لوازم پذیرایی

50 مدل آجیل خوری شیک و ارزان + خرید اینترنتی

راهنمای مطالعه

راهنمای خرید آجیل خوری

خرید آجیل خوری هم مانند سایر لوازم منزل باید در راستای آگاهی و دانش کافی در این زمینه باشد.

به این صورت که برخی موارد و نکاتی به هنگام خرید این محصول وجود دارد شما می توانید با بررسی تمامی موارد بهترین انتخاب و اصولی ترین خرید را در این زمینه داشته باشید.

در این محتوا برای شما عزیزان اقدام به بررسی همه ی این نکات نموده ایم که با مطالعه ی آن می توانید مناسب ترین آجیل خوری را با در نظر گرفتن سایر لوازم پذیرایی خود تهیه نمایید.

حتی می توانید اقدام به خرید اینترنتی این محصول را نیز به دلیل دانش و آگاهی کافی که درباره ی آن دارید را نمایید.

به دلیل این که این ظروف شیک و جذاب در دکوراسیون آشپزخانه می تواند تاثیر شایان به ذکری بگذارد در همین راستا است که همه قصد خرید بهترین و با کیفیت ترین و شیک ترین نوع آن را برای منازل خود دارند

آشنایی با آجیل خوری

یکی از ظروف ضروری و کاربردی به خصوص در ایام عید نوروز و روزهای خاص، آجیل خوری می باشد که در انواع گوناگون و طرح های متنوع وجود دارد و از آن می توان به عنوان یکی از ظروف زیبا و جذاب در دکوراسیون و دیزاین استفاده کرد.

آجیل خوری در دو نوع به صورت تکی و سرویس همراه با پیاله ها به فروش می رسد که در مدل های سرامیکی ، مسی ، کریستال ، چینی و چوبی در بازار فروش موجود می باشد.

از معروف ترین و مطرح ترین برندهای تولید کننده ی آجیل خوری برای پذیرایی سرویس های چک خورشیدی و قرمز و سرویس زرین می باشد.

به دلیل این که همه ی ایرانی ها بسیار مهمان نواز می باشند و دوست دارند تا به نحو احسنت از میهمان های خود پذیرایی نمایند, بهترین و شیک ترین ظروفی را که دارند را در جلوی مهمان های خود برای پذیرایی می گذارند.

نکات مهم هنگام خرید آجیل خوری

  • نوع شکل ظرف

همان گونه که قبلا نیز به این موضوع اشاره شد یکی از مهم ترین نکات به هنگام خرید انتخاب صحیح نوع شکل آجیل خوری می باشد که باید متناسب و ست با دیگر لوازم پذیرایی شما باشد.

در صورتی که قصد خرید یک ظرف آجیل متفاوت را داشتید سعی کنید بهترین و خاص ترین آن را انتخاب کنید که به تنهایی در میز شما بدرخشد و به عنوان یک اکسسوری جذاب بر روی میز پذیرایی شما جلوه ی زیبا و شیکی را نمایان کند.

  • رنگ

از دیگر مواردی که باید به هنگام خرید این ظروف رعایت نمایید تناسب رنگ این ظروف با سایر ظرف های شما می باشد.

در صورت ست کردن تمامی ظروف زیبایی مناسب و قابل قبولی را برای بیننده ها ایجاد می نماید و موجب خستگی چشم نمی شود. در این صورت ست پذیرایی شما خیلی شیک و کلاسیک به نظر می آید.

  • جنس مواد استفاده شده در ظروف

یکی دیگر از نکات بسیار حساس و مهم در انتخاب و خرید این ظروف در جنس آن است که از چه موادی ساخته شده اند.

هر فرد با در نظر گرفتن نیاز خود و با توجه به طرح ها و قیمت های آن می توانند اقدام به انتخاب نوع جنس آن نمایند.

این ظروف همان گونه که قبلا نیز به آن اشاره شد از جنس های گوناگون و متنوعی مانند مسی و شیشه ای و چینی و چوبی و سرامیکی و … ساخته و روانه ی بازار فروش شده است که می توانید با توجه به دیگر لوازم پذیرایی خود اقدام به خرید و تهیه ی یکی از جنس های آن نمایید.

  • اندازه ظرف

از دیگر مواردی که باید به هنگام خرید این محصول به آن دقت نمایید اندازه ظرف می باشد.

چرا که حتما باید اندازه ی آن متناسب با تعداد نفرات مهمان های شما باشد و ابعاد آن به گونه ای باشد که به راحتی بر روی میزی که قرار است ظروف خود را در آن قرار دهید جا شوند.

  • وزن ظرف

یکی دیگر از موارد مهم و حساس قبل از خرید این محصول در وزن آن است که حتما قبل از خرید باید به این موضوع دقت شود.

چون علاوه بر وزن خود ظرف باید میزان وزنی که آجیل نیز در آن قرار می گیرد را نیز در نظر گرفت. چون در صورت سنگین بودن آن جا به جایی آن و پذیرایی با آن سخت خواهد بود.

  • درب دار بودن یا نبودن آن

از دیگر موارد مهم این است که ظرف آجیل خوری شما دارای درب باشد یا نه, به دلیل این که خشکبار و آجیل به خودی خود خشک هستند در نتیجه نیازی به درب نداشته و در همین راستا تولید کننده ها و طراحان این ظروف برای آن ها اکثرا دربی را در نظر نمی گیرند.

ولی خوب برخی افراد به دلیل حساس بودن به گرد و خاک سعی در انتخاب ظروفی که دارای درب هستند می نمایند.

  • دسته دار بودن و یا نبودن

برخی از این ظروف جهت سهولت در جا به جایی به هنگام پذیرایی دارای دسته هستند. برخی دیگر نیز دسته ندارند که انتخاب یکی از این دو مورد به سلیقه ی شما بستگی دارد.

  • قیمت آجیل خوری

همانند سایر لوازم تعیین کننده ی اساسی کیفیت و جنس و نوع این ظروف در میزان هزینه ای است که شما برای خرید آجیل خوری در نظر می گیرید.

  • پایه دار بودن آن

برخی از این ظروف دارای پایه بوده که انتخاب نوع پایه دار بودن و نبودن آن نیز کاملا سلیقه ای است.

با مهمترین اصطلاحات یک خرید اینترنتی موفق که باید آنها را بررسی کنید، آشنا شوید:

  • آجیل خوری

یکی از ظرف هایی که در اغلب خانه ها هنگام حضور مهمان ها مشاهده می شود، آجیل خوری است. این ظرف ها در زمان عید نوروز طرفداران زیادی دارند.

با توجه به اینکه ظرف های مذکور در اندازه ها و مدل های متنوعی داخل بازار مشاهده می شوند، از همین رو گاها انتخاب یک گزینه مناسب بین آنها دشوار می باشد.

  • ظرف آجیل خوری

ظروف آجیل خوری که در بازار وجود دارند، می توانند از جنس های متفاوتی تهیه شوند. نمونه های سرامیکی، چینی و کریستالی جزو بهترین گزینه های موجود هستند.

شما می توانید از ظرف های فوق به عنوان دکوراسیون نیز بهره ببرید. آجیل خوری ها اغلب یک بخش از ست پذیرایی می باشند لذا در زمان خرید تلاش نمایید تا آنها با سایر وسایل پذیرایی شما هماهنگ باشند.

ظرف آجیل خوری جدید ، از قدیم الایام افراد برای پذیرایی از ظروف آجیل خوری استفاده می نمودند. این ظروف می توانند به صورت پایه دار، بدون پایه، درب دار، بدون درب و … در بازار وجود داشته باشند.

طبیعتا افراد بر اساس سلیقه و همخوانی آنان با سایر وسایل خود اقدام به خرید می کنند. مورد مهمی که باید حتما درنظر داشته باشید، اندازه و وزن این ظرف ها است.

  • ظروف آجیل خوری

در خانه ها از ظروف مختلفی برای سرو آجیل و خشکبار استفاده می شود. این ظرف ها می توانند جنس های متفاوتی داشته باشند و در مدل های گوناگونی داخل بازار یافت شوند.

برای اینکه یک ظرف آجیل خوری خوب و مناسبی تهیه نمایید، لازم است تا حتما به اندازه و ویژگی های جانبی آن دقت کنید.

  • ظرف آجیل

در زمان خرید ظرف آجیل دقت نمایید که این مورد هارمونی لازم را با سایر دکوراسیون و وسایل پذیرایی داشته باشد.

به طور مثال اگر سایر وسایل پذیرایی شما پایه دار هستند، می توانید برای خرید ظرف آجیل نیز از نمونه های پایه دار بهره ببرید.

  • جای آجیل خوری

برای اینکه یک آجیل خوری خوب تهیه نمایید، لازم است تا حتما به اندازه و وزن آجیل خوری خود دقت نمایید. در واقع باید به تعداد افراد خانواده و میزان آجیلی که می توان درون این ظرف ها قرار داد، توجه کنید.

توجه داشته باشید که اگر ظرف شما سنگین باشد، زمانی که آجیل خود را درون آن قرار می دهید، سنگین تر می شود و جابجا نمودن آن نیز دشوارتر است.

جا آجیل خوری ، در زمان خرید ظرف آجیل خوری باید دقت داشته باشید که این مورد با ابعاد میز و سایر وسایل شما هماهنگی داشته باشد.

در همین راستا اگر فضای پذیرایی زیادی دارید و سایز میز شما هم بزرگ است، توصیه می شود تا از ظروف بزرگتر استفاده نمایید.

  • سرویس آجیل خوری

آجیل خوری هایی که امروزه در بازار وجود دارند، می توانند به صورت ست یا تکی ارائه شوند.  اگر برای پذیرایی به این ظرف ها نیاز دارید، توصیه می شود تا از سرویس های کامل بهره ببرید زیرا در این صورت جذاب تر بوده و شیک تر به نظر می رسند.

سرویس آجیل خوری جدید ، برای اینکه سرویس آجیل خوری تهیه نمایید که همواره قابل استفاده باشد، توصیه می شود تا از کارهای تلفیقی استیل و کریستال بهره ببرید.

این موارد برای خانه هایی با دکوراسیون مینیمال عالی می باشند. اگر طرفدار سادگی و شیکی هستید، این نوع ظروف عالی هستند. البته قیمت این گزینه ها نیز به مراتب بیشتر از سایر نمونه ها است.

  • ظروف آجیل خوری

در زمان خرید و تهیه آجیل خوری حتما باید این مورد را نیز در نظر بگیرید که تمیز نمودن و شست آن آسان باشد. برخی از جنس ها همچون شیشه یا کریستال را می توانید درون ماشین ظرفشویی قرار دهید.

اما برای برخی دیگر نمی توانید از این روش استفاده نمایید و باید آنها را با دست تمیز کنید.

  • آجیل خوری شیک

اگر قصد تهیه آجیل خوری شیک را دارید، بهتر است تا از نمونه های تلفیقی استفاده نمایید. به طور مثال مواردی که با کریستال و چوب بامبو کار شده اند، شیک و جذاب می باشند.

البته سازگاری این موارد با سایر وسایل پذیرایی شما نیز دارای اهمیت است. همچنین باید در نظر داشته باشید که نمونه های کریستالی بسیار پرطرفدار می باشند.

ظروف آجیل خوری شیک ، اگر مایلید تا ظروف آجیل خوری شیکی برای خود تهیه کنید، توصیه می کنیم از موارد تلفیقی استفاده نمایید. برخی از گزینه هایی که در بازار وجود دارند از چوب و کریستال تهیه شده اند.

برخی دیگر نیز از شیشه و استیل ساخته شده اند. این موارد ضمن کمیاب بودن بسیار شیک هستند و به راحتی نظر مخاطبان را جلب می نمایند.

  • انواع آجیل خوری

آجیل خوری های متفاوتی در بازار وجود دارند که شما بر اساس نوع رنگ، پایه، درب  دار بودن و جنس می توانید آنها را دسته بندی نمایید. طرح های ظروف می توانند متفاوت باشند.

برخی از آنها دارای شیشه ساده می باشند و بر روی درب، پایه یا دسته آنها کار شده است. اما گروهی دیگر به صورت تلفیقی بوده و به طور مثال از چوب و کریستال تهیه شده اند.

  • ظرف آجیل خوری چند تکه

ظروف آجیل خوری دارای مدل های متنوعی می باشند. برخی از آنها یک تکه و برخی دیگر چند تکه هستند.

گاها برخی از نمونه ها با پیاله ارائه می شوند که شیک تر می باشند. در زمان خرید این ظروف باید بسیار دقت داشته باشید که آنها با سایر وسایل شما هماهنگ باشند.

  • ست آجیل خوری سرامیکی

یکی از ست های پرکاربردی که اغلب افراد از آنها استفاده می نمایند، ست های سرامیکی می باشد. این ست ها با رنگ سفیدی که دارند برای اغلب خانه ها با هر نوع دکوراسیونی می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

البته مقاومت و کیفیت ست های مذکور نیز بالا است و به عنوان سرویس ها دم دستی نیز می توانید از آنها استفاده نمایید.

  • آجیل خوری شیشه ای

یکی از انواع ظروف آجیل خوری که این روزها طرفداران زیادی دارند؛ ظرف های شیشه ای می باشند. نگهداری و تمیز کردن این ظرف ها نیاز به دقت بالایی دارند.

در همین راستا باید بسیار مراقب باشید تا به جایی برخورد نکنند و علامت آب یا نم بر روی آنها باقی نماند.

  • ظرف آجیل خوری شیشه ای

یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید ظرف آجیل شیشه ای این مورد است که باید به درب دار بودن یا نبودن آنها دقت شود. اگر در محیط های مرطوب زندگی می نمایید، توصیه می شود تا از ظرف های درب دار استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که وزن ظرف به همراه درب آن زیاد نباشد تا امکان جابجا نمودن آسان آن فراهم باشد.

ظرف آجیل شیشه ای ، یکی از ارزان ترین ظروف آجیل خوری که در بازار وجود دارد، ظروف شیشه ای می باشد. این ظروف کیفیت بالایی ندارند اما چون قیمت پایین تری نسبت به سایر موارد موجود دارند، اغلب افراد از آنها استفاده می نمایند.

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که ظروف آجیل خوری کریستال در رده بالاتری از لحاظ کیفیت، نسبت به سایرین قرار دارند.

  • قیمت آجیل خوری شیشه ای

قیمت یک آجیل خوری می تواند با توجه به جنس، اندازه ، طرح و رنگ آن متفاوت باشد. معمولا نمونه های کریستالی خارجی قیمت بالایی دارند و گزینه های شیشه ای ایرانی دارای قیمت پایین تری هستند.

توصیه می شود تا از گزینه هایی بهره ببرید که کریستال آنها مقاوم و براق باشند. در این صورت می توانید از آنها برای مدت زمان زیادی استفاده کنید.

  • آجیل خوری بلور

در قدیم یکی از مواردی که در جهیزیه اغلب دختران وجود داشت، سرویس پذیرایی بلور بود. یکی از مواردی که در داخل این سرویس ها وجود داشت، آجیل خوری بود.

آجیل خوری های بلور امروزه دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هستند که اغلب افراد ترجیح می دهند از آنها استفاده نمایند. البته گفتنی است که این ظرف ها سایزهای متفاوتی دارند.

  • قیمت سرویس آجیل خوری کریستال

قطعا با کمی جستجو در بازار مشاهده خواهید کرد که ظروف آجیل خوری دارای قیمت های متفاوتی هستند. جنس، یکی از فاکتورهای مهمی است که بر روی قیمت تاثیر مستقیم دارد.

از همین رو موارد کریستالی همواره گران تر می باشند. البته باید بیان نمود که زیبایی و جذابیت آنها نیز به همان اندازه بیشتر است.

  • قیمت آجیل خوری خورشیدی چک

امروزه کشورهای مختلفی اقدام به تولید و عرضه ظروف آجیل خوری می نمایند. این بیت کریستال های کشور چک اعتبار و کیفیت خوبی دارند.

در واقع می توان بیان داشت که ظروف آجیل خوری مذکور با هر نوع دکوری سازگار می باشند. شما می توانید این موارد را با قیمت های متفاوتی داخل بازار مشاهده نمایید.

  • آجیل خوری چینی جدید

امروزه اغلب افراد در منزل خود از سرویس های آجیل خوری بهره می برند. برخی دیگر نیز مایلند تا هر چند وقت یکبار سرویس های خود را تعویض نموده و از نمونه های جدید استفاده نمایند.

خوشبختانه تولیدکنندگان به صورت مداوم نمونه های جدیدی وارد بازار می کنند که افراد بر اساس سلیقه و نیاز خود می توانند اقدام به تهیه گزینه مناسب کنند.

سرویس آجیل خوری چینی جدید ، برخی از انواع سرویس های آجیل خوری که در بازار وجود دارند، به صورت چند تکه می باشند. این موارد اغلب در مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

شما می توانید بر اساس نیاز خود اقدام به خرید گزینه های مناسب کنید. البته توجه داشته باشید که قیمت این سرویس ها بیشتر از نمونه های معمولی و تکی است.

  • آجیل خوری چینی سفید

آجیل خوری هایی که امروزه در بازار وجود دارند، دارای رنگ ها و مدل های متفاوتی هستند. از همین رو در زمان خرید می توانید گزینه ای را برگزینید که با سایر وسایل پذیرایی شما و دکوراسیون منزلتان هماهنگ باشد. البته باید به اندازه و جنس این ظرف ها نیز دقت نمایید.

  • قیمت سرویس آجیل خوری چینی

برای اینکه یک سرویس آجیل خوری خوب خریداری نمایید، لازم است تا ویژگی های مد نظر خود را لیست نمایید.

به طور مثال اگر که شستشوی آسان این ظروف برایتان اهمیت دارد، بهتر است تا از گزینه های شیشه ای و کریستالی استفاده نمایید که به راحتی می توان آنها را داخل ماشین ظرفشویی قرار داد.

  • آجیل خوری در دار

برخی از آجیل خوری هایی که در بازار مشاهده می نمایید، دارای درب هستند. این آجیل خوری ها می توانند از خشکبار شما در برابر رطوبت مراقبت نمایند.

با توجه به اینکه مدل های متنوعی از درب ها را می توان برای این آجیل خوری ها در نظر گرفت لذا قیمت های آنان نیز با هم متفاوت می باشد.

ظرف آجیل خوری در دار ، همانگونه که می دانید اگر که خشکبار در معرض هوای آزاد قرار گیند، سریعا دچار نم گرفتن می شود.

از همین رو برخی از ظروف مخصوص خشکبار و به خصوص آجیل، دارای درب هستند. عموما قیمت این موارد نسبت به گزینه های دیگر بیشتر است. در زمان خرید این ظروف باید دقت نمایید که آنها وزن زیادی نداشته باشند.

  • مدل آجیل خوری

در حال حاضر می توانید انواع سرویس های آجیل خوری را در بازار مشاهده نمایید. برخی از نمونه ها درب دار، برخی پایه دار، گروهی دیگر دسته دار و گروهی نیز فاقد تمام این موارد می باشند.

از همین رو در زمان خرید دست شما باز است تا از بین موارد موجود بهترین گزینه ها را که با دکوراسیون شما سازگار هستند تهیه کنید.

  • مدل آجیل خوری

مدل آجیل خوری های موجود در بازار بسیار متفاوت هستند. اغلب افراد با توجه به سلیقه خود و سایر وسایلی که در دکوراسیون منزل از آنها استفاده نموده اند، اقدام به خرید ظروف آجیل خوری می کنند.

در همین راستا باید در نظر داشته باشید که نمونه های تلفیقی اغلب مورد پسند واقع می شوند و از مد نیز نمی افتند.

  • قاشق آجیل خوری کریستال

برای اینکه شما بتوانید از داخل ظرف آجیل به خوبی خشکبار یا آجیل خود را بردارید، نیاز به یک قاشق مناسب دارید. در همین راستا، قاشق های کریستالی پیشنهاد می شوند که همخوانی خوبی با ظروف شما خواهند داشت.

این قاشق ها دارای سایزهای متفاوتی هستند که بر اساس سایز ظرف خود می توانید گزینه مناسبی را تهیه کنید.

  • خرید آجیل خوری

آجیل خوری های موجود در بازار دارای مدل ها و انواع متفاوتی هستند. برخی از آنها دارای دسته و برخی دیگر فاقد دسته هستند. گزینه هایی که دسته دار هستند را شما می توانید به راحتی جابجا کنید.

البته اغلب نمونه های کوچک دارای دسته می باشند. در این نوع آجیل خوری، دست شما به هیچ وجه با محتویات داخل ظرف برخورد نمی کند.

  • قیمت ظرف آجیل خوری

قیمت یک ظرف آجیل خوری خوب به فاکتور های متفاوتی وابسته می باشد. اندازه ظرف، مدل ظرف، جنس و سایز آن از جمله مواردی می باشند که می توانند قیمت را بسیار تحت تاثیر بگذارند.

به صورت کلی شما باید نمونه ای را خرید نمایید که به راحتی بتوانید آن را تمیز نمایید. همچنین سایز آن می بایست مناسب آجیل ها یا سایر خشکبار مد نظر شما باشد.

  • عکس آجیل خوری شیک

برای اینکه بتوانید سرویس آجیل خوری مناسبی خریداری نمایید، می توانید از تصاویر محصولاتی که داخل سایت های اینترنتی وجود دارند، بهره ببرید. سرویس ها می توانند چوبی، سرامیکی و … باشند.

از لحاظ رنگ نیز آنها تنوع رنگی بالایی دارند که با هر نوع سلیقه و دکوراسیونی می توانند سازگار شوند. با بررسی عکس ها متوجه می شوید که تنوع در این ظروف بسیار زیاد است.

راهنمای نگهداری از محصول

نگهداری از این ظروف نیز مانند سایر لوازم منزل بسیار حساس می باشد و باید به گونه ای باشد که آسیب و صدمه ای به آن ها نرسد.

با توجه به جنس و مواد سازنده ی این ظروف نحوه ی نگهداری از آن نیز متفاوت می باشد ولی به صورت کلی سعی کنید حتی الامکان از شست و شوی آن در ماشین ظرفشویی خودداری کرده و به صورت دستی شست و شوی آن را انجام دهید به این صورت ظرف آجیل شما از طول عمر بیشتری برخوردار می شود.

جمع بندی: حالا احتمالا انواع مدل های ظرف آجیل خوری و مشخصات آنها را می شناسید و می توانید بهترین محصول را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

امیدواریم راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز گرین لیست در دسته بندی لوازم پذیرایی برای یک خرید اقتصادی و مطلوب به شما کمک کند.

شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. از اینکه برای مطالعه‌ی راهنمای خرید ظرف آجیل خوری وقت گذاشتید ممنون هستیم.

در ادامه برای کمک به شما چند مدل محبوب را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. تمامی این محصولات با توجه به کیفیت مطلوبی که دارند، نظر کاربران خود را جلب کرده اند.

مشاهده نسخه pdf مقاله: 50 مدل آجیل خوری شیک و ارزان + خرید اینترنتی

پیشنهادهایی برای شما

محصولات پیشنهادی این مقاله
محدوده قیمت 1,000,001 تا 1,500,000 تومان

امتیاز کاربران

اردو خوری وگاتی مدل WS-72

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس تعداد طبقات
22x22x10 سانتی‌متر 1200 گرم 8 قلم سرامیک یک عدد
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آجیل خوری برگهف مدل ویلرا

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس نحوه شست‌وشو
23x23x19.5 سانتی‌متر 2176 گرم 1 قلم کریستال قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ست پیاله و پیش دستی گلد کیش کد GK829504

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد نحوه شست‌وشو
21x21x10.5 سانتی‌متر 320 گرم دو قلم قابلیت شست‌وشو با دست

امتیاز کاربران

آجیل خوری مدل چوبی پایه میخی کد WA3

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس ویژگی‌های ظروف
25x25x12 سانتی‌متر 650 گرم یک قلم چوب پایه
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 1,500,001 تا 2,000,000 تومان

امتیاز کاربران

میوه خوری گلد کیش مدل لاولی برد کد GK806055

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد نحوه شست‌وشو تعداد طبقات
21x20x15 سانتی‌متر 1350 گرم یک قلم قابلیت شست‌وشو با دست عدد یک
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آجیل خوری بوهمیا کد 205

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس نحوه شست‌وشو سطح
20*18*15 سانتی‌متر 1500 گرم کریستال قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی گود
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آجیل خوری گلد کیش مدل برد کد G829483

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس نحوه شست‌وشو
24x24x8 سانتی‌متر 480 گرم یک قلم چوب قابلیت شست‌وشو با دست
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

ظرف سرو ایکیا مدل AROMATISK

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس نحوه شست‌وشو
24x24x11 سانتی‌متر 440 گرم 1 قلم آلومینیوم قابلیت شست‌وشو با دست
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 2,000,001 تا 4,000,000 تومان

امتیاز کاربران

ست پیاله و پیش دستی 12 پارچه والریا مدل لئوپارد

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس نحوه شست‌وشو
19x19x8 سانتی‌متر 180 گرم 12 قلم کریستال شست‌وشو با دست و با ماشین ظرفشویی

امتیاز کاربران

سرویس پذیرایی 12 پارچه استارمکس مدل سندپلاست 2022 کد 720

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس سایر توضیحات
18x17x5 سانتی‌متر 1780 گرم 12 قلم کریستال شامل : 6 عدد پیاله کریستال بزرگ با قطر 8 سانتی ...

امتیاز کاربران

سرویس پذیرایی 25 پارچه مدل آکوامارین

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس ویژگی‌های ظروف
35x43x63 سانتی‌متر 16000 گرم 25 قلم بلور در، پایه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

میوه خوری گلد کیش کد 829409-1

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس نحوه شست‌وشو
17x15x16 سانتی‌متر 650 گرم یک قلم چوب قابلیت شست‌وشو با دست
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 4,000,001 تا 6,000,000 تومان

امتیاز کاربران

سرویس پذیرایی 4 پارچه مدل سینره

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس ویژگی‌های ظروف
32x32x10 سانتی‌متر 2500 گرم 4 قلم چوب پایه
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

سرویس پذیرایی 4 پارچه مدل ارغوان

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس نحوه شست‌وشو
40x25x40 سانتی‌متر 2500 گرم 4 قلم چوب قابلیت شست‌وشو با دست
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

شیرینی خوری و آجیل خوری بوهمیا مدل دکو خورشیدی کد 700

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد جنس نحوه شست‌وشو
33x33x43 سانتی‌متر 5800 گرم 2 قلم کریستال شست‌وشو با دست و با ماشین ظرفشویی
مشخصات بیشتر

امتیاز کاربران

آجیل خوری بوهمیا مدل 2020 کد 465

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن جنس تعداد طبقات سطح
30x30x25 سانتی‌متر 2500 گرم کریستال یک عدد گود
مشخصات بیشتر
محدوده قیمت 8,000,001 تا 10,000,000 تومان

امتیاز کاربران

ظرف سرو کاراجا مدل انار

قیمت روز ، تصاویر بیشتر و خرید

مشخصات کالا

ابعاد وزن تعداد
40x27x4 سانتی‌متر 1800 گرم 1 قلم

7 دیدگاه

  1. اجیل خوری جدید فقط مدل گلد کیش👌
    من گرفتمش گرفتم برای جای شکلات و خوراکی فقط به سایزش دقت کنید بزرگ نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا