تجهیزات گیمینگ

راهنمای خرید انواع کنسول بازی با معرفی مدل های باکیفیت و جدید

یکی از مهم ترین روش ها برای تفریح، بازی کردن است. در واقع شما می توانید با انجام بازی های ویدئویی لحظات فوق العاده ای را تجربه کنید. در این بین افرادی که قصد دارند تا اقدام به خرید کنسول کنند، این سوال بسیار مهم را مطرح می کنند که راهنمای خریداری کنسول بازی چیست و به منظور خرید کنسول حرفه ای باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ با ما همراه باشید تا در رابطه با این مسئله بسیار مهم توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه کرده و اطلاعات کافی را به منظور خرید کنسول بازی به شما بدهیم.

کنسول های بازی چیست؟

به منظور ارزیابی و بررسی راهنمای خریداری کنسول بازی باید گفت که کنسول های بازی به دستگاه هایی گفته می شود که امکان اجرای بازی های ویدیویی بر روی آن وجود دارد. در حال حاضر شاهد تولید کنسول های بازی مختلفی هستیم و افراد می توانند متناسب با بودجه و سلیقه خود به سراغ هر یک از شرکت های فعال در حوزه تولید کنسول بازی رفته و کنسول مورد نظر خود را از این برندها خریداری کنند.

نکته جالبی که باید به آن توجه داشته باشید این است که امروزه اهمیت طراحی کنسول های بازی افزایش چشمگیری پیدا کرده و شاهد طراحی کنسول های زیبایی هستیم که قرار گرفتن این وسایل در کنار تلویزیون می تواند دیزاین فوق العاده ای را به خانه شما بدهد. به عنوان مثال کنسول پلی استیشن ۵ که به تازگی عرضه شده یک کنسول زیبا از نظر ظاهری است و می تواند به طرز چشمگیری محیط خانه شما را خاص و مدرن کند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید لوازم کامپیوتر

راهنمای خرید کنسول بازی بر اساس مدل

به منظور بررسی راهنمای خرید کنسول بازی باید گفت که در حال حاضر سه شرکت مایکروسافت، سونی و نینتندو به عنوان اصلی ترین برند های تولید کننده کنسول بازی شناخته می شوند. این شرکت ها اقدام به تولید محصولات مختلفی کردند که نسل جدید کنسول های بازی شامل کنسول ایکس باکس سری ایکس و سری اس از شرکت مایکروسافت و کنسول پلی استیشن ۵ از شرکت سونی می شود.

همچنین نسل قبلی تولیدات این شرکت ها شامل ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ می شود. هر یک از این محصولات ویژگی های خاص و منحصر به فردی داشته و بر روی بخش خاصی از صنعت بازی های ویدیویی تمرکز دارند. به همین دلیل به منظور خرید هر یک از این محصولات لازم است تا اقدام به بررسی ویژگی های هر دستگاه کرده و به سراغ محصولی بروید که متناسب با نیاز شما است.

نکات مهم در هنگام خرید کنسول بازی

اگر بخواهیم شما را با راهنمای خریداری کنسول بازی آشنا کرده و در رابطه با نکاتی که به منظور خرید این دسته از محصولات باید به آن توجه داشته باشید آشنا کنیم باید گفت که امروزه قیمت کنسول های بازی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و کنسول هایی که در یک نسل هستند تقریباً قیمت یکسانی با یکدیگر دارند.

با این حال هر یک از شرکت های تولید کننده کنسول بازی تلاش می کنند تا بر روی بخش خاصی از این صنعت تمرکز کنند. به عنوان مثال شرکت سونی همواره تلاش کرده تا به منظور تولید کنسول های پلی استیشن توجه بسیار زیادی به بازی های آن داشته باشد و شما می توانید بازی های جذابی را پس از خرید کنسول های این شرکت تجربه کنید. این در حالی است که شرکت آمریکایی مایکروسافت به منظور تولید کنسول های ایکس باکس تلاش کرده تا کیفیت بالای بازی و قدرت سخت افزاری را به عنوان یک پارامتر بسیار مهم و حائز اهمیت در نظر بگیرد.

همچنین این شرکت تلاش کرده تا حجم بسیار زیادی بازی را به شکل مقرون به صرفه ترین نسبت به شرکت رقیب در اختیار گیمر ها قرار دهد. در نتیجه شما می توانید پس از خرید کنسول های این شرکت با مبلغ کمتری و با استفاده از سرویس های اشتراکی شرکت مایکروسافت به حجم بسیار زیادی از بازی ها دسترسی پیدا کنید. در نهایت شرکت نینتندو به منظور تولید کنسول خود تلاش کرده تا نوآوری و خلاقیت را به عنوان پارامتر اصلی در نظر بگیرد.

جمع بندی

در این مطلب نگاهی به راهنمای خرید کنسول بازی انداخته و تلاش کردیم تا اطلاعات جامع و کاملی به منظور خرید این دسته از محصولات را به شما ارائه دهیم. توجه به راهنمای خرید کنسول بازی به شما کمک می کند تا در نهایت بتوانید یک محصول حرفه ای را خریداری کنید.

سخن آخر: حالا احتمالا با مطالعه راهنمای خرید اینترنتی انواع کنسول بازی، از سایت گرین لیست در دسته بندی کالای دیجیتال با انواع این محصول و راهنمای خرید کنسول بازی بر اساس مدل آشنا شدیم و به راحتی می دانیم نکات مهم در هنگام خرید کنسول بازی چیست، امیدوار هستیم با توجه به اطلاعات ذکر شده تجربه خرید موفقی داشته باشید. کاربران عزیز برای تیم ما نظرات و سوالات شما ارزش زیادی دارند و از آنها برای به روز رسانی مقالات گرین لیست استفاده می کنند. بنابراین خوشحال می شویم از طریق فرم ارسال دیدگاه با ما در ارتباط باشید. در انتهای مقاله لیست مقایسه بهترین و با صرفه ترین مدل های موجود را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. سپاسگزاریم که وقت گذاشتید.

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 10,000,000 تا 50,000,000 تومان

امتیاز کاربران

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع درایو کنسول
151x65x275 سانتی‌متر 1930 گرم ندارد

امتیاز کاربران

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 سری 1216A ظرفیت 825 گیگابایت

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع درایو کنسول
390x92x260 سانتی‌متر 2000 گرم CD

امتیاز کاربران

کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1216A اروپا به همراه دسته اضافه و پایه شارژر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع درایو کنسول
26x10.4x39 سانتی‌متر 4500 گرم Ultra HD Blu-ray, up to 100GB/disc

امتیاز کاربران

کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim ریجن 3 کد CUH-2218B ظرفیت 1 ترابایت

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع درایو کنسول
288x265x39 سانتی‌متر 2100 گرم Blu-ray / DVD-ROM

امتیاز کاربران

مجموعه کنسول بازی مایکروسافت مدل Xbox Series S ظرفیت 500 گیگابایت به همراه دسته اضافی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن نوع درایو کنسول
151x65x275 سانتی‌متر 1930 گرم ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا