رنگ کنید و یک جاکفشی عالی برای یک فضای داخلی شیک دارید.

فضاهای صنعتی به ترکیبی از فلز سیاه و چوب گرم نیاز دارند.

یک نیمکت جاکفشی طلایی با روکش های ضخیم و پرزدار، استایل و راحتی را به فضای داخلی شیک می بخشد.

جاکفشی با ارتفاع قفسه و شیب قابل تنظیم یک راه حل مناسب برای سازماندهی مجموعه کفش های شما در حال گسترش است. به هر حال، شما هرگز نمی دانید که خرید بعدی مورد علاقه شما یک جفت پاشنه دار یا تخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا