لوازم ورزشی

35 مدل اسکیت برد باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

به راهنمای خرید اسکیت بورد خوش آمدید، ما به رایج ترین سوالات پاسخ می دهیم و به شما کمک می کنیم تخته مناسب خود را انتخاب کنید.

در اینجا ما طیف عظیمی از اسکیت‌بردها، مارک‌ها، شکل‌ها، اندازه‌های مختلف را برای سنین و توانایی‌های مختلف بررسی می کنیم،

صادقانه بگویم، در ابتدا کمی دلهره‌آور است! این راهنمای خریداران این کار را آسان می کند تا بتوانید هنگام خرید اسکیت بورد خود تصمیم درستی بگیرید.

راهنمای خرید اسکیت برد کامل

اسکیت برد یکی از اقلام مهم و ضروری برای افرادی است که به ورزش اسکیت علاقه مند می باشند. عموما ما این وسیله را به شکل یک صفحه صاف که زیر آن چرخ قرار دارد، می شناسیم.

در این مقاله قصد داریم که بررسی نماییم برای خرید اسکیت برد خوب باید چه مواردی را در نظر داشته باشید. از همین رو یک راهنمای خرید آنلاین کاربردی در اختیار شما قرار داده می شود.

راهنمای خرید اسکیت برد ، اگر به دنبال تهیه یک اسکیت برد خوب و قوی می باشید، فاکتور های زیادی است که باید در نظر بگیرید.

به طور مثال، نوع چوب مورد استفاده، تیغه ها، چرخ ها و بوش استاندارد در زمان خرید از اهمیت بالایی برخوردار است. در همین راستا توصیه می شود تا از نمونه هایی بهره ببرید که سبک اما مقاوم هستند.

نکات مهم و تاثیرگذار در خرید و قیمت اسکیت برد

اولین چیزی که باید در حین خرید مد نظر قرار دهید، این است که چه نوع اسکیت بوردی را می خواهید.

انواع مختلفی از اسکیت بوردینگ از جمله موارد خیابانی، اسکیت پارکی، لانگ بورد، کروز و … در بازار وجود دارند.

درک آنچه می خواهید از اسکیت بورد خود بدست آورید به شما کمک می کند تا نوع تخته مناسبی را انتخاب کنید.

آیا شما یک پارک مخصوص اسکیت در نزدیکی خود دارید و می خواهید یاد بگیرید که چگونه در آن بازی نموده و ترفند ها را انجام دهید؟

آیا فکر می کنید بیشتر در حال گشت و گذار، رفت و آمد، چرخیدن و … هستید؟

در ادامه این راهنما، فرض می‌کنیم که تصمیم گرفته‌اید در پارک‌ها یا خیابان‌ها اسکیت‌برد کنید، زیرا این‌ موارد محبوب‌ترین‌ها هستند.

  • چرا اسکیت بردها دارای اختلاف عرض هستند؟

تخته‌های نازک‌تر با عرض 19 سانتیمتر و پایین‌تر، سبک‌تر خواهند بود که به پریدن از روی تخته کمک می‌کنند و سریع‌تر می‌چرخند اما فضای کمتری روی عرشه برای پاهای شما خواهند داشت و باعث می‌شود فرود آمدن با آنها کمی سخت‌تر شود.

تخته‌های عریض‌تر، بیش از 20 سانتیمتر عرض داشته و سنگین‌تر هستند و به همین دلیل برای انجام ترفندها به تلاش بیشتری نیاز دارند اما فضای بسیار بیشتری روی عرشه برای کنترل پا و فضای بیشتری برای کنترل خطا در هنگام فرود دارند.

برای مبتدیان، توصیه می کنیم اسکیت برد را بر اساس سن و قد خود انتخاب کنند. اگر زیر 10 سال یا کمتر از 152 سانتیمتر قد دارید، ما یک اسکیت بورد با سایز بچه گانه را توصیه می کنیم، اگر بیش از 10 سال یا بیش از 152 سانتیمتر قد دارید، یک اسکیت بورد با اندازه کامل مناسب خواهد بود.

  • اسکیت بورد چه اندازه ای بخرم؟

اسکیت ‌بردها در اندازه‌ های مختلفی برای سواران وجود دارند. آنها معمولاً بر اساس عرض تقسیم بندی می شوند.

عرض های معمولی 19 تا 21 سانتیمتر است. طول ها نیز متفاوت است، اما این مورد اهمیت کمتری دارد، اسکیت بردهای خیابانی معمولاً حدود 81 سانتیمتر طول دارند.

انتخاب عرض به سن، تجربه و نوع اسکیت شما بستگی دارد. برخی از افراد توصیه می کنند اندازه عرشه را بر اساس اندازه کفش خود انتخاب کنید.

این مورد لزوما توصیه درستی برای مبتدیان نیست زیرا از نظر فنی می توانید هر سایزی را استفاده کنید. این بین قد شما مهمتر است.

  • هنگام خرید اسکیت برد کامل به چه نکاتی باید توجه کنید

گرفتن اولین اسکیت بورد شما یک لحظه غرورآفرین است، قطعا شما تخته ای می خواهید که عالی به نظر برسد و کیفیت ساخت خوبی داشته باشد تا بهترین شروع را برای یادگیری با توجه به بودجه خود داشته باشید.

هر چه بیشتر ظاهر تخته خود را دوست داشته باشید، بیشتر رغبت می کنید سوار آن شوید، بهتر پیشرفت خواهید کرد و به آن پایبند خواهید بود.

به طور معمول، اسکیت‌بردهای ارزان‌قیمتی که در فروشگاه‌های اسباب‌بازی یافت می‌شوند، اغلب بی‌کیفیت هستند و ارزش پولی را که به آنها باید اختصاص داد، ندارند.

هنگام خرید اولین اسکیت بورد خود چندین گزینه وجود دارد، بیایید به رایج ترین گزینه های موجود نگاهی بیندازیم:

اسکیت بورد کامل

متداول ترین تخته، یک تخته اسکیت کامل است. همانطور که از نام آن پیداست، شما هر آنچه را که نیاز دارید از قبل مونتاژ شده و آماده سوار شدن می باشد.

مزایای این اسکیت آن است که شما نیازی به دانستن دستورالعمل انتخاب تخته خوب و چگونگی جفت کردن تمام قطعات آن ندارید، می‌توانید به سادگی طرحی را که دوست دارید در اندازه مناسب انتخاب کنید. این مورد اغلب مقرون به صرفه ترین راه برای ورود به ورزش اسکیت بورد است.

کیت های اسکیت بورد کامل

مشابه یک اسکیت بورد کامل، همه چیزهایی را که برای ساختن یک اسکیت بورد نیاز دارید در این مدل مشاهده خواهید نمود، اما قطعات بدون مونتاژ می باشند.

مزایای این اسکیت ها آن است که فضای کمتری را اشغال می نمایند و می توانید مطابق با نیاز خود آن را سفارشی سازی نمایید.

البته باید در نظر داشت که این موارد کمی گرانتر از یک اسکیت بورد کامل خواهند بود اما همچنان راهی مقرون به صرفه برای به دست آوردن یک اسکیت بورد با کیفیت عالی است. مونتاژ آن برای خودتان آسان و یک روش سرگرم کننده برای شناختن اسکیت بورد جدیدتان است.

  • هنگام خرید اسکیت برد ارزان و باکیفیت از چه مواردی باید اجتناب کرد

هر کدام از نشانه های زیر را که در حین خرید اسکیت برد مشاهده نمودید، می بایست از خرید آنها اجتناب نمایید:

  1. عرشه های پلاستیکی اسکیت برد. عرشه های مبتنی بر تخته سه لا دارای مقاومت برتر هستند و برای اجرای ترفندها مناسب تر هستند.
  2. نگهدارنده های پلاستیکی یا هر نگهدارنده ثابتی که خم نمی شود و نمی چرخد.
  3. در عوض، نگهدارنده هایی با آلیاژی فلزی که دارای 2 گیره پلی اورتان هستند که به اسکیت بورد اجازه می دهند بچرخد، گزینه بهتری هستند.
  4. چرخ های پلاستیکی سخت یا چرخ های لاستیکی فوق نرم. در مقابل، چرخ‌های پلی‌اورتان بهترین تعادل، چسبندگی و دوام را دارند.
  • ظاهر اسکیت برد

یک اسکیت بورد با کیفیتی را انتخاب کنید که ظاهر آن را دوست دارید، هر بار که آن را می بینید باید بخواهید آن را اسکیت کنید!

ممکن است از نظر فنی شگفت‌انگیزترین تخته را با تمام جدیدترین قطعات مد روز داشته باشید، اما اگر به شما انگیزه نمی‌دهد که آن را اسکیت کنید، برای شما مناسب نیست!

چقدر باید برای یک اسکیت بورد برای بچه ها هزینه کنم؟

  • مانند بسیاری از چیزها، در مورد اسکیت بورد نیز همان چیزی را دریافت می کنید که برای آن هزینه می کنید!
  • ما به خود افتخار می کنیم که فقط محصولات اسکیت برد مناسبی را توصیه می کنیم که به خوبی کار می کنند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که همه اسکیت بردهای ارائه شده در این لیست با کیفیت عالی هستند.
  • اسکیت‌بردهای ارزان‌تری نیز وجود دارند، اما با استفاده از مواد بسیار ارزان به‌طور انبوه تولید می‌شوند.
  • ممکن است چند بار استفاده از آنها خوب باشد، اما به سرعت فرسوده یا شکسته می شوند.
  • همچنین، یادگیری اسکیت‌بردهای ارزان‌قیمت بسیار سخت‌تر است، که می‌تواند برای مبتدیان بسیار خسته‌کننده و بی‌انگیزه باشد.
  • توصیه می کنیم برای شروع به سراغ یک اسکیت برد متوسط ​​با کیفیت بروید، این بهترین تعادل بین کیفیت و ارزش پول را به آنها می دهد.
  • به این ترتیب آن‌ها می‌توانند ببینند که آیا اسکیت‌برد روی یک تخته خوب را دوست دارند، بدون اینکه شما پول زیادی سرمایه‌گذاری کنید، فقط در صورتی که تصمیم بگیرند که بالاخره برای آنها مناسب نیست!
  • ما معتقدیم تخته‌هایی با قیمت متوسط، قابل اسکیت هستند و حس واقعی اسکیت‌برد را به سوارکار می‌دهند!
  • برندهایی مانند Venom و Enuff تابلوهای استارت با کیفیت بسیار خوبی هستند.

با مهمترین اصطلاحات یک خرید اینترنتی موفق که باید آنها را بررسی کنید، آشنا شوید:

  • خرید اسکیت برد

برای اینکه یک اسکیت برد خوب تهیه نمایید که مدت زمان زیادی برای شما فعالیت نماید، لازم است تا به چوب و چرخ های آن توجه داشته باشید.

اسکیت بردهای بادوام از 7 لایه چوب تهیه شده اند که موجب می گردند ضخامت تخته افزایش یابد و بتوانند مقاومت بالایی را نیز از خود نشان دهند.

  • خرید اینترنتی اسکیت برد

شما می توانید اسکیت بردها را به صورت حضوری یا از طریق اینترنت خریداری نمایید.

اگر مایل هستید تا خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید، لازم است تا اندازه تخته را حتما بررسی نمایید.

در واقع طول و عرض تخته باید با اندازه پای شما هماهنگ باشد. در غیر این صورت امکان لیز خوردن روی تخته وجود دارد.

  • خرید آنلاین اسکیت برد

یکی از فاکتورهای مهمی که برای خرید تخته اسکیت برد باید حتما به آن دقت داشته باشید، چرخ است. چرخ یک اسکیت برد می تواند دارای اشکال متفاوتی باشد.

شما به عنوان خریدار باید گزینه ای را انتخاب نمایید که وزن چرخ زیاد نباشد و امکان چرخش 360 درجه را داشته باشد. هر اندازه چرخ کوچکتر و سبک تر باشد، سرعت بیشتری نیز خواهد داشت.

  • مشخصات اسکیت برد خوب

اگر مایلید تا یک اسکیت برد خوب تهیه نمایید، در گام اول باید به نوع تخته آن دقت کنید.

تخته یک اسکیت برد حرفه ای به صورت چند لایه است. همچنین چرخ های آن نیز باید کوچک و سبک باشند تا امکان چرخش های سریع را فراهم آورند.

البته شیب مناسب تخته نیز دارای اهمیت زیادی است که باید حتما مد نظر قرار داده شود.

  • اسکیت برد ارزان

اسکیت برد هایی که امروزه در بازار وجود دارند، دارای انواع متفاوتی هستند.

همین مورد نیز موجب می شود تا قیمت آنان با یکدیگر متفاوت باشد.

به طور مثال نمونه هایی که برای افراد مبتدی ارائه می شوند و چوب آنها مقاومت لازم را ندارد، قیمت پایین تری دارند.

اما این بین نمونه های حرفه ای با اندازه بزرگتر وجود دارند که قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.

  • خرید اسکیت برد

در زمان خرید یک اسکیت برد خوب و کاربردی باید موارد متفاوتی را در نظر بگیرید. به طور مثال لازم است تا به شیب تخته و نوع چوب آن توجه کنید.

همچنین نوع چرخ ها و قابلیت چرخش آنها نیز دارای اهمیت بالایی می باشند. هر اندازه اسکیت برد شما حرفه ای تر باشد به همان اندازه قیمت آن نیز بالا تر خواهد بود.

  • خرید اسکیت برد حرفه ای

یکی از مواردی که برای خرید اسکیت برد باید حتما مد نظر قرار دهید، میزان استحکام و مقاومت تخته است.

به عبارت دیگر باید قبل از خرید حتما دقت نمایید که اسکیت برد مد نظر تا چه وزنی را می تواند تحمل کند.

یک گزینه خوب و حرفه ای باید قادر باشد تا حدود 100 کیلوگرم را تحمل نماید.

  • خرید تخته اسکیت برد

اگر قصد خرید یک اسکیت برد خوب را دارید، حتما به شیب آن توجه نمایید. در نظر داشته باشید که تخته مورد استفاده باید در دو بخش ابتدایی و انتهایی دارای شیب باشد.

لازم است تا به این نکته توجه نمایید که هر اندازه شیب این بخش ها بیشتر باشد، شخص راحت تر می تواند حرکات چرخشی را پیاده کند. این تخته ها اغلب توسط افراد حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

  • خرید اینترنتی اسکیت برد برقی

جالب است که بدانید برخی از اسکیت بردهای موجود در بازار برقی می باشند. این موارد می توانند سرعت بیشتر و انعطاف بالاتری را برایتان فراهم آورند.

عموما ورزشکاران حرفه ای برای انجام مسابقات از آنها استفاده می نمایند. اسکیت بردهای فوق باید نیرو را به صورت مساوی بین چرخ ها پخش نمایند. از همین رو نحوه کار آنها بسیار پیچیده است.

خرید آنلاین اسکیت برد برقی ، اگر قصد دارید تا اسکیت برد خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید، توصیه می شود تا به تیغه ها نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

امروزه از آلیاژهای مختلف برای ساخت تیغه ها استفاده می شود اما موارد آلومینیومی گزینه بهتری هستند. هر اندازه تیغه ها سبک تر باشند، تغییر جهت را راحت تر می نمایند.

  • خرید لوازم اسکیت برد

اسکیت برد یکی از سرگرمی های محبوب در ایران و جهان محسوب می شود. لذا افراد با هر سطح مهارتی می توانند از آن لذت ببرند. اما برای آنکه امنیت جانی آنها به خطر نیفتد لازم است تا حتما تخته مناسبی تهیه کنند.

از همین رو خرید لوازم جانبی اسکیت برد از اهمیت بالایی برخوردار است. تهیه لوازم جانبی تا حد زیادی به سبک اسکیت شما وابسته می باشد.

  • ورزش اسکیت برد

ورزش اسکیت برد امروزه در همه سنین علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب نموده است. باید در نظر داشت که این ورزش ضمن هیجان انگیز بودن می تواند خطرناک نیز باشد.

از همین رو توصیه می گردد تا حتما تجهیزات مورد نیاز آن نیز خریداری شوند. البته قیمت لوازم اسکیت برد با توجه به گروه های سنی متفاوت، مختلف می باشد.

  • قیمت اسکیت برد

امروزه انواع اسکیت بردها در بازار وجود دارند که قیمت آنان نیز با یکدیگر متفاوت است. به طور مثال برخی از موارد دارای یاتاقان و تخته های چند لایه هستند، قیمت این گزینه ها بسیار زیاد است.

اما برخی دیگر که برای اسکیت نمودن در خیابان مورد استفاده قرار می گیرند، قیمت پایین تری دارند.

  • قیمت اسکیت برد مبتدی

در زمان خرید وسایل جانبی اسکیت برد باید حتما دقت نمایید که از لوازم مخصوصی استفاده کنید که مناسب استایل اسکیت شما باشد.

در همین راستا شما می توانید لوازم جانبی متفاوتی را با قیمت های گوناگون در بازار مشاهده نمایید. اسکیت برد هایی که برای افراد مبتدی ارائه می شوند، دارای قیمت پایین تری می باشند.

  • قیمت اسکیت برد مبتدی ارزان

با توجه به نوع استایل اسکیت خود باید از یک اسکیت برد خوب استفاده نمایید.

افرادی که در خیابان اسکیت می کنند با گروهی که در باشگاه ها و به صورت تخصصی اسکیت می نمایند فرق دارند. لذا باید تخته های آنها نیز با هم متفاوت باشد. نمونه های خیابانی قیمت به مراتب کمتری دارند.

  • قیمت اسکیت برد ارزان

اگر در آغاز یادگیری اسکیت برد هستید، می توانید از گزینه هایی که برای افراد مبتدی ارائه می شوند و هزینه زیادی نیز ندارند، بهره ببرید.

از لحاظ وزنی، این موارد بسیار سبک می باشند. البته باید خاطرنشان شد که مقاومت و استحکام بالایی نداشته و در زمان استفاده باید مراقب باشید تا فشار زیادی به آنها تحمیل نگردد.

  • قیمت اسکیت برد دخترانه ارزان

همواره باید در نظر داشته باشید که اسکیت بردهای دخترانه و پسرانه با یکدیگر متفاوت می باشند. نمونه های دخترانه ظریف تر بوده و از لحاظ وزنی نیز وزن کمتری دارند.

اما نمونه های پسرانه دارای سایز بزرگتری هستند. اغلب افراد حرفه ای از نمونه های پسرانه استفاده می نمایند زیرا قابلیت تحمل وزن های بالا را دارند.

  • انواع اسکیت برد

اسکیت بردهایی که امروزه در بازار وجود دارند و به صورت حرفه ای و نیمه حرفه ای استفاده می شوند دارای انواع متفاوتی می باشند که قیمت آنان نیز با هم فرق دارد. برخی از موارد برقی بوده و برخی دیگر ساده هستند.

نمونه های برقی اغلب توسط افراد حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند و نیروی بیشتری را به چرخ ها منتقل می کنند.

  • اسکیت برد خیابانی

شما می توانید از سرگرمی اسکیت برد در باشگاه ها و حتی خیابان ها بهره ببرید اما باید دقت داشته باشید که برای هر کدام از این موارد نیاز به تجهیزات خاصی است.

به طور مثال برای اسکیت در خیابان نیاز است تا کفش مناسب داشته باشید. در زمان خرید کفش نیز توجه به جنس آن دارای اهمیت است.

  • تزیین اسکیت برد

برخی از افراد برای اینکه از اسکیت خود بیشتر لذت ببرند، تخته آن را با لوازم متعدد تزیین می نمایند. لازم است تا دقت نمایید که اضافه کردن هر جسم خارجی به تخته موجب می شود تا وزن آن بالا رود. از همین رو کنترل کردن تخته دشوار خواهد شد.

حفاظت ضروری هنگام استفاده از انواع مدل های اسکیت برد

  • ما به شدت توصیه می کنیم هنگام یادگیری اسکیت بورد از محافظ استفاده کنید.
  • ما می دانیم که ممکن است خیلی جالب به نظر نرسد و در ابتدا احساس عجیبی به نظر برسد، اما حقیقت این است که افتادن از اسکیت بورد آسیب می زند و وقتی در حال یادگیری هستید، بسیار سقوط خواهید کرد!
  • هرچه بیشتر بتوانید هنگام زمین خوردن جلوی آسیب دیدن آن را بگیرید، شانس بیشتری برای لذت بردن از اسکیت سواری و چسبیدن به آن برای مدت طولانی تری خواهید داشت.
  • ما پوشیدن پد و کلاه ایمنی را برای تمام سنین توصیه می کنیم، هنگامی که تجربه بسیار بیشتری کسب کردید و نحوه صحیح زمین خوردن را یاد گرفتید، می توانید تصمیم بگیرید که آنها را بپوشید یا نه.

نگهداری از انواع اسکیت برد

برای اینکه اسکیت برد شما دارای کارایی بهتری باشد لازم است تا موارد متفاوتی را در نظر بگیرید. در زیر برخی از نکات مهم ارائه شده اند که می توانید از آنها استفاده نمایید:

  • در زمان خرید حتما به نوع تخته اسکیت برد خود دقت نمایید. به دنبال مواردی باشید که تحمل وزن شما را داشته باشند.
  • اگر وزن شما زیاد است، گزینه هایی را انتخاب نمایید که از فایبرگلاس تهیه شده اند.
  • برای افراد مبتدی استفاده از اسکیت های مونتاژ توصیه نمی شود و بهتر است تا نمونه های کامل را خریداری کنید.
  • اسکیت های خود را بعد از هر بار استفاده تمیز و خشک نمایید.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 35 مدل اسکیت برد باکیفیت و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 300,000 تا 600,000 تومان

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل Qw sk04

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ سبک فاصله دو محور چرخ
850 گرم کوچک چهار عدد تفریحی(Fun)، سبک آزاد(Freestyle)، سواری(Freeride) 24cm میلی‌متر

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل YX-0202

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ جنس چرخ سبک
560 گرم کوچک چهار عدد پلاستیک فشرده نمایشی(Exhibition)، تفریحی(Fun)
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل B T-REX

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت تعداد چرخ قطر چرخ سبک اندازه تیغه
1000 گرم چهار عدد 74 اسلالوم(Slalom)، نمایشی(Exhibition)، تفریحی(Fun) 10 میلی‌متر
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل Q-skt-apd4

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ قطر چرخ جنس چرخ
450 گرم کوچک چهار عدد 64 پلاستیک فشرده
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 600,001 تا 800,000 تومان

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل Pro S20

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت تعداد چرخ قطر چرخ سختی چرخ جنس چرخ
1850 گرم چهار عدد 64 95A پلی اورتان
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسکیت برد مدل Sting wasp کد 369

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ سبک
900 گرم متوسط چهار عدد اسپید(Speed)، نمایشی(Exhibition)، تفریحی(Fun)، (All-Mountain)کوهستانی، سبک آزاد(Freestyle)

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل QS-Km1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ جنس چرخ سبک
1000 گرم کوچک چهار عدد پلاستیک فشرده تفریحی(Fun)، سبک آزاد(Freestyle)، سواری(Freeride)

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل NK-8349

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ سبک سایر توضیحات
1000 گرم کوچک چهار عدد تفریحی(Fun) رویه ی ضد لغزش مناسب کودکان و نونهالان چرخ ها ا...
محدوده قیمت 800,001 تا 1,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل رانر 03

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ سبک
1500 گرم فری سایز چهار عدد نمایشی(Exhibition)، تفریحی(Fun)

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل رانر07

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ سبک
1500 گرم بزرگ چهار عدد نمایشی(Exhibition)، تفریحی(Fun)

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل رانر 09

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ سبک
1500 گرم بزرگ چهار عدد نمایشی(Exhibition)، تفریحی(Fun)

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل NK-8349

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ سبک سایر توضیحات
1000 گرم کوچک چهار عدد تفریحی(Fun) رویه ی ضد لغزش مناسب کودکان و نونهالان چرخ ها ا...
محدوده قیمت 1,000,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل SPORT PLUS

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ جنس چرخ مقیاس اندازه‌گیری ابک (ABEC) بلبرینگ
1900 گرم بزرگ چهار عدد پلی اورتان Skate Rated
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسکیت کفشی مدل رانر به همراه کلاه و لوازم ایمنی اسکیت

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت بازه تنظیم سایز سایز نوع بست مچ نوع بست ساق
1000 گرم از 30 تا 33 ( سایز اسمال) قابل تنظیم ریلی ضامن‌دار چسبی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل SPORT PLUS

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ جنس چرخ مقیاس اندازه‌گیری ابک (ABEC) بلبرینگ
1900 گرم بزرگ چهار عدد پلی اورتان Skate Rated
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل SPORT PLUS طرح جوکر

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ جنس چرخ مقیاس اندازه‌گیری ابک (ABEC) بلبرینگ
1900 گرم بزرگ چهار عدد پلی اورتان Skate Rated
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 3,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اسکیت برد میت مدل زامبی

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت قطر چرخ میزان ابک (ABEC) بلبرینگ سبک جنس تیغه
2000 گرم 64 پنج عدد تفریحی(Fun) فلز

امتیاز کاربران

اسکیت برد میت مدل درخت

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت قطر چرخ میزان ابک (ABEC) بلبرینگ سبک جنس تیغه
2500 گرم 64 پنج عدد اسلالوم(Slalom)، نمایشی(Exhibition)، تفریحی(Fun) فلز

امتیاز کاربران

اسکیت بورد پرو اسپورتز مدل ps 744-9

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ قطر چرخ سبک
1950 گرم بزرگ چهار عدد 100 اسلالوم(Slalom)، نمایشی(Exhibition)، تفریحی(Fun)، سبک آزاد(Freestyle)، پارک(Park)

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل display 02

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت جنس کفش سایز نوع بست مچ نوع بست ساق
2500 گرم چوب فشرده متوسط چسبی چسبی
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 3,000,001 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

اسکیت برد المنت مدل Nyjah

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت قطر چرخ سبک جنس تیغه سایر توضیحات
2000 گرم 64 اسلالوم(Slalom)، اسپید(Speed)، نمایشی(Exhibition)، تفریحی(Fun) فلز دارای تخته 7 لایه از جنس افرا کانادایی می باشد.

امتیاز کاربران

اسکیت برد المنت مدل 1 Nyjah

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت قطر چرخ میزان ابک (ABEC) بلبرینگ سبک جنس تیغه
2000 گرم 64 هفت عدد اسلالوم(Slalom)، اسپید(Speed)، نمایشی(Exhibition)، تفریحی(Fun) فلز
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل ISPS ABEC- 7

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ سبک سایر توضیحات
2250 گرم بزرگ چهار عدد اسپید(Speed)، تفریحی(Fun) اسکیت برد سرعت 709Athletic Display چراغ دار بزر...

امتیاز کاربران

اسکیت بورد مدل ISPS ACTION 3108B

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

وزن هر اسکیت سایز تعداد چرخ سبک
2000 گرم بزرگ چهار عدد تفریحی(Fun)

5 دیدگاه

    1. نیازی نیست در خرید اول، برای اسکیت بردی عالی هزینه زیادی پرداخت کنید. اول بیاموزید که چگونه یک اسکیت باز حرفه‌ای شوید، پس از آن به اندازه کافی وقت دارید تا بهترین مدل و قطعات را برای خود تهیه کنید.

  1. اسکیت تخته ای مدل رانر 090 رو از دیجی کالا خریدم و واقعا راضی بودم از نظر جنس و کیفیت و …. عالی بود 👌👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا