کسب‌و‌کار شما

لمینت دندان در مشهد

مطب دندانپزشک زیبایی دکتر سیما ثنایی

لمینت دندان در مشهد

به سبب زیبایی که دندان به چهره هر شخص می دهد، بسیاری از افراد به دنبال زیبا کردن دندان های خود به روش های مختلف می باشند. همین استقبال مردم از عمل های زیبایی دندان باعث شد تا هر روزه شاهد متد های جدیدی از عمل زیبایی دندان باشیم. این عمل های زیبایی خود به چند دسته مختلف تقسیم می شوند؛ که لمینت دندان در مشهد را می توان مهم ترین و در عین حال پرطرفدارترین آن ها دانست.

لمینت دندان در مشهد، نوعی عمل زیبایی دندان است که در آن از روکش های سفیدی برای پوشاندن زردی دندان ها استفاده می شود. این روکش ها باعث می شوند تا سایز دندان های یک اندازه شوند و همه آن ها نیز به یک مقدار سفید شوند. در واقع خدمتی که لمینت به افراد مختلف می کند یک مورد خارج از تصور می باشد؛ چرا که سال هاست بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مانند زردی، خرابی و.. دندان هایشان لبخند زدن را فراموش کرده اند. این عمل زیبایی اما باعث شد تا افراد آشتی دوباره ای با لبخند زدن داشته باشند.

اگر قصد لمینت دندان در مشهد را دارید، در ابتدا نیاز است تا با دندان پزشک خود در این مورد مشورت داشته باشید؛ چرا که دندان پزشک شما بنا بر جنس و میزان خرابی دندان هایتان توصیه های متفاوتی را برایتان خواهد داشت.

ممکن است مشورت با افرادی که از خدمات لمینت دندان در مشهد استفاده کرده اند، شما را گمراه کند و توصیه های اشتباه برایتان داشته باشند. فواید لمینت دندان یکی از نکات جا افتاده ای که هیچ دندان پزشکی در خصوص آن صحبت نمی کند، همین موضوع باعث شده تا عمده افراد این تصور را داشته باشند که لمینت تنها جنبه زیبایی برای دندان ها را دارد.

لمینت دندان در مشهد
لمینت دندان در مشهد

خدمات لمینت دندان در مشهد

با لمینت دندان در مشهد علاوه بر داشتن دندان هایی زیبا، می توانید عیوب و یکسان نبودن دندان های خود را نیز از دید سایرین پنهان کنید. یکی از فواید لمینت کردن دندان ها همین موضوع پنهان کردن ایرادات دندان می باشد. علاوه بر این لمینت باعث می شود تا قدرت و مقاومت دندان در برابر عوامل خارجی زیاد شود. این تنها چند مورد از فواید خدمات لمینت دندان در مشهد می باشد. هستند افرادی که به سبب مجهز بودن کلینیک های دندان پزشکی در مشهد؛ و همچنین دندان پزشکان متخصص و ماهر از سایر شهرها برای انجام لمینت به این شهر مراجعه می کنند.

پیشنهاد مطالعه: بلیچینگ دندان در مشهد

مراحل لمینت دندان در مشهد

دندان پزشکانی که کار لمینت دندان در مشهد را انجام می دهند، عموما به مراجعه کنندگان خود مراحل کار را یادآور می شوند؛ تا این افراد بدانند دقیقا فرایند لمینت دندان به چه صورت خواهد بود. همانطور که در قسمت بالاتر به آن اشاره شد اولین مرحله از لمینت در مشهد را می توان مشورت با دندان پزشک متخصص دانست. دندان پزشک با معاینه و بررسی دندان های شما به این موضوع پی می برد که آیا لمینت برای شما مناسب است یا خیر. دندان پزشک با گرفتن یک نمونه عکسبرداری زیبایی، سعی می کند تا چهره شما بعد از انجام این عمل زیبایی را شبیه سازی کند.

مرحله دوم از لمینت دندان در مشهد را می توان آماده سازی دندان برای لمینت دانست. از آن جایی که لمینت قرار است جایگزین مینای دندان شود؛ پس نیاز است تا مقدار کمی از مینای دندان ها برداشته شود تا جا برای گذاشتن لمینت باز شود. برخی ممکن است با شنیدن این جمله دچار ترس شوند اما جای نگرانی نیست مقدار مینای دندانی که قرار است از دندان های شما تراشیده شود بسیار اندک است و برابر با ضخامت روکش لمینت می باشد. بعد از انجام این کار دندان پزشک قالبی از دندان های شما را ایجاد می کند و برای ساخت لمینت سفارشی دندان های شما؛ آن را به آزمایشگاه ارسال می کند. مدت زمان مورد نیاز برای ساخت این قالب 2 تا 4 هفته است.

مرحله آخر لمینت دندان در مشهد ، قرار دادن این قالب بر روی دندان های شما است؛ اما دندان پزشک قبل از چسباندن دائمی این قالب بر روی دندان های شما، آن را بررسی کرده تا متناسب ترین حالت را بیابد و کار لمینت دندان شما را به پایان برساند.

لمینت دندان مشهد
لمینت دندان مشهد

منبع: مطب دندانپزشکی دکتر سیما ثنایی

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت گرین لیست هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا